12 Kasım 2014 Çarşamba

KAPADOKYA’NIN GİZEMLİ DÜNYASI’NA AÇILAN KAPI “SACRED HOUSE “

SACRED HOUSE YENİ ÇEHRESİYLE HİZMETE GİRDİ


60 milyon yıl önce; Erciyes, Hasandağı ve Güllüdağ’ın püskürttüğü lav ve küllerin oluşturduğu yumuşak tabakaların yağmur ve rüzgâr tarafından aşındırılmasıyla ortaya çıkan eşsiz bir coğrafya...
Paleolitik döneme kadar uzanan köklü bir tarih... Pers dilinde “Güzel atlar ülkesi” anlamına gelen çok özel bir isim... Roma İmparatorluğu'nun baskısından kaçan Hıristiyanlar için devasa bir sığınak; kutsal bir merkez... Ve tarihi İpek Yolu’nun en önemli geçiş noktası: KAPADOKYA...
Dünyanın bu en özel noktasının tam kalbinde, Ürgüp’te, içinde tarihe saygıyı, kutsal işaretleri, geçmişin ihtişamını ve günümüz teknolojisinin en seçkim imkânlarını barındıran bir adres: SACRED HOUSE...


Burası hayatlarında kutsal bir aşk, tutku ya da şefkat arayanlar için çok özel bir mekân…
250 yıllık bir Rum konağında Turan Gülcüoğlu’nun hayali olarak doğan Sacred House, Türkiye’nin sektöründeki lider kuruluşu Dorak Turizm’in de ortaklığıyla ve yeni çehresiyle hizmete girdi.
Birbirinden farklı dekorasyona ve isme sahip 21 odası bulunan otel, kesme taş ustalığının kusursuz bir örneği... Her oda, içerideki taşların oluşumunu yansıtacak şekilde dekore edildi. Antika mobilyalarla, şöminelerle, antik dönemleri ve Rönesans eserlerini çağrıştıran büyüleyici heykellerle, ünlü ressamların imzasını taşıyan tablolarla süslendi.

Full Moon, Sanctuary, Bacchus, Harem, Byzantium Treasury, Old Chapel, King’s Ego, Anka’s Lair, Opium, Deep Forest, Sacred House’da yer alan 21 odadan bazılarının isimleri...
Ve odaların hepsi en az ismi kadar gizemli...Bölgenin volkanik yapısından kaynaklanan yumuşak zeminin oyulmasıyla, dünyada bir eşi daha bulunmayan görkemli, büyüleyici, hatta kelimenin tam anlamıyla şaşırtıcı bir de SPA eklendi Sacred House’a: INFERNO...Sacred House insanı kendi  içinde bir yolculuğa çıkaran kış bahçesinin huzuru, antika bir kitapla günümüzün kült eserlerini bir arada bulabileceğiniz soluklanma alanları ile sizleri tarih içinde bir serüvene davet ediyor. Yolculuğun gizemi, Sacred House’un görkemli kapısından adım attığınızda sizlere ikram edilen özel iksirle başlıyor.

Sacred House’un yaratıcısı Turan Gülcüoğlu, otelin hikâyesini şöyle anlatıyor:
“Bundan 13 yıl önce şehir hayatı ve sisteme adaptasyon sıkıntıları nedeniyle, Ürgüp’ün arka sokaklarında, virane bir evin restorasyonu ile başladı ‘Kutsal Ev’in hikâyesi. Bu yolculukta amacım, yüksek kültürün sofistike, entelektüel ve aristokrat mekânını yaratmaktı. Kendine ait benzersiz bir karakteri, enerjisi ve aurası olan, erdemler ile temalanmış kutsal bir sığınak olsun istedim. 
Aşk, tutkular ve sevgi gibi tüm güçlü duyguların içlerinde aynı zamanda kutsal bir şeyler taşıdığına inanarak isimlendirilen ‘Sacred House’, ticari nedenlerden ziyade, ruhani ve estetik kaygıların oluşturduğu, iyi ve kötü arasında taraf olan benzersiz bir kimlik, içsel bir var oluş amacı olarak doğdu.

2009 yılında gerçekleşen Dorak Holding birlikteliği ile ivme kazanan ve zaman içinde felsefe ve güzel sanatlar ile dokuduğumuz Sacred House, tamamı birbirinden farklı dönem ve kültürlerin izlerini taşıyan 21 odası, Dante’nin ‘Inferno’suna atıfta bulunan yeraltı SPA’sı, ‘Angels & the Searchers’ olarak isimlendirdiğimiz Restoran ve bir kış bahçesi içerisindeki barı ile son halini aldı. 
Tüm bu zamanlar içerisinde otelimiz, Conde Nast Johansens tarafından iki kez dünyanın en iyi otelleri yarışmasında, ‘Most excellent Hotel for design and Innovation’ ve ‘Most Excellent European Service’ dallarında birincilik ödülüne layık görüldü.

Sacred House olarak amacımız, insanları ruhu olan mekânlar ile uyarmak ve uyandırmaya çalışmak. 68 ruhunu taşıyan ve felsefi boyutta ifade edilen sistem karşıtı protestolar, heykellerde, yazıtlarda ve tablolarda insanları uyanmaya teşvik ederek, insanları “başka bir var oluş” hakkında düşünmeye zorluyor. Ayrıca, otelde bulunan Nietzsche, Sartre, Schopenhauer, Camus, Blake gibi düşünürlerin ‘First Edition’ özellikli kitapları, dünyada ender bulunan bir koleksiyona ait bir kütüphane olarak, misafirlerimize düşünsel bir yolculuk deneyimi vaat ediyor. 

Otelinin mimarisinde, öncelikle bir Rum evi olması nedeniyle, kendine özgü mimari anlayışının ayak izinden yürümeye çalışıltık. Söz konusu mimarinin kısır kaldığı noktalarda ise, palladyen ve neo klasik, detayların titizliğini ve proporsiyonlarındaki estetik oranlarını bir yaratıcılık süzgecinden geçirerek adapte edip, taklitten uzak ve zamansız bir mekân ortaya çıkarmaya gayret ettik.
Ve şimdi, dünyanın bu en özel noktasının tam kalbinde, Ürgüp’te, içinde tarihe saygıyı, kutsal işaretleri, geçmişin ihtişamını ve günümüz teknolojisinin en seçkim imkânlarını barındıran bu kaçış noktasını sizlerin beğenisine sunuyoruz.”


ŞİFALI TERMAL SULARLA VUCUDUNUZU VE CİLDİNİZİ KIŞA HAZIRLAYIN

                                    ŞİFALI SULARLA KENDİNİZİ KIŞA HAZIRLAYIN


Yaz aylarında deniz ve güneşin etkisiyle kuruyan ve yıpranan cilt, sonbaharda mevsim değişikliğinin de etkisiyle iyi bir bakıma ihtiyaç duyuyor. NG Afyon Wellness & Convention’ın Luxury Wellness paketleri, şifalı termal suları ve uzman terapistler tarafından uygulanan farklı masaj ve bakım kürleri ile, bedeninizi ve ruhunuzu stresin ve yorgunluğun yarattığı negatif etkilerden arındırarak soğuk kış günlerine daha sağlıklı ve zinde girmenizi sağlıyor. Yaz mevsiminde deniz ve güneşin etkisiyle kuruyan ve yıpranan cilt, sonbaharda mevsim değişikliğinin de etkisiyle iyi bir bakıma ihtiyaç duyuyor. Binlerce yıldır sağlıklı yaşam ve güzellik için vazgeçilmez olan termal sular, kış öncesi yenilenmek isteyenler için ideal bir seçenek. Termal turizmin Türkiye’deki başkenti Afyonkarahisar’da bulunan NG Afyon Wellness & Convention’ın Luxury Wellness paketleri, şifalı termal suları ve uzman terapistler tarafından uygulanan farklı masaj ve bakım kürleri ile, bedeninizi ve ruhunuzu stresin ve yorgunluğun yarattığı negatif etkilerden arındırmanıza yardımcı oluyor.


NG Güral Afyon Wellness & Convention, renksiz, kokusuz ve mineral bakımından zengin termal suyu ile “termal-wellness” konseptini sunuyor. NG Güral Afyon arazisi içinden çıkan termal su, “hipertermalli su” ve “mineralli su” olarak değerlendiriliyor. Suyun, özellikleri nedeniyle sağlıklı kişilerde sağlığı koruma ve genel iyilik halini güçlendirme amaçlı “termal wellness” konseptinde kullanım potansiyeli de yüksek olarak biliniyor.Cildi sıkılaştırıcı ve yenileyici etkisiyle güzellik kürlerinin de temeli olan NG Güral Afyon termal suyu, cilt ve vücut sağlığını destekleyici görev de görüyor. Sağlıklı Yaşlanma (Anti-Aging) Kürleri, Gevşeme Rahatlama (Anti-Stres Kürleri), Sağlığı Koruma ve Güçlendirme Kürleri, Metabolik Sağlık Kürleri ve Yenilenme (Rejuvenasyon) Kürleri, NG Güral Afyon’un termal suyunun yenileyen programlarını oluşturuyor.


NG Termal Suyu’nun, termal niteliğine ve toplam mineral içeriğine bağlı olarak banyo kürleri şeklinde kullanımının genel olarak ağrı gidermeye, fiziksel ve ruhsal olarak rahatlamaya, iltihap gidermeye katkı sağlayan, bağışıklık sistemini destekleyici etkileri bulunuyor.Suyun ayrıca, sahip olduğu silisyum ve bikarbonat içerikleri nedeniyle banyo uygulamalarında spesifik olarak cilt sağlığı ve cilt fonksiyonları üzerinde yararlı etkileri söz konusu. Bu etkileri optimal düzeyde elde etmek için genel olarak banyo kür uygulamaları öneriliyor.Doktor tarafından farklı bir sıcaklık tavsiye edilmediği takdirde 36-38°C’lik havuzlar kullanılabiliyor. Herhangi bir sağlık problemi olmayan kişiler ise 38-40°C’lik havuzları deneyebiliyor. Banyo sırasında vücut maksimum omuz hizasına kadar su içerisinde oluyor. Banyo oturarak, ayakta ya da bunların karışımı şeklinde alınabiliyor. Termal havuzlarda yüzme, dalma gibi aşırı ve ani hareketler ise yapılmaması gerekenler arasında bulunuyor.

NG Afyon’da üç gece konaklayan misafirlerin alabileceği “Platinium” paket, iki adet Bali masajı, bir gece Afyon Brasserie Alakart Restoran’da canlı müzik eşliğinde akşam yemeği, yarım pansiyon konaklama fiyatı gecelik kişi başı KDV dahil 189 TL. İki gece konaklayan misafirlerin tercihi olan “Gold” paket ise, iki bölgesel klasik masaj, bir gece Afyon Brasserie Alakart Restoran’da canlı müzik eşliğinde akşam yemeği ve standart odada yarım pansiyon konaklamayı içeriyor ve gecelik kişi başı KDV dahil 179 TL’ye satın alınabiliyor. İki gece NG Afyon’da Wellnes & Convention’da konaklayan misafirlerin seçebileceği bir diğer fırsat ise “Silver” paket. Bu pakette bir bölgesel klasik masaj, bir Harem ritüeli ve standart odada yarım pansiyon konaklama, gecelik kişi başı KDV dahil 169 TL.Misafirlerine sağlık dolu bir tatil kaçamağı sunan NG Afyon Wellness & Convention’ın 9.500 metrekarelik spa merkezi Aliva Spa’da termal jakuziler, kadın ve erkeklere özel bölümler, Türk hamamı, sauna, buhar odası, macera duşları, buz çeşmesi, su kaydırakları ve dışa açılabilen sıcak su havuzu gibi alanlar bulunuyor. NG Afyon’un mineral bakımından zengin termal suları, cildinizi canlandırarak ve vücudunuzu toksinlerden arındırarak kış aylarına zinde bir şekilde “Merhaba” demenizi sağlayacak.

Detaylı bilgi ve rezervasyon için:
NG Afyon Wellness & Convention - İzmir Karayolu 7. Km - Afyon
Tel: 0272 220 22 22
nghotels.com.tr
http://www.turizminsesi.com/
http://www.turizminsesi.com/haber/sifali-sularla-kendinizi-kisa-hazirlayin-16901.htm

Coral tatil web sitesi içinizdeki gezgini uyandıracak!


Türkiye’nin en ünlü 5 seyahat ve gezi blogger’ı Coraltatil.com web sitesi için yazmaya başladı. Coraltatil.com web sitesi farklı destinasyonları, otel ve restoran tavsiyelerini, yeme-içme ve seyahat dünyasına dair sıradışı önerileri, Türkiye’nin önde gelen seyahat blogger’larının kaleminden sunarak hayatın rutini içine hapsolmuş nice insanın içindeki  ‘gezgini’ uyandırmayı kendisine amaç ediniyor. Bu çalışma ile Türkiye’de ilk defa bir tur operatörünün web sitesinde ünlü blogger’ların gezi yazıları yer alıyor.

Türkiye pazarındaki tüketiciye 2006’dan beri tatil hizmetleri sunan ODEON Tours, 2014 yılı itibarı ile faaliyetlerine OTI Holding’in global tur operatörü markası Coral Travel ile devam ediyor. Coraltatil.com’un yepyeni uygulaması sayesinde seyahatseverler, ünlü blogger’ların hazırladıkları özgün içeriklerle; gezilecek yerler, görülecek şeyler, yapılması gereken aktiviteler, tadılması gereken lezzetleri ve alternatif eğlence önerilerini okuma fırsatı bulacaklar. Seyahat sever okurları için ilham veren bir gezi sitesi olarak hizmet veren coraltatil.com web sitesi özgün içeriği ile unutulmaz bir seyahat için Türkiye’nin önde gelen başvuru kaynaklarından birisi olmaya aday.


İlk fırsatta tatil yapmayı düşleyenler, dünyanın dört bir yanındaki güzellikleri keşfetmek, değişik lezzetler tatmak, farklı kültürleri tanımak için coraltatil.com web sitesini ve ünlü blogger’ların kişisel deneyimlerini inceleyerek kendilerine en uygun destinasyonu seçebilecekler.
Coral Travel&ODEON Tours İç Pazar Müdür Vekili Mehmet Kamçı, ‘‘Bu çalışma ile Türkiye’de ilk defa bir tur operatörünün web sitesinde ünlü blogger’ların gezi yazıları yer alıyor. Şu anda 5 adet yazar köşemiz bulunuyor.

Çok sayıda özgün fotoğrafın da yer alacağı bu bölümde sitemizi ziyaret eden misafirler gitmek istedikleri ülkenin tarihi ve kültürü hakkında bilgi edinmenin yanı sıra günlük hayat hakkındaki detayları da blogger’larımızın yazılarından öğrenebiliyor olacak. Web sitemizin ziyaretçileri, ana sayfada blogger’larımızın her birine ait köşe ismini tıklayarak, yazarlarımızın gezdikleri tüm destinasyonları görecekler. Buradan istedikleri destinasyonu seçerek yazıya ulaşabilecekler. Henüz yeni açılan gezi yazıları köşemizde, ilk aşamada blogger’larımız tarafından hazırlanan yurt dışı destinasyonlar yer alıyor. 2015 yılında da bu bölümde bizlerle seyahat eden blogger’larımızın yurt içi - yurt dışı destinasyonlar hakkında yeni yazıları yer almaya devam edecek.’’ diye konuştu.

 Ünlü blogger’ların ‘samimi ve sıradışı bir üslupla özgün deneyimlerini ve pratik önerilerini paylaştığı coraltatil.com web sitesi, herkesin, her hikayenin bir farklılık taşıdığı, yeni bir ilham yarattığı tezini kanıtlıyor.“Kemal ile Keşfet”, “Dünya’yı gezen Türk”, “Sedef’in yurtdışı günlüğü”, “Az gezmiş” ve “Sami’nin gezi notları” isimli köşelerin sahiplerinin kaleminden, coraltatil.com web sitesine gezginler için yepyeni güncel yazılar eklenmeye devam ediyor olacak. İlham verecek birçok alternatif coraltatil.com web sitesi sayfalarında okurlarını bekliyor.

Coral Travel &ODEON Tours’dan her 100 TL'lik alışverişe 50 mil bonus
TÜRK HAVA YOLLARI’nın avantajlarla dolu özel yolcu programıMiles&Smiles’ın üyeleri, Coral Travel & ODEON Tours’dan gerçekleştirecekleri tüm seyahatlerinde her 100 TL harcama karşılığı 50 bonus mil kazanıyor.Tur programları hakkında bilgi almak ve kayıt yaptırmak için Coral Travel&ODEON Tours Çağrı Merkezi 444 0 684’yi arayabilir, www.coraltatil.com adresine ulaşabilirsiniz.

http://www.turizminsesi.com/

http://www.turizminsesi.com/haber/bloggerlerden-coral-tatil-web-sitesi-destegi-16900.htm

2 Kasım 2014 Pazar

Yine bir maden kazası ve yine yerin metrelerce altında kendisinden haber alınamayan madenciler

Madenci Bilançosu
Mayıs ayında Soma’da 301 madencinin hayatını kaybettiği kaza daha sıcaklığını korurken; bu kez haber Karaman Ermenek’ten geldi. 28 Ekim’de meydana gelen Ermenek maden kazasında mahsur kalan işçiler için arama kurtarma çalışmaları devam ediyor ve henüz bir haber yok.


Türkiye’de madencilik bugünün mesleği olmamasına rağmen; son zamanlarda epeyce gündemde.
Ajans Press’in 2009-2014 yılı arası madenci haberi verilerine bakıldığında; 2009 yılı içerisinde madenciler 678 haber ile gündemde yer almışken; 2014 yılı henüz bitmeden 13 bin haber ile hatırlandılar. Üstelik bu rakamdan 12 bini Soma faciası sonrasına ait.

Son 5 yılın madencilik kazalarına bakıldığında 2009 yılında Bursa’da 19 işçi grizu patlaması sebebiyle hayatını kaybetti. Bu yıl içerisinde madencinin gündeme geldiği haber sayısı ise 678 oldu.
2010 yılında grizu patlaması sonucu Balıkesir’de 17,  Zonguldak’ta 30 madenci; Edirne’de ise yangın ve göçük neticesinde 3 madenci hayatını kaybetmişti. Bahsi geçen yıl içerisinde madenciler 1788 haber ile anıldı.

Zonguldak’ta metan gazı patlaması sonucu 8 işçinin öldüğü 2013 yılında; madencilerin medya yansıması 3 bin 72 haber olarak kayıtlara geçti.2014 yılı başından itibaren, 13 Mayıs’ta yaşanan Soma maden kazasına kadar; madenci haberi 932 adet iken;  Soma faciasının ardından 12 bin 9 haber daha madenci gündemine eklendi.

1 Kasım 2014 Cumartesi

Kurumsal şirketler, Kapadokya ve Phuket turlarına yoğun talep gösteriyor



Aktif olarak 100’ün üzerinde kurumsal şirkete hizmet veren, sunduğu ayrıcalıklarla bu alandaki müşteri memnuniyetini de sürekli artırmayı sürdüren Tatil Sepeti, hizmet verdiği firmaların toplantı organizasyonları ve hediye ettikleri turlar için en çok tercih ettikleri lokasyonları listeledi. Tatil Sepeti Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Karayal, Tatil Sepeti verilerine göre, firmaların çalışanlarına, müşterilerine, bayilerine hediye ettikleri turlara bakıldığında en çok talep gören lokasyonların yurt içinde Kapadokya, yurt dışında ise Phuket olduğunu ifade etti. Kurumsal şirketlerin toplantı organizasyonları için ise yurt içinde en çok Antalya’yı tercih ettiğini, Polonezköy, Sapanca gibi İstanbul’a yakın yerlerin de ilgi çektiğini söyledi. Ayrıca Karayal, firmaların seyahat harcamalarının şirketin büyüklüğüne ve iş hacmine göre değiştiğini, fakat yıllık seyahat harcaması 10 milyon TL’ye ulaşan müşterilerinin de bulunduğu ifade etti.


Kurumsal şirketlere özel hizmetleriyle bu alanda da uzmanlığını kanıtlayan Tatil Sepeti, verilerinden yola çıkarak, şirketlerin toplantı organizasyonları ve hediye ettikleri turlar için en çok hangi lokasyonları tercih ettiğini listeledi. Tatil Sepeti Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Karayal, hizmet verdikleri kurumsal şirketlerin, toplantı organizasyonları için yurt içinde en çok Antalya’yı tercih ettiğini, İstanbul’a yakın, Polonezköy ve Sapanca gibi yerlerin de ilgi çektiğini söyledi. Ayrıca, şirketlerin grup toplantıları için KKTC’nin sıklıkla tercih edildiğini belirtti. Karayal, firmaların çalışanlarına, müşterilerine, bayilerine hediye ettiği turlara bakıldığında ise en çok talep gören lokasyonların yurt içinde Kapadokya, yurt dışında ise Phuket olduğunu ifade etti.

En çok toplantı organizasyonu düzenleyen şirketler, hızlı tüketim, beyaz eşya ve otomotiv sektörlerindeki markalar

Firmaların seyahat harcamalarının ve seyahat düzenleme sıklığının şirketin büyüklüğüne ve iş hacmine göre değiştiğini söyleyen Karayal; “Yıllık seyahat harcaması 250 bin TL olan müşterimiz de var, 10 milyon TL olan müşterimiz de var. Genel bir ortalama vermek gerekirse, firmalar ortalama yılda bir kez çalışanları için, iki kez de iş ortakları için (bayi toplantıları veya müşteri organizasyonları) geziler düzenliyorlar. Bunlar dışında denetim, satış, pazarlama için de iş seyahatleri yapıyorlar. Ortalama konaklama süresinin ise, şirket içi bir toplantı organizasyonu ise 2 gün, şirketin çalışanlarına veya müşterilerine hediye ettiği bir tatil organizasyonu ise bir hafta olduğunu söyleyebiliriz. En çok toplantı organizasyonu düzenleyen şirketlerin, bayi ağları bulunan hızlı tüketim, beyaz eşya, otomotiv vb. sektörlerdeki firmalar olduğunu belirtmek mümkün.”

Tatil Sepeti, aktif olarak 100’ün üzerinde kurumsal şirkete hizmet veriyor
İş toplantıları, organizasyonlar, şirket anlaşmaları gibi nedenlerle sık seyahat etmek durumunda kalan kurumsal şirketler, seyahat planları için özel ayrıcalıklardan yararlanmayı ve alanında uzman markalardan destek almayı tercih ediyorlar. 2004 yılından bu yana milyonlarca kişiye tatil servisi sunan bir turizm portalı olan Tatil Sepeti, kurumsal şirketlere sunduğu ayrıcalıklarla bu alandaki müşteri memnuniyetini de her geçen gün artırmayı sürdürüyor. Kurumların uçak bileti, konaklama talepleri, bayi/ajans toplantıları gibi şirket organizasyonlarına özel hizmetler sunan Tatil Sepeti, aktif olarak 100’ün üzerinde şirkete hizmet veriyor. Tatil Sepeti bu şirketlere, anlık raporlama, online tool, rezervasyon takip, şirketlere özel 7/24 seyahat danışmanı gibi birçok ayrıcalık da sunuyor.

Tatil Sepeti’nin anlık raporlama hizmeti ile şirket çalışanları seyahat harcamalarını online olarak takip edebiliyorlar. Online tool hizmeti ise, şirket çalışanlarının şirket seyahat politikalarına uygun bir şekilde, ister bilgisayarlarından, ister tablet veya cep telefonlarından online uçak bileti, otel rezervasyonu, araç kiralama gibi hizmetler almasına olanak sağlıyor. Rezervasyon takip hizmetiyle, alınmış olan ön rezervasyonlar düzenli olarak sistem tarafından kontrol ediliyor, fiyatı düşen rezervasyon, daha düşük ücretten yenilenebiliyor. Tatil Sepeti’nin bu ayrıcalıklı hizmetiyle firmalar, yıllık seyahat harcamalarında yüzde 20’ye varan tasarruf sağlayabiliyorlar.

FOTOĞRAF SANATÇILARI İSTANBUL’A AKIN ETTİ


Dünyanın en büyük ve ünlü fotoğraf bankası iStock by Getty Images, İstanbul’da gerçekleştirdiği iStockalypse etkinliğiyle dünyanın dört bir yanından fotoğraf sanatçılarını bir araya getirdi.  Taksim Peak Hotel’de üç gün süren organizasyona Türkiye’nin yanı sıra yurtdışından da yoğun katılım oldu.
Dünyanın en büyük ve ünlü fotoğraf bankası iStock by Getty Images’ın hafta sonunda İstanbul’da gerçekleştirdiği iStockalypse etkinliğine Türkiye’den ve yurtdışından fotoğraf sanatçıları akın etti. Üç gün süren ve dün sona eren etkinlikte iStock’a dünyanın her yerinden fotoğraf veren sanatçılar Taksim’de Peak Hotel’de bir araya geldi. iStockalypse’e 100 profesyonel ve amatör fotoğraf sanatçısı katılırken, organizasyona yurtdışından yoğun katılım dikkat çekti. iStock/Getty Images yetkilileri  iStockalypse’e çok büyük bir ilgi olduğuna işaret ederken, web sitesinde kayıt başlar başlamaz katılım rezervasyonunun dolduğunu belirttiler.


Kapsamı geniş oldu
iStockalypse’te  fotoğraf sanatçılarına ışık, kompozisyon, gerçek duyguyu fotoğrafa yansıtma, iStock fotoğrafçılığı, fotoğrafların nasıl siteye yüklenebileceği, konunun hukuki boyutu, portfolyo hazırlama gibi konular masaya yatırıldı. iStockalypse’nin, Türkiye’de son yıllarda gelişme kaydetmesine rağmen hala istenen düzeyde olmayan stok fotoğrafçılığının gelişimine de büyük bir katkı sağlaması bekleniyor. Tüm fotoğrafseverlerin cesaretlendirilmesinin amaçlandığı etkinlik kapsamında dün katılımcılar İstanbul’un dört bir yanında fotoğraf çekimleri de yaptı.


Türkiye çok önemli
iStockalypse ile ilgili bir değerlendirme yapan iStock by Getty Images İçerik Geliştirme Direktörü Tom Hind, Türkiye’nin  Getty İmages /iStock için önemli bir ülke olduğunu belirterek, “Birçok müşterimizin Türkiye’de ofisi var veya ofis açmak üzereler. Türkiye’ye girmek isteyen müşterilerimiz içerik sağlamak için bize başvuruyorlar” dedi. Katılımcı profilinin çok yüksek olduğunu kaydeden Hind,“Etkinliğe katılan fotoğrafçılar arasında profesyonel fotoğrafçılar ve bu işi hobi olarak yürüten çesitli meslek gruplarından amatör fotoğrafçılar var” diye konuştu.  “iStockalypse İstanbul etkinliğinin heyecan verici” diyen Swift “iStockalypse dünyanın her tarafındaki fotoğrafçıları öğrenmek, bilgilerini paylaşmak ve muazzam yerel içerikler üretmek üzere bir araya getirmenin zaten çok eğlenceli bir yolu. Bunun için, İstanbul'dan daha uygun bir yer bulmanın çok zor olduğunu düşünüyorum” dedi.


Fotoğrafçılar arasındaki işbirliğine çok önem veren iStock’un bu etkinliğinde katılımcılar, seminer ve workshop’larda stok fotoğrafçılığı hakkında bilgi alırken, sanat direktörleriyle çalışma ve diğer fotoğrafçılarla tanışma imkanı buldu. Fotoğrafçıların portfolyolarının uzmanlar tarafından gözden geçirilme imkanı da sunulurken, katılımcılar ayrıca tur rehberi eşliğinde çıkılan İstanbul turunda çekimler gerçekleştirdirdiler. Bu etkinliğe katılanlar kreatif ekiple çalışma, uzman eşliğinde kendi yaratıcı çekimini gerçekleştirebilme ve lisansını alabilecek bir portfolyoya sahip olma imkanı da elde etti.

Mimar Mühendisler Grubu’ndan, Uyumsoft’a Teşekkür Plaketi



Mimar Mühendisler Grubu (MMG) tarafından, sektöre kattığı değerden dolayı, Uyumsoft Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri AŞ’ye Teşekkür Plaketi takdim edildi.  Savunma Sanayi Müsteşarı Prof. Dr. İsmail Demir tarafından, Uyumsoft Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Önder’e plaketi verildi. Mimar Mühendisler Grubu’nun, kahvaltılı çalışma toplantısı, 26 Ekim Pazar günü, Barcelo Eresin Topkapı Hotel’de düzenlendi. MMG’nin Ekim ayı Kahvaltılı Çalışma Toplantısı’nın konuğu Savunma Sanayi Müsteşarı Prof. Dr. İsmail Demir oldu. Toplantıya, MMG Genel Başkanı Murat Özdemir, yönetim kurulu üyeleri, Uyumsoft Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Önder, Özata Tersanesi Yönetim Kurulu Başkanı Özdemir Ataseven’in aralarında bulunduğu MMG üyeleri yoğun ilgi gösterdi.

Ar-Ge’ye 350 Milyon TL destek
Savunma Sanayi Müsteşarlığı’nın Ar-Ge’ye bir yıl içinde 350 milyon TL destek verdiğini kaydeden Prof. Dr. İsmail Demir, en zorlu ve en teknolojik ürünleri yerli imkanlarla üretme konusunda çalışmaların devam ettiğini belirtti. Ülkedeki kaynakları bu kapsamda seferber etmenin gerektiğini anlatan İsmail Demir, “Savunma sanayiinde kullandığınız bir ürünün içindeki yabancı kaynaklı unsurlar, yarın sizi zor durumda bırakabilir. Günümüz teknolojisinin geldiği seviye dikkate alınırsa, dışarıdan temin ettiğiniz elektronik cihazların içinde ne olduğunu bilemezsiniz. Testlerde bir sorun çıkmayabilir. Ama bazı unsurlar sokulduysa, gerekli olduğu zamanda, yarı yolda bırakabilir” dedi.
Türkiye sınırlarının güvenliği konusuna değinen İsmail Demir, sınır güvenliğiyle ilgili yeni projelerin olduğunu kaydetti. Türk insansız hava aracı Anka’lar ile ilgili çalışmaların başarıyla devam ettiğini anlatan İsmail Demir, önümüzdeki 1-2 yıl içinde Anka’ların kullanılmaya başlayabileceğini belirtti.

Uyumsoft, Türkiye’nin i-Dönüşüm mimarı
Uyumsoft, ülkemizde ve bölge coğrafyasındaki ülkelerde, iş dünyalarını bütünleştiren enformasyon sistemlerini; 45 sektördeki 1,500’ün üzerindeki firma ile kamu kuruluşlarının bilgi teknolojileri altyapısını kurarak destekliyor. Uyumsoft kamuda, iş dünyasının merkezinde yer alan Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın Merkezi Sicil Kayıt Sistemi (MERSİS), Esnaf Bilgi Sistemi (ESBİS), Hal Kayıt Sistemi (HKS) projeleri ile Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Ar-Ge Portalı projesini hayata geçirip, yürütüyor. e-Fatura süreçlerinde ulusal ve global ölçekteki büyük markalara, entegrasyon ve portal servisleriyle hizmet vermekte olan Uyumsoft, e-Fatura’yla başlayan e-Arşiv, e-Defter, e-Ödeme, e-Bilet, MTHS, i-Şirket, i-Mutabakat gibi devam etmekte olan i-Dönüşüm sürecinin mimarıdır.

Özata’dan, askeriye hücumbot üretimi hedefi
Yalova’nın Altınova bölgesinde bulunan Özata Tersanesi, dünyanın sayılı tersanelerinden birisi olarak 29 yıldır faaliyet gösteriyor. Karbon fiber üretim yeteneği bulunan tersane, deniz otobüsleri, mega yatlar, yolcu taşıma gemileri, hücumbotlar gibi geniş ürün yelpazesinde üretim yapıyor. Azerbaycan, Norveç gibi ülkelere ihracat yaptıklarını kaydeden Özata Tersanesi Yönetim Kurulu Başkanı Özdemir Ataseven, “Avrupa ülkeleri ve yakın komşu ülkelere yaptığımız ihracatı arttırmayı planlıyoruz. Askeriyeye hücumbotlar yapmayı hedefliyoruz” diye konuştu.




EFSANEVİ VENICE SIMPLON - ORIENT EXPRESS TRENİNİN LEZZET TERCİHİ BACKHAUS OLDU


                   

Paris’ten İstanbul’a uzanan tarihi Venice Simplon - Orient Express treni, kahvaltı, çay saati ve yemek servisleri için Backhaus kurabiye ve ekmeklerini tercih etti. Özel tarifli Backhaus reçeteleri ünlü şefler ve Almanya’da 100’den fazla kişiden oluşan kuvvetli bir AR-GE ekibi tarafından hazırlanıyor. Senede bir defa gerçekleştirdiği Paris-İstanbul rotası ile ünlü olan dünyanın ilk lüks ekspres treni Venice Simplon - Orient Express, başvurular arasından titizlikle seçilen prestijli yolcularını Backhaus kalitesi ve lezzetleri ile ağırlamayı seçti. Ürünlerini daha önce Paris’ten alan Venice Simplon - Orient Express,  Paris ve Viyana’daki en ünlü pastanelerle birlikte yaptığı değerlendirmede, Backhaus ürünlerinin müşterileri için en uygun kalitede ve lezzette olduğuna karar verdi.


Budapeşte, Venedik ve Krakov gibi bir düzine Avrupa şehri arasında hizmet veren Venice Simplon -Orient Express’in konukları arasında Lawrence of Arabia, Mata Hari, Marlene Dietrich, Serge Diaghilev ve Lisa Minelli gibi ünlüler yer alıyor. Ünlü polisiye yazarı Agatha Christie’nin “Doğu Ekspres’inde Cinayet” romanı gibi, çeşitli kitap, film ve belgesellere konu olan Venice Simplon - Orient Express, tarih ve heyecan ile özdeşleştiriliyor. Paris - İstanbul arasında sadece senede bir defa gerçekleşen yolculuk bir hafta sürüyor.

Kahvaltı ve çay saati kompartımanlarda, öğlen ve akşam yiyecek vagonundaki yemek servisine Backhaus’un dünyaca ünlü şeflerine ait özel tarifleri ile hazırlanan gurme ürünleri imza atıyor. Backhaus, özel olarak tasarlanan ekmek, kek, çörek, kurabiye, makaron ve pasta çeşitlerini en yüksek kalite standartlarına uyarak her gün taze üretiyor. Hansel ve Gretel’in masalındaki ekmek ve şeker evinden esinlenerek yaratılan Backhaus, Almanca “Fırın Evi” anlamına geliyor. Toplam 9 şubesi olan Backhaus’un şubelerinin 6 tanesi Fırın-Kafe, 3 tanesi Fırın-Restoran olarak hizmet veriyor.  Üstün ürün ve hizmet kalite standartlarını korumak için hiçbir bayilik talebine olumlu cevap vermeyen Backhaus, tüm şubelerini kendisi işletiyor.


Türkiye’nin en yenilikçi fırını olmakla beraber aynı zamanda modern ve leziz bir pastane olarak hizmet veren Backhaus, ekmeklerden keklere, kuru pastalardan pastalara ve makaron çeşitlerine kadar birçok modern ve geniş çeşitte lezzeti bir arada sunuyor.  Backhaus ürünlerinin kalitesinin, çeşitliliğinin ve eşsiz lezzetlerinin arkasında Almanya’da Backhaus’a destek veren 100’den fazla kişiden oluşan

AR-GE ekibi ve dünyaca ünlü şefler bulunuyor.
Ayrıca Türkiye’nin en seçkin otellerindeki dünyaca ünlü şefler de misafirleri için Backhaus’un leziz ekmeklerini ve pastalarını tercih ediyor. 2014 itibari ile çoğu 5 yıldızlı otel, premium catering firmaları ve havayolu şirketleri olmak üzere 150’yi aşkın toptan müşterisine günlük unlu mamul ve pastacılık ürünleri sunan Backhaus ürünleri el yapımı ve günlük üretilerek taze sevk ediliyor.

Backhaus’un başarısının arkasında Duruk ailesinin gıda ve restorancılık sektöründe 40 seneyi aşkın tecrübesi bulunuyor. Backhaus markasını yaratırken İreks GmbH ile ortaklığından gelen 23 senelik ekmekçilik & pastacılık tecrübesi ile Gelik restoranlarından gelen 40 senelik restorancılık tecrübesini birleştiren Backhaus, Dr. Hilal Duruk ve Dr. Mehmet Çetin Duruk tarafından kurulmuştur ve şu anda oğulları Ömer Duruk ve Ege Duruk tarafından yönetilmektedir.

QATAR AIRWAYS YENİ YILI, YENİ A380 UÇAĞI İLE YAPILAN BANGKOK UÇUŞLARI İLE KARŞILAYACAK


Qatar Airways’in merakla beklenen A380 uçağı, Bangkok’daki popüler havalimanı ‘’Suvarnabhumi’’ uçuşlarına Ocak 2015 tarihinde başlayacak.Havayolu şirketi, Doha – Paris Charles De Gaulle arasında başlayacak A380 uçuşlarının planlamasını gerçekleştirdi. Bu uçuşları, yılsonuna kadar başlayacak olan Londra uçuşları izleyecek.

Qatar Airways Grup CEO’su Akbar Al Baker, Bangkok’un dünya genelinde seyahat edenler için en popüler varış noktalarından biri olduğunu belirtti ve sözlerine şöyle devam etti: “Doha Hamad Uluslararası Havalimanın’dan Bangkok’a uçan yolculara beş yıldızlı hizmetimizle birlikte güvenilirlik sunmanın önemli olduğuna inanıyoruz.Bangkok’un popülerliği sayesinde, buraya gelen yolcuların sayısında yıllar içinde büyük artış olduğuna tanık olduk. Ayrıca, dünya genelindeki çeşitli varış noktalarına bizimle seyahat eden Tayland yolcularının sayısında da önemli bir artış görüldü. Bu nedenle, yeni A380 uçağımızı Bangkok uçuşlarına dahil ederek yeni yıla başlamayı ve bu yolculara simge haline gelen hizmetimizi sunmayı dört gözle bekliyoruz.”    

Qatar Airways A380 modeli, uçuş esnasında sunulan eğlence ve hizmetler ile hava yolu şirketinin ünlü beş yıldızlı hizmetini sunacak şekilde tasarlandı.Daha geniş koltuklar, düşük gürültü seviyesi, cereyan yapmayan hava sirkülasyonu ve hassas sıcaklık kontrolü, normalde uzun uçuşlar sonrasında yolcuların yaşadığı yorgunluk hissini azaltacak şekilde tasarlanan A380 modelinin sunduğu pek çok yenilikten sadece bazıları.

Bangkok ile diğer varış noktaları arasında Qatar Airways ile seyahat eden yolcular 5 Ocak 2015 tarihinden itibaren yeni A380’in sunduğu olağanüstü konfor ve hizmetin tadını çıkaracak. Son teknoloji ile donatılmış uçak, yolcuların kendilerini iyi hissetmeleri için gerekli olan en önemli özelliklerde yeni bir çığır açarak benzersiz ve ileri bir seyahat deneyimi sunacak.

MetLife Acenteler Toplantısı Sarıgerme'de Yapıldı



MetLife Emeklilik ve Hayat A.Ş., ödül gecesinin de gerçekleştirildiği Acenteler Toplantısını, Sarıgerme'de gerçekleştirdi. Başarılı acentelerin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda Ferdi Kaza, Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) ve Hayat Sigortası branşlarında 2013 yılında en yüksek prim üretimi gerçekleştiren 5 acente ödüllendirildi.

Türkiye’nin genç ve başarılı emeklilik şirketi MetLife Emeklilik ve Hayat A.Ş.'nin, her yıl düzenlediği Acenteler Toplantısı, Hilton Dalaman Sarıgerme Oteli'nde yapıldı. 2014 yılında en iyi ilk yarıyıl performansını gösteren acentelerin katıldığı organizasyonda, MetLife'ın bu yıl içerisinde elde etmiş olduğu başarılı sonuçlar ve acentelerin performansı değerlendirildi.

Dört gün süren organizasyonun son gecesinde 2013 yılında en yüksek başarıyı sağlayan acentelere ödülleri takdim edildi. 5 acente, Ferdi Kaza, BES ve Hayat Sigortası branşlarında ürettikleri prim performanslarıyla ödüle layık görüldü. Bunun yanı sıra prim üretim seviyelerine göre özel statüde yer alan 13 acente de bu kapsamda onurlandırıldı.

Yurtseven: “Güçlü Acente Yapımızı Sürdüreceğiz”
Ödül gecesinde 2014'ün ilk yarı yıl performansı ve sektöre yönelik değerlendirmelerde bulunan MetLife Emeklilik ve Hayat A.Ş. Genel Müdürü Deniz Yurtseven, şirketin sahip olduğu tecrübeli ve güçlü acente yapısının sürdürüleceğinin altını çizdi.

Yurtseven, "MetLife, sahip olduğu tecrübeli ve güçlü acente yapısıyla Türkiye sigorta sektöründe farklı bir konumda bulunuyor. Sahip olduğumuz bu önemli değer sayesinde önümüzdeki dönemde de şimdiye kadar göstermiş olduğumuz performans ve başarıyı artırarak devam ettireceğimize olan inancımız tam. MetLife, Türkiye'de faaliyetlerine başladığı 4 yıl içerisinde hem Ferdi Kaza hem de BES tarafında önemli bir büyüme potansiyeli yakaladı. Tüm ekip olarak göstermiş olduğumuz azim ve çalışma gayreti ile bu potansiyeli önümüzdeki dönemde de katlayarak devam ettireceğimizi öngörüyoruz." dedi.Ödül gecesinde, 2013 yılı performansıyla  Cape Town ve Girit gezilerine katılmaya hak kazanan 15 acente de ödül gecesinde ayrıca onurlandırıldı.


Otomobilinizi Tek Sprey ile 3 Ay Boyunca Koruyun!



Türk mühendisleri tarafından geliştirilen yeni otomobil dezenfektanı NanoClear AG ile otomobilinizi sadece 50 TL’den başlayan fiyatlarla bakteriler ve kötü kokulardan tamamen arındırabilirsiniz. Tek bir sprey uygulaması ile 3 ay boyunca otomobilinize aynı zamanda bakteri ve mantarlar yaklaşamayacak..!

Otomobilinizi tek bir sprey ile 3 ay boyunca bakterilere ve kötü kokulara karşı koruyabileceğinizi biliyor muydunuz? Türk mühendisleri tarafından geliştirilen antibakteriyel dezenfektan NanoClear AG Oto ile 50 TL'den başlayan fiyatlarla yaklaşık 10 dakikalık bir uygulama sonucu kapı kollarından koltuklara zeminden bagaja kadar otomobilinizi 3 ay süreyle milyonlarca bakteriden arındırırken sigara kokularının sinmesine de engel olabilirsiniz. NanoClear AG’nin yeni otomobil dezenfektanı ile  otomobilinizi tam korumaya almak için Mengerler’in İstanbul, Ankara, Bursa şubeleri hizmet vermeye başladı.

Kolay uygulanabilir, çevre dostu!
Mikrobiyologlar tarafından otomobillerin içi ile bagajlarında yapılan araştırmalarda bakteri ve mikroplar için otomobillerin ideal bir ortam olduğu ve buralarda bulunan mikropların bir tuvalette bulunanlardan hiç de az olmadığı belirtiliyor. Otomobil klimalarının da sürekli bakteri üreten bir cihaz haline gelebildiğine dikkat çeken uzmanlar, yeni nesil dezenfektan NanoClear AG’nin otomobilinizi 3 aya kadar antibakteriyel hale getirirken yeni mikroorganizma ve mantar oluşumunu da engellediğini açıkladı.

NanoClear AG Oto Sprey’in kolay bir şekilde uygulandığını da vurgulayan uzmanlar; aynı zamanda çevre dostu olduğunu da ifade etti.


EDİRNE'YE DAİR...

Kapıkule yolu üzerinde Tunca Nehri üzerinde kurulu Gazimihal Köprüsü diğer ismiyle Hamidiye Köprüsü (adlarının yarattığı algıdan olsa gerek) Osmanlı Köprüsü olarak bilinir.


Oysa Edirne'deki köprüler içinde en erken tarihli ve Bizanslılar'dan bize kalan tek köprüdür. (1261-1282)1420 de Osmanlı Akıncılarından Gazi Mihal Bey tarafından onarıldığını için Gazimihal Köprüsü; 1900 de II. Abdülhamit tarafından İtalyan ustalara yeniden yaptırıldığı için Hamidiye Köprüsü olarak bilinir.Sivri kemer şeklinde Tarih Köşkü (Kitabe Köşkü) vardır.

Boeing Dünyadaki Hava Kargo Trafiğinin Gelecek 20 Yılda İki Kat Artacağını Öngörüyor

Ortalama yıllık artış oranının yüzde 4,7 olması bekleniyor Kargo pazarındaki toparlanma süreci güçlenmeye doğru ilerliyor  .Boeing (NYSE: BA) hava kargosu trafiğinin önümüzdeki 20 yıl boyunca her yıl yüzde 4,7 büyüyeceğini, 2033 yılına kadar da küresel hava yük taşımacılığının iki katından fazla artacağını öngörüyor. Boeing, iki yıllık Dünya Hava Kargosu Tahmin raporunu Uluslararası Hava Kargosu Forum ve Sergisi’nde açıkladı.

Boeing Ticari Uçaklar Pazarlama Başkan Yardımcısı Randy Tinseth, “Birkaç yıllık durgunluğun ardından güçlenmeye başlayan hava yük taşımacılığı trafiği rakamları toparlanma yönünde kuvvetli sinyaller veriyor. Hava kargo pazarı artık nerdeyse uzun vadeli oranlarda büyüyor” dedi.
2013’ün ikinci çeyreğinde yeniden büyümeye başlayan dünya hava kargosu trafiği 2014’ün ilk yedi ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 4,4’e ulaşan bir artış kaydetti. Eğer bu eğilim devam ederse 2014, hava yük taşımacılığı sektörünün 2010’dan bu yana en yüksek büyümeyi yakaladığı yıl olacak.

Hava kargonun önceki yıllarda gösterdiği zayıf büyüme iki temel nedene bağlanabilir: dünya ekonomisinin düşük performansı ve özellikle hava kargo sektörü tarafından taşınan geleneksel emtiaların gösterdiği sönük ticari büyüme.Boeing’in yeni öngörüsü, yakaladıkları en yüksek trafik hacmi ile, Asya ve Kuzey Amerika ve Avrupa-Asya bölgelerinin hava kargosu pazarına hakim olacağını gösteriyor. Önümüzdeki 20 yılda en hızlı büyüme oranını İç Asya, Çin yerli pazarı ve Asya-Kuzey Amerika pazarlarının yakalaması bekleniyor.

Hava kargosunun artış gösterirken, yeni 840 adet uçağın ve yolcu uçağından yük uçağına çevrilen 1.330 adet uçağın teslim edilmesiyle birlikte dünyadaki yük taşıma uçak filosunun da büyümesi bekleniyor. Bu uçakların yüzde 52’sinden fazlasının emekli edilenlerin yerini alması, geri kalanının ise büyüme için kullanılması bekleniyor.

Uçak Türü

Toplam Teslimatlar
Değeri ($)
Büyük (>80 ton)

590
190 milyar
Orta (40-80 ton)

250
50 milyar
Toplam

840
240 milyar


2014-2033 arasında teslim edilmesi planlanan yeni uçakların yüzde 70’inden fazlası, 747-8 ve 777 modelleri gibi büyük yük uçakları olacak.Tinseth, “Boeing kargo sektörüne başka hiçbir şirketin olmadığı kadar kendisini adamıştır. Pazar güçlenmeye devam ederken bizim verimli ve yüksek kabiliyete sahip yük taşıma uçaklarımız tümü de dünyanın hava kargo trafiğinin yarısından fazlasını taşımak üzere kendisini hazırlamıştır” dedi.




Boeing İlk 737 MAX Parçalarının Üretimine Başlıyor

Makine operatörleri ilk 737 MAX gövde kirişlerinin üretimine başlıyor.Boeing (NYSE: BA) ilk 737 MAX gövde kirişlerinin üretimine Auburn, Washington’da bulunan Boeing Entegre AeroYapılar Fabrikası’nda başladı.

Gövdede boydan boya bulunacak olan bu kirişler güç ve stabilite sağlayacak.
Şekillendirme sonrası Boeing ilk 737 MAX gövdesine takılmak üzere kirişleri Kansas Wichita’da bulunan Spirit Hava Sistemleri’ne gönderecek. Gövde, buradan 737 MAX’ın üretiminin yapılacağı Renton, Washington’da bulunan Boeing tesislerine gönderilecek. Program, ilk 737 MAX’ın son montajının 2015 yılında başlayacağı şekilde yolunda ilerliyor. Uçak, uçuş testi filosunun bir parçası olacak ve 2016 yılında uçması planlanıyor.

737 MAX, tek koridor pazarında verimi, güvenirliği ve yolcu konforunu en üst düzeyde sağlamak üzere son teknoloji CFM Uluslararası LEAP-1B motorlarını, ileri teknoloji kanatçıkları ve diğer iyileştirmeleri bir arada barındırıyor. 737 MAX’in yakıt verimliliği, günümüzün en verimli uçağı olan Yeni Nesil 737’lerden %14 ve hizmete ilk giren orijinal Yeni Nesil 737’lerden %20 daha fazla olacak.

TRAVEL TURKEY İZMİR’E BÜYÜK İLGİ


Turizm Fuarı’na 25 Ülkeden 900’ün Üzerinde Katılımcı Bekleniyor.Turizm sektöründe yeni iş birlikleri ve ülke tanıtımına katkıda bulunmak için yola çıkan Travel Turkey İzmir 2014, uluslararası arenada da büyük ilgi görüyor.4 – 7 Aralık 2014 tarihleri arasında 8’nci kez kapılarını açacak olan Travel Turkey İzmir - Turizm Fuar & Konferansı, sektörün önde gelen yurt içi katılımcıların yanı sıra yurt dışından da büyük ilgi görüyor.


25 ülke katılımının kesinleştiği Turizm Fuarı’nda; Almanya, Avusturya, Bulgaristan, Bosna Hersek, Cibuti, Endonezya, Gambiya, Güney Kore, Gürcistan, Hindistan, İran, İtalya, Macaristan, Malezya, Makedonya, Moğolistan, Nijerya, Namibya, Portekiz, Tanzanya, Tunus, Türkiye, Uganda, Ürdün, Yunanistan yer alacak.Partner Ülke İtalya ve Partner il Adıyaman’ı ağırlayacak Travel Turkey İzmir’e 25 farklı ülkeden 900’ün üzerinde firma katılması bekleniyor.


Travel Turkey İzmir; İzmir Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde İzmir Fuarcılık Hizmetleri Kültür ve Sanat İşleri Tic. A.Ş. (İZFAŞ), Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) ve Hannover Fairs Turkey Fuarcılık A.Ş. işbirliğinde organize ediliyor.
Kültür ve Turizm Bakanlığı himayesinde düzenlenen Fuar’da, başta İzmir olmak üzere tüm Türkiye’nin turizm zenginlikleri, farklı destinasyonları, yerli ve yabancı turizm yatırımcılarına, acentalara, satın alıcı ve tatil planı yapmakta olan son tüketicilere tanıtılacak.
Travel Turkey İzmir - Turizm Fuar & Konferansı’na giriş ücreti 3 TL olarak belirlendi.