Türkiye'nin turizmde yükselişi için çalışan COOP TRR, tüm Avrupa'ya yayılıyor. Almanya dışından pek çok Türk acenteciyi de bünyesine katan COOP TRR'nin beş şehri kapsayan fuar maratonunun son durağı ITB. Sırada oniki şehri kapsayan roadshow'lar var.
Avrupa’daki Türk kökenli seyahat acentecilerini tek çatı altında buluşturan Türk Acenteciler Birliği (COOP TRR), üye sayısını arttırmanın sevincini yaşıyor. Almanya merkezli COOP TRR, İngiltere, Fransa, Hollanda, Belçika, İsviçre, Danimarka ve Avusturya'dan yeni üyelerle Avrupa'ya yayılıyor. COOP TRR CEO'su Cumhur Sefer, bu yeni katılımlarla üye sayılarının bine yaklaştığını açıkladı. Türkiye'nin turizmdeki ana kaynak pazarı Almanya'daki Türk kökenli acentelerin 2018 satışlarına destek olmak için bir dizi tanıtım ve pazarlama etkinliği gerçekleştirdiklerini söyleyen Cumhur Sefer, "Beş şehri kapsayan fuar maratonumuzun son durağı Berlin'de kapılarını açan ITB Berlin Turizm Borsası. 7-11 Mart tarihleri arasında düzenlenen ITB'de biraraya geleceğimiz sektör temsilcileriyle ülkemizi konuşacağız. 25. Holdeki 173A No'lu stantımıza Türkiye'den meslektaşlarımızı da bekliyoruz" dedi. Türkiye satışlarının hali hazırda çok iyi gittiğini ifade eden Sefer, katıldıkları tüm fuarlarda tatil tüketicilerinin nabzını tuttuklarını kaydederek, "2018 Türkiye'nin Almanya'da yeniden yükseleceği yıl olacak. Almanya'dan ülkemize gelecek turist sayısının 5 milyonu aşacağını öngörüyoruz. Bu yüksek ivmeyi sürekli kılmak için tanıtım ve pazarlama çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz, sırada oniki şehri kapsayan roadshow'larımız (tanıtım turları) var" diye konuştu.
Almanya'da 20 Mart'ta başlatacakları roadshowlar'da genel Türkiye tanıtımı yapacakları bilgisini veren COOP TRR CEO'su Fatih Şenel de, yıl sonuna kadar devam edecek bu etkinliklerin gerçekleştirileceği şehirleri şöyle sıraladı: Köln, Dortmund, Hannover, Essen, Düsseldorf, Frankfurt, Berlin, Münih, Stutgard, Nürnberg, Hamburg ve Osnabrück...Roadshow'larda Türkiye'den oteller ve tur operatörleri ile Almanya'daki farklı turizm şirketlerini buluşturacaklarını anlatan Fatih Şenel, genel Türkiye tanıtımın yanı sıra şirketlerin kendilerini de anlatacaklarını ifade etti. Şenel, şöyle konuştu: "Bu etkinliklerde katılanlara Türkiye'nin değişik turizm çeşitlerini ve iş fırsatlarını göstermeye çalışacağız. Katılımcılar arasında örneğin rent a car (araç kiralama) firmaları da yer alacak ve kendilerini tanıtacaklar. Ülkemizin turizmdeki klasik ürünlerinin yanı sıra farklı yönlerini de ön plana çıkarmayı hedefliyoruz."
Almanya'daki beş önemli fuarda stant açarak Alman turizmciler ve tatilcilerle biraraya geldiklerini anımsatan Fatih Şenel, yılbaşından bu yana Stuttgart’taki CMT, Hannover’daki ABF, Hamburg’daki Reisen Hamburg ve Nurnberg’deki Messe Freizeit Nurnberg fuarlarına katıldıklarını, şimdi de ITB Berlin Turizm Fuarı’nda yer aldıklarını anlattı. Bu fuarların çok verimli geçtiğini, çok sıcak ilişkiler kurduklarını anlatan Şenel, gelecek dönemde yeni fuarlarda da yer almayı planladıklarını kaydederek, "Avrupa'nın önemli şehirlerindeki butik fuarları da programımıza alacağız. Örneğin Fransa'nın Strasbourg kentindeki turizm fuarında hiç Türkiye standı olmadığını öğrenince, orayı da hedeflerimiz arasında aldık" dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder