6 Ekim 2021 Çarşamba

IATA'nın Başkanı Mehmet Nane oldu

Pegasus Hava Yolları Genel Müdürü  Mehmet T. Nane, Haziran 2022 itibarıyla göreve başlamak üzere IATA’nın Yönetim Kurulu Başkanı seçildi. 


Pegasus Hava Yolları Genel Müdürü Mehmet T. Nane; IATA'nın 77. Yıllık Genel Kurul Toplantısı'nda, Haziran 2022 itibarıyla göreve başlamak üzere Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği IATA'nın Yönetim Kurulu Başkanı seçildi. IATA’nın ilk Türk Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev yapacak olan Mehmet T. Nane, görevi mevcut Yönetim Kurulu Başkanı Robin Hayes’in başkanlık döneminin ardından, 19-21 Haziran 2022’de Şanghay’da gerçekleştirilecek 78. Genel Kurul’da devralacak ve 2023’te gerçekleştirilecek 79. Genel Kurul'un sonuçlanmasına kadar sürdürecek. IATA'nın ilk Türk Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev yapacak olan Pegasus Havayolu Genel Müdürü Mehmet T. Nane'ye yeni görevinde başarılar diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder