Türk Hava Yolları, Seyahat Setlerini (Amenity Kits) geliştirmek adına dünyaca ünlü tasarım devleriyle işbirliğine gitti.Önümüzdeki dönem yolcularının beğenisine sunacağı seyahat setlerinin dizaynı noktasında, JAGUAR, CERRUTI, BENTLEY, CHOPARD ve FURLA gibi tasarım sektörünün dev markaları ile işbirliği anlaşması imzaladı.
Kozmetik dünyasının önemli isimleri ve dünyanın en ünlü tasarım markalarının işbirliğiyle dizayn edilen yeni seyahat setlerini yolcularının beğenisine sunan Türk Hava Yolları, yolcu konforu odaklı yenilikçi yaklaşımı ile çeşitlendirdiği seyahat seti konseptini hizmet skalasına ekledi.
Türk Hava Yolları yolcuları için özel olarak tasarlanan benzersiz ürünler, küresel taşıyıcının yolcularına sunduğu eşsiz hizmetin sadece bir nişanesi.
Yolcularına farklı alternatifler sunmak amacıyla, rutin olarak, her on sekiz ayda bir genel konseptini revize eden Türk Hava Yolları, bu yılki seyahat seti konseptini de geniş kapsamlı ürün portföyüne dâhil etti. Yıllık genel konseptine uygun olarak tasarladığı setlerin renk ve çeşitlerinde bu yıl da değişikliğe giden bayrak taşıyıcı havayolu, Türkiye çıkışlı ve varışlı, tüm uzun sureli uçuşlarda Business ve Ekonomi sınıflarında dört farklı model ve markayı yolcularının kullanımına sunuyor.
Türkiye çıkışlı uzun uçuşlarda Business sınıfta sunulan, JAGUAR;
Okyanus aşırı uçuşlarda business sınıfında sunulan ve kalite standartları yüksek malzemelerden oluşan Jaguar markalı “BC (JAGUAR) AMENITY KIT”, Jaguar arabalarının, zarafet, hız ve rahatlığını sembolize ediyor. Jaguar seyahat setinin tasarım aşamasında, yolcuların çok amaçlı kullanımına ve uçuş sonrasında da özellikle tablet ve dokümanlarını muhafaza edebilecekleri özellikte olmasına odaklanılmış. Set içerisinde ayrıca, lüks ve konforu birleştiren özel detaylar da bulunmakta. Örneğin, farklı fermuar yapısı, yolcuların daha büyük ebatlardaki kişisel aksesuarlarının taşınmasında kolaylık sağlıyor. Jaguar Kit, kalem kutusu ve ağzı büzgülü çantadan oluşan iki farklı iç çanta içeriyor. Bu çantalar sayesinde, yolcuların set içerisindeki konfor ve kozmetik ürünlerini düzenli ve şık bir şekilde kullanmaları sağlanıyor.
Türkiye varışlı uzun uçuşlarda Business sınıfta sunulan, CERRUTI;
Okyanus aşırı uçuşlarda business sınıfında sunulan ve naif bir şıklık hissi veren, özel geliştirilmiş derisi ile Cerruti markalı set modern bir Cerruti klasiği. Setin önünde yer alan bölmenin, yalın tasarıma zarif bir görünüm kattığı Cerruti seti, yolcuların seyahat esnasında kişisel eşyalarını saklayabilecekleri ve yine uçuş sonrasında da kullanabilecekleri ebatlarda tasarlanmış. Cildi nemlendirme özelliğine sahip dünyaca ünlü ‘Institut Karite’ markalı shea yağı içeren özel kozmetik ürünler set içerisinde yer alan unsurlardan.
Dinamik ve güncel yaklaşımının bir tezahürü olarak on sekiz aylık periyotlarla, farklı renk ve modeller dâhilinde seyahat setlerini yenileyen Türk Hava Yolları, bundan on sekiz ay sonra da Business sınıfı seyahat seti portföyüne Furla ve Bentley gibi dünyaca ünlü markalardan oluşan iki farklı seti kazandıracağının müjdesini şimdiden veriyor.
Uzun uçuşlarda Economy sınıfında sunulan çantalar;
Ekonomi sınıfında uçan yolcuların Türkiye çıkışlı uzun uçuşları için tasarlanmış ‘Chopard’ ve yine Türkiye varışlı uzun uçuşları için tasarlanmış ‘Institut Karite’ seyahat setleri, farklı renk seçenekleriyle yolcuların beğenisine sunuluyor.
Yeni rahatlatıcı setler, bir yüzüne 'rahatsız etmeyin', diğer yüzüne de 'yemek için beni uyandır' baskılı etiketleriyle birlikte, basit ama zekice tasarlanmış çift taraflı kullanılabilen göz bantları içeriyor. Bu tekrar kullanmaya çok müsait, pratik kit aynı zamanda kaymaz kauçuk tabanlı tüp çorap, tarak/fırça, sünger kulaklıklar, bir diş seti ve belli başlı kozmetik ürünlerini kapsıyor. Günlük kullanımda da makyaj çantası olarak kullanılabilecek ya da farklı seyahatlerde özel eşyaların rahatlıkla taşınabileceği setler, yolcuların uçuş sonrasında da rahatlıkla kullanabilmeleri dikkate alınarak tasarlanmış.
Kısa uçuşlarda Business sınıfta sunulan çantalar;
Business sınıf uzun uçuşları için tasarlanmış, özel setlerin yanı sıra, yine business sınıf yolcularının kısa uçuşlarına yönelik hazırlanmış; dört farklı tasarımlı ‘Furla Çanta’, yine ayrıca iki farklı şekil ve boyuttaki ‘Cerruti Çanta’ da yolcuların beğenisine sunuluyor.
Uçuş sonrası kullanımlar için de yolculara fonksiyonel bir tercih sunan çantalarda, tıpkı ekonomi sınıfı uzun uçuşlarda sunulan çantalarda mevcut bulunduğu gibi çift yönlü baskıya sahip göz bantı, kauçuk tabanlı tüp çorap, tarak/fırça, sünger kulaklıklar, bir diş seti ve yine bazı kozmetik ürünler bulunuyor.Türk Hava Yolları, farklı bakış açısıyla yüksek standartlardaki kalite ve işlevselliği harmanladığı ürün yelpazesine her geçen gün yenilerini katmakla yolcularına verdiği değeri tekrar tekrar ispat ediyor.
Kozmetik dünyasının önemli isimleri ve dünyanın en ünlü tasarım markalarının işbirliğiyle dizayn edilen yeni seyahat setlerini yolcularının beğenisine sunan Türk Hava Yolları, yolcu konforu odaklı yenilikçi yaklaşımı ile çeşitlendirdiği seyahat seti konseptini hizmet skalasına ekledi.
Türk Hava Yolları yolcuları için özel olarak tasarlanan benzersiz ürünler, küresel taşıyıcının yolcularına sunduğu eşsiz hizmetin sadece bir nişanesi.
Yolcularına farklı alternatifler sunmak amacıyla, rutin olarak, her on sekiz ayda bir genel konseptini revize eden Türk Hava Yolları, bu yılki seyahat seti konseptini de geniş kapsamlı ürün portföyüne dâhil etti. Yıllık genel konseptine uygun olarak tasarladığı setlerin renk ve çeşitlerinde bu yıl da değişikliğe giden bayrak taşıyıcı havayolu, Türkiye çıkışlı ve varışlı, tüm uzun sureli uçuşlarda Business ve Ekonomi sınıflarında dört farklı model ve markayı yolcularının kullanımına sunuyor.
Türkiye çıkışlı uzun uçuşlarda Business sınıfta sunulan, JAGUAR;
Okyanus aşırı uçuşlarda business sınıfında sunulan ve kalite standartları yüksek malzemelerden oluşan Jaguar markalı “BC (JAGUAR) AMENITY KIT”, Jaguar arabalarının, zarafet, hız ve rahatlığını sembolize ediyor. Jaguar seyahat setinin tasarım aşamasında, yolcuların çok amaçlı kullanımına ve uçuş sonrasında da özellikle tablet ve dokümanlarını muhafaza edebilecekleri özellikte olmasına odaklanılmış. Set içerisinde ayrıca, lüks ve konforu birleştiren özel detaylar da bulunmakta. Örneğin, farklı fermuar yapısı, yolcuların daha büyük ebatlardaki kişisel aksesuarlarının taşınmasında kolaylık sağlıyor. Jaguar Kit, kalem kutusu ve ağzı büzgülü çantadan oluşan iki farklı iç çanta içeriyor. Bu çantalar sayesinde, yolcuların set içerisindeki konfor ve kozmetik ürünlerini düzenli ve şık bir şekilde kullanmaları sağlanıyor.
Türkiye varışlı uzun uçuşlarda Business sınıfta sunulan, CERRUTI;
Okyanus aşırı uçuşlarda business sınıfında sunulan ve naif bir şıklık hissi veren, özel geliştirilmiş derisi ile Cerruti markalı set modern bir Cerruti klasiği. Setin önünde yer alan bölmenin, yalın tasarıma zarif bir görünüm kattığı Cerruti seti, yolcuların seyahat esnasında kişisel eşyalarını saklayabilecekleri ve yine uçuş sonrasında da kullanabilecekleri ebatlarda tasarlanmış. Cildi nemlendirme özelliğine sahip dünyaca ünlü ‘Institut Karite’ markalı shea yağı içeren özel kozmetik ürünler set içerisinde yer alan unsurlardan.
Dinamik ve güncel yaklaşımının bir tezahürü olarak on sekiz aylık periyotlarla, farklı renk ve modeller dâhilinde seyahat setlerini yenileyen Türk Hava Yolları, bundan on sekiz ay sonra da Business sınıfı seyahat seti portföyüne Furla ve Bentley gibi dünyaca ünlü markalardan oluşan iki farklı seti kazandıracağının müjdesini şimdiden veriyor.
Uzun uçuşlarda Economy sınıfında sunulan çantalar;
Ekonomi sınıfında uçan yolcuların Türkiye çıkışlı uzun uçuşları için tasarlanmış ‘Chopard’ ve yine Türkiye varışlı uzun uçuşları için tasarlanmış ‘Institut Karite’ seyahat setleri, farklı renk seçenekleriyle yolcuların beğenisine sunuluyor.
Yeni rahatlatıcı setler, bir yüzüne 'rahatsız etmeyin', diğer yüzüne de 'yemek için beni uyandır' baskılı etiketleriyle birlikte, basit ama zekice tasarlanmış çift taraflı kullanılabilen göz bantları içeriyor. Bu tekrar kullanmaya çok müsait, pratik kit aynı zamanda kaymaz kauçuk tabanlı tüp çorap, tarak/fırça, sünger kulaklıklar, bir diş seti ve belli başlı kozmetik ürünlerini kapsıyor. Günlük kullanımda da makyaj çantası olarak kullanılabilecek ya da farklı seyahatlerde özel eşyaların rahatlıkla taşınabileceği setler, yolcuların uçuş sonrasında da rahatlıkla kullanabilmeleri dikkate alınarak tasarlanmış.
Kısa uçuşlarda Business sınıfta sunulan çantalar;
Business sınıf uzun uçuşları için tasarlanmış, özel setlerin yanı sıra, yine business sınıf yolcularının kısa uçuşlarına yönelik hazırlanmış; dört farklı tasarımlı ‘Furla Çanta’, yine ayrıca iki farklı şekil ve boyuttaki ‘Cerruti Çanta’ da yolcuların beğenisine sunuluyor.
Uçuş sonrası kullanımlar için de yolculara fonksiyonel bir tercih sunan çantalarda, tıpkı ekonomi sınıfı uzun uçuşlarda sunulan çantalarda mevcut bulunduğu gibi çift yönlü baskıya sahip göz bantı, kauçuk tabanlı tüp çorap, tarak/fırça, sünger kulaklıklar, bir diş seti ve yine bazı kozmetik ürünler bulunuyor.Türk Hava Yolları, farklı bakış açısıyla yüksek standartlardaki kalite ve işlevselliği harmanladığı ürün yelpazesine her geçen gün yenilerini katmakla yolcularına verdiği değeri tekrar tekrar ispat ediyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder