28 Şubat 2015 Cumartesi

EXPO 2016 ANTALYA’NIN MASKOTLARI “ECE” VE “EFE”

Antalya’nın ev sahipliği yapacağı EXPO 2016 Antalya’nın resmi maskotları “Ece” ve “Efe” oldu. Misafir ve dost canlısı maskot çocuklar Ece ve Efe, ülkemizin ve Antalya’nın kültür ve doğasını yansıtıyor


Türkiye’de ilk kez düzenlenecek ve Antalya’nın ev sahipliği yapacağı EXPO 2016’nın  maskot ve müzikleri Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehmet Mehdi Eker’in katıldığı bir toplantıyla tanıtıldı. EXPO 2016 Antalya’nın resmi maskotları “Ece” ve “Efe” oldu. Misafir ve dost canlısı maskot çocuklar Ece ve Efe, ülkemizin ve Antalya’nın kültür ve doğasını yansıtıyor. İsimleri; uzunlukları, okunuşları ve içerdikleri harfler nedeniyle yabancı dillerde de yazım ve telaffuz açısından sorun yaratmayacak şekilde belirlendi. Doğayı seven, koruyan ve çiçeklerle dost olan Ece ve Efe, EXPO 2016 Antalya’nın marka yüzü olacak. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehmet Mehdi Eker, toplantıda yaptığı konuşmada, dünya ölçeğinde yapılan en büyük uluslararası organizasyonlardan olan EXPO’ların ülkelere ve uluslararası işbirliğine çok yönlü katkılar sağladığını söyledi.

Yoğun uğraşlar neticesinde bu muhteşem organizasyonun ev sahipliğini yapacak olmanın gururunu yaşadıklarını belirten Eker, “Botanik EXPO’ları, dünya çapında biyolojik çeşitliliğin ve çevrenin korunması misyonu ile diğer EXPO’lara göre daha farklı ve daha önemli bir anlam içerirler. Kurulan sergi, bahçe veya pavyonlar ile katılımcıların uluslararası deneyimlerini, mesajlarını ve görüşlerini geniş kitlelere ulaştırmalarına önemli katkı sağlarlar” dedi. EXPO 2016 Antalya sayesinde ülkemizin en değerli hazineleri olan çocuklarımıza çiçekler kadar renkli bir dünya bırakmak istediklerini belirten Eker, “Çünkü her çocuk kendi rengiyle bir çiçektir ve kendi doğasında yeşermek ister” diye konuştu.


EXPO 2016 ANTALYA’NIN BAŞARISI TÜRKİYE’Yİ YÜKSELTECEK
Bakan Eker, şunları kaydetti: “EXPO 2016 Antalya'nın sembol çiçeği seçilen şakayık, endemik bir bitki. İşte bu yüzden Antalya kenti 2016 EXPO için biçilmiş bir kaftan.  Çünkü buraya dünyanın dört bir yanından gelen misafirler hem Antalya gibi eşsiz bir kentin doğal güzelliklerini aileleri ve sevdikleriyle keşfedecek hem de 2016 EXPO ile cennet bahçelerinde gezinebilecek. Hedefimiz dünyanın en güzel şehirlerinden biri olan Antalya'yı dünyanın en önemli organizasyonlarından biri olan EXPO ile daha da yükseltmek. Antalya tabiatıyla, sahip olduğu değerlerle ve ona eşlik edecek EXPO organizasyonu ile en iyisini hak ediyor. Biz de bu aşamada EXPO 2016 için altyapı çalışmalarımızı en iyi şekilde yaptık. Alana raylı sistemle ulaşım sağlayıp ziyaretçilerimiz için alana ulaşım konusunda kolaylık oluşturuyoruz. Alternatif yollarla da trafik yoğunluğunu azaltıyoruz. EXPO 2016 ile Antalya'nın elde edeceği başarı diğer büyük organizasyonlara adaylık konusunda da ülkemizin önünü açacaktır.”

EXPO 2016 NEDEN ÖNEMLİ?
Kurulduğu ülkeye büyük miraslar ve güzellikler bırakan EXPO’lar, yıllardır süregelen sosyal sorumluluk ve doğa bilincinin benzersiz bir örneği. Aynı zamanda çok kültürlülük, evrensel barış, sevgi ve dostluk adına gerçekleştirilen dünyanın en önemli organizasyonlarından biri. Antalya için büyük fırsat niteliği taşıyan EXPO 2016 ile kentin ekonomik gücü ve turizm etkisi daha da artacak. Akdeniz’in İncisi Antalya, dünyanın cazibe merkezi olma kararlılığını tüm dünyaya gösterecek. Şehrin sosyal hayatı canlanacak. Gelecek nesillere yeşil doğa bilinci aşılanacak. Tahrip olan ekolojik sisteme bir nefes, gelecek nesillerin yaşam alanlarına da bir umut olacak. Bu yüzden her ülkenin EXPO 2016 Antalya’ya vereceği destek, kurulacak dünya dostluğunu daha da güçlendirecek.

Runatolia Maratonu 1 Mart Pazar Günü Koşulacak

Adım Adım Antalya’da Koşamayanlar İçin Koşacak
Antalya’da bu yıl 10.’su yapılacak olan Runatolia Maratonu’na 5 kıta, 44 ülkeden 6 bine yakın koşucu katılacak. Runatolia Maratonu 1 Mart Pazar günü, saat 08.45’te başlayacak. Aynı zamanda bir Yardımseverlik Koşusu olan maratonda Adım Adım Oluşumu her yıl olduğu gibi koşamayanlar için koşarak, hareket özgürlüğüne ihtiyaç duyan engellileri akülü tekerlekli sandalyesine kavuşturacak.


İlk olarak 2006 yılında Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği yararına, bir kişinin adımlarıyla başlayan Adım Adım serüveni günümüzde 3,000 koşucusu ve 4500 yardımseverlik koşusu ile 1209 Akülü Tekerlekli Sandalye bağışıyla ihtiyaç sahibi engellilerin umudunu mutluluğa dönüştürdü.
Bu yılki Runatolia Maratonu’nda Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği’nin 7 engelli üyesi tekerlekli sandalyesi ile koşuda yer alacak. Engelliler için havalimanına gitmek, uçağa binmek ve otele ulaşmak dahil her saniye fazlası ile zor olsa da üyeler daha önce kendilerine koşarak destek veren koşuculara eşlik edecek ve Türkiye’nin 81 ilinde hala özgürlüğü umut eden engelli arkadaşlarına destek olacak.
Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği’ne Runatolia’da Destek Vermek İçin;Siz de koşamayanlar için koşan koşuculara destek vermek isterseniz, aşağıda bildirilen resmi hesap numaralarına bağışta bulunabilirsiniz.



HESAP ADI : TOFD – YOL ARKADAŞIM
BANKA ADI: Garanti Bankası Üst Bostancı Şubesi (Şube Kodu : 356)
HESAP NO : 6295793
IBAN NO : TR97 0006 2000 3560 0006 2957 93
AÇIKLAMA : AAO – Engelsiz Koşucular / BAĞIŞÇI ADI
Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği, Bakanlar Kurulu kararıyla “Kamu Yararına Çalışan Dernek” statüsünde olduğu için şirket adına yapılacak bağışlar, vergiden düşülebilmektedir.
Yardımlar koşudan önce yapılabildiği gibi koşu sonrasındaki günlerde de kabul ediliyor.
Konuyla ilgili bülten ve görselleri ekte değerlendirmenize sunuyorum. Basın mecralarınızda yer vermeniz dileği ile iyi çalışmalar dilerim.

CNR Kitap Fuarı, kitapseverleri kucakladı

Kitapseverlerin heyecanla beklediği an geldi. Çeşitli yarışma, imza günleri, söyleşi, konferans, panel ve forumlara ev sahipliği yapacak CNR Kitap Fuarı sabahın ilk saatlerinde öğrencilerin akınına uğradı.Öğrencilerin kendilerine hitap eden yayınevlerinin önlerinde kuyruklar oluşturduğu CNR Kitap Fuarı ilk güne yoğun katılımla başladı.


Aralarında Ahmet Ümit, İskender Pala, İlber Ortaylı, İbrahim Tenekeci, Uğur Koşar, Büşra Küçük, Sinan Akyüz, Mim Kemal Öke, Fikri Sağlar, İlker Başbuğ, Rahşan Ecevit gibi yüzlerce değerli yazarın konuk edileceği fuarda, çocuklar için de  eğitici ve eğlendirici sürpriz etkinlikler olacak. Çocuklar için fuarda bir başka sürpriz de masal anlatma geleneği olacak. Bu etkinlikle çocuklar Türk gelenek ve göreneklerini yaşama fırsatı bulacak.


CNR Kitap Fuarı, binlerce kitabı okurlarıyla CNR EXPO Yeşilköy’de buluşturdu. CNR Holding Kuruluşlarından Pozitif Fuarcılık A.Ş organizasyonu ile düzenlenen fuar 600 marka ile 250 yayınevinin katılımı ile başladı. Sabahın ilk saatlerinde kitleler halinde CNR Fuar Kitap Fuarı’na gelen öğrenciler kendilerine hitap eden 50 çocuk yayınevinin stantları önünde kitap almak için sıraya girdiler. CNR Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ceyda Erem, İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü Muammer Yıldız, Kültür Bakanlığı Kütüphaneler ve Yayınlar Genel Müdürü Hamdi Turşucu,  Yunus Emre Enstitü Başkanı Hayati Develi, Basın Yayın Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Münir Üstün ve Pozitif Fuarcılık A.Ş. Genel Müdürü Murad Çakır’ın katılımıyla açılan fuar, 20 bin metrekare alanda gerçekleştiriliyor.


“İstanbul’un merkezinde kitap fuarı hayaldi gerçek oldu”
İstanbul İl Milli Eğitim Mürdürü Muammer Yıldız açılışta yaptığı konuşmada,  “İstanbul gibi kültür şehrine 2’inci, 3’üncü  kitap fuarı çok yakışırdı. İstanbul’un merkezinde olan böylesi bir lokasyonda kitap fuarı düzenlemek hayaldi gerçek oldu” dedi. Gelecek nesillerin sağlığı için çocukların okur haline dönüştürülmesinin gerekliliğine dikkat çeken  Yıldız, “İlçelerdeki bütün okullar davet edildi. Gördüm ki sabah ilk saatlerinde yüzlerce öğrenci fuara gelmiş. İnanıyorum ki fuar açık kaldığı süre içerisinde büyük öğrenci kitlelerini ağırlamaya devam edecek” diye konuştu.
Kültür Bakanlığı Kütüphaneler ve Yayınlar Genel Müdürü Hamdi Turşucu da Türkiye’nin dünyada 12. büyük kitap piyasasına sahip olduğuna işaret ederek, şöyle konuştu: “Fuara uluslararası yayıncıları da getirdik. Ziyaretçilerimiz yabancı yayınevlerini de fuarda görme şansına erecek. CNR Kitap Fuarı yalnızca ticari alışverişlerin yapıldığı yer değil, ruhu ve karakteri olan bir organizasyon.”

Masal anlatma geleneği canlanacak
Yunus Emre Enstitü Başkanı Hayati Develi ise fuarda yapılacak etkinliklere dikkat çekti. Develi, fuarda ilk kez nakkaşhane sergisinin olacağını belirterek, Türk kültüründe önemli bir yeri olan  masal anlatma geleneğinin de fuar aracılığıyla hatırlatılacağını söyledi. Öğrencilere masalların anlatılacağı organizasyonların fuar boyunca süreceğini ifade etti.

Mersin’e kitap fuarı müjdesi
Fuarda ilk kez görülecek fotoğraf sergilerinin de olacağını aktaran
Basın Yayın Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Münir Üstün, CNR’nin organizasyonu ile 2015’in sonlarında bir kitap fuarı daha düzenleyeceklerinin de müjdesini verdi.

350 bin ziyaretçi bekleniyor
Pozitif Fuarcılık A.Ş. Genel Müdürü Murad Çakır da fuarın eğitim ve edebiyat çevrelerini buluşturduğunu söyleyerek, “2014 yılında CNR Kitap Fuarı’nı yüzde 25’ini öğretmen ve öğrencilerin oluşturduğunu 180 bin okur geçtiğimiz yıl fuarımızı ziyaret etti. 2015 yılında da dünyaca ünlü yayınevlerine ait kitapların sergilendiği 350 bin kişi bekleniyor” dedi.

‘Çanakkale’nin 100. yılı’ türkülerle selamlandı
CNR Kitap Fuarı, “Çanakkale Savaşı’nın 100. Yılı”  temasına uygun olarak, Çanakkale türküleri ile açıldı. CNR Kitap Fuarı konukları, söyleşileri, sergileri, panelleri ve yarışmaları ile Çanakkale ruhunu yaşatarak herkesi kucaklayacak.  Yine temaya uygun olarak fuarın onur yazarı  tarihçi, romancı ve düşünür Mehmed Niyazi Özdemir oldu. Fuarda ‘ Çanakkale Geçilmez Çizgi Film’ gösterimi, ‘Çanakkale Zafer Konulu Resim Yarışması Sergisi’, ‘Dünya Basınında Karikatürlerle Çanakkale Savaşı’ konulu sergi gibi Çanakkale Zaferi’nin ruhunu anlatan onlarca etkinlik gerçekleştirilecek. CNR EXPO Yeşilköy salonlarında Çanakkale Destanı’nı anlatan şiir dinletileri de olacak.

Kitabın hazırlanış serüveni
İlk kez Kanuni Sultan Süleyman döneminde Topkapı Sarayı’nda kurulmuş olan Nakkaşhane’nin bir benzeri de fuarın ilk gününde  CNR Kitap Fuarı’nda kuruldu. Yunus Emre Enstitüsü ile birlikte Türk tarihinde matbaa öncesi kitabın hazırlanış serüveni canlı bir şekilde  ziyaretçilere sunuluyor. Yine fuarın ilk gününde Yunus Emre Enstitüsü faaliyetleri fotoğraflarından oluşan bir sergi açıldı. Hattat Tahsin Kurt da kendi stantında fuara katılan ziyaretçilere, Osmanlıca isim yazmanın inceliklerini gösteriyor.

Ünlü yazarlar fuarda
Aralarında Ahmet Ümit, İskender Pala, İlber Ortaylı, İbrahim Tenekeci, Uğur Koşar, Büşra Küçük, Sinan Akyüz, Mim Kemal Öke, Fikri Sağlar, İlker Başbuğ, Şenay Devi Yangel, Nuray Sayarı, Rahşan Ecevit, Can Ataklı, Mustafa Armağan gibi yüzlerce değerli yazarların konuk edileceği fuarda, çocuklar için de sürpriz etkinlikler olacak.  Fuarın 2. gününde Ana Michelle Sarı, özel hazırladığı oyun hamuru sanat gösterisi ile çocuklara eğlenceli anlar yaşatacak. CNR Kitap fuarında eğlenceli etkinliklerin yanında çocuk eğitimi ve çocukların zeki ve ahlaklı yetiştirilmesi üzerine onlarca söyleşi yapılacak.

CNR Kitap Fuarı, her görüşten yayıncının ve kitapseverin buluşacağı tam bir kitap karnavalı halinde geçecek. Öğretmenler, öğrenciler, yayıncılar, kitabevleri, kütüphaneciler, tercüme büroları, gazeteciler, yazarlar, editörler, yayınevi, yazar telif ajansları ve okurların hedef ziyaretçi olarak belirlenlendiği CNR Kitap Fuarı’ndaki yayınevlerinin bazıları ise şöyle: Doğan, İleri, Yapı Kredi Yayınları, Çınar, Alfa, Timaş, Epsilon, Zaman, Damla, Çınar, Sedir, Okyanus, Profil.

Kuşadası Kongre ve Etkinlik Turizminin Yükselen Yıldızı Olma Yolunda İlerliyor

Ege Bölgesinde, Efes, Meryemana, Milet, Didim, Pamukkale, Marmaris, Bodrum gibi önemli tarihi merkezlerin odağında ülkemizin ilk turizm destinasyonlarından biri olan Kuşadası şimdi de Kongre ve Etkinlik Turizminin yükselen yıldızı olma yolunda ilerliyor. Ege bölgesinin tarihi ve kültürel değerleri, doğal güzellikleri, aktivite olanakları, mutfağı, iklimi, farklı kategorilerde otel seçeneklerinin yanı sıra şimdi de Türkiye'nin en büyük kongre merkezi olan Efes Kongre Merkezi - Kuşadası'nın açılmasıyla Kuşadası, geniş katılımlı ulusal ve uluslararası kongre ve etkinlikler için yepyeni bir alternatif destinasyon oldu.


Efes Kongre Merkezi açıldığı ilk sene, Türkiye Mali Müşavirler Ulusal Kongresi, Uluslararası katılımlı Türk Diş Hekimleri Birliği Kongresi ve Expodental Fuarı, Uluslararası Triveneto İtalyan Ürünleri Fuarı gibi kongre ve etkinliklere ev sahipliği yapmıştır. Önde gelen Türk otel gruplarının yanı sıra uluslararası zincir otellerin de Kuşadası'na yatırım yapması bölgenin Kongre ve Etkinlik Turizminde ilerlemesinin bir diğer göstergesidir. Kuşadası destinasyonunun artık bir Kongre ve Etkinlik Turizmi destinasyonu olarak bilinmesi, tanınması ve markalaşması adına yürütülen çalışmalara yerel yönetim, özel sektör, otelciler, turizmciler ve tüm Kuşadalılar destek vermektedir. Kongre ve Etkinlik Turizmi, sadece Kuşadası değil, tüm Ege Bölgesinin turizmini çeşitlendirip zenginleştirerek, turizm hareketinin 12 aya yayılmasının ötesinde bölge ekonomisi ve istihdamına yüksek katma değer sağlayacaktır.


Meeting Point Türkiye yeni ortaklık yapısı

Incoming acente Şirketi Meeting Point Türkiye artık 100% Meeting Point International iştiraki olmuştur. Şirket hisseleri bir önceki ortak Yadel Oskan’dan devir alınmıştır. Münih /Antalya, 26 .Şubat 2015 – Incoming şirketi Meeting Point Türkiye gelecek için yenidenyapılanıyor: Ana şirket olan FTI Grup, Aralık 2011 yılında IQ Travel incoming acentesinin çoğunluk hisselerini devir aldıktan sonra, Meeting Point Türkiye bugün %100 Meeting Point International ve FTI Grup iştiraki olmuştur.


Eski ortak olan Yadel Oskan Yönetim Kurulu’ndan istifa etmiştir. Meeting Point International Grup CEO’su Roula Jouny Meeting Point Türkiye’nin tohumu olan IQ Travel ile bugünkü başarıya temel atan Yadel Oskan’a en içten teşekkürlerini ifade etmektedir. Yılda 800.000 misafire hizmet veren Meeting Point Türkiye, Türkiye’nin en büyük incoming acentelerinden biridir ve çok yakın gelecekte Türkiye'deki müşteri sayısını iki milyona
ulaştırmayı planlamaktadır.


İGD ve Bakırköy Belediyesi, ‘Cumhuriyet Basın Balosu’ düzenliyor

İstanbul Gazeteciler Derneği (İGD)’den, Bakırköy Belediye Başkanı’na ziyaret
İstanbul Gazeteciler Derneği (İGD), 23 Şubat tarihinde, Bakırköy Belediye Başkanı Dr. Bülent Kerimoğlu’nu makamında ziyaret etti. Başkan Kerimoğlu’na yapılan ziyarete, İGD Başkanı Engin Köklüçınar ve yönetim kurulundan Mustafa Dolu, Cemil Özyıldırım, Selçuk Onur, Gönül Yıldırım, Semih Hız katıldı.


Görüşmede, İstanbul Gazeteciler Derneği (İGD) ve Bakırköy Belediyesi işbirliği ile geleneksel olarak düzenlenmekte olan ‘Cumhuriyet Basın Balosu’nun, bu yıl 28 Ekim Çarşamba günü yapılması kararı alındı. Görüşmenin sonunda, İGD Başkanı Engin Köklüçınar tarafından, Bakırköy Belediye Başkanı Dr. Bülent Kerimoğlu’na, İGD Teşekkür Plaketi takdim edildi.

USLA/ Uluslararası Servis Ve Lezzet Akademisi “Barista” Fark Yaratıyor

Kahve Çekirdeklerinin Kimyasını Keşfe Çıkın
USLA/ Uluslararası Servis ve Lezzet Akademisi “Barista” adaylarına özel sınıfı ve kahvelerin eşsiz dünyasına dair bilinmeyenlerin paylaşılacağı eğitimleri ile fark yaratmaya devam ediyor.İtalyanca bir kelime olan Barista, zengin ve geniş bir kahve kültürüne sahip İtalya’da kahveyi hazırlayan ve sunan barmen’e (Kadın/Erkek) verilen isimdir.  İyi bir “Barista”, kahvenin çekirdeğinden en iyi kahve aromasına, kahve makinasını kullanmadan makinanın ufak arızalarını gidermeye kadar birçok konuda bilgi sahibi olmalıdır. İyi bir baristanın  kahve kültürüne hakim olmanın yanı sıra diğer içecekler hakkında da bilgi sahibi olması gerekmektedir. Son yıllarda Türkiye’de de kahve kültürüne karşı ilgi oldukça arttı. Birbirinden lezzetli kahveleri ustalıkla, eşsiz sunumlar ve farklı demleme metodları ile öğrenmeye ne dersiniz?



Barista Eğitimi Nedir?
Temel Seviye (Introduction to Coffee & Foundation), Uzman Seviye (Intermediate Level) ve Profesyonel Seviye (Professional Level) olmak üzere üç farklı eğitim grubuna ayrılmaktadır. Bu üç aşamalı eğitimde tüm katılımcılar kahve ile ilgili bilinmesi gereken ne varsa hepsini öğrenme fırsatı yakalayabiliyor. Genel kahve bilgileri, yetiştirici ülkeler ve coğrafyası, kahvenin tarihi, özel kahve ne demek, kahve türleri, aromaları, tatları ve içerdikleri kafein oranları, öğütülme süreci ve boyutları, tazelik sürelerinin önemi, dozajlama ve sıkıştırma, farklı ekipmanlarla demleme kahve yapım yöntemleri ve standartları, süt yapma teknikleri, latte art, espresso makineleri ve teknolojileri, kahve kavurma bilgileri, profesyonelce kahve tadımı “ cupping” eğitimler kapsamında hem teorik hem de uygulamalı dersler olarak “Barista” adaylarının bilgisine sunacaktır.

USLA ve  MOC iş birliği ile “SCAE” (Special Coffee Association Europa - Avrupa Özel Kahve Birliği) sertifikası farkı

Uluslararası Servis ve Lezzet Akademisi USLA Ministry of Coffe MOC iş birliği ile akademi içerisinde tüm teknik donanımlara sahip özel bir “Barista” sınıfı geliştirdi.  SCAE Kahve Diploma modülü yetkili eğitmeni Sam Çeviköz ve ekibi tarafından verilecek eğitimlerde katılımcılara birbirinden lezzetli kahvelerin yapım aşamasından sunumuna tüm detaylar uygulamalı bir şekilde anlatılacak.

“SCAE” Sertifikası Nedir?
SCAE (Special Coffee Association Europa - Avrupa Özel Kahve Birliği), kalite ve dürüst ticaret ilkeleri doğrultusunda dünyada kahve sektöründe çalışan veya kahve  ile ilgilenen herkesin en iyi standartlarda eğitim almasını amaçlar. Ayrıca, SCAE  tarafından dünya genelinde organize edilen yarışmalarda, başarılı olan Baristalar  kendi ülkelerini temsil etme haklarına sahip olurlar. Dünya Barista Şampiyonası  (WBC), Dünya Demleme Şampiyonası , Dünya Fincan Tadım Şampiyonası, Dünya  Latte Sanatı Şampiyonası, Dünya Cezve/Ibrik Şampiyonası, Dünya Kahve Keyfi
Şampiyonası gibi birçok dalda yarışmaları bulunan Special Coffee Association’da  adaylar katılımcılar yeteneklerini sergileme imkanı buluyor. USLA’da eğitim alan  “SCAE” sertifikalı katılımcılar ,aldıkları eğitimlersonucunda, SCAE diploması ile  Türkiye’ nin haricinde  Avrupa’ nın herhangi bir ülkesinde Barista olarak çalışma  kolaylığının yanı sıra, hak edilen bu sertifikaları “ Specialty Coffee Association of America (SCAA)- Amerika Özel Kahve Birliği veya The Australian Specialty Coffee Association (ASCA) - Avusturalya Özel Kahve Birliği taraflarınca onaylattıkları
takdirde dünyanın herhangi bir yerinde Barista olarak SCAE Intermediate Barista,
SCAE Professional Barista  sertifikalarının verildiği eğitimle 6 saat ile 3 gün arasında
değişiyor.


Altyapı Ve Güvenlik Görüşmeleri Yapıldı


Alanya Turistik İşletmeciler Derneği Yönetim Kurulu Üyeleri huzurlu bir sezon için ziyaretlerini sürdürüyor.Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) Başkanı Burhan Sili ve yönetim kurulu üyeleri sezon öncesinde güvenlik ve altyapı gibi konularda görüşmek üzere Alanya Cumhuriyet Başsavcısı Musa Taşkın ve Antalya Büyükşehir Belediyesi Alanya İlçe Koordinatörü Hüseyin Güney’i ziyaret etti. Yapılan görüşmelerde alınacak önlemlerin ışığında yerli ve yabancı misafirlerin sezonu huzurlu bir şekilde geçirmesi hedefleniyor.

SELAMİ ÖZTÜRK MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYLIĞINI AÇIKLIYOR

CHP`nin duayen Belediye Başkanı Selami Öztürk, milletvekili aday adaylığını açıklıyor. 7 Haziranda yapılacak milletvekilliği seçimlerinde CHP 1.Bölgeden aday olmak için ön seçime girecek olan Öztürk, 1 Mart Pazar günü CHP Kadıköy İlçe Örgütü’nde aday adaylığını açıklıyor.


1967 yılında CHP Gençlik Kollarında  Haydarpaşa Lisesini bitirdiği gün başladığı siyasi hayatını, 4 dönem  CHP Kadıköy Belediye Başkanı olarak başarıyla sürdüren Öztürk,  Kadıköy de ekibiyle birlikte uyguladığı örnek proje ve sosyal belediyecilik uygulamalarıyla CHP’nin,  oylarını %27`den %70`lere taşınmasını ön ayak olmuştu. Belediye Başkanı olarak başarıyla hizmet verdiği CHP’deki siyasi hizmetlerini milletvekili olarak Türkiye’ye yayma kararı alan Öztürk, yerel yönetim deneyimleri ve çözüm önerileri ile Ülke ve CHP’nin hizmetinde olmak amacıyla çıktığı yolculuğun başında milletvekili adaylığı için ön seçime girecek. Selami Öztürk, CHP 1.Bölge Milletvekili aday adaylığını, uzun yıllar Belediye Başkanı olarak hizmet verdiği Kadıköy’de açıklayacak.  Öztürk,   1 Mart Pazar günü düzenleyeceği toplantıda CHP Kadıköy İlçe Örgütü’nde partililer ile buluşacak.

TARİH:  1 MART PAZAR
SAAT :  15.00
YER :    CHP Kadıköy İlçe Merkezi
Osmanağa Mahallesi Kırtasiyeci Sk. Ankara İşh. N:27/2 Kadıköy
İRTİBAT : Kadriye  Kasapoğlu 0532 404 86 28

Türkkan Turizm Hizmet Kalitesini Tescilledi

ACE Of M.I.C.E  Ödüllerinde En İyi Turizm Taşımacılığı ödülü “Türkkan Turizm”in Oldu. ACE of M.I.C.E Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri; Haliç Kongre Merkezi’nde  sahiplerini buldu


ACE of M.I.C.E Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri’nin üçüncüsü 27 Şubat 2015 tarihinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlendi.


ACE of M.I.C.E Kongre, Toplantı ve Etkinlik Fuarı sektörde hizmet verenlerle büyüyor.İlki 10 Şubat 2012 tarihinde Haliç Kongre Merkezi'nde 27 ayrı kategoride 230 proje başvurusu, 67 sponsor firma ve sektörden 1.470 kişinin katılımı ile gerçekleştirilen ACE of M.I.C.E Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri Türkiye’de her geçen gün büyüyen ve yenilikçi bir M.I.C.E. sektörünün olduğunu gösterdi


Türkiye M.I.C.E sektörünün dünyaya tanıtılmasına katkıda bulunmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirten Cem Türkkan Hizmet odaklı servislerimiz ve takıp olanaklarımızla kurumsal çözümler üretiyoruz.  Aldığımız ödül sadece raflarda durmayacak hep iyi hizmet vermek amacıyla yenisiyle değiştireceğiz. Hizmet sektörü  yenilikçi dinamik ekip anlayışıyla zamanında hizmet vermekle  oluyor. Biz Türkkan Turizm ekibi olarak Hep zamanında ve en iyi hizmetle sektörde olacağız dedi.

CarrefourSA 2014 yılında 100,5 milyon TL kar etti, 2015’te “vites” büyütecek

2014’ü “sıçrama yılı” olarak ilan eden CarrefourSA, 2015 yılını “vites büyütme dönemi” olarak belirledi. Türkiye’deki 20’nci yılını geride bırakan CarrefourSA, yeni dönemle birlikte 2014 yılında satışlarını yüzde 20 artırarak cirosunu 3,1 milyar TL’ye, net karını da 100,5 milyon TL’ye ulaştırarak beş yıl sonra kar açıkladı.


Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer, başarıya giden yolda doğru adımları attıklarını belirterek; “Daha yolun başındayız, hedefimiz Sabancı Holding’in gücü ve Carrefour Grup’un perakendedeki deneyimi ile tüketicinin kalbinde bir numara olmak” dedi.

CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane, “CarrefourSA olarak yaptıklarımızı yapacaklarımızın teminatı olarak görüyoruz. “Sıçrama yılı” olarak tanımladığımız 2014’ün ardından 2015 yılını da “vites büyütme” dönemi olarak ilan ediyor ve 2014’te elde ettiğimiz başarıya benzer, kayda değer bir karlılık ve ciro artışı bekliyoruz. Buna göre 2015'te satışlarımızı 2014'e oranla yüzde 30 artıracağız. Hedefimiz 2015 sonunda 4 milyar TL ciroya ulaşmak. Bu sene, Türkiye’nin dört bir yanında 200 yeni market açarak 2500 kişiye istihdam sağlayacağız” şeklinde konuştu.

CarrefourSA Yıllık Değerlendirme Toplantısı, Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer ve CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane’nin katılımıyla 24 Şubat 2015 tarihinde Sabancı Center’da gerçekleşti. Toplantıda, Haluk Dinçer ve Mehmet T. Nane, CarrefourSA’da sürecin Sabancı Holding’e geçmesiyle elde edilen başarılar ve 2015 yılında atılacak adımları paylaştılar.

Haluk Dinçer: “Hiç kaybetmediğimiz heyecanımız ve sektördeki köklü geçmişimizle çok kısa sürede Türkiye’nin lider markası olacağımıza inanıyoruz”

Toplantının açılış konuşmasını gerçekleştiren Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer, Dünya ve Türkiye ekonomilerini değerlendirdikten sonra Sabancı Holding olarak sektörün tam olarak bekledikleri gibi büyüdüğünün altını çizerek 2015 yılında da bu büyümenin devam edeceğini öngördüklerini vurguladı. Haluk Dinçer, modern perakende pazarının toplam perakende pazarı içinde yüzde 35 – 40’lık gibi bir payı teşkil ettiğini dile getirerek sektörde markalar arası satınalma veya birleşmelerin yaşandığını, bu çerçevede de Ocak ayında İsmar Marketler Zinciri’nin 26 marketini bünyelerine kattıklarını ve bu marketlerin CarrefourSA’nın organize perakende sektöründeki konumunu daha da güçlendireceğine inandıklarını belirtti.

2014 yılının CarrefourSA adına gerçek anlamda “diriliş ve sıçrama yılı” olduğunun altını çizen Haluk Dinçer, şunları söyledi:

“Geçtiğimiz yıl bize başarıyı getiren başlıca etmenler arasında doğru lokasyonlarda doğru market yatırımları, insan kaynaklarına ve teknoloji kökenli perakendeye verdiğimiz önem ve tedarikçilerimizle olan ilişkilerimizi sadeleştirmemiz yatıyor. Büyüme, market konsepti, insan kaynakları ve teknolojik altyapı alanlarında toplam 165 milyon TL yatırım gerçekleştirdik. 2014 yılında 127 yeni marketi hizmete açarak, bugün 41 ilde toplam 366 marketle ülke çapında hizmet veriyoruz. Zor geçen bir yıla rağmen CarrefourSA’nın geleceğini daha da parlak kılacak önemli yatırımlar ve insan kaynağını güçlendirecek atılımlar gerçekleştirdik. CarrefourSA’yı geleceğe taşıyacak tüm bu yatırımlarımızın meyvelerini kısa vadede almaya başladık. Geçen yılki net satışlar ile karlılık seviyemiz, market açılışlarımız ve mutlu müşteri geri bildirimleri gösteriyor ki başarıya giden yolda doğru adımlar atıyoruz. Ancak daha yolun başındayız, hedefimiz Sabancı Holding’in gücü ve Carrefour Grup’un perakendedeki deneyimi ile tüketicinin kalbinde bir numara olmak.”

CarrefourSA’nın 2015 yılı hedeflerine de değinen Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer, konuşmasını şöyle sonlandırdı:

“2015 yılı CarrefourSA’nın yeni yatırımlarının meyvelerini alacağı bir yıl olacak. Bu yatırımlar doğrultusunda hedeflenen pazar payını, karlılık ve verimliliği sağlamak en önemli gündem maddelerimiz arasında olacak. Hizmete girecek yeni marketlerimizle birlikte ülke çapında yaygınlaşacağız. Verdiğimiz sözleri teker teker yerine getireceğiz. Planlarımız doğrultusunda 2016 sonu itibarıyla 750 markete ulaşmak ve net satışlarımızı 2013 yılına göre 2 katına çıkararak 5 milyar TL’ye ulaştırmak istiyoruz. Her zaman belirttiğimiz gibi müşterilerimizle, çalışanlarımızla ve yüzlerce iş ortağımızla büyük bir aileyiz. Bizler CarrefourSA ve bu büyük ailenin birer ferdi olarak hiç kaybetmediğimiz heyecanımız ve sektördeki köklü geçmişimizle çok kısa sürede Türkiye’nin lider markası olacağımıza inanıyoruz.”

Mehmet T. Nane: “Değişim ve dönüşüme 244 mağaza ile başladık, yılı 333 mağaza ile kapattık”

CarrefourSA’nın 2014 yılına dair değerlendirmeleri içeren ve 2015 yılı stratejilerini aktaran bir sunum yapan CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane, sözlerine; “Geçen 20 yılın ardından 2014 yılında Sabancı Holding’in de gücünü arkamıza alarak daha samimi, yalın, hızlı ve modern bir marka olmak adına birçok alanda yatırıma imza attık. Öncelikle stratejimizi glokalleşme; lokal değerleri göz ardı etmeden global bir marka olabilme üzerine kurduk” dedi ve bir yıllık süreci şöyle anlattı:

“CarrefourSA’daki değişim ve dönüşüme 244 mağaza ile başladık. Var olduğumuz şehirlerdeki mevcudiyetimizi güçlendirirken aynı zamanda olmadığımız noktalara da hizmetimizi taşıdık. Toplam 127 market açılışı gerçekleştirerek yılı 333 mağaza ile kapattık. Bugün Türkiye genelinde 41 ilde 366 mağaza ile müşterilerimize ulaşıyoruz. Herkese ulaşabilmek ve beklentilere karşılık verebilmek üzere konseptlerimizde yeniliğe gittik. Mini konseptimizi oluşturarak günlük tüketime yönelik hızlı çözümler sunduk. Süper ve Gurme konseptlerimizle farklı müşteri gruplarının farklı beklentilerini en yüksek düzeyde karşılar hale geldik. Tüketicilerimizin karşısına “Ne Lazımsa CarrefourSA” diyerek çıktık ve sadece fiyat odaklı bir iletişim değil aynı zamanda müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini iyi anlayan bir marka stratejisi uyguladık. Milli Takımlar Perakende Tedarikçiliği’ni üstlenerek yerelliğimizi vurguladık.”

Yeni dönemde marketlerde taze gıda ürünlerine odaklanarak tüketicilerine “en yüksek kalite ve en uygun fiyat” ilkesiyle hizmet verdiklerinin altının çizen Mehmet T. Nane; “2014 yılında başlattığımız Tarladan Sofraya uygulaması ile artık halden değil direkt tarladan, bahçeden satın alma yapıyoruz. Tarladaki ürünü, tüm tedarik süreçlerinde takip ederek 36 saat içinde marketlerimize ulaştırıyoruz. Böylelikle hem yerel tarımın gelişimini sağlıyor hem de ürünlerimizin tazeliğini, besin değerini koruyor ve müşterilerimize fiyat avantajı sağlıyoruz. Tazeliğin yanı sıra çeşitlilik konusunu da önemsiyoruz. Topraklarımızın cömertliğini ve zenginliğini sofralarınıza taşımak ve marketlerimizde onlarca mahsulü sunmak için çiftçilerimiz ve üreticilerimiz dahil olmak üzere tedarik zincirinin bütün aktörleriyle el ele ve titizlikle çalışıyoruz” dedi.

Carrefour markalı ürünlere de odaklandıklarını belirten Nane, ürünlerin hammaddesinden üretimine, ambalajlanmasından, depolanmasına kadar birçok alanda yeniliğe gittiklerini belirterek güvenilir üreticilerle doğru ürün gruplarında iş birliklerine başladıklarını ve 2014 yılı içerisinde 100’ün üzerinde öz markalı yeni ürün lansmanı yaptıklarını dile getirdi. Nane, hipermarketlerde başlattıkları Shop in Shop uygulamasıyla farklı markalarla iş birliğine giderek yeni bir konsepte imza attıklarını belirtti.

CarrefourSA’yı geleceğe taşıyacak teknolojik altyapı yatırımlarına da değinen Mehmet T. Nane, bilgi teknolojileri alanında toplam 30 milyon TL'yi bulan bir yatırımla SAP teknolojisine adım attıklarını ve mevcut IT yapısını yerelleşmiş, bilimsel perakendeciliği ve hızlı iş kararları alabilmeyi destekleyen esnek bir altyapıya dönüştürdüklerini kaydetti. E-Ticaret kanalına da değinen Nane, Carrefoursa.com’un hizmet bölgelerine Antalya, Mersin, İzmit ve Adana illerini eklediklerini, bugün itibarıyla 9 ilde 20 bin ürün sunduklarını dile getirdi.

İstihdam alanında geçtiğimiz sene CarrefourSA Ailesi’ne 1000 kişi daha ekleyerek 8 bin kişilik dev bir aile olduklarını vurgulayan Mehmet T. Nane, 2016 sonu itibarıyla 12 bin kişiye ulaşacaklarını söyledi. Nane, istihdam oluştururken aynı zamanda da perakende okulu olarak görev yapacak CarrefourSA Akademi’yi kurduklarını, akademi ile çalışanlara teorik ve pratik eğitimler verilirken sektöre nitelikli iş gücü kazandırmaya başladıklarını söyledi. Böylelikle çalışanlarının gelişimine yatırım yapan bir marka olduklarının altını çizen Mehmet T. Nane, CarrefourSA Akademi’den meslek okulları ile iş birliklerine, gelişim programlarından kişisel kariyer yolculuklarına kadar her alanda CarrefourSA organizasyonunu geliştirip daha da güçlendirmek istediklerini belirtti.
Kurumsal sosyal sorumluluk alanında da adımlar attıklarını söyleyen Nane, sektörde bir ilke imza atarak marketlerde topladıkları bitkisel atık yağlardan elde edilen gelirle Omurilik Felçlileri Derneği’ne katkı sağlamaya başladıklarını, aynı zamanda marketlerde bulunan biyobozunur poşetlerin geri dönüşüm özelliği sayesinde çevre temizliğine büyük katkı sağladıklarını dile getirdi.



Mehmet T. Nane: “2015 sonunda 4 milyar TL ciro, 200 yeni market yatırımı ve 2500 kişiye istihdam hedefliyoruz”

2014 yılına dair finansal rakamlar ve 2015 yılı stratejilerini de açıklayan CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane; “CarrefourSA olarak son beş yıldır aynı ciro seviyelerinde gezinirken emeğin ve gösterilen özverinin karşılığında 2014 yılında satışlarımızı yüzde 20 artırarak 3,1 milyar TL’ye, net karımızı da 100,5 milyon TL’ye ulaştırdık. Bugüne kadar yaptıklarımız, yapacaklarımızın teminatıdır. Sıçrama yılı olarak tanımladığımız 2014’ün ardından 2015 yılını da “Vites Büyütme” dönemi olarak ilan ediyor ve 2014’te elde ettiğimiz başarıya benzer, kayda değer bir karlılık ve ciro artışı bekliyoruz. Buna göre satışlarımızı 2015'te, 2014'e oranla yüzde 30 artıracağız. Hedefimiz 2015 sonunda 4 milyar TL ciroya ulaşmak. Bu sene, Türkiye’nin dört bir yanında 200 yeni market açarak 2500 kişiye istihdam sağlayacağız” dedi.

Mehmet T. Nane, konuşmasını şöyle sonlandırdı: “Şirket çapında yapılan yenilikler, belirlenen hedefler ve stratejinin kucaklanıp benimsemesi, 2014 hedefimizin başarıyla gerçekleşmesini sağladı. Bu başarılarımız bugün 34 ülkede 10 binin üzerinden marketle faaliyet gösteren Carrefour Group’da da yankı buldu. Hem finansal başarılarımız hem de grup içerisinde ilkleri temsil eden uygulamalarımız ile örnek teşkil ettik. Bunu sadece şirketimiz için değil ülkemiz adına da büyük bir gurur nedeni olarak görüyoruz. Perakendenin bir takım işi, bir gönül işi olduğuna inanıyoruz. Sabancı Holding güvencesi ve Carrefour Group’un deneyimleriyle sektörde inandığımız noktaya doğru emin adımlarla yürüyoruz. 2015 yılında da, karlılık hedeflerimizi müşteri memnuniyeti, çevre ve topluma katkı esasları çerçevesinde gerçekleştirmeye odaklanarak şirketimizi başarıya götüreceğimize olan inancımız tam.

CaarrefourSA’nın Hedefleri

2015:
4 milyar TL ciro
200 yeni market
2.500 yeni çalışan

2016:
5 milyar TL net satış
Toplam 750 market
Toplam 12.000 çalışan

Iss Culınary Team 9. Uluslararası Güney Avrupa Yemek Yarışması’na Katılıyor

ISS Culinary Team, bu yıl 9. kez düzenlenecek olan Uluslararası Güney Avrupa Yemek Yarışması’na (9th International Culinary Competition of Southern Europe) katılıyor. Şef İsmail Ay, Şef Ulaş Akyıldız ve Şef Ömer Bağı’dan oluşan ekip, 26 Şubat - 1 Mart tarihleri arasında  ISS Türkiye adına yarışacak.


Kuzey Yunanistan Aşçılar Derneği’nin Selanik şehrinde düzenlediği 9. Uluslararası Güney Avrupa Yemek Yarışması, dünyada en prestijli organizasyonlar arasında yer alıyor. Türkiye’den ISS Culinary Team’in de katılacağı organizasyon 26 Şubat- 1 Mart 2015 tarihleri arasında gerçekleşecek. ISS Türkiye’nin başarılı Executive chef’lerinden oluşan ekip, yarışmada Türk mutfak ve yemek kültürünü temsil edecek.


En prestijli yarışma
Dünya ülkelerinden pek çok şefin katılacağı uluslararası yarışmanın direktörleri arasında yer alan Domenico Maggi, Güney Avrupa’nın en prestijli yarışmalarından biri olarak nitelendirdiği organizasyon için şu açıklamalarda bulunuyor: “Worldchefs Güney Avrupa Kıta Direktörü olarak 9. Uluslararası Güney Avrupa Yemek Yarışması’nı organize eden Kuzey Yunanistan Aşçılar Derneği’nin üyelerini ve tüm şefleri tebrik ediyorum. Profesyonellik, tutku ve bu işin zorlukları bu yarışmayı Güney Avrupa’nın en prestijli yarışması haline getirmiştir. Yemek yarışmaları yeni fikirler ve mutfakların tanıtımı için çok önemlidir. Şefler, bu tür yarışmalarda doğru tadım ve lezzetlerle bilgi ve becerili göstererek sunumlar yaparlar. Başarının anahtarının iyi bir sunum olduğu asla unutulmamalıdır.”




W Istanbul’dan 34 Dakikalık Lezzet Molası

W Istanbul  Öğlen Yemeğinde  sizleri W Lounge’a Bekliyor
Lüks hizmet anlayışı ve konseptiyle konuklarına ihtiyaçları doğrultusunda benzersiz fırsatlar sunan son yılların en gözde oteli W Istanbul, yoğun iş temposu arasında sağlıklı, keyifli ve hızlı bir öğlen yemeği yemek isteyen tüm çalışanları W Lounge’a bekliyor.


İstanbul’un ve iş hayatının hızlı temposunda kendinize günün karmaşasından uzak 34 dakika ayırarak; yenilenen W Lounge’un şık, sakin ve huzur verici ortamında kısa bir mola verebilir ve her gün 12.00-14.00 saatleri arasında leziz bir öğlen yemeği deneyimi yaşayabilirsiniz.

Bilgi ve rezervasyon için:
W Istanbul Tel: 0212 381 21 21
Adres: Süleyman Seba Cad. Akaretler Beşiktaş

ALKOÇLAR KEMER GÜN SAYIYOR

Yurt içinde butik ve Resort otelleri ile Uludağ ve yurt dışındaki dağ otelleri ile yüksek hizmet kalitesi ve misafir memnuniyetini ön planda tutarak hizmet veren Alkoçlar Hotels’in Kemer’deki yeni oteli ‘Alkoçlar Kemer’ açılış için gün sayıyor. Geçtiğimiz sezon sonu Maksim Resort adı ile bilinen otelin işletmesini alan Alkoçlar Hotels, tesiste yaptığı yenileme çalışmalarını da tamamladı.


Alkoçlar Kemer Hotel Genel Müdürü Metin Peltek tesiste çok kapsamlı bir yenileme çalışması yaptıklarını belirterek, çalışmaların sonuna geldiklerini ve hedefledikleri gibi Alkoçlar Kemer’in 6 Mart 2015 tarihi itibarı ile sezona ve Kemer’e merhaba diyeceğini söyledi. Konu ile ilgili olarak görüşlerini aldığımız Genel Müdür Metin Peltek, “ Geçtiğimiz sezon sonunda tesisimizin Alkoçlar Hotels’e dahil olması ile beraber aldığımız karar tesiste yenileme çalışmalarına başladık.


 Alkoçlar Kemer Otelimizi yoğun bir çalışmanın ardından adeta baştan yarattık. Odalarımız yenilendi. Tesisimizi baştan başa boya işlerini yenilerken, lobimizi yenileyip, bahçe çevre düzenlememizi de yeniden dizayn ettik.


Ekibimiz ile açılışımızı bekliyoruz. Tesisimiz başta Kemer olmak üzere Antalya ve Türk turizmine hayırlı olsun” dedi.Alkoçlar Kemer Hotel Genel Müdürü Metin Peltek ,açılış itibarı ile yoğun bir ilgi ile karşılaştıklarını ve özellikle 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle otelin tam dolu olacağını ve bununla birlikte sezona büyük bir motivasyon ile başlayacaklarını söyledi.

Türkiye’nin ilk 4K belgeselleri çekildi

LG Electronics Türkiye ve Digiturk işbirliğiyle, LG’ye özel hazırlanan 4K görüntü kalitesine sahip muhteşem belgeseller Türkiye’nin tarihi, kültürel ve turistik
hazinelerini keşfe davet ediyor.


LG Electronics ve Digiturk’ün yapmış olduğu işbirliği çerçevesinde İZ TV, Türkiye’nin ilk 4K (3840*2160) çözünürlüklü belgesellerini LG Electronics için çekti. Toplamda 10 farklı belgeselden oluşan seri, Türkiye’nin gözde turistik bölgelerini ilk kez 4K çözünürlükte mükemmel görüntüler eşliğinde sunuyor. Mardin, Pamukkale, Bodrum, Alanya, İstanbul, Ayasofya, Lale, Cunda, Yedigöller ve Zeugma konulu 4K belgeseller, LG ULTRA HD TV’lerde seyredildiğinde izleyenleri şimdiye kadar görülmemiş netlikte, muhteşem görüntüler eşliğinde eşsiz bir yolculuğa çıkaracaklar.







LG Electronics Türkiye Genel Müdürü Calvin Cho konuyla ilgili: “LG Electronics olarak yarattığımız ileri teknolojili inovatif ürünlerle tüm kullanıcılarımızın ihtiyaçlarını karşılamak ve yaşamlarına keyif katmak en önemli amaçlarımız arasında yer alıyor. Bu düşünce ışığında kullanıcılarımıza en üstün teknolojiyi sunmanın yanında bu teknolojiyi en keyifli şekilde kullanabilecekleri içeriklerin üretilmesinde de desteğimizi her zaman sürdürüyoruz. Digiturk ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği ile tüm kullanıcılarımız LG kalitesini en üst seviyede deneyimleyebilecekler” şeklinde konuştu.