Yılın en önemli Çağrı Merkezi organizasyonu niteliğindeki “ 9. Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı ”, 24 – 25 Ekim 2013 tarihlerinde İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda değerli sektör temsilcilerine bir kez daha ev sahipliği yapacaktır.
Bu yılki ana teması çağrı merkezlerinin temel bileşenlerinden “İnsan” olan konferansta, farklı ülkelerden 10 farklı konuşmacı tecrübelerini katılımcılarla paylaşırken, eş zamanlı olarak gerçekleşen Türkiye Çağrı Merkezi Fuarı sektörün lider firmalarından yeni oyunculara kadar geniş bir katılımcı kitlesini aynı çatı altında buluşturacaktır.
Her yıl bini aşkın yerli ve yabancı sektör çalışanı tarafından ziyaret edilen ve sektörün seçkin kuruluşlarının stantlarıyla yer aldığı Çağrı Merkezi Fuarının ziyaretçi ve katılımcı profili her yıl çeşitlenirken, KOSGEB destek programında da yer alarak katılımcılarına önemli bir fiyat avantajı sağlamaktadır. Katılımcı firmalara, sektördeki yenilikleri takip etme, ürün ve hizmetlerini tanıtma, rakipler karşısında kendilerini konumlandırma ve lider firmalarla aynı çatı altında yer alma fırsatı sunan fuar, 2 gün süresince ücretsiz olarak ziyaret edilebilecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder