7 Mart 2015 Cumartesi

Prontotour’a Bir Ödül De Costa Cruise’dan Cruıse’da da Prontotour Farkı!

Turizm sektöründe trendleri belirleyen Prontotour,  bu yıl 22.si düzenlenen Costa Cruise'un Dünya çapında acenteleri ile buluşmasında 2014 senesinde en iyi satış yapan grup acentesi seçildi. Costa Cruise'un Dünya çapında acenteleri ile buluşması 25-28 Şubat 2015 tarihleri arasında Costa Cruise'in en yeni ve büyük gemisi olan Costa Diadema'da yapıldı. Bu sene 22.si yapılan bu özel organizasyona yaklaşık 30 ülkeden 1500 acente sahipleri ve yetkilileri katıldı. Türkiye'den Prontotour, Orange Travel, Setur, Golden Bay ve Jolly'nin davetli olduğu gezinin son gecesinde 2014 senesinin en başarılı acentelerinin takdim edildiği ödül töreni de yapıldı.


Costa Ceo'su Neil Palomba'nın açılış konuşması ile başlayan gece çeşitli aktiviteler ve sunumlar ile geçti. Türkiye'den Orange Cruise ve Prontotour'un ödül aldığı bu gecede, Prontotour Cruise Departman müdürü Hakan Aksungur: ”2013 senesinde de Costa'dan ödül almıştık ve bu gururu tekrar yaşıyoruz. Rakiplerimiz arasında ödül alan iki firmadan biri olmak da bizim için ayrıca bir motivasyon kaynağı oldu. Bu özel gecede Prontotour olarak, 2014 senesinin en iyi satış yapan grup acentesi seçildik. Bu ödülle beraber hem MSC'den hem Costa Cruise’dan 2013 ve 2014 senelerinde çifte ödülle dönerek, Cruise alanındaki iddiamızı da göstermiş olduk.” dedi. Prontotour verdiği kaliteli hizmet ile fark yaratmaya ve sektörün lideri olmaya devam ediyor.

Crowne Plaza İstanbul Harbiye Özel Günlerinizi Unutulmaz Kılıyor

Düğün Mekanı Beklentilerinizi Karşılayacak Kusursuz Servis; Crowne Plaza İstanbul Harbiye’de Crowne Plaza İstanbul Harbiye Hotel, İstanbul’un kalbinde, romantik atmosferi, sizin adınıza düşündüğü kusursuz detayları, size özel menüleri ve deneyimi ile en önemli gününüzü unutulmaz kılıyor...


Crowne Plaza İstanbul Harbiye Hotel’de düğün, nişan, kına gecesi, sünnet töreni gibi özel günlerinizi unutulmaz kılmak ve kusursuz gerçekleşmesini sağlamak için hizmet veren profesyonel ekibimiz ile, beklediğinizden daha fazlasını bulacaksınız. Uzmanlarımız mekan süslemesinden menü seçimine kadar her detayda size yol gösterecektir.



 Düğün Paketlerimiz:
- Yemek öncesi hoş geldiniz kokteyli,
- Özel ziyafet menüsü seçenekleri,
- Özel tasarlanmış "Düğün Pastası",
- Düğün gecesi balayı odasında yapacağınız konaklama ve ertesi gün kahvaltı servisi,
- Gelin ve Damat aileleri için günlük 2 adet hazırlık odası kullanımını içermektedir.


Crowne Plaza İstanbul Harbiye Hotel zarif detaylarla süslenmiş şık bir ortamda sizin ve sevdiklerinizin hafızalarından silinmeyecek düğünler için iki balo salonuyla hizmet veriyor. Kadifekale ve Alsancak Balo Salonlarında yemek düzeninde 200 kişiye kadar, kokteyl düzeninde ise 400 kişiye kadar davetli ağırlanabiliyor.

Crowne Plaza İstanbul Harbiye Hotel’in konusunda uzman Ziyafet Satış Yetkilileri, mükemmel bir düğün için gereken tüm ayrıntıları en ince noktasına kadar düşünüyor. Menü seçiminden müzik, ses ve ışık sistemlerine, düğün pastasından mekan süslemeye kadar her adımda önerilerinizi ve isteklerinizi dikkate alarak çözüm üretiyor ve tüm koordinasyonu sağlayarak, tüm gece sizin yanınızda oluyor.

İslami Düğün Organizasyonları;
İslami nişan ve düğün merasimlerinizi ise; aynı fuayede yan yana yer alan ziyafet düzeninde 90 kişi kapasiteli Hatay ve yine ziyafet düzeninde 180 kişi kapasiteli Alsancak Balo Salonlarında, islami usuller çerçevesinde gerçekleştirebilirsiniz. Düğününüzün dini ölçülere uygun olması için, her ayrıntıya dikkat eden profesyonel ekibimizle sizlere kusursuz bir organizasyon sunuyoruz.

Crowne Plaza İstanbul Harbiye Hotel’de gerçekleştirmeyi planladığınız düğün, nişan, kına ve sünnet organizasyonları hakkında daha detaylı bilgi almak için +90 212 291 60 80 numaralı telefondan Ziyafet Satış Ofisi ile irtibata geçebilirsiniz.

Hilton Worldwide’ın En İyi Şefleri Ve Barmenleri İstanbul’da Yarıştı

400’den fazla yiyecek- içecek uzmanı ve executive şef ilk kez İstanbul’da, Hilton Worldwide Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Yiyecek-İçecek Konferansı’nda bir araya gelirken, Hilton Worldwide’ın en parlak yetenekleri bölgenin en iyisi seçilmek için birbirleriyle kıyasıya yarıştı.İstanbul, Türkiye – 05 Mart 2015 – İstanbul’da düzenlenen Hilton Worldwide Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Yiyecek-İçecek Konferansı (Hilton Worldwide Europe, Middle East and Africa Food and Beverage Conference ) Hilton Worldwide’ın şeflerini, yiyecek-içecek uzmanlarını ve sektörün liderlerini buluşturdu. Etkinlik kapsamında hem yiyecek-içecek dünyasındaki trendler ve yenilikler tartışıldı hem Hilton Worldwide çalışanlarının hünerlerini sergiledikleri bir yarışma düzenlendi.


Markanın geçen yıl açılan amiral gemisi, yiyecek-içecek servisiyle ünlü Hilton İstanbul Bomonti Otel ve Kongre Merkezi’nde şubat ayında düzenlenen etkinlikte 400’den fazla sektör profesyoneli ve şef bir araya geldi. Hilton Worldwide Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Yiyecek-İçecek Başkan Yardımcısı Simon Lazarus etkinlikle ilgili olarak şöyle konuştu: “Yiyecek-içecek, dünyanın en büyük ve en hızlı büyüyen küresel otel zinciri Hilton Worldwide’ın başarısı ve performansı konusunda kilit bir rol oynuyor. Vizyonumuz, yiyecek-içecek alanında tartışmasız mükemmeliyet sembolü olmak ve tüm otellerimizde olağanüstü yiyecek-içecek hizmetleri sağlamaya odaklanmış durumdayız. Sürekli gelişen ve çok güçlü bir rekabetin yaşandığı bu pazarda konuklarımızın ihtiyaçlarını karşılamak için sürekli yenilikler sağlamak için çalışıyoruz.”


Prestijli Yiyecek ve İçecek Uzmanları Yarışması’nda (F&B Masters) katılımcılar teknik becerilerini, yaratıcılıklarını ve inovasyon yeteneklerini sergiledi. Avrupa, Ortadoğu ve Afrika çapındaki Hilton Worldwide otellerinden seçilen 10 yiyecek-içecek ekibi iki kategoride yarıştı: Aşçılık ve barmenlik. Hilton Worldwide’ın üst düzey yiyecek-içecek yöneticileri, endüstri uzmanları ile Türkiye, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’dan gazetecilerden oluşan bir jürinin önüne çıkan yarışmacılar, yaratıcılık, lezzet, hazırlık, inovasyon ve sunum alanlarında değerlendirildi.Hilton Alexandria Corniche (Mısır), Hilton Amsterdam (Hollanda), Hilton Prague Old Town (Çek Cumhuriyeti), Hilton Sandton (Güney Afrika) ve Hilton Vienna Danube Waterfront’tan (Avusturya) gelen ekiplere, ‘kara kutu’dan çıkan ve öncesinde ne olduğunu bilmedikleri malzemeler kullanarak üç farklı yemek hazırlama görevi verildi. Yarışmacılar, bu malzemelere ek olarak ahtapot, ördek ve ayva kullandı.

Hilton İstanbul Bosphorus (Türkiye), Conrad Algarve (Portekiz), Doubletree by Hilton Marjan Island (BAE), Hilton Addis Ababa (Etiyopya) ve Hilton Manchester Deansgate’den (İngiltere) gelen ekipler ise Miksoloji Kupası için yarıştı. Yoğurt, avokado, ceviz, biberiye ve üzüm gibi 20’den fazla malzeme kullanarak yenilikçi kokteyller hazırlayan yarışmacılar, denge, teknik, ölçüm, iletişim tarzı ve içecek sunumu alanlarında değerlendirmeye tabi tutuldu.Yarışmada Hilton Vienna Danube Waterfront aşçılık, Conrad Algarve de miksoloji kategorilerinde altın madalya kazanırken, Hilton İstanbul Bomonti Otel ve Kongre Merkezi Executive Chef’i Yannis Manikis, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesinde 2014’ün en iyi şefi seçildi.

Hilton Worldwide Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Yiyecek-İçecek Başkan Yardımcısı Simon Lazarus şöyle dedi: “Olağanüstü bir yiyecek-içecek deneyimi sunmak için işini tutkuyla yapan profesyoneller yetiştirmek ve kendilerini geliştirmeleri için olanaklar yaratmaya gerek olduğuna inanıyoruz. Bu amaç doğrultusunda ekip üyelerimizi desteklemeyi ve eğitmeyi sürdürüyoruz. Yiyecek ve İçecek Uzmanları Yarışması, onlara yetenek ve becerilerini sergileyebilecekleri harika bir platform sağlıyor. Yarışmanın kalitesi olabilecek en yüksek düzeydeydi ve tüm finalistler başarılarından gurur duymalı.” Hilton İstanbul Bomonti Otel ve Kongre Merkezi Executive Şefi Yannis Manikis ise “Türkiye, zengin bir gastronomi mirasına ve mutfak geleneğine sahip. Geleneksel tarifler için kaliteli malzemeler kullanır ve modern dokunuşunuzu da eklerseniz, sonuçlar her zaman unutulmaz olur. Bizim işimiz inovasyon ve ben de kültürel ve toplumsal değerlerimize uygun oldukları sürece yeni trendleri değerlendirmeye her zaman açığım. Bu anlayışın bir göstergesi olarak, Hilton İstanbul Bomonti Otel ve Kongre Merkezi’nin ana restoranı olan the globe’da dahiyane dokunuşlarla zenginleştirilmiş geleneksel tatlar sunuyoruz” ifadesini kullandı.Conrad Algarve, ‘2014 Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi En İyi Yiyecek ve İçecek Oteli’ ödülüne, Hilton Vienna Danube Waterfront’tan Thomas Spitzer de ‘2014 Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi En İyi Yiyecek ve İçecek Müdürü’ ödülüne layık görüldü.

The Grand Tarabya’nın SPA’sında Gelin Hamamı Keyfi

Therapıa’da Gelin Hamamı Keyfi
The Grand Tarabya’nın Boğaz’a karşı SPA’sı Therapia’da bambaşka bir dünya sizi bekliyor.
4500 m²'lik kullanım alanıyla İstanbul’un Boğaz manzaralı en büyük SPA’sı olan Therapia SPA, gelin adaylarını hayatlarının en özel gününe hazırlıyor.


Türk hamamlarında kullanılan en geleneksel hidrasyon maddesi gülün faydalarına başvurulan Therapia’nın hamamında gelin adayları, hem bedenen hem ruhen arınırken; sevdikleriyle de keyifli vakit geçiyorlar.


Peynir çeşitleri, üzüm, Osmanlı tatlıları ve şerbetleri, lokum çeşitleri, mini sandviçler, zeytinyağlı çeşitleri, cevizli sucuk gibi ikramların olduğu paketlere VIP Hamam bölümünde 15 dakikalık, Şifa Hamamı’nda ise 30 dakikalık kese&köpük dahil.

VIP Hamam’daki Gelin Hamamı Programı, 25-30 kişi için 3.750 Euro+KDV, 10-15 kişi için 2000 Euro+KDV…






Türkiye'nin Önde Gelen Turizm Beldelerinden Alanya, Berlin Turizm Fuarı’nda

Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV) ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD), Alanya’nın ağırladığı turist sayısını arttırmak hedefiyle başlattığı çalışmalar kapsamında 2015 ITB Berlin Turizm Fuarı’nda yer aldı. Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV) ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) Alanya’nın sahip olduğu turizm potansiyelini tüm yönleriyle ortaya koymayı ve bölgeyi ziyaret eden yerli-yabancı turist sayısını arttırmayı hedefliyor. Bu kapsamda Alanya için tanıtım hamlesi başlatan ALTAV ve ALTİD, 4 – 8 Mart 2015 tarihleri arasında gerçekleşen dünyanın en etkin  turizm  fuarı olan ITB Berlin Turizm Fuarı’na 24. kez etkin katılım sağladı. Yaklaşık 189 ülkenin turizm sektörü temsilcilerinin katıldığı 49. ITB Berlin Fuarı’nda, Alanya’nın dünyaca ünlü sahillerinin yanı sıra yerel gastronomisi, arkeolojik ve doğal varlıkları ile 4 mevsim tatil fırsatı sunan zenginlikleri tanıtılıyor.Faik Melih KAPTANOĞLU: “Dünyanın en kapsamlı turizm fuarı olan ITB Berlin Fuarı’na katılmamızın bölgemizin tanıtımına artı değer katacağına inanıyoruz.”


Fuarın bölge açısından önemli bir işlevi yerine getirdiğini söyleyen Alanya Turizm Tanıtma Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Faik Melih KAPTANOĞLU, “Alanya’nın turizm potansiyelini en üst seviyede harekete geçirme hedefimiz doğrultusunda gerçekleştirdiğimiz çalışmalara bu yıl daha da hız verdik. Dünyanın en etkili ve kapsamlı turizm fuarı olan ITB Berlin Fuarı’na bu yıl ki katılımımız Alanya ve çevresinin tüm yönleriyle tanıtılması açısından çok önemli. Sahip olduğu güzelliklerle yerli ve yabancı ziyaretçilerin farklı turizm beklentilerini   karşılayacağını inandığımız bölgemiz için 12 ay aktif turizm hedefliyoruz. Bölgede topyekûn kalite anlayışı ile çalışmalar organize ederek rekabetin, misafir memnuniyetinin ve kalite yönünde gelişimin devam ettirilmesini önceliğimiz olarak görüyoruz. Yurtiçi tanıtımına ağırlık verilmesi, alternatif turizm ürünleri geliştirilmesi,  misafir profili ve eğilimlerinin doğru değerlendirilmesi, pazar dinamikleri, yatırımların verimliliği, kalifiye personelin yetiştirilmesi ve tedarikçilerin katılımı gibi alanlarda yapılan çalışmaların devamlılığının sağlanmasını hedefliyoruz.” dedi.

Burhan SİLİ: “Alanya turizminin kalite standartlarını yükseltmek, Alanya’yı daha iyi tanıtabilmek ve 12 ay turizm adına çalışmalar yapıyoruz.”

Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Yönetim Kurulu Üyesi ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) Başkanı Burhan SİLİ, “ALTİD olarak dünyada gelişen yeni turizm trendlerini göz önüne alarak, başta konaklama sektörünün rekabet gücünü artırmak ve Alanya’yı daha iyi tanıtabilmek için çalışmalar yapıyoruz. Turizmin ve sektörde çalışan işgücünün niteliklerini artırmak, resort turizminin yanında spor turizmi, sağlık turizmi, spa ve wellness, ileri yaş turizmi, engelli turizmi, gençlik turizmi-doğa sporları, kültür turizmi ve kongre merkezinden yararlanarak mevsimselliği yıl bazına yayma, tüketicinin talebini yönlendirebilme ve dolayısıyla istihdama ve ekonomiye katkı sağlama misyonumuz doğrultusunda hareket ediyoruz.” dedi.

Alanya’nın son yıllardaki gelişimine değinen SİLİ, “2000’li yılların başında 50 bin dolayında belgeli yatağı bulunan Alanya, 2010’da 80 bin yatağa ulaştıktan sonra 2014 yılında bu seviyeyi 125 bine ulaştırarak yatak arzını 2,5 kat arttırdı. Ziyaretçi girişi ise 2002’de 1.029.350 olan Alanya bu sayıyı 3,8 kat artırdı. Bu artışı önümüzdeki yıllarda 4’e katlamayı hedefliyoruz.” dedi.

Alanya turizminin kalite standartlarını yükseltme hedeflerinden bahseden Burhan SİLİ, sürdürdükleri çalışmalar hakkında bilgi verdi: “2011 yılında 3 yıllığına imzalanan “Engelsiz Turizm Kenti Alanya Projesi”, Kültür ve Turizm Bakanlığı, T.C. Başbakanlık Özürlüler İdaresi Başkanlığı, Alanya Belediyesi, Alanya Ticaret ve Sanayi Odası (ALTSO) ve ALTİD koordinasyonunda yapılmış ve devam ettirilmesi planlanmıştır. Bir diğer projemiz; Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı’nın (BAKA) 2014 Alternatif Turizm hibe programı kapsamında desteklediği “Alanya Doğa Sporlarını Geliştirme” projemizdir. “Alanya’da Dalga Sörfü” projesini ise BAKA ile birlikte tamamladık. Proje sayesinde Alanya’ya sörf sporcuları gelmeye başlamış, turizm kapsamında bölgemize gelen misafirler için alternatif spor alanı oluşturulmuştur.” diyerek sözlerini tamamladı.

4 MEVSİM FARKLI KEYİF DESTİNASYONU; ALANYA...
Akdeniz’in en güzel kıyılarından biri olan Alanya, kilometrelerce uzanan kumsalı, maviden turkuvaza dönen denizi ile ziyaretçilerini bambaşka bir dünyaya davet ediyor. Akdeniz’den hemen sonra yükselen Batı Toroslar’ın çam ve sedir ormanları, zirvelerden kopup gelen akarsuları ve vadileri misafirlerine masalsı bir deneyim vaat ediyor. Kentin içinde açan portakal çiçeklerinin kokusu ve her mevsim rengarenk açan çiçeklerle süslü sokakları ile huzurun adresi olan Alanya, sahip olduğu büyüleyici mağaralarıyla ise hem kara hem de denizde şifa sunuyor.

Türkiye turizminin gelişiminde öncü bölgelerden birisi olan Alanya, 1950’li yıllarda başlayan turist trafiği; iç pazar, Almanya ve diğer Avrupa  ülkelerinden gelen ziyaretçileri ile ivme kazanmıştır. Turizmi Teşvik Kanunu ile birlikte Alanya’nın doğu ve batısı turizm merkezi olarak ilan edilirken, turistik yatırımlar hızlanmış, turist hareketleri de kitleselliğe ve organize turlara dönüşmüş, yeni yatırımlar ve artan taleple bölge 1990’lı yıllara kadar gelişimini sürdürmüştür.    2000’li yıllarda  yabancılara yönelik konut satışları da tesis yatırımları kadar hızlı gelişme göstermiştir.

Tarımsal anlamda da ülke ekonomisine büyük katkısı olan Alanya'da, her yıl 70 bin ton muz üretilmektedir. Üretim, 'açık alan' ve 'örtü altı' olarak isimlendirilen iki ayrı alanda yapılmaktadır. Alanya, Türkiye avokado üretiminde ise yüzde 70 paya sahiptir. Alanya'da avokado rekoltesi 752 tona çıkmıştır ve üretim giderek artmaktadır. 1990 yılında ilk kez yetiştirilen avokado ağacı 16 bin 200 adete ulaşmıştır ve 1.620 dekarda üretim yapılmaktadır. Alanya'da resmi kayıtlara yansıyan 107. 900 adet de nar ağacı bulunmaktadır.

Emirates tek başına Avrupa Ekonomisine 6,8 Milyar Euro Katkı Sağlıyor

Emirates Havayolu, uluslararası danışmanlık şirketi Frontier Economics tarafından hazırlanan son rapora göre, gerçekleştirmiş olduğu ticari faaliyetlerle Avrupa Birliği ekonomisine 6,8 milyar Euro tutarında katkı sağlıyor. Emirates, Avrupa Birliği’nde toplamda 85 bin 100 kişiye istihdam imkanı yaratırken bu sayının yaklaşık 41 bin kişilik kısmı sadece Airbus’tan alınan uçakların üretim ve teslim sürecinde görev alıyor.


Avrupa'nın önde gelen danışmanlık şirketi Frontier Economics, insanları ve mekânları birbirine bağlayarak ‘küresel birleştirici’ rolünü üstlenen Emirates’in Avrupa ekonomisine katkısını ölçen sosyo-ekonomik etki araştırma raporunu yayımladı.  Rapora göre, dünya üzerinde 220 farklı destinasyona hizmet sunan Emirates operasyonları, 2013-2014 yıllarında tüm Avrupa'da 85 bin100 kişiye istihdam olanağı sağladı. Bu rakam AB’nin toplam GSYİH'sinin 6,8 milyar Euro'luk kısmını oluşturuyor.  Emirates'in aynı dönemdeki Airbus A380 alımları ise 41 bin kişiye istihdam yaratırken GSYİH’de 3,4 milyar Euro hacmine denk geliyor.

Emirates’in AB ekonomisine sağladığı katkıyı değerlendiren şirketin Genel Müdürü Sir Tim Clark, "Emirates, Avrupa pazarına gönülden bağlı. İlişkimizin başlangıcı, Dubai'den Londra Gatwick Havalimanı'na ilk uçuş başlattığımız yıl olan 1987'ye dayanıyor. Bu tarihten itibaren talebe bağlı bir büyüme yaşadık. Şimdi Avrupa'dan haftada 350'nin üzerinde yolcu uçuşu gerçekleştiriyoruz ve Dubai'deki merkezimiz üzerinden küresel bağlantı sağlıyoruz. Emirates'in ekonomiye etkisi son derece önemli. Frontier'in raporuna göre, operasyonlarımız ve Airbus'tan yaptığımız uçak alımları ile Avrupa genelinde 100 binin üzerinde kişiye istihdam desteği sağladık. Emirates, özellikle diğer havayolu şirketlerinin hizmet sunmadığı pazarlarda seyahat ve kargo taleplerini canlandırarak, o ülkelerin ekonomilerine de katkıda bulunuyor. Emirates'in bazı rakipleri geçmişte bizi Avrupa pazarını olumsuz etkilemekle suçladı, ancak Frontier analizi farklı bir resim ortaya koyuyor”dedi.

Frontier tarafından yürütülen çalışma, Emirates'in 28 Avrupa şehrindeki varlığının bölgesel gelişmeye; hatta özellikle merkez durumunda olmayan ve taşıma şirketlerinin genellikle tercih etmediği pazarların gelişmesine önemli oranda katkıda bulunduğunu gösteriyor.

Frontier Economics'in Kurucusu ve Üst Yöneticisi Dan Elliot görüşlerini şöyle ifade etti: "Araştırmamız, Emirates operasyonlarının doğrudan, dolaylı ve tetikleyici etkisinin yanı sıra, özellikle ikincil şehirlerle olan bağlantının gelişmesinin, AB'nin milli gelirine önemli katkı sağladığını gösteriyor. Bu katkı henüz hak ettiği değeri görmedi, ancak kesinlikle ilgi gösterilmesi gereken bir durum olduğunu düşünüyorum."

Emirates’in ikincil şehirlere katkısı
Geçmiş yıllarda Avrupa'dan yapılan uluslararası uçuşlar, genellikle Avrupa'daki büyük bir merkezlerden yapılıyordu. Bu durum, diğer büyük Avrupa şehirlerinin ticari gelişimlerini ve doğrudan yabancı yatırım fırsatlarını sınırlandırarak, bu şehirlerle olan bağlantı boşluğunu daha da genişletiyordu. Emirates, 1987 yılında Avrupa'ya yönelik hizmetlerini başlattığı günden bu yana bu boşluğun kapatılmasına yardımcı oldu ve talebe bağlı olarak Avrupa çapındaki önemli ve ikincil şehirlere sunduğu hizmetlerini kademeli olarak artırdı.

Emirates ile Avrupa çıkışlı 220 farklı destinasyon
Emirates'in AB üyesi 16 ülkedeki 28 uçuş noktasını kapsayan Frontier analizi, bu şehirlerden çıkan ve Emirates’e özgü olan 220 rota tanımlıyor. Bu rotaların 21'ini Avrupa şehirlerinden hareket eden direk uçuşlar, 199’unu ise dünya üzerindeki çeşitli noktalara Dubai üzerinden aktarmalı uçuşlar oluşturuyor. Belirtilen noktalara yapılacak uçuşlarda diğer havayollarının ise en az bir ek aktarmaya daha ihtiyaç duyması, raporun ortaya koyduğu önemli sonuçlar arasında yer alıyor.

Frontier Economics'in kurucusu ve Yöneticisi Dan Elliot, "Emirates'in bu farklı 220 rota üzerinden sağladığı bağlantı doğrudan yabancı yatırımı ve ticareti olumlu yönde etkiliyor ve bölgesel merkezlerin gelişimine katkıda bulunuyor.  Ayrıca bu bağlantılar, tüketicilere seçenek sunarak turizm hacmini artırırken; aynı zamanda hem bölgesel merkezlere hem de bu merkezlerden yapılan hava kargo teslimatlarını destekliyor. Emirates'in, Avrupa Birliği’ne yaptığı 6,8 milyar Euro’luk katkısını baz alarak, 220 farklı bağlantının yarattığı hızlandırıcı etki sayesinde önümüzdeki dönemde 215 milyon Euro tutarında GSYİH'ye eşit 3 bin istihdam daha yaratacağını öngörüyoruz."

Rixos Hotels, Üç Kategoride Ödüle Layık Görüldü

Rixos Hotels’e Uluslararası Stevie Ödülü
Rixos Hotels, dünyanın en saygın iş ödüllerinden Stevie Awards’ta üç kategoride ödüle layık görüldü
Rixos Hotels, iş dünyasının küresel ölçekteki en büyük ve en itibarlı ödüllerinden biri olan Stevie İş Ödülleri 2015’te ödülleri topladı. Las Vegas’ta düzenlenen ödül töreninde, Business Development Achievement of the Year - Hospitality & Leisure Industries, Customer Service Department of the Year – Leisure & Tourism ve Best Use of Technology in Customer Service dallarında toplam üç bronz Stevie ödülünün sahibi Rixos Hotels oldu.


Bu yıl dokuzuncusu verilen Stevie® Awards  Satış ve Misafir İlişkileri ödüllerine dünya genelinden 139 firma katıldı. İki ay süren ve yedi değerlendirme komitesi tarafından titizlikle seçilen kazananlara ödülleri 27 Şubat’ta Bellagio, Las Vegas, Nevada’da görkemli bir tören ile verildi.Layık görüldükleri ödüllerin kendileri için ayrı bir önemi olduğunu vurgulayan Rixos Hotels Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Erkan Yıldırım, “Yunanca’da “taçlandırma” anlamına gelen, “Stevie” ödüllerini alarak, uluslarası lüks otel zinciri hedefimizi bir kez daha taçlandırdığımızı düşünüyorum. ……” dedi. Las Vegas’ta düzenlenen tören ödülleri Rixos Hotels Kurumsal E-Ticaret Müdürü Ömer Şimşek teslim aldı.

Erdem Bilgin Radisson Blu Conference & Airport İstanbul'a Genel Müdür olarak atandı

Otelcilik sektörü ile 1988 yılında tanışan Erdem Bilgin, Carlson Rezidor Hotel Group ailesine 2005 yılında katıldı. 2013 yılından bu yana Park Inn by Radisson Donetsk'te Genel Müdürlük görevini üstlenen Bilgin, Aralık 2014'te Radisson Blu Conference & Airport Istanbul'a Genel Müdür olarak atandı.


Otelcilik sektöründe iş hayatına 1988 yılında başlayan Erdem Bilgin; Ege Üniversitesi Otel Yöneticiliği ve Anadolu Üniversitesi Kamu Yönetimi bölümlerinden mezun olduktan sonra Cornell Üniversitesi'nde farklı sertifika programlarını tamamladı. Swissotel İstanbul ve Conrad İstanbul'da yöneticilik yapan Bilgin, 2005 yılından itibaren, Carlson Rezidor Hotel Group'a bağlı Radisson Blu Bosphorus'ta, sırasıyla Ön Büro ve Gelirler Müdürü, Odalar Bölümü Direktörü ve Genel Müdür Yardımcısı görevlerini sürdürdü. Kariyerine 2010 yılından itibaren yurt dışında, Radisson Blu Tiflis ve Radisson Blu Batum'da Genel Müdür Yardımcısı olarak devam eden Bilgin, 2011 yılında Park Inn by Radisson Ekaterinburg'ta Genel Müdür olarak görev aldı. 2013 yılında ise Park Inn by Radisson Donetsk'te Genel Müdürlük görevini üstlenen Bilgin'in oteli bu süreçte, Carlson Rezidor Hotel Group tarafından "2014 Adversity Award" ile ödüllendirildi. Bilgin, Aralık 2014'te Radisson Blu Conference & Airport Istanbul'a Genel Müdür olarak atandı.




İnternet ortamında akıllı gözetim dönemi başladı

Profesyonel IP tabanlı video gözetim çözümleri sağlayan Synology, üstün performans, tam güvenilirlik ve dinamik otomasyona sahip Surveillance Station 7.0 sürümünü kullanıcılarının hizmetine sundu. Sezgisel ve çok görevli (Multitasking) arayüz tasarımına sahip, yüksek güvenlik ve fiziksel erişim kontrol olanağı sunan yeni ürün, kurumların güvenlik ihtiyaçlarını karşılıyor. 2.700’den fazla IP kamera modelini destekleyen Surveillance Station 7.0, çoklu ekran, otomatik hareket algılama, önceden belirlenen kurallar çerçevesinde görüntü yakalama, alınan görüntüleri otomatik cep telefonuna gönderme ve gündüz-gece pozlama modları gibi üstün konfigürasyonları ve daha esnek kurulum avantajları ile birlikte geliyor.


Artan veri miktarı ile birlikte bu verilerin depolanmasında kullanılan çözümlerin önemini de artıyor. Kurumlar ve kullanıcılar, veri depolama ve video gözetiminde çok fonksiyonlu, yüksek performanslı ve aynı zamanda güvenilir çözüm arayışındalar. Özelikle KOBİ sektöründe bu türden bir algı değişimi yaşanıyor. BYOD, büyük veri, bulut ve mobilite gibi güncel eğilimleri kapsayan ve bu eğilimlerin getirdiği yeni teknolojiler ile uyumlu çalışan ürünler, rekabette firmaları öne taşıyor.


Video gözetiminin ötesinde fiziksel erişim kontrolü
Günümüzde son derece hassas olan güvenlik kavramı, iş yapış süreçlerinin ilk basamağında yer almaya başladı. Güvenlik maliyetleri önem arz ederken, performans ve yönetilebilir ürün beklentileri, kurumların öncelikli ihtiyaçları arasında. Yeni sezgisel tasarımı sayesinde, yüksek güvenlik ve fiziksel erişim kontrolü ile öne çıkan Surveillance Station 7.0, video gözetiminin ötesine geçerek fiziksel erişim kontrolünün gerçek dünyasına girilmesini sağlıyor. Profesyonel IP tabanlı video gözetim çözümlerinin kurumların güvenlik dünyasındaki olmazsa olmazları arasında olduklarını belirten Synology Türkiye Ülke Müdürü Volkan Yiğit, “Synology olarak bireysel ve kurumsal kullanıcılara ölçeklenebilir, yüksek performanslı, yenilikçi ve kullanıcı dostu çözümler sağlıyoruz. Kurumların ve son kullanıcıların iş performanslarını artıran NAS ürünlerimiz, kullanımı kolay kullanıcı arayüzleri, güvenli, verimli ve kullanışlı bir deneyim sunuyor. Artan güvenlik ihtiyaçlarını adresleyen bir çözüm olan Surveillance Station 7.0 sürümünü kullanıcılar ile buluşturmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.  

Tek pencereden tüm güvenlik süreçlerinizi hızlı ve eksiksiz bir şekilde yönetin
Yenilenmiş arayüz tasarımı ile iş yerlerinde güvenliği otomatize eden Surveillance Station 7.0, tek pencere üzerinden geniş ve çok pencereli bir hakimiyet alanı oluşturulmasına olanak sağlıyor. Tek bir ekran üzerinden geniş bir işlevsellik imkanı yaratan Surveillance Station 7.0, çoklu görev özelliği sayesinde, canlı görüntü izlemeden IP kameraları yönetmeye, ayarlar üzerinde değişlik yapmaktan geçmiş kayıtları izlemeye kadar birçok işlemin tek noktadan gerçekleştirilmesini mümkün kılıyor.    

Kapsamlı IP kamera entegrasyonu ile gözünüz arkada kalmasın
Çok sayıda IP kamera ve donanımını destekleyen Surveillance Station 7.0, nesne takibi, dijital çıktı ve çift yönlü ses takibi gibi özelleştirilmiş özellikleri ile rakiplerinden ayrılıyor. Gözetim özelliklerinin özelleştirilmesini ve esnek bir gözetim sistemi oluşturulmasını mümkün kılan Surveillance Station 7.0, alarmlar veya manyetik kilitler gibi harici cihazlara da bağlanabiliyor. İnsan hatasını en aza indirgemek için kurgulanabilir görev otomasyonu sistemine sahip Surveillance Station 7.0, güvenlik sistemindeki açıkların kapatılmasına yardım ediyor. Kurumlar ürünün zengin özellikleri sayesinde önceden kurgulanmış senaryolar ile çok çeşitli görevleri sisteme tanımlayarak, güvenliği üst seviyelere çıkarabiliyor. Gözetim alanının esnek ve kolay yönetilebilmesine olanak sağlayan Surveillance Station 7.0, kurumların gözü ve kulağı oluyor.    

Anlık görüntüleri önceden belirlenmiş kurallarla hızlı ve kolay yönetin
Surveillance Station 7.0 çözümü, anlık görüntüleri hızlı ve kolay bir şekilde yönetmeyi mümkün kılıyor. Eylem kurallarının önceden belirlenebildiği ürün, belirli bir yerde hareket olduğunda kameraların otomatik olarak eylemin gerçekleştiği yöne dönebilmesini, anlık görüntü alınabilmesini, alarm çalınmasını ve bu işlemlerin cep telefonuna anlık gönderilmesi ile fark yaratıyor. Surveillance Station 7.0, Tayvan kökenli NBM firmasının ev sahipliğinde, 19 Mart 2015 tarihinde gerçekleştirilecek “IP Surveillance Seminar”deki yerini aldı. İskoçya’nın başkenti olan Edinburg’da düzenlenecek etkinlikte, Synology, Surveillance Station 7.0 ürününün yanı sıra, en son NAS (Netwrok Atteched Storage) çözümlerini de sergileyecek.



6 Mart 2015 Cuma

Valilikler Bakanlık Talimatı Olmadan Denetim Yapacak

TURİZMİN SESİ
Kültür ve Turizm Bakanlığı Yatırım ve İşletmeler Genel Müdürlüğü tarafından yayınlanan genelgeye göre, Valilikler bundan böyle, Bakanlık talimatı olmadan seyahat acentalarını denetleyebilecek.


Kültür ve Turizm Bakanlığı Yatırım ve İşletmeler Genel Müdürlüğü, kayıtdışı acentaların önlenmesi için gerekli tedbirlerin alındığını bir genelge yayınlayarak açıkladı.Valilikler (İl Kültür ve Turizm Müdürlükleri) Bakanlık talimatına gerek olmaksızın 1618 sayılı Seyahat Acentaları ve Seyahat acentaları Birliği Kanunun 24’ncü ve Seyahat Acenta Yönetmenliği 55’nci maddeleri kapsamında  her zaman denetim yetkisini kullanabilecek. Belgesiz faaliyet yürüttüğü tespit edilen kişi veya kurumlar hakkında cezai işlem uygulanması için tutulan tutanaklar da Valilikler tarafından düzenlenecek.




Estonya’nın Başkenti Talin’in Konseyi Kemer’de

TURİZMİN SESİ- Halil ÖNCÜ-KEMER
Estonya’nın başkenti Talin’de yer alan Kent Konseyi Başkan ve üyeleri Antalya ve Kemer’de çeşitli ziyaretlerde bulunuyorlar.Antalya ve Kemer’de başta eğitim ve şehirleşme konularında bilgiler almak üzere Oflaz Turizmin organize ettiği gezi ile Kemer’e gelen ve bölgedeki Merkez İlköğretim Okulu  ile Kemer Kolejini ziyaret eden heyet,  okul yönetimi, öğretmen ve  öğrencilerinden bilgiler aldılar. Sınıfları ziyaret ederek öğrenciler ile görüşen Talin Kent Konseyi Başkanı Toomas Vitsut, Estonya hakkında öğrencilere bilgiler verdi. Ziyaretlerde Oflaz Turizmin sahibi Ozan Güven ile Kemerli İş adamı Özgür Kurga da heyete eşlik etti. Okul ziyaretlerini gerçekleştiren heyet ayrıca Kemer’de kazı çalışmaları devam eden İdyros Antik Kentine giderek, Selçuk Üniversitesi Arkeoloji Bölümü Öğretim Üyesi Dr. Hakan Öniz’den bölge hakkında ve kazı çalışmaları hakkında bilgiler aldılar. Ayışığı’nı ziyaret eden heyet ardından Ulupınar’da yemek yedi.


Estonya Talin Kent Konseyi Başkanı Toomas Vitsut ziyaretleri konusunda bir açıklama yaparak, “ Estonya Talin Kent Konseyi olarak dünyanın birçok ülke ve şehirlerine geziler düzenliyoruz. Amacımız burada gerek eğitim alanındaki gerekse de şehirleşme anlamında gelişmeleri yakından görmek ve takip etmek. Daha önce heyetimizden bazı kişiler Türkiye’ye gelerek İstanbul’a ziyaretler gerçekleştirdiler. Bu kez Antalya’dayız.  Kemer’de okulları ziyaret ediyoruz. . Bulduğumuz isüre içerisinde hem şehri gezerek hem eğitim alanında gelişmeleri göreceğiz hem de  ilgili kurum ve kuruluşlar ile temaslarda bulunacağız” dedi.


Heyette Talin Kent Konseyi  Başkanı Toomas Vitsut’un yanı sıra Sosyal ve Çevresel Psikoloji Profesörü Mati Heidmets, Estonya Ensitütüsü Gelecek çalışmaları direktörü Prof. Erik Terk, Talin Teknoloji Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakülte Dekanı Sulev Maeltsemees, Talin şehir Ombudsmanı Juri Kaljuvee, Talin Kültür ve Gençlik Merkezi Başkanı Tiina Magi ile birlikte 10 kişi yer alıyor. Yaptıkları ziyaretlerde Talin Kentinin tanıtımının yer aldığı bir harita ve tanıtım kitapçığını ilgili kişilere sunan heyet, hafta sonuna kadar ziyaretlerini sürdürecek.


İstanbul Kitchen's Academy’de, Yeni Dönem Profesyonel Aşçılık Dersleri Başlıyor

İstanbul Üniversitesi Sertifikası veren tek mutfak okulu İstanbul Kitchen's Academy, 2011 yılından bu yana kalitesi, standartları ve başarı grafiğini giderek yükselmektedir. İstanbul Kitchen's Academy’nin profesyonelliğe bakış açısı; kalite, standartlar, uzmanlaşma, yaratıcılık ve gelişimi gösteren sertifikalarla bunların tamamlanmasıdır.



İKA öğrencileri "Gıda ve Personel Hijyeninden İşçi Sağlığı ve İş Güvenliğine", "Beslenme İlkeleri ve Menü Planlamadan Yiyecek İşletmeleri Otomasyon Sistemlerine" kadar kapsamlı bir eğitim alırlar. Eğitimlerin ilk 3 ayı pratik son bir ayı teorik derslerle geçer. Eğitim sonunda bir tez hazırlayarak, eğitimlerini taçlandırırlar. İKA öğrencileri sadece mesleki bir eğitim almakla kalmaz, aynı zamanda geniş bir vizyon da kazanırlar.

İstanbul Kitchen's Academy, 30 Mart’ta başlayacak olan yeni dönem Profesyonel Aşçılık Dersleri için heyecanla ve mutlulukla öğrencilerini bekliyor.Profesyonel Aşçı olarak, dünyanın kapıları size açılsın istiyorsanız; İstanbul Üniversitesi Sertifika’nızı alın, geleceğinize doğru yola çıkın!

Profesyonel Aşçılık Dersleri stajlı 8 ay: 13.500 TL
Profesyonel Aşçılık Dersleri stajsız 4 ay: 12.500 TL

İstanbul Kitchen’s Academy
Tel: 0 212 292 81 10

TAV, Berlin’de İzmir, Gazipaşa ve Bodrum’u tanıtıyor

TAV Havalimanları, dünyanın en büyük turizm ve seyahat fuarı ITB Berlin-Uluslararası Turizm Borsası’nda bu yıl işlettiği İzmir, Gazipaşa-Alanya ve Milas-Bodrum havalimanlarının tanıtımını ön plana taşıdı. TAV’ın havalimanlarını işlettiği Gürcistan’ın Batum, Makedonya’nın Ohrid ve Tunus’un Enfidha – Hammamed bölgeleri de diğer gözde turizm destinasyonları arasında yer aldı.
Havalimanı işletmeciliğinde Türkiye’nin dünyadaki lider markası TAV Havalimanları, bu yıl 49. kez düzenlenen ve uluslararası turizm-seyahat endüstrisinin en prestijli etkinliklerinden olan ITB Berlin-Uluslararası Turizm Borsası Fuarı’na katıldı. TAV Havalimanları’nın, İzmir, Gazipaşa-Alanya ve Milas-Bodrum tanıtımını ön plana taşıdığı standında ayrıca Gürcistan’ın Batum, Makedonya’nın Ohrid ve Tunus’un Enfidha-Hammamed destinasyonları tanıtıldı.


TAV Havalimanları Pazarlama Direktörü Aslıhan Çörtük, “Dünyanın her yerinden turizm sektörünün önde gelen temsilcilerinin buluştuğu ITB Berlin Fuarı’nda bu yıl İzmir, Gazipaşa-Alanya ve Milas-Bodrum’u ön plana taşıdık. Bu destinasyonların yer aldığı çanakta turizm potansiyeline paralel uçuşların artışına katkı sağlamak amacıyla büyük çaba sarf ediyoruz. Ayrıca Gürcistan, Makedonya ve Tunus’ta işlettiğimiz havalimanlarının yer aldığı destinasyonları da tanıtıyoruz. 12. kez yer aldığımız bu fuarda hedefimiz bulunduğumuz bölgelere katkı sağlamak. TAV Havalimanları olarak, ülkelerin ve şehirlerin giriş-çıkış kapıları olan havalimanlarının turizmin gelişmesi için itici güce sahip olması gerektiğinin farkındayız. Bu anlamda, 7 ülkede işlettiğimiz 14 havalimanı ve çeşitli coğrafyalarda faaliyet gösteren hizmet şirketlerimizi temsil eden standımızda bugün katılımcılar ve ziyaretçilerin ilgisini görmek mutluluk verici” şeklinde konuştu.


TAV Havalimanları işletmesini üstlendiği havalimanı lokasyonları ve hizmet şirketlerinin tanıtımı için ulusal ve uluslararası pek çok fuarda pazarlama faaliyetleri yürütüyor. Bu yıl TAV’ın 12. kez katıldığı ITB Berlin, turizm ve seyahat sektörünün dünyadaki en büyük organizasyonu olarak gösteriliyor. Bu yıl fuar, 160 bin metrekarelik fuar alanında 180’den fazla ülkeden gelen yaklaşık 10 bin katılımcı ve 180 bin ziyaretçiye ev sahipliği yapıyor.


‘Yılın En Kışkırtıcı Spa’sı’The Spa At Mandarin Oriental, Bodrum

İngiltere’nin dünyaca ünlü dergisi Tatler, düzenlediği “Tatler Spa Awards 2015”te The Spa at Mandarin Oriental, Bodrum’u ‘Yılın En Kışkırtıcı Spa’ ödülüyle taçlandırdı. Moda ve yaşam dergisi Tatler, “Tatler Spa Awards 2015” ile dünyadaki en iyi spa’ları belirledi. Tatler Spa Guide’ın lansmanı ile birlikte 2 Mart Pazartesi günü, Londra’daki Corinthia Hotel’de gerçekleşen etkinlikte, Mandarin Oriental, Bodrum ‘Yılın En Kışkırtıcı SPA’ ödülüne layık görüldü.


Ödülü, Mandarin Oriental, Türkiye Bölge Müdürü Nejat Sarp ile Mandarin Oriental, Bodrum Spa Direktörü Ana Crawford birlikte aldılar. Sarp yaşadığı mutluluğu; “Dünyanın pek çok noktasındaki spa’ların değerlendirildiği bu özel törende böylesine keyifli bir ödülü aldığımız için gurur duyuyorum. Bodrum yarımadasının en kapsamlı sağlık ve yaşam merkezi olan The Spa at Mandarin Oriental, Bodrum, sadece ülkemiz için değil dünyadaki sağlıklı yaşam tutkunları için de bir çekim merkezi yaratıyor.”sözleriyle dile getirdi.


Tatler Dergisi’nin “The Spa at Mandarin Oriental, Bodrum geniş alanı ile büyüleyici güzellikte. İçinde günlerce kaybolmaktan mutlu olacağınız ve ilgiyle sarmalanacağınız mükemmel bir tecrübe yaşayacaksınız” sözleriyle tanımladığı Spa, Bodrum Göltürkbükü Cennet Koyu’nda, Ege Denizi’nin göz alıcı manzarasını kucaklayan 2.700 metrekarelik alanda konumlanıyor. Dünyaca ünlü İtalyan mimar Antonio Citterio tarafından tasarlanan, üç kata yayılan The Spa at Mandarin Oriental, Bodrum’da 12 adet terapi odası bulunuyor.


5 bireysel terapi odası, 3 güzellik ve bakım odasına ilave olarak, 132 metrekarelik VIP Süit “Orkide” de yer alıyor. Süit, deniz manzaralı hamamı, çift kişilik bakım odası, zindelik havuzunun yer aldığı dinlenme odası, sauna, buhar odası ve macera duşunun yer aldığı ıslak alan/banyo bölümü ile benzersiz bir ortam sunuyor. Spa’da ayrıca, dinlendirici bir masaj ya da yenileyici bir bakımı aynı anda deneyimlemek isteyen çiftler için 60 metrekarelik bir Çift Süiti de mevcut.

Eskidji Gayrimenkul 2014 Yılının En Başarılı Ofislerini Ödüllendirdi

Eskidji Gayrimenkul 2014 ödülleri sahiplerini buldu. İstanbul’da düzenlenen Bölge Ortaklığı Toplantısında, 2014 yılının en başarılı ofisleri ödüllendirildi. 28 ildeki 77 Bölge ortaklığının katılımıyla gerçekleşen ödül töreninde 4 ödül ve 2 plaket ile en çok ödül Ankara’ya geldi. Eskidji Gayrimenkul Ankara Bölge Ortağı Köksal Ünal, 2014 Yılı “Kiralamada Ciro Birincisi”, “Kiralama Gelir İkincisi”, “Satışta Ciro İkincisi” ve “Satışta Adet Üçüncüsü” ödüllerine layık görüldü. Ödüllerin yanı sıra “Gayrimenkul Müzayedelerinde Müşteri Yönlendirme Oranı En Yüksek Ofis” ve “Gayrimenkul Müzayedelerinde Satışa Katkı Oranı En Yüksek Ofis” plaketleri de takdim edildi.


Ödül ve plaketlerini Eskidji Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Dikran Masis’ten alan Köksal Ünal, “Bu ödüllere Eskidji Ankara Merkez Bölge Ortaklığı olarak layık görüldük. Ama bu başarılar benim ve ekibimin olduğu kadar “Eskidji” markasının başarısıdır” dedi. 2014’te emlak piyasası için söylenen ‘sektör dibe vuracak’ söylentilerinin Eskidji’nin başarısını asla etkilemediğine vurgu yapan Ünal şöyle konuştu: “Ankara Bölge ortaklığı olarak birçok defa ödül aldık. Başarımızın 2015 yılında da artarak devam edeceğine eminim. Türkiye’de emlak piyasası hareketliliğini kolay kolay yitirmez. Herkesin oturduğu evin sahibi olmak istediği bir kültürden geliyoruz. Bu sebeple gayrimenkul almak ülkemizde her zaman önemli bir yatırım aracı olacak. Ve bizler, ‘Eskidji’ markasını soyadımız gibi benimseyerek gayrimenkul piyasasında yol gösterici olmaya devam edeceğiz.”

Eskidji Öncü Olacak
2014 emlak sektörünün değerlendirildiği ve 2015’in fırsatlarının konuşulduğu toplantıda, Hürriyet Emlak Satış Müdürü Önder Çoban, bir sunum gerçekleştirdi. Eskidji ile Hürriyet Emlak’ın entegrasyonu hakkında bilgi verildiği sunumda, sektörün sorunlarına da değinildi. Toplantı’nın bir diğer konuğu ise Reidin temsilcisi Serkan Karateke oldu. Reidin’in Türkiye’de uygulanmasında Eskidji’nin öncü rol oynayacağını belirten Karateke,  Reidin’in Eskidji Gayrimenkul’e entegrasyonuyla ilgili detaylı bilgi verdi.