12 Nisan 2014 Cumartesi

Touristica Seyahat Acentası'na, ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü’ verildi




Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü tarafından, 7 dalda seçilen kurum ve kuruluşlara verilen 17.Geleneksel Tüketici Ödülleri sahiplerini buldu. Touristica Seyahat Acentası’na, ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü’ verildi. Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı törende, Touristica Seyahat Acentası Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Temel’i tebrik etti.


17.Geleneksel Tüketici Ödülleri töreni, 10 Nisan tarihinde, Ankara’da düzenlendi. Törene, Gümrük ve Ticaret Bakan Hayati Yazıcı ve bakanlık yetkilileri ile ödül alan Touristica Seyahat Acentası Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Temel’in aralarında bulunduğu iş dünyasının temsilcileri katıldı.

Tüketicinin korunması alanında ilgili Kanunlarda önemli değişiklikler yapıldığını anlatan Bakan Hayati Yazıcı, tüketici haklarına ilişkin getirilen düzenlemelere uyum sağlanması ve uygulamada ortaya çıkan aksaklıkların giderilmesi amacıyla değişiklik yapma ihtiyacı duyulduğunu kaydetti.  Eski kanunda olmayan birçok düzenlemenin ilk kez ele alındığını da ifade eden Hayati Yazıcı, “Yapılan düzenleme ile faiz dışı hangi hizmetlerin ücretlendirileceğini, Bakanlığımızın görüşünü almak kaydıyla BDDK belirleyecek. Tüketici, sürprizlerle karşılaşmayacak” dedi.

Misafir memnuniyeti odaklı güvenilir marka
20 yıldır misafir memnuniyeti odaklı güvenilir bir marka olarak hizmet verdiklerini kaydeden Touristica Seyahat Acentası Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Temel, Touristica ailesi olarak aldıkları ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü’ nedeniyle gurur duyduklarını belirtti. Faaliyete başladıkları 1994 yılından itibaren, misafir memnuniyeti odaklı çalıştıklarını ifade eden İbrahim Temel, şunları söyledi: “Kuruluşumuzdan bu yana, her zaman ‘güvenilir marka’ olma hedefiyle ilerledik. Bu noktada, 2 konu çok önemlidir. Birincisi misafir memnuniyeti ve mutluluğu; ikincisi de çalışmış olduğumuz firmaların (oteller, havayolları vb) memnuniyeti ve mutluluğudur. Touristica olarak biz; bu 2 noktaya çok önem veriyoruz. İşbirliği yaptığımız partnerimiz olan firmaların, misafirlerimize vermiş olduğu hizmet memnuniyeti, markamıza olumlu etkiler yaratıyor. Misafirin mutlu olması ve memnuniyeti, markamızın tanınması ve kalıcılığının artmasını sağlıyor” diye konuştu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder