TURİZMİN SESİ |Turizm ve Turizmcinin Sesiyiz | Turizm Haberleri | Gastronomi Haberleri | Etkinlik Haberleri | turizminsesi@gmail.com
13 Eylül 2013 Cuma
STARWOOD VE DEMSA ST. REGIS ISTANBUL İÇİN İMZA ATTI
Dünyanın en önemli otel gruplarından Starwood Hotels & Resorts’un en lüks markası St. Regis,
Starwood Hotels & Resorts ve Demsa Group ortaklığıyla 2014 yılında açılması planlanan St. Regis ile İstanbul’u yepyeni bir lüks anlayışıyla tanıştıracak.Lüks konaklama anlayışına farklı bir boyut getiren, dünyaca ünlü St. Regis Oteli, 2014 yılında Türkiye’de ilk kez İstanbul’da konuklarını ağırlamaya hazırlanıyor. Starwood&Resorts ve Demsa Group ortaklığında yapılacak otel için DEMSA Yönetim Kurulu Başkanı Cengiz Çetindoğan, Starwood Hotels & Resorts, Avrupa, Afrika ve Orta Doğu Başkanı Michael Wale 10 Eylül 2013, Salı günü, Zarifi Mustafa Paşa Yalısı’nda basın mensupları ile bir araya geldi. Starwood Operasyonlarından Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Thomas Willms, Starwood Hotels & Resorts EAME Satın Alma ve Geliştirme Direktörü Murat Yılmaz ve Demsa Otel Yatırımları Yöneticisi Serra Arıkök’ün de katıldığı toplantı, imza töreniyle son buldu.
St. Regis markasını İstanbul’a getirmek üzere Starwoods Grubu ile çalışmaktan mutluluk duyduklarını dile getiren Demsa Yönetim Kurulu Başkanı Cengiz Çetindoğan, “Girişim ve yatırımlarımlarıyla dünya markalarının Türk ekonomisine güveninin artmasına katkı sağlayan Demsa Group olarak, İstanbul’un en lüks alışveriş ve yerleşim merkezi olan Nişantaşı’nın kalbinde yer alan Maçka Oteli projesi için, dünya çapında bir asırdan fazla zamandır yüksek standartlarını ve servis kalitesini nesilden nesile taşıyan St. Regis ile işbirliği yapmayı uygun bulduk” dedi.
Starwood Hotels&Resorts, Avrupa, Afrika ve Orta Doğu Başkanı Michael Wale, “St. Regis’in dünya turizminde giderek önemli oyunculardan biri haline gelen bu tarihi ve enerjisi yüksek şehirde açılmasıyla birlikte Demsa Group ile başlattığımız işbirliğinin uzun ömürlü olmasını amaçlıyoruz. İstanbul, gerçekten çok kozmopolit bir şehir ve St. Regis markasının temsil ettiği özel hizmet kalitesini ve seçkin zarafeti sunmak için mükemmel bir ortam sunuyor. St. Regis’in Türkiye’deki marka portfolyomuza eklenmesi ülkenin turizm ve konaklama sektörünün her alanında sunduğu iş geliştirme olanaklarının başka bir kanıtı olarak ortaya çıkıyor” dedi.
2014’ün ilk yarısında açılması planan ve ödüllü Mimar Emre Arolat’ın imzasını taşıyan St. Regis İstanbul’un, Maçka Parkı ve Boğaz manzaralı, dördü dünyaca ünlü tasarımcılar tarafından özel olarak tasarlanan 118 odası ve 180 metrekarelik sıra dışı bir kral dairesi bulunuyor.
Otel’in girişinde yer alan brassarie tarzındaki restoran, sofistike ambiyansı ve lezzetli menüsü ile Nişantaşı’nın yeni buluşma noktası olurken; terasta yer alan Boğaz’ın muhteşem manzarasına sahip restoran ise şehre yepyeni bir lezzet kültürü getirecek. Ünlü kokteyl seçenekleri, yerli ve yabancı içki çeşitlerinin yer alacağı lobideki bar konuklarına eşsiz bir deneyim sunacak. Otelde ayrıca bir spa ve fitness merkezinin yanı sıra business center, toplantı konseptine farklı bir bakış açısı getiren toplantı salonları ve bir balo salonu yer alacak. St. Regis markasının ayrıcalıklı hizmeti St. Regis Butler Service, İstanbul otelinde de bulunacak ve konaklama öncesi başlayacak olan hizmet konaklama süresince devam edecek.
Starwood Hotels & Resorts
Starwood, sahip olduğu lifestyle markalarından beşiyle Türkiye’de 9 otel ile faaliyet gösteriyor; bunlardan dördü İstanbul’da bulunuyor: Sheraton İstanbul Maslak Hotel, Sheraton İstanbul Ataköy Hotel, W Istanbul ve Le Méridien İstanbul Etiler. Starwood’un Türkiye’de İstanbul dışındaki otelleri ise; Sheraton Çeşme Hotel, Resort and Spa, Sheraton Ankara Hotel & Convention Center ve The Lugal, A Luxury Collection Hotel, Ankara. Bu yıl açılan Sheraton Bursa Hotel ile şehirde faaliyete başlayan grup, Aloft Bursa Hotel ile hızla büyüyen Aloft Hotels markasını da Türkiye’ye getirmiş bulunuyor.
2013 yılı sonunda açılacak Sheraton Adana Hotel, Starwood’un Türkiye’deki onuncu oteli olacak ve Türkiye’nin Sheraton markası için Avrupa’daki en büyük pazarlardan biri haline gelmesini sağlayacak. 2014 yılı için planlanan açılışlar, The St. Regis İstanbul ve Sheraton Samsun Hotel. Starwood’un Türkiye’deki konumunu güçlendirmesi, ülkenin bir turizm destinasyonu ve aynı zamanda etkinlik, iş ve finans merkezi olarak büyümesiyle paralellik sergiliyor.
St. Regis Hotels & Resorts
Klasik ve seçkin bir tarzı modern bir yaklaşımla yorumlayan St. Regis, dünyanın önemli şehirlerindeki 31 lüks otel ve tatil köyü ile sıra dışı deneyimler sunmaya odaklıdır. John Jacob Astor IV, New York’taki ilk St. Regis Hotel’i yüzyıldan uzun bir zaman önce açtığından bu yana marka, yüksek standartlarını servis kalitesinden ödün vermeden koruyor ve kendi adını taşıyan St. Regis Butler Service ile müşterilerine konaklama öncesinde başlayan eksiksiz hizmetler sunuyor. Bal Harbour’dan Bangkok’a, Saadiyat Adası’ndan Shenzhen’e kadar her St. Regis oteli, yeni nesil lüks gezginlere hitap ediyor ve günümüzün küresel seyahat rotasındaki en gözde destinasyonlarda açtığı yeni tesisleriyle portfolyosunu büyütmeye devam ediyor. Markanın mirasını yeni destinasyonlara taşıma ve genişleme planları içinde Riviera Maya bölgesi ve Asya yer alıyor. Grubun otel açacağını duyurduğu Asya şehirlerinden bazıları; Changsha, Chengdu, Kuala Lumpur, Lijiang, Nanjing, Yeni Delhi ve Zhuhai. St. Regis’in ayrıca Avrupa, Afrika ve Orta Doğu bölgesinde Abu Dhabi, Amman, Kahire ve Dubai için de planları var.
St. Regis Hotels & Resorts hakkında daha ayrıntılı bilgi için www.stregis.com, yakın zamanda açılan tesisler için www.stregis.com/newgrandtour ve residanslar için www.stregis.com/residences sitelerini ziyaret edebilirsiniz.
Demsa Group (Nişantaşı Konaklama ve Otel Hizmetleri A.Ş.)
2000 yılında perakende satış şirketi olarak kurulan ve Cengiz Çetindoğan’ın Yönetim Kurulu Başkanı olduğu Demsa Group’un tüm Türkiye genelinde 115 mağazası ve 1000’ün üzerinde çalışanı bulunmaktadır. Demsa Group, güçlü sermaye yapısı, Türkiye’nin genç ve dinamik nüfusuna istihdam sağlayan, büyüyen perakende satış sektörüne olan inancıyla kısa sürede Türkiye’de perakende satış alanında önemli bir aktör haline gelmiştir.
Harvey Nichols, Brandroom,Tom Ford, Lanvin, AMQ, Michael Kors gibi dünyaca ünlü markaları içerisinde barındıran lüks ve hazır giyim perakendede Türkiye’nin en önemli şirketlerinden biri olan Demsa Group’un gayrimenkul, otel ve restoran yatırımları da aralıksız devam etmektedir. Bu yatırımlar kapsamında 2010 yılında Maçka Oteli arazisini satın alarak otel yatırımlarına başlayan Demsa Group, 2012 yılında ise Pera Palace Hotel’in üst kullanım hakkını almıştır. Perakende sektöründeki başarılı çalışmalarını takiben, 2010 yılından bu yana turizm alanında yatırımlarını geliştiren Demsa Group, İstanbul’un en önemli kültür miraslarından biri olan Pera Palace Hotel’in üst kullanım hakkını satın alarak, otelin işletmesi için dünyanın en lüks ve en inovatif otel zincirlerinden biri olan Jumeirah Group’u Türkiye’ye getirmiştir. Demsa Group’un lüks otel ve restoran alanındaki yatırımları sürmektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder