Skal Kuşadası Kulübü ve Doubletree Hilton’un ev sahipliğinde, BIX Kurumsal tarafından “Reklamasyonun Hukuksal Yönetimi” konulu seminer, 13 Kasımda Kuşadası’nda gerçekleştirildi. Skal Kuşadası Kulüp başkanı Rıdvan Kavi’nin yaptığı açılış konuşması ile başlayan seminere turizmcilerin ilgisi yoğundu.Otel ve acenta yöneticilerinin katıldığı seminerde, BIX Kurumsal hukuk bürosu avukatlarından Banu Altunlu tarafından reklamasyon konusunun hukuksal boyutu değerlendirildi.
TURİZMİN SESİ |Turizm ve Turizmcinin Sesiyiz | Turizm Haberleri | Gastronomi Haberleri | Etkinlik Haberleri | turizminsesi@gmail.com
17 Kasım 2014 Pazartesi
REKLAMASYONUN HUKUKSAL YÖNETİMİ SEMİNERİ KUŞADASINDA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Skal Kuşadası Kulübü ve Doubletree Hilton’un ev sahipliğinde, BIX Kurumsal tarafından “Reklamasyonun Hukuksal Yönetimi” konulu seminer, 13 Kasımda Kuşadası’nda gerçekleştirildi. Skal Kuşadası Kulüp başkanı Rıdvan Kavi’nin yaptığı açılış konuşması ile başlayan seminere turizmcilerin ilgisi yoğundu.Otel ve acenta yöneticilerinin katıldığı seminerde, BIX Kurumsal hukuk bürosu avukatlarından Banu Altunlu tarafından reklamasyon konusunun hukuksal boyutu değerlendirildi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder