29 Mayıs 2021 Cumartesi

Hizmet sektöründe müşteriyi anlamak gerek

Hafız Mustafa 1864 Müşteri merkezli işletme olarak bakış açımızı tamamen müşterinin isteğine beğenisine göre lezzetler yaparak ünümüzü Türkiye'nin dışına aktardık. Müşterilerimiz gerçekten ne istiyor? Müşterimiz için en farklı lezzetleri ve  organik ürünleri imal ederek faaliyetimiz sürecinde verimlilik ve karlılık içinde hizmet sunamaya gayret ediyoruz.


Bizim farkımız müşterilerimizin dünyaya nasıl baktıklarını, özlemlerini hayallerini ve değerlerini keşfetmemiz, ürün ve hizmetlerimizin bu hayalin gerçekleşmesini nasıl kolaylaştıracağını anlamamızdan geçiyor. Nasıl satacağımızdan çok müşterilerin neyi neden ve nasıl satın alacaklarına odaklanmamız gerekiyor. Bu anlayışın merkezinde kar yaratmak değil “müşteri değeri yaratmak” yatıyor. Biz her zaman müşterinin memnun olmasından yanayız. Hafız Mustafa 1864 'de önce müşteri memnuniyeti gelir.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder