29 Temmuz 2015 Çarşamba

Akfen 40 Plus Olympos Regatta IRC4 sınıfının birincisi oldu

Akfen 40 Plus, bu yıl üçüncüsü düzenlenen ve toplam 26 teknenin yer aldığı Olympos Regatta yarışlarında IRC4 sınıfını birinci olarak tamamladı. Bursa Yelken Kulübü tarafından Eker ana sponsorluğunda bu yıl üçüncüsü düzenlenen Olympos Regatta yarışları, 24-26 Temmuz tarihleri arasında Moda (İstanbul)-Tirilye (Bursa) ve Moda (İstanbul) rotasında yapıldı. Akfen 40 Plus, toplam 26 teknenin mücadele ettiği Olympos Regatta yarışlarında IRC4 sınıfını birinci olarak tamamladı.


Üç gün süren yarışların ilk ayağı İstanbul Moda-Bursa Trilye arasında gerçekleştirildi. İkinci gün 26 teknenin katılımı ile Gemlik Körfezi koy içi ayağı yapılan yarışlar, üçüncü gün Trilye'den başlayıp İstanbul Moda'da sona erdi. Yarışmada dereceye giren takımların ödülleri, 27 Temmuz Pazartesi günü Moda Yelken Kulübü’nde yapılan bir organizasyon ile sahiplerine teslim edildi. 


Ekibimiz özveriyle mücadele etti
Ödül töreni sonrası açıklamalarda bulunan Akfen 40 Plus Teknesi Takım Kaptanı Özcan Özverimli, “ Yarışa agresif bir şekilde başladık ve yarış sonuna kadar bu tempomuzu hiç düşürmeden mücadele ettik. İlk gün rakiplerimize yaklaşık 45 dakikalık fark attık. İkinci gün de çok çekişmeli geçti ve 42 saniye farkla rakiplerimizi geride bırakmayı başardık. Üçüncü gün rüzgar pek istediğimiz gibi olmasa da, bizim açımızdan gerçekten adrenali ve eğlencesi bol bir yarış oldu. Özveriyle mücadele ederek, bu başarıyı elde eden takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Ayrıca böylesine güzel bir yarışın gerçekleşmesi için emek harcayan organizasyon ekibine ve yarışa katılan diğer ekipleri de tek tek kutluyorum” dedi. http://www.turizminsesi.com/



Mercedes-Benz Türk, bayileri ile birlikte 2'nci yarıyılın hazırlığını yaptı

Mercedes-Benz Türk bayi toplantısı gerçekleştirdi
Mercedes-Benz Türk, 2015 yılında da kamyon satışlarını ve pazar payını artırarak güçlü lider konumunu korumayı hedefliyor


Mercedes-Benz Türk, bayileri ile birlikte kamyon ürün grubu bazında yapılan çalışmaları, sektörü ve marka performansını, İzmir Çeşme’de düzenlenen bayi toplantısında değerlendirdi. Yıl içinde birçok toplantı ile bir araya gelen kamyon ürün grubu çalışanları, bu geniş katılımlı geleneksel toplantıda yılın ilk yarısını değerlendirip, ikinci yarıya ilişkin programı gözden geçirdiler. Temmuz sonunda düzenlenen bayi toplantısı programı kapsamında, Mercedes-Benz Kamyon Grubu’nun Türkiye pazarındaki faaliyetleri değerlendirildi. 31 bayiden katılan bayi yöneticileri, satış müdürleri, birinci ve ikinci el bayi satış danışmanları, Türkiye ve dünya genelinde sektördeki gelişmeler, Mercedes-Benz markasının pozisyonu ve geleceğe yönelik hedef ve projeleri hakkında bilgilendirildiler. Mükemmelliğe adanarak çalışmalarını sürdüren Mercedes-Benz Türk bayi teşkilatı, 180 kişinin katıldığı bu toplantıyla 2015 yılı sonu itibariyle kamyon pazarında rekorlarına bir yenisini daha eklemeye hazırlandılar. 

Türkiye’nin her yerinden kamyon ekiplerini bir araya getiren bayi toplantısında, Mercedes-Benz Kamyon Pazarlama ve Satış Müdürü Bahadır Özbayır, Mercedes-Benz bayi yönetici ve çalışanlarına sıkı işbirliği ve özverili çalışmalarından dolayı teşekkürlerini iletti. Özbayır ikinci yarıyıl ile ilgili şunları söyledi: “Pazardaki tüm belirsizlik ortamına rağmen ekip olarak koyduğumuz hedeflere ulaşacağımıza inanıyoruz. Amacımız 2015 yılının sonunda satış rakamlarımızı yukarıya taşıyarak pazardaki güçlü konumumuzu perçinlemektir. Bu hedeflere ulaşmada satışta kuvvetli bayi teşkilatımız, satış sonrasında Müşteri Hizmetleri’miz, 2.El’de TruckStore ve finansmanda Mercedes-Benz Finansman Türk operasyonlarımız güvencemizdir.” http://www.turizminsesi.com/

“ILDIRI’DA 3.YAŞ TURİZMİNİ CANLANDIRMAK İSTİYORUZ”

Çeşme Ildırı Köyünde bulunan dört yıldızlı Kaya Prestige Sunshine Hotel’in CEO’su Ömer Efşin



Halil ÖNCÜ-ÇEŞME-ILDIRI
Çeşme Ildırı Köyünde bulunan dört yıldızlı Kaya Prestige Sunshine Hotel’in CEO’su Ömer Efşin bölgede sezonu uzatmak adın çalışmalar yaptıklarını söyledi. Bölgenin bir balıkçı köyü olduğuna dikkat çeken Efşin, başta balıkçılık olmak üzere, bölgeye has yetiştirilen sakız enginarı ve yine gün batımları ile gelenlere büyük bir keyif yaşattığına dikkat çekti. Sezonu uzatmak adına çalışmalar yaptıklarını da ifade eden Efşin, bölgenin doğallığı,sesiz ve sakinliğinden dolayı özellikle kış aylarında 3.yaş turizmini geliştirmek istediklerini de ifade ederek, bu konuda çalışmalar yaptıklarını ifade etti.



Sezonu uzatmak için çalışmalar yapıyoruz
Sezonu uzatmak adına çalışmalar yaptıklarını ifade eden Ömer Efşin, “ Sezonumuz burada çok uzun değildir. Genelde Haziran’ın 15’i okulların kapanması ile açılan sezonumuz 30 Ağustos’ta bitmektedir.  Biz bunu otelci olarak kendi çabalarımız ile uzatmaya çalışıyoruz. Bunlardan bir tanesi yabancı turistleri Ildırı’ya çekmek. Bunun için çalışmalarımız var. Bunun dışında kış aylarında çeşitli etkinlikler yapıp, yerli misafirlerimizi, buraya çekmeye çalışacağız. Mümkün olursa 3.yaş turizmi konusunda bir takım çalışmalarımız var. Bunun yanında Enginar festivalleri düzenlemek de istiyoruz. Bunları hayata geçirmeyi planlıyoruz.  Tabii ki burada bazı dezavantajlarımız var. Ne kadar Çeşme’ye bir otobanımız var ise de, yaz kış burada insanların yaşayabilmesi turizm olgusunun gelişmesi adına hafif raylı sistemin hayata geçirilmesinin şart olduğuna inanıyorum. Bu hayata geçirilebilirse başta buradaki birçok yazlıkçı olmak üzere en azından yılın daha çok büyük bir bölümünü burada geçirecek ve bölgemiz canlı kalacaktır”

Ildırı’nın vazgeçilmezleri; .  Gün batımı, balık, enginar!
Ildırı’nın içinde yer alan bir otel olarak en iyi hizmeti verdiklerini söyleyen Kaya Prestige Sunshine Hotel’in CEO’su Ömer Efşin “ Otelimiz Ildırı köyü içerisinde bulunuyor. Yerli ve yabancı turistlere hizmet veriyoruz. Yaz ve kış açık kalmak gayesi ile buradayız. Ildırı köyü Erythrai ismi ile tarihte yer alan ve halen kalıntılarının burada olduğu kahin kadınlar şehri. Ildırı ismini buradan almaktadır. Bir balıkçı köyüdür. Bu balıkçı köyünde yaşanlar her gün balığa çıkarlar, kendi kooperatiflerinde balıklarını satarlar ve balıkçı köyü deyince de doğal olarak rakı-balık esprisinii burada en iyi şekilde yaşatırlar. Birde köyümüzün çok özel bir sebzesi vardır. Enginar. Sakız enginarı dediğimiz Türkiye’de sadece Ildırı’da yetiştirilen bir enginar çeşididir. Balığın yanında enginar da gayet güzel yerini alır. Burada yetiştirilen Enginarımız hakikatten özel bir enginardır. Şu anda hasadımız bitti ama dikimler başlıyor. Bunun dışında gün batımı olarak sayılı yerlerden birisidir köyümüz Ildırı. Gün batımını izlemek için çok sayıda misafirimiz defalarca otelimize gelmektedir.  Gün batımı, balık, enginar hep birlikte birleştiğinde keyif de ortaya çıkmaktadır. Bunların dışında denizimiz, doğamız ve tarihi kentimizin varlığı da SİT alanı olduğumuz için sakinlik ve huzuru yaşamaktayız. Bunlar Çeşme ilçesinde olan bir köy için özellikle yaşanılması gereken bir yer olmayı hak ediyor” dedi.http://www.turizminsesi.com/


Bir değil, binlerce dilek tutuldu Türkiye’nin en ‘Uğurlu’ festivali gerçekleşti

Alışverişin uğurlu adresi n11.com, bu yıl sekizincisi düzenlenen Uludaz Uğur Böcekleri Festivali’nde binlerce doğaseveri Uludaz Zirvesi’nde bir araya getirdi. Festivalde doğa tutkunları, 2 bin 300 metrelik Uludaz eteklerinde kamp kurarak Türkiye coğrafyasında yaşayan en geniş uğur böceği kolonisini görme şansını elde etti


Bu yıl sekizincisi düzenlenen ve ana sponsorluğunu n11.com’un üstlendiği Uğur Böcekleri Festivali, Türkiye’nin pek çok kentinden binlerce doğa tutkunu ve fotoğrafçıyı ağırladı. 25-26 Temmuz tarihlerinde Kahramanmaraş’ta düzenlenen festivalde doğaseverler, Erciyes, Aladağlar, Akdeniz’in görülebildiği 2300 rakımlı Uludaz dağında Türkiye’nin en büyük Uğur Böcekleri kolonisini görme şansını elde etti. Tüm katılımcıların, uğuruna inandıkları uğur böceklerinin önünde binlerce dilek dilediği festival, 2 tam gün süren eğlence ve macera ile son buldu.


Kahramanmaraş’ın güney batısında bulunan Uludaz zirvesinde gerçekleştirilen Uludaz Uğur Böcekleri Festivali, Kahramanmaraş Valiliği, Onikişubat Kaymakamlığı ve Onikişubat Belediyesi gibi birçok kurumun desteği ile Kahramanmaraş Dağcılık Arama ve Kurtarma Derneğinin ev sahipliğinde ve n11.com’un ana sponsorluğunda başta Kahramanmaraş ve çevre illerden olmak üzere Türkiye’nin pek çok ilinden binlerce doğaseveri, fotoğrafçıyı ve basın mensuplarını ağırladı. Uluslararası katılımın da olduğu festivale Balkan ülkelerinden Makedonya, Kosova ve Arnavutluk da ilgi gösterdi. 


“Doğa ve spora verdiğimiz önem artarak devam edecek”
Katılımcıların 2.300 metrelik Uludaz eteklerinde kamp kurması ve zirve tırmanışı ile başlayan festival, Türkiye’de sadece Uludaz zirvesinde yaşayan milyonlarca Uğur Böceği kolonisini görme imkânı ile sonlandı. Metre karede yaklaşık 6.000 - 8.000 arası uğur böceği bulunduğunu belirten n11.com Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Bilgen Aldan Albayrak, n11.com Spor&Outdoor kategorisiyle tüm doğaseverlere seslendiklerini belirtti. Her yıl düzenlenen festivalle ilgili konuşan Aldan, “Uğurlu alışverişin adresi olarak uğur böceğini seçtik ve her yıl düzenli olarak festivale sponsor oluyoruz. 


Spor&Outdoor kategorimiz platform bünyesinde oldukça ayrıcalıklı bir yere sahip. Tüm seçkin markaların ürünlerini bir araya getiren kategoriyle, tüm doğasever ve outdoor tutkunlarının tüm ihtiyaçlarına cevap veriyoruz. Uludaz Uğur Böcekleri Festivali’ne sponsor olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Her yıl, Türkiye’nin bu gizemli sırrına tanıklık ettiğimiz ve birçok doğaseverle aynı tutkuyu paylaşarak hareket ettiğimiz için de ayrıca heyecanlıyız. Türkiye’nin bu güzide değerlerinin kaybolmaması için büyük çaba sarf ettiğimizi belirtirken, n11.com olarak doğa ve spora verdiğimiz önemin artarak devam edeceğini de gururla söylemek isterim” dedi.http://www.turizminsesi.com/

MİNİK KAŞİFLER DOĞADA DAHA MUTLU!

Yaz sıcaklarına karşı doğa tutkusundan ödün vermeyen çocuklar, The North Face’in vücut sıcaklığını dengeleyen özelliğe sahip tasarımlarıyla özgürce hareket ediyor.


 Doğal yaşamda keyifli bir şekilde vakit geçirmek isteyen minikler, markanın aşırı ısınmayı önleyen havalandırma sistemine sahip terletmeyen tişört, şort, etek ve şapka modelleriyle yeşillere doyuyor. 


Marka ürünlerinde sunduğu teknolojik detayları sayesinde güneşin yakıcı ışınlarında spor yapan küçükleri serin tutmayı da başarıyor. Yaz aylarında dahi çocukların eğlenceli dünyasına eşlik eden markanın modelleri, canlı renkleriyle de beraber sportmen miniklerin vazgeçilmezi oluyor. http://www.turizminsesi.com/


Park Dedeman Levent’in “Otel Müdürü” Tunay Erdal Oldu

Dedeman Grubu’nun Haziran 2015’te misafirlerini ağırlamaya başladığı 17. Oteli Park Dedeman Levent’in “Otel Müdürlüğü” görevine turizm sektöründe 20 yılı aşkın deneyime sahip Tunay Erdal atandı.Turizm sektöründe 22 yılı geride bırakan Tunay Erdal, Park Dedeman Levent’e Otel Müdürü olarak atandı. 2012 yılından bu yana Dedeman Grubu bünyesinde Grup Gelirler Müdürlüğü görevini yürüten Erdal, merkezi rezervasyon sistemi ve Dedeman Otelleri web sitesi projesi başlattı ve yürüttü. Ödüllü sitenin proje yöneticisi olan Erdal, bundan böyle Dedeman konuklarını iş dünyasının kalbinin attığı Levent’te bulunan Park Dedeman Levent’te ağırlayacak. 


Tunay Erdal lisans eğitimini Anadolu Üniversitesi İşletme bölümünde tamamlayarak, sonraki yıllarda Cornell ve Bahçeşehir Üniversitesi’nde Gelirler Yönetimi ve Dijital & Sosyal Medya İletişimleri alanlarında eğitim programlarına katıldı. 20 yılı aşkın turizm kariyeri süresince Hilton Istanbul da, sırasıyla Ön Büro Görevlisi, Konsiyerj Sorumlusu ve Ön Büro Gece Kontrolörü pozisyonlarında görev yaptı ve eş zamanlı olarak IT departmanında çapraz eğitim programını tamamladı. 2004 yılında Türkiye’de ve dünyada konuk ağırlama endüstrisinde önde gelen yazılım ve donanım çözümlerini sunan Protel’e “Eğitim ve Yazılım Uzmanı” olarak geçti. Sheraton, Radisson Blu, Swissotel Hotels & Resorts, Kempinski ve Holiday Inn gibi büyük uluslararası zincirlere ait otellerin otel, satış ve banket yönetim sistemleri (Opera, Fidelio V6)  altyapılarını kurdu ve çalışanlarına bu konuda eğitim ve danışmanlık hizmetleri verdi. 2007 yılında bütün Divan Otellerinden sorumlu “Gelirler Müdürü” pozisyonunda çalışmaya başladı. Erdal, “Grup Gelirler Müdürü” olarak 2012’de katıldığı Dedeman’da 2015 yılı itibariyle de Park Dedeman Levent Otel Müdürü olarak görevine devam edecek. http://www.turizminsesi.com/

Pera Palace Hotel Jumeirah’da Yeni Atamalar

Pera Palace Hotel Jumeırah’da 2 Yeni Atama
Dünyanın en lüks tarihi oteli seçilen Pera Palace Hotel Jumeirah’da yeni atamalar.  Onur Kademoğlu Satış ve Pazarlama Müdürlüğü’ne, Nessi Behar ise Yiyecek ve İçecek Müdürlüğü’ne atandı. Dünyanın en lüks tarihi oteli seçilen Pera Palace Hotel Jumeirah’da iki yeni atama var.  Onur Kademoğlu Satış ve Pazarlama Direktörlüğüne, Nessi Behar ise Yiyecek ve İçecek Direktörlüğüne getirildi. 


Kempinski Hotel Barbaros Bay Bodrum’daki Satış ve Pazarlama Direktörlüğü görevinin ardından Pera Palace Hotel Jumeirah bünyesine katılan Onur Kademoğlu, İstanbul’da The Istanbul Edition, The Ritz Carlton ve InterContinental firmalarında 11 yıllık tecrübeye sahip.  Boğaziçi Üniversitesi Turizm İşletmeciliği lisans mezunu olan Kademoğlu yeni görevine 27 Temmuz 2015 itibarıyla başladı.Pera Palace Hotel Jumeirah’dan önce Swissotel The Bosphorus’ta Yiyecek ve İçecek Operasyon Müdürü olarak çalışan Nessi Behar ise İsviçre’de Glion Hotel Okulu’ndan Uluslararası Ağırlama İşletmeciliği lisans mezunu olan Behar yeni görevine Temmuz ayında başladı. Uluslararası yiyecek ve içecek sektöründe 10 yıllık tecrübesi bulunan Behar’ın deneyimi Çin, ABD ile İngiltere’de yer alan the Dorchester Hotel, The Savoy Londra’yı kapsıyor. Otelin Genel Müdürü Pınar Kartal Timer; “Pera Palace Hotel Jumeirah Istanbul ekibine katıldıkları için çok mutluyuz. Kendilerine bu önemli görevlerinde başarılar diliyorum” dedi.http://www.turizminsesi.com/

28 Temmuz 2015 Salı

Otelz.com 2 yabancı fondan daha yatırım aldı

İnternet üzerinden oda satışı gerçekleştiren yabancı sitelerinin Türkiye’deki faaliyetlerinin tartışıldığı şu günlerde, sektöre iddalı bir giriş yapan yerli otel arama motoru otelz.com’a yabancı fonlardan yatırım geldi. Geçtiğimiz yıl otel karşılaştırma sitesi Trivago.com'u dünyanın en büyük seyahat portallarından biri olan Expedia'ya satışında önemli rol oynayan,online turizm dikeyinin en büyük yatırım fonlarından Howzat Partners ile daha önce ülkemiz internet ekosisteminde de çeşitli yatırımları bulunan Malezya’lı yatırım fonu Elixir Capital önderliğindeki yatırım turuna, son zamanlarda Türkiye’de bir çok startup’a yatırım yapan , Orkun Tekin ,Mustafa Mert Işık, Genco Alp, Burak Gözalan, Orkun Samioğlu,Vedat Özşahin ve Arshad Ahmed’de katıldı.


2013 yılında faaliyetlerine başlayan ve bir yılda yüzde 170 büyümeyle dikkatleri çeken Otelz.com, uluslararası önemli yatırım fonlarından gelen yatırımı teknolojik inovasyon, pazarlama ve coğrafi genişleme projelerinde kullanacak. Bünyesinde bulundurduğu 4000’e yakın kontratlı konaklama tesisi ile online otel rezervasyonu hizmetlerini gerçekleştiren Otelz.com, Türkiye'nin yerli sermaye ile kurulan ilk ve tek ön ödemesiz otel rezervasyon platformu olma özelliğini taşıyor.

Otelz.com 10 milyon dolar değerleme ile kapatılan bu yatırım turundan elde ettiği kaynakla pazar payını artırmayı ve Türkiye'deki otel rezervasyonları için internet kullanıcılarının ilk tercihi olmayı hedefliyor. Otelz.com Genel Müdürü Tuna Yılmaztürk, konuyla ilgili yapmış olduğu açıklamada; sektörde güçlü yabancı şirketlerle rekabette önemli bir mücadele verdiklerini anlatarak, Otelz.com projesini sadece ticari bir proje olarak değil, Türk turizminin internet ortamında gelişmesi ve dünya standartlarının üzerine çıkması için oluşturulan bir kabuk değişim girişimi olarak gördüklerini belirtti.

Açıklamasında ayrıca "Yatırımcılardan gelen kaynakları teknolojimizin gelişmesine ve çoklu dil desteğine harcayacağız. Dünyanın her yerinden Türkiye'de otel arayan gezginlerin aklına ilk gelen online platformlardan biri olmayı hedeflediklerini’’ belirten Yılmaztürk; "Türkiye'deki klasik tur operatörleri ve seyahat acentelerinden çok farklı bir kulvardayız. İş modelimiz tamamen farklı. Otelz.com sisteminde tüketicilerden para tahsilatı kesinlikle yok. Otel rezervasyonunu bizim aracılığımızla gerçekleştiren kişi, ödemesini doğrudan yer ayırttığı otele yapıyor.Bununla beraber Otelz.com web sitesindeki tüm fiyatların, oda müsaitliklerinin ve otel bilgilerinin girişleri oteller tarafından yapılıyor ve güncelleniyor. Bu şekilde tüketicilere ilk elden, en doğru bilgiyi verebiliyoruz." diye ekledi. Rekabet yoğun bir sektörde sürekli gelişen teknolojileriyle fark yaratmak amacında olduklarını belirten Yılmaztürk, 2015 yılında en az %200 büyüme hedeflediklerini, 2016 yılı hedeflerinin en az 100 bin rezervasyon olduğunu ve daha şimdiden bir sonraki yatırım turu için temasların başladığını açıkladı.http://www.turizminsesi.com/

Thassos 749 TL / Fenerbahçe Maç Turları / Dubai 1199 TL / Bangkok Phuket Gezisi


Gruppal Facebook Sayfası






Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Google
Instagram
Bize Ulaşın
Bize Ulaşın
0850 532 20 10
Pzt-Cmt: 09:00-19:00
destek@gruppal.com
Kredi Kartına 9 Taksit