10 Mayıs 2015 Pazar

Türk Hava Yolları, dünyaca ünlü tasarım devleriyle işbirliğine gitti

Türk Hava Yolları, Seyahat Setlerini (Amenity Kits) geliştirmek adına dünyaca ünlü tasarım devleriyle işbirliğine gitti.Önümüzdeki dönem yolcularının beğenisine sunacağı seyahat setlerinin dizaynı noktasında, JAGUAR, CERRUTI, BENTLEY, CHOPARD ve FURLA gibi tasarım sektörünün dev markaları ile işbirliği anlaşması imzaladı.

Kozmetik dünyasının önemli isimleri ve dünyanın en ünlü tasarım markalarının işbirliğiyle dizayn edilen yeni seyahat setlerini yolcularının beğenisine sunan Türk Hava Yolları, yolcu konforu odaklı yenilikçi yaklaşımı ile çeşitlendirdiği seyahat seti konseptini hizmet skalasına ekledi.

Türk Hava Yolları yolcuları için özel olarak tasarlanan benzersiz ürünler, küresel taşıyıcının yolcularına sunduğu eşsiz hizmetin sadece bir nişanesi.

Yolcularına farklı alternatifler sunmak amacıyla, rutin olarak, her on sekiz ayda bir genel konseptini revize eden Türk Hava Yolları, bu yılki seyahat seti konseptini de geniş kapsamlı ürün portföyüne dâhil etti. Yıllık genel konseptine uygun olarak tasarladığı setlerin renk ve çeşitlerinde bu yıl da değişikliğe giden bayrak taşıyıcı havayolu, Türkiye çıkışlı ve varışlı, tüm uzun sureli uçuşlarda Business ve Ekonomi sınıflarında dört farklı model ve markayı yolcularının kullanımına sunuyor.

Türkiye çıkışlı uzun uçuşlarda Business sınıfta sunulan, JAGUAR;
Okyanus aşırı uçuşlarda business sınıfında sunulan ve kalite standartları yüksek malzemelerden oluşan Jaguar markalı “BC (JAGUAR) AMENITY KIT”, Jaguar arabalarının, zarafet, hız ve rahatlığını sembolize ediyor.  Jaguar seyahat setinin tasarım aşamasında, yolcuların çok amaçlı kullanımına ve uçuş sonrasında da özellikle tablet ve dokümanlarını muhafaza edebilecekleri özellikte olmasına odaklanılmış. Set içerisinde ayrıca, lüks ve konforu birleştiren özel detaylar da bulunmakta. Örneğin, farklı fermuar yapısı, yolcuların daha büyük ebatlardaki kişisel aksesuarlarının taşınmasında kolaylık sağlıyor. Jaguar Kit, kalem kutusu ve ağzı büzgülü çantadan oluşan iki farklı iç çanta içeriyor. Bu çantalar sayesinde, yolcuların set içerisindeki konfor ve kozmetik ürünlerini düzenli ve şık bir şekilde kullanmaları sağlanıyor.

Türkiye varışlı uzun uçuşlarda Business sınıfta sunulan, CERRUTI;
Okyanus aşırı uçuşlarda business sınıfında sunulan ve naif bir şıklık hissi veren, özel geliştirilmiş derisi ile Cerruti markalı set modern bir Cerruti klasiği. Setin önünde yer alan bölmenin, yalın tasarıma zarif bir görünüm kattığı Cerruti seti, yolcuların seyahat esnasında kişisel eşyalarını saklayabilecekleri ve yine uçuş sonrasında da kullanabilecekleri ebatlarda tasarlanmış. Cildi nemlendirme özelliğine sahip dünyaca ünlü ‘Institut Karite’ markalı shea yağı içeren özel kozmetik ürünler set içerisinde yer alan unsurlardan.

Dinamik ve güncel yaklaşımının bir tezahürü olarak on sekiz aylık periyotlarla,  farklı renk ve modeller dâhilinde seyahat setlerini yenileyen Türk Hava Yolları, bundan on sekiz ay sonra da Business sınıfı seyahat seti portföyüne Furla ve Bentley gibi dünyaca ünlü markalardan oluşan iki farklı seti kazandıracağının müjdesini şimdiden veriyor.

Uzun uçuşlarda Economy sınıfında sunulan çantalar;
Ekonomi sınıfında uçan yolcuların Türkiye çıkışlı uzun uçuşları için tasarlanmış ‘Chopard’ ve yine Türkiye varışlı uzun uçuşları için tasarlanmış ‘Institut Karite’ seyahat setleri, farklı renk seçenekleriyle yolcuların beğenisine sunuluyor.

Yeni rahatlatıcı setler, bir yüzüne 'rahatsız etmeyin', diğer yüzüne de 'yemek için beni uyandır' baskılı etiketleriyle birlikte, basit ama zekice tasarlanmış çift taraflı kullanılabilen göz bantları içeriyor. Bu tekrar kullanmaya çok müsait, pratik kit aynı zamanda kaymaz kauçuk tabanlı tüp çorap, tarak/fırça, sünger kulaklıklar, bir diş seti ve belli başlı kozmetik ürünlerini kapsıyor. Günlük kullanımda da makyaj çantası olarak kullanılabilecek ya da farklı seyahatlerde özel eşyaların rahatlıkla taşınabileceği setler, yolcuların uçuş sonrasında da rahatlıkla kullanabilmeleri dikkate alınarak tasarlanmış.

Kısa uçuşlarda Business sınıfta sunulan çantalar;
Business sınıf uzun uçuşları için tasarlanmış, özel setlerin yanı sıra, yine business sınıf yolcularının kısa uçuşlarına yönelik hazırlanmış; dört farklı tasarımlı ‘Furla Çanta’, yine ayrıca iki farklı şekil ve boyuttaki ‘Cerruti Çanta’ da yolcuların beğenisine sunuluyor.

Uçuş sonrası kullanımlar için de yolculara fonksiyonel bir tercih sunan çantalarda, tıpkı ekonomi sınıfı uzun uçuşlarda sunulan çantalarda mevcut bulunduğu gibi çift yönlü baskıya sahip göz bantı, kauçuk tabanlı tüp çorap, tarak/fırça, sünger kulaklıklar, bir diş seti ve yine bazı kozmetik ürünler bulunuyor.Türk Hava Yolları, farklı bakış açısıyla yüksek standartlardaki kalite ve işlevselliği harmanladığı ürün yelpazesine her geçen gün yenilerini katmakla yolcularına verdiği değeri tekrar tekrar ispat ediyor.





















İTO ve ICVB WTM’de Düzenlediği Yarışma ile İstanbul’u Tanıttı!

Latin Amerika’dan İSTANBUL’a büyük ilgi
İTO ve ICVB dünyanın en önemli turizm fuarlarından WTM-World Travel Market’te Düzenlediği Yarışma ile İstanbul’u Tanıttı!İTO ve İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu-ICVB tarafından düzenlenen sosyal medya yarışmasında verilen “İSTANBUL TATİL PAKETİ” hediyesi ile  İstanbul’un tanıtımına önemli katkı…


Dünyanın önemli turizm fuarlarından biri olarak kabul edilen ve Sao Paulo’da düzenlenen WTM-World Travel Market Latin Amerika Fuarı’nın, 2015 destinasyon partneri olan İstanbul; sosyal medya üzerinden düzenlediği yarışma ile bir kez daha isminden söz ettirdi. İstanbul Ticaret Odası ve İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu-ICVB tarafından düzenlenen ve 22-24 Nisan 2015 tarihleri arasında fuarın resmi Twitter ve Facebook hesapları üzerinden de duyurulan yarışmaya ilgi büyüktü.


İstanbulstandında ki birbirinden güzel İstanbul görselleri arasından  #istanbulatWTMLAT2015 hashtagi ile paylaşılan yüzlerce görsel içinden, JulianaRamos gerçekleştirdiği sosyal medya paylaşımıyla birinci oldu. Yoğun ilgi gören yarışmanın kazananı olan Juliana Ramos’a   İTO ve ICVB ortaklığı ile hazırlanan “İstanbul Tatil Paketi”; Sao PauloKonsolosomuz Mehmet Özgün Arman tarafından makamında takdim edilecek.

Dünya çapında büyük ilgiyle takip edilen fuarda yer alan İSTANBUL standını ziyaret eden tüm katılımcıların yoğun ilgisi ile yaklaşık 9.500 stant katılımcısı ve 15.000 davetli İstanbul’u bir kez daha yakından tanıma ve bilgilenme fırsatı buldu.İstanbul ile Brezilya ve Latin Amerika arasındaki ilişkileri artırmak ve yeni bir pazar olanağı sağlamak açısından mükemmel bir platform sunan fuar bu yıl geçtiğimiz yıllardan farklı olarak 43.Braztoa-Brezilya Tur Operatörleri Birliği  toplantısına da ev sahipliği yaptı. Bu yıl fuarda ilk kez düzenlenen ve sosyal medyada büyük ses getiren yarışma ile İSTANBUL yine öne çıkan lokasyonların başında yer aldı.

Seyahat sektörünün köklü kuruluşunun MAN ve NEOPLAN tercihi devam ediyor

Özkaymak Turizm, 25 adet NEOPLAN Tourliner alıyor
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş.’nin en eski müşterileri arasında yer alan Özkaymak Turizm, 2 milyon yolcuyu hedeflediği 2015 yılında 25 adet NEOPLAN Tourliner alımı ile filosunu daha da güçlendiriyor. Özkaymak Turizm’in NEOPLAN Tourliner siparişinin ilk 8 adetlik bölümü, MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. tarafından düzenlenen törenle teslim edildi. MAN’ın Ankara Akyurt’taki tesislerinde MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Otobüs Bölge Satış Yöneticileri Eray Öcal ve Ufuk Demirer’in ev sahipliğinde düzenlenen törene, Özkaymak Turizm Yönetim Kurulu Başkanı Erol Özkaymak ile Özkaymak Turizm Genel Müdürü Metin Cevizci de katıldı. Özkaymak Turizm’i 2 milyon yolcu hedefine MAN ve NEOPLAN otobüsler taşıyacak Seyahat sektörünün köklü ve kurumsal firması Özkaymak Turizm’in hedefleriyle ilgili bilgi veren Özkaymak Turizm Yönetim Kurulu Başkanı Erol Özkaymak, “Yeni hatlarımızla birlikte bu yıla yönelik belirlediğimiz 2 milyon yolcu hedefini gerçekleştireceğimize inanıyoruz. Bu doğrultuda yeni otobüs yatırımları da gerçekleştiriyoruz. Bugün 8 adet NEOPLAN Tourliner otobüsü filomuza kattık. Sezon içerisinde bu sayı 25’e çıkacak. Filomuzdaki araç sayısı 50’si öz mal olmak üzere 100’ü bulacak” dedi. 


MAN ve NEOPLAN otobüslerinden 
duyulan memnuniyet tercihleri belirliyor
Özkaymak Turizm filosundaki özmal araçların yüzde 95’inin MAN ve NEOPLAN markalı otobüslerden oluştuğunu belirten Erol Özkaymak, “Yıllardır kullandığımız MAN ve NEOPLAN marka otobüslerin işletme maliyetlerinde sağladığı avantajlar, sundukları rahatlık, teknoloji, dayanıklılık, kalite, konfor ve verimlilik düzeyinden memnuniyetimiz, yeni yatırımlarımızın da bu yönde olmasını sağlıyor” dedi. 

Özkaymak Turizm’in hizmet verdiği il sayısı bu sezon yüzde 25 artacak
Halen 36 ilde hizmet verdiklerini, yeni hatlarla birlikte bu sayının 45’in üzerine çıkacağını da belirten Erol Özkaymak, “Konya merkezli Şanlıurfa, Gaziantep, Adana, Mersin, Silifke, Anamur, Alanya, Manavgat, Serik Antalya hatlarını hizmete açtık. 17 Nisan itibariyle de Alanya-Karabük- Zonguldak, Alanya- Samsun, Alanya- Kastamonu-Amasya, Antalya-Kırşehir-Yozgat, Antalya-Erzurum ve Antalya-Şanlıurfa hatlarını hizmete açtık. 1 Mayıs itibariyle ise İstanbul-Kütahya-Afyon, Antalya, Serik, Manavgat, Alanya, Gazipaşa, Anamur hatlarını hizmete açıyoruz. Sezonla birlikte yine Konya merkezli ve Batı Karadeniz yoğunluklu Kastamonu, Zonguldak, Karabük hatlarımız da hizmete girecek. Bu hatlar sezonluk değil, devamlı olacak. Ayrıca, Ege Bölgesi’ne yönelik yeni hat planlamalarını da yapıyoruz” dedi.

“Bireysel otobüsçülerle çalışmaya açığız”
Özkaymak Turizm’in büyürken yeni istihdam olanakları da oluşturarak da ekonomiye katkı sağlamaya devam ettiğini ifade eden Erol Özkaymak, “Şu anda otobüs grubu bünyesinde 700 çalışanımız var. Dış acenteler ile birlikte çalışan sayımız 1000’in üzerine çıkıyor” açıklamasında bulundu. Erol Özkaymak, firma bünyelerinde Konya yöresinin bireysel otobüsçüleri ile çalışmaya da açık olduklarının da altını çizdi. 

Müşterilerimizin rekabette ayrışmalarını ve karlılıklarını arttırmalarını sağlıyoruz
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Satış ve Pazarlama Direktörü Eren Gündüz de, Özkaymak Turizm ile gerçekleştirdikleri köklü ve güçlü işbirliğinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Türkiye seyahat sektörü, oldukça güçlü ve yoğun rekabetin yaşandığı bir sektör. Biz de MAN ve NEOPLAN otobüslerin üstün niteliklerinin yanı sıra yaptığımız Ar-Ge çalışmaları ile birlikte, Satış Sonrası Hizmetler de sunduğumuz avantajlar ve cazip fırsatlarla da, firmaların bu rekabette kalite ve konfor ile ayrışmasının yanı sıra ticari açıdan karlılıklarına da katkıda bulunmayı hedefliyoruz” dedi.
“Yükünüzü daha da hafifletiyoruz” sözü verdik,yedek parçada %38’lere varan indirim sağladık
MAN’ın, üretim, Ar-GE, lojistik gibi konularda yaptığı geliştirmelerle yedek parçada elde ettiği avantajların tamamını müşterilerine kalıcı olarak yansıtarak, ticari araçlar sektöründe çok önemli bir dönem başlattığının da altını çizen Eren Gündüz, “Geçtiğimiz Kasım ayında aldığımız bir kararla, MAN Yetkili Servisleri’nde MAN ve NEOPLAN orijinal yedek parçalar fiyatlarında, ortalama %30’luk bir kalıcı indirim sağladık. Kimi yedek parçalarda %38’lere kadar ulaşan sunduğumuz bu fiyat avantajları, sağladığı çok önemli kazanımlarla hem bireysel hem de kurumsal müşterilerimiz tarafından büyük bir takdir ve ilgi ile karşılandı. Sektörde yeni bir dönem başlatan bu stratejimiz, MAN Yetkili Servisleri’nde uyguladığımız dönemsel ve özel kampanyalarımızla birlikte müşterilerimiz açısından daha da cazip bir fırsata dönüşüyor. Müşterilerimiz de araçlarını hem efektif ve verimli kullanma avantajını yaşıyor, hem de araçlarının işletme maliyetlerinde önemli bir tasarruf, ikinci el değerlerinde ise çok önemli kazanımlar sağlıyor” şeklinde konuştu. Sektörde dengeleri değiştiren yedek parçadaki kalıcı fiyat indirimine ilişkin olarak, “Biz müşterilerimize ‘Yükünüzü daha da hafifletiyoruz’ dedik. Sözümüzü tuttuk. MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. olarak, araçlarımızın üstün niteliklerinin yanı sıra Satış Sonrası Hizmetler konusunda da müşteri odaklı uygulamalarımızla sektörün en rekabetçi markası olmaya devam edeceğiz” açıklamasında bulundu. Eren Gündüz, Özkaymak Turizm yetkililerine, yeni NEOPLAN Tourliner’ların hayırlı ve uğurlu olması temennilerini de iletti.


9 Mayıs 2015 Cumartesi

FHS Turizm&Event Ortağı Turizmci Hakan Kırhan’ı Kaybettik

FHS Turizm’in ortaklarından Hakan Kırhan ebedi istirahatine uğurlandı.Siroz tedavisi gören Hakan Kırhan yapılan tüm tedavilere rağmen komadan çıkamayarak 08 Mayıs 2015 tarihinde sabaha karşı hayatını kaybetti.


09 Mayıs 2015 tarihinde Öğle namazını mütakiben Şakir Camii’nde sevenleri Hakan Kırhan’ı ebedi istirahatine uğurladı.


Medipol Hastanesi’nde 3 hafta, Maltepe Tıp Fakültesi Hastanesi’nde ise bir hafta tedavi gördükten sonra Hakan Kırhan tüm tedavilere cevap vermeyerek hastanede hayata gözlerini yumdu.

FHS Turizm&Event Ortağı Turizmci Hakan Kırhan, evli ve 2 erkek çocuk babasıydı.


Hakan Kırhan’ın cenazesi bugün (9 Mayıs 2015-Cumartesi) Karacaahmet Şakir'in Camii'nde kılınan öğle namazı sonrası aynı yerde Aile Kabristanı'nda toprağa verildi.

Turizminsesi.com ailesi olarak Allah’tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyoruz…














7 Mayıs 2015 Perşembe

Sezonun son klasik müzik konserinde heyecan verici kemancı Renaud Capuçon, Berlin Oda Orkestrası ile İş Sanat’ta

Klasik müzik konserlerinin vazgeçilmez ismi Renaud Capuçon ve Berlin Oda Orkestrası Mozart, Mendelssohn, Schubert ve Çaykovski’den eserler seslendirecek


İş Sanat, sezonun son klasik müzik konserini, dünya sahnelerinin en çok aranan isimlerinden Renaud Capuçon ile taçlandırıyor. Eleştirmenleri defalarca kendine hayran bırakan ve klasik müzik dünyasının yıldızları arasında yer edinen sanatçı, henüz 21 yaşındayken efsane şef Claudio Abbado tarafından Gustav Mahler Gençlik Orkestrası’nın başkemancısı olarak davet aldı. Kariyer basamaklarını hızla tırmanan keman virtüözü, bağımsız İngiliz klasik müzik dergisi International Record Review tarafından, “Maxim Vengerov ve Vadim Repin’den beri böyle heyecan verici bir kemancı gelmedi” ifadesiyle övgüye değer görüldü.  Capuçon, kendisini zirveye taşıyan müzikalitesiyle 2000 yılında Yılın Genç Yeteneği, 2005’te Yılın Solist Enstrümancısı dallarında Victories de la Musique ve 2006 yılında Georges Enesco ödüllerini kucakladı. 2009 yılında Simon Lelouch’un yönettiği 7.57 am-pm filminde Gluck’ün Melody of Orpheus bestesini seslendiren sanatçıya, 2011 yılında Fransız hükumeti tarafından Ulusal Liyakat Nişanı verildi.


İş Sanat’ın sezonun son klasik müzik konserine ev sahipliği yapacağı gecede Capuçon’a sanatçının sıklıkla işbirliği yaptığı Berlin Oda Orkestrası eşlik edecek. Topluluk, Vivaldi’nin Juditha Triumphans, Monteverdi’nin L’Orfeo ve Mozart’ın Betulia Liberata eserlerinin konser kayıtları ile Goethe Ödülü, Grand Prix du Disque ve Japonya Kayıt Ödülü gibi seçkin ödüllere layık görüldü. Kurulduğu 1945 yılından bu yana dünyanın önde gelen salonlarında ortaya koyduğu performanslarla ayakta alkışlanan orkestra, Renaud Capuçon’un solistliğinde, Gabriel Adrojan konzertmeisterliğinde Mozart, Mendelssohn, Schubert ve Çaykovski’den eserler seslendirecek. Bu muhteşem müzik ziyafetini kaçırmak istemeyenler 14 Mayıs 2015 Perşembe akşamını ajandalarına not edebilirler.


Berlin Oda Orkestrası
Renaud Capuçon keman,
Gabriel Adrojan konzertmeister
14 Mayıs 2015 Perşembe, Saat: 20.00
Bilet Fiyatları: 1. Kademe: 120 TL 2. Kademe: 80 TL 3. Kademe: 70 TL İndirimli: 60 TL Öğrenci: 20 TL
Satış noktaları
İş Sanat Ana Gişe - 0212 316 10 83
Biletix – 0216 556 98 00
www.biletix.com

MALL OF İSTANBUL’DA BAHAR KARNAVALI HIDIRELLEZ COŞKUSUYLA DEVAM EDİYOR!

Mall of İstanbul, 1.yılına özel düzenlediği Bahar Karnavalı kapsamında Hıdırellez’i de tam bir şenlik havasında kutladı. Türkiye’nin en büyük alışveriş, eğlence ve yaşam merkezi Mall of İstanbul, birinci yılında birbirinden farklı etkinliklerle ziyaretçilerine unutulmaz anlar yaşatmaya devam ediyor ve  baharın müjdecisi olan Hıdırellez’i de tüm coşkusuyla ziyaretçileriyle kutluyor.


Suzan Kardeş, Hıdırellez’i Sevenleriyle Mall Of istanbul’da Kutladı !
Ünlü sanatçı Suzan Kardeş, 5 Mayıs Salı günü saat 20.00’da verdiği özel bir konser ile Hıdırellez’i Mall of İstanbul’da karşıladı. Hıdırellez’in geleneklerininde tüm coşkusuyla yaşandığı  Mall Of istanbul’da muhteşem bir kutlama düzenlendi. Özenle hazırlanan özel dilek ağaçlarına dilekler dilenerek gerçekleşen kutlamalarda, görkemli bir yapay Hıdırellez ateşi de yakıldı.


Karnaval süresince ip cambazı, tahta bacak, ateş cambazı şovlarıyla etkinliklere renk katan Mall Of İstanbul’da  16 Mayıs’ta ise ünlü alternatif rock grubu Model sahne alacak. Model’in en sevilen şarkıları ve dinamik canlı performansı ile gençlerin yerlerinde duramayacağı bir konser yapılacak.
 Haziran ayına kadar sürecek "Bahar Karnavalı" kapsamında Mall of İstanbul, ilhamını çiçeklerden alan birbirinden eğlenceli etkinliklerle ziyaretçilerine baharın coşkusunu yaşatmaya devam edecek.

“İş Ahlakı Bilincine Sahip Olmalıyız”

İGİAD TARAFINDAN “İŞ AHLAKININ GELİŞTİRİLMESİNDE İŞ DÜNYASI, ÜNİVERSİTELER VE SİVİL TOPLUM ROLÜ” KONULU PANEL DÜZENLENDİ


“İş Ahlakının Geliştirilmesinde İş Dünyası, Üniversiteler ve Sivil Toplumun Rolü” paneli, 05 Mayıs 2015 tahinde Ördekli Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi. Panele, İGİAD Başkanı Ayhan Karahan, BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Fahrettin Gülener, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Abdülkadir Karlık, Uludağ Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Tevfik Yücedoğru ile davetliler katıldı.

İGİAD Başkanı Ayhan Karahan: “İŞ AHLAKI BİLİNCİNE SAHİP OLMALIYIZ”
İGİAD Başkanı Ayhan Karahan, 12 yıl önce kurulan derneğin Türkiye iktisadi girişim ve iş ahlakı konusunda iş dünyası ile STK’ları bir araya getirme gayreti içinde olduğunu dile getirdi. Ahlak çalışmaları içinde yer alan önemli konulardan birisinin iş ahlakı olduğunu ifade eden Karahan, “Bugünlerde her zamankilerden daha fazla ihtiyaç duymamıza rağmen iş ahlakı konusunda politika üreten kurum ve kuruluşların sayısı oldukça azdır. İş ahlakı alanında sivil inisiyatifin çizdiği vizyon ve sorumluluk bilinci iş adamlarına değer katmıştır. Hedefimiz üyelerimizin iş ahlakı bilincine sahip olmasını, üniversite ve STK’ları bu süreç içine katmak istiyoruz” dedi.


Konuşmaların ardından Uludağ Üniversitesi Hadis Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Abdullah Karahan’ın moderatörlüğünde gerçekleşen panelde, Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Temel İslam Bilimleri Bölümü Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Mustafa Kara, BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Fahrettin Gülener ve İGİAD Başkan Yardımcısı Hüseyin Dinçel de iş ahlakına yönelik düşüncelerini aktardı.Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Hadis Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Abdullah Karahan: “BATI DEĞERLERİ HEPİMİZE HÂKİM KONUMUNA GELMEMELİ” Medeniyetimizin unutulduğuna dikkat çeken Karahan, “Bizim medeniyetimizde hak, hukuk ve adaletin olduğu lakin bu değerlerimiz unutulduğu batı değerlerinin hepimize hakim olmaya başladığı bir devirde yaşamaya başladık, kendimize gelmemiz gerekiyor” dedi.Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Temel İslam Bilimleri Bölümü Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Mustafa Kara: “İKTİSADI HAYATIN MİMARI İÇİN KOLLARI SIVAMALIYIZ”

İktisadi hayatın önemine vurgu yapan diyen Kara, “ İktisadi hayatın bir mimarı, bir mekânı ve bir miyarı vardır. Dolasıyla iş bu işin mimarı olan insan önem arz etmekte ve bu insanın nasıl yetiştiği kelimesini kendimize defaten sormamız gerekmektedir” dedi. İktisadi kelimesinde mutedil olmak, adil olmak ve israf etmemek kelimelerini barındırdığının altını çizen Kara, “İktisadı yöneten insan tipini neden yetiştiremiyoruz derseniz mayamıza müdahale edilmesidir. Neler midir mayamıza müdahale eden etmenler; kapitalizm, materyalizm ve sekülerizm. İktisadımıza yön veren insanın, bu etmenleri hayatından çıkarmadan huzuru olmayacaktır” dedi.

BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Fahrettin Gülener: “KÜRESELLEŞEN BİR DÜNYADA İŞ AHLAKININ TEMEL İLKELERİNE UYMAK ŞART OLDU”
 Kıyasıya rekabetin yaşandığı bir dönemde Türkiye’nin dünyanın ilk 10 ekonomisi arasına girmeyi hedeflediğine işaret eden Gülener, “Bu büyük hedefe ulaşabilmek için de oyunu kurallarına göre oynamamız gerekiyor” dedi. Dünyada küreselleşmeyle birlikte şirketlerin, çalışanlarına, müşterilerine ve yatırımcılarına karşı daha sorumlu hale geldiğini dikkat belirten Gülener, “Küreselleşen bir dünyada iş ahlakının temel ilkelerine uymak şart oldu. Günümüzde tüketiciler her zamankinden çok daha bilinçli. Ahlak kurallarından uzak bir işyeri ne sahibine ne de ülkesine zenginlik kazandırır. İşimizin hilesi her zaman dürüstlük olmalıdır” dedi.

İGİAD Başkan Yardımcısı Hüseyin Dinçel: “AHLAKİ YÜKÜMLÜKLERİNİN AMACI İNSANI YÜCELTMEKTİR”
Ticari hayatımızı şekillendiren Ahilik Teşkilatının öneminin günümüzde çok büyük bir yere sahip olduğu vurgusunu yapan Dinçel: “Kapitalizmin vahşi hayatında İGİAD’ın önemi giderek artmaktadır. İnsanların fıtri özellikleri Ahlaki davranışların alt yapısı, din ise bu yapının üst yapısıdır. Maalesef günümüzde bizi bekleyen en büyük tehlike dünyevileşmedir” dedi. Günümüz sorunlarının en başının olan çoğaltma tutkusuna vurgu yapan Dinçel, “ İnsanın sahip olduğu her şeyi kendisine emanet olarak görmediği için kapitalizm gün geçtikte çoğalmaktadır. Asıl ve bize göre doğru olan ise Allah’ın bize verdiklerinin tamamıyla emanet olarak algılamasıdır” dedi. Konuşmasının son bölümünde İGİAD’ın gayesinden, hedeflerinden ve faaliyetlerinden bahseden Dinçel, ”Bereket kavramını iyi bir şekilde anlatmak için çaba sarf ediyoruz” dedi.

OTELZ.COM AYRICALIĞI İLE KAPADOKYA CAPPADOX FESTİVALİ’ NİN KEYFİNİ ÇIKARTIN!

16-18 Mayıs tarihleri arasında ilk kez Kapadokya’da gerçekleşecek Cappadox Festivali’nde otelz.com ayrıcalığı ile muhteşem bir hafta sonunun keyfini çıkartın!Türkiye’nin en büyük otel arama motoru otelz.com, en uygun fiyatlarla en fazla konaklama seçeneğini bularak, 4000’ e yakın anlaşmalı otelinde avantajlı fiyatları ile kendinizi özel hissetmenizi sağlayacak.


Türkiye’ deki rezervasyon sitelerinde kullanılan arama motorlarından farklı bir sisteme sahip otelz.com; il,ilçe, belde, tarihi binalar, stadlar, kongre merkezleri, adliyeler gibi binlerce lokasyon ve oteller ile anlık arama yapılabilen bir teknolojiye sahip olması ve avantajlı fiyatları ile sizleri bekliyor.16-18 Mayıs tarihleri arasında Kapadokya’ da gerçekleşecek Cappadox Festivali’ nde müzik, sanat, açık hava, gastronominin keyfini Kapadokya Otelleri’ nin büyüsünde otelz.com’ un fiyat avantajları ile yaşayın.

İSTANBUL KONGRE VE ZİYARETÇİ BÜROSU- ICVB, BURSA TİCARET VE SANAYİ ODASI TARAFINDAN DÜZENLENEN ‘KONGRE TURİZMİ PANELİ’NE KATILDI

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) 35. Meslek Komitesi tarafından düzenlenen ‘Kongre Turizmi Paneli’, kongre sektörü alanında uzman isimlerin katılımıyla BTSO’da yapıldı.Panelde yer alan İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu (ICVB) Kongre Koordinatörü Tuğçe Memişoğlu ICVB’nin yapısı, faaliyetleri ve dünya kongre sektörü trendlerinden bahsetti ve destinasyon tanıtımının önemli olduğunu vurguladığı konuşmasında ‘yabancı alıcılara İstanbul’da tanıtım gezileri düzenleyip ağırlıyoruz,üyemiz otel acente ve kongre merkezlerine uluslararası iş imkanları sunuyoruz’ dedi.


Açılış konuşmasını BTSO 35. Meslek Komitesi Başkanı Hasan Eker’ in yaptığı panelde bu panel ile kongre turizminin önemli isimlerini Bursa’da bir araya getirdiklerini söyledi.BTSO Meclis Başkanı Remzi Topuk, kongre turizminin Türkiye için taşıdığı öneme dikkat çekti. Bursa Vali Yardımcısı Ahmet Hamdi Usta ise kongre katılımcılarının ve bu katılımcıların şehrin tanıtımı için taşıdığı önemi vurguladı ve deneyimli insanlarla işbirliği yaparak Bursa’nın kısa zamanda hızlı yol alması için çalıştıklarını ifade etti.


Paneli yöneten Haliç Kongre Merkezi Genel Müdürü Handan Boyce ‘kongre sektörünün hızla büyüdüğünü, küresel trendlerinde değişiklik gösteren bir sektör olduğunu anlattı. Merinos Atatürk Kongre Kültür Merkezi- AKKM Genel Koordinatörü Semih Pala, Belediye ve Merinos AKKM yönetimi olarak üzerlerine düşen görevleri yaptıklarından ve gidilen fuarlarda sadece Merinos AKKM’yi değil Bursa’yı tanıttıklarından bahsetti.


 MPI Türkiye Kulübü Başkanı İbrahim Keskin ise, uluslararası kongrelerin yapılacak ülke ve şehre karar verme, ülke ve şehirlerin ön plana çıkma süreçlerini anlattı. INCON Türkiye Temsilcisi Cengiz Korkmaz, markaya yatırımın önemine dikkat çekerek yılmadan sürekli pazarlama yapmak gerektiğini söyledi.

Qatar Aırways Hamburg’da Verilen Uçuş Konukseverliği Ödüllerinde Büyük Ödülü Aldı

Beş yıldızlı hava yolu şirketi, uçuş esnasında yolculara lüks ve ayrıcalıklı konukseverliği sunan Missoni tasarımı uyku setleri ile ödül kazandı.Qatar Airways, Hamburg’da Radisson Blu Hotel’de seyahat, turizm ve konaklama sektörlerinden misafirlerin katılımı ile gerçekleşen gösterişli bir törende dünyada lider konumda bulunan diğer küresel hava yolu şirketlerini geçerek, uçakta yolcularına sunduğu birinci sınıf beş yıldızlı hizmetleri ile gıpta edilen ödülü kazandı.


Uçuş Konukseverliği Ödülleri kapsamında beş yıldızlı hava yolu şirketinin Missoni uyku setleri “Tekstil” kategorisinde en iyi seçildi. Ödüller, çevrim içi oylarla belirlendi ve sektör uzmanlarından oluşturulmuş bağımsız bir panel tarafından belirlenen kriterlere göre seçim yapıldı.   Ödülü alan Qatar Airways Müşteri Deneyimi Kıdemli Başkan Yardımcısı Rossen Dimitrov, Qatar Airways’in endüstrinin saygın uzmanlarının takdirini görmekten dolayı onur duyduğunu belirtti ve sözlerine şöyle devam etti: “Bu ödül Qatar Airways’in yolcularına sunduğu lüks, konfor ve mükemmellik konusunda yüksek standartların bir kanıtıdır. Hava yolculuğunda devrim yaratan şirketimiz, yıllardır gökyüzündeki en lüks beş yıldızlı hizmeti sunuyor.”
 
Qatar Airways, Missoni ürünlerini sunan ilk ve tek uluslararası hava yolu firması. İtalyan moda evi, yolculara ince zevkini, ayrıcalıklı konforu ve benzersiz rahatlama fırsatını sunmayı garantilemek amacıyla Missoni lüks uyku setleri ile birlikte terlikler de tasarladı. Qatar Airways'in Missoni uyku setleri, Uçuş Konukseverliği Ödüllerinde erkek ve kadın yolcular için farklı setler sunan katılan ilk katılımcı oldu.

Yakın zamanda çok sayıda ödül kazanan Qatar Airways, CBS MoneyWatch ve WanderBat tarafından yayınlanan kapsamlı bir çalışmada “Dünyanın En Güvenilir Hava Yolu Şirketi” seçildi. 2014 yılında, Skytrax tarafından verilen “Dünyanın En İyi Business Classı” ve “Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi” ödüllerini aldı. 2011 ve 2012 yıllarında ise “Dünyanın En İyi Hava Yolu Şirketi” seçildi.
Sadece 18 yıldır faaliyette olan Qatar Airways bu süre içinde oldukça hızlı bir büyüme gerçekleştirdi ve şu anda, 156 uçaktan oluşan modern filosu ile Avrupa, Orta Doğu, Afrika, Asya Pasifik, Kuzey Amerika ve Güney Amerika’da iş ve tatil amaçlı seyahat edenler için 146 varış noktasına uçuşlar gerçekleştiriyor.

CEDA Basın İletişim Platformu yayında…

Medya sektöründe yepyeni bir iletişim aracı olan, “Basın İletişim Platformu” yayın hayatına başladı. CEDA Bilişim ve İnternet Hizmetleri tarafından sektöre kazandırılan sistem yaklaşık bir yıl süren bir çalışma sonunda ortaya çıktı.Bundan böyle ürün veya hizmetlerinizin duyurusu için başta medya dünyası olmak üzere, ilgili sektör temsilcilerine “BASIN BÜLTENİ” gönderebileceksiniz.


HEM GÖNDERİCİLER, HEM GAZETECİLER İÇİN KOLAYLIK…
Sistemin, Türkiye’de ilk ve tek Mobil ve SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) uyumlu platform olduğuna dikkat çeken CEDA Bilişim Direktörü Ali Emre Mırık, “Platform sayesinde hem bülten göndermek isteyen firmalar, hem de maillerin içerisindeki resimlerin büyüklüğünden dolayı mail kutularının dolmasından şikayetçi olanlara kolaylık sağlayacaktır” dedi.


TÜM MECRALARIN MADDİ VE MANEVİ YÜKLERİNİ HAFİFLETMEK…
Özellikle zamanla yarışan gazetecilerin habere ayıracak zamanından daha fazlasını, maillerin takibi ve kotasıyla uğraşmak derdinde bırakmayacak olmasını da bir avantaj olarak değerlendiren Ali Emre Mırık, “Bizim bu platformu kurmaktaki amacımız halkla ilişkiler bölümlerinin, aynı zamanda ajansların Basın’a bülten gönderiminde bulunmak isteyen tüm mecraların işlerini hem maddi hem manevi yükten kurtarmaktır” dedi.


GÜNCEL VE AKTİF MAİL ADRESLERİNE ANINDA ULAŞMA İMKANI…
Sektörel olarak hazırlanmış veritabanı sayesinde Ekonomi, Emlak, Turizm, Reklam, Çevre, Enerji, Sağlık, Teknoloji, Kültür & Sanat, Spor gibi ana sektörlerin yanı sıra birçok sektöre ait, Ulusal Yayınlar, Ajanslar, Gazeteler,  Dergiler,  Televizyon Kanalları,  Radyolar, Haber Portalları, Web Siteleri ve Blog Sayfaları gibi basın organlarından oluşan kayıtlı yaklaşık 20 bin gazeteci, muhabir, editörün güncel ve aktif mail adreslerine anında ulaşma imkanı sunmakta olduklarını dile getiren Ali Emre Mınık, “Bu sayede müşterilerimiz, mail adreslerini nasıl bulacağım? Nereye göndersem haberim çıkar ? Kimlere gönderebilirim ? diye düşünmeden ve de zaman kaybetmeden sadece işleri olan basın bültenlerini hazırlamaya odaklanacaklardır. Bu sayede iş gücü azaldığı gibi performansta buna bağlı olarak artacaktır. Sonrasında yapmaları gereken tek şey listelerden uygun olanların seçimini yapmak ve bülteni tek tıklama ile  göndermek olacaktır” diyor…  Ayrıntılı bilgi için: www.cedabip.com