28 Şubat 2015 Cumartesi

JAZZ COMPANY MART AYI PROGRAMI YİNE DOPDOLU

Müzik severlerin uğrak noktası Jazz Company’nin Mart ayı programı yine dopdolu. “İyi bir şey yap izi kalsın” şiarıyla jazz severlere dokunmaya devam eden Raba di babba Grubu, 14 Mart Cumartesi akşamı, RabaDiBabba ile Nüktedân  Bir Caz Gecesi konsepti ile Jazz Company’de özel bir gece yaşatırken, 14 Mart Tıp bayramını da farklı bir konseptte kutluyor olacak. 6 Mart ve 27 Mart tarihlerinde İlham Gencer&İpek Dinç performansının yer aldığı Jazz Company programında, 20 Mart akşamı fötr şapkaları olmadan sahneye çıkmayan Fötr Blues Band sahne alıyor olacak. Ayrıca Esra Kaya Quartet, Yeşim Pekiner’le Songs of Romance ve Ceyda Özbaşarel TRIO gibi çok özel isimlerin konserleriyle Jazz Campany, Mart ayı boyunca doyumsuz bir müzik ziyafeti yaşatacak.


Caz ve blues müziğin devlerini ağırlayan Jazz Campany, Mart ayı boyunca da birçok özel performansa ev sahipliği yapıyor olacak. “İyi bir şey yap izi kalsın” şiarıyla dokunduğu kulakları ısırmamaya özen göstererek kurulmuş, dinleyeni ilk temasta korkutmayacak kadar popüler, idolleşmeyecek kadar avangard bir müzik yapmayı tercih eden Raba di babba Grubu, 14 Mart Cumatesi akşamı RabaDiBabba ile Nüktedân  Bir Caz Gecesi konsepti ile sahne alıyor olacak. Metalaşmak için değil paylaşmak için çalıyoruz ve eğlenmeyi de önemsiyoruz diyen grup, ezcacı olan vokalisti ile 14 Mart Tıp Bayramı’nın da kutlanacağı gece için hazırladıkları çok özel bir repertuar ile Jazz Company’de olacak.

Mart ayı boyunca Jazz Company, Raba di babba Grubu’nın yanı sıra, fötr şapkaları olmadan sahneye çıkmayan Fötr Blues Band grubu, İlham Gencer & İpek Dinç, Esra Kaya Quartet, Yeşim Pekiner’le Songs of Romance ve Ceyda Özbaşarel TRIO konserleriyle doyumsuz bir müzik ziyafeti yaşatacak.
Menüsünde yer alan "Summertime", "Blue Moon" kokteylleri ve "Caz Yemeği" ile damak zevkine hitap eden Jazz Company, her Cuma ve Cumartesi akşamı 22.00-01.00 saatleri arasında canlı caz performansları, blues müzik dinletileriyle, caz severlerin ve dünyanın dört bir yanından gelen otel misafirlerinin gözdesi olmaya devam ediyor.

JAZZ COMAPANY MART TAKVİMİ
06 MART 2015 İlham Gencer & İpek Dinç
07 MART 2015 Esra Kaya Quartet
14 MART 2015 RabaDiBabba ile Nüktedân  Bir Caz Gecesi
20 MART 2015 Fötr Blues Band
21 MART 2015 Yeşim Pekiner’le Songs of Romance      
27 MART 2015 İlham Gencer & İpek Dinç
28 MART 2015 Ceyda Özbaşarel TRIO      

Yer: Jazz Company - Elite World İstanbul Hotel
Adres: Şehit Muhtar Cad. No: 42 Taksim İstanbul
Tel: 0212 313 83 83 / infoistanbul@eliteworldhotels.com.tr / www.eliteworldhotels.com.tr

Mövenpick Hotel Istanbul'da Kadınlar Günü Brunch’ı

Muhteşem bir brunch tüm kadınlara %50 indirimli...
Mövenpick Hotel Istanbul, 8 Mart 2015 Dünya Kadınlar Günü’nü birbirinden lezzetli tatlarla kutlamak isteyenler için sürprizlerle dolu bir brunch hazırladı.


8 Mart Pazar günü, 12.00 -15.00 saatleri arasında AzzuR Restaurant’ta düzenlenecek olan Kadınlar Günü Brunch’ında tüm kadınlara %50 indirim uygulanacak. İtalyan Başaşçı Giovanni Terracciano tarafından hazırlanan, Akdeniz mutfağının en sevilen örnekleri ile bezenmiş Kadınlar Günü Brunch’ında Türk kahvaltılık çeşitlerinin yanı sıra dilediğiniz malzemelerle pişirilen omlet, waffle ve krepler, ev yapımı makarnalar, dumanı tüten İtalyan usulü pizzalar, leziz suşiler, enfes tatlılar ve dünyaca ünlü Mövenpick dondurmalarını deneyebilirsiniz.


Siz brunch’ın keyfini çıkarırken çocuklar da kurabiye yapımı kursu ve palyaço gösterisi eşliğinde eğlenceli saatler geçirecekler. Kadınlar Günü Brunch’ı kişi başı KDV dahil 111 TL olup, 0-6 yaş arası çocuklara ücretsiz, 7-12 yaş çocuklara %50 indirimlidir.

Mövenpick Hotel Istanbul’un kadınlar için hazırladığı sürprizler bu kadarla bitmiyor. 8 Mart Pazar günü brunch’a katılan tüm kadınlara Wellness Centre’a ücretsiz giriş kuponu hediye edilecek ve kadınlar Mart ayının sonuna kadar arzu ettikleri bir gün fitness salonu, kapalı yüzme havuzu, jakuzi, sauna ve buhar odasını kullanabilecekler.

Ayrıca yılda bir gün bile olsa, kendilerini şımartmak ve yeniden doğmuş gibi hissetmek isteyen kadınları, Wellness Centre’da uygulanan aromarelax, İsveç masajı, Shiatsu masajı, çikolata ve altın masajı gibi arındırıcı masaj terapilerinde %20 indirim bekliyor.

Baharda Orta Asya'nın Kalbine İnmeye Ne Dersiniz?

Gazella Turizm, Özbekistan'a Davet Ediyor
Gazella Turizm, 11-18 Nisan tarihleri arasında gezginleri Orta Asya'nın ve tarihi İpek Yolu'nun kalbi Özbekistan'a davet ediyor. “Suyun Ötesi” anlamına gelen Maveraünnehir havzasının kaynağında, romanlara isimlerini veren kentlerin ve İslam dünyasının en önemli şairlerinin izinde 8 gün sürecek masal gibi bir yolculuk sizi bekliyor.


Gazella Turizm'in en özgün kültür turlarından biri, UNESCO Dünya Mirası Listesi’nde yer alan pek çok şehre ev sahipliği yapan bilim ve kültür yuvası Özbekistan. Yüzyıllar boyunca İslam dünyasının en önemli bilim adamlarını ve ulemalarını akın akın kendisine çekmiş olan bu cazibe merkezi, bugün hala benzersiz tarihi dokusu ve zengin kültürel unsurlarıyla gizemini koruyor. Batıdan Büyük İskender’in, doğudan Cengiz Han’ın istilalarından kurtulmuş, efsanevi Timurlenk’in ülkesi Özbekistan, Taşkent, Semerkand, Buhara ve Khiva şehirlerinin sokaklarından camilerine, halk pazarlarından medreselerine kadar geçmişten bugüne uzanan tüm renkleriyle, Gazella Turizm gezginlerini baharda İpek Yolu coğrafyasının kalbine çağırıyor.


Özbekistan'da gezginleri neler bekliyor?

Geleneksel Orta Asya mimarisinin İslami mimari ile zenginleştirilip Avrupai bir şehircilik planlaması ile taçlandırıldığı Taşkent
Amir Temur Meydanı, Bağımsızlık Meydanı, Barakhan Medresesi, Muyi Mubarak Medresesi
7. Yüzyıldan kalma Kuran’ı Kerim’in sergilendiği Hazreti İmam Kompleksi, ülkenin en büyük camilerinden Cuma Camisi, Uspensky Katedrali
İpek Yolu’nun en işlek olduğu zamanlara gezginleri götüren Chorsu Bazaar
UNESCO Dünya Mirası Listesi’nde yer alan, kültürlerin bir potada eritilip yeni bir kültür haline getirildiği Semerkand
Shahi Zinda Kompleksi, Timurlenk’in Mezarı Gur Emir Mozalesi, Uluğbey Gözlemevi ve Merkez Çarşı
Semerkand’ın kalbi Registan Meydanı, şehrin en önemli yapıtlarından Bibi Khanum Camisi
UNESCO Dünya Mirası Listesi’nde yer alan Buhara’da Chor-Bakr Nekropolisi, Bahauddin Naksibendi Türbesi, Ismail Samani Mozalesi, Ark Kalesi
Chashma-i Ayub Mozalesi, Poi – Kalyan Kompleksi Chor Minor Medresesi, Nadir Divanbeyi Medresesi
Khiva’da UNESCO Dünya Mirası Listesi’nde yer alan Içhan Kala, Kunya-Ark, Cuma Camisi, Said Alaaddin Mozalesi, Arab Han ve Muhammad Amin Inak Medreseleri, Ak Camii
Allakulik Han Medresesi, Taş Hovli Sarayı, Pehlivan Mahmud Mozalesi ve son dönem İslami mimari örneklerinden İslam Hoca Minaresi

Turun fiyatı, tüm ekstra turlar ve kişiye özel havalimanı-ev transferleri dâhil 1.890 avro.

Hindistan Holi Festivali, Altın Üçgen, Küba, Fas ve Sahra Çölü, Provence, Çin, Endülüs, İtalya Göller Bölgesi ve Ürdün gibi pek çok ülke ve bölgeye yönelik Gazella Turizm'in ilkbahar aylarında gerçekleştireceği diğer turlar hakkında daha fazla bilgi almak için http://gazella.com/turlar.html adresini ziyaret edebilirsiniz.


Gastronomi Eğitimi Arama Konferansı, Akademik Turizm Eğitimi Arama Konferansları dizisi kapsamında 26-27 Şubat 2015 tarihlerinde Antalya Expo Center’da düzenleniyor.

Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi’nin akademik koordinatörlüğünde ve Türkiye Aşçılar Federasyonu’nun (TAFED) öncülüğünde düzenlenen Gastronomi Eğitimi Arama Konferansı’nın amaçları arasında; ülkemizde son yıllarda üniversitelerde sayıları giderek artan Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümlerinin kuruluş amaçları, müfredatları, eğiticileri, işbaşı eğitimleri ve stajları olmak üzere bir dizi konudaki mevcut durumları ve daha iyi bir eğitimin verilebilmesi için yapılması gerekenlerin tartışılması yer alıyor.


22. Uluslararası Gıda İhtisas Fuarı ve 4. Uluslararası İçecek İhtisas Fuarı etkinlikleri arasında düzenlenen toplantıya, ilgili taraflar olarak Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümlerinin başkanları ile öğretim elemanları, aşçılık mesleğini icra edenler, gastronomi alanında araştırmaları ve yayınları bulunanların da içinde olduğu, kamu ve özel sektörden yaklaşık 50 temsilci katılıyor.
İki gün sürecek toplantı, arama konferansı yöntemiyle Dr. İrfan MISIRLI’nın yönetiminde yürütüleceği ve toplantıdan elde edilecek sonuçlar önceki Akademik Turizm Eğitimi Arama Konferanslarında olduğu gibi kitap olarak yayımlanarak kamuoyu ile paylaşılacağı açıklandı.
Gastronomi Eğitimi Arama Konferansı’nın düzenleyicilerinden Türkiye Aşçılar Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı Zeki AÇIKÖZ, toplantının açılışında yaptığı konuşmada; aşçılık mesleğinin ve Türk mutfağının daha ileriye götürülmesine yönelik olarak düzenlenen bu toplantının düzenlenmesindeki öneme işaret ederek, dernek olarak bu tür etkinliklerin içinde olmaktan memnuniyet duyduklarını söyledi. Açıköz, Türkiye Aşçılar Federasyonu olarak Gastronomi Eğitimi Arama Konferansı’nın amacına ulaşması için yürütülecek çalışmaların izleyicisi olacaklarını söyledi. Bu şekilde sektörün beklentilerinin eğitime yansıyacağını ve ülkemizdeki eğitim olanaklarının varlığından da sektörün farkında olacağını belirtti.

Toplantının diğer düzenleyicisi olan Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi’nin editörü ve Anadolu Üniversitesi Turizm Fakültesi öğretim üyesi Prof. Dr. Nazmi KOZAK, dergi olarak turizm ve otelcilik alanlarında verilen akademik eğitim ve öğretimin düzeyinin artırılması amacıyla 2009 yılından bu yana Akademik Turizm Eğitimi Konferansları düzenlediklerini, gerçekleştirilen toplantının ise bu dizi kapsamında gerçekleştirilen yedinci toplantı olduğunu söyledi. Prof. Dr. Kozak, gastronomi eğitiminin Turizm Fakülteleri düzeyinde verilmeye henüz yeni başlandığını ve bu nedenle birtakım önemli sıkıntılar yaşandığını söyleyerek, gerçekleştirilen arama konferansında gastronomi eğitiminin bütün yönleri ile masaya yatırılacağını açıkladı.


Dedeman ACE Of M.I.C.E. Fuarı’na Katıldı

Dedeman, kongre, toplantı ve etkinlik (MICE) sektörünün en büyük uluslararası buluşmalarından ACE of M.I.C.E. Fuarı’na katıldı.Tüm dünyada hızlı bir yükseliş grafiği izleyen kongre, toplantı ve etkinlik (M.I.C.E.) sektörünün en büyük uluslararası buluşmalarından olan ACE of M.I.C.E. Fuarı ikinci kez kapılarını açtı. Türkiye M.I.C.E sektörünün dünyaya tanıtılması, bilinirliliğinin ve ticari hacminin artırılması amacıyla 26-28 Şubat’ta İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlenen fuarda Dedeman Hotels & Resorts International, standıyla yer aldı. Sektörün nabzının tutulduğu fuarda yer alan Dedeman standı, ziyaretçilerin yoğun ilgisini gördü.


Dedeman 2015’te yeni yatırımlarla büyümeye devam ediyor
Fuardaki standta misafirlerini ağırlayan ve Türkiye M.I.C.E sektörünün dünyaya tanıtılmasına katkıda bulunmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirten Dedeman Turizm Yönetimi A.Ş. Genel Müdürü Emrullah Akçakaya, grubun 2015 projeleriyle ilgili bilgi verdi. Konuyla ilgili Akçakaya; “Dedeman’ın başarı hikayelerine yenilerini eklemek ve ülkemizin en kıymetli yerel otelcilik markasını değişen ve gelişen, yerel ve uluslararası yeni pazarlara taşımak için çalışmalarımızı olanca gücümüzle sürdürüyoruz. Ekip olarak bu heyecanı birlikte duyuyor, birlikte çalışıyor, yenilikleri hayata geçiriyoruz” dedi. Akçakaya konuşmasında, “Önümüzdeki aylarda Park Dedeman Bostancı ve Moskova’da Park Dedeman İzmailovo otellerimiz hizmete girecek. Ayrıca; yine bu yıl içinde İstanbul’da dördüncü otelimiz olacak olan, Kanyon Alışveriş Merkezi’nin yanında inşaatı süren Park Dedeman Levent otelimizde misafirlerimizi ağırlamaya başlayacağız” diye belirtti.Önümüzdeki 10 yıl içinde bünyesinde 20’si Dedeman, 22’si Park Dedeman olmak üzere toplam 42 otel ile hizmet vermeyi planlayan Dedeman Grubu’nun bünyesine katılacak otellerin yüzde 30’unun yurt dışında hizmete açılması hedefleniyor.

“TÜRKİYE'DE LEZZET NE İSE NEW YORK VE LONDRA'DA DA AYNISI”

 Dünya markası olma vizyonuyla yurt dışı açılışlarını tüm hızıyla sürdüren Simit Sarayı, Londra'da açtığı ilk mağazasıyla, lezzetlerini İngiltere pazarına taşıdı. Simit Sarayı 2015 yılı sonuna kadar yurt içi ve yurt dışında toplam 457 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. Gerek Orta Doğu, gerekse Avrupa pazarındaki tüm mağazalarında aynı lezzeti müşterilerine sunmasıyla ün salan Simit Sarayı, Global marka olma hedefiyle New York’un meşhur 5. Cadde’sinde açtığı mağazasının ardından, yeni mağazasını da Londra'nın en işlek caddesi olan Oxford Street'te hizmete açtı. Londra'daki 2. mağazanın Mart Ayında açılması beklenirken, yıl sonuna kadar açılan mağaza sayısı 10'u bulacak.
2015’te de yurt dışı mağazalarına ağırlık verecek olan Simit Sarayı'nın İcra Kurulu Başkanı Abdullah Kavukcu; bu yıl içerisinde yurt içi ve yurt dışında toplam 457 mağazaya ulaşma hedefleri olduğunu söyledi.Avrupa pazarında ilk mağazalarını 2010 yılında Hollanda'da açtıklarını belirten Kavukcu, "Global şirketlerin büyük çoğunluğu Avrupa'ya ilk önce Hollanda'dan giriyor. Biz de önce ilk mağazamızı 2010 yılında Hollanda'da açtık ve şu anda Hollanda’da 22 mağazaya ulaştık. Şimdi de İngiltere'de ilk mağazamızı açmamızın gururunu yaşıyoruz" diye konuştu.


“TÜRKİYE'DE LEZZET NE İSE NEW YORK VE LONDRA'DA DA AYNISI”
Mağazalarını açtığı ülkelerde oldukça iyi müşteri potansiyeline sahip olan Simit Sarayı, aynı zamanda Türkiye'nin yurtdışında tanıtımına da katkı sağlıyor. Zira firmanın Yurt dışında pişen ürünlerinin tamamı, Türkiye'den gidiyor. Konuyla ilgili bilgi veren Simit Sarayı
İcra Kurulu Başkanı Abdullah Kavukcu, şunları söyledi; "Simit Saray mağazalarında 60 çeşit ürün var. Ürünlerimiz dünyanın her yerinde aynı lezzet ve kalitede. New York'taki lezzetimiz ile Londra'daki lezzetimiz ve ürün çeşitlerimiz tamamen aynı. 60 çeşit ürünümüzden lezzetini ayırdığımız bir ürün yok hepsi çok yüksek kalitede üretiliyor ve lezzetleri de oldukça beğeniliyor. Bizim ürünlerimiz Dünya'nın her yerine Türkiye'den gidiyor".


İNGİLTERE'DE 10, DÜNYADA 457 SİMİT SARAYI
Abdullah Kavukcu, Türkiye'nin yiyecek mağazacılığında dünyaca tanınan tek markası olan Simit Sarayı'nın, 2015 yılında Avrupa ve Orta Doğu'da açacağı mağazalarıyla adından sıkça söz ettireceğine vurgu yaparak; "İngiltere'de yıl sonuna kadar 10 mağaza açılışımız olacak. Örneğin ikinci mağazamızı Mart Ayında açıyoruz. İnşallah İngiltere pazarında hızla büyüyeceğiz. Yurtdışında yayılma planlarımız; daha önce belirlediğimiz planlara sadık kalarak devam ediyoruz. Aynı şekilde New York'ta ikinci ve üçüncü mağazamızı da açarak, orada da 10 mağazaya ulaşma hedefimizi yerine getireceğiz. Halen Avrupa ve Orta Doğu'da devam eden 20'in üzerinde inşaatımız var. Yıl sona itibariyle Orta Doğu'da 22 mağazamız açılmış olacak. Yurt dışı açılışlarımız bundan sonra daha da hızlanacak. 2015 yılı hedefimiz 457 mağazaya ulaşmak. İnşallah bunu da başaracağız" dedi

İNGİLİZLER'İN MEŞHUR "5 ÇAYINA" TÜRK SİMİDİ EŞLİK EDECEK
Bir önceki yıl hedefledikleri mağaza sayısına ulaşmayı başaran Simit Sarayı'nın yeni Londra mağazası, gurbetçiler kadar İngilizleri de sevindirdi. İngilizlerin meşhur "5 Çayı" molalarına eşlik eden atıştırmalıklarda yeni tatlar aramaları, Türk simidi ve diğer Türk usulü unlu mamullere olan ilgiyi arttıracak. Simit Sarayı, var olduğu tüm ülkelerde Türk lezzetlerini, Türkiye'deki aynı tatla dünyaya sunuyor.

BOL ÇEŞİTLİK LEZZETLE BULUŞUYOR
Hafta içi 06.30-22.00, hafta sonu 06.30-00.00 saatleri arasında hizmet veren Londra Simit Sarayı’nın menüsünde; simit nutella, somon füme ve avakodolu simit gibi farklı simit çeşitlerinin yanı sıra börek, poğaça, dürüm ve pide çeşitleri, pizzalar, ev tipi tatlı ve kurabiyeler, pastalar, Simit Sandwich Mediterranian, Simit Sandwichtuna, Simit Sandwich Cheddar & Turşu sandviç seçenekleri ve birbirinden lezzetli çorbalara kadar uzanan farklı tatlar yer alıyor.


Dillendirmeye Utandığımız Bir Konu, Genital Estetik…

Tarih boyunca Güzellik kavramı sosyal, kültürel, yaşanılan döneme, değer yargılarına ve karaktere göre değişkenlik göstermektedir. Güzellik  kadının varoluşundan bu yana  en önemli arzularından biridir.  Her kadın kendini güzel hissetmek ister. Çok fazla dile getirilemeyen genital güzelleşme ve estetik operasyonları kişinin yaşamını oldukça etkilemektedir. Bu konuda uzman doktora  bile anlatmaya çekinilen ve tabu olarak görülen  fiziksel ve  estetik kaygılar aslında  Kadınların cinsel yaşamını düşünüldüğünden daha çok etkilemektedir. Zaman içerisinde kadınların  genital organlarının  renginin, biçiminin değişmesi veya deforme olmasından  rahatsız olan bir çok kadın cinsel yaşamında da sıkıntı yaşayabilmektedir. Nasıl ki  bir kadın sarkık göğüslerinden, yüzünde beliren çizgilerden veya yağlanma nedeniyle aldığı kilolardan rahatsız olabiliyorsa , genital organlarının görünümünden de rahatsızlık duyabilir, bu normaldir.  Superplast Estetik Merkezi’nden Estetik, Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi Uzmanı Op.Dr. Hüseyin Güner, estetiğin bu alanında dile getirilemeyen sorulara açıklık getiriyor.


Genital estetik ile vücudunuzun herhangi bir bölgesine uygulanan estetik operasyonlar arasında  bir fark  olmadığını söyleyen Op.Dr. Hüseyin Güner şunları söylüyor; “ Göz önünde bir bölge olmadığı için Genital bölgede estetik veya güzelleşme operasyonları yapılmaz diye düşünmek doğru değildir. Genital bölge estetiği kozmetik ve estetik cerrahinin son yıllarda popülaritesi artan yeni bir alanıdır. Estetik Vajen Cerrahisi, bugün hem dünya da, hem de Türkiye'de her kesimden kadın tarafından talep edilmektedir. Vajinal operasyonlar  sonrasında  kendinizi her ortamda  rahat hissedeceğiniz gibi özgüveninizde artacaktır. Ayrıca genital bölgenizde vajinal enfeksiyonlara yakalanma riskinizi azaltacaktır. ”


Kadınların yaşadığı genital estetik sorunlarından ilkinin iç dudakların büyümesiyle oluşan  sarkıklık, ikincisinin  ise  vajinal genişlik olduğunu belirten Op.Dr. Hüseyin Güner,  Günümüzde artık kadınların böyle kaygıları yaşamak yerine doktoruyla paylaşmayı ve  oldukça basit çözümlerle yaşam kalitesini dengede tutabilmeyi tercih ettiklerinin altını çiziyor. Op.Dr.Güner, Genital estetiğin hangi ihtiyaçlardan dolayı yapıldığını şöyle anlatıyor;


Neden Genital Estetik?
Normal doğum dediğimiz vajinal doğum sonrasında ya da  yaşlanmayla kas gevşemesi, hormonal düzensizlik ve genetik yapı  nedeniyle kadınların bir kısmında vajinal esneme söz konusu olabiliyor. Kadınlar Vajinal genişlik nedeniyle  cinsel yaşamında tatminsiz ve mutsuzluk yaşayabiliyor. Buna neden olan etken ise dokularında  esneme ve gerilme olması ve doğum sonrasında vajinanın eski haline gelmemesidir.


Labioplasti (İç Dudak Küçültme)
Labioplasti ameliyatı genellikle 30-40 dakika sürer ve  adet sonrası operasyon için uygun bir zamandır. İç dudak küçültme operasyonu hastane şartlarında yapılmalıdır. lokal anestezi veya hafif bir sedasyon ile de yapılabilir. Operasyon sonrası küçük dudaklarda iz kalmaz, ve ortalama bir günlük dinlenme döneminin ardından  hastalar günlük yaşamlarına devam edebilirler. İşlemin ertesi günü duş alabilirler. Cinsel ilişki için yaklaşık 3-4 hafta beklenmelidir,

Vajina Daraltma (Vajinoplasti)
Vajinoplasti ameliyatı daha çok normal doğum yapmış hastalarda  vajina girişinin düzeltilmesi işlemidir.  Özellikle kaslardaki gevşeklik ve doğum esnasında oluşan yırtıkların ve doku fazlalığının düzeltilmesi ve vajina ağzının daraltılması ameliyatıdır. Ameliyat sonrasında özellikle vajinada ki  genişlemeye bağlı cinsel yaşamda ki sıkıntılardan dolayı kimi zaman kadınlar ruhsal problemlere  kadar uzanan sorunları çözülebilmektedir. İşlem  vajen bölgesinden uygulanır. Operasyon ortalama 45 dakika sürer.  Vajenin girişi ve 10 cm. içerisine kadar daraltılır. Ameliyat sonrası dikiş aldırmak gerekmez. Operasyon  sedasyon  altında yapılabilir ve  hastanın genel durumunu çok  etkileyen ağır bir ameliyat değildir. Hasta 1 gün sonra normal yaşantısına dönebilir. Bunun dışında operasyonun ardından en az 3 hafta sonra doktorun muayenesinden sonra  cinsel yaşama dönülebilmektedir.Labioplasti ve vajen daraltma operasyonları birlikte sıklıkla yaptığımız operasyonlardır, ikisinin aynı anda yapılması herhangi bir sıkıntıya yol açmaz.

Probiyotikler Ve Prebiyotikler Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

Geleneksel beslenmenin bir yararı da probiyotik ve prebiyorikler açısından zengin bir beslenme biçimi olması. Boza, tarhana ve hormonsuz sebzelerden kurulan turşu suyu güçlü birer probiyotik kaynağı. Sağlıklı bir insanın bağırsaklarında bulunan trilyonlarca canlı mikroorganizma bulunur.  Önemli bir kısmı yararlı olan bu organizmalar; birtakım yararlı bakteri ve maya sınıflarıdır. Besinlerin emilimine, yağların yakılmasına, vitamin, mineral, aminoasitlerin sentezlenmesine yardımcı olurlar. Modern yaşam koşullarında vücudunuzdaki probiyotiklerin sayısı da giderek azalmıştır. Değişen beslenme alışkanlığı, geçirdiğimiz hastalıklar, kullandığımız antibiyotikler, doğum kontrol hapları ve diğer birçok ilacın kullanımı, vücudumuza dost olan bakterileri azaltıp zararlı olanların çoğalmasına yol açar.


Probiyotik ve Prebiyotik nedir?
Probiyotikler’in pek çoğu süt ve süt ürünlerini barındıran laktik asit bakterileri grubundandır.
Yoğurt, kefir, boza, kımız, turşu, tarhana gibi geleneksel ürünler, kaşar gravyer gibi fermantasyon süreçleri uzun olan peynirler iyi birer probiyotik kaynağıdır. Prebiyotikler ise; barsakta fermente olan; kolondaki bakterilerin çoğalmasını ve etkinliğini olumlu yönde etkileyerek aynı zamanda bulundukları vücudun sağlığını da iyileştiren besin öğeleridir.Prebiyotiklerin başlıca kaynakları; Başta soğan, sarımsak, yer elması, muz olmak üzere sebzeler, tam tahıl ürünleri, kurubaklagillerdir. Organik sebzelerle kurulan turşunun suyu da yine prebiyotik açısından oldukça zengindir.


Hastalıkları önlüyor ve ilerlemelerine engel oluyor
Gündelik yaşamda kullanılan antibiyotikler; vücuda zararlı bakterilerle birlikte yararlı olanları da öldürür. Bağırsak florasının bozulmasına ve ishale neden olur, bağışıklık sistemini zayıflatır. Probiyotik ve prebiyotikler; hem antibiyotik hem virütik ishallerin iyileşmesinde faydalıdır.
Bağırsak hareketlerinin düzenlenmesine yardımcı olarak kabızlığa, ülseratif kolit vb. iltihaplı bağırsak hastalıklarına, bağırsak enfeksiyonlarına, gaz, şişkinlik vb. rahatsızlıklara karşı koruyucudur.

Laktoz intoleransını azaltır.
Bağırsak mukozasını güçlendirerek geçirgenliği azaltır. Böylede alerjik maddelerin kana karışmasını engeller. Özellikle çocukların egzama, astım gibi alerjik hastalıkların korunmasına yardımcı olur.
Bir probiyotik kaynağı olan kefirin tümör oluşumlarını engellediği ya da ilerlemesini yavaşlattığına dair yararlı olduğuna dair araştırma sonuçları vardır. Genital ve üriner system enfeksiyonlarından korur ve başgösteren enfeksiyonların azaltılmasına katkı sağlar.

Anne sütü en güçlü probiyotik
Normal doğum sırasında, bebekler annelerinin doğum kanalından geçerken mikroorganizmalarla karşılaşırlar ve bu sayede bağırsaklarında probiyotik ailesine ait mikroorganizmalar üremeye başlar. Sezaryenle doğan bebekler ise tamamen farklı mikroorganizmalardan etkilenir. Dolayısıyla onların barsak florası farklı mikroorganizmalar içerir. Bilim insanları sezaryenle doğan bebeklerde yoğun olarak görülen astım, egzama vb. alerjik rahatsızlıkların görülmesinde bu durumun etkili olduğunu düşünüyorlar. Anne sütü güçlü bir probiyotiktir. Dolayısıyla anne sütü de bu özelliği sayesinde faydalı mikroorganizmaların büyümesine, gelişmesine ve canlı kalmalarına yardımcı olur. Bu sebeple doğumdan hemen sonra bebeği emzirmeye başlamak ve en az 6 ay emzirmek çok önemlidir.

Her probiyotik farklı bir rahatsızlığa iyi geliyor
Dikkat edilmesi gereken önemli bir nokta her probiyotik ailesinin vücutta farklı bir fayda sağlayacağı gerçeğidir. Aynı antibiyotikler gibi… Nasıl kulak enfeksiyonunda kullanılan antibiyotikle diş enfeksiyonunda kullanılan farklıysa; probiyotiklerde de her probiyotik her hastalığın tedavisinde veya önlenmesinde işe yaramamaktadır. Bu sebepten birden fazla probiyotik kaynağından beslenmemiz tavsiye ediliyor.

Düzenli almak şart
Amerikan Pediatri Akademisi’nin hazırladığı raporda önemle vurgulanan ise probiyotiklerin yeni bir sindirim sistemi inşa etmedikleri için enfeksiyonla savaşma etkilerinin de geçici olduğudur. Dolayısıyla düzenli olarak vücuda alınmaları gerekmektedir. Aksi takdirde doğal floradaki faydalı bakteri sayısı eski haline dönmektedir.

Takviye gıda olarak satılan probiyotikler de var
Geleneksel olarak üretilenlerin yanı sıra, dışarıdan probiyotik mayaların eklenmesiyle oluşturulan gıdalar da vardır. Bunlar bebek mamaları, bazı meyve suları, süt ürünleri, yoğurt ürünleri, bazı katkılı yağlar ve dondurmalardır. Probiyotik bakterilerin canlı kalabileceği en uygun gıda ürünleri; yoğurt gibi taze tüketilen fermente süt ürünleridir. Eczanelerde yoğunlaştırılmış olarak ilaç formunda, toz ya da kapsül şeklinde de satılmaktadırlar.Probiyotiklerin en yararlı olan tüketim biçimi geleneksel yöntemlerle üretilmiş probiyotik gıdalar tüketmektir.

MAY Tohum Ayçiçeği İhracat Portföyünü Büyütmeye Devam Ediyor

MAY Tohum ’un Türkiye’de geliştirdiği Coral ve Meteor CL ayçiçeği çeşitleri 28 Avrupa Birliği ülkesi için tescil edildi. Türkiye’de yapmış olduğu Ar-Ge yatırımları sonucunda Türkiye ve Uluslararası piyasalarda  Ayçiçeği üreticilerine çok önemli ürün çözümleri sunan MAY Tohum; Trakya’ da bulunan Ar-Ge merkezinde geliştirdiği çeşitleri 28 Avrupa Birliği ülkesinde satılabilmesi için gerekli olan resmi tescil işlemlerini Şubat 2015 itibarı ile başarı ile sonuçlandırdı.


Rekabetçi ve Teknolojik özelliklerine bağlı olarak resmi otoritelerin Tescil işlemlerini onayladığı Coral ve Meteor CL Ayçiçeği çeşitleri, Türkiye ile aynı anda AB Ülkelerindeki ayçiçeği üreticilerinin de kullanımına sunuluyor. MAY Tohum ’un 2015 yılı itibarı ile Uluslararası piyasada MAY markası altında ticari olmaya hak kazanmış 200 tescili bulunmaktadır.


FG Wilson’a Yeni Satın Alma Ve Lojistik Müdürü Atandı

Mustafa Gür, Fg Wılson Satın Alma Ve  Lojistik Müdürü Oldu
FG Wilson Türkiye’ye Satın Alma ve Lojistik Müdürü olarak atanan Mustafa Gür, İstanbul Teknik Üniversitesi Gemi İnşaatı ve Makineleri Mühendisliğinden 2004 yılında mezun oldu.


MSC Gemi Acenteliğinde 2005 yılında Satış Sorumlusu olarak profesyonel iş hayatına başlayan Mustafa Gür, 2008’de Borusan Güç Sistemlerinde Marin Satış Mühendisi olarak çalıştı. Daha sonra MSC Gemi Acenteliği’nde Hat yöneticisi olarak 2013 yılına kadar görev yaptı.  Mustafa Gür, 2013 yılında Medlog Lojistik ve Gemicilik Turizm AŞ’de Lojistik Müdürü olarak iş hayatını sürdürdü.


2015 yılı başında 1966’dan beri bir dünya markası olarak hizmet veren, dünyanın en büyük jeneratör sistemleri üreticisi FG Wilson’ın  Türkiye kadrosuna katılan Mustafa Gür, Satın Alma ve Lojistik Müdürü olarak göreve başladı.Çok Boyutlu Liderlik, Satış Yönetimi Geliştirme Programı, Business English Presentation Skills Workshop Certificate, Sales Professional, Satış Fakültesi, Davranışlarımız ve Biz, Kişisel Performansı Yönetmek ve Satış Geliştirme  gibi birçok seminer ve kursa katılan Mustafa Gür 1980 yılında İstanbul’da doğdu, evli ve iyi derecede ingilizce biliyor.

Türkiye’den sonra Ukrayna’da da 3G’nin en iyisi Turkcell

Turkcell’den yaklaşık 118,4 milyon dolarlık yatırım
Turkcell iştiraki Astelit, Ukrayna’da yapılan 3G ihalesinde, yatırıma ve üstün müşteri deneyimi sağlamaya en uygun frekans bandının içeren Lot 1’i almaya hak kazandı. Ukrayna’da life :) markasıyla faaliyet gösteren Astelit, ihalede 118,4 milyon dolarlık en yüksek teklifi vererek Lot 1 frekans bandının kullanım haklarına sahip oldu.


Turkcell Genel Müdür Vekili İlker Kuruöz: Türkiye’de A tipi lisansla zirvede başladığımız ve zirvede sürdürdüğümüz 3G tecrübemizi Ukrayna’ya taşıyacağız. Türkiye’deki teknolojik liderliğimizi de 4G ile ileri taşıyarak, hem ülkemize en yüksek kalitede hizmet sunmayı, hem de bölgemizde örnek olmayı sürdüreceğiz.  Ukrayna’da iletişimin dönüm noktası olarak tanımlanan 3G ihalesi dün yapıldı. Turkcell’in yüzde 55 hissesine sahip olduğu ve Ukrayna’da life:) markasıyla faaliyet gösteren iştiraki Astelit, yatırıma ve üstün müşteri deneyimi sağlamaya en uygun frekans bandının içeren Lot 1’i almaya hak kazandı. Astelit, Lot 1 için 3.355.400.000 Ukrayna Grivnası (ihalenin yapıldığı günün kapanış kuruyla yaklaşık 118,4 milyon ABD doları) teklif vermişti.

life:) 3G’yi Ukraynalı müşterileriyle buluşturmak için şimdiden harekete geçti. life:) abonelerinin, lisansın alınması sonrasında 6 ay içinde 3G kullanabilmesi hedefleniyor.  İhale koşullarına uygun olarak, 18 ay içinde Ukrayna’daki tüm bölgesel merkezler 3G kalitesinde kapsanacak. “Turkcell’in 3G’deki tecrübesini Ukrayna’ya taşıyacak, Türkiye’deki liderliğini 4G ile sürdürecek”Turkcell Genel Müdür Vekili İlker Kuruöz, Ukrayna’daki tarihi sürecin bir parçası olmaktan gurur duyduklarını ifade ederek şöyle konuştu:

“Ukrayna’da en iyi frekans bandında hizmet vermek için gösterdiğimiz çaba ve elde ettiğimiz başarı, Turkcell’in faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde teknolojide lider olma ve müşterisine en iyi hizmeti sunma ilkesinin önemli bir göstergesi. Bu adım, aynı zamanda, Ukrayna pazarının gelişimine duyduğumuz güvenin de işareti olarak görülmeli. Turkcell, Türkiye’de A tipi lisans alarak zirvede başladığı ve zirvede sürdürdüğü 3G tecrübesini şimdi iştiraki life:) ’a vereceği destekle Ukrayna’ya taşıyacak. Türkiye’deki teknolojik liderliğimizi de 4G ile ileri taşıyarak, hem ülkemize en yüksek kalitede hizmet sunmayı, hem de bölgemizde örnek olmayı sürdüreceğiz.”

Ukrayna pazarının yükselen yıldızı life:)
Turkcell iştiraki life:)  2014 sonu itibariyle Ukrayna’da 10,3 milyon kullanıcıya hizmet veriyor. Birkaç yıldır düzenli olarak müşteri tabanını genişleten operatör, 2014’te müşteri sayısını 1,1 milyon artırdı.  2014 itibariye pazar payı %18 olan life:) ’ın rakiplerine göre en önemli farkı, Ukrayna’da akıllı telefon pazarındaki liderliği. Müşterilerinin %36’sı akıllı telefon kullancısı olan life:) bu özelliğiyle, Ukrayna’yı 3G’nin sağladığı mobil hizmetler dünyasıyla buluşturmakta, önemli bir avantaja sahip.

KAYAK mobil uygulaması yeni özellikleriyle seyahati kolaylaştırıyor

Akıllı seyahat sitesi KAYAK’ın son araştırmasına göre seyahat öncesinde araştırmayı tabletten, rezervasyonu cep telefonlarından yapıyoruz.Mobil cihaz kullanıcılarının son dakika otel rezervasyonu için en çok arama yaptığı şehir New York ve Paris’i geride bırakan İstanbul! KAYAK mobil uygulaması, yeni kullanıma sunulan “Gecelik Otel” ve “KAYAK Explore” özellikleriyle seyahat planlama ve rezervasyon sırasında büyük kolaylık sağlıyor.

 Telefon ve tablet gibi akıllı cihazlarda kullanılan uygulamalar, tatil veya iş seyahati için yapılan otel aramalarını daha hızlı hale getiriyor; kullanıcılar bu uygulamalar üzerinden diledikleri an ve diledikleri yerde rezervasyon yapma imkanını yakalıyor. Türkiye’de KAYAK.com.tr adresinde faaliyet gösteren akıllı seyahat sitesi KAYAK’ın mobil uygulaması ise dünya genelinde en çok kullanılan uygulamalar arasında yer alıyor. Yapılan araştırmaya göre, KAYAK uygulaması kullanılarak yapılan rezervasyonların yüzde 50’si, seyahat gününden 48 saat önce tamamlanıyor. Son dakikacıların en çok otel araması yaptığı şehir ise New York, Paris, Dubai gibi şehirlerin önünde yer alan İstanbul!



SON DAKİKACILAR İÇİN EN UYGUN OTELLER
Son dakikada rezervasyon yapanların yardımına uygulamanın yenilikleri arasında yer alan “Gecelik Otel” özelliği yetişiyor. KAYAK uygulamasının bu özelliğini kullananlar, kendilerine yakın konumdaki en ideal otel odasını, hızlı ve kolay bir şekilde seçebiliyor. Konuklar tarafından sıkça tercih edilen üç yıldız ve üzeri otelleri sıralayan uygulamada, yeni arayüzün avantajları sayesinde otel resimleri ve oda fiyatı bir bakışta görüntülenebiliyor. En önemli kolaylıklardan biri de, kolaylaştırılmış rezervasyon imkanı ile rezervasyonun doğrudan uygulama üzerinden birkaç tuşla yapılabilmesi. KAYAK uygulamasının “Gecelik Otel” özelliği Android işletim sistemi (8.0 sürümü) ile uyumlu çalışıyor. iOS kullanıcıları ise Mart 2015’ten itibaren bu özellikten faydalanabilecek.


KOLAY VE HIZLI SEYAHAT PLANLAMASI
KAYAK Türkiye, Yunanistan ve İtalya Bölge Müdürü Gürhan Karaağaç bu konudaki görüşlerini şöyle belirtti: “Akıllı seyahat sektöründe lider teknoloji şirketi olarak, müşterilerimizin seyahatlerini planlamalarını ve organize etmelerini kolaylaştıracak araçlar ve özellikler geliştirmeye devam ediyoruz. KAYAK mobil uygulaması da bu kapsamdaki önemli ürünlerimizden biri. Uygulama sayesinde kullanıcılar istedikleri zaman, istedikleri yerde, fiyat karşılaştırmaları, uçuş, otel ve kiralık araç rezervasyonları, mobil seyahat planlayıcısı, gerçek zamanlı uçuş durumu, havalimanı haritaları ve taksi asistanı gibi bilgi ve özelliklere erişim imkanı sağlıyor. ‘Gecelik Otel’ de KAYAK kullanıcılarının ihtiyaçlarını daha kolay ve daha hızlı şekilde karşılamak üzere geliştirilmiş bir program.”

KAYAK EXPLORE ARTIK MOBİL CİHAZLARDA!
KAYAK uygulamasının bir diğer yeniliği ise “Explore” özelliği. Bu özellik sayesinde uygulama kullanıcıları dünya haritası üzerinde nereye, ne zaman en uygun biletli uçuşların alınabileceğini görüp, bir sonraki seyahatlerini planlamaya başlayabilecek. Entegre filtreler aracılığıyla da, kullanıcılar sonuçları isteklerine ve bütçelerine göre düzenleyebilecek. An itibariyle Android işletim sistemli cihazlarda yer alan özelliğin kısa süre sonra iOS’ta da kullanıma sunulacağını müjdeleyen Karaağaç, konuyla ilgili açıklamasında KAYAK internet sitesi üzerinde kullanılan “Explore” özelliğinin mobil uygulamada da kullanılmaya başlamasının, seyahat tutkunlarına büyük  kolaylık sağlayacağını dile getirdi.

ARAŞTIRMA TABLETTEN, REZERVASYON CEPTEN
Karaağaç, mobil uygulamanın kullanım trendlerine dair yapılan son araştırmanın sonuçlarını ise şu sözlerle paylaştı: Akıllı telefonların daha çok hareket halindeyken, yoldayken yapılan otel aramaları için kullanıldığını belirledik. Tabletlerde ise kullanım alanları daha farklı. Kullanıcıların sadece yüzde 15’i KAYAK uygulaması aracılığıyla tabletleri ve iPad’leri ile son dakika otel veya uçuş rezervasyon yapıyor. Bu da gösteriyor ki tabletler genel olarak fikir edinme ve ilerisi için yapılan seyahat planlarının belirlenmesinde kullanılıyor. Tabletlerin büyük ekranından faydalanan kullanıcılar, otelleri ve fiyatları karşılaştırmak için daha fazla zaman ayırıyor.”


Emirates ‘ice’ ile Diller Dünyasını Keşfedin

Emirates hava yolunun uçak içi eğlence sistemi ‘ice’ dijital geniş ekranı üzerinden 35'ten fazla dil seçeneği ile dünyanın dört bir yanından eğlence imkanı sunuyor.İnsanlar ile mekanları birbirine bağlayan Emirates havayolu, her ay güncellenen kanalları ve  dil çeşitliliğine sahip ice sistemi ile tüm dünyadan yaklaşık 500 film, popüler diziler dâhil olmak üzere yüzlerce saatlik TV programı, modernden klasiğe binlerce saat müzik ve 2000'i aşkın eğlence kanalı ile yolcularına hizmet veriyor.


Emirates Müşteri Deneyimi, Uçak İçi Eğlence ve Bağlantı Birimi Başkan Yardımcısı Patrick Brannelly, "Geçen yıl, Emirates 45 milyondan fazla insanı 145 hedefe uçurdu. Sunduğumuz farklı eğlence seçenekleri küresel müşterilerimizin kişiliğini yansıtıyor.Eğlencenin nabzını tutmaya çalışıyoruz ve dil, farklı zevklere hitap etmede önemli bir rol oynuyor. Uluslararası bir kitleye hizmet veren uluslararası bir hava yolu şirketi olarak uçak içinde sunduğumuz diller, ister kozmopolit kabin ekibimiz tarafından konuşuluyor ister sahip olduğumuz çok dilli eğlence içeriği tarafından aktarılıyor olsun, Emirates'in tercih edilen bir hava yolu şirketi olmasına yardımcı oluyor."dedi.

Emirates’ten Dünya Sineması Arşivi
Fransızca ve Felemenkçe dâhil olmak üzere, 10'u aşkın Avrupa dilinde film arşivi sunan ice, Şubat ayında Güney Asya'dan 10'u aşkın dilde içerik, Bollywood gişe rekortmeni 20 Hint film, Tamil, Malayalam, Marathi, Urdu, Telugu, Bengali gibi dillerde yapımlar sunuyor.

Asya'nın diğer tarafında ise Mandarin, Kanton Çincesi, Japonca, Korece ve Tagalog dilinde filmler, Arapça konuşan yolcular için de popüler televizyon programlarından, müziklerden ve Orta Doğu gazete ve dergilerinden oluşan geniş bir içerik yelpazesi sağlıyor.Şubat ayında Afgan dilinde filmlere yer veren Emirates, Mart ayında kuzeybatı Nijerya'da konuşulan Igbo dilinde filmleri arşivine ekleyecek.

İlklerin Hava Yolu
Endüstri standartlarını belirleyenlerin başında gelen Emirates, 2014 yılında da görme engelli müşteriler için filmlerde “Sesli Betimlemelere” yer veren ilk hava yolu şirketi oldu. 2007'de uçuş eğlencesi içerisinde ilk kez İşitme Engellilere yönelik Altyazı teknolojisini sunmak üzere Walt Disney Stüdyolarıyla çalışmaya başladı. Daha yakın bir tarihte ise, uçuş sırasında ücretsiz Wi-Fi sunmaya başlayan Emirates kısa sürede tüm A380 filosunu da içeren 95 uçağında internet hizmeti vermektedir.

Emirates'in yeni A380 ve Boeing 777 uçakları, ice sistemini daha büyük  HD çözünürlüklü kişisel TV ekranlarında sunuyor. First Class kabinde 27 inç, Business Class kabinde 20 inç ve Economy Class kabinde 12 inç boyutunda TV'ler bulunuyor.

27 Şubat 2015 Cuma

“Sip; Sosyal Dayanışma Değil, Ticari Dayanışma”

Sivaslıların gelir ve refah seviyesini arttırmayı hedefleyen Sivas İş Platformu, klasik dernek anlayışının ötesinde bir model ortaya koyuyor. Sosyal çevreyi sosyal kazanca dönüştüren Platform, Selçuklu döneminde kurulan ve yüzyıllar boyunca Anadolu’daki tüccarların dayanışmasına zemin hazırlayan Ahilik Teşkilatı’ndan da izler taşıyor.


Sivas İş Platformu Kurucusu, DENETEAM A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Erdal Doğan,
Sivas’ın en çok göç veren şehir olduğunu, İstanbul’da 3 milyon dünyada ise 7 milyon Sivaslı bulunduğunu söyledi. Doğan, büyükşehirlere gelen hemşehrilerimizin sosyal ihtiyaçtan dolayı bin 500’e yakın köy derneği kurarak, sosyal dayanışmalarını yerine getirdiler. Doğan, dünyadaki rekabetin artmasından dolayı ticari hayatta da dayanışma ihtiyacı hisseden hemşehrileri ile bir araya gelerek Sivas İş Platformu’nu kurduklarını belirtti.


Şirketlerinin karını artırmak isteyen Sivaslı iş adamlarını Platforma üye olmaya davet eden Doğan şöyle devam etti:“Sivas İş Platformu olarak amacımız; Türkiye’de ve dünyada bulunan Sivaslıları ‘Tanı, Tanıştır, Tanın’ sloganıyla bir araya getirmek. Bu sayede, güvenilir işadamlarının sosyal çevresini ortak kullanıma açarak sosyal sermayeye dönüştürüp gelir elde etmelerini sağlamak. Haftalık düzenlenen SİP toplantılarında üyelerimiz kendilerini ve firmalarını tanıtıp özel isteklerde bulunuyorlar. Diğer üyeler ise bu taleplere sosyal çevresi ile destek oluyor. Üyelerin birbirlerine yardım etmek için gösterdiği çaba ve pozitif yaklaşım ile büyük bir iş ağı oluşmakta.”

Erdal Doğan, Sivas İş Platformu projeleri arasında bulunan Sivaskariyer.com portalı ile iş arayan ile personel arayanları buluşturarak, Sivaslıların işsizlik seviyesini azaltmayı hedeflediklerini kaydetti.  Doğan, “SİP Akademi ile işadamlarına mesleki eğitimler sunarak, kişisel ve kurumsal gelişimlerine katkı sağlıyoruz.  Yine Sivas İş Platformu olarak her yıl 'Fuar58' adıyla Sivaslı firmaların katılacağı bir fuar düzenlemeyi planlıyoruz” diye konuştu.

PLATFORMUN TEMELLERİ AHİLİK SİSTEMİNE DAYANIYOR
Kalkınmanın tarihî değerlerin, günün şartlarına göre yeniden yorumlanmasıyla mümkün olacağını kaydeden DENETEAM Yönetim Kurulu Başkanı Erdal Doğan, Sivas İş Platformu gibi oluşumların temellerinin Selçuklu ve Osmanlı dönemindeki Ahilik sistemine dayandığını ifade etti. Doğan, “‘Bol olsun, bereketli olsun hepimizin olsun" felsefesi ile hemşehrilerimizin daha üretken hale getirerek, iktisadi olarak güçlenmesini hedefliyoruz” dedi.

KİMLER ÜYE OLABİLİR?
Kısa zamanda Sivaslılar tarafından yoğun bir ilgi gören Sivas İş Platformu’na, Sivaslı iş adamları, hanım köylü (eşi Sivaslı) olanlar ve Sivas’ta yatırımı olan iş adamları üye olabiliyor.

DoubleTree By Hilton Moda- İstanbul’a Yeni Genel Müdür Yardımcısı

DoubleTree By Hilton Moda – İstanbul’un yönetim kadrosuna, Genel Müdür Yardımcısı olarak Ahmet Arslan atandı.2013 yılından bu yana Hilton Kozyatağı’nda İş Geliştirme Direktörü olarak görev alan Ahmet Arslan, DoubleTree By Hilton Moda – İstanbul ailesinde Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürecek.


Yükseköğrenimini Marmara Üniversitesi Ekonomi ve İdari Bilimler Fakültesinde tamamlayan Ahmet Arslan, mesleki hayatına Crown Plaza’da banket departmanında başlamıştır. Daha sonra Holiday Inn İstanbul, The Ritz Carlton Hotel, İstanbul, Intercontinental Frankfurt ve Wiesbaden Hotels Almanya, Swiss Otel Bosphorus İstanbul’da Satış ve Marketing departmanlarında Direktör Yardımcılığı görevlerini üstlenmiştir. W İstanbul – Starwood Hotels&Resorts otelin açılış sürecinde de Satış ve Gelirler departmanında çalışarak direkt olarak Genel Müdüre raporlama yaptıktan sonra Satış Direktörü yardımcısı olarak görevine devam etmiştir. Arslan, The Ritz Carlton Hotel, İstanbul’da ise Satış Direktörlüğü görevi ile lüks seyahat segmentinin tüm süreçlerini yönetmiştir.