Bir önceki yıl 39 milyon olan yolcu sayısı 2013 yılında yüzde 23,6 artışla 48,3 milyon’a ulaştı. Türk Hava Yolları bu sonuçla tarihi bir başarıya imza atarak Avrupalı taşıyıcılar arasında pazar payını yüzde 12,8’e çıkardı. 2013 yılında yolcu doluluk oranı ise 1,4 puan artışla % 79’a ulaştı.
Yeni mottosu “Widen Your World / Dünya Daha Büyük Keşfet” ile yolcularına daha geniş bir dünya vaat eden ve 105 ülke ile dünyada en çok ülkeye uçan havayolu şirketi olan Türk Hava Yolları bugün 185 dar gövde, 44 geniş gövde ve 9 kargo uçağı olmak üzere toplam 238 uçağı ile 202’si uluslararası, 42’si yurtiçi olmak üzere toplam 244 noktaya uçan, dünyanın sayılı network taşıyıcılarından biridir.
Türk Hava Yolları, İstanbul’un dünyanın en büyük ve önemli havacılık merkezlerinden biri haline getirilmesi vizyonu ile uçuş ağını sürekli genişletmeye, doğru stratejilerle tüm noktalarda pazar payını artırmaya, marka değerini ve bilinirliğini yükseltmeye ve karlı büyümesiyle Türkiye’ye kazandırmaya devam edecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder