Ant Yapı’nın Bomonti’deki binası Anthill Residence’ın içerisinde yer alan Fraser Place Anthill İstanbul, World Travel Awards 2014 yarışmasından ödülle döndü.
TURİZMİN SESİ |Turizm ve Turizmcinin Sesiyiz | Turizm Haberleri | Gastronomi Haberleri | Etkinlik Haberleri | turizminsesi@gmail.com
14 Ağustos 2014 Perşembe
FRASER PLACE ANTHILL İSTANBUL, DÜNYA SEYAHAT ÖDÜLÜYLE ULUSLARARASI ARENADA BAŞARISINI TESCİLLEDİ
Ant Yapı’nın Bomonti’deki binası Anthill Residence’ın içerisinde yer alan Fraser Place Anthill İstanbul, World Travel Awards 2014 yarışmasından ödülle döndü.
MetGlobal’den geleceğin turizm ve teknoloji profesyonelleri için iş fırsatları
Online Turizm Sektörüne A’dan Z’ye teknoloji ve seyahat çözümleri sunan MetGlobal, üniversite mezunlarıyla bir araya geldi. Turizm dünyasının teknolojiye açılan yüzüyle tanışmak isteyen yeni mezunlarla sektörün ince detaylarını paylaşan MetGlobal, 2017 yılı itibariyle 1000 çalışana ulaşma hedefiyle Türkiye ekonomisine katkıda bulunmaya hazırlanıyor.
Tatil.com, Hotelspro ve Otel.com gibi markalarıyla hem yerel hem global dünyada online turizm-teknoloji platformunu sahiplenen birçok markayı bünyesinde barındıran MetGlobal, sunduğu teknoloji ve seyahat çözümlerini sağlayacağı istihdam ile güçlendiriyor.Bu yıl ilki gerçekleşen “MetGlobal Mezun Tanıtım Günü”nde, İş Zekası, Bilgi Teknolojileri ve Dijital Pazarlamayla ilgili alanlarda detaylı bilgi paylaşımlarında bulundu. Ağırlıklı olarak Bilgisayar, Matematik, İşletme ve Endüstri Mühendisliği ile MIS ve Turizm İşletmeciliği bölümlerinden mezun olanların katıldığı etkinlikte, İnsan Kaynakları departmanı yeni mezunlardan gelen istihdam seçenekleri ile ilgili soruları yanıtladı.tshbr
2013 yılında yüzde 46 oranında büyüme gösteren MetGlobal, uzun vadeli kariyer planı kapsamında; iki aşamalı mülakat, dil sınavı ve kişilik envanteri testi ile yeni mezunları işe almaya devam ediyor.
MARTI MARİNA & YACHT CLUB MISTRAL AYHAN SİCİMOĞLU VE LATİN ALL STARS İLE LATİN RÜZGARI ESTİRİYOR
Hisarönü Körfezi- Orhaniye Koyu’nda bulunan Martı Marina&Yatch Club, unutulmaz Latin geceleri yaşatmaya devam ediyor. Ege’de seyreden yelkencilerin lezzet durağı olan Club Mistral, 29 Ağustos Pazar akşamı LatinTurco müzik grubu Ayhan SİCİMOĞLU ve Latin All Stars’ı ağırlayacak. Türkiye'nin en önemli perküsyonistlerinden Ayhan SİCİMOĞLU'nun dans ve eğlence dolu performansı ile marinada gece boyunca Latin rüzgârları esecek. tshbr
Yer: Martı Marina & Yacht Club - Club Mistral
Tarih: 29 Ağustos Pazar
Saat: 22.00
ARTPOP albümü ile Lady Gaga'nın ilk İstanbul konseri 16 Eylül'de İTÜ Stadyumu'nda!
Lady Gaga İstanbul'da, Sen Neredesin?
Şimdiye kadar yaptığı turnelerle birlikte 4 milyon üzerinde konser bileti satan ve günümüzün en popüler isimlerinden biri olan Lady Gaga, Lady Gaga's artRAVE:the ARTPOP Ball turnesi kapsamında ilk defa Türkiye'ye geliyor.
Lady GAGA konserinden sonra hem soluğu Taksim'de alıp eğlenceye tam gaz devam etmek isteyenleri hem de şehir dışından İstanbul'a gelen ve birkaç gün bu kozmopolit şehri keşfe çıkmak isteyenler için Three Apples Suites & Residences çok uygun konaklama seçenekleriyle kalpleri fethediyor. tshbr
Three Apples Suites & Residences, Taksim meydanına 100 metre uzaklıkta, iş, eğlence ve alışveriş merkezlerine, gece hayatının merkezi Taksim'e ve ulaşım noktalarına yürüme mesafesinde... Three Apples Suites & Residences'da güvenilir bir suite ya da residence kiralamanın deneyimini yaşarken dilerseniz size özel mutfağında kendi yemeğinizi servis edebilirsiniz.
Lady Gaga İstanbul’da, sen neredesin? Haydi, durma! Sen de Lady Gaga coşkusunu yaşa, konser biletini getir, 14-17 Eylül tarihleri arasında çift kişilik konaklamalarda %15 indirim şansını yakala!
BW PLUS The President Hotel Genel Koordinatörü Recep Arifoğlu, “Kuşaklar arasında yorumlama ve algılama hatalarından dolayı, çatışma yaşanabiliyor”
Farklı kuşakların bir arada olacağı başarılı bir işgücü kurulması için, girişken bir iletişim sisteminin oturması gerektiğini anlatan Recep Arifoğlu, şunları söyledi:“Girişken iletişim ile ‘iş yerinde birbirinin arkasından şikayet etme; pasif, saldırgan veya açık düşmanlıktan’ kaynaklanabilecek bir enerjiyi; gençlerin farklı bakış açısı ve yaşlıların erdemini yeniden yönlendirerek, fayda elde edilebilir. Farklı kuşakları bir arada çalıştırmak durumunda olan tüm şirketlerde, etkin iletişim başarının altın kurallarından birisidir” dedi. tshbr
Çalışanların, farklı çalışma ve iletişim stilleri var
İşletmede farklı kuşaklardaki insan kaynağının, çalışma ve iletişim stillerinin farklı olduğuna işaret eden Recep Arifoğlu, konuşmasına şöyle devam etti: “Tecrübeli nesil daha süreç odaklı iken, daha genç nesiller sonuç odaklı düşünüyor. Ayrıca genç nesiller, görevin ne zaman ve nerede yerine getirildiği konusuna takılmıyor. Genç nesiller, yüksek üretkenliğe odaklanıyor; kendi iradeleriyle görevlerini tamamlamaktan, kendi zamanlarını yönetmekten ve işlerini zamanında yapmaktan mutlu oluyor. Kuşaklar arasında, elbette farklılıklar olacaktır. Ancak burada önemli olan tüm çalışanların, şirket politikalarını tasdik etmesi, uygulaması ve işlerinin gerektirdiği tüm yükümlülükleri yerine getirilmesi olmalıdır. Ayrıca tüm çalışanlar, kendilerinden ne beklendiğini bilme hakkına sahiptir ve çalışanlara bu görevlerini ne kadar yerine getirdikleriyle ilgili geri dönüş yapılması da lazımdır. Bunlara ilaveten, çalışanların farklı çalışma ve iletişim stilleri olduğu da dikkate alınmalıdır. Örneğin, saygı kavramına bir örnek vererek değinirsek; yaşlı çalışanlara göre saygı, tecrübelerine dayanarak söyledikleri sözlere, daha fazla değer verilmesi ve insanların kendilerinin söylediklerini yapmaları olarak anlaşılmaktadır. Gençler içinse, sözlerinin dinlenmesini ve konuştukları zaman ‘ne diyecekler’ diye dikkat kesilmesi saygının ifadesi olmaktadır. İlaveten yaşlı çalışanlar, herkese eşit saygı gösterilmesinden memnun değildir; tecrübesi az olan ve alt kademede bulunan personele daha az saygı gösterilmesini istemektedirler. Şirketlerin üst düzey yöneticilerinin, yeni ve eski kuşağın saygıyı, farklı algıladığını bilmesi önemlidir. Nitekim günümüz işletmelerinde; insan unsurunun göz ardı edildiği klasik örgüt yönetimi anlayışı, yerini çağdaş yönetim tekniklerine bırakmaktadır ve insan unsurunu ön plana çıkaran yönetim anlayışına geçilmektedir” diye konuştu.
Tüm kuşaklara, eşit mesafede bir yönetim sistemi olmalıdır
İşletmelerin, kuşak çeşitliliği ve farklılıklardan çıkabilecek olası çatışmaları başarı ile yönetebileceğini ifade eden Recep Arifoğlu, şunları kaydetti: “Her kuşak, olayları kendi açısından değerlendirme eğilimindeyken, bireylerin birbirlerini anlaması için fazladan bir çaba göstermelerine ihtiyaç duyulmaktadır. Farklı kuşakların bir araya gelmesiyle oluşan insan kaynakları için, ilgi alanlarının, beklentilerinin doğru analiz edilmesi ve uyum içerisinde olabilmelerinin sağlanması için yönlendirilmiş yönetim yaklaşımlarının benimsenmesi lazımdır. Bu yaklaşımlar da; yakınlaştırma araçları, kurumsal sosyalleşme, rehberlik, kendi kendini yönetme, amaçlara göre yönetim, bilgi aktarımı, iş ufkunu zenginleştirme ve girişimcilik gibi yöntemlerle mümkün olabilmektedir. Etkin bir yönetim ile misyonu, vizyonu bulunan ve belli bir kültüre sahip olan kurumların; güçlü bir iletişim ağı, şeffaf, adil, kuşak farklılıklarını gözeten ve mesafesi tüm kuşaklara aynı ölçüde olan bir yönetim sistemi içerisinde olması gerekmektedir. Nitekim işletmeler, kuşak çeşitliliği ve farklılıklardan çıkan çatışmayı başarı ile yönetilebilirler. Özünde hedef, tüm çalışanlarla birlikte ‘birbirimizi anlamak, birlikte çalışmak’ ve böylece ortak amaç olan geleceğimizi kurmak olmalıdır” şeklinde konuştu.
Conrad İstanbul, Türkiye’nin En İyi Konferans Oteli Seçildi
Conrad İstanbul, turizm ve konaklama sektörünün en prestijli ödüllerinden olan Dünya Seyahat Ödülleri’ne (World Travel Awards) layık görülen 24 Hilton Worldwide otelinden biri oldu. Conrad İstanbul, tüm dünyadaki seyahat acentelerinin oylarıyla belirlenen Dünya Seyahat Ödülleri’nin (World Travel Awards) Avrupa finalinde geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Türkiye’nin En İyi Konferans Oteli seçildi. Conrad İstanbul, Yunanistan’ın başkenti Atina’da düzenlenen törende Avrupa’da ödül alan 24 Hilton Worldwide otelinden biri oldu.tshbr
Boğaza yakın konumu ve benzersiz S şeklindeki mimarisi sayesinde muhteşem Boğaz manzarasına sahip odalar sunan Conrad Istanbul, misafirlerin tüm isteklerine daha iyi yanıt verebilmek ve her açıdan daha mükemmel hizmet sunmak üzere yenileniyor. Tamamen yenilenen lüks oda ve süitleriyle misafirlerini ağırlamaya başlayan Conrad İstanbul misafirlerine check-in işleminden otelden ayrıldıkları ana kadar kişiselleştirilmiş bir konaklama deneyimi yaşatıyor. Ayrıca Conrad Istanbul’un yeni açılan restoranı Manzara’da misafirleri, Akdeniz mutfağının en seçkin örnekleri bekliyor.
Türkiye’nin En İyi Konferans Oteli seçilen Conrad Istanbul, toplantı ve konferanslar için farklı ihtiyaçlara yönelik pek çok salona sahip. Modern teknolojilerle donatılmış toplantı mekanları ve profesyonel hizmet anlayışıyla Conrad Istanbul, İstanbul’un marka değerine ve her geçen gün gelişen kongre turizminin dinamizmine katkıda bulunuyor.
Conrad İstanbul Otel Müdürü Daniele Fabbri ödülü alırken şöyle konuştu:
Conrad İstanbul olarak bu prestijli ödülü iki yıl üst üste kazanmaktan dolayı çok memnunuz. Misafirlerimize lüks ve konforu bir arada yaşatarak kusursuz bir hizmet sunmayı hedeflediğimiz yenilenme projemizin son aşamasındayız. Böylelikle, hizmet ve servis standartlarımızı bir üst seviyeye çıkartarak Conrad İstanbul’un toplantı, iş ve tatil amacıyla tercih edenler için en iyi seçenek olduğuna dair imajımızı pekiştireceğiz. 78’i süit olmak üzere 551 yepyeni misafir odası, tamamen yeni bir restoran ve otel cephesini kapsayan yepyeni yüzümüzle turizm sektöründe güçlü adımlar atmaya devam edeceğiz.Hilton Worldwide, Dünya Seyahat Ödülleri’nin (WTA) Avrupa finalinde pek çok farklı kategoride ödüle layık görüldü:
Avrupa’nın En İyi Otel Markası: Hilton Hotels & Resorts
• Avrupa’nın En İyi Havaalanı Oteli: Hilton Frankfurt Airport - Almanya (üst üste ikinci kez)
• Avrupa’nın En İyi Konferans Oteli: Hilton Molino Stucky - İtalya (üst üste ikinci kez)
• Avrupa’ın En İyi Lüks Resort Oteli: Conrad Algarve - Portekiz (üst üste ikinci kez)
• Avusturya'nın En İyi İş Oteli: Hilton Vienna Danube Waterfront - Avusturya
• Bulgaristan’ın En İyi Oteli: Hilton Sofia - Bulgaristan
• Kıbrıs’ın En İyi İş Oteli: Hilton Cyprus (üst üste ikinci kez)
• Çek Cumhuriyeti’nin En İyi İş Oteli: Hilton Prague (üst üste ikinci kez)
• Danimarka’nın En İyi Otel Süiti: Hilton Copenhagen Airport Hotel Kral Dairesi
• İngiltere’nin En İyi İş Oteli: London Hilton - Park Lane
• Finlandiya’nın En İyi Oteli: Hilton Helsinki Strand (üst üste ikinci kez)
• Almanya’nın En İyi Oteli: Waldorf Astoria Berlin
• Almanya’nın En İyi Otel Süiti: Waldorf Astoria Berlin Kral Dairesi
• Macaristan’ın En İyi Oteli: Hilton Budapest City (üst üste ikinci kez)
• İrlanda’nın En İyi İş Oteli: Hilton Dublin (üst üste ikinci kez)
• İrlanda’nın En İyi Oteli: Conrad Dublin (üst üste ikinci kez)
• İrlanda’nın En İyi Otel Süiti: Conrad Dublin Kral Dairesi
• İtalya’nın En İyi Konferans Oteli: Hilton Molino Stucky Venice (üst üste ikinci kez)
• İtalya’nın En İyi İş Oteli: Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts (üst üste ikinci kez)
• Kuzey İrlanda’nın En İyi İş Oteli: Hilton Templepatrick Hotel & Country Club (üst üste altıncı kez)
• Kuzey İrlanda’nın En İyi Oteli: Hilton Belfast (üst üste ikinci kez)
• Polonya’nın En İyi Otel Süiti: Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre Kral Dairesi
• Romanya'nın En İyi Oteli: Athenée Palace Hilton Bucharest
• Türkiye’nin En İyi Konferans Oteli: Conrad İstanbul (üst üste ikinci kez)
Prestijli Dünya Seyahat Ödülleri(World Travel Awards), 20 yıldan uzun bir süredir, seyahat ve turizm sektöründe olağanüstü misafir deneyimi sağlayan tesislerine veriliyor. İşletmeciler arasında rekabet ve yenilikçiliği teşvik etmenin yanı sıra tüm dünyada seyahat edenlere kalitenin kanıtı olarak sunulan ödüller, endüstrinin en önemli uygulamalarından biri olarak kabul ediliyor.
2014 Dünya Seyahat Ödülleri’nin kategorileri ve kazananlarıyla ilgili daha fazla bilgi için: http://www.worldtravelawards.com/winners2014.
Mövenpick Hotel Istanbul'da Bu Yaz Çocuklar Ücretsiz Konaklıyor
Yaz tatilinde çocuklara ücretsiz konaklamadan hoş geldiniz hediyesine ve dondurma ikramına kadar pek çok sürpriz Mövenpick Hotel Istanbul’da minik misafirlerini bekliyor.Bu yaz tatilinin keyfini ailece İstanbul'da çıkarmak isteyenler için Mövenpick Hotel Istanbul muhteşem fırsatlarla dolu bir konaklama paketi sunuyor.
30 Eylül 2014 tarihine kadar geçerli olan “Çocuklara Ücretsiz Konaklama” paketi ile çocuklarınız ayrı bir odada ücretsiz konaklayacak ve çocuklara hoş geldiniz hediyesi olarak birer t-shirt hediye edilecek. Ayrıca AzzuR Restaurant'ta alacağınız öğle veya akşam yemeğinden sonra çocuklara birer top Mövenpick dondurması da Mövenpick Hotel Istanbul'un ikramı.tshbr
Bu özel aile fırsatının avantajlarından yararlanıp İstanbul’da eğlenceli bir tatil geçirmek için www.moevenpick-hotels.com/istanbul adresinden rezervasyon yaptırabilirsiniz. Otelin kendi web sitesi üzerinden yapılan rezervasyonlarda konaklama boyunca ücretsiz Wi-Fi fırsatı da sizleri bekliyor.
Rezervasyon için 0212 319 29 29’u arayabilirsiniz.
www.moevenpick-hotels.com/istanbul
Nedret Aydemir Efestur’un Genel Müdürü oldu
Anadolu Grubu şirketlerinden Efestur Turizm İşletmeleri A.Ş.’nin Genel Müdürlüğü’ne Nedret Aydemir atandı. Aydemir, 2008 yılından beri grup bünyesindeki McDonald’s Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürü olarak görev yapıyordu. Anadolu Grubu şirketlerinden Efestur’un Genel Müdürlüğü’ne Nedret Aydemir atandı. Aydemir 2008 yılından bu yana bir başka Anadolu Grubu şirketi olan McDonald’s Türkiye’nin Kurumsal İletişim Müdürü olarak görev yapıyordu.
2008 yılında Kurumsal İletişim Müdürü olarak McDonald’s Türkiye’ye geçen Nedret Aydemir, burada kurumsal iletişim ve pazarlama iletişimi konusunda pek çok çalışmaya imza attı. Bunlar arasında yer alan McDonald’s’ın Türkiye’deki 25’inci yıl kutlama iletişimi ve McDonald’s Türkiye’nin yayımladığı ve dünya çapında ödüle layık görülen ilk sürdürülebilirlik raporunun hazırlanmasında aktif rol aldı.Halen McDonald’s Çocuk Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi olan Nedret Aydemir, aynı zamanda KİD (Kurumsal İletişimciler Derneği) ve BÜMED (Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği) üyesidir.
ICF Airports çevrecilikte 3 yıldır Türk bayrağını Avrupa’da Taşıyor
2009 yılından beri Avrupa Havaalanları Birliği projesi kapsamında karbon emisyonunu azaltma çalışmalarını sürdüren ICF Airports Antalya Havalimanı, 2010 yılında “Mapping” Seviye 1, 2011 yılında “Reduction” (karbon emisyon azaltımı) Seviye 2 ve 2012 yılında “Optimizasyon” Seviye 3 safhasına ulaştı. ICF Airports 2013 yılında ise bu başarısını sürdürerek Seviye 3 belgesini yeniledi. Bu belgeye sahip dünya yolcu trafiğinin %23.6sını ağırlayan 102 havaalanı, 2013 yılında karbon salınımında 133.599 ton düşüş sağladı. Bu seviyede Avrupa’da aralarında Antalya, Frankfurt, Münih, Zürih, Geneve, Manchester, Roma, Heatrow, Charles de Gaulle, Orly, Farnborough ve Copenhag da olmak üzere toplam 16 akredite havalimanı bulunuyor.tshbr
ICF Airports Antalya Havalimanı, 2011 yılından bu yana kendi faaliyetlerinden kaynaklanan CO2 salınımını düşürmenin yanı sıra iş ortaklarının da CO2 emisyonlarını düşürmeleri için; iş ortakları ve sektöre yapılan seminerler, eğitimler, sosyal sorumluluk projeleri, yenilenebilir kaynaklardan enerji üretim projesi, teknolojik sistemlerin kullanımı, enerji tasarruf projeleri, atıkların geri dönüşümü de dahil olmak üzere pek çok önemli işbirliği yapıyor. 2013 yılında yapılan iş ortaklıkları ile uçak emisyonlarında 12.002 ton CO2 düşüşü gerçekleştirildi. Bu miktar ICF Airports’un 1 yıllık toplam emisyonun %63’ü oranında.
ICF Airports Antalya Havalimanı kendi faaliyetlerinden kaynaklı 2013 yılı toplam emisyonu 19.100 tCO2, kişi başı emisyonu ise 0,622 kgCO2 dir. Son 3 yıllık kişi başı emisyon ile 0,711 kgCO2 ile 2013 yılı verisi kıyaslandığında %12 düşüş gerçekleştiği görülecektir.
Sürdürülebilir çevre stratejisi ve entegre yönetim sistemleri politikalarıyla İş Sağlığı ve Güvenliği, Kalite, Çevre ve Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi alanlarında dört farklı TSE belgesine sahip havalimanı olan ICF Airports Antalya Havalimanı, bu seviyeye yükselerek Türk havacılık sektörünü 3. kez de Avrupa’da temsil ediyor.
Rakamsal Değerler:
2013 Yılı Verileri:
ICF Airports toplam CO2 emisyonu: 19.100 tCO2
Kişi başı emisyon oranı: 0.622 kgCO2
İş ortaklarımızdan kaynaklanan emisyon: 315,567 tCO2
DoubleTree by Hilton-Moda’nın büyüleyici manzarası eşliğindeki yemekli toplantılar da benzersiz
DoubleTree by Hilton Istanbul – Moda, tarihi yarımada ve Boğaz manzarasına sahip merkezi konumu ve ulaşım kolaylığı ile şirket yemekleri, toplantıları ve kurumsal buluşmalar için Anadolu Yakası’nın en çok tercih edilen oteli olma özelliğini sürdürüyor.
Şirketlerin yıllık değerlendirme toplantıları, acente ve bayi toplantıları için merkezi konumu, kolay ulaşım imkanı, teknik donanımı ve profesyonel ekip hizmeti gibi nedenlerle öncelikle tercih edilen DoubleTree by Hilton Moda, misafirleri için kişi başı 150 TL’den başlayan özel menü fiyatları sunuyor. Tarihi yarımada ve İstanbul manzarasına karşı yüksek teknik donanımlı toplantı salonlarında gerçekleştirilecek şirket buluşmaları ve kurumsal buluşmalar, eşsiz servis kalitesi, zengin yiyecek ve içecek sunumları ile benzersiz ve ayrıcalıklı olacak. Toplantı öncesi kurabiyeli kahve molası ve toplantı sonrasında alınacak limitsiz yerli içki dahil kişi başı fiyatlar ise 150 TL’den başlıyor. DoubleTree by Hilton Istanbul – Moda’nın gün ışığı alan, deniz manzaralı ve 200 kişiye kadar kapasitesi bulunan Anadolu yakasının buluşma noktasında, salonlar İstanbul’un büyüleyici manzarasına karşı konumlanıyor.
RADISSON BLU® MİSAFİRLERİNİN SEYAHAT GÖRÜŞLERİNİ PAYLAŞACAKLARI, FARKLI DENEYİMLERİ YAZACAKLARI YENİ BLOG'UNU AÇIYOR
Avrupa’nın en büyük üst segment (upper upscale) ve Dünya’nın lider otel markalarından biri olan Radisson Blu®, bugün benzer fikirli seyahat severlerin, Radisson Blu otellerini çevreleyen yerler hakkında ipuçlarını ve bilgilerini paylaşmaları için yeni tasarlanmış ‘seyahat dergisi stili’ blogunu açtığını duyurdu.
Seyahat severler, Radisson Blu Otelleri’nin bulunduğu konumlarda gezdikleri yerlerle ilgili ipuçlarını paylaşmaları için 4 Ağustos - 31 Ağustos arasında düzenlenecek olan “Social Eyes” yarışmasına davet ediliyor. Global otel markası seyahat tutkunlarının gezi deneyimlerini paylaşmaları için blogunu yarışma aracılığı ile sosyal medya kullanıcılarına açıyor. Yarışma boyunca her hafta en iyi fikirlere sahip kişiler dünya çapında seçtikleri herhangi bir Radisson Blu otelinde ücretsiz 1 gece konaklama kazanıyor.
Seyahat dergisi görünümündeki Radisson Blu blogu, tüm dünyadaki Radisson Blu otellerinin bulunduğu yerlerle ilgili ilham verici ve faydalı ipuçları içeriyor. “Social Eyes” yarışması ve blog aracılığı ile özel ve etkileyici seyahat sırlarının paylaşılması amaçlanıyor. Yarışmanın amacı katılımcıların alışılmış “mutlaka görülmesi gerekenler” listelerinin dışındaki önerilerini; seyahatleri esnasında en etkili ve farklı buldukları ipuçlarını paylaşmaları olarak hedefleniyor. Bu sayede geniş kitlelere tavsiye edilen yerlerle ilgili en iyi önerileri sunmak, bilinmeyen özel yerlerin keşfedilmesini sağlamak, saklı kalmış güzellikleri ortaya çıkarmak ve bir şehri deneyimlemek için ilginç yolların keşfedilmesini sağlamak amaçlanıyor.
Radisson Blu’nun Marka Başkan Yardımcısı Rose Anderson: “İyi gezmek bir sanattır ve en deneyimli gezgin bile orada yaşayanlara geziyi daha özel yapmak için ipuçlarını sorar. Blogumuzun seyahat görüşleri için güvenilir bir kaynak olmasını istiyoruz. Bilginin güçlü bir değişim aracı olduğunu biliyoruz ve dolayısıyla en iyi paylaşımları otellerimizden birinde bir gece konaklama fırsatı ile ödüllendirmek istiyoruz.” diyor.275’ten fazla otelle Radisson Blu, önemli yerlerde, büyük şehirlerde, havaalanına yakın yerlerde ve eğlence noktalarında bulunuyor. Radisson Blu Hotel Kayseri ve Radisson Blu Hotel İstanbul Topkapı otellerinin de Türkiye’de açılması merakla bekleniyor.“Social Eyes” yarışmasına katılmak için yarışmacılar, fikirlerini blog.radissonblu.com/social-eyes adresine yüklüyorlar ve böylelikle dünya çapındaki Radisson Blu otellerinin 300 ücretsiz odasından seçecekleri birinde konaklama fırsatını yakalıyorlar.
YEDİĞİNİZ SALATANIN, GİYDİĞİNİZ KAZAĞIN KİMİN HAYATINA MAL OLDUĞUNU BİLİYOR MUSUNUZ?
Uluslararası Göç Örgütü'nden "Sorumlu Tüketin!" kampanyası
Semtinizdeki bir alışveriş merkezinden severek ve isteyerek aldığınız herhangi bir ürünün insanlık dışı koşullarda, çok düşük ücretlerle ya da ücretsiz olarak çalışan göçmen bir işçi tarafından üretilmiş olabileceğini biliyor musunuz? Her gün binlerce göçmen tekstil, tarım, gıda işleme gibi sektörlerde hayatlarını riske atarak çalışmak zorunda kalıyor. Çiftliklerde, şantiyelerde, balıkçı teknelerinde, tekstil fabrikalarında, gıda işleme tesislerinde çalışmaya zorlanan göçmen işçilere dikkat çekmek isteyen Uluslararası Göç Örgütü (IOM), aralarında Türkiye'nin de bulunduğu pek çok ülkede “Buy Responsibly! (Sorumlu Tüketin!)” kampanyası başlattı.
Yılda 150 milyar dolar haksız kazanç
Uluslararası Çalışma Örgütü'ne (ILO) göre, dünya çapında yaklaşık 20.9 milyon erkek, kadın ve çocuk yoksulluk ve göç gibi nedenlerle, ailelerinden ve evlerinden uzakta zorla çalıştırılıyor. Bu insanlardan 9.1 milyonu, yani yüzde 44'ü göçmenlerden oluşuyor. Resmi istatistikler 20.9 milyona işaret etse de, bu sayının çok daha yüksek olduğu düşünülüyor. Çocuk ve yetişkinleri kölelik benzeri koşullarda çalıştıranlar, yılda yaklaşık 150 milyar dolarlık haksız kazanç sağlıyor. Dünyada savunmasız göçmenler ve insan ticareti mağdurlarının insani yaşam haklarını ve hürriyetlerini savunan IOM, bu amaçla “Sorumlu Tüketin!” kampanyasını hayata geçirdi. IOM'un hedefi, insanların emeklerinin sömürülmesini, zorla çalıştırılmalarını önlemek ve her gün satın alınan ürünlerin üretiminde zorla çalıştırılan göçmenlere dikkat çekmek. Kampanyayı tanıtmak için Ekim 2009’dan beri, Brüksel, Viyana, Lahey ve Varşova’da çeşitli etkinlikler düzenleyen IOM'un şimdiki durağı Türkiye. 1951 yılında, Cenevre'de kurulan, insancıl ve düzenli göçü teşvik etmeyi kendisine ilke edinen Örgüt, eylül ayından itibaren, “Sorumlu Tüketin!” kampanyasını İsveç ve Hollanda Başkonsolosluklarının işbirliğiyle Türkiye’de de uygulamaya başlayacak.
Kampanya kapsamında Türkiye'deki televizyon ve radyo kanallarında kamu spotları yayımlatacaklarını, konuyla ilgilenen herkesin www.sorumlutuketin.org sitesinden kampanyaya erişebileceğini belirten Uluslararası Göç Örgütü Türkiye Ofisi, tüketicilere şu çağrıda bulundu: "Toplumda sesini duyuramayan hassas grupların, insan saygınlığını ve insan haklarını el birliği ile teşvik etmek için siz de www.sorumlutuketin.org adresinden bize katılın. Hepimiz, tüketici olarak, insan ticaretini ve işgücü sömürüsünü durdurabiliriz. Sorumlu bir şekilde tükettiğimizde; yediğimiz yemekleri ve satın aldığımız malları üretenlerin hayatında fark yaratabiliriz. Etik bir tutum içerisinde üretildiğinden emin olduğumuz ürünleri, bilinçli olarak seçerek satın alabiliriz ve bu ürünlerin nasıl ve kimler tarafından yapıldığı hakkında bilgi talep edebiliriz. tshbr Yerel alışveriş merkezinizden bir ürün seçtiğinizde, bu ürünün üretilme şeklini desteklemiş oluyorsunuz. Söz konusu ürün birilerinin zorla çalıştırılmasının bir ürünü ise, zorla çalıştırmaya dayalı bu şirketin bu tutumuna devam etmesini teşvik etmiş oluyorsunuz. Etik koşullar artında üretilen bir ürünü bu koşullarda üretilmeyen bir üründen ayırt edemeyebilirsiniz. Bu ürünler reyonlarda ya da kıyafet askısında yan yana duruyor olabilir. Kalite, etiket hatta ücret bakımından belirgin bir fark göstermeyebilir. Yerel perakende mağazanızın müdürü, malların nereden geldiğini ve söz konusu ürünü yetiştiren, toplayan veya inşa eden kişinin iyi koşullarda çalışıp çalışmadığını ve adil bir ücret alıp almadığını söyleyebilmelidir. Ancak birçok mağaza müdürü, mallarının kökeni hakkında bilgi vermez. Bunun birçok nedeni olabilir ama bunun en önemli sebep sizin sormuyor olmanızdır."
Kampanyaya katılmak için:
Küresel olarak zorla çalıştırmanın 18.7 milyonu yani yüzde 90'ı özel ekonomide gerçekleşiyor. Satın aldığınız ürünlerin arkasında neler yattığını öğrenmek ve hemen harekete geçmek için yapmanız gereken ilk şey www.sorumlutuketin.org adresine göz atmak ve aşağıdaki linkte bulunan mektubu doldurarak, ilgili üreticiye ulaştırmak.
Tüketici mektubu: http://www.buyresponsibly.org/documents/Consumer_Letter_Tr.doc
Kampanya linki: http://www.sorumlutuketin.org, www.buyresponsibly.org
Facebook sayfası: https://www.facebook.com/buyresponsiblyinturkey
MEZZALUNA EXPRESS’TEN YENİ İTALYAN LEZZETLERİ
Bresaola veya parma jambonu, mozzarella, karışık minik salata ve patates kızartmasını ünlü İtalyan ekmeği foccacia ile buluşturan Schiacciata Con Bresaola o Prosciutto e Mozzarella yeni menünün vazgeçilmezlerinden biri olmaya aday. tshbr
Menüde yer alan, köy ekmeği üzerinde Akdeniz’in hafif tatları ile eşleştirilmiş ızgara levrek ya da ızgara bonfileli Panino Aperto ise hem doyurucu, hem hızlı, hem de lezzetli bir alternatif.Öğle arasında, kısa bir alışveriş molasında, sinemaya yetişirken ya da günlük koşuşturmaca içerisinde sadece Mezzaluna Express Kanyon ve Mezzaluna Express Buyaka’da yer alan İtalyan sandviçleri ile gününüze lezzet katabilirsiniz.
Mezzaluna Express Kanyon:
Kanyon AVM Levent - İstanbul
0 212 353 55 15
Mezzaluna Express Buyaka:
Buyaka AVM Ümraniye - İstanbul
0 216 290 77 22
İstanbul'un Sosyete kesimini ağırlayan Yeşilköy Semti yeni etiketine kavuştu
YEŞİLKÖY İLÇESİ ETİKETLENDİ
Eğlence hayatının başarılı girişimcilerden Avni Danacıoğlu'nun eseri olan 'Etiquette' isimli mekan, henüz resmi açılışı yapılmamış olsa da; Tarık Mengüç, Suzan Kardeş, Burhan Akdağ, Zeynep Türkeş, Abdullah Koçoğlu, Onur Akay, Menajer Serhat Uçal, Gökhan Tan, Çağdaş, Sevda Dalgıç, Kadir Balık, Koray Çapanoğlu gibi birbirinden ünlü isimleri ağırlamaya başlamış bile.
İşletmesini Kutsi Ergür'ün, ticari danışmanlığını Abdullah Koçoğlu'nun yaptığı mekanda, dünya mutfağının yanı sıra, aperatifler de veriliyor. tshbr
'Bistro Cafe' mantığıyla kurulan işletmenin en büyük sürprizi ise, proje dahilinde yer alan ve sonbaharla birlikte dekora ilave edilmesi planlanan 'Romantik Mum Havuzları'.
İşletmesini Kutsi Ergür'ün, ticari danışmanlığını Abdullah Koçoğlu'nun yaptığı mekanda, dünya mutfağının yanı sıra, aperatifler de veriliyor. tshbr
Ayak rahatsızlıklarını doğru ayakkabı tercihi ile önlemek mümkün !!!
AYAK RAHATSIZLIKLARI BAŞA BELA
Yapılan araştırmalar sonucunda günümüzde her 9 kişiden 4 ünde ayak rahatsızlığı meydana geldiğini çıkarmıştır. Ancak ayakta oluşabilecek rahatsızlıkları cerrahi müdahale yerine doğru ayakkabı tercihleri ile de önlemek mümkün.
Günümüzde en çok rastlanan ayak rahatsızlıkları topuk dikeni, ayak baş parmağında kemik çıkması ve yamulma, ayak parmaklarında kıvrılmalar, nasırlaşmalar ve tırnak batmasıdır. Bu tip ayak rahatsızlıkları yaşayan kişilerin mutlaka bir uzmana danıştıktan sonra ayakkabı tercihlerini de doğru şekilde yapmaları gerektiğini belirten www.heradimda com kurucu ortağı Banu Kaya, doğru ayakkabı ile rahatsızlıkların önlenebileceğini belirtti.
Özellikle bebeklerde ve çocuklarda ayakkabıya dikkat !
Kaya; ayak sağlığının korunması için ilk şartın ayak yapısına göre ayakkabı tercih edilmesi gerektiğini belirtirken, aynı zamanda ayağında rahatsızlık bulunan kişilerin de bu durumu göz önünde bulundurarak ayakkabı tercihlerini yapmaları gerektiğini belirtti.
Aynı zamanda, bebeklerde ve gelişme çağında olan çocuklarda kullanılan ayakkabıların önemine dikkati çeken heradimda.com kurucu ortağı Banu Kaya; ''Ebeveynler çocuklarına ayakkabı alırken ilk önce görüntüsüne daha sonra ise ayakkabının olup olmadığına bakıyor, aslında ilk dikkat edilmesi gereken ayakkabının tabanıdır. Çocukluktan gelen yanlış kullanım ayakkabılar nedeniyle kişiler daha ileri yaşlarında ciddi ayak problemleri yaşayabiliyorlar. Biz heradimda.com ailesi olarak ürün yelpazemizi oluştururken çeşitli ayak yapılarını gözden geçirerek oluşturuyoruz, çünkü sağlıksız bir ayakkabı müşterinizde ayak rahatsızlığına yol açarak onun hayatında olumsuz yönde bir iz bırakabilir. Bu nedenle sattığımız ürün parmak arası terlik ya da topuklu ayakkabı bile olmuş olsa bunun müşteriye ortopedik bir ayakkabı rahatlığını sağlamasına özen gösteriyoruz.'' dedi.
Yapılan araştırmalar sonucunda günümüzde her 9 kişiden 4 ünde ayak rahatsızlığı meydana geldiğini çıkarmıştır. Ancak ayakta oluşabilecek rahatsızlıkları cerrahi müdahale yerine doğru ayakkabı tercihleri ile de önlemek mümkün.
Günümüzde en çok rastlanan ayak rahatsızlıkları topuk dikeni, ayak baş parmağında kemik çıkması ve yamulma, ayak parmaklarında kıvrılmalar, nasırlaşmalar ve tırnak batmasıdır. Bu tip ayak rahatsızlıkları yaşayan kişilerin mutlaka bir uzmana danıştıktan sonra ayakkabı tercihlerini de doğru şekilde yapmaları gerektiğini belirten www.heradimda com kurucu ortağı Banu Kaya, doğru ayakkabı ile rahatsızlıkların önlenebileceğini belirtti.
Özellikle bebeklerde ve çocuklarda ayakkabıya dikkat !
Kaya; ayak sağlığının korunması için ilk şartın ayak yapısına göre ayakkabı tercih edilmesi gerektiğini belirtirken, aynı zamanda ayağında rahatsızlık bulunan kişilerin de bu durumu göz önünde bulundurarak ayakkabı tercihlerini yapmaları gerektiğini belirtti.
Aynı zamanda, bebeklerde ve gelişme çağında olan çocuklarda kullanılan ayakkabıların önemine dikkati çeken heradimda.com kurucu ortağı Banu Kaya; ''Ebeveynler çocuklarına ayakkabı alırken ilk önce görüntüsüne daha sonra ise ayakkabının olup olmadığına bakıyor, aslında ilk dikkat edilmesi gereken ayakkabının tabanıdır. Çocukluktan gelen yanlış kullanım ayakkabılar nedeniyle kişiler daha ileri yaşlarında ciddi ayak problemleri yaşayabiliyorlar. Biz heradimda.com ailesi olarak ürün yelpazemizi oluştururken çeşitli ayak yapılarını gözden geçirerek oluşturuyoruz, çünkü sağlıksız bir ayakkabı müşterinizde ayak rahatsızlığına yol açarak onun hayatında olumsuz yönde bir iz bırakabilir. Bu nedenle sattığımız ürün parmak arası terlik ya da topuklu ayakkabı bile olmuş olsa bunun müşteriye ortopedik bir ayakkabı rahatlığını sağlamasına özen gösteriyoruz.'' dedi.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)