URYAD A.Ş. Genel Müdürü Olcay Akay ve Nielsen Media Genel Müdürü Erdem Tolon, Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması'nı 20 Şubat 2015 Cuma günü (yarın) 12:30'da Bloomberg HT ekranlarında "Ender Merter ile Reklamarkası"nda canlı yayında anlatıyor. Radyo sektörün uzun zamandır beklediği tutarlı, güvenilir, tarafsız ve şeffaf dinleyici ölçümü araştırmasını başlatan URYAD A.Ş. ve araştırmayı gerçekleştiren Nielsen, 20 Şubat 2015 Cuma (yarın) saat 12.30'da Bloomberg HT ekranlarında anlatıyor.
URYAD A.Ş.Genel Müdürü Olcay Akay ve Nielsen Media Genel Müdürü Erdem Tolon'un konuk olacağı "Ender Merter ile Reklamarkası" programında "Reklam yatırımları açısından reklam mecrası" ile "Reyting araştırması ve ölçümlemede yeni teknolojiler" konuları masaya yatırılacak.
URYAD A.Ş. Genel Müdürü ve URYAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Olcay Akay: “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nı, bu alanda 1968’den beri uluslararası deneyime sahip Nielsen ile tutarlı, tarafsız, şeffaf, güncel, güvenilir ve hesap verebilir esaslarına uygun olarak gerçekleştiriyoruz. Araştırma, sonuçların anlık olarak sorgulandığı elektronik ölçümlemeye en yakın sonuçları veren bilgisayar destekli telefonla arama (CATI) metodolojisiyle yürütülmektedir.” dedi.
URYAD A.Ş. Genel Müdürü ve URYAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Olcay Akay: “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nı, bu alanda 1968’den beri uluslararası deneyime sahip Nielsen ile tutarlı, tarafsız, şeffaf, güncel, güvenilir ve hesap verebilir esaslarına uygun olarak gerçekleştiriyoruz. Araştırma, sonuçların anlık olarak sorgulandığı elektronik ölçümlemeye en yakın sonuçları veren bilgisayar destekli telefonla arama (CATI) metodolojisiyle yürütülmektedir.” dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder