Birbirinden lezzetli dondurmalarıyla en keyifli anlara eşlik eden Golf Dondurma, yıllardır sevilerek tüketilen ürünlerine yenilerini ekleyeme devam ediyor. Bu toprakların markası olarak “Bizim Dondurmamız” olma sorumluluğunu kalite, şeffaflık ve sürdürülebilirlik hassasiyetiyle üstlenerek tüketicisiyle güven ilişkisi kuran Golf Dondurma, her sene ürün ailesine eklediği inovatif ürünleriyle de 20 yılı aşkın süredir sektörün öncülerinden olmaya devam ediyor.
“Lezzetin yanı sıra içerik şeffaflığı ve etik pazarlama anlayışı temel unsurumuz”
Tüketici beklentilerinin merkezde tutulduğu, lezzetin yanı sıra içerik şeffaflığı ve etik pazarlama anlayışının temel unsur olarak kabul ettiklerini söyleyen Golf Dondurma Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Ezgi Eröz, Türk Gıda Kodeksi’ne uygunluğun da önemli bir başlık olduğunu söyledi. Golf Dondurma’nın “dondurma” ve “sorbe” gibi tanımların yasal kriterlerini titizlikle gözeterek, ambalajlarında ürünlerin yasal sınıflandırmalarını açıkça belirtmenin sorumluluğunu taşıdığını vurgulayan Ezgi Eröz, “Türk Gıda Kodeksi’ne göre bir ürüne “dondurma” denebilmesi için, proteinin sütten gelmesi ve süt kuru maddesinin minimum yüzde 10 olması gibi önemli kriterler varken, “sorbe” olarak tanımlanabilmesi için ürünün en az yüzde 25 oranında meyve içermesi gerekmektedir. Golf Dondurma, bu kriterleri eksiksiz sağlayan ürünlerini, tüketiciyi yanıltmadan ve eksik bilgi vermeden, ambalajlarında şeffaflıkla sunmaya devam ediyor” dedi. Aynı zamanda gramaj konusunda da hassas bir duruş sergilediklerinin altını çizen Eröz, aynı hacimdeki pek çok ürüne kıyasla daha ağır ürünleriyle, daha az hava – daha çok içerik yaklaşımıyla tüketicisine değer sunduğunu da vurguladı.
Bilginer: Sürdürülebilirlik DNA’mıza kodlu
Golf Dondurma Fabrikalar Direktörü Levent Bilginer ise Golf Dondurma’nın sürdürülebilir üretim uygulamalarıyla öne çıktığının altını çizdi. Üretim tesislerinde enerji tüketimini yüzde 15, su kullanımını yüzde 10 ve ambalajlardaki plastik miktarını yüzde 16 oranında azalttıklarını söyleyen Bilginer, çevresel sorumluluklarını ön planda tuttuklarını söyledi. Aynı zamanda Bilginer, ambalajlarda yüzde 30 geri dönüştürülmüş plastik kullanımının da Golf’ün çevreye duyarlı yaklaşımının bir göstergesi olduğunu belirtti. Lezzet ve kalite konusundaki iddiaları ürünleriyle gösteren marka, Belçika çikolatası kaplamasıyla öne çıkan Golf Bravo’yu bu yıl Dark Orange, Caramel Biscuit ve Chocolate Extreme gibi yenilikçi tatlarla genişletti. Golf lezzetinin kanıtları olan ve bu yıl da yıldız olmaya devam edecek Golf Maraşım, yüzde 81 süt içeren dondurması ile dolaplarda yerini alırken; Golf Royal Gourmet ise Silifke çileği, Bodrum mandalinası gibi coğrafi işaretli içerikleriyle premium segmentte fark yaratıyor. “Bizim Dondurmamız” söylemini sadece bir pazarlama mesajı değil, bir üretim ve marka sorumluluğu olarak sahiplenen Golf Dondurma, yaz sezonuna kalite, güven ve şeffaflık odaklı güçlü bir vizyonla merhaba dedi.






















HİZMET KAPSAMINDA NELER VAR?
DANIŞ MOBİL UYGULAMA NASIL ÇALIŞIR?
İNSAN ODAKLI, ÇEVRECİ, ENGELSİZ VE HAYVAN DOSTU 











Komili’nin “Kuşaklar Boyu Yaşasın Diye” çatısı altında gerçekleştirdiği sürdürülebilirlik projeleri kapsamında Bunge Gıda Türkiye ve Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) iş birliğiyle hayata geçen Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü’nün 2025 yılı eğitimlerinin ilki 12-16 Mayıs tarihleri arasında Ayvalık Ticaret Odası’nda gerçekleşti. Kadın zeytinciler için Zeytin Yetiştiriciliği, Zeytinyağı Üretimi ve Girişimci Eğitim Programımızın yeni dönem eğitimlerine 24 kadın çiftçi katıldı. 


TAV Gazipaşa-Alanya Havalimanı Direktörü Ali Özgür Pehlivan “Yaz sezonuyla birlikte Gazipaşa-Alanya Havalimanı’ndan hizmet vermeye başlayan yeni havayolları ve açılan rotalarla küresel bağlantılarımızı güçlendirmeye devam ediyoruz. Mayıs ayı sonunda Astana’dan gerçekleşen ilk uçuşu karşılamıştık. Şimdi ise Özbekistan Havayolları’nın Taşkent hattı ile Orta Asya’dan bir başka başkenti daha Alanya’ya doğrudan bağlamaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Her yeni rota, bölgemizin turizm potansiyeline katkı sağlarken, uluslararası erişimimizi de bir adım ileri taşıyor. Alanya’yı daha fazla destinasyonla buluşturmak ve bölge turizmini desteklemek amacıyla tüm paydaşlarımızla işbirliğimizi sürdüreceğiz” dedi.2024 yılında 1 milyon 51 bin 608 yolcuya hizmet veren Gazipaşa-Alanya Havalimanı’ndan, 2025 yaz sezonunda 26 Ekim’e kadar dış hatlarda 14 havayoluyla 14 ülkede 21 destinasyona uçuş gerçekleştirilmesi planlanıyor. Havalimanı, 2025 yılının ilk beş ayında ise 274 bin 781 yolcuya hizmet verdi.
11 Haziran akşamı Sirkeci Vapur İskelesi’nde, İDO’nun arabalı vapurlarından birinde düzenlenen lansmanda, başta İDO Yönetim ekibi, çalışanları, basın mensupları, iş dünyasından temsilciler, İDO’nun iş ortakları ve dijital dünyaya yön veren sosyal medya influencerları bir araya geldi. Yüzen bir platformda gerçekleştirilerek katılımcılara çok özel deneyim sunan etkinliğin sunuculuğunu, televizyon dünyasının sevilen isimlerinden Saadet Özsırkıntı üstlendi.




