5 Aralık 2017 Salı

Lufthansa, Avrupa'nın ilk ve tek ‘beş yıldızlı havayolu’ oldu

Üst düzey servis ve birinci sınıf konforuyla Skytrax ödülüne layık görüldü
Bugün Lufthansa, İngiliz havacılık danışmanlığı uzmanı Skytrax'in ‘beş yıldız’ sertifikasının sahibi olan Avrupa’nın ilk havayolu şirketi oldu. Böylece Lufthansa bu başarıyı yakalamış olan on havayolu içinde yerini almış oldu. Lufthansa First Class'ını yıllardır beş yıldıza layık gören Skytrax jürisi şimdi tüm havayolunu aynı sertifikayla onurlandırdı.

Deutsche Lufthansa AG Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Carsten Spohr, “Bu ödül, Lufthansa'yı dünyanın lider premium havayollarından biri haline getirme yolundaki yoğun çabalarımızın takdir edildiğinin bir kanıtıdır. Filomuz için büyük yatırımlar yaptık; tüm kabinlerimizi yeniledik, yeni dijital servisler ve yeni Lounge’lar hizmete sunduk; hem yerde hem uçak içinde daha iyi hizmet vermeye başladık. Üst düzey hizmetin kalite ve profesyonel kadromuz ile kombinasyonu, Lufthansa'ya beş yıldızlı havayolu olma statüsü kazandırdı. Lufthansa'nın her bir çalışanı, özellikle de uçak içinde ve yer hizmetlerinde üstün hizmet sözümüzü her gün yerine getiren meslektaşlarımız, bu ödülle gururlanmalıdır. Beşinci yıldıza sahip olmamızdaki en önemli faktörün, en iyi havayolu çalışanlarına sahip olmamız olduğuna inanıyorum” dedi.

Skytrax CEO'su Edward Plaisted, “Lufthansa'nın 5 yıldızlı havayolu statüsüne kavuşması, sadece bu hedefe ulaşan Avrupa’nın ilk havayolu olmasına bir övgü değil aynı zamanda da son yıllarda özellikle de karşılama hizmetlerinin her alanında yaptıkları hizmetlerin de bir sonucudur” dedi.

Skytrax test görevlileri, bir yolcu perspektifi ile seyahat ederler. İlgili havayolu şirketinin hizmet kalitesini, yerde ve havada, yaklaşık 800 kategoride gerçekleştirdikleri kapsamlı değerlendirmelerle derecelendirirler. Bunların arasında uçak içi servis, koltuk konforu, ikram, güvenlik önlemleri, uçak içi eğlence hizmetleri, duty-free teklifleri ve daha pek çok hizmet yer alıyor. Lufthansa'nın ürünlerinin modernizasyonunda gösterdiği kararlılık ve istikrar, Skytrax’in havayolunu, beşinci yıldız ile ödüllendirme kararında kilit unsurlar. Örneğin, First Class, Business Class, Premium Ekonomi ve Ekonomi sınıfı kabinler, son birkaç yılda kapsamlı bir şekilde yenilendi. Havayolu, bu süreçte kişiye özel hizmetlerini geliştirerek restoran hizmetini First Class'tan Business Class'a genişletti. Lufthansa, yeni ve daha iyi Premium Ekonomi ve Ekonomi Sınıflarının yanı sıra 2020 yılı itibariyle Boeing 777-9 uçağı ile yeni Business Class konseptini misafirlerine sunmaya başlayacak. Bunların yanı sıra yolcuları için kişiselleştirilmiş teklif ve hizmetleri geliştirecek daha fazla dijital imkan sunmayı amaçlayan havayolu, yerde ve havada sunduğu çeşitli dijital hizmetleri ve yeni Lufthansa uygulamasıyla da beğeni topladı. 

Havayolu şirketlerinin değerlendirilmesine ek olarak, havacılık konusunda uzmanlaşmış bir derecelendirme kuruluşu olan Skytrax, en popüler havayollarının yıllık sıralamasını da yayınlıyor. Lufthansa, 105 farklı ülkeden 19.8 milyon yolcunun katıldığı ankete dayanan Skytrax 2017 Dünya Havayolu Ödülleri'nde ‘Avrupa'nın En İyi Havayolu’ ve ‘Dünyanın 7. En İyi Havayolu’ seçildi. Skytrax, 1990'lı yıllardan bu yana havayolları ve havalimanlarının kalitesi ile ilgili yolcu araştırmaları gerçekleştirmektedir. Lufthansa, ilk sertifikasını 1999 yılında kazandı. Şimdiye dek, dünya çapında yalnızca on havayolu şirketi en yüksek puanı elde etmeyi başardı.

TEV İzmir Şubesi’nden Kız Öğrencilere Destek İçin Yeni Proje

Türk Eğitim Vakfı (TEV) İzmir Şubesi, Rakela Mutfak Terapisi’nde Dopdolu Salatalar Workshop’u düzenledi. Başarılı ve maddi imkanı kısıtlı gençlere eğitim desteği veren Türk Eğitim Vakfı (TEV) İzmir Şubesi, gelirinin tamamı bursiyelere aktarılmak üzere İzmir’de Rakela Mutfak Terapisi Dopdolu Salatalar Workshop’u düzenledi. 




Bu yıl 50. kuruluş yıldönümünü kutlayan TEV başarılı ve maddi imkanı kısıtlı gençlere desteğini sürdürüyor. TEV İzmir Şubesi, kız öğrencilere burs fonu yaratmak amacıyla yemek kitabı yazarı Rakela Köksal Palombo ile Rakela Mutfak Terapisi Dopdolu Salatalar Workshop’u düzenledi. Rakela Mutfak Terapisi, Bortar Mutfak, Yazgan Şarapları, Kristal Yağları ve Makara Tekstil sponsorluğunda İzmir Bortar Mutfak’da gerçekleştirilen etkinliğe; Siret Gabay, Özge Levi, Çiğdem Tambahar, Bengi Soney, İlanit Hulli, Sezgin Savranoğlu, Esra Uçar, Aslı Odabaşı, Karolin Şirinpınar, Bengi Şen, Şebnem Güzeliş, Sezin Sivri, Oylun Ünal, Harika Kaya, İpek Kaptanoğlu, Ümran Bağcı, Nihal Eyna, Melike Balkan, Yıldız Özçelik, Yasemin Demirel, Hülya Oktay, Mert Esen, Didem Akçay, Melike Şamlı, Sevda Şükürer, Çağla Günay ve Özlem Altınışık gibi  İzmir’in iş ve cemiyet hayatından isimler katıldı. 




TEV İzmir Şube Başkanı Gülnur Soybayraktar etkinlikte yaptığı konuşmada TEV’in yarım asırdır devam eden eğitim seferberliğinde İzmir’in önemli bir yeri olduğunu belirterek “Türk Eğitim Vakfı olarak, 50 yılda tam 232 bin 364 öğrencimize eğitim bursu vermiş olmanın gururunu yaşıyoruz. Ama inanın ki, ihtiyaç çok daha büyük. Türk Eğitim Vakfı’na eğitim bursu için başvuran her 25 öğrenciden sadece birine destek sağlayabiliyoruz. Demek ki, daha gidecek çok yolumuz, desteklenecek çok gencimiz var. Bu yolda sağlayacağınız katkı bizle için büyük önem taşıyor. Bu vesileyle ilkini gerçekleştirdiğimiz Dopdolu Salatalar Workshop’u ile bize destek olan Rakela Köksal Palomba’ya ve bu atölyenin düzenlenmesine vesile olan TEV Sosyal Komite Üyemiz, gönüllümüz Derya Kızak’a verdikleri destekten dolayı en içten teşekkürlerimi iletiyorum” dedi. 

Rakela Köksal Palomba ise eşinin memleketi İzmir’de olmaktan ve TEV’e katkı sağlamaktan mutluluk duyduğunu belirterek “Mutfak benim için rahatlama, kafa boşaltma, yaratma ve insanların beğenilerine sunacak yiyecekler üretme mekanı. Kafama birşeyler takıldığında, stresli zamanlarda veya eğlenmek için mutfağa girerim. Bu yüzden Rakela’nın Mutfak Terapisi koydum atölyelerimin başlığını. Dopdolu Salatalar, tek başına doyurucu bir öğün yerine geçebilecek, her yönleriyle salatanın imajını sallamayı hedefleyen davet salataları atölyesidir. Bu atölye ve diğerlerine katılan kişilerin birlikte yemekleri yaptıktan sonra mutfağı ve yeni tarifleri gözlerinde büyütmemelerini, tanımadıkları malzemeleri kullanmaya cesaret etmelerini ve ağız tatlarına uygun yeni tarifler oluşturmaya girişebilmelerini hedefliyorum. Atölyelerimin taşıdığım amatör ruh ve tamamen kendi hayallerimi gerçekleştirebilmenin verdiği manevi tatmin ile birlikte eğlenmeye yönelik olmaları yüzünden farklı olduğuna inanıyorum” dedi.


Michelin Yıldızlı Şefler Karaköy Güllüoğlu’nda

Nadir Güllü dünyaca ünlü Michelin Yıldızlı Şefleri Karaköy Güllüoğlu’nda ağırladı. Bu yıl 3.’sü düzenlenen “Uluslararası Gastromasa Gastronomi Konferansı” gastronomi sektörünün dünyaca ünlü Michelin yıldızlı şeflerini bir araya getiriyor Baklava denince akla ilk gelen markalardan olan Karaköy Güllüoğlu, dünyaca ünlü Michelin yıldızlı şefleri ağırladı. 


Haliç Kongre Merkezi’nin ev sahipliği yaptığı “3. Uluslararası Gastromasa Gastronomi Konferansı”na dünyaca ünlü şefler katıldı. İçlerinde; 3 Michelin yıldızlı başarılı şeflerin de bulunduğu 80 kişilik bir ekip baklava yapımını Karaköy Güllüoğlu’nda baklava ustası Nadir Güllü anlatımı ile canlı olarak izledi. Baklava yapmanın inceliklerini öğreten Güllü, dostluk ve barış mesajı verdi. Baklava yufkası açmaya çalışan şefler bol bol fotoğraf çekilirken eğlenceli dakikalar yaşandı.

1 Aralık 2017 Cuma

AKTOB Başkanı Erkan Yağcı:Konaklama sektörümüz Yunanistan, İspanya ve Mısır’ın çok önündedir

7. Uluslararası Resort Kongresi’nin açılış konuşmasını yapan AKTOB Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Yağcı; 2017 yılında Türkiye turizminin kritik bir eşikten geçtiğini, verilen destek ve teşviklerin sektöre önemli katkılar sağladığını ve bu desteklerin devam etmesi gerektiğini belirtti.

AKTOB Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Yağcı, dünya ve Türkiye turizminin konjoktürel anlamda sıra dışı zamanlardan geçtiğini belirterek ve Türkiye turizm sektörünün 2017 yılında kritik eşiklerden birini atladı.AKTOB Başkanı Erkan Yağcı: 2017 yılı bir önceki yıla göre % 28 artış kaydetti ve turizm sektörünün eski günlerine dönüş sinyalini verdi. 1984 yılından sonra verilere bakıldığı takdirde genellikle turizmdeki krizlerin 2 sene üst üste sürmediğine dikkat çeken AKTOB Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Yağcı, 2018 yılının hem ülkemiz hem de Akdeniz Çanağı için olumlu yönde izleyeceğini ileri sürdü. Kriz süreçlerinin iyi analiz edilmesi gerektiğini vurgulayan Erkan Yağcı; verilen destek ve teşviklerin sektöre önemli katkı sağladığını, bu destek ve teşviklerin devam etmesi gerektiğini söyledi.

Diğer yandan geçtiğimiz günlerde düzenlenen 3. Turizm Şurası’nın da kendileri için önemli bir destek olduğunu ifade eden Yağcı; “şunu biliyoruz ki; Şura sadece kriz dönemlerinde değil, her 5 yılda bir düzenlenmeli ve sektör 5 yıllık süreçlerde vizyonunu geliştirmeli” dedi. Erkan Yağcı, Türkiye turizm sektörünün güçlü bir yapıya sahip olduğunu fakat gerçekleri de göz önünde bulundurulması ve gerçekleri de unutmamamız gerektiğini vurguladı. Kriz ve şok dönemlerinde Türkiye’deki hizmet ve tesislerin kalitesinin ve sahip olduğu kalifiye eleman potansiyelinin önemli kozu olduğunu belirten Yağcı; “bize rekabet gücümüzü veren hizmet anlayışımız, tesislerimiz ve ürün çeşitliliğimizdir. BM Dünya Turizm Örgütü’nün 2017’yi “Sürdürülebilir Turizm” yılı ilan ettiğini belirten Yağcı; “2018 ve sonrasına hazır olmalıyız. Daha çok teknoloji, daha az insan gerçeğini de göz önünde bulundurmalıyız. Bizler 5 yıldızlı otelleri 3 yıldızlı çevrede üretemeyiz. Çevre unsuruna da önem vererek hareket etmeliyiz. Çevre bilincini, çevre dostu çözümleri göz önünde bulundurmalıyız” dedi.

Türkiye’nin dünya turizmi için örnek vaka (case study) olduğunu ifade eden Yağcı konuşmasını şu ifadelerle tamamladı: “Turizm, Türkiye için ulusal anlamda önemi olan sektördür. Önemli olmasının nedenleri arasında havayolu taşımacılığı ve havayolu ulaşımı açısından jeopolitik konumu, konaklama sektörünün ve tesislerin niteliği yer almaktadır. Ülkemizde 4770 adet tesis bulunmaktadır. Bunların önemli bir kısmı yerli sermaye tarafından yapılmış ve yerli yatırımcılar tarafından işletilmektedir. Konaklama sektörümüz Yunanistan, İspanya ve Mısır’ın çok önündedir. Bunun nedeni de ağırlıklı olarak yerli yatırımcıların olmasıdır. Türkiye turizmi, kamu - özel sektörün ortak hareket ettiği önemli bir sektördür. Bu desteklenmeli ve geliştirilmedir dedi.

23 Kasım 2017 Perşembe

QM AWARDS oylaması için geri sayım başladı

Real Konak Hotel Batman turizminin tanıtımında büyük rol alacak 
Hüseyin Aslan; QM ödüllerinde Real Konak Hotel’e yer vermeleri bizleri çok mutlu etti
GM Turizm ve Yönetim Dergisi’nin ( POYD resmi yayını) 2010 yılında Türk turizmine katma değer sağlamak için başlatılan ve bu yıl 7.si gerçekleşecek olan ‘’Quality Management AWARDS 2016 ödül törenine Güneydoğudan Batman Real Konak Hotel yarışmaya uygun görüldü. GM dergisinin uzun uğraşlar sonucunda bölgeye yaptığı araştırmalar sonucunda Batman’nın yüz akı Real Konak Hotel yarışmaya dahil olmasını onayladı. 

Bölgede birçok 5* otel olmasına rağmen verdiği üst düzey hizmet, ve kaliteli profesyonel otelcilik anlayışıyla kısa zamanda adında söz ettiren Real Konak Hotel Batman turizminin tanıtımında büyük rol alacak bu yarışmanın Petrol Kentin yanı sıra bölgeden de oylama sürecinde büyük destek alması bekleniyor. Konu ile ilgili açıklamada bulunan Real Konak Hotel Genel Koordinatör Hüseyin Aslan; QM ödülleri; turizm endüstrisinde kaliteyi yönetmenin önemi vurgulamak amacıyla düzenlenmeye başladığı, uluslararası arenaya taşımayı hedeflediği, Türkiye turizminin en kapsamlı ödül törenidir. Bu yıl düzenlenecek olan QM ödülleri çağımızın gerçeklerini kavramış, kurumsallaşma ve markalaşma sürecinde önemli mesafeler kat etmiş olan otel, yatırımcı ve bölge, kurum ve kişi takdir ve teşvik etmek için verilen ödül QM ödüllerinde Real Konak Hotel’e yer vermeleri bizleri çok mutlu etti. Petrol Kenti Güzel Batman'ımızı bu ödül ile Türkiye gündemine turizm sektörü ile dahil olduğumuz bu ödül yarışmasında ilimizi tanıtmak ve uluslararası arenada zirveye taşımak için fırsat doğdu. Real Konak Hotel olarak turizm sektöründe kar amaçlı değil hizmet amaçlı çalışıyoruz yapmış olduğumuz; Sosyal,kültürel, sanatsal, sportif ve toplumsal projelere imza attık. 

Türkiye’nin en saygın ve prestijli yarışması olan ( QM AWARDS ) ödüllerine bizi dahil eden GM Turizm ve yönetim dergisine çok teşekkür ederim. QM ödülleri Batman için aynı zaman da bölgemiz için onur vericidir. Şimdi her ne kadar otel adına girmiş olsak bile temennimiz ve özlememiz de bu kentin hakkettiği tanıtım yer almaktadır. Herkesin qmawards.com. tr adresine girerek otelimizi tıklamalarını bekliyoruz. Bir tıkla oy verip ilimizin tanıtımına herkes seferber olmalı . Kazanan Batman ve bölge insanın istikrarı olacaktır. Diye konuştu. Aslan ayrıca bu gururunun her ne kadar Batman merkezli olmasına rağmen Diyarbakır, Cizre, Siirt, Şırnak, Mardin, Silopi ve Mezopotamya bölgesinin yüz akı olacağının bu ödülün sadece Batman değil tüm Güneydoğu temsil edileceğini da sözlerine ekledi. GM TURİZM VE YÖNETİM dergisi tarafından başlatılan ve Türkiye’nin en kapsamlı ödül töreni olan Qm Awards 2017 ödüllerinin ilk oylaması 22 Kasım 2017 Çarşamba günü başlıyor. 


22 Kasım 2017 Çarşamba

Türk Hava Yolları ve TAV işbirliği Washington’da ödül getirdi

TAV İşletme Hizmetleri tarafından işletilen Washington Dulles Havalimanı’ndaki Turkish Airlines Lounge, Associated Builders and Contractors tarafından “Mükemmellik Ödülü”ne layık görüldü

Türkiye’nin havacılık sektöründeki iki küresel markası Türk Hava Yolları (THY) ve TAV’ın, ABD’nin başkenti Washington’un giriş kapısı Dulles Havalimanı’nda geçen sene hayata geçirdikleri yolcu salonu projesi ödüle layık görüldü.  Modern tasarımı ve hizmet çeşitliliğiyle öne çıkan yolcu salonu projesi, ABD’nin inşaat alanındaki en büyük meslek birliği olan Associated Builders and Contractors (ABC) tarafından her yıl verilen “Mükemmellik Ödülü”nü aldı.  Yılda 180 binden fazla misafire hizmet veren 550 metrekarelik yolcu salonundan Türk Hava Yolları ve Star Alliance üyesi havayolları dışında Priority Pass, Lounge Buddy ve TAV Passport kart sahipleri faydalanabiliyor. 120 kişilik oturma kapasitesine sahip yolcu salonunda zengin açık büfe seçenekleri, wi-fi, çocuk oyun alanı, ibadet ve dinlenme alanları da bulunuyor. 

Türk Hava Yolları Genel Müdür (Ticari) Yardımcısı Mehmet Akif Konar “Öncelikle Türk Hava Yolları ailesi adına TAV İşletme Hizmetleri’ne bu değerli iş birliği için teşekkür ederim. Dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu olarak dünyanın en önemli uçuş noktalarından birinde mükemmellik ödülüne layık görülmek bizleri gururlandırdı. Washington’da kazandığımız bu ödül Türk misafirperverliğinin sınırların ötesinde bir hoşgörüye sahip olduğunu bir kez daha kanıtladı. Türk Hava Yolları olarak yolcularımızın yalnızca uçuş deneyimlerini değil aynı zamanda uçuş öncesi ve sonrası ile seyahatlerinin her anını mükemmelleştirmek için çalışıyoruz. Çalışmalarımızın ödüllendirilmesi bizi daha iyisini başarmak için de motive ediyor. TAV İşletme Hizmetleri işbirliği ile gerçekleştirdiğimiz projelerimizde, gelecek dönemlerde de yeni mükemmellikler ortaya koyacağımızdan eminiz” dedi. 

TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdürü Bora İşbulan “Ülkemizin bayrak taşıyıcı havayolu Türk Hava Yolları ile yurtdışındaki işbirliğimizi Kenya, Nairobi’nin ardından Washington’a taşımaktan ve bu projeyle ödül kazanmaktan mutluluk duyuyoruz. TAV İşletme Hizmetleri olarak bugün 15 ülkede, 25 havalimanında 57 özel yolcu salonuyla 4,5 milyon misafire hizmet veriyoruz. Misafirlerimizin değişen ihtiyaçlarını ve beklentilerini yakından takip ederek uygun çözümler geliştiriyoruz. Washington’daki lounge’da da sahip olduğumuz bilgi birikimini geleneksel Türk misafirperverliğiyle harmanlayarak ayrıcalıklı bir alan yarattık.  Türk Hava Yolları ile olan işbirliğimizi genişleterek önümüzdeki günlerde farklı ülkelere taşıyarak büyütmeyi planlıyoruz” dedi. 

21 Kasım 2017 Salı

Amadeus’tan alanında uzman otomatik çözüm

Amadeus, seyahat profesyonellerinin bilet değişikliklerinde yeniden fiyatlandırma, yeniden bilet düzenleme ve iade talep işlemlerini dakikalar içinde yapmalarına olanak sağlıyor. Amadeus’un seyahat acenteleri için hizmete sunduğu Amadeus Ticket Changer geliştirilen yeni özellikleriyle alanında tam otomatik çözüm olarak acentelerin verimliliğini artıracak ve olası kriz dönemlerinde de yolcuları gişe önündeki uzun kuyruklardan kurtaracak.

Küresel seyahat endüstrisi için ileri teknoloji çözümlerinin önde gelen sağlayıcısı ve işlemcilerinden Amadeus, seyahat profesyonellerinin bilet değişikliklerinde yeniden fiyatlandırma, yeniden bilet düzenleme ve iade talep işlemlerini dakikalar içinde yapmalarına olanak veren bir otomatik ürünler dizisi olan Amadeus Ticket Changer’daki (ATC) son gelişmeleri açıkladı. Yeni özellikler arasında, gerektiğinde iade sürecini ve isteğe bağlı olmayan bilet değişikliklerini otomatikleştirmek ve basitleştirmek üzere tasarlanmış Amadeus Ticket Changer Refund ve Amadeus Ticket Changer Involuntary de var. 

Bu güçlü ama kullanımı kolay araçlar, seyahat danışmanlarının, havayollarındaki gibi olanaklar sunarak müşteri hizmetleri becerilerini geliştirmelerini, zaman kaybına yol açan manuel işleri azaltmalarını ve yeni satış sonrası kazanç fırsatları yakalamalarını sağlıyor. Tüm havayolu biletlerinin yaklaşık yüzde 5-10’unun iade edildiği düşünülürse, ATC Refund, acentelerin iadeleri otomatik hesaplayarak işlem sürecini kısaltırken seyahat acentelerinde de etkileyici bir verim artışı sağlıyor.

Diğer yandan ATC Involuntary, bilet danışmanlarının, isteğe bağlı olmayan bilet değişikliklerini hızlı, otomatik ve tek bir işlemle yapmasına imkân tanıyor. Özellikle de olumsuz hava koşulları veya havayolu tarifesi değişikliği yüzünden yeniden rezervasyon yapılması veya yolcuların yeniden yönlendirilmesi gerektiğinde faydalı oluyor. Söz konusu araçla güçlenen seyahat acenteleri artık müşterilerini bilet gişelerinin önünde kuyrukta veya havayolu şirketinin çağrısını bekler durumda tutmak yerine, durumu müşteri adına etkin bir şekilde yönetebilecekler. Amadeus, seyahat acentelerine tam otomasyon bir çözüm sunuyor. Sunduğu özellikler, isteğe bağlı bilet değişikliklerini bir dakikadan az bir sürede gerçekleştiren ve dünya çapında 140’ı aşkın havayolu şirketinin garantili fiyat sonuçlarıyla biletleri yeniden düzenlerken pek çok talebe aynı anda cevap veren Amadeus Ticket Changer paketine değer katıyor. 




“Mustafa V. Koç Golf Sahası” Hayata Geçiyor


İstanbul Golf Kulübü Üyeleri, Mustafa V. Koç Golf Sahası Hazırlıklarını Yerinde İnceledi
İstanbul Golf Kulübü Üyeleri, Mustafa V. Koç’un anısına Riva’da yapılacak olan “Mustafa V. Koç Golf Sahası”nı kulübün başkanı Caroline N. Koç ev sahipliğinde düzenlenen bir saha turu ile yerinde inceledi. Saha turu sonrasında üyeler ile bir araya gelen Caroline N. Koç, “Sevgili Mustafa küçük yaşlarda başladığı golf merakını, severek ve ilgi duyarak çok ileri bir noktaya taşımıştı. Türkiye’de golf sporunun önemli bir yere gelmesini ve tanınmasında bizzat önemli destekleri oldu. İstanbul’a yakışır bir tesisi hayata geçirmek ve tabii ki daha fazla insana dokunmak, onları golf sporuyla tanıştırmak en büyük amacıydı. Hayali bizler için vasiyeti oldu. Bu proje Mustafa’nın bize mirası. Hep birlikte projeyi layıkıyla tamamlayacağımıza canı gönülden inanıyorum” dedi. 

İstanbul Riva’da yapılacak olan “Mustafa V. Koç Golf Sahası” İstanbul Golf Kulübü üyelerinin katılımıyla düzenlenen bir etkinlikle tanıtıldı. Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve İstanbul Golf Kulübü Başkanı Caroline N. Koç’un ev sahipliği yaptığı organizasyonda 122 yıllık tarihiyle ülkemizin en eski spor kurumu olan İstanbul Golf Kulübü’nün üyeleri alanı yerinde incelerken, sahanın mimarlığını yürüten dünyaca ünlü profesyonel golf oyuncusu David Jones katılımcılara saha planını anlattı. 5810 metre uzunluğunda sessiz ve yeşil bir vadi üzerine kurulan 70 parlık şampiyona golf sahasında, eğitim ve çalışma alanı, kısa oyun akademi sahası, ikisi çift tasarlanan 9 çukurlu golf sahası ve üyelere özel bir kulüp de bulunacak. “Mustafa V. Koç Golf Sahası” Avrupa’daki Heathland Golf sahalarını andıran tasarımı ile öne çıkıyor.

Caroline N. Koç: “Her adımı en ince detayına kadar titizlikle yürütüyoruz.”Saha turunun ardından yaptığı konuşmada üyelere “Mustafa V. Koç Golf Sahası”nı anlatan Caroline N. Koç, “Sevgili Mustafa’nın İstanbul’a yakışır bir golf tesisini hayata geçirmek için 2015 yılında satın aldığı bu arazide bugün sizlerle bir arada bulunmaktan dolayı mutluluk duyuyorum” dedi. İstanbul Golf Kulübü olarak Maslak’tan çıktıkları günden bu yana yaşanan saha problemini ortadan kaldırmak için gece gündüz demeden aralıksız bir şekilde çalıştıklarının altını çizen Caroline N. Koç, “Koç Ailesi’nin de bizzat takip ettiği ve önem verdiği bu projede İstanbul Golf Kulübü olarak dışarıdan danışmanlarımız ve Koç Holding mensuplarından oluşan geniş bir ekip her adımı en ince detayına kadar titizlikle yürütüyor. Bugün artık önümüzü görmeye başladığımızı söyleyebiliriz” diye konuştu. Sahanın, golf sporunun ve turizminin ülkemizdeki gelişimine getireceği katkıların yanı sıra, Riva ve çevresinde yaşayanlar için yeni bir istihdam alanı sağlayacağını da anlatan Caroline N. Koç şöyle devam etti: “Sevgili Mustafa birçoğunuzun bildiği gibi, daha küçük yaşlarda başlayan golf merakını, kısa sürede severek ve ilgi duyarak çok ileri bir noktaya bir noktaya taşımıştı. Onun bu sevgisi ve azmi, bizleri de içine çekti. Golfü onunla yeniden öğrendik, daha farklı anladık ve sevdik. Sadece yakın çevresine değil kocaman bir camiaya ilham oldu. Türkiye’de golfün önemli bir yere gelmesini bizzat sağladı. İstanbul’a yakışır bir tesisi hayata geçirmek ve tabi ki daha fazla insana dokunmak, onları golfle tanıştırmak en büyük amacıydı. Bu yola hep birlikte çıkmıştık. Bu hayali birlikte gerçekleştireceğimize inanıyordu. Tam da bu sebeple, hayali bizler için vasiyeti oldu. Bu proje sevgili Mustafa’nın bize mirası. Bu projeyi hayata geçirmek de bize düşen en büyük görev. Mustafa da bizleri her zamanki güzel gülümsemesi ile izleyecek ve bizimle gurur duyacaktır.”

Caroline N. Koç: “David başarılı bir golf oyuncusu ve mimar olmasının yanı sıra Mustafa’nın çok yakın arkadaşıydı.”Golf sahasının tasarımının aynı zamanda Mustafa V. Koç’un yakın arkadaşı da olan profesyonel golfçü David Jones tarafından gerçekleştirildiğini anlatan Caroline N. Koç, “David, mimarlık kariyerini golf sahası tasarımı üzerine uzmanlaştırmış dünyaca ünlü bir isim. Kendisi golf sporunda da profesyonel bir seviyeye sahip. 26 yıllık golf kariyeri boyunca Avrupa’da 250’yi aşkın turnuvaya katıldı, 11 büyük şampiyonada yer aldı. David, Mustafa’nın da çok yakın arkadaşıydı ve bu projeyi birlikte şekillendirmişlerdi. Biz de kendisiyle birlikte hayata geçirmekten büyük heyecan duyuyoruz” dedi. 







Yoldasincom’dan Dünyanın 10 Fantastik Su Altı Oteli

Deniz altının renkli dünyası, insanlar için her zaman ilgi çekici ve bir o kadar da gizemli olmuştur. Skalite 2017 Ödülleri’nde finale kalan seyahat platformu Yoldasin.com, dünyanın farklı bölgelerinde bulunan büyüleyici 10 su altı otelini araştırdı



Dünyanın dört bir yanında, deniz tutkusundan vazgeçemeyenler için harika oteller bulunuyor. Bu otellerin odalarında perdeyi açtığınızda masmavi bir cennet ve yüzen bin bir çeşit deniz canlısıyla karşılaşıyorsunuz. İki yıl gibi kısa bir sürede gezginlerin başucu kaynağı olan ve turizm sektörünün önde gelen ödüllerinden Skalite’de finale kalan Yoldasın.com, dünyadaki 10 su altı otelini kaleme aldı. İşte dünyadaki 10 su altı oteli:




Atlantis Otel
Dubai’nin Palmiye Adaları’nda yer alan Atlantis Otel, 24 Eylül 2008 yılında hizmet vermeye başladı. Otelin hepsi su altında bulunmuyor. Ama süit odalarından bazıları su altına inşa edilmiş. Böylece odanın camından dışarı baktığınızda çeşitli deniz canlılarını görebilirsiniz. Büyük ve gösterişli bir yapıya sahip olan otelin odaları çok konforlu. 

The Manta Resort
The Manta Resort Tanzaya’da bulunan bir su altı oteli. Pemba Adası’nda bulunan otelin su altı odasına tekne ile gidiliyor. Otele yaklaşık iki dakika gibi yakın bir mesafede bulunuyor. Denizin altındaki bu odada huzur bulacaksınız.  Ahşaptan yapılma odanın en tepesinde bulunan yatak ile yıldızları seyredebilir, uykunuz geldiğinde alt katta bulunan odada balıkları izleyerek uyuyabilirsiniz.

Conrad Maldives Resort & Spa Rangali Island
Maldivler’in muhteşem masmavi denizindeki Conrad Maldives Resort’de su altı restoranı bulunuyor. Cennetten bir köşe sunan Maldivler’de unutulmaz bir restoran deneyimi yaşayacaksınız. Maldivler’in turkuaz renkli sularında yaşayan birbirinden güzel canlılar, yemeğinize eşlik eden dostlarınız olacak.

Per Aquum Niyama
Maldivler’in bir başka oteli Per Aquum Niyama’da otel içerisinde bulunan gece kulübü su altında yer alıyor. Kulübün içerisinde yer alan deniz konseptli dekorasyon da güzel bir görüntü oluşturuyor. Otel müşterisi olmasanız bile Maldivler’e gelen herkesin içeri girebileceği mekanda harika bir eğlence sizleri bekliyor.

Utter Inn
Utter Inn İsveç’te bulunan tek su altı oteli olarak dikkat çekiyor. Kuzeyde buz gibi sulara girip yüzmek kulağa biraz ürkütücü gelse de bu otel sayesinde ıslanmadan su altına inebileceksiniz. Stokholm’e yakın mesafedeki Malaren Gölü’ndeki otelde konaklamak çok farklı bir deneyim vaat ediyor. 

Jules’ Undersea Lodge
ABD Florida eyaletinde bulunan Jules’ Undersea Lodge dünyadaki ünlü su altı otellerinden bir diğeri. Otele Denizler Altında Yirmi Bin Fersah kitabının yazarı olan Jules Verne’nin ismi verilmiş. Ayrıca dünyadaki en eski su altı otellerinden biri olmasıyla da öne çıkıyor. Bu eski otele ulaşım dalış yapılarak sağlanıyor.

Per Aquum Huvafen Hotels
Maldivler’de yer alan bir başka su altı oteli Per Aquum Huvafen Hotels. Otelin su altına yapılmış bir Spa Merkezi bulunuyor. Dünyadaki ilk su altı Spa Merkezi olma özelliği taşıyor. Deniz canlıları ve masmavi denizi görerek kendinize masaj ve cilt bakımı yaptırabilirsiniz. İsterseniz dinlenme odasına geçip sadece deniz canlılarını izleyerek keyifli vakit geçirebilirsiniz.

Lovers Deep 
Karayipler’de bir otel olarak hizmet veren denizaltı Lovers Deep… Hareket halinde olan denizaltı otelinin müşterileri Barbados ve Martinique gibi adaları gezme şansıda buluyor. Geniş ve konforlu odalarda harika bir tatil geçirebilirsiniz. Aynı zamanda hareket halinde olduğu için odanızın camlarında sürekli farklı misafirler görebilme şansınız bulunuyor.

Planet Ocean Underwater Hotel
Florida eyaletindeki bir diğer su altı oteli olan ve bu yıl hizmet vermeye başlayan Planet Ocean Underwater Hotel’in tamamı su altında bulunuyor. Denizin 7-9 metre altında yer alan otelde müşteriler için özel olarak dalış dersleri de veriliyor. Bu sayede otel etrafında dalış yapabilirsiniz.

Poseidon Undersea Resorts
Fiji’de konumlanan Poseidon Undersea Resort, sizi Pasifik Okyanusu’nun derinliklerinde tatil yapmaya çağırıyor. Otelin içerisinde 22 oda,1 süit, restoranı, barı, spa merkezi ve konferans salonu yer alıyor. Bir asansör yardımı ile otelin içerisine hiç ıslanmadan girebiliyorsunuz.

19 Kasım 2017 Pazar

Diplomatlar ve iş dünyasının önde gelen isimleri Regnum Carya’da buluştu

Regnum Carya’daki National Golf  Kulübü’nde düzenlenen özel turnuvaya Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu da katıldı. İş dünyasının önemli isimleri ile Türkiye’de görevli büyükelçiler, Dışişleri Bakanlığı’nın ev sahipliğinde düzenlenen golf turnuvası için bir araya geldi

Geçtiğimiz hafta Turkish Airlines Open Golf Turnuvası’nda dünya golf şampiyonlarını ağırlayan Regnum Carya, bu kez iş adamları ve diplomatları çok özel bir turnuva vesilesiyle ağırladı. Dışişleri Bakanlığı’nın ev sahipliğinde Golf Mad tarafından organize edilen “Birinci Diplomatik ve İş dünyası Golf Turnuvası” 18 Kasım Cumartesi günü National Golf Kulüp’te gerçekleşti. Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun yanı sıra İspanya, Japonya, Güney Afrika, Makedonya gibi 40’ın üzerinde ülkenin Büyükelçilerinin katıldığı turnuvaya iş dünyasından golf sporuna gönül veren Yıldırım Demirören, Nihat Özdemir, Ahmet Ağaoğlu, Cemal Kalyoncu, Mehmet Dora, Yusuf Kalaycı, Erhan Kamışlı, Mehmet Aygün, Nüzhet Atabek gibi isimler  katıldı. Tek günlük turnuvanın kazananı İş Adamları Takımı oldu. National Golf Kulübü’nün de 23’üncü yaş gününe denk gelen organizasyonun gala gecesinde, Türk golf sporuna önemli katkıları bulunan National Golf Kulübü adına pasta kesilerek kutlama yapıldı.

Fikret Öztürk’ten yeni golf sahası müjdesi;
Turnuva öncesi konuşan Regnum Carya Yönetim Kurulu Başkanı Fikret Öztürk,şunları söyledi:
“Golf günümüzde ülke ekonomileri ve turizm potansiyeli için en katma değerli sporların başında geliyor. Bu anlamda golfün ülke ekonomimize ve turizmimize de katkısının son derece önemli olduğunu ifade etmek isterim. Yılda 120 bin civarında golfcü ülkemize geliyor ve yılda 150 milyon dolar civarında döviz girişi sağlanıyor. Bu anlamda ülkemiz gerek konumu, gerek iklimi ve gerekse giderek artan yeni sahalarıyla bu potansiyelini çok daha ileriye taşıyabilir. Biz de bu alanda yatırımlarımıza devam ediyoruz ve buradan yeni bir golf sahasını da ülkemize kazandırmak üzere çalışmalarımıza devam ettiğimizi belirtmek isterim. Diğer taraftan Belek’in en köklü, Türkiye’nin de en önemli kulüplerinden biri olan National Golf Kulübü’nü 2 yıl önce bünyemize katarak delik sayısını 27’ye yükseltmiştik. Yatırımımız yalnızca fiziki imkanları genişletmekle kalmıyor; aynı zamanda yeni sporcuların yetişmesine de National Golf Kulübü aracılığıyla yatırım yapıyoruz. Açıldığı günden bu yana çok önemli ulusal ve uluslararası etkinliklere ev sahipliği yapan National Golf Kulübü’nde Antalyalı çocuklarımız ücretsiz golf eğitimi alıyor ve uluslararası turnuvalarda ülkemizi temsil ediyor. Bu vesile ile golf sporunun gelişmesi için son derece önemli bir görev üstlenen National Golf Kulübü’nün 23’üncü kuruluş yıl dönümünü kutluyorum. ”


Hotels.com™ köpek dostu otelleri sizler için bir araya getirdi

Hotels.com™ sevimli dostlarınızla seyahat etmek istediğinizde hem birlikte konaklayabileceğiniz hem de onların gerçek bir özenle ağırlandığı köpek dostu otelleri sizler için bir araya getirdi. 



Köpekler, sevimli olduğu kadar bizlerin en değerli dostlarıdır da.  Nereye gidersek onları da yanımızda götürmek isteriz. Özellikle de seyahatlere çıktığımızda onları geride bırakmak oldukça zor gelir. Hotels.com™ sevimli dostlarınızla seyahat etmek istediğinizde hem birlikte konaklayabileceğiniz hem de onların gerçek bir özenle ağırlandığı köpek dostu otelleri sizler için bir araya getirdi.






Köğeğiniz için bir SPA’ya ne dersiniz?
Köpeğinizle birlikte Whitby'deki lüks Raithwaite Estate Hotel'de Nork Yorkshire'un ilk ve tek köpek spa’sında konaklayabilirsiniz. Çeşitli tedavi ve terapilerle köpeğinizin rahat, enerjik ve canlandırıcı hissetmesinin garanti edildiği bu otelde, köpeklerinin rahat bir ortamda bakıldığından emin olarak köpek sahipleri küçük dostlarından uzakta keyifli bir akşam da geçirebilirler. 

Raithwaite Estate ’de oda fiyatları gecelik 473 TL’den başlıyor

“Yappy Hour”: Köpeğiniz en seveceği saatler 

Kaliforniya San Diego’daki, Hotel Del Coronado, kısa bir süre önce tesislerini evcil hayvanları, özellikle de köpekleri ağırlamak üzere genişletti. Otel, akşamüstleri 16.00-17.00 saatleri arasında düzenlediği haftalık Yappy Hour etkinliklerinde köpeklerin ücretsiz sunulan ‘yappatizer’ların (organik gurme köpek atıştırmalıkları) tadını çıkarmalarını sağlarken; köpek sahiplerine de Köpek Tüyleri, Tazı veya Tuzluk gibi evcil hayvan temalı içecekleri sunuyor. 

 Hotel Del Coronado ’da oda fiyatları gecelik 1.297 TL’den başlıyor 

Bir Cavalier King Charles Spaniel için uygun bir yemek

Sahip olduğu spa’sı, iki restoranı ve köpeğinizi mutluluktan ‘havlatacak’ yiyecek deneyimiyle Cliveden bir Loved by Guests oteli. Özel olarak oluşturulan 'Köpek Mönüsü', aralarında tavada kızartılmış tavuk parçaları ile pirinç veya fileto biftek ile pilavdan oluşan; hafif sos ile lezzetlendirilip yumuşatılmış yemekleriyle küçük dostunuzun en iyi mutfağın tadını çıkarmasını sağlıyor.

Cliveden’da oda fiyatları gecelik 2.510 TL’den başlıyor     

Şımartılmış köpekler in mükemmel bir seçim

Ritz Carlton, lüksleri seven köpekler için mükemmel bir ‘köpek krallığı’. 

Köpek dostu bu özel otel, konuklarının otele girişiyle birlikte sevimli dostlarınızın el boyaması kaseler, peluş köpek yatağı, çiğneme oyuncağı, özel ‘doggie menü’sü, Köpek Yürüyüşü Yol Haritası, köpek atık poşetleri ve yappy club kartını içeren lüks köpek  bir programı deneyimlesini sağlıyor. Köpeğiniz için daha fazla ne isteyebilirsiniz ki?

The Ritz-Carlton, Laguna Niguel ‘de oda fiyatları gecelik 1.965 TL’den başlıyor. 

Köpeğinizle tarihin derinliklerinde bir gezintiye çıkın

Paris'te bulunan büyük Le Meurice sadece lüks değil; aynı zamanda da hayvan dostu olan otellerden. Otelin ambleminin arkasında yatan tarih yanında amblemde yer alan bir çift tazı otelin hayvanlara gösterilen konukseverliğin bir gelenek olduğunun da simgesi. Otel köpeklerinizi lüks bir evcil hayvan sepeti, özel tasarım bir kase ve aynı zamanda köpeğinizi Tuileries Bahçesi’nde büyük bir keyifle dolaştıracak bakıcıyla karşılıyor. 

Le Meurice’de oda fiyatları gecelik 3.310 TL’den başlıyor. *

Dört ayaklı sevimli dostunuzla hep hatırlayacağınız bir kaçamak mı yapmak istiyorsunuz? Anında kazanmak için Hotels.com Rewards’a üye olun; 10 gece topladığınızda sevimli dostunuzla daha fazla zaman geçirebileceğiniz bir ödül gecesi kazanın. *

Kapadokya’ya gelen Çinli turistler Kayseriyi hareketlendirdi

Çinli turistlerin Kapadokya’daki varlığı turizm sektörüne de olumlu yansıdı
1-8 Ekim tarihleri arasında kutlanan Çin Ulusal Günü ve Sonbahar Bayramı tatilini değerlendiren Çinli turistlerin bölgedeki varlığı turizm sektörüne de olumlu yansıdı. Gelen turistlerin sadece Kapadokya bölgesini değil çevre illeri de ziyaret ettiğini belirten Ommer Hotel Satış ve Pazarlama Müdürü Selda Alemdar bu durumun turizm ve otelcilik sektörüne olumlu yansıdığını vurguladı. 

Peribacaları, yer altı şehirleri, kaya manastırlar gibi birçok doğa harikasını barındıran Kapadokya bölgesi gelen Çinli turist kafileleriyle adeta yaz mevsimini yeniden yaşadı. Bölge turizmini canlandıran bu gelişmenin ardından görüşlerini paylaşan Ommer Hotel Satış ve Pazarlama Müdürü Selda Alemdar, “Ticaretin ve iş dünyasının kalbi olan Kayseri, gelen Çinli turistleri de en güzel şekilde ağırlamayı başardı. Çin Ulusal Günü ve Sonbahar Bayramı’nın kesişmesiyle, uzun tatil süresini bölgemizde değerlendirmek isteyen turistler hem yılın stresini attı hem de dünyada eşi benzeri olmayan peri bacaları, yer altı şehirleri gibi doğa harikalarını ve tarihi eserleri yakından görme fırsatı yakaladılar” dedi. Kayseri’nin ilk yerel 5 yıldızlı oteli olan Ommer Hotel’in verdiği üstün hizmetin geçtiğimiz günlerde dünya çapında önemli tatil ve seyahat destinasyonlarına verilen 'Tripadvisor Mükemmellik Sertifikası' ile ödüllendirildiğini hatırlatan Alemdar, uluslararası ve yerli ziyaretçilerin yaptıkları yorumlar ve değerlendirmeler ışığında verilen 'Mükemmellik Sertifikası' ödülü için; 96 milyon üye, 500 milyonun üzerinde yorum ve aylık 390 milyonu aşan ziyaretçinin görüşleri etkili oldu dedi. 

Ommer otel iş ziyaretlerini tatile dönüştürüyor
Sunduğu konfor ve bünyesindeki 'Joie Club' ile çalışırken tatil yapma fırsatı sunan 'Ommer Hotel', farklı tiplerdeki oda seçenekleriyle de misafirlerine müşteri odaklı hizmet vermeyi amaçlıyor. Kayseri ve çevre illerde turizm amacıyla gelen misafirlerine turistik otel hizmeti veren Ommer Hotel, iş dünyasına yönelik imkânları ve sosyal donatıları ile iş seyahatlerinin de vazgeçilmez adresi haline geldi. İş seyahatlerini tatile dönüştüren Ommer Hotel, şehrin panoramik manzarasına sahip 186 ferah odasıyla hizmet veriyor. Kayseri’nin geleneksel lezzetleri ve dünya mutfaklarından farklı tatları bir arada sunan otel içerisindeki Mons Argaeus Restaurant ise atmosferiyle yemekleri unutulmaz bir şölene çeviriyor.  İş seyahatlerini sağlıklı ve eğlenceli bir tatile dönüştüren Ommer Otel, Joie Club'le keyifli bir mola sunuyor. 2.200 metrekare alanda kurulu, Kayseri’nin en büyük hamamını içinde bulunduran Joie Club; fitness, wellness, SPA'nın yanı sıra kapalı havuz, Türk hamamı, sauna ve buhar banyosu gibi hizmetlerle yoğun iş temposunun yorgunluğunu dinlenerek ve keyifli zaman geçirerek atmayı vaat ediyor.

Jolly Tur, 2017’de hedeflerinin üstüne çıktı

Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Vardar, Jolly Tur Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Figen Erkan ve tüm departman müdürlerinin ev sahipliğinde Antalya’daki Trendy Lara Hotel’de 3 gün sürecek büyük buluşmaya Türkiye’nin her noktasından toplamda 320 acente katıldı. 

Jolly Tur’un büyük ailesi, hedeflerin de üzerinde büyüme gerçekleştirilen 2017’yi birlikte kutlarken, 20 Kasım Pazartesi olarak tarihlenen erken rezervasyon dönemi için de start verildi. Düzenlenen törenle tüm acentelere teşekkür plaketi verilen toplantıda acentelerin belirlenen yeni hedeflere ulaşım konusunda büyük bir motivasyon içinde olduğu gözlemlendi. Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, ulaştıkları başarıda Jolly Ailesi’ndeki her bir bireyin son derece önemli katkıları olduğuna dikkat çekti. Türkiye’nin dört bir yanına yayılmış acentelerin bu başarı tablosunun mimarları arasında yer aldıklarını da vurgulayan Mete Vardar, 2018’de de her yıl olduğu gibi başarı grafiğini daha da yükselteceklerini bildirdi. 

İş seyahatine dair ne varsa Seturbiz.com’da

Setur, Türkiye’nin ilk ve öncü kurumsal online seyahat platformu BookinTurkeycom’u  Seturbizcom adıyla yeniledi. Türkiye’nin turizm alanındaki öncü markası Setur, kurumsal iş seyahati alanında 16 yılı aşkın süredir hizmet vermeye devam eden kurumsal online seyahat platformu BookinTurkeycom’u Seturbizcom adıyla yeniledi. Sektörde yeni hizmet ve teknoloji uygulamalarıyla beraber yayına alınan Seturbiz.com’un lansmanı, 16 Kasım’da iş dünyasından tanınmış isimlerin de katıldığı bir davet ile gerçekleştirildi.


“Bizim işimiz sizin iş seyahatiniz”
Seturbizcom’un lansmanında konuşan Setur Genel Müdürü Ahmet Sönmez, “Setur, turizmin her alanında faaliyet gösteren lider bir markadır. Kurumsal pazar ise markamızın en güçlü olduğu alanların başında geliyor. Setur, kurumsal pazara yönelik online satışlarda son üç yılda toplam %80’lik önemli bir büyüme gösterdi. Artık yeni hedefimiz hızla global pazarda yer almak. Kurumsal seyahat kültürü kavramının öncüsü olan BookinTurkeycom seyahat danışmanlığı ve yönetim platformumuzu bu vizyonla yeniledik. Tecrübemiz ve yenilenen yüzümüzle Seturbizcom bizlere, kurumsal müşteri portföyümüzde bulunan global şirketlerimizin yurt dışı iştiraklerine de hizmet vermemizi sağlayacak. İlaç/medikal, otomotiv, perakende, bankacılık, inşaat, bilişim, gıda, tekstil sektörleri öncelikli olacak şekilde 2.423 kurumdan 85.653 aktif kullanıcıya %92 tavsiye edilme skoru* ile “Bizim işimiz sizin iş seyahatiniz” sloganıyla kurumsal online seyahat hizmeti veriyoruz. Bizimle çalışan kurumsal müşterilerimizdeki kullanıcılarımız bireysel seyahatlerinde de indirim kullanabiliyor, kurumsal seyahatlerden biriktirdikleri puanlarla seyahat edebiliyor. Bu lansman ile birlikte online toplantı rezervasyonu modülümüzü de hizmete açmış bulunuyoruz.” dedi.

Mevcut ve gelecekteki ihtiyaçları öngörerek hazırlandı
Şirketlerin seyahatlerini daha etkin, verimli, bilinçli, kontrollü ve risksiz yönetebilmesi için tüm birimlerin mevcut süreçlerini ve ihtiyaçlarını dinleyen Setur, Seturbizcom’da bu doğrultuda seyahat süreç yönetim alternatifleri sunuyor. Seturbizcom mevcut ve gelecekteki ihtiyaçları öngörerek hazırlanan teknolojisiyle şirketlerin içinde başlayan süreçlerden, seyahatin bitişinden sonraki masraf yönetimine ve raporlamalara kadarki süreci son derece sade ve yalın bir şekilde yürütüyor. 

Kurumların seyahat ihtiyaçlarının dijitalleştirilmesi üzerine öncü uygulamalar sunan Seturbizcom, şirketlere kendi seyahat prosedürlerini online ortamda oluşturma olanağı sağlıyor. Kurumların seyahat eden tüm çalışanları için ayrı limit ve onay mekanizmaları tanımlamalarını sağlayan Seturbiz.com, seyahat giderlerinin online raporlar ile takibi, elektronik fatura aktarımı, detaylı fatura dökümleri gibi çözümlerle finans departmanlarının da hayatını kolaylaştırıyor. 

Seturbizcom ile gelen yeniliklerden biri de “Toplantı Modülü”. Karşılaştırılabilir özel fiyatlarla beslenmiş bu modülde kurumlar şirket toplantıları için de uygun fiyat/mekân alternatiflerine kolayca erişebiliyor.Global bir teknoloji platformu olarak yaratılan Seturbizcom geleneksel/online/mobil hizmet, Seyahat Danışmanlığı, özelleştirilmiş limit ve onay mekanizması, VIP seyahat hizmeti, 7/24 profesyonel destek, geniş tedarik zinciri, konsolide online raporlar, maliyet tasarrufu, yönetim ve/veya işlem ücreti ile çalışma modeli gibi alternatifleri şirketlerin seyahat yönetmeliklerine uyumlu çalışabilen ve şirketlere ait sistemlerle entegre olabilen bir altyapı da sunuyor. 


17 Kasım 2017 Cuma

MICE’ın Oscarları Altıncı Yılında İddialı Geliyor

ACE of M.I.C.E. Awards, Türkiye’de her geçen gün büyüyor
ACE of M.I.C.E. Awards, Nisan 2018 tarihinde Turizm Medya Grubu(TMG) organizasyonunda altıncı kez MICE’ın aslarını belirleyecek 

Sektörün tüm renklerini bir araya getiren ACE of M.I.C.E. Awards Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri; kongre, toplantı ve etkinlik faaliyetlerinin sürdürülebilir büyümesine yön vermeyi, sektörde hizmet veren kurum ve kuruluşlarda daha mükemmele ulaşma arzusu yaratmayı, MICE sektörü ile sektörden hizmet alan kurumsal şirketleri ödül gecesi vasıtasıyla bir araya getirmeyi ve Türk kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün bilinirliğini küresel ölçekte arttırmayı hedefleyen ilk ve tek organizasyondur.Sektörü Ödüllendiren Tek Organizasyon İlki 10 Şubat 2012 tarihinde Haliç Kongre Merkezi’nde 28 ayrı kategoride 230 proje başvurusu, 160 sponsor firma ve sektörden 2.500 kişinin katılımı ile gerçekleştirilen ACE of M.I.C.E. Awards, Türkiye’de her geçen gün büyüyen, yenilikçi bir MICE sektörü olduğunu göstermiştir. 3 Nisan 2017 tarihinde Zorlu PSM’de beşincisi gerçekleşen ve kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün buluşmasına ev sahipliği yapan ACE of M.I.C.E. Awards, Nisan 2018 tarihinde Turizm Medya Grubu(TMG) organizasyonunda altıncı kez MICE’ın aslarını belirleyecek.

ACE of M.I.C.E. Awards Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri; Etkinlikler, Etkinlik/Toplantı Yönetim Firmaları, Servis Sağlayıcılar ve Proje Uygulamaları, Toplantı Otelleri olmak üzere  4 ana başlık, 26 ayrı dalda değerlendirilecektir.  Başvurular 2 Ekim-20 Kasım 2017 tarihleri arasında miceodulleri.com web sitesi üzerinden yapılabilecektir.  ACE of M.I.C.E. Awards Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri’ne sadece belirlenen kriterlere uygun olan başvurular kabul edilecektir.

Şeffaf Oyalama Esası
Başvurular ilk aşamada miceodulleri.com web sitesinin B2B sistemi üzerinden, kurumsal firmalar ve sektör profesyonellerinden oluşan 90 kişilik jüri heyeti tarafından online olarak oylanacak. Gerçekleşen ilk elemeler sonrasında, her dalda belirlenen 3 aday, noter huzurunda jüri heyetine sunumlarına gerçekleştirecek. Yapılan sunumlar ve oylamalar sonrasında belirlenen kazananlar, görkemli töreninde kırmızı halı seramonisi, kokteyl-prolonge ve büyüleyici sahne şovları eşliğinde açıklanıyor olacak.

90 kişilik jüri heyetinin, 190 firmayı 26 kategoride online olarak oylamasından sonra, her bir kategoride en yüksek oyu alarak finale kalan 3 finalist firma, 1 tam gün süren Jüri ve Finalist Toplantı’sında, noter huzurunda canlı olarak sunumunu gerçekleştirir. Toplamda 78 finalist firmanın temsilcileri, üç ayrı salonda, eş zamanlı olarak düzenlenen ve devlet büyükleri, basın, dernek başkanlarının da dahil olduğu MICE sektöründen 370 kişinin bir araya geldiği günde yoğun bir network sağlar.

Noter Huzurunda Oylama
Finalistlerin 7 dakikalık sunumları ardından, her bir jüri üyesi önünde bulunan keypadler yardımıyla o anda canlı olarak oylamasını yapar, bu oylamalar her üç salonda da ayrı ayrı bulunan noterin ekranına yansır, bu şekilde her bir kategorinin birincileri en yüksek oy alma şartına göre belirlenir. Birinci olan firma isimleri büyük bir gizlilik içerisinde noter tarafından saklanır, firmalar da birinciliklerini herkes gibi Oscar havasında düzenlenen ödül töreninde öğrenir. Jüri ve Finalist Toplantısı görüntüleri , TMG’ye ait 11 farklı sosyal medya hesabında canlı yayında paylaşılır.

Beyin Fırtınası Toplantısı ile Yenilenen Kategoriler
26 Mayıs’ta Life Park’ta gerçekleşen ve ACE of M.I.C.E. Awards 2018’in jüri üyeleri ve etkinlik firmaları aday adaylarının katılım gösterdiği ACE of M.I.C.E. Awards Beyin Fırtınası Toplantısından ve sektörden alınan geri bildirimler değerlendirilerek ödüllere yeni kategoriler eklendi: En İyi Uyarlama Etkinlik, En İyi Konser, En İyi Roadshow, En İyi Toplantı Hizmeti Sunan Şehir Oteli, En İyi Toplantı Hizmeti Sunan Sahil Oteli, En İyi Konferans Oteli, En İyi Etkinlik Teknolojisi ve En İyi 
Sosyal Sorumluluk Projesi.

Etkinlik Teknolojisi Görücüye Çıkıyor
Doğan ihtiyaç nedeni ile bu yıl ilk kez açılan “En İyi Etkinlik Teknolojisi” kategorisine yoğun ilgi bekleniyor. ACE of M.I.C.E.’ın teknolojik gelişmelere gösterdiği önem, bu alanda jüri üyelerinin oluşturulmasının yanısıra, 21-23 Şubat 2018 tarihleri arasında İstanbul Kongre Merkezi-ICC’de düzenlenecek 5. ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines esnasında oluşturulacak TECH ZONE/TEKNOLOJİ BÖLÜMÜ ile zirveye çıkıyor. Global etkinlik teknolojisi firmarının stantlı katılım göstereceği alanda, Corbin Ball, James Morgan, John Martinez,  Kerem Baran gibi global MICE endüstrisinde bir numara olan etkinlik teknolojisi konuşmacıları, 22 Şubat 2018 tarihinde Speaker’s Corner - TECH DAY kapsamında  2018 etkinlik teknolojisi trendleri hakkında doyurucu bilgileri verecek.

Sosyal Sorumluluk Projeleri Yarışacak
Yine bu yıl ilk kez açılan kategoriye hem kurumlar hem de ajansları başvuru yapabilecek. Zaman gözetmeksizin sosyal sorumluluk alanında yarışan projelerin başvuru ücretleri ise, diğer kategorilerden ayrılarak %50 indirimli olacak.

Kriterler Sil Baştan
Kategorilerin yanısıra başvuru ve jüri değerlendirme kriterlerinin de baştan sona yenilendiği ödüllere bu yıl; müşterinin verdiği brief, bütçe aralığı, karbon ayak izi ölçümü, uyarlama bilgisi,  atık yönetimi ve kritik başarı faktörü gibi jürinin karara varmasında projeyi ayrıştırıcı kriterler eklendi.

Jüri Üyeleri TETKİD Üyelerinden Oluşacak
Altıncı yılında gelişmelere ayak uydurmak adına tamamen yenilenen ödüllerde, jüri heyeti seçimi de standarda bağlandı. Bu bağlamda, ödül kurumsal jüri üyeleri  sadece TETKİD (Türkiye Etkinlik, Toplantı ve Kongre Sektörü Yöneticileri Derneği) yönetim kurulu ve üyelerinden oluşacak.  Kurumsal şirketlerin etkinlik organizasyonlarını planlayan ve yöneten üst düzey yöneticiler ile MICE sektöründe yüksek standartlarda hizmet veren etkinlik ajansları, PCO, DMC ve Incentive firmalarının sahipleri veya üst düzey yöneticilerin üye olabildiği dernek yönetim ve denetim kurulunda;  kurumsal şirketlerin etkinlik, İK, pazarlama, kurumsal ve sponsorluk bölüm müdürleri yer alıyor.

Güçlü İletişim Kampanyası
2017 yılında 2.385.242,00TL değerinde iletişim kampanyası yürütülen ödüllerin tanıtım kanalları arasında; yazılı medya(reklam, haber çalışmaları, röportaj, özel ek, insert), görsel medya(haber, röportaj, alt yazı reklamlar, program konukluğu, tv-radyo haberleri), dijital medya(reklam, haber çalışmaları, röportaj, banner), dijital tanıtım(e-mailling, push notification, app, sms, google-remarketing, facebook-instagram-youtube-twitter paylaşımı ve reklamları) , açık hava(billboard,raket, bayrak, led ekranlar, köprüler, havaalanı, metrolar, İDO iç mekanlar, THY uçak içi reklamlar, Maslak panolar) ve kurum tanıtımları(yarışmaya katılan adayların, sponsor firmaların ve jüri üyelerinin kendi kanallarını kullanarak projenin bilinirliğine ilişkin yaptıkları tüm tanıtımlar) bulunuyor. 

64 sponsor firma destekli ödül
64 sponsor firmanın her yıl destek verdiği organizasyonda siz de Ana Sponsorluk, Kategori İsim Sponsorluğu ve Marka Sponsorluğu gibi kategorilerde sponsor olabilir, firmanızın sektörün asları arasında parlamasını sağlayabilirsiniz.

MICE Sektöründe 5 Yılın Büyük Başarısı; Dev Rakamlar
MICE endüstrisi turizm gelirinin %30’unu kaplıyorken ve 6 milyar dolarlık bir sektöre büyük katkı sağlarken, 5 yıldır başarıyla devam eden organizasyonda 148 ödül verildi, 10.549 MICE profesyoneli geceye katıldı, 376 jüri heyeti ile başarıyla çalışıldı, 930 firma başvuru yaptı, 320 sponsor firma destek sağladı. 2018 yılında ise gerçekleşecek yeniliklerle birlikte 64 sponsor firma desteği ile jüri ve finalist toplantısı ile ödül töreni düzenlenecek, 90 kişilik jüri heyeti 6 ana başlık, 26 kategoride 250 firmanın başvurusunu değerlendirecek, MICE sektöründen 2.100 kişi ödül gecesinde ağırlanacak.

Büyülü Gecede Üst Düzey Konuk Profili
Konuk profilini TETKİD(Türkite Etkinlik, Toplantı ve Kongre Sektörü Yöneticileri Derneği) yönetim kurulu ve üyeleri, celebrity, devlet büyükleri, iş ve sanat camiasının ünlü isimleri, kurumsal şirketlerin üst düzey yöneticiler, MICE profesyonelleri, etkinlik yöneticileri, bakanlıklar, federasyonlar, uzman dernekler başkanları, oteller /kongre merkezleri yöneticileri, toplantı yönetim firmaları, servis sağlayıcılar(bilişim, teknoloji, sahne-dekor, ses-görüntü-ışık-prodüksiyon) ve basının oluşturduğu ödül gecesi 2018’in ilk yarısında gerçekleşecek.

Başvuru Takvimi Yayında
Miceodulleri.com Katılım Kuralları bölümünde ayrıntılarıyla belierenen takvim şu şekilde olacak: 2 Ekim başvuru başlangıcı, 20 Kasım başvuru son tarihi, 27 Kasım jüri online oylama başlangıcı, 15 Aralık jüri online oylama son tarihi, 22 Aralık finalistlerin duyurulması ve randevu verilmesi, 12 Ocak 2018 jüri ve finalist toplantısı, Nisan 2018 ödül gecesi.

En İyi Standı Siz Belirleyin!
21-23 Şubat 2018 tarihleri arasında İstanbul Kongre Merkezi-ICC’de düzenlenecek 5. ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines’ta stant açan firmaların stantları, ACE of M.I.C.E. Awards Jüri Üyeleri ve ACE of M.I.C.E. mobil uygulama kullanıcıları tarafından oylanacak. ACE of M.I.C.E. Jüri Üyeleri'nin fuarın son günü olan 23.02.2018 tarihinde saat 17.00’ye kadar bizzat ziyaretleri ile yapacak oldukları değerlendirmede en çok oyu olan firma, kategori birincisi olacak.