30 Aralık 2021 Perşembe

Hafız Mustafa 1864 Galataport Şubesi’ne Başkanların Ziyareti

TURİZMİN SESİ


Türkiye’nin en seçkin ve köklü şekerleme ve tatlı markalarından ‘Hafız Mustafa 1864’ kuruluşunun 157. yılında cruise sektörü ve turizm açısından önem arz eden bölge Galataport’ta STK Başkanlarını ağırladı.Türkiye’nin en seçkin ve köklü şekerleme ve tatlı markalarından ‘Hafız Mustafa 1864’ kuruluşunun 157. yılında cruise sektörü ve turizm açısından önem arz eden bölgede, Galataport’ta 22 Ekim tarihinde hizmete başlamıştı. Resmi açılışı 29 Ekim 2021 tarihinde yapılan ‘Hafız Mustafa 1864’ markasının 15.şubesi açıldığı günden beri bir çok müşteriyi ağırladı. 

hafiz-mustafa-1864galataportavni-ongurlarahmet-deniz-remzi-albayraknedret-apaydinyusuf-yetisgintarkan-akyuzaydin-karacabayalihan-akkoconder-durucay.jpg

Hafız Mustafa Şekerlemeleri’nin 15. şubesine İtfaiye Daire Başkanı Remzi Albayrak ve Tarihi Yarımada’nın önemli isimlerinden oluşan heyet hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ziyarette Tarihi Yarımada ile ilgili toplantı gerçekleştirildi. Hafız Mustafa Yönetim Kurulu Başkanı Avni Ongurlar’a hayırlı olsun dilek ve temennilerinde bulundular.

hafiz-mustafa-1864galataportavni-ongurlarahmet-deniz-remzi-albayraknedret-apaydinyusuf-yetisgintarkan-akyuzaydin-karacabayalihan-akkoconder-durucay-001.jpg

hafiz-mustafa-1864galataportavni-ongurlarahmet-deniz-remzi-albayraknedret-apaydinyusuf-yetisgintarkan-akyuzaydin-karacabayalihan-akkoconder-durucay-002.jpg

Kurdele kesimi de gerçekleştirilen ziyarete İtfaiye Daire Başkanı Remzi Albayrak, Eski Manisa Valisi ve Vali Mülkiye Baş Müfettişi Ahmet Deniz, İstanbul Kültür Elçileri Derneği Başkanı Nedret Apaydın, TAYGİAD (Tarihi Yarımada Girişimci İşadamları Derneği) Yönetim Kurulu Başkanı Yusuf Yetişgin, Old City Otelciler Platformu Başkanı Tarkan Akyüz, İBB Meclis Üyesi Kadri Sancaktar, Levni Hotel Sahibi Aydın Karacabay, Hotel Empire Palace Sahibi Alihan Akkoç, Neska Mimarlık İnşaat Sahibi Can Kındıroğlu, Sim Hotel İşletmecisi Önder Duruçay, Tarihi Yarımada Fatih Gazetesi Yazı İşleri ve Genel Yayın Koordinatörü A. Kübra Yeşilay ve Tarihi Yarımada’da faaliyet gösteren seçkin kişiler katılım sağladılar.

hafiz-mustafa-1864galataportavni-ongurlarahmet-deniz-remzi-albayraknedret-apaydinyusuf-yetisgintarkan-akyuzaydin-karacabayalihan-akkoconder-durucay-003.jpg

hafiz-mustafa-1864galataportavni-ongurlarahmet-deniz-remzi-albayraknedret-apaydinyusuf-yetisgintarkan-akyuzaydin-karacabayalihan-akkoconder-durucay-007.jpg

hafiz-mustafa-1864galataportavni-ongurlarahmet-deniz-remzi-albayraknedret-apaydinyusuf-yetisgintarkan-akyuzaydin-karacabayalihan-akkoconder-durucay-004.jpg

hafiz-mustafa-1864galataportavni-ongurlarahmet-deniz-remzi-albayraknedret-apaydinyusuf-yetisgintarkan-akyuzaydin-karacabayalihan-akkoconder-durucay-005.jpg

hafiz-mustafa-1864galataportavni-ongurlarahmet-deniz-remzi-albayraknedret-apaydinyusuf-yetisgintarkan-akyuzaydin-karacabayalihan-akkoconder-durucay-006.jpg

hafiz-mustafa-1864galataportavni-ongurlarahmet-deniz-remzi-albayraknedret-apaydinyusuf-yetisgintarkan-akyuzaydin-karacabayalihan-akkoconder-durucay-008.jpg

hafiz-mustafa-1864galataportavni-ongurlarahmet-deniz-remzi-albayraknedret-apaydinyusuf-yetisgintarkan-akyuzaydin-karacabayalihan-akkoconder-durucay-011.jpg

Bir ziyaretin sonu tatlıya bağlandı...



28 Aralık 2021 Salı

Kartaca Turizm Yeni Yıl Partisi’nde Turizmcilerle Bir araya Geldi

Kartaca Turizm İstanbul Yeni Yıl Partisi, 27 Aralık 2021 tarihinde Ramada Plaza By Wyndham İstanbul City Center’da gerçekleşti.Geleneksel Kartaca Turizm İstanbul Yeni Yıl Partisi, 27 Aralık 2021 tarihinde Ramada Plaza By Wyndham İstanbul City Center’da sucuk ekmek ve şarap eşliğinde, DJ performans partisiyle bir çok turizmci paydaşın katılımıyla gerçekleşti. 

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-021.jpg

Kartaca Turizm İstanbul Bölge Müdürü Mustafa Kılıç, Acentacı ve Otelci dostlarıyla tek tek ilgilendi sonrasında her masaya giderek hoşgeldin diyerek sektörün nabzını tuttu.

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-010.jpg

Kartaca Turizm yönetim kadrosu gelen misafirlerini salon girişinde karşılayarak Kartaca misafirperverliği ile hoşgeldiniz dedi.

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilic.jpgKartaca Turizm İstanbul Bölge Müdürü Mustafa Kılıç; “Bugün davetimizi kabul edip, bizlerle olduğunuz için teşekkür ederiz. Yeni yıla sayılı günler kala bir arada olalım istedik ve Bölge Müdürü olduğum Kartaca Turizm ile siz değerli paydaşlarımızla Geleneksel partimizde bir araya geldik. Bu sene hep birlikte güzel işler yapacağımıza inanıyorum. İyi eğlenceler diliyorum” diyerek sözü Kartaca Turizm Genel Müdürü Fatih Günay’a bıraktı. 


kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilic-001.jpg

Kartaca Tour Genel Müdürü Fatih GÜNAY; “Nisan ayı itibariyle açılışımızı burada yaparak sizlerle çok yoğun çalıştığımız pazarlarda kısmet olursa güzel işler yapmaya çalışacağız. Bölgeyle ilgili baktığımızda Bölge Müdürü olarak Mustafa Kılıç arkadaşımız sizlere her konuda yardımcı olacaktır. Kartaca Turizm 2003 senesinde kuruldu. Birkaç gün sonra kuruluşumuzu kutlayacağız. 17.yılımızı bitirdik, çok güzel işler yaptık. Genelde bölgelerimizde alternatif pazarların acentası olarak tanınırız.

elite-world-sapanca-010.jpg

Çalıştığımız pazarlar Sırbistan’dan başlıyoruz, Arnavutluk, Kosova, Makedonya, Saraybosna, Bulgaristan, Moldova, Romanya, Belarus bölgelerinde çok yoğun çalışıyoruz. Ege ve Antalya’da, diğer taraftan Azerbaycan’da çok güçlüyüz orada Kartaca markamız var kendi üretimimiz ve yaklaşık 7 yıldan beri gayet iyi gidiyoruz. Gürcistan ve İran’ımız var. Bunun yanında da Ürdün, Lübnan ve biraz da Körfez ülkelerimiz var.

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilic-002.jpg

Ama ağırlıklı Avrupa pazarında çalışan bir firmayız. Son yıllarda yaşadığımız pandemiden dolayı pazarlarımızı genişlettik. Sizlerden tek ricam yeniyiz, çok güzel beklentilerimiz var. Bize öncelik vermeyin ama bizi de bir adım öne götürmek isterseniz destek olursanız çok seviniriz. Geldiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Hepinizin yeni yılı kutlu olsun” dedi. 

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilic-003.jpg

Geniş katılımla gerçekleşen partide turizmci dostlar bir aradaydı. 

Kartaca Turizm; İzlanda, Almanya, Polonya, Romanya, İsviçre, İngiltere, Sırbistan, Kosova, Makedonya, Bulgaristan, Azerbaycan, Moldova, Gürcistan, İran, Ürdün, Bahreyn, Lübnan, Suudi Arabistan ve Romanya gibi pazarlarda başarıdan başarıya koşuyor.

kartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilic.jpg

Tur operatörü aynı zamanda sağlık turizmi yapmaktadır. Bodrum merkezde olmak üzere Marmaris Kuşadası Antalya ofisleri ve Trabzon, Kapadokya, Bakü, Gürcistan, Batum, Tiflis, Kutaisi temsilcileri bulunan Kartaca Turizm İstanbul’da da ofisini açarak Bölge Müdürü Mustafa Kılıç ile yolculuğuna başladı.

Geleneksel Kartaca Turizm İstanbul Yeni Yıl Partisi 

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-001.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-002.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-003.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-005.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-006.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-007.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-008.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-009.jpg

kartaca-turizm.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-011.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-012.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-013.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-014.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-015.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-018.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-016.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-017.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-019.jpg

kartaca-turizmkartaca-tour-genel-muduru-fatih-gunaykartaca-turizm-istanbul-bolge-muduru-mustafa-kilicgeleneksel-kartaca-turizm-istanbul-yeni-yil-partisi-020.jpg



21 Aralık 2021 Salı

Radisson Blu Hotel Mount Erciyes Açıldı

TURİZMİN SESİ


Radisson Otel Grubu, Erciyes Kayak Merkezi’nin kalbindeki ilk kış sporları oteli misafirlerini ağırlıyor. Radisson Hotel Group, Erciyes Dağı'ndaki ilk kayak oteli ve Kayseri şehrindeki ikinci otelinin açılışıyla Türkiye’deki varlığının genişlediğini duyurmaktan gurur duyuyor. Radisson Blu Hotel, Mount Erciyes, en iyi dağ teleferikleri, kayak pistleri ve kayak sonrası tesislere doğrudan erişim sunan Erciyes Dağı kayak bölgesinin merkezindeki pistlerin hemen çevresinde yer alıyor.

radisson-blu-hotel-mount-erciyes-genel-muduru-menderes-karakucuk-radisson-blu-hotel-mount-erciyes-radisson-otel-grubu-orta-ve-dogu-avrupa-rusya-ve-turkiye-bolge-baskani-yilmaz-yildirimlar.jpg

Radisson Blu Hotel, Mount Erciyes, balkonlu premium odalar ve muhteşem dağ manzarasına sahip suit odalar olmak üzere toplam 60 ferah ve geniş odaya sahip. Tüm odalarda büyük ekran LED TV, ücretsiz minibar, Nespresso kahve makineleri bulunmaktadır ve ayrıca üç bağlantılı oda rezervasyonlarına özel bir koridor yer almaktadır. Üst düzey konfor için tasarlanan otelde misafirler, pistte geçen bir günün sonunda açık şöminelerin karşısında dinlenebilir veya açık ve kapalı havuzlarda Erciyes Dağı'nın güzel manzarası eşliğinde rahatlatıcı bir deneyimi yaşayabilirler. Otel aynı zamanda, 40 kişiye kadar olan toplantılara ev sahipliği yapabilmektedir.

radisson-blu-hotel-mount-erciyes-genel-muduru-menderes-karakucuk-radisson-blu-hotel-mount-erciyes-radisson-otel-grubu-orta-ve-dogu-avrupa-rusya-ve-turkiye-bolge-baskani-yilmaz-yildirimlar-001.jpgOtel, misafirlerine Türk ve dünya yemeklerinden oluşan zengin bir seçkinin yanı sıra leziz içecekler de sunuyor. Breakfast Room açık büfesinde misafirler için dünya mutfağından zengin kahvaltı seçenekleri sunarken, Main Restoran ise dağ manzarası eşliğinde gün boyu konuklarına hizmet vermektedir. Konuklar ayrıca otelin self servis hizmet veren açık hava restoranı Ski Lounge’da kayak pistlerinin ve heybetli ve benzersiz manzarası eşliğinde temiz dağ havasının keyfini çıkarabilir. 

radisson-blu-hotel-mount-erciyes-genel-muduru-menderes-karakucuk-radisson-blu-hotel-mount-erciyes-radisson-otel-grubu-orta-ve-dogu-avrupa-rusya-ve-turkiye-bolge-baskani-yilmaz-yildirimlar-002.jpg

Radisson Otel Grubu Orta ve Doğu Avrupa, Rusya ve Türkiye Bölge Başkanı Yılmaz Yıldırımlar otel açılışıyla ilgili: “Kayseri şehrindeki ilk kayak otelimizi açmaktan memnuniyet duyuyoruz. Radisson Blu Hotel, Mount Erciyes hem Türkiye’deki büyümemize hem de genişleyen marka yelpazemize mükemmel bir katkı sağlıyor. Otel sahiplerimize Radisson Otel Grubu’na duydukları güven için teşekkürlerimizi sunarız.” dedi.Kayseri, Türkiye’nin en iyi kış sporları merkezlerinden biri olmasının yanı sıra, 3916 metre yüksekliğindeki volkanik dağa ulaşan yollarıyla dağcılar arasında da son derece popülerdir. Dağın zirvesi, Kapadokya’dan Toros Dağları’na kadar uzanan muazzam bir manzaraya sahiptir. Kayseri Erkilet Havaalanı’na sadece yarım saat mesafedeki Radisson Blu Hotel, Mount Erciyes misafirleri için çevredeki farklı cazibe merkezlerine de kolaylıkla ulaşım mümkün. Dünya Miras Listesi’nde yer alan açık hava müzesi Kapadokya ve hemen bitişiğindeki Aladağlar Milli Parkı yakındaki büyüleyici destinasyonlar arasında yer almaktadır. Ziyaretçiler, Aladağlar Milli Parkı’nda yer alan ve yedi adet şelaleden oluşan Kapuzbaşı Şelaleleri’nin manzarası eşliğinde piknik yapabilir.

Radisson Blu Hotel, Mount Erciyes Genel Müdürü Menderes Karaküçük, “Otelimiz kış sporu tutkunları ve kayak severler için harika bir merkezde yer almaktadır. Deneyimli ekibimiz misafirlerimizi, kayak, snowboard ve diğer kış sporları için mükemmel bir tercih olan otelimizde “Evet Yapabilirim” hizmet anlayışı ile ağırlamak için heyecan duyuyor!” diyor. Misafirleri ve ekip üyelerinin sağlık ve güvenliğine en yüksek önceliği veren Radisson otelleri Radisson Otelleri Güvenlik Protokolü programını uygulamaktadır. Derinlemesine temizlik ve dezenfeksiyon protokolleri dünyanın lider denetim, doğrulama, test ve belgelendirme şirketi SGS ile ortaklaşa geliştirilmiştir ve otele giriş anından çıkış anına kadar misafirlere güvenli ve huzurlu bir konaklama sunmak üzere tasarlanmıştır.


Turizm ve Seyahat Acenteleri Genişletilmiş Sektörel Analiz Toplantısı’ Gerçekleşti

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) 42. Meslek Komitesi ile TÜRSAB Güney Marmara Bölge Temsil Kurulu’nun Düzenlediği ‘Turizm ve Seyahat Acenteleri Genişletilmiş Sektörel Analiz Toplantısı’ Gerçekleşti. 


Bursa Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Yönetim Kurulu Başkanı Firuz B. Bağlıkaya, Yönetim Kurulu Üyesi Hasan Eker, Güney Marmara Bölge Temsil Kurulu Başkanı Murat Saraçoğlu ve BTSO Turizm Konseyi Başkanı Sibel Cura Ölçüoğlu ile birlikte seyahat acentaları ve sektör temsilcilerinin katılım sağladığı toplantıda Bursa’nın turizm değerleri ve hedefleri hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.

tursab-baskani-firuz-b-baglikaya-008.jpg‘Son iki yıllık süreçte hayatlarımızı, bakış açılarımızı, iş yapış şekillerimizi hatta psikolojimizi bile kökünden değiştiren pandemide nihayet yüzümüzü umutlu bir geleceğe dönmüş durumdayız.’

BTSO Ana Hizmet Binasında düzenlenen toplantıda TÜRSAB Başkanı Firuz B. Bağlıkaya, ‘‘Tarihi, doğası, kültürü, özgün mutfağıyla öne çıkmasının yanı sıra sanayiden, turizme, tarımdan ticarete kadar birçok alanda son derece gelişmiş olan yeşil Bursa’mızın zengin potansiyelinin maksimum seviyede değerlendirilebilmesi ancak her alanında iş birliği ve koordinasyon ile mümkündür. Son iki yıllık süreçte hayatlarımızı, bakış açılarımızı, iş yapış şekillerimizi hatta psikolojimizi bile kökünden değiştiren pandemide nihayet yüzümüzü umutlu bir geleceğe dönmüş durumdayız. Bu süreçte en çok zararı gören turizm alanında artık yaraları sarıp, kayıpları telafi etme dönemine girdik diyebiliriz. Geldiğimiz noktada omicron varyantı endişe yaratmaya devam etse de aşı arzının artması uluslararası alanda covid-19 tedavisinde kullanılacak ilaçların kullanım izinlerinin çıkmaya başlaması, 2022 yılının daha iyi bir yıl olacağını gösteriyor. Kısacası yeni hedeflere odaklanacağımız, kendimizi ve sektörümüzü yeni yarınlara hazırlamamız gereken bir sürece girmiş bulunuyoruz.’’ sözleriyle önümüzdeki yıl ile ilgili oluşan olumlu tabloya dikkat çekti.

‘Hijyen ve güvenliğin ilk sırada yer aldığı; doğa tatillerinin ön plana çıktığı, küçük ve butik otellerin tercih edildiği, kamp-karavan tatilleri ve tinyhouse tatillerine ilginin artarak devam edeceğini düşünüyoruz.’

Bağlıkaya, değişen seyahat alışkanlıkları ve son dönemde hızla yükselen turizm değerleri ile ilgili, ‘‘Oyunun kuralları değişiyor. Turizmde rekabet gittikçe keskinleşiyor son iki yıldır yeteri kadar turist alamamış tüm rakiplerimiz içinde amansız bir mücadele var. Bu kitlenin çoğunluğunun ülkemizi tercih etmesini sağlamak için bu süreçte tanıtım ve pazarlamanın önemi hiç olmadığı kadar arttı. Mevcut yapıda tek merkezli esas ve asli paydaşları temsil etmeyen ve dünyada hiçbir örneği olmayan kaynakları israf eden bir modelle hareket ediliyor. Tanıtım stratejisinin makro politikalarla mikro ölçekte yerinde ve bölgesel tanıtım modeli ile yeniden düzenlenmesi büyük önem taşıyor. Yerel unsurların başrol oynadığı yerel dinamiklerin el ele vererek makro politikalarla çelişmeden yapacakları tanıtım ve pazarlama çalışmaları ile hedefe çok daha çabuk ulaşılır. Yeni kuşakların beklenti ve talepleri teknolojilerin gelişmesiyle önemli farklılıklar oluşturmaya başladı. Hijyen ve güvenliğin ilk sırada yer aldığı; doğa tatillerinin ön plana çıktığı, küçük ve butik otellerin tercih edildiği, kamp-karavan tatilleri ve tinyhouse tatillerine ilginin artarak devam edeceğini düşünüyoruz.’’ cümlelerini kurdu.

‘Dünyamızı korumak ve geleceğimize yatırım yapmak için sürdürülebilir turizm konusunu daha çok gündemimize alıp artık doğru adımları atmamız gerekiyor.’

Yeşil ekonomi ve sürdürülebilirlik konularına dikkat çeken TÜRSAB Başkanı Firuz B. Bağlıkaya, TÜRSAB’ın çalışmaları ve 2022 yılı ile ilgili notlarını paylaştı:

‘‘Yeşil ekonomiyle sürdürülebilir ve dengeli bir kalkınma sağlamak mümkün. TÜRSAB olarak Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) kapsamında imzaladığımız anlaşma başta olmak üzere bu konuda biz de adım atmaya devam ediyoruz. 2022 yılına daha umutlu giriyoruz hedefimiz, 40 milyonu yabancı; 5 milyonu da yurt dışında yaşayan vatandaş ziyaretçi olmak üzere toplam 45 milyon ziyaretçi ve 35 milyar dolar turizm geliri. Bu hedefin gerçekleştirilmesi tüm destinasyonlarımızın ortak başarısı olacak. Bu anlamda kış ve termal turizm başta olmak üzere gastronomi, kültür, kongre, eko ve şehir turizminde öne çıkan Bursa’nın da katkısı büyük olacak. Bugüne kadar kamu ve özel sektörün iş birliğinde Bursa’da turizmin geliştirilmesi adına çok önemli ve değerli adımlar atıldı. Bölge turizminin mevcudun üzerine çıkarılabilmesi için kısa, orta ve uzun vadeli plan hazırlanmasını son derece önemli buluyorum. Yurt içi ve yurt dışı hedef pazarları belirleyerek adım atılması şehrin turizminin gelişmesinde fark yaratacaktır. Tanıtım ve pazarlama konusunda destinasyon bazlı çalışmalar hazırlanması ve destinasyon odaklı çalışmalar yapılması daha doğru olacaktır.’’

‘Rekabet ettiğimiz şey tüketicinin yaşadığı en iyi deneyim.

Dolayısıyla bu deneyimin üzerine çıkmak gerekiyor.’

TÜRSAB Başkanı Firuz B. Bağlıkaya, konuşmasında son olarak Bursa’nın turizm değerleri hakkında değerlendirmelerde bulundu.

‘‘Rekabet ettiğimiz şey tüketicinin yaşadığı en iyi deneyim. Dolayısıyla bu deneyimin üzerine çıkmak gerekiyor. Bursa’nın çok ciddi bir kültür turizmi potansiyeli bulunuyor pazarlama çalışmalarını Ortadoğu ülkeleri gibi mevcut pazarların yanı sıra, İspanya, Almanya, Japonya, İtalya, Fransa, Avusturya ve Polonya gibi bölge için yeni olan pazarlara da yoğunlaştırmak gerekiyor. Bursa, İstanbul’a çok yakın bir destinasyon, dolayısıyla bu avantajını daha fazla kullanması gerektiğini düşünüyorum. Bursa’nın Cumalıkızık gibi çok güzel yerleri ve farklı bölgeleri mevcut. Dizi ve filmler için yeni yerlere ihtiyaç duyuluyor, dolayısıyla bu konuda yeni çalışmalar yapılabilir. Biz de TÜRSAB olarak Televizyon ve Sinema Filmi Yapımcıları Birliği (TESİYAB) ile Türkiye’nin her bölgesinin dizi ve sinema filmleriyle tanınması için iş birliği geliştirmeyi planlıyor ve görüşmeler yapıyoruz.’’

Toplantı sonrasında TÜRSAB heyeti, Güney Marmara bölgesinde faaliyet gösteren seyahat acentası temsilcileriyle bir araya gelerek talep ve çözüm önerileri hakkında görüş alışverişinde bulundu.

Bentour Reisen fidan bağışını genişletti

TURİZMİN SESİ


Bentour Reisen ağaçlandırma kampanyasının dikim yerlerini belirledi.

Bentour Reisen misafirleri adına 2012 yılında temellerini attığı “Bentour Ormanı” projesine ilave olarak Türkiyede yangından hasar görmüş Bölgeler’deki ormanlar için 10.000'den fazla fidan ve 2021 Turizm sezonu sonuna dek yapılan her Türkiye rezervasyonu için  ilave 1 fidan bağışlama kararı aldığı ağıçlandırma kampanyasının fidan dikim yerlerini kararlaştırmak üzere; Bentour Yönetim Kurulu Başkanı Kadir Uğur ve Türkiye Genel Koordinatörü Vildan Erdin Antalya Orman Bölge Müdürü Vedat Dikiciyi makamında ziyaret etti.İklim şartlarına uygun ve son yağışlardan sonra uygun dikim koşullarına ulaşan alanlar için fidanların dikim yerleri belirlendi. Fidanların dikim sahlarına ulaştırılması ve toprakla buluşturulması ve fidan dikim çalışmaları ile ilgili ayrıca detaylı bilgi alındı.  Bentour Reisen Yönetim Kurulu Başkanı Kadir Uğur sürdürülebilir ilkesiyle duyurdukları 31 Ocak 2022’ye kadar yapılan her rezervasyon için ek bir fidan dikimi kampanyasını devam ettireceklerini görüşmelerinde ayrıca ifade etti.

20 Aralık 2021 Pazartesi

Divan Grubu’nun Ankara’daki Yeni Oteli İçin İmzalar Atıldı

Türk otelciliğinde bir ekol olan Divan Grubu’nun Ankara’daki yeni otelinin adresi Çankaya oldu. Mart 2022’de kapılarını açmaya hazırlanan Divan Ankara, Divan Grubu hizmet ve kalitesiyle başkentin kurumsal ve turistik değerlerine yeni bir soluk kazandırmayı hedefliyor.


Başkentimizin önemli lokasyonlarından Çankaya’da hizmet vermeye hazırlanan Divan Ankara, şehrin hızla gelişen kurumsal ve turistik değerlerine Divan Grubu hizmet ve kalitesiyle katkı sağlamayı amaçlıyor. Gülsan Holding ile yapılan anlaşmanın ardından yeni otelin, renovasyon çalışmalarını takiben Mart 2022’de misafirlerini ağırlamaya başlaması planlanıyor.  

Divan Grubunun kalitesinden ödün vermeyen konaklama hizmetlerinin yanı sıra, yeme içme alanlarındaki lezzet deneyimlerini, geniş balo ve konferans salonlarındaki etkinliklerini misafirleriyle buluşturmayı hedeflediği Divan Ankara, kurumsal ve özel gün organizasyonlarının da önemli adresi olmaya hazırlanıyor.

Divan Grubu Genel Müdürü Murat Tomruk ve Gülsan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Gül‘ün hazır bulunduğu toplantıda, iki kurum arasında gerçekleşen imza töreninin ardından yeni otel renovasyonuna başlanan Divan Ankara, yeni adresinde; 6 suit, 2 kral dairesi olmak üzere toplam 150 odası ile misafirlerine unutulmaz konaklama deneyimi sunacak. 

Yaklaşık 1.000 metrekareye yayılan yeme içme alanları, 2.000 metrekareye yayılan, 1.500 kişi kapasiteli 10 adet toplantı salonlu kongre merkezi ve 3500 metrekarelik SPA alanındaki kapalı yüzme havuzu, masaj odaları, fitness salonu, hamam, sauna ve buhar banyosunu kapsayan hizmetleriyle Divan Ankara, şehre yeniden bir soluk getirecek.


17 Aralık 2021 Cuma

En Sevilen YouTuberlar Gibi Video Fikirleri Nasıl Bulunur?

Her ay iki milyar insan YouTube'a giriş yapıyor ve bunun nedeni, YouTube'un istediğiniz her tür içerik için bir merkez olmasıdır. İnsanlar üretenleri takip eder, haberleri yakalar, spor olaylarını kontrol eder, kısa filmler izler, müzik dinler ve genellikle zevk almak isteyebilecekleri her şeyi bulurlar.

youtube.jpg

Bir içerik üreticisiyseniz olarak, bu sizi garip bir duruma sokar. YouTube kanalınızı büyütmek için çok çalışıyorsunuz, ancak on binlerce insanla rekabet ediyorsunuz. Bir kitleyi çekseniz bile, her gün onların zamanı ve dikkati için rekabet etmeniz gerekir.

“Farklılıklar hayata renk katar” sözü biraz aldatıcıdır. Bir yandan, aboneleriniz ister seyahat videoları, ister vloglar veya eğitimler olsun, belirli bir içerik türü için size güveniyor.

Ancak aynı zamanda film yapma becerilerinizi geliştirmeniz, prodüksiyon kalitenizi yükseltmeniz ve uzun süredir abonelerinizi tatmin ederken yeni izleyiciler çekmenin yollarını bulmanız gerekiyor.

Her içerik üreticinin bir noktada çözmesi gereken sorun budur: İşleri taze tutmak, ancak yine de markanıza veya nişinize bağlı kalmak için YouTube video fikirlerini nasıl bulacaksınız?

1) Sevdiğiniz şeyleri paylaşın

youtube-001.jpg

Yaptığınız içeriği neden yaptığınızı düşünün. Size ilham veren belirli film yapımcıları veya yaratıcılar var mı? Küçükken takıntılı olduğunuz bir kitap veya dizi?

Muhtemelen, kitleniz ilgi alanlarınızın birkaçını paylaşıyor. (Aksi takdirde, zamanlarını başka bir kanalda geçirirlerdi.) Ve muhtemelen, özellikle bunları benzersiz bir şekilde sunarsanız, bu şeyler hakkındaki düşüncelerinizi veya fikirlerinizi duymaya açık olacaklardır.

Belki en sevdiğiniz filmin yönetmenin en iyi olduğu hakkında bir video kompozisyonu düzenleyebilirsiniz. Ya da sevdiğiniz TV şovunun arkasındaki yaratıcı beyinlerden birinin izini sürer ve onunla röportaj yaparsınız. Ya da belki belirli bir alanda en sevdiğiniz şeylerin kişisel bir listesini yapar ve sonra bunu paylaşırsınız.

Her iki durumda da, bu tür içerikler içerik oluşturucular tarafından oldukça popülerdir ve izleyicilerin sizi daha iyi tanıması ve yorumlar bölümüne atlamak ve listenize yanıt vermek istemesi için kolay bir yoldur.

2) Kutu açılımı yapın

Kutu açılım videoları, son 10 yılda kesinlikle patlayan YouTube video fikirlerinden bir diğeri. Nedense insanlar, içerik oluşturucuların postayla bir şeyler almasını, paketi açmasını, içindekilere tepki vermesini ve yeni güzelliklerini denemesini izlemeyi seviyor.

youtube-002.jpg

Bu da pahalı bir yol olmak zorunda değil. Arkadaşlarınız için hediyeler, mutfak eşyaları ve hatta aile üyeleri için yıl başı hediyeleri sipariş edebilirsiniz.

Mesele şu ki, insanlar ambalajı görmek, tepkinizi izlemek ve siz onlarda olmayan bir şeyi deneyimlerken sizin aracılığınızla yaşamak istiyor. Kutu açma videoları, bir trendden yararlanmanın kolay bir yoludur, ancak yine de onu kitlenize ve kişisel ilgi alanlarınıza hitap eder.

3) Ürün incelemelerini ele alın

Kanalınız için YouTube video fikirleri tükendiyse bile, etrafınızda ilham var. Hangi düzenleme yazılımını kullanıyorsunuz? Favori lensin var mı? Çok sevdiğiniz belirli bir kamera var mı?

Her içerik oluşturucunun, özellikle kullandıkları donanımla ilgili tercihleri vardır. Ve videolarınızı izleyen bazı kişilerin içerik oluşturma ve yaptığınız şeyi nasıl yaptığınızı anlamayla ilgilenmesi için iyi bir şans var.

youtube-003.jpg

Bu nedenle, donanımınızı veya post prodüksiyonda kullandığınız yazılım ve araçları gözden geçirin. Hatta kişiliğiniz ve sunumunuzla yeni bir kitlenin ilgisini çekebilir ve abone olarak onları kazanabilirsiniz.

Bir içerik üretici için video yapmanın bir yenilik olduğu günler geride kaldı. Videolar artık markanızın sunduğu deneyimin bir parçası. Videolar, markanızın hikayesini doğru kişilere ulaştırır. Her iyi hikaye çok yüzeylidir ve video ile pazarlama stratejinizde böyle olmalıdır. InVideo tanıtım videosu oluşturucuyla bu tarz videolar oluşturabilirsiniz.

Güven sağlamak, YouTube’daki yerini sağlamlaştırmak isteyen her markanın karşılaştığı en büyük zorluklardan biridir. En iyi yöntem diğer insanların markanızı desteklemesidir. İnceleme videoları yapın ve gururla paylaşın. Bunu yaparken de InVideo tanıtım videosu oluşturucusundan yardım alın.

4) “Kendin yap” videoları çekin

Hiç kimse sahip olmayı dilediği miktarda zamana, paraya veya beceriye sahip değildir. İşte bu yüzden, zamandan/paradan/beceriden tasarruf etmek için “Kendin Yap” tüyoları ve ipuçlarından bahsedildiğinde insanlar heyecanlanıyor.

İşinizde kullandığınız belirli bir numara var mı? 2.000 dolarlık bir teçhizat satın almaktan kaçınmak için kullandığınız bir kendinizin yaptığı bir alet? Hayatınızı kolaylaştıran, duyduğunuz bir düzenleme ipucu?

youtube-004.jpg

İster kendileri kullansınlar, ister işiniz hakkında biraz bilgi alsınlar, insanların duymak istediği içerik türü budur. Ve yaptığınız şeyin hayatınızı nasıl daha iyi hale getirdiğini özellikle gösterebildiğiniz için genellikle eğlenceli bir video olur.

5) Bir şey veya bir yer turuna çıkın

Sahne arkası videoların yaratıcı sürecinizi göstermesiyle aynı şekilde, video turları (yaratıcı alanınız, eviniz, favori yerel mekanınız vb.) izleyicileri hayatınıza çeker. Kim olduğunuzu gösteriyorsunuz ve hedef kitlenizle dürüst ve organik bağlantılar kuruyorsunuz.

youtube-005.jpg

Sık sorulan soruları yanıtlamak veya video oluşturmayla nasıl başa çıkacağınız hakkında konuşmak gibi başka şeyleri buraya dahil edebilirsiniz. Hangi yöne gitmek istediğinize ve hayatınızın/kişiliğinizin ne kadar kanalınızın merkezinde olduğuna bağlı olarak, kamera arkası videosu gibi olabilir veya olmayabilir.

6) Yeni bir şey deneyin

İnsanların nasıl çalıştığınızı görmelerine izin vermeye devam ederek, kendinize yeni bir şeyle meydan okuyabilirsiniz. Belki kulağa ilginç gelen yaratıcı bir bilgi istemi veya düzenleme zorluğu bulursunuz ya da denemek istediğiniz yeni bir yazılım veya donanım vardır.

youtube-006.jpg

Deneyin. Ve kitlenizle paylaşmak için deneyimi kaydedin. Öğrendiğinizi ve deney yaptığınızı görürler ve yapabileceğiniz farklı videolar için fikirler edinirsiniz. Hatta yaratıcı sürecinizi tamamen değiştirmenize ve yeni şeylere daha fazla odaklanmanıza bile yol açabilir.

Bu da bizi bir sonraki fikre götürüyor: eğitici videolar.

7) Kitlenizi eğitin

Eğitici videolar, resmi olarak içerik oluşturucuların ekmek ve tereyağıdır. Bir bakıma, bu video tarzı, sürüler halinde kanalınıza yeni insanları çekebilir. Herhangi bir popüler film yapımı konusuna bakın (“YouTube'da hareketli grafikler” veya “YouTube videolarının nasıl aydınlatılacağı” iyi örneklerdir) ve bu şeylerin nasıl iyi yapılacağına dair eksiksiz bir eğitim kataloğu göreceksiniz.

Ancak milyonlarca izleyiciyi çekmeye çalışmıyorsunuz. Sadece sizi meşgul edecek veya prodüksiyon becerilerinizi geliştirecek veya kitlenizin ilgisini çekecek YouTube video fikirleri arıyorsunuz. Öğretici videolar ve diğer eğitim içeriği muhtemelen en iyi seçeneğinizdir.

youtube-007.jpg

Ve konuyla ilgili uzman olmanıza bile gerek yok - sadece nasıl yapacağınızı bilin ve daldığınız tekniğe veya araca daha aşina olabilecek izleyicilerden gelen geri bildirimlere açık olun.