7 Temmuz 2021 Çarşamba

Akbank müşterilerini mağdur etti

Akbank'ın ATM, POS, mobil ve internet bankacılığındaki işlemleri yapılamaz hale geldi. Akbank'tan hizmet kesintilerine ilişkin açıklama geldi! Akbank mobil çöktü mü, internet ve mobil bankacılık neden açılmıyor? 

Akbank Şubelerine giden hesap sahipleri ilgililer tarafından karşılanıp sistemsel bir sorun yaşıyoruz. Bizlere de bu şekilde bilgi verildi diyerek yönlendirme yapıldığı öğrenildi.

Akbank'tan Kamuoyunun dikkatine diyerek açıklama yapıldı 

06.07.2021 tarihinde başlayan ve bankamız ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintiler sürmektedir. Müşterilerimize hizmet verdiğimiz tüm kanallarımız bu sorundan etkilenmektedir. İlgili birimlerimiz ve teknoloji iş ortaklarımız çözüm için çalışmalarına devam etmektedir. 

Durumun siber saldırıdan kaynaklandığına dair internet ve sosyal medyada yapılan paylaşımlar gerçeği yansıtmamaktadır.  Bankamız ve müşterilerimizin bilgi ve kayıtlarına ilişkin herhangi bir güvenlik problemi bulunmamaktadır, sorunun giderilmesini takiben işlemlerimiz devam edecektir.

Müşterilerimiz, bu süreçte yaşanan mağduriyetlerin giderilmesi için aldığımız önlemlere Akbank.com’dan ulaşılabilirler.

Bu süre zarfında hizmetlerimizde yaşanan aksaklıklar için özür diliyoruz. 

Akbank 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder