1919 yılında Ankara’da Bayan Maruşya ile Kurukahveci olarak başlayan Kahvecilik serüveni, 1987’de kurumsallaşmış, 1996’da Kocatepe Kahve Evi konsepti ile hizmet vermeye başlamış, Kahve Evi konsepti ile gerek Türk kahvesini, gerek dünya kahve çeşitlerini, kendine özgü yiyecek ve içeceklerle çağdaş işletme çatısı altında birleştirmeyi başarmıştır. Marka, geleneksel Türk Kahvesinin eşsiz lezzetinin, Türk kültürü ve geleneklerine bağlı kalarak ülke pazarında geniş kitlelere yayılmasını kendisine ilke edinmiştir. Pazarda belirli bir yeri olan marka yeni yatırımcıları ve dinamik yapısı ile hizmetlerini sürdürmektedir.
Kocatepe 1949 çatısı altında, geçmişten edinilen bilgi ve tecrübeler geleceğe taşınırken kahve sektörünün mevcut kalitesinin artırılması konusunda önemli çalışmalar yapılmaktadır. Markanın en büyük amacı, Türk kültürünün bir simgesi olan Türk Kahvesini yeni ve gelecek nesillere tanıtmak ve sevdirmektir. 28 şube ile hizmet veren marka, çok yakında açılacak yurt dışı şubeleri ile, Türk kültürünü dünya ile paylaşmak ve kahveyi sevdirmek için ilk adımını atılmış olacak. Kahve Evi konsepti son yıllarda ülkemizin yükselen kazanç kaynaklarından biri olarak göze çarpmaktadır.
Kocatepe 1949 Kahve Evi Girişimcisi olmak için 7 neden; Marka ortaklarından Hüseyin Gazi Toraman, Kocatepe 1949 Kahve Evi açmak isteyen yatırımcıların, geçmişten gelen tecrübe ve bilgi birikimi ile Yüksek Kazanç, Şeffaflık, Eğitim, Geniş Menü, Operasyonel Uzman Destek, Denetim Sıklığı ve Tanıtım Desteği gibi avantajlara sahip olacaklarını dile getirdi. Toraman ayrıca, 2015’de, Kocatepe 1949 Kahve Evi’nin, bu süreçte Orta Doğu’ya yapacağı yatırımlar ile bölgedeki yerini alacağını müjdeledi.
Kocatepe 1949 çatısı altında, geçmişten edinilen bilgi ve tecrübeler geleceğe taşınırken kahve sektörünün mevcut kalitesinin artırılması konusunda önemli çalışmalar yapılmaktadır. Markanın en büyük amacı, Türk kültürünün bir simgesi olan Türk Kahvesini yeni ve gelecek nesillere tanıtmak ve sevdirmektir. 28 şube ile hizmet veren marka, çok yakında açılacak yurt dışı şubeleri ile, Türk kültürünü dünya ile paylaşmak ve kahveyi sevdirmek için ilk adımını atılmış olacak. Kahve Evi konsepti son yıllarda ülkemizin yükselen kazanç kaynaklarından biri olarak göze çarpmaktadır.
Kocatepe 1949 Kahve Evi Girişimcisi olmak için 7 neden; Marka ortaklarından Hüseyin Gazi Toraman, Kocatepe 1949 Kahve Evi açmak isteyen yatırımcıların, geçmişten gelen tecrübe ve bilgi birikimi ile Yüksek Kazanç, Şeffaflık, Eğitim, Geniş Menü, Operasyonel Uzman Destek, Denetim Sıklığı ve Tanıtım Desteği gibi avantajlara sahip olacaklarını dile getirdi. Toraman ayrıca, 2015’de, Kocatepe 1949 Kahve Evi’nin, bu süreçte Orta Doğu’ya yapacağı yatırımlar ile bölgedeki yerini alacağını müjdeledi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder