Makine operatörleri ilk 737 MAX gövde kirişlerinin üretimine başlıyor.Boeing (NYSE: BA) ilk 737 MAX gövde kirişlerinin üretimine Auburn, Washington’da bulunan Boeing Entegre AeroYapılar Fabrikası’nda başladı.
Gövdede boydan boya bulunacak olan bu kirişler güç ve stabilite sağlayacak.
Şekillendirme sonrası Boeing ilk 737 MAX gövdesine takılmak üzere kirişleri Kansas Wichita’da bulunan Spirit Hava Sistemleri’ne gönderecek. Gövde, buradan 737 MAX’ın üretiminin yapılacağı Renton, Washington’da bulunan Boeing tesislerine gönderilecek. Program, ilk 737 MAX’ın son montajının 2015 yılında başlayacağı şekilde yolunda ilerliyor. Uçak, uçuş testi filosunun bir parçası olacak ve 2016 yılında uçması planlanıyor.
737 MAX, tek koridor pazarında verimi, güvenirliği ve yolcu konforunu en üst düzeyde sağlamak üzere son teknoloji CFM Uluslararası LEAP-1B motorlarını, ileri teknoloji kanatçıkları ve diğer iyileştirmeleri bir arada barındırıyor. 737 MAX’in yakıt verimliliği, günümüzün en verimli uçağı olan Yeni Nesil 737’lerden %14 ve hizmete ilk giren orijinal Yeni Nesil 737’lerden %20 daha fazla olacak.
Gövdede boydan boya bulunacak olan bu kirişler güç ve stabilite sağlayacak.
Şekillendirme sonrası Boeing ilk 737 MAX gövdesine takılmak üzere kirişleri Kansas Wichita’da bulunan Spirit Hava Sistemleri’ne gönderecek. Gövde, buradan 737 MAX’ın üretiminin yapılacağı Renton, Washington’da bulunan Boeing tesislerine gönderilecek. Program, ilk 737 MAX’ın son montajının 2015 yılında başlayacağı şekilde yolunda ilerliyor. Uçak, uçuş testi filosunun bir parçası olacak ve 2016 yılında uçması planlanıyor.
737 MAX, tek koridor pazarında verimi, güvenirliği ve yolcu konforunu en üst düzeyde sağlamak üzere son teknoloji CFM Uluslararası LEAP-1B motorlarını, ileri teknoloji kanatçıkları ve diğer iyileştirmeleri bir arada barındırıyor. 737 MAX’in yakıt verimliliği, günümüzün en verimli uçağı olan Yeni Nesil 737’lerden %14 ve hizmete ilk giren orijinal Yeni Nesil 737’lerden %20 daha fazla olacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder