Mövenpick Hotel Istanbul’un Kat Hizmetleri Müdürlüğü görevine Begüm Özbek getirildi. Hesser College, Manchester, Otel ve Restoran Yönetimi bölümünün ardından Southern New Hampshire Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği bölümünden mezun olan Özbek, profesyonel iş yaşamına 2003 yılında Ritz Carlton Boston Common Hotel’de Ön Büro Görevlisi olarak başladı.
2011’de Ritz Carlton Hotel Palm Beach’de Kat Hizmetleri Direktörlüğü görevini üstlenmesinin ardından Begüm Özbek, 2012 yılı itibarıyla Marriott Edition Hotel Istanbul’da Önbüro Müdürü olarak çalışmaya başladı. Hem yurt içi hem de yurt dışında misafir hizmetleri alanında edindiği 11 yıllık deneyimini Kat Hizmetleri Müdürü olarak Mövenpick Hotel Istanbul’a taşıyan Begüm Özbek, İngilizce biliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder