27 Şubat 2018 Salı

ICCA Yönetim Kurulu Toplantısı İstanbul’da yapılacak

Uluslararası Kongre ve Konvansiyonlar Birliği-ICCA; her yıl farklı bir destinasyonda düzenlediği Yönetim Kurulu toplantısı için bu yıl İstanbul’u tercih etti. ICVB-İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu’nun geçtiğimiz yıl IBTM World Fuarı sırasında yaptığı yoğun birebir görüşmeler ve tanıtım faaliyetleri neticesinde İstanbul’a kazandırılan ICCA Yönetim Kurulu Toplantısı, 14-18 Şubat tarihleri arasında gerçekleştirildi; farklı ülkelerden gelen 19 ICCA Yönetim Kurulu üyesi İstanbul’da buluştu.

Dünya genelinde 97 ülkeden 1.077 üyesi bulunan ve her yıl kongre destinasyonlarının düzenledikleri kongre ve toplantı sayılarına göre dünya sıralamalarını belirleyen ICCA; veri tabanında bulunan yaklaşık 20.000 dernek ve birlik datası ile uluslararası kongre sektörüne yön veren kuruluş konumundadır. ICVB’nin organizasyonunda ve Türk Hava Yolları’nın desteğinde gerçekleştirilen yoğun program ile İstanbul’un doğal ve tarihi güzelliklerinin tanıtımı yapıldı. ICCA Yönetim Kurulu üyeleri için konaklama desteği ise Conrad İstanbul Bosphorus tarafından sağlandı. ICCA Yönetim Kurulu üyeleri, 15 Şubat akşamı, konukseverliği ve gösterişli ikramları ile Hilton İstanbul Bomonti Hotel’in ev sahipliğinde düzenlenen yemekte, TUGEV-ICVB Yönetim Kurulu üyeleri ve sponsorlar ile bir araya geldiler. İstanbul Ticaret Odası ve TUGEV-ICVB Yönetim Kurulu Başkanı adına hediye takdimi yapılan ICCA Başkanı Nina Freysen-Pretorius yaptığı konuşmada; öncelikle son derece başarılı bir organizasyon olduğunu belirterek, İstanbul Ticaret Odası ve ICVB’ye teşekkürlerini sundu; bu organizasyondaki gibi kamu ve özel sektör işbirliğinin, destinasyona daha fazla kongre kazandırılabilmesi adına çok önemli ve etkili olduğunu belirtti. Ayrıca İstanbul’a olan hayranlığını ve burada bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. İstanbul’un sayısız güzelliklere sahip ve sürprizlerle dolu bir şehir olduğunu belirten ICCA Başkanı sözlerini, “Türkiye’den pek çok ICCA üyemiz var; bundan dolayı ICCA olarak çok memnunuz. Türk üyelerimiz her zaman destekleyici oldular; hepsine başarılar diliyoruz” şeklinde sürdürdü.      Etkinliğe, Kültür ve Turizm Bakanlığı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası ve Türk Hava Yolları ile Conrad İstanbul Bosphorus Hotel, Hilton İstanbul Bomonti Hotel, Portaxe, Çırağan Sarayı, The Sofa Hotel/Frankie Restaurant, Deluxe Golden Horn Sultanahmet Hotel, Levni Hotel & SPA, Mevlana Bazaar, DenDen Denizcilik gibi kuruluşlar da destek verdiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder