TURİZMİN SESİ |Turizm ve Turizmcinin Sesiyiz | Turizm Haberleri | Gastronomi Haberleri | Etkinlik Haberleri | Turizm Haberleri | Turizm Gazetesi | Turizm Haber | Online Turizm Gazetesi | Güncel Turizm Haberleri | turizminsesi@gmail.com
19 Ocak 2014 Pazar
RADİSSON BLU HOTEL’DE SEVGİLİLERE ÖZEL LEZZET YOLCULUĞU
Radisson Blu Hotel, İstanbul Pera Sevgililer Günü’nde çiftleri aşkın ülkelerinde lezzet yolculuğuna davet ediyor.Bu özel günü şehrin en romantik noktalarından Pera’da geçirmek isteyenler için hazırlanan Sevgililer Günü menüsünde; Fransa, İtalya, İspanya ve Belçika mutfağından üstün tatlar; yine bu ülkelerin özel şarapları ile eşleştirmeli olarak yer alıyor. Kişi başı 160 TL’ye Vega Restaurant’ta sunulacak bu özel degustasyon menusune aşk besteleri fısıldayan kemanın ince sesi eşlik ediyor.
Radisson Blu Hotel İstanbul Pera; Sevgililer Günü’nü haftasonu ile birleştirmek isteyen konuklarına ise muhteşem Haliç manzaralı odalarında konaklamayı teklif ediyor. Unutulmaz İstanbul manzaralarından birine karşı İtalya'nın ünlü köpüklü şarabı Prosecco'larınızı yudumlamak, büyülü Haliç manzarası ile uyanmak ve Radisson Blu Hotel Istanbul Pera’nın “Süper Kahvaltı” konsepti ile güne başlamak isteyenler için bu özel paketin fiyatı 240 Euro’dan başlıyor.
ÖĞLE YEMEKLERİNİN İTALYAN SICAKLIĞINDAKİ BULUŞMA NOKTASI; AQUA RESTAURANT
Doğuyla Batı’nın, geçmişle geleceğin şık sentezi Four Seasons Bosphorus, metropol yoğunluğuna ara vermek için sizi Aqua Restaurant’ta şık ve lezzetli öğle yemeklerine davet ediyor. Sadeliğin ve şıklığın İtalyan dokunuşu Aqua Restaurant’ın Executive Şefi Sebastiano SPRIVERI’nin hazırladığı öğle yemeği menüsünde, yerel malzemeler geleneksel İtalyan tarifleriyle buluşuyor. Türkiye genelindeki en iyi üreticilerden temin edilen mevsim sebze ve meyvelerle hazırlanan Şef Sebastiano SPRIVERI’nin kış menüsü, Boğaz’ın zarafetine yakışır bir sunumla konukların beğenisine sunuluyor. İtalyan sıcaklığındaki lezzetleri, hızlı ve şık servisiyle misafirlerine sunan Aqua Restaurant’ın öğle yemeklerindeki yeni sunumu ve tarzı keşfedilmeyi bekliyor.
Lezzeti ve sunumu ile kendine hayran bırakan Aqua’nın kış öğle menüsü...
İstanbul Boğazı’nın zamanı durduran manzarasına sahip Aqua Restaurant, Executive Şef Sebastiano Spriveri’nin maharetli elleriyle hazırlanan kış menüsünde, birbirinden farklı İtalyan lezzetlerini en taze haliyle sunuyor. Özenle seçilmiş ürünlerin gerçek lezzetlerinin, ön planda olduğu menüye her biri keşfedilmeye değer yeni lezzetler de eklendi.
Şef Sebastiano Spriveri’nin yenilikçi pişirme teknikleriyle farklılaşan Aqua’nın kış öğle menüleri leziz başlangıçlardan, marine edilmiş ançuez, otlu ekmek gratin midye, tavuk ciğeri pate ve porçini mantarına İtalyan esintisinde geçiş yaşatıyor. İtalyan mutfağı sevenlerin vazgeçemediği lezzet risotto, Şef Sebastiano’nun da olmazsa olmazı arasında yer alıyor. Şef’in kış menüsünde bulunan Risotto Carnaroli, porçini mantarı ve çektilirmiş balzamik ile hazırlanıyor.
Et ya da balık tercih edenlere nefis İtalyan dokunuşları...
Aqua öğle yemeği menüsünde et ve balık tercih edenleri ise lezzetli soslar ele geçiriyor. Menüde bulunan balık tabakları, Şef Spriveri’nin balık pazarına yaptığı ziyaretler ile şekilleniyor. Dil balığını badem kapari limon sos ve karnabahar kuskus ile lezzetlendiren şef, levreği tavada pişirerek kekik, midye ve kum midyesi güveci ile servis ediyor. Ana yemeklerden et tabaklarında fırında piliç karışık biber ratatouille ile hazırlanırken, dana incik yahnisi, porçini mantarı ve siyah türüflü ve safranlı risotto ile servis ediliyor.
Menüye alternatif lezzet arayan misafirler mevsimin taze ve farklı ürünleri ile günlük hazırlanan Şef’in öğle yemeği spesyalini seçerek doyurucu ve hızlı bir alternatif ile güne devam edebilir.
Tatlı menüsü ise Fransız Pasta Şefi Ghislain GAILLE’nin ellerinden çıkıyor. Aqua’daki öğle yemeği ziyafetini leziz bir tatlı ile tamamlamak isteyenler için ev yapımı dondurma ve sorbe mutlaka denenmesi gereken seçenekler arasında yerini alıyor.
Rezervasyon ve detaylı bilgi için: Aqua Restaurant (212) 381 40 59
aqua.bosphorus@fourseasons.com
“Tsunami Tehlikesini Unutmayalım”
Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) Öğretim Üyesi Prof Dr. Şükrü Ersoy, "İstanbul çevresi ve Marmara için bir deprem hazırlığından söz ediyorsak en kötüyü düşünmemiz gerekir" dedi.Marmara Belediyeler Birliği İletişim Platformu tarafından düzenlenen "Nüfus ve Zemin Ekseninde Olası İstanbul Depremi" Konferansında konuşan Ersoy, geçen yıl dünya genelinde meydana gelen afetler ve bunların etkilerinden bahsetti.
Ersoy, afetlerin bir bütün olarak değerlendirilmesi gerektiğini vurgulayarak, afet olarak yalnızca depremin akla gelmemesi gerektiğini belirtti. Afetlere hazırlanırken bunun en kötü senaryoya göre yapılması gerektiğinin altını çizen Ersoy, şöyle devam etti:
"İstanbul çevresi ve Marmara için bir deprem hazırlığından söz ediyorsak en kötüyü düşünmemiz gerekir. İstanbul 13 milyon nüfuslu bir yer. Yapısında 3,5 milyon konut olduğunu düşündüğümüzde, riskin ne kadar büyük olduğu ortada. Eski depremlerde, İstanbul sağlam bir zemin üzerinde yerleşmişti. Şimdi ise nüfus genişlediği için daha hassas, mühendislik olarak daha zor, sorunlu zeminler üzerine yapı stokları yerleştirilmiş. Dolayısıyla gelecek depremlerde, nüfus ve zemin kaynaklı büyük bir afetin olacağını düşünmemiz ve senaryo içine bunu koymamız gerekir."
Profesör Ersoy, afetlere karşı alınması gereken önlemlere değinirken, ekonomik kalkınmanın önemini de açıkladı. Depreme önlem olarak hayata geçirilen kentsel dönüşümün büyük bir fırsat ve çağın en önemli projesi olduğunu dile getiren Ersoy, kentsel dönüşümün mutlaka, şeffaf, anlaşılabilir, bilime dayalı, sağlıklı biçimde yapılması gerektiğini söyledi.
Ersoy, afetlere karşı önlem almak için devletin yanı sıra özel kurum ve kuruluşların da afet planlarının ve risk azaltma planlarının içinde olması gerektiğini vurguladı. Ersoy, "Geçen yıl meydana gelen afetlere bakıldığında en çok Asya kıtasının etkilendiğinin görüyoruz. Afetler en çok yoksulları sever. Deprem, kasırga, tayfun, heyelan, su baskını gibi farklı afetlerin yaşandığı Asya kıtasının afet çeşitliliği, ölümcüllük ve yapısal hasarlar bakımından da en üst sırada yer alıyor" dedi.
"DENİZLERDEN GELECEK TEHLİKELERİ GÖZARDI EDEMEYİZ"
Ersoy, Türkiye'nin etrafı denizlerle kaplı bir ülke olduğuna işaret ederek, konuşmasını şöyle sürdürdü: "Denizlerden gelecek tehlikeleri gözardı edemeyiz. Tsunami de bunlardan biridir. Marmara ve diğer kıyılarımız, tsunami açısından potansiyel olarak tehlikeli yerlerdir. Türkiye'nin tsunami açısından en tehlikeli yeri ise Güneybatı Anadolu'dur. Afrika kıtası, Ege ve Anadolu'nun altına doğru daldığı için Endonezya'da 2004 depreminde ve tsunamisinde olduğu gibi bir mekanizma var burada. Dolayısıyla burada büyük depremler ve tsunamiler beklemek çok doğal" diye konuştu.Programın ardından Marmara Belediyeler Birliği Genel Sekreteri Züver Çetinkaya, günün anısına Ersoy'a tablo takdim etti. Konferansa, belediye temsilcilerinin yanı sıra akademisyenler de katıldı.
BRASS’TA BU AYIN MEYVESİ AYVA
Martı Istanbul Hotel’in büyük beğeni alan şık ve seçkin restoranı BRASS Restaurant & Bar’da her ay farklı bir meyve ile hazırlanan özel tatlar lezzet tutkunları ile buluşmaya devam ediyor.Mandalinali lezzetlerin ardından, kış aylarının besin yönünden en zengin meyvelerinden ayva ile Martı Istanbul Hotel’in executive şefi Eyüp Sabri Yunusoğlu tarafından Ocak ayına özel olarak hazırlanan “Ayvalı Tatlar” menüsünde; çıtır pastırma veya gravyer topları ile servis edilen buğdaylı ve kişnişli ayva salatasından, ayva beğendi üzerinde nar ekşili kuzu yahnisine, limonlu ayva sosu ile hazırlanan ızgara lagos filetosundan, bresaola, parmesan, roka yaprakları ve balsamikte karamelize edilmiş ayva dilimlerine kadar birbirinden özel lezzetler yer alıyor.
BRASS Restaurant&Bar, dünya mutfaklarını lüks bir sadelik çerçevesinde sunduğu seçkin menüsü, şık detaylarla bezenmiş dekorasyonu ve yemyeşil bir doğada hissi veren bahçesi ile İstanbul’un merkezi Taksim’de lezzet severleri ağırlamaya devam ediyor.
EFSANE FUTBOLCU KÜRESEL TEMSİLCİ OLDU
FUTBOLUN EFSANE İSMİ PELE EMİRATES’İN KÜRESEL TEMSİLCİSİ OLDU
FIFA’nın Dünya Çapında Resmi Ortağı konumundaki Emirates Havayolu, Brezilyalı futbol efsanesi Pele’nin küresel temsilcilerinden biri olacağını açıkladı.Bu yaz Brezilya’nın ev sahipliğinde yapılacak olan ve merakla beklenen FIFA Dünya Kupası™ ile birlikte Emirates, dünya çapında insanlar ve mekanlar arasında kurduğu bağlantıyı havayolu operasyonlarının yanı sıra spor sponsorlukları aracılığıyla da sergilemek amacıyla başlattığı küresel kampanyasında Pele ile işbirliği yaptı.
Dubai’de gerçekleştirilen ortaklığın açıklandığı basın konferansına katılan Brezilya’nın futbol kralı olarak da bilinen Pele, Emirates’in anavatanına geldi. Anlaşma uyarınca iki taraf önümüzdeki aylarda çeşitli girişimlerde birlikte çalışacak. Bu duyuru ile havayolu şirketi, FIFA Dünya Kupası™ kampanyası kapsamında bir Küresel Elçi ile ikinci kez çalışmış olacak; ilki ise Almanya’daki 2006 turnuvası sırasında görev alan Franz Beckenbauer’di. Pele gibi tanınan sporcularla işbirliği yapmak, Emirates’in sporun dünya çapında insanlara ve fikirlere ilham verme ve onları bir araya getirme konusundaki gücünü pekiştirmesine ve hayata geçirmesine olanak tanıyor.
Pele, küresel elçimiz olmak için ideal bir isim
Emirates Havayolu Ticari Operasyonlardan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcı Şeyh Majid Al Mualla, “Pele küresel bir ikon. Dünya çapında tanınan, saygı duyulan ve insanlara ilham veren bir isim. Sadece çok iyi bir oyuncu olduğu için değil, aynı zamanda insanları birbirleriyle, toplumlarla ve fırsatlarla buluşturmak amacıyla sporun gücünü kullandığı için de futbolun “güzelliklerini” en iyi şekilde temsil ediyor. Pek çok açıdan Pele de Emirates’le aynı değerleri savunuyor. Küresel elçimiz olmak için ideal bir isim ve onunla birlikte çalışacağımız için heyecan duyuyoruz” dedi.
Pele konuyla ilgili; “Emirates bugün küresel sporlarda en öne çıkan markalardan biri. Zürih’ten Dubai’ye Emirates A380 ile yeni uçtum ve kendi kişisel deneyimim doğrultusunda söyleyebilirim ki gerçekten mükemmel bir havayolu. Uçuşum çok rahattı; böylesine yardımsever ve içten bir ekiple uçmak keyifliydi. Ve yolcu profilindeki bu uluslararası karışım ile Emirates de tıpkı küresel bir spor olan futbol gibi küresel bir havayolu. Emirates dünya çapında sporu gururla destekliyor ve ben de onların Küresel Elçisi olmaktan onur duyuyorum” dedi.
Ayrıca New York City Cosmos takımının fahri başkanı olan Pele’nin Emirates’in 2013’te açıklanan ve ABD’de futbol alanındaki ilk sponsorluğu olan New York Cosmos ile de bağlantısı bulunuyor.
Dünyanın en ünlü ve en beğenilen futbol efsanelerinden biri olan Pele BAE’ye ilk olarak 1973’te –o dönemde oynadığı- Santos takımının Dubai futbol kulübü Al Nasr ile yaptığı maç için geldi. Daha sonra yolu iki kez Dubai’den geçen Pele’nin son gelişi bundan beş yıl önceydi.
Bu seferki Dubai ziyaretinde Pele şehrin muazzam bir şekilde gelişmiş ve ilerlemiş olduğu fark eden Pele, “Dubai uluslararası arenada isim yapmış bir şehir. 70’lerdeki ilk ziyaretimden bu yana çok değişmiş. Muazzam bir turizm ve ticaret altyapısı olan, dünyayı ağırlama ve birbirine bağlama kapasitesine sahip güçlü bir şehir görüyorum. Dileğim, FIFA Dünya Kupası™’nın aynı potansiyeli Brezilya için de ortaya çıkarması ve sergilemesi” dedi.
Uluslararası ve kulüp seviyesinde muazzam bir kariyere sahip olan Pele, ilki henüz 17 yaşındayken olmak üzere, 1958’de, 1962’de ve 1970’de Dünya Kupasını üç kez kaldıran tek isim. Hem kariyeri boyunca hem de emekliliğinden sonra takdir toplamaya devam eden Pele, 1961’de Brezilya Devlet Başkanı tarafından ulusal değer olarak ilan edildi, kariyeri boyunca attığı gollerle en golcü futbolcu olarak Guinness Rekorlar Kitabı’na girdi ve 2000 yılında Maradona ile birlikte FIFA tarafından Yüzyılın Futbolcusu seçildi. Bu haftanın başında ise hayat boyu başarılarıyla FIFA Altın Top Onur Ödülü’ne layık görüldü.
2006’dan bu yana FIFA’nın resmi ortağı olan Emirates, Brezilya’da düzenlenecek 2014 etkinliğinin dahil olduğu FIFA Dünya Kupası™’nın yanı sıra FIFA Kadınlar Dünya Kupası, FIFA U20 ve U17 Dünya Kupası’nda da yer aldı. Dubai’den Rio de Janeiro ve São Paulo’ya günlük sefer gerçekleştiren Emirates’in bu yıl bir ay boyunca sürecek turnuva sırasında 18 binden fazla yolcu taşıması bekleniyor. Havayolu şirketi Brezilya’yı ve Güney Amerika kıtasını dünyaya bağlayarak Dubai ile Uzak Doğu, Avustralya, Orta Doğu ve Afrika arasındaki ticaret ve turizmi hava taşıma bağlantılarıyla güçlendiriyor.
Özalp Kaymakamlığından İhtiyaç Sahibi Aileye Yardım
Özalp Kaymakamlığı tarafından ihtiyaç sahibi olduğu belirlenen ve İlçeye bağlı Çırak köyünde ikamet eden ALTINAY Ailesine S.Y.D. Vakfı tarafından yardım yapıldı.
Daha önce Kaymakamlık tarafından yapımı tamamlanan ve sahiplerine dağıtılan 40 ev projesinden ev sahibi olan Aileye bu defa beyaz eşya ve gıda yardımlarında bulunuldu.
ATO BAŞKANI BEZCİ’DEN ÇAĞRI
“ANKARALI FİRMALAR OLARAK ANKARA KAYDIYLA İHRACAT YAPIN”
Ankara Ticaret Odası (ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Salih Bezci, Ankara’da üretim gerçekleştiren firmalara Orta Anadolu İhracatçıları Birliği üzerinden ihracat gerçekleştirmeleri çağrısını yaptı. Bezci, “Ankara’nın hakkı Ankara’ya kalsın” dedi.
Ankara Ticaret Odası (ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Salih Bezci, Orta Anadolu İhracatçı Birlikleri (OAİB) Koordinatör Başkanı Ahmet Kahraman’ı makamında kabul etti. Ankara’nın sanayi yapısı ve ihracat potansiyelinin ele alındığı görüşmede, OAİB Koordinatör Başkanı Kahraman, Ankaralı firmaların dünyanın 212 ülkesine ihracat gerçekleştirdiğini belirterek, “Ankara bir memur şehri olmaktan çıkmıştır. Ankara artık bir sanayi şehridir” dedi. Ankara’nın 2012 yılında gerçekleştirdiği 7 milyar 137 milyon dolarlık ihracatla Türkiye’nin en fazla ihracat yapan 5. İli olduğuna dikkat çeken Kahraman, 2013 yılının Ocak-Kasım döneminde bu rakamın 7 milyar 228 milyon dolara yükseldiğini söyledi.
İhracat yapan şirketlerin birliklere kaydının önceki prosedür gereği sektörlere göre yapıldığını ve bazı sektör birliklerinin İstanbul, İzmir gibi başka illerde bulunduğunu anlatan Kahraman, “Ankara’da kurulu bulunan toplam 266 firma Ankara dışındaki birliklere kayıt olduğu için ihracat rakamları da o illere gidiyor ve yaklaşık 1 milyar dolarlık ihracat rakamı da Ankara kayıtlarına girmiyor” dedi.
Kahraman, Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Toprak Mahsulleri Ofisi gibi firmaların da aralarında bulunduğu firmaların Orta Anadolu İhracatçı Birlikleri kaydıyla ihracat gerçekleştirmeleri durumunda Ankara’nın en çok ihracat yapan iller sıralamasında yerinin bir basamak daha çıkarak dördüncü sıraya yükseleceğini kaydetti.
-ATO BAŞKANI’NDAN ANKARALI FİRMALARA ÇAĞRI-
ATO Başkanı Salih Bezci de, Ankara’nın 200’ü aşkın ülkeye ihracat yapar hale geldiğine dikkat çekerek, “Ankaralı firmalar 2023 ihracat hedeflerine doğru kararlılıkla yürüyor” dedi.
Bezci, İhracatın sektörel yapısına bakıldığında Ankara’da makine ve aksamlarından, savunma ve havacılığa, taşıt araçları ve yan sanayiden, kimyevi maddeler ve mamullerine kadar geniş bir kompozisyonun yer aldığını söyledi. Tüm dünyada ülkeler arasındaki yarışın yanı sıra aynı ülkenin şehirlerinin de kendi aralarında başarı yarışına yöneldiğini kaydeden Bezci, şunları söyledi:
“Kamu kesimi, özel kesim ve sivil toplum kuruluşları bir araya gelerek kentlerimizin kaynaklarını etkin ve yerinde kullanarak kentimizin ve ülkemizin kalkınmasına katkı sağlamak istiyoruz. İhracat ekonomik kalkınma için olmazsa olmazların başında yer alıyor. Ankara ihracat potansiyeli yüksek olan bir şehir. Ankara’da kurulu bulunan firmalara bakıldığında da zaten tablo net bir şekilde görülüyor. Ben Ankaralı firmalara, Ankara kaydıyla ihracat yapmaları çağrısında bulunuyorum. Ankara hak ettiği başarıyı kayıtlarda da görmelidir”
YILIN GEZGİNİ YARIŞMASI SONUÇLANDI
GEZİGOO.COM, UZAKROTA.COM ÖNCÜLÜĞÜNDE TRİVAGO YILIN GEZGİNİ YARIŞMASI SONUÇLANDI
Gezigoo.com, Uzakrota.com öncülüğünde düzenlenen Trivago Yılın Gezgini yarışması sonuçlandı, Yoğun ilgi gösterilen oylamada Sezen Seçgin yılın gezgini seçilirken Burcu Canpulat ikinci, Güneş Akdoğan ise 3.ncü oldu..
Gezigoo.com, uzakrota.com öncülüğünde Trivago ana sponsorluğunda,turizmhaberleri.com ve Radyo Turkuaz medya sponsorluğunda bu yıl ilki düzenlenen Trivago Yılın Gezgini Ödülleri'nde oylama 17.1.2014 Cuma günü sona erdi.
Türkiye'nin en iddialı gezginlerinin katıldığı yarışmada halk oylaması sonucu ödül kazanan gezginlerin isimleri ve kazandığı ödüller şöyle:
1. Sezen Seçgin - Trivago'dan 750€ Hediye Çeki Kazandı
2. Burcu Canpulat - Trivago'dan 500€ Hediye Çeki Kazandı
3. Güneş Akdoğan - Trivago'dan 250€ Hediye Çeki Kazandı
4. Cem Polatoğlu - Sinop Antik Otel'den 3 gün tam pansiyon konaklama kazandı
5. Sevil Mert - Sinop Antik Otel'den 3 gün tam pansiyon konaklama kazandı
6. Semih Diken - Sinop Antik Otel'den 3 gün tam pansiyon konaklama kazandı
100. oy kullanan kişi Gamze ALBEN, Interfly Turizm'den Dilediği bir Balkan destinasyonuna uçak bileti kazandı .
1000. oy kullanan kişi Fatih KİBAR Interfly Turizm'den Dilediği bir Balkan destinasyonuna uçak bileti kazandı
Gezigoo.com, Uzakrota.com öncülüğünde düzenlenen Trivago Yılın Gezgini yarışması sonuçlandı, Yoğun ilgi gösterilen oylamada Sezen Seçgin yılın gezgini seçilirken Burcu Canpulat ikinci, Güneş Akdoğan ise 3.ncü oldu..
Gezigoo.com, uzakrota.com öncülüğünde Trivago ana sponsorluğunda,turizmhaberleri.com ve Radyo Turkuaz medya sponsorluğunda bu yıl ilki düzenlenen Trivago Yılın Gezgini Ödülleri'nde oylama 17.1.2014 Cuma günü sona erdi.
Türkiye'nin en iddialı gezginlerinin katıldığı yarışmada halk oylaması sonucu ödül kazanan gezginlerin isimleri ve kazandığı ödüller şöyle:
1. Sezen Seçgin - Trivago'dan 750€ Hediye Çeki Kazandı
2. Burcu Canpulat - Trivago'dan 500€ Hediye Çeki Kazandı
3. Güneş Akdoğan - Trivago'dan 250€ Hediye Çeki Kazandı
4. Cem Polatoğlu - Sinop Antik Otel'den 3 gün tam pansiyon konaklama kazandı
5. Sevil Mert - Sinop Antik Otel'den 3 gün tam pansiyon konaklama kazandı
6. Semih Diken - Sinop Antik Otel'den 3 gün tam pansiyon konaklama kazandı
100. oy kullanan kişi Gamze ALBEN, Interfly Turizm'den Dilediği bir Balkan destinasyonuna uçak bileti kazandı .
1000. oy kullanan kişi Fatih KİBAR Interfly Turizm'den Dilediği bir Balkan destinasyonuna uçak bileti kazandı
Türk bayraklı tur operatörü ve havayolu şirketi Corendon Grup 2013’te yüzde 26 büyüdü!
10. yılında tarifeli uçuş yetkisi aldı!
Corendon Turizm Grubu’nun bünyesinde 2004 yılında kurulan Corendon Airlines’ın bugün geldiği güçlü konumu ve gelecek hedeflerini paylaşan Corendon Airlines Genel Müdürü Yıldıray Karaer ise kurulduğu günden bugüne Belçika ve Hollanda gibi güçlü olduğu pazarlarda yürüttükleri başarılı operasyonlar sonucu yüksek bir pazar payına ulaşan ve zaten düzenli uçuşlar gerçekleştirmekte olan Corendon Airlines’ın, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nün ilgili denetimlerinden geçerek tarifeli uçuşlar için gerekli ruhsatı aldığını açıkladı. İlk günden bugüne yolcu emniyeti, konforu ve memnuniyetine yatırım yaptıklarını kaydeden Karaer, müşteri memnuniyetini artırmanın bu adımın arkasında yatan en önemli unsurlardan biri olduğunu belirtti. “Ayrıca uçtuğumuz uluslararası havalimanlarında tarifeli havayollarına tanınan haklardan yararlanmak istiyoruz” diyen Yıldıray Karaer, bu girişimlerini ilk olarak geçen sene charter havayollarının uçuşlarını durduran Kazakistan pazarında gerçekleştireceklerini söyledi. Kazakistan ile yaşanan sorunlara ilk kez değinen Yıldıray Karaer, Türkiye’de geçen sene bir havayolu şirketinin operasyonlarını durdurması nedeniyle Kazakistan’ın bunu bahane ederek kendi uçuş faaliyetlerini de durdurduğunu belirterek “Kazakistan 250-300 bin turist gelen bir pazar. Dirsek darbesi ile bu pazarın dışına çıkarılmaktan memnun değiliz. Kazakistan’dan yılda 40-50 bin koltuk uçan havayoluyuz. Bu potansiyeli tarifeli uçuşlar ile değerlendirmek istiyoruz” dedi.
Corendon Airlines Almanya pazarına giriyor!
Yıldıray Karaer, 2014 hedefleri arasında Almanya pazarına yönelik çalışmaların da yer aldığını açıkladı. 2014 Nisan ayı itibariyle Almanya pazarına sağlam bir giriş yapmaya hazırlanan Corendon Airlines’ın, pazarın en güçlü tur operatörleri ile yaptığı işbirlikleri sonucunda Antalya’ya getireceği Alman turist hedefini yaklaşık 15 havalimanından 250 bin koltuk olarak belirledi. Karaer, Türkiye için Avrupa’nın en büyük pazarı olan ve 2014’te yüzde 10-15 büyümesi beklenen Almanya pazarına girmeleri ile birlikte oluşan talep artışını karşılamak için filosundaki uçak sayısını 12’ye çıkardıklarını belirtti.
2014’te hedef 2,5 milyon yolcu taşımak
Yıldıray Karaer, basın toplantısının sonunda, 2011 yılında kurarak bünyelerine kattıkları ve bugün 3 uçakla operasyon düzenleyen Corendon Dutch Airlines ile birlikte geçtiğimiz yıl 1,75 milyon yolcu taşıdıklarını 2014 hedeflerinin ise mevcut pazarlarındaki büyümeler ve Almanya gibi yeni girdikleri pazarlar ile birlikte 2,5 milyon yolcu taşımak olduğunu belirtti.
10. kez CNR İstanbul Mobilya Fuarı’nda bir araya geliyor
İSMOB’da salonlar doldu taştı, 200'ün üzerinde firma dışarıda kaldı.CNR İstanbul Mobilya Fuarı’na (İSMOB) ilgi büyük oldu. 400'e yakın firmanın katılım gösterdiği fuarda, 200'ün üzerinde firma dışarıda kaldı.Türkiye’nin 2023 yılı vizyonu çerçevesinde mobilya ihracatına maksimum destek sağlamayı hedefleyen İSMOB, 28 Ocak- 02 Şubat 2014 tarihleri arasında CNR EXPO Yeşilköy'de düzenlenecek.
Yıllık ihracatını 2011 yılına oranla 2012'de %14.9 artırarak 2 milyar dolara yakın gerçekleştiren Türkiye mobilya sektörü, 2023 yılına kadar bu rakamı 10 milyar dolara çıkarmayı hedefliyor. Türkiye'nin 2023 vizyonu çerçevesinde mobilya ihracatına maksimum destek sağlamayı hedefleyen İstanbul Mobilya Fuarı’nda sektör 10. kez bir araya geliyor.
100 bini aşkın ziyaretçi bekleniyor
CNR İstanbul Mobilya Fuarı'na sektör büyük ilgi gösteriyor. CNR yetkililerinden alınan bilgiye göre; fuar alanında bütün salonlar doldu, İSMOB’a katılmak isteyen 200'ün üzerinde firma ise dışarıda kaldı. 400'e yakın firmanın katılım gösterdiği fuara, yurt içi ve yurt dışından 100 bini aşkın ziyaretçi bekleniyor.
Ekonomi Bakanlığı koordinasyonunda; Birleşik Arap Emirlikleri, Bahreyn, Belçika, Cezayir, Çek Cumhuriyeti, Çin, Fas, Fransa, Hollanda, Irak, İngiltere, İran, İspanya, İsrail, İtalya, Romanya, Rusya Federasyonu, Suudi Arabistan, Ürdün ve Yunanistan’dan fuara çok sayıda alım heyeti gelecek.
Öncü markalar CNR İstanbul Mobilya Fuarı’nda
CNR İSMOB'da bu yıl Adnan Bostan, Alfemo, Bellona, Casa, Çilek, Doğtaş, Fatih Kıral, İdaş, İstikbal, İşbir, İpek, Kelebek, Kilim, Konfor, Koyunlu, Ladin, Merinos, Mete Bronz, Mondi, N Design, Teleset, Tepe, Yağmur ve Yataş'ın da aralarında yer aldığı çok sayıda ünlü marka ziyaretçiler tarafından görülebilecek.
Belçika’dan yoğun katılım
Belçika ülke pavilyonuyla fuarda stand açacak. Belçika'nın Mobilya Üreticileri Derneği (BelgoFurn) çok sayıda üreticiyi fuara getiriyor. Polonya'nın önemli mobilya üreticilerinden Idczak Meble'nin de fuarda standı olacak. CNR İSMOB'da bu yıl ofis mobilyaları kulvarında faaliyet gösteren önemli markaların yer aldığı ofis mobilyaları özel bölümü de olacak. Fuarda çeşitli kategorilere sahip “Mobilya Tasarım Yarışması” da düzenlenecek. Fuarın ürün grupları arasında modern, klasik, eskitme ve modüler mobilya, yatak ve yatak grupları, koltuklar, sandalyeler ve kanepeler, bebek ve genç odaları ile mobilya aksesuarları yer alıyor.
Yıllık ihracatını 2011 yılına oranla 2012'de %14.9 artırarak 2 milyar dolara yakın gerçekleştiren Türkiye mobilya sektörü, 2023 yılına kadar bu rakamı 10 milyar dolara çıkarmayı hedefliyor. Türkiye'nin 2023 vizyonu çerçevesinde mobilya ihracatına maksimum destek sağlamayı hedefleyen İstanbul Mobilya Fuarı’nda sektör 10. kez bir araya geliyor.
100 bini aşkın ziyaretçi bekleniyor
CNR İstanbul Mobilya Fuarı'na sektör büyük ilgi gösteriyor. CNR yetkililerinden alınan bilgiye göre; fuar alanında bütün salonlar doldu, İSMOB’a katılmak isteyen 200'ün üzerinde firma ise dışarıda kaldı. 400'e yakın firmanın katılım gösterdiği fuara, yurt içi ve yurt dışından 100 bini aşkın ziyaretçi bekleniyor.
Ekonomi Bakanlığı koordinasyonunda; Birleşik Arap Emirlikleri, Bahreyn, Belçika, Cezayir, Çek Cumhuriyeti, Çin, Fas, Fransa, Hollanda, Irak, İngiltere, İran, İspanya, İsrail, İtalya, Romanya, Rusya Federasyonu, Suudi Arabistan, Ürdün ve Yunanistan’dan fuara çok sayıda alım heyeti gelecek.
Öncü markalar CNR İstanbul Mobilya Fuarı’nda
CNR İSMOB'da bu yıl Adnan Bostan, Alfemo, Bellona, Casa, Çilek, Doğtaş, Fatih Kıral, İdaş, İstikbal, İşbir, İpek, Kelebek, Kilim, Konfor, Koyunlu, Ladin, Merinos, Mete Bronz, Mondi, N Design, Teleset, Tepe, Yağmur ve Yataş'ın da aralarında yer aldığı çok sayıda ünlü marka ziyaretçiler tarafından görülebilecek.
Belçika’dan yoğun katılım
Belçika ülke pavilyonuyla fuarda stand açacak. Belçika'nın Mobilya Üreticileri Derneği (BelgoFurn) çok sayıda üreticiyi fuara getiriyor. Polonya'nın önemli mobilya üreticilerinden Idczak Meble'nin de fuarda standı olacak. CNR İSMOB'da bu yıl ofis mobilyaları kulvarında faaliyet gösteren önemli markaların yer aldığı ofis mobilyaları özel bölümü de olacak. Fuarda çeşitli kategorilere sahip “Mobilya Tasarım Yarışması” da düzenlenecek. Fuarın ürün grupları arasında modern, klasik, eskitme ve modüler mobilya, yatak ve yatak grupları, koltuklar, sandalyeler ve kanepeler, bebek ve genç odaları ile mobilya aksesuarları yer alıyor.
İYAD'IN DA DESTEKLEDİĞİ 'ANDROİD GELİŞTİRİCİ GÜNLERİ' MAYIS'TA
İnternet Yayıncıları Derneği’nin de desteklediği ‘Android Geliştirici Günleri’ bu yıl üçüncü kez düzenlenecek.Türkiye’de gönüllü olarak faaliyet gösteren Google Developer Group (GDG) ve IEEE işbirliği ile 16 – 17 Mayıs’ta ODTÜ Kültür ve Kongre Merkezi’nde yapılacak etkinlik katılımcılar için tamamen ücretsiz olacak. Konferansa, dünyanın farklı şehirlerinden ve Türkiye’den yazılım alanında uzman kişiler, katılımcı ve konuşmacı olarak yer alacak.
“Kendini Geliştir, Dünyayı Değiştir” sloganıyla yola çıkan Google Geliştirici Grupları ‘Android Geliştirici Günleri’ni 2 yıldır devam ettiriyor. Geçtiğimiz yıl yapılan konferansta, diğer ülkelerde yapılan uluslararsı konferanslardan daha fazla yerli ve yabancı konuşmacıya ve katılımcıya ev sahipliği yaptı. Android Geliştirici Günlerinde geçen yıl yurt içinden (45) ve yurt dışından (20) konuşmacı yer aldı. Konuşmacılar yeni ve var olan mobil teknolojiler üzerinde gelişmeleri ve tecrübelerini paylaştılar.
18 Ocak 2014 Cumartesi
ULUDAĞ'I ISITAN GENÇLİK FESTİVALİ WHİTEFEST BAŞLIYOR
Uludağ’ı ısıtan gençlik festivali “Avea Whitefest 2014” haftasonu başlıyor!Müzik, eğlence ve kar tutkunlarını Uludağ’da buluşturacak olan “Türkiye’nin en büyük kış ve gençlik festivali ”Avea Whitefest 2014”ün ilk dönemi, 19 Ocak Pazar günü başlıyor
19-23 Ocak tarihlerinde DJ Suat Ateşdağlı’nın performansıyla başlayacak olan “Avea Whitefest 2014”, ünlü pop sanatçısı Bengü’nün konseriyle devam edecek.
Festivalde aynı zamanda alternatif rock müziğin ünlü grubu Duman da gençlerle buluşacak
Türkiye’nin en büyük kış ve gençlik festivali “Avea Whitefest 2014”’ün 19-23 Ocak 2014 tarihleri arasında düzenlenecek ilk dönemi, 19 Ocak Pazar günü başlıyor.
Türkiye’nin en genç ve dinamik operatörü Avea’nın sponsorluğunda düzenlenen Avea Whitefest 2014, 19 Ocak gecesi DJ Suat Ateşdağlı’nın özel performansıyla gençlere merhaba diyecek. 20 Ocak’ta ise pop müziğin beğenilen sesi Bengü hareketli şarkıları ve etkileyici performansıyla festivale katılanlara unutulmaz bir gece yaşatacak.
Eğlence sektörünün en iddialı isimlerinden Fatih Ürek’in yanı sıra Erdem Kınay & Merve Özbey’in de yer aldığı festivalde alternatif rock müziğin ünlü grubu Duman ise; 22 Ocak’ta gençlerle buluşacak.
3 hafta boyunca doyasıya eğlence…
26-30 Ocak ile 9-13 Şubat tarihlerinde de devam edecek olan festival kapsamında gelecek dönemlerde ise Sıla, Gripin ve Murat Dalkılıç gibi ünlü isimler sahne alacak.
Popüler sanatçıların konserleriyle kış gecelerini ısıtacak Avea Whitefest 2014’te, gün içinde bembeyaz doğanın tadını çıkaran gençleri, gece “After Ski Party” ile kesintisiz bir eğlence bekliyor.
Avea Whitefest 2014 Program:
19-23 Ocak
19 Ocak - Suat Ateşdağlı
20 Ocak - Bengü
21 Ocak - Fatih Ürek
22 Ocak - Duman
22 Ocak - Erdem Kınay & Merve Özbey
26-30 Ocak
26 Ocak - Suat Ateşdağlı
27 Ocak - Murat Dalkılıç
28 Ocak - Fatih Ürek
29 Ocak - Gripin
29 Ocak - Erdem Kınay & Merve Özbey
9 Şubat-13 Şubat
9 Şubat - Suat Ateşdağlı
10 Şubat - Murat Kalkılıç
11 Şubat - Fatih Ürek
12 Şubat - Sıla
12 Şubat - Fettah Can
BODRUM’DA “THE MARMARA BAYK KIŞ TROFESİ” HEYECANI BAŞLIYOR
The Marmara BAYK Kış Trofesi yarışları, The Marmara ana sponsorluğu ve TEB Özel Bankacılık’ın desteği ile 18- 19 Ocak 2014 tarihlerinde düzenlenecek 1. AYAK yarışları ile başlıyor.
Bodrum’da yelken heyecanının ve turizm hareketliliğinin kış aylarında devam etmesinde önemli rolü olan The Marmara BAYK Kış Trofesi bu yıl da The Marmara ana sponsorluğunda ve TEB Özel Bankacılık’ın desteği ile düzenleniyor. 18- 19 Ocak 2014 tarihlerinde I. AYAK yarışları ile başlayacak trofe, 24- 25 Mayıs’taki VII. AYAK ile sona erecek.
Türkiye’nin en uzun Yelken Kış Trofesi olan The Marmara BAYK Kış Trofesi, bu yıl on üçüncü kez Bodrum Açıkdeniz Yelken Kulübü (B.A.Y.K.) tarafından gerçekleştiriliyor. The Marmara, yelken sporuna yeni sporcular kazandırmayı ve bilinçli denizciler yetiştirmeyi hedef edinen B.A.Y.K’ın yanında yer alarak, Kış Trofesi yarışlarının her geçen gün artan kaliteyle düzenlenmesine katkıda bulunmayı amaçlıyor.
THE MARMARA BAYK KIŞ TROFESİ 2014
18-19 Ocak 2014 I.AYAK
8-9 Şubat 2014 II.AYAK
1-2 Mart 2014 III.AYAK
22-23 Mart 2014 IV.AYAK
12-13 Nisan 2014 V.AYAK
3-4 Mayıs 2014 VI.AYAK
24-25 Mayıs 2014 VII.AYAK
17 Ocak 2014 Cuma
UTRECHT’TE CORENDON RÜZGÂRI
CORENDON UTRECHT’TE 2103 ‘Ü DEGERLENDİRDİ 2014 HEDEFLERİNİ AÇIKLADI
Corendon Grup, dünyanın en önemli turizm fuarlarından biri kabul edilen Utrecht Vakantiebeurs’de göz doldurdu.Avrupa’daki başarılı turizm operasyonlarıyla dikkat çeken Corendon, Hollanda’da düzenlenen Uluslararası Utrecht Turizm Fuarı’nda ilgi odağı oldu. Dünyanın en önemli fuarlarından biri olarak kabul edilen ve önemli turizm markalarını bir araya getiren fuar, 150 ülkeden 1500’e yakın turizm kuruluşuna ev sahipliği yaptı. Ziyaretçilerin yoğun ilgi gösterdiği Corendon standında Corendon Airlines Genel Müdürü Yıldıray Karaer ve Corendon Vliegvakanties Genel Müdürü Atılay Uslu’nun 2013 yılını değerlendirdiği ve 2014 hedeflerini anlattığı basın toplantısına Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Abdurrahman Arıcı, Tanıtma Genel Müdürü İrfan Önal ve Antalya İl Kültür ve Turizm Müdürü İbrahim Acar da katıldı.
Corendon Türkiye hedefini büyütüyor!
Corendon Grup olarak 2013 yılında elde ettikleri başarıları anlatarak basın toplantısını açan Uslu ve Karaer, 2014 yılına %26 büyüme ile başladıklarını belirtti. Geçen sene Hollanda pazarından 750.000 kişinin kendileri ile tatil yaptığını ve bunun 500.000 kişisinin Türkiye’yi tercih ettiğini kaydeden Uslu, 2013 yılı itibariyle Hollandalıların en çok tercih ettiği tatil destinasyonu olan Türkiye’deki kış ve yaz dönemleri için birçok yeni destinasyon ve alternatif tatil seçenekleri hazırladıklarını anlattı. Uslu, Corendon’un yıllar süren başarısının ardında turizm ürünlerini çeşitlendirmek ve turizmi 12 aya yaymak için gösterdikleri gayretin yattığını ifade etti. Uslu, 650 milyon Dolar ciro ve ürettikleri turist sayısıyla 2013 yılını Hollanda pazarının 4. büyük tur operatörü olarak tamamlayan Corendon Turizm Grubunun 2014 hedeflerinin Hollanda’da sektör 3.cüsü olmak olduğunu açıkladı.
10. yılında tarifeli uçuş yetkisi aldı!
Corendon Turizm Grubunu bünyesinde 2004 yılında kurulan Corendon Airlines’ın bugün geldiği güçlü konumu ve gelecek hedeflerini ise Corendon Airlines Genel Müdürü Yıldıray Karaer basın mensupları ile paylaştı. Karaer, kurulduğu günden bugüne Belçika ve Hollanda gibi güçlü olduğu pazarlarda yürüttüğü başarılı operasyonlar sonucu yüksek bir pazar payına ulaşan ve zaten düzenli uçuşlar düzenlemekte olan Corendon Airlines’ın, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nün ilgili denetimlerinden geçerek tarifeli uçuşlar için gerekli ruhsatı aldığını açıkladı.
İlk günden bugüne yolcu emniyeti, konforu ve memnuniyetine yatırım yaptıklarını kaydeden Karaer, müşteri memnuniyetini arttırmak bu adımın arkasındaki en önemli unsurlardan biri şeklinde konuştu. Ayrıca uçtuğumuz uluslararası havalimanlarında tarifeli havayollarına tanınan haklardan yararlanmak istiyoruz diyen Corendon Airlines Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, bunu da ilk olarak geçen sene charter havayollarının uçuşlarını durduran Kazakistan pazarında kullanmak istiyoruz dedi.
Basın toplantısında Kazakistan ile yaşanan sorunlara ilk kez değinen Yıldıray Karaer, Türkiye’de geçen sene bir havayolu şirketinin operasyonlarını durdurması nedeniyle Kazakistan’ın bunu bahane ederek kendi uçuş faaliyetlerini de durdurduğunu açıkladı. “Kazakistan 250-300 bin turist gelen bir pazar. Dirsek darbesi ile bu pazarın dışına çıkarılmaktan memnun değiliz. Kazakistan’dan yılda 40-50 bin koltuk uçan havayoluyuz. Bu potansiyeli tarifeli uçuşlar ile değerlendirmek istiyoruz” şeklinde konuştu.
Corendon Airlines 2014’te Almanya pazarına hızlı giriş yapacak!
Karaer, 2014 hedefleri arasında Almanya pazarı için yaptıkları çalışmaları detaylarıyla basın mensupları ile paylaştı. 2014 Nisan ayı itibariyle Almanya pazarına sağlam bir giriş yapmaya hazırlanan Corendon Airlines’ın, pazarın en güçlü tur operatörleri ile yaptığı işbirlikleri sonucunda Antalya’ya getireceği Alman turist hedefini yaklaşık 15 havalimanından 250.000 koltuk olarak belirledi.
Karaer, Türkiye için Avrupa’nın en büyük pazarı olan ve 2014’te %10-15 büyümesi beklenen Almanya pazarına girmeleri ile birlikte oluşan talep artışını karşılamak için filosundaki uçak sayısını 12’ye çıkardıklarını belirtti. Corendon Havayolları, Almanya operasyonu yapan birçok havayolunun aksine uçuşlarında ücretsiz ikram ve 20 kg’a kadar ücretsiz bagaj uygulaması da sunacak.
2014’te hedef 2,5 milyon yolcu taşımak
Yıldıray Karaer basın toplantısının sonunda, 2011 yılında kurarak bünyelerine kattıkları ve bugün 3 uçakla operasyon düzenleyen Corendon Dutch Airlines ile birlikte geçtiğimiz yıl 1,75 milyon yolcu taşıdıklarını 2014 hedeflerinin ise mevcut pazarlarındaki büyümeler ve Almanya gibi yeni girdikleri pazarlar ile birlikte 2,5 milyon yolcu taşımak olduğunu belirtti.
Abdurrahman Arıcı Corendon Grubunu yakından inceledi
Kültür ve Turizm Bakanı Yardımcısı Abdurrahman Arıcı’da basın toplantısında konuşarak fuarla ilgili görüşlerini ifade etti. Avrupa’nın en büyük turizm fuarlarından olan Utrecht Vakantiebeurs ve benzeri turizm organizasyonlarının önemine dikkat çeken Arıcı daha sonra Corendon turizm grubunun çalışmaları konusunda yetkililerden detaylı bilgi aldı.
Corendon Grup, dünyanın en önemli turizm fuarlarından biri kabul edilen Utrecht Vakantiebeurs’de göz doldurdu.Avrupa’daki başarılı turizm operasyonlarıyla dikkat çeken Corendon, Hollanda’da düzenlenen Uluslararası Utrecht Turizm Fuarı’nda ilgi odağı oldu. Dünyanın en önemli fuarlarından biri olarak kabul edilen ve önemli turizm markalarını bir araya getiren fuar, 150 ülkeden 1500’e yakın turizm kuruluşuna ev sahipliği yaptı. Ziyaretçilerin yoğun ilgi gösterdiği Corendon standında Corendon Airlines Genel Müdürü Yıldıray Karaer ve Corendon Vliegvakanties Genel Müdürü Atılay Uslu’nun 2013 yılını değerlendirdiği ve 2014 hedeflerini anlattığı basın toplantısına Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Abdurrahman Arıcı, Tanıtma Genel Müdürü İrfan Önal ve Antalya İl Kültür ve Turizm Müdürü İbrahim Acar da katıldı.
Corendon Türkiye hedefini büyütüyor!
Corendon Grup olarak 2013 yılında elde ettikleri başarıları anlatarak basın toplantısını açan Uslu ve Karaer, 2014 yılına %26 büyüme ile başladıklarını belirtti. Geçen sene Hollanda pazarından 750.000 kişinin kendileri ile tatil yaptığını ve bunun 500.000 kişisinin Türkiye’yi tercih ettiğini kaydeden Uslu, 2013 yılı itibariyle Hollandalıların en çok tercih ettiği tatil destinasyonu olan Türkiye’deki kış ve yaz dönemleri için birçok yeni destinasyon ve alternatif tatil seçenekleri hazırladıklarını anlattı. Uslu, Corendon’un yıllar süren başarısının ardında turizm ürünlerini çeşitlendirmek ve turizmi 12 aya yaymak için gösterdikleri gayretin yattığını ifade etti. Uslu, 650 milyon Dolar ciro ve ürettikleri turist sayısıyla 2013 yılını Hollanda pazarının 4. büyük tur operatörü olarak tamamlayan Corendon Turizm Grubunun 2014 hedeflerinin Hollanda’da sektör 3.cüsü olmak olduğunu açıkladı.
10. yılında tarifeli uçuş yetkisi aldı!
Corendon Turizm Grubunu bünyesinde 2004 yılında kurulan Corendon Airlines’ın bugün geldiği güçlü konumu ve gelecek hedeflerini ise Corendon Airlines Genel Müdürü Yıldıray Karaer basın mensupları ile paylaştı. Karaer, kurulduğu günden bugüne Belçika ve Hollanda gibi güçlü olduğu pazarlarda yürüttüğü başarılı operasyonlar sonucu yüksek bir pazar payına ulaşan ve zaten düzenli uçuşlar düzenlemekte olan Corendon Airlines’ın, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nün ilgili denetimlerinden geçerek tarifeli uçuşlar için gerekli ruhsatı aldığını açıkladı.
İlk günden bugüne yolcu emniyeti, konforu ve memnuniyetine yatırım yaptıklarını kaydeden Karaer, müşteri memnuniyetini arttırmak bu adımın arkasındaki en önemli unsurlardan biri şeklinde konuştu. Ayrıca uçtuğumuz uluslararası havalimanlarında tarifeli havayollarına tanınan haklardan yararlanmak istiyoruz diyen Corendon Airlines Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, bunu da ilk olarak geçen sene charter havayollarının uçuşlarını durduran Kazakistan pazarında kullanmak istiyoruz dedi.
Basın toplantısında Kazakistan ile yaşanan sorunlara ilk kez değinen Yıldıray Karaer, Türkiye’de geçen sene bir havayolu şirketinin operasyonlarını durdurması nedeniyle Kazakistan’ın bunu bahane ederek kendi uçuş faaliyetlerini de durdurduğunu açıkladı. “Kazakistan 250-300 bin turist gelen bir pazar. Dirsek darbesi ile bu pazarın dışına çıkarılmaktan memnun değiliz. Kazakistan’dan yılda 40-50 bin koltuk uçan havayoluyuz. Bu potansiyeli tarifeli uçuşlar ile değerlendirmek istiyoruz” şeklinde konuştu.
Corendon Airlines 2014’te Almanya pazarına hızlı giriş yapacak!
Karaer, 2014 hedefleri arasında Almanya pazarı için yaptıkları çalışmaları detaylarıyla basın mensupları ile paylaştı. 2014 Nisan ayı itibariyle Almanya pazarına sağlam bir giriş yapmaya hazırlanan Corendon Airlines’ın, pazarın en güçlü tur operatörleri ile yaptığı işbirlikleri sonucunda Antalya’ya getireceği Alman turist hedefini yaklaşık 15 havalimanından 250.000 koltuk olarak belirledi.
Karaer, Türkiye için Avrupa’nın en büyük pazarı olan ve 2014’te %10-15 büyümesi beklenen Almanya pazarına girmeleri ile birlikte oluşan talep artışını karşılamak için filosundaki uçak sayısını 12’ye çıkardıklarını belirtti. Corendon Havayolları, Almanya operasyonu yapan birçok havayolunun aksine uçuşlarında ücretsiz ikram ve 20 kg’a kadar ücretsiz bagaj uygulaması da sunacak.
2014’te hedef 2,5 milyon yolcu taşımak
Yıldıray Karaer basın toplantısının sonunda, 2011 yılında kurarak bünyelerine kattıkları ve bugün 3 uçakla operasyon düzenleyen Corendon Dutch Airlines ile birlikte geçtiğimiz yıl 1,75 milyon yolcu taşıdıklarını 2014 hedeflerinin ise mevcut pazarlarındaki büyümeler ve Almanya gibi yeni girdikleri pazarlar ile birlikte 2,5 milyon yolcu taşımak olduğunu belirtti.
Abdurrahman Arıcı Corendon Grubunu yakından inceledi
Kültür ve Turizm Bakanı Yardımcısı Abdurrahman Arıcı’da basın toplantısında konuşarak fuarla ilgili görüşlerini ifade etti. Avrupa’nın en büyük turizm fuarlarından olan Utrecht Vakantiebeurs ve benzeri turizm organizasyonlarının önemine dikkat çeken Arıcı daha sonra Corendon turizm grubunun çalışmaları konusunda yetkililerden detaylı bilgi aldı.
15 Ocak 2014 Çarşamba
TATİL.COM ONLİNE TATİL FIRSATI
Tatil.com 2000 yılından beri online olarak tatil ve uçak bileti fırsatlarını sunan tatil sitesidir.Türkiye de 1000,yurt dışında 250.000′den fazla otelin rezervasyonunu yapabileceğiniz ayrıntılı tüm bilgi ve resimli anlatımları ile oldukça detaylı ve eksiksiz bir tatil sitesidir.Tatil.com ile yer müsaitliği bulunan yurt içi ve yurt dışı bütün otellerde anında rezervasyon yapabilirsiniz.Tatil.com’da en uygun fiyatları bulma konusunda emin olabilirsiniz.Tatil.com bu konuda garanti veriyor; ”Eğer satın aldığınız bir ürün için aynı standartlarda, bizimle aynı hizmet özelliklerine sahip TURSAB üyesi A grubu bir turizm acentesinin online satış yaptığı internet sitesinde daha uygun fiyat bulursanız aradaki farkını ve ödediğiniz ücretin %10’unu iade ediyoruz. En İyi Fiyat Garantisi Sözünü Veriyoruz.190 ülkede, 11000’den fazla destinasyonda 250.000 otel ve 700 havayolu ile çalışıyoruz”
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)