5 Şubat 2016 Cuma

Türkiye Seyahat Özgürlüğü İle Dünyanın En Güvenli Ülkesidir

Avrupa Önümüze Duvar Örmeyin
World Tourism Forum’da Turizm Sektör profesyonellerine seslenen Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Başkanı Başaran Ulusoy; Avrupa’ya seslendi.


Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Başkanı Başaran Ulusoy; World Tourism Forum’a katılmanın mutluluğunu yaşıyorum. Turizm dünyanın en hızlı gelişen ekonomilerinden biridir. Öyle ki 1950’li yıllarda uluslararası seyahat edenlerin sayısı 25 milyon iken, 2015’te bu sayı 1 milyar 184 milyona çıkmıştır. 


Terör olayları uluslararası seyahat etme özgürlüğünü ortadan kaldırıyor. Türkiye vize uygulanacak bir ülke değil, vize duvarlarını önümüze set çekmeyin. Gün gelecek Türkiye’ye vize uygulayanlara biz vize uygulayacağız. Onun için Avrupa  hesabınızı iyi yapın, dostluğumuzu pekiştirelim. Benim ülkem açık hava müzesidir.


Türkiye’de 154 müze’yi çalıştırıyoruz. Türkiye’de en iyi hizmeti ülkemize gelen misafirlerimize sunuyoruz. Türkiye parmakla gösterilen bir ülkedir. Dünya’da en güvenilir seyahat özgürlüğü Türkiye’dedir. Avrupa bize “DUVAR” örmeyin gün gelir o duvarı yıkarız ama size biz vize koyarız. Sevgilisi güzel olanın gözüne uyku girmezmiş. Benim ülkem benim sevgilim benim gözüme uyku girmiyor dedi.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder