12 Ağustos 2014 Salı

Coca-Cola’nın çağrı merkezi Turkcell Global Bilgi’den


Turkcell Global Bilgi, Coca-Cola İçecek ve bir Coca-Cola İçecek markası olan Damla Su’ya çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı.Turkcell Global Bilgi, dünyanın en büyük içecek şirketlerinden biri olan Coca-Cola İçecek’i hizmet ağına ekleyerek büyümeye devam ediyor. Turkcell Global Bilgi Yurt İçi Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Akın Akalın konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Turkcell Global Bilgi olarak kurulduğumuz günden bu yana müşterilerimizin iş ve çözüm ortağı olarak en iyi hizmeti verebilmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Değişen ve gelişen müşteri ihtiyaçlarına uygun çözümler üretiyor, müşteri memnuniyetini hep üst seviyelerde tutuyoruz. Bu hizmet anlayışımız ile yurtiçi ve yurtdışında toplam 24 lokasyonda 12 bin çalışanımızla hizmet verdiğimiz farklı sektörlerdeki 70’den fazla şirketle Türkiye’nin pazar lideri konumundayız ve Avrupa’nın en iyi çağrı merkeziyiz.

Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet yaklaşımımız, ihtiyaca özel sektörel çözümlerimiz, teknolojik alt yapımız, uzman kadromuz ve 15 yıllık bilgi birikimimiz, hem özel hem kamu sektöründe birçok şirket için ilk tercih olmamızı sağlıyor. Bundan böyle Coca- Cola İçecek ve Damla Su’ya da eşsiz bir müşteri deneyimi yaşatacağımızdan hiç kuşkum yok. İş ortaklığımız herkese hayırlı olsun.” dedi.’den

Reis Gıda ve Metro işbirliğiyle,Taşköprü Sarımsağının dünya yolculuğu başlıyor



Reis Gıda ve Metro Toptancı Market, Kastamonu - Taşköprü Sarımsağına sahip çıkmak için güçlerini birleştirdi. Yerli tohumla üretilen coğrafi işaretli Taşköprü Sarımsağının, dünya yolculuğu başlıyor.
Taşköprülü çiftçiler, Metro’nun Reis Gıda işbirliği ile gerçekleştirdiği eğitim çalışmalarıyla GLOBALG.A.P sertifikasına sahip oldu. Bu sayede, yörede yaşayan çiftçilerin yetiştirdiği Taşköprü sarımsağı, artık dünya profesyonellerinin mutfağında olacak. Reis Gıda ve Metro işbirliğiyle, bu yılın Şubat ayında, Taşköprü’de yerli sarımsak tohumu ekimi yapıldı. Ağustos ayında, ekilen sarımsakların hasat dönemi geldi.

Reis Gıda yetkilileri, Metro Toptancı Market yetkilileri, İstanbul’dan medya mensupları ve Taşköprülü çiftçilerin katılımıyla 6 ve 7 Ağustos 2014 tarihlerinde gerçekleştirilen organizasyonda; tarladaki sarımsakların hasadı yapıldı, Taşköprü’deki Reis Gıda Sarmoni Sarımsak Fabrikası ziyaret edildi, Sarımsak pazarı gezildi.  
Türkiye’nin %25’lik sarımsak ihtiyacını karşılayan Kastamonu- Taşköprü, GLOBALG.A.P. sayesinde artık dünyadaki tüketicileriyle de buluşacak.

Önceliğimiz yabancı tohumlar yerine, yerel tohumlar
Taşköprü sarımsağının marka değerini arttırmayı hedeflediklerini belirten Reis Gıda Yönetim Kurulu Başkanı

Mehmet Reis, şunları söyledi:
“Reis Gıda ve Metro Market işbirliği ile Taşköprü sarımsağının daha bilinçli yetiştirilmesi konusunda çiftçilerimize yardımcı olmayı amaçlıyoruz. Bu bağlamda, Metro Toptancı Market tarafından Taşköprü’deki çiftçilerimize ‘GLOBALG.A.P. eğitimi’ verildi. Son dönemlerde Taşköprü yöresinde ekilen Çin menşei tohumların, Taşköprü yerli sarımsağının marka değerine zarar verdiği kaçınılmaz bir gerçekti. Reis Gıda ve Metro Market işbirliğinde, bu yıl başlattığımız ‘Yerli Sarımsak Tohumu Projesi’ ile Taşköprü sarımsağının hak ettiği noktaya gelmesi yönünde çalışmalarımıza devam edeceğiz. Taşköprü Sarımsağının standardı bozulmadan gelecek nesillere ulaşabilmesi için Reis Gıda olarak, TÜBİTAK ve Kastamonu Üniversitesi başta olmak üzere çeşitli üniversitelerle işbirliği yapıyoruz. Bilgi birikimlerimizi çiftçimizle paylaşarak ve toprağı daha verimli kılarak, yerli tohumumuza sahip çıkarak, bundan 15 yıl önce Taşköprü sarımsağı için başlatmış olduğumuz kurumsal sosyal sorumluluk projemizi sürdüreceğiz” dedi.


Global düşün, yerel hareket et
Metro Toptancı Market Gıda Satın Alma Direktörü Thomas Rudelt yaptığı konuşmada tarımsal ürünler ihracatında gıda güvenliğinin artan önemine vurgu yaparken: “Türkiye’nin ticari kültüründen öğrendiğimiz değerleri dünyaya taşımak istiyoruz. Coğrafi işaretli Taşköprü sarımsağının uluslararası tarımsal alanda gıda güvenliği standartlarından en önemlisi olan GLOBALG.A.P. sertifikası ile tüm dünya ülkelerine ihracat yolunun açılmış olmasından gurur duyuyoruz.” dedi. Yerel üreticilerle işbirliği kadar insani ilişkilere de değer verdiklerini belirten Rudelt çiftçilere seslenerek, “Taşköprü’nün sarımsağına aşığız! Biz sizin kapınızı çaldık. Siz de bizi evinize buyur ettiniz. Emeklerinizle, Taşköprü sarımsağı artık dünyaya açıldı.” şeklinde konuştu.

Rudelt, Türkiye’ye yönelik umudunu da şöyle dile getirdi: “Türkiye’de gıda ve gıda-dışı olmak üzere coğrafi işaret tescili almış 176 ürün var. 201 ürün de tescil bekliyor. Türkiye potansiyele sahip bir ülkedir. Bu potansiyeli değerlendirmek bizim elimizde. Diğer yerel değerlerimizi de uluslararası alanda tanıtacağız. Türkiye’ye inandık, inanmaya da devam edeceğiz” diye konuştu.



Sürdürülebilir tarımla geleceğe miras bırakıyoruz
Metro Toptancı Market Taze Ürünler Grup Müdürü Ayşin Işıkgece de konuşmasında sürdürülebilir tarımın önemine dikkat çekerek: “Bilimsel dayanaklardan yola çıkarak hareket ediyoruz. Taşköprü sarımsağı 10 yıl sonra nerede olacak? Bu değer, yeni kuşaklara nasıl aktarılacak? Dünyada nasıl bir yere sahip olacak? Bu konuda bilinç yaratmak bizim için bir sorumluluk.” diye belirtti.

Kullanım çeşitliliği yaratmayı amaçladıklarını anlatan Işıkgece sözlerine şöyle devam etti: “Taşköprü gibi coğrafi işarete sahip ürünlerimizin yolunu açarken sadece onları raflarımızda tüketicilerimizle buluşturmakla kalmıyor, aynı zamanda kullanım alanlarını da genişletiyoruz. Projelerimizle şeflere ürünün lezzet ve kalite farkını anlattık ve menülerinde kullanmalarını sağladık. Taşköprü sarımsağının gerçekten farklı bir lezzeti var” dedi.


10 Ağustos 2014 Pazar

Twitter Rekoru Yeniden Kırıldı ... Sosyal medya uzmanı ve danışmanı olan gencin attığı tweet çok konuşuldu

TURİZMİN SESİ- SERKAN ÇOŞKUN

 Türkiye'nin ilk Türkçe Twitter etkileşim rekoru Fenerbahçe'den ayrılırken yazdığı tweet ile Alex De Souza olmuştu. Daha sonra Tarkan'ın, başından gaz kapsülü ile vurularak aylarca komada kalan ve hayatını kaybeden Berkin Elvan için Twitter'da paylaştığı "Unutmamalı" tweeti 60 bine yakın retweet edilmiş ve 40 binden fazla kişi tarafından da favourite edilmiş yani favorilere eklenmişti. Böylece yeni tweet etkileşim rekoru Tarkan'ın olmuştu. 

alaattin-cagil,sosyal-medya-uzmani,-tweet-,twitter-,alex-de-souza,.jpg

Ancak şimdi bu rekor İzmir'de yaşayan bir genç tarafından yeniden kırıldı. Sosyal medyayı sallayan tweet şu ana kadar 64 bin kez retweet edilmiş ve 75 bin kişi tarafından favorilerine eklenmiş durumda.Bu yeni sosyal medya fenomeni İzmirli Alaattin Çağıl. Sosyal medya uzmanı ve danışmanı olan gencin attığı tweet ise şöyle:

alaattin-cagil,sosyal-medya-uzmani,-tweet-,twitter-,alex-de-souza,3.jpg

"Köpekleri sevmeyen insanlara güvenmem. Fakat bir köpek bir insanı sevmezse, o köpeğin hislerine güvenirim."

Kaynak ME Medya Ege 

9 Ağustos 2014 Cumartesi

W İstanbul’un Yeni Genel Müdürü Christian Höhn Oldu



Dünyanın en prestijli otel zincirlerinden olan W Hotels Worldwide’ın İstanbul Akaretler’deki oteli W İstanbul’un yeni genel müdürü Christian Höhn Ağustos 2014 itibariyle görevine başladı.


Avusturya’da turizm ve otelcilik eğitimi alan Höhn, Cornell Üniversitesi’nde Konaklama Yönetimi alanında yüksek lisans yaptı. Edinburg Üniversitesi’nde e-MBA yapmakta olan Höhn kariyerine 1996 yılında İsviçre’de Hotel Alfa’da başladı. Sırasıyla Carlton Hotel – Suisse Leading Hotels, Hotel Montpelier, Hilton Munich City, Mandarin Oriental New York, Waldorf Astoria Caledonian görev yaptıktan sonra Hilton Abu Dhabi’de 3 yıl boyunca Operasyon Direktörü olarak çalıştı. W İstanbul’da göreve başlamadan önce Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’ta Hilton Grubunda Genel Müdürlük yapan Christian Höhn evli ve iki çocuk babasıdır.

           

HARBİYE ASKERİ MÜZESİ’NİN TANITIMI VE BİLETLERİ TÜRSAB’TA




Koleksiyonlarının zenginliği ve çeşidi açışından dünyanın en eski ve önde gelen müzelerinden biri olan  Harbiye Askeri Müzesi’nin tanıtımı için Genelkurmay Başkanlığı ve Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) işbirliğine imza attı. Müzekart + sistemine dahil olarak yüzde 20 indirimli olarak ziyaret olanağı sağlanan Harbiye Askeri Müzesi’nin biletleri de TÜRSAB tarafından yetkili acentalara temin edilecek.


Kuruluşu 1453’e dayanıyor
Kuruluşu 1453’te İstanbul’un fethine dayanan ve bugünkü binasına 1959 yılında taşınan Harbiye Askeri Müzesi koleksiyonunda 45.000’i aşkın eser bulunuyor. Bunların arasından titizlikle seçilen 5.000 eser sergileniyor. Dönem, konu gibi değişik açılardan ele alınarak gruplandırılan bu zengin koleksiyon içinde çeşitli silahlar, askeri kıyafetler, çadırlar, bayraklar ve sancaklar ile benzeri türde çok değişik askeri kültür varlıkları yer alıyor. Bunlar arasında ahşap ve maden süsleme sanatının güzel örneklerini oluşturan tüfek, tabanca, top ve kılıçlar, zarif süslemeleri ve kitabeleriyle zırhlar, kalkanlar ve miğferler, Osmanlı ordusunun görkemini vurgulayacak nitelikteki altın görünümünde tombaklar ve Osmanlı saray çadırlarının en nadide örnekleri bulunuyor. 28 salonun bulunduğu Harbiye Askeri Müzesi’nde her gün saat 15:00 ile 16:00 arasında Mehter’in tarihçesini anlatan İngilizce ve Türkçe multivizyon ile 20’şer dakikalık iki seans halinde verilen konser büyük ilgi görmektedir.


Müzekart + sahiplerine % 20 indirim olanağı
Dünyanın en önemli müzelerinden biri olan Harbiye Askeri Müzesi’nin yurtiçi ve yurtdışında daha çok tanıtılması amacıyla Genelkurmay Başkanlığı ile TÜRSAB kapsamlı bir protokole imza attı. Anlaşmayla birlikte Müzekart + sahipleri Harbiye Askeri Müzesi’ni % 20 indirim olanağıyla ziyaret etme şansı yakaladılar.


Yurtiçi ve yurtdışında tanıtım atağı
Protokol kapsamında TÜRSAB, Askeri Müze’nin gişelerinin geliştirilmesi ve modernize edilmesi için bilgi ve teknik destek sunarak hizmet kalitesinin arttırılmasına katkı sağlayacak.TÜRSAB Başkanı Başaran Ulusoy, Türkiye’nin en önemli müzelerinin de aralarında bulunduğu 155 müzenin işletmesini TÜRSAB olarak kendilerinin yürüttüğünü ve bu konuda uluslar arası çapta deneyime sahip olduklarını belirterek şunları söyledi:“Müzecilikle ilgili her türlü kamu ve özel kuruluşla Askeri Müze arasında koordinasyonu sağlayacağız. Dünya genelinde muadili olan müzelerle işbirliğine giderek kardeş müze anlaşmaları imzalamayı planlıyoruz. Türkiye tarihi açısından çok büyük önem taşıyan eserlerin de bulunduğu Harbiye Askeri Müzesi’nin yurtiçi ve yurtdışındaki tanıtımı için konserler, sergiler ve çeşitli etkinlikler düzenleyeceğiz.  Harbiye Askeri Müzesi’nin turistlerin en önemli ziyaret noktalarından biri olması için elimizden geleni yapacağız.”


SABANCI HOLDİNG’DEN BİR BÜYÜK SERGİ DAHA



Sabancı Holding, dünyaca tanınmış sanatçı Joan Miró'nun eserlerinden oluşacak ve S.Ü. Sakıp Sabancı Müzesi (SSM)’nde açılacak serginin ana sponsorluğunu üstlendi.  "Joan Miró. Kadınlar, Kuşlar, Yıldızlar" başlıklı sergi 23 Eylül 2014 - 1 Şubat 2015 tarihleri arasında sanatseverleri ağırlayacak.  Barselona'daki Joan Miró Vakfı, Mallorca’daki aile koleksiyonu Successió Miró ve yine Mallorca’daki Pilar ve Joan Miró Vakfı işbirliğiyle gerçekleştirilecek sergi, sanatçının resim, baskı, heykel ve seramik çalışmalarından oluşacak.
Sabancı Holding CEO’su Zafer Kurtul, konuyla ilgili yaptığı açıklamada,  “Sabancı Holding olarak, ekonomik gelişimi, kültürel ve sosyal gelişimden ayrı düşünemiyoruz.


 Bu anlayıştan hareketle kültür-sanat projelerini uzun yıllardır destekliyoruz; Türk kültür hayatına katkı sağlamaya çalışıyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz her alanda olduğu gibi, bu konuda da fark yaratmak için çabalıyoruz. Sabancı Holding olarak, kuruluşundan bu yana Sakıp Sabancı Müzesi’nde düzenlenen büyük sergilerin ana destekçisi olduk. Picasso, Monet, Rembrandt gibi ustaların eserlerinin halkımızla buluşturduk, rekor ziyaretçi sayılarına ulaştık.  Ayrıca Sakıp Sabancı Hat Koleksiyonu’nun yurtdışındaki sergilerine de uzun yıllardır destek veriyoruz. Şimdi bir başka büyük usta olan Miró’yu sanatseverlerle İstanbul’da buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Tüm sanatseverleri bu eşsiz buluşmaya, bu büyük sanat olayını bizimle paylaşmaya bekliyoruz” dedi.

- SABANCI HOLDİNG’İN DİĞER SANAT PROJELERİ
Sabancı Holding 2005 yılında, Türk müzeciliğinde adeta çığır açan “Picasso İstanbul”da sergisine sponsor oldu. Bu sergi, Türk kültür-sanatında bir kilometre taşı oldu ve toplam 253.999 kişi ziyaret etti.
Sabancı Holding’in 1998 yılında Sakıp Sabancı Osmanlı Hat Koleksiyonu’nun New York’taki Metropolitan Müzesi’nde gerçekleştirilen “Altın Harfler: Sakıp Sabancı Koleksiyonu'ndan Osmanlı Hat Sanatı” sergisiyle başlayan desteği ise, koleksiyonun şimdiye kadar gerçekleştirilen tüm yurtdışı sergilerinin sponsorluğuyla devam etti. 2007 yılında, Lizbon’daki Gulbenkian Vakfı Müzesi’nde düzenlenen “Çağrışımları, Yolculukları ve Atmosferiyle İstanbul, Sakıp Sabancı Müzesi Resim Koleksiyonu’ndan Tablolar” sergisinin sponsorluğunu Sabancı Holding üstlendi ve böylece ilk kez Türk resim sanatının büyük ustalarından bir seçki, önde gelen bir Avrupa müzesinde sergilendi. Yine, 2008 yılında, Madrid’de ve Sevilla Real Alcázar Sarayı’nda gerçekleştirilen “Altın Satırlar: Sakıp Sabancı Müzesi’nden Osmanlı Hat Sanatı” başlıklı sergiye destek verdi.  Madrid’de 17.000 kişi, Sevilla’da 307.249 kişi bu sergileri ziyaret etti.
2009 yılında “Osmanlı Döneminde Venedik ve İstanbul; Nam-ı Diğer Aşk” ve ardından “Efsane İstanbul: Bir Başkentin 8000 Yılı” sergisi ile de İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti’nin en kapsamlı etkinliğini Sakıp Sabancı Müzesi’nde gerçekleştirilmesine Sabancı Holding katkı sağladı. Sakıp Sabancı Müzesi’nin 10.yılı dolayısıyla yapılan “Rembrandt ve Çağdaşları-Hollanda Sanatının Altın Çağı” ile dünyaca ünlü ressam Monet’in eserlerinden oluşan sergilerin ana destekçisi yine Sabancı Holding oldu.

Raffles İstanbul Zorlu Center, Genel Müdürlüne Tarek Mourad getirildi



Eylül ayında kapılarını açacak olan Raffles İstanbul Zorlu Center, Genel Müdür Tarek Mourad liderliğindeki tecrübeli kadrosu ile seyahat tutkunlarına lüks ve estetiğin İstanbul kültürüyle buluştuğu yepyeni bir konaklama deneyimi yaşatmaya hazırlanıyor.İlk otelini 1887 yılında Singapur’da açan Raffles Hotels, günümüzde Singapur, Çin, Kamboçya, Seyşel Adaları, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri ve Fransa’da seyahat tutkunlarını Raffles geleneği ve misafirperverliğiyle buluşturuyor. Hizmet vermeye başladığı her ülkede Raffles geleneği ve “duygusal lüks” anlayışını yerel kültürle birleştiren zincir, deneyimli kadrosuyla İstanbul’u yepyeni bir hizmet anlayışı ile tanıştıracak.


Raffles İstanbul’da Genel Müdürlük görevini, otelcilik sektörünün önde gelen isimlerinden Tarek Mourad üstlendi. Mourad kariyerine Bahreyn, Mısır ve Katar’daki Sheraton Grubu ve Le Royal Meridien’de başladı. Daha sonra Four Seasons grubunda görev alan Mourad, buradaki 14 yılına çok sayıda başarı ve otel açılışları sığdırdı. Sharm El Sheikh, Riyad ve Las Vegas’da üst düzey görevlerin ardından, Raffles ailesine katılmadan önce İstanbul’da Four Seasons Sultanahmet’te ve son olarak Four Seasons Bakü’de Genel Müdürlük görevlerini üstlendi.

Mourad görevi ve Raffles İstanbul Zorlu Center’ın yönetim felsefesi ile ilgili önemli noktaları şöyle dile getiriyor: “Bizim ekip olarak mottomuz ‘Passion to Exceed’ yani ‘Aşma Tutkusu’. Raffles İstanbul’un farkı, misafirlerine tamamen ‘kişiye özel’ bir konaklama deneyimi yaşatması olacak. Biz iyi seyahati yaşam biçimi haline getirmiş kişilere duygusal bir lüks deneyimi vaat ediyoruz. Böyle bir ekiple, çok sevdiğim İstanbul’da, moda, performans sanatları ve seçkin yeme-içme olanaklarının birarada sunulduğu Zorlu Center’ın içinde bir Raffles oteli  açmaktan gurur ve mutluluk duyuyorum.

Raffles Hotels & Resorts Başkanı Peter French ise Mourad’ın göreve gelişi ile ilgili “Tarek Mourad’ın Raffles ailesine katılmasından dolayı çok mutluyuz. İstanbul’daki  ilk, Avrupa’daki ikinci otelimiz, hikâyemizde doğu ile batıyı birleştiren yeni bir sayfa açacak. Tarek Mourad’ın otelcilik sektöründeki deneyimi ve uzmanlığına güveniyoruz ve kendisinin dünya çapında otel açılışlarındaki tecrübesi sayesinde Türk turizm sektörüne başarılı bir giriş yapacağımıza inanıyoruz” şeklinde konuştu.Raffles İstanbul Zorlu Center, Tarek Mourad’ın liderliğindeki yönetim kadrosu ile Eylül ayı itibariyle ilk misafirlerini ağırlamaya hazırlanıyor.

SÜRPRİZ İMZA GÜNÜNÜN GELİRİ, SOKAK ÇOCUKLARINA



Domino taşı şeklinde dizdiği 2516 adet ‘Domino’ isimli kitabını, Noter huzurunda tek dokunuşla yıkarak dünyada bir ilki gerçekleştiren Yazar ve Ticari Danışman Abdullah Koçoğlu’na, Denizli’nin horozu kadar meşhur konaklama merkezi ‘Şiir Otel’de ilginç bir sürpriz yapıldı.

Danışmanlık hizmeti vermek için davet edildiği otelin lobisinde, kendisine kitap imzalatmak için bekleyen okurlarıyla karşılaşan ünlü yazar önce şaşırdı, ardından onlarca kitabını imzaladı ve söyleşi yaptı.
Ağırladığı konuklar arasında, Edip Akbayram, Sunay Akın, Cem Adrian, Feridun Düzağaç, Cezmi Ersöz gibi birbirinden ünlü isimler yer alan ve buram buram sanat kokan otelin genel müdürü Salih Tayfun Dindar, Koçoğlu’na bir de anı plaketi takdim etti.

Koçoğlu yaptığı açıklamada duygularını, şu sözlerle dile getirdi; “Lobiden, odama varıncaya kadar her taraf şiirlerimle ve kitaplarımdan alıntı sözlerle kaplanmıştı. Can Yücel hayranı olduğum bilindiğinden, beni keza Can Yücel anılarıyla bütünleştirilmiş şiirlerle kaplı bir odada ağırladılar. Böylesi renkli heyecanları, insan ömrü boyunca sadece birkaç kez yaşayabilir. Elinde kitabımla onlarca okurumu bir arada görünce, şaşırmanın ötesinde son derece duygulandım. İş için geldim, mutluluk sarhoşu oldum, işi gücü unuttum.”

Otel tarafından yayınevinden satın alınan ve kendisine takdim edilen satıştan elde edilen hasılatı kabul etmeyen, tüm kazancın sokak çocukları yararına kullanılmasını talep eden Koçoğlu, cenaze ziyareti için geldiği Denizli’de yine aynı otelde konaklayan Metin Şentürk ile aynı saatlerde, anı defterini imzaladıktan sonra otelden ayrıldı.

“Rox Hotel Çobançeşme” kapılarını misafirlerine açtı




İstanbul Atatürk Havalimanının çok yakınında ve CNR Expo Fuar Merkezinin karşısında konumlanmış olan, Rox Oteller zincirinin ilk halkası olan “Rox Hotel Çobançeşme”, ilk rezervasyonlarını almaya başladı.


“RoxHotel Çobançeşme”, konumu itibariyle, CNR Expo Fuar merkezine yürüyüş mesafesinde oluşu, Atatürk Havalimanına yakınlığı, toplu taşıma sistemleriyle İstanbul’ un en önemli yerleşim bölgelerine olan ulaşım kolaylığı açısından, özellikle iş oteli olarak cazip bir otel durumundadır. “RoxHotels” olarak, kısa sürede otel sayısının hızla artacağı, kurumsal bir yapıda, uluslararası otelcilik standartlarında hizmet veren ve iş dünyasının ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik oluşturulan otel konseptinin ilk halkası olarak hayata geçirilen “RoxHotel Çobançeşme”, 04.08.2014 tarihinde kapılarını misafirlerine açmıştır.

8 Ağustos 2014 Cuma

12. KADIKÖY BELEDİYESİ TİYATRO FESTİVALİ BAŞLIYOR



Kadıköy Belediyesi’nin 12 yıldır aralıksız düzenlediği Tiyatro Festivali başlıyor.  Kadıköylüler 13 gün boyunca yıldızlar altında tiyatro izleyebilecek. Kadıköy Belediyesi’nin yetişkinler için düzenlediği 12. Kadıköy Belediyesi Tiyatro Festivali, 4-16 Ağustos tarihleri arasında Selamiçeşme Özgürlük Parkı’nda gerçekleştirilecek.13 gün sürecek festivalde seyirciler sezon boyunca izleyemedikleri oyunları açık havada izleme olanağı bulacaklar.


Festivalin 12. yılında açılış Enis Fosforoğlu’nun “Deli” adlı oyunuyla başlayacak, kapanış oyunu ise İstanbul Halk Tiyatrosu’nun “İhtiyar Balıkçı ve Deniz” olacak.  Tiyatro Festivali’nin programında ayrıca; Duru Tiyatro’nun “Şahane Düğün”, Süheyl&Behzat Uygur Tiyatrosu’nun “Dünya'nın Sonu.Net”, Moda Sanat Tiyatrosu’nun “Korkudan Korkmak”, Ali Poyrazoğlu Tiyatrosu’nun “Babam 9 Doğurdu”, Samsun Sanat Tiyatrosu’nun “Şu Çılgın Türkler”, Nazım Oyuncuları’nın “Hasretinden Prangalar Eskittim”, Tiyatro İstanbul’un “Mutfak Cadıları”, Dostlar Tiyatrosu’nun “Yaşamaya Dair”, Tiyatro Akla Kara’nın “Arsız Davet”, Sadri Alışık Tiyatrosu’nun “Ayrılık” oyunları bulunuyor.Geçmiş yıllarda Kadıköylülerin yoğun ilgi gösterdiği ve saatler öncesinden sıraya girerek izlediği festival, ücretsiz olarak izleyici ile buluşacak.

Tarih:  04-16 Ağustos 2014
Saat: 21.00
Yer: Selamiçeşme Özgürlük Parkı

ATLASJET, UKRAYNA UÇUŞLARINA BAŞLIYOR





“Atlasjet Ukrayna”, Kiev merkezli iç  ve dış hat uçuşlarına Eylül ve Ekim aylarında başlıyor.Ukrayna havacılık sektörüne hızlı giriş yapan “Atlasjet Ukrayna”, Kiev merkezli iç  ve dış hat uçuşlarına Eylül ve Ekim aylarında kademeli olarak başlayacağını duyurdu.Atlasjet, yurt dışındaki yeni markası “Atlasjet Ukrayna”nın, Ukrayna Sivil Havacılık otoritesinden 1 Nisan 2014 tarihinde aldığı uçuş iznine istinaden, Eylül ve Ekim aylarında kademeli olarak uçuşa başlayacağını duyurmak için 04 Ağustos Pazartesi günü Ukrayna’nın Kiev şehrinde bir basın toplantısı düzenledi. Kiev Borispol Uluslararası Havalimanı’nda düzenlenen toplantıya Ukrayna Ulastirma Bakan vekili Petro Penkas, Atlasjet Türkiye ve Ukrayna şirketlerinin üst yönetimi, Ukrayna havacılık otoriteleri ve basın mensupları katıldı.

Ukrayna Ulastirma Bakan vekili Petro Penkas, ulkenin gectigi bu sıkıntılı dönemin kisa sürede sona ermesini dilediklerini belirterek, bu donemde Ukrayna’da havacılık sektörüne girerek sektörün ve Ukrayna ekonomisinin büyümesine destek veren Atlasjet Ukrayna yönetimine teşekkür etti. Petro Penkas, geçen sene Ukrayna’da taşınan yolcu sayısının 28 milyon oldugunu belirterek, bu sene meydana gelen olaylar nedeniyle yolcu sayılarında bir düşüş yaşandığını ancak hedeflerinin bu sayıyı 30 milyona ulaştırmak olduğunu ifade etti.

Toplantıda yaptığı açıklamada “Atlasjet Ukrayna” ile ilgili planlarını anlatan Atlasjet Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy “Atlasjet Ukrayna’ya otoriteler tarafından sağlanan trafik haklarını Eylül ve Ekim aylarından itibaren kademeli olarak kullanmaya başlayacağız.  Atlasjet’in markasını ve hizmet kalitesini Ukrayna’yla tanıştırmak için sabırsızlanıyoruz.” dedi.

Ersoy, Atlasjet Ukrayna’nın, Kiev merkezli olarak Ukrayna’da iç ve dış hatlarda tarifeli uçuşlar yapacağını belirtti. Amaçlarının Türkiye’de olduğu gibi Ukrayna’da da yolculara kaliteli hizmet ve konforlu tarifeli uçuşları en uygun fiyata sunmak olduğunu ve Türkiye’de edindikleri tecrübeyi Ukrayna’ya adapte ederek, buradaki pazarı büyütmeyi hedeflediklerinin altını çizdi.

Murat Ersoy, “Bir ülkenin ekonomisin büyümesinde kilit rol oynayan sektörlerin başında havacılık gelir. Ekonomisi hızlı büyüyen ülkeleri incelediğimiz zaman, ekonomik büyümenin havacılık sektöründeki büyüme ile paralel olduğunu gözlemleyebiliriz. Ukrayna’da da aynı sıçramayı arzu ediyorsak, en başta Sivil Havacılık kurallarının da havacılıkta rekabet edeceğimiz ülkelerdeki şartlarla aynı seviyeye getirilmesi gerekir.” şeklinde konuştu.
“Yabancı yatırımcı olarak ilk tespitlerimiz, uçuş ekiplerinin görev sürelerinin rekabet edemeyecek kadar kısa belirlenmiş olması ve havayollarına verilen trafik hakları kullanılmadığı durumlarda bile o havayolundan 1 yıl süre ile hakların geri alınmaması.” diyerek devam etti. Ayrıca Ukrayna’daki uçak yakıtı fiyatlarının diğer ülkelere kıyasla %70 daha yüksek olduğunu belirten Murat Ersoy, bunun dünyadaki en pahalı yakıt olduğunun altını çizdi. Bunun çözülmesi gereken konuların başında geldiğini, aksi halde Ukraynalı havayollarinin diğer uluslararası taşıyıcılar ile rekabet edemeyeceğini belirtti. Ersoy, “Havayollarının iç hatlarda demiryolları ile rekabet etmesi gerekiyor, ancak bu yakıt fiyatları ile ayakta kalamayacakları için iç hatlarda uçuş yapmaktan kaçınacaklar. Bu nedenle, diğer ülkelerde olduğu gibi yakıt fiyatlarından KDV dışındaki diğer vergilerin kaldırılması gerekir.” Şeklinde konuştu.

Murat Ersoy, Atlasjet olarak çok yakında büyük uçak siparişi planladıklarını ve bu kapsamda yakın ve orta vadede Ukrayna’daki filoyu da büyütmeyi hedeflediklerini açıkladı. Ancak bu alınacak yeni uçaklardan kaçı Ukrayna’da tescil alınacağını, Ukrayna havacılık sektöründeki iyileştirmelerle ve uluslar arası rekabete hazır hale gelmesiyle paralel olarak belirleyeceklerini açıkladı.

Atlasjet Ukrayna genel müdürü Pidgorodetsky Sergei Ivanovich’in açıklamaları ile devam edilen basın toplantısında, Ivanovich şirketin yüksek hedeflerinin olduğunu belirterek, bu hedeflerin gerçekleşmesi için sağlam temellere sahip olduklarını vurguladı. Atlasjet Ukrayna’nın, ülkenin içinde bulunduğu zor şartlarda ülke ekonomisine yatırım yaparak operasyonlara başladığının altını çizen Ivanovich, “Biz ülke ekonomisinin gelişerek büyüyeceğine ve bizim gibi yerel pazarda yüksek hizmet standartları sunan uluslararası bir havayolunun hem Ukrayna havacılık sektörünün ve hem de tüm ülke ekonomisinin gelişmesinde önemli bir rol oynayacağına inanıyoruz dedi.

İki uçak ile operasyonlara başlayacak olan Atlasjet Ukrayna, Kiev’den Odessa ve Lviv, şehirlerine, Odessa’dan ise Lviv şehrine yurtiçi tarifeli seferler başlatırken; Kiev, Odessa, Kharkiv ve Lviv şehirlerinden İstanbul, Tel Aviv ve Moskova’ya uluslar arası tarifeli seferler düzenleyecek.



Şirkete Bağlı Çalışanlar Yaratmanın, 5 Yol Haritası



Olağanüstü başarıların, vasat çalışanlar ve sıradan çalışmalarla mümkün olmayacağını kaydeden AL Danışmanlık Genel Müdürü, Marka Yönetimi ve İnsan Kaynakları Danışmanı Ayşen Laçinel, şirkete bağlı çalışanlar yaratmanın 5 yol haritasına ilişkin şunları söyledi: “Şirketlerde, bağımlı değil, bağlı çalışanlar olmalıdır. Diğer bir değişle adanmış çalışan, yaratmak önemlidir. Şirketler, başarı avcısı olmalıdır. Kurumda, olağanüstü çalışanların fark edildiği, performans değerlendirme sistemleri de kurulmalı ve hayata geçirilmelidir. Çalışanlar, kendilerini değerli hissetmelidir. Kurum da; gerek patronajın yaklaşımından, gerek üst yönetimin yaklaşımdan itibaren tüm şirket uygulamalarında, şirketin başarısının, çalışanların sadakati, yaratıcılığı ve olağanüstü çalışmasıyla  paralel olduğu hissettirilmelidir” dedi.

Şirkete değer katanlar, ödüllendirilmelidir
Şirkete katma değer yaratan çalışanların ödüllendirilip, diğerlerine örnek olmasına özen gösterilmesi gerektiğini anlatan Ayşen Laçinel, konuşmasına şöyle devam etti: “İşletmede, sadece işe gelip- gidenler ile yüksek performansta çalışanlar arasındaki fark, görülmelidir. Farkın, görüldüğü de, uygulamalarla bilinmelidir ve herkes başarıya özendirilmelidir. Bu arada yeni nesli; enerjisini, yaratıcılığını ve hayallerini destekleyecek anlayışla, işe katmak gerektiği de bilinmelidir. Unutulmamalıdır ki, yeni gelen kuşak, engellenmeye, enerjisinin sınırlandırılmasına, mobbinge razı olacak bir nesil değildir. Özetle, olağanüstü başarı hedefleyen kurumların, güçlü bir insan kaynağı yaratması gerektiğine göre; insan kaynakları yönetimlerinin profesyonelce yapıldığı ve stratejilerinin olduğu yapıları kurmaları gerekmektedir” diye konuştu.

Şirkete bağlı çalışanlar yaratmak için:
1) Şirketler; vizyon, misyon ve değerlerini net olarak belirlemelidir.
2) Şirketler, organizasyonunu iyi kurgulamalıdır.
3) İnsan kaynakları yönetimine, çok önem vermelidir.
4) İnsan kaynaklarını yöneten profilin; hem ilişki yönetimi, hem temsil yönetimi, hem motivasyon yönetimi, hem de stratejik yönetimi bilen profilde olup olmadığını kontrol edilmelidir.
5) İnsan kaynakları yönetiminin, seçme ve yerleştirme sorumluluğu, eğitim sorumluluğu, performans takibi sorumluluğu, ödüllendirme sorumluluğu gibi süreçleri, sistemle hayata geçirip, sürekli iyileştiriliyor olmalıdır.


KANADALI ÜNLÜ ŞARKICI IMA TEK KONSER İÇİN AKASYA ACIBADEM’DE




Sonbahara hızlı bir giriş yapan Akasya Acıbadem, konserler serisine ünlü Kanadalı şarkıcı IMA ile kaldığı yerden devam ediyor. Farklı dillerde söylediği şarkılarıyla 13 Eylül Cumartesi akşamı Akasya Park’ta sahne alacak sanatçı, müzikseverlere unutulmaz saatler vaat ediyor.


 Albümleriyle “altın plak” kazanan, “Smile” albümüyle bir yıldan uzun süre “en çok satan albümler” listesinde kalan, seslendirdiği Fransızca, İngilizce, İtalyanca ve İspanyolca şarkılarla ününü pekiştiren IMA; Celine Dion, Bryan Adams, Shania Twain, Alanis Morissette gibi önemli seslerin ardından Kanada’nın dünyaya kazandırdığı bir başka süper star…


Tek konser için ülkemize gelen sanatçı; pop, rock ve folk türlerini sentezlediği kendine özgü tarzı ve etkileyici sesiyle Akasya Acıbadem’de hayranlarının karşısına çıkarken, konser ücretsiz olarak izlenecek.

TARİH: 13 Eylül 2014 Cumartesi
YER: Akasya Park/ Akasya Acıbadem
SAAT: 21.00

Paymentwall’ın desteklediği eticaret platformu Pagegy.com Rusya’ya açıldı



Artık her şeyin online satıldığı günümüzde dev mağazaların ve alışveriş merkezlerinin yerini eticaret siteleri aldı. Bu sayede kısıtlı bir kitleye ulaşan mağazalar internet üzerinden milyonlara ulaşarak cirolarını artırdılar ve dev firmalar haline geldiler. Peki eticaret sitesi kurmak sanıldığı kadar zor mu?

İyi bir eticaret girişiminin yüz binlerce lira sermaye ile kurulacağı söylentilerini boşa çıkaran bir sistem geldi, Pagegy.com.

Uzakrota ve Gezigoo gibi projeleri ile tanınan Gökhan ERDOĞAN, Moskova’da yaşamını sürdüren 37shoes.ru sitesinin kurucusu Hakan AYDEMİR ve iş adamı Akif AKAY’ın kurmuş olduğu Pagegy.com Rusya pazarına açıldı. Pagegy.com, kullanıcıların kendi logoları ve kendi tasarımları ile ürünlerini satmalarına olanak sağlayan banka ödeme sistemi, alan adı gibi dertlerden kurtaran ve kolayca satış yapmalarına olanak tanıyan bir sisteme sahiptir.

Pagegy ile kendi online mağazanızı açmak oldukça basit ve keyifli, e-posta adresiniz ile üye olabileceğiniz Pagegy’e girdikten sonra, sade, basit ama ‘Rus esintilerinin’ hissedildiği şık tasarımıyla sizi karşılıyor. Burada yapılan yönlendirmelerle mağazanızı açmanız yaklaşık 2-3 dakikanızı alıyor. Hatta bir karşılaştırma yapmamız gerekirse, herhangi bir ilan sitesine bir ürünü satışa koymanızdan çok daha kısa bir süre içerisinde Pagegy’de mağaza açmanız mümkün.

Yakın bir zamanda uluslar arası oyuncular arasında görmeyi planladığımız Pagegy.com, şu anda Türkçe ve İngilizcenin yanına Rusça dilini de ekleyerek bu ülke pazarına girmiş oldu. Ortaklardan Gökhan ERDOĞAN şöyle açıklıyor “ Yakın bir zamanda sistemimize Bulgarca, Sırpça, Boşnakça, Lehçe ve Yunanca gibi dilleri de entegre ederek Paymentwall desteğiyle Doğu Avrupa pazarında söz sahibi olmayı planlıyoruz.”

Pagegy’ın ortaklarından Hakan AYDEMİR ise sistemi şöyle anlatıyor “Kullanıcılar otellerini, tur paketlerini, tekstil ürünlerini, elektronik eşyalarını ya da satmak istedikleri ne varsa Pagegy.com’a ekleyerek yalnızca 2 dakika içerisinde satışa başlayabilirler.”

6 aylık bir sürede Bootstrap altyapısı kullanılarak geliştirilen Pagegy.com, hemen her sektörden kullanıcıya hitap ediyor ve benzer platformlar gibi Paypal ile anlaşması bulunuyor. Akif AKAY, asıl amaçlarının müşterilerinin sadece yerel pazara değil Yandex Market, Ebay ve Gittigidiyor gibi sitelerde ürünlerinin yer almasını sağlayarak uluslararası birer marka haline gelmelerini desteklemek olduğunu söylüyor.

İlk 3 günlük kullanımı ücretsiz olan servis, 3 günlük kullanım sonrasında 14,95 dolardan başlayan fiyatlarla, kullanıcılar Pagegy’ın partneri olduğu dünyanın en büyük ödeme altyapı sistemlerinden Paymentwall üzerinden güvenli bir şekilde Kiwi, Yandex Money ve kredi kartlarıyla sisteme sahip olabilirler.

Yepyeni Foursquare sizlerle!



Beğenilerinizi öğrenen ve sizi yönlendiren yepyeni Foursquare'i  bugün itibariyle indirebilirsiniz.
Yiyecek, içecek ve alışveriş yapacak bir yer ararken hepimizin aynı tavsiyeyi almasına hiç gerek yok. Herkese uyan mekan listeleri 2006 yılında yenilikçi sayılabilirdi ama artık o günler çok geride kaldı. Zevklerimiz farklı, öyleyse neden hepimiz aynı sonuçları görelim ki? Bugün itibariyle piyasaya sürülen yepyeni Foursquare neyi sevdiğinizi öğreniyor ve sizi sevdiğiniz yerlere yönlendiriyor.


Telefonlarımız bizi tanımalı; zevklerimizi, sosyal bağlantılarımızı ve tercihlerimizi öğrenmeli. Ve bildiklerini kullanarak, bize dünyayı keşfetmemizde daha fazla yardım etmeli. Örneğin; vintage giysileri seviyorsanız, sizi yakınlardaki gizli hazineye yönlendirmeli. Ya da yeni bir şehirdeyseniz, arkadaşınız Müge'nin kent merkezinde keşfettiği saklı kalmış restoranı tavsiye ettiğini göstermeli. Dahası, canınız baharatlı bir yemek istiyorsa gittiğiniz restoranda hangi yemekleri sipariş edebileceğinizi bildirmeli.



Yepyeni Foursquare'i bu vizyonu gerçekleştirmek için yarattık. Yeni uygulamayı bugün başlatıyoruz ve herkesin denemesi için sabırsızlanıyoruz.Yeni Foursquare sizi uzun, rastgele eleştirileri okumaktan ve bu insanların sizinle aynı zevke sahip olup olmadıklarını düşünmekten kurtarıyor. Yeni Foursquare ile kendi zevkinize uygun yerleri keşfedebilir, güvendiğiniz arkadaşlarınızın ve uzmanların tavsiyelerini görebilirsiniz
Foursquare beş yıldır sizinle ve 6 milyar check-in, 55 milyon tavsiye, 65 milyon mekan, yüz milyonlarca fotoğraf ve milyarlarca sosyal bağlantı ile vizyon yarattı.


Yeni Foursquare’i hemen indirebilir ve yeni yerler keşfetmeye başlayabilirsiniz. Check-in yapmaya devam etmek ve arkadaşlarınızı takip etmek için ise Swarm’u indirebilirsiniz. Yeni Foursquare'in tanıtım videosunu izlemek için tıklayınız