16 Ekim 2015 Cuma

Skal International Marmara Kulübü Ekim Ayı Toplantısını Gerçekleştirdi

Yaz tatili nedeniyle aylık toplantılarına ara veren Skal International Marmara Kulübü Dedeman Bostancı Hotel’de bir araya geldi.


Toplantıya Skal International Marmara Kulübü Başkanı Zeynep Yılmaz, Çanakkale Skal Başkanı Dilek Mildon, Skal International Marmara Kulübü Genel Sekreteri  Şule Gökırmak ve Dedemen Bostancı Hotels Genel Müdürü Nadir Karadal’ın katılımıyla  toplantıya başlandı.


Açılış konuşmasında Skal International Marmara Kulübü Başkanı Zeynep Yılmaz, yaz sezonu girmesiyle toplantılarımıza ara verdik.Son günlerde yaşanan terör olaylarına deyinmededen geçemiyeceğim. Terörün her halini lanetliyoruz. Benim ailemde Ankara’da ikamet etmekte ben de yüreğimden vuruldum.Bu acıyı yaşayanlardan biriyim.İnşallah bu acıyı Allah ülkemize bir daha göstermez. Hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet diliyorum. Hepimizin baş sağ olsun. Konya’da federasyonumuz ile bir toplantıya katıldım. Geleceğin Liderleri projesi toplantısı. Bu toplantıya katılanların proje kapsamında eğitimden geçerek geleceğin liderleri olarak yetiştiriliyor.Her Kulüp iki kişi gönderecek ve devam eden bir proje olacak. 


Bu projeye destek vermenizi istiyorum. 19 Aralıkta Skalite ödülü  için aday olan var mı diye  üyelere soran Zeynep Yılmaz şeffaf bir şekilde yürütülen Skalite ödüllerine aday olmanızı öneririm.  Sizlerle bir konuyu daha paylaşmak istiyorum. Bundan sonraki toplantılarımızı Skal İstanbul gibi  öğlen arası yapmamızı istermisiniz? . Biz 50 kişilik bir aileyiz genelde %60  kadar katılım sağlıyoruz sayın üyeler siz nasıl istersiniz ona göre karar verelim dedi.  Mert Okan Avrupa yakasında çalışan evi Asya yakasında olanlar var benim gibi, benim tercihim akşam toplantılarına devam etmektir.  Eller havaya o zaman dendi ve  çoğunluk akşam toplantısında buluşmayı kabul etti.  Skal Marmara Kulübü Başkanı Zeynep Yılmaz’da madem akşam toplantılarına devam etmek istiyorsunuz  benim içinde uygundur dedi. 


Son bir konu bunu atlamak istemiyorum  lütfen pamuk eller cebe  Mert Okan pos cihazı ile aramızda  üyelik ücretlerini tahsil edecek. Yardımcı olmanızı istiyorum dedi. 


Mert Okan ise masa aralarında hem ziyaret hemde tahsilata yaptı. Marmara Skal  üyeleri de Sayman Mert Okan’a yardımcı oldu. Toplantı  üyelerin kendi aralarındaki sohbetle devam etti.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder