12 Ağustos 2014 Salı

Coca-Cola’nın çağrı merkezi Turkcell Global Bilgi’den


Turkcell Global Bilgi, Coca-Cola İçecek ve bir Coca-Cola İçecek markası olan Damla Su’ya çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı.Turkcell Global Bilgi, dünyanın en büyük içecek şirketlerinden biri olan Coca-Cola İçecek’i hizmet ağına ekleyerek büyümeye devam ediyor. Turkcell Global Bilgi Yurt İçi Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Akın Akalın konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Turkcell Global Bilgi olarak kurulduğumuz günden bu yana müşterilerimizin iş ve çözüm ortağı olarak en iyi hizmeti verebilmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Değişen ve gelişen müşteri ihtiyaçlarına uygun çözümler üretiyor, müşteri memnuniyetini hep üst seviyelerde tutuyoruz. Bu hizmet anlayışımız ile yurtiçi ve yurtdışında toplam 24 lokasyonda 12 bin çalışanımızla hizmet verdiğimiz farklı sektörlerdeki 70’den fazla şirketle Türkiye’nin pazar lideri konumundayız ve Avrupa’nın en iyi çağrı merkeziyiz.

Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet yaklaşımımız, ihtiyaca özel sektörel çözümlerimiz, teknolojik alt yapımız, uzman kadromuz ve 15 yıllık bilgi birikimimiz, hem özel hem kamu sektöründe birçok şirket için ilk tercih olmamızı sağlıyor. Bundan böyle Coca- Cola İçecek ve Damla Su’ya da eşsiz bir müşteri deneyimi yaşatacağımızdan hiç kuşkum yok. İş ortaklığımız herkese hayırlı olsun.” dedi.’den

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder