Ödül, Beş Yıldızlı Hava Yolu Şirketine, Çevrim İçi Hizmetlerini Güçlendirme Girişimleri İçin Verildi.'Akıllı Turizm E-Hizmetleri' ile Orta Doğu’nun Akıllı Yönetim ve Akıllı Hizmetler Mükemmellik Ödülü’nü kazanan Qatar Airways’in ödülü, Orta Doğu Mükemmellik Ödülleri Enstitüsü tarafından 20 Mayıs 2015 tarihinde Dubai Uluslararası Finans Merkezi’nde bulunan Ritz-Carlton’da yapılan törende verildi.
21. GCC e-Devlet ve e-Hizmetler Konferansından 500 mevki sahibinin ve katılımcının yanı sıra bölgeden medya kuruluşlarının da yer aldığı törende, hava yolu şirketi adına ödülü Qatar Airways BAE Ülke Müdürü Rohan Seneviratne aldı. Orta Doğu Mükemmellik Ödülleri Enstitüsü, mükemmel kuruluşları ve şirketleri, Orta Doğu’da var olan çeşitli e-hizmetlerdeki rekabete katkıda bulunan çevrim içi hizmetlerini daha etkin hale getirmekte elde ettikleri başarılar nedeniyle ödüllendirmenin önemini biliyor. Bilirkişiler, uzmanlar ve jüri, Qatar Airways’i, organizasyonel olarak akıllı yönetime geçmesi ve modern idare konusunda ve uluslararası rekabette en iyi uygulamaları hayata geçirmesi de dahil olmak üzere e-hizmetlerini geliştirmek için gösterdiği çabaları takdir ederek bu ödüle aday gösterdi.
Bu ödülü kazanmaktan dolayı gurur duyduklarını belirten Qatar Airways GCC, Doğu Akdeniz, İran, Irak ve Yemen Kıdemli Başkan yardımcısı Sayın Fathi Al Shehab sözlerine şöyle devam etti: “Bu tür ödüller, sistemlerimizi geliştirmeye devam etmek ve müşterilerimize sadece en ileri düzeyde hizmetleri sunmak konusunda bize motivasyon veriyor.” “En iyi akıllı stratejileri geliştirip sunmak ve müşterilerimizin hizmetlere erişimini en yüksek verimlilik ve kalite standartlarına göre iyileştirmek amacıyla sürekli olarak çalışıyoruz.”Sadece 18 yıldır faaliyette olan Qatar Airways, bu süre içinde oldukça hızlı bir büyüme gerçekleştirdi ve şu anda 157 uçaktan oluşan modern filosu ile Avrupa, Orta Doğu, Afrika, Asya Pasifik, Kuzey Amerika ve Güney Amerika’da iş ve tatil amaçlı seyahat edilen 146 önemli noktaya uçuşlar düzenliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder