14 Ekim 2013 Pazartesi

22. KALİTE KONGRESİ 12 – 13 KASIM’DA DÜZENLENİYOR

KALDER VE TÜSİAD İŞBİRLİĞİ. İLE 22. KALİTE KONGRESİ DÜZENLENİYOR 
KalDer ve TÜSİAD işbirliği ile düzenlenen 22. Kalite Kongresi 12-13 Kasım tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek.Bu yıl “Mükemmelliği Paylaşmak” temasının ele alınacağı 22.Kalite Kongresi, dünyadan ve Türkiye’den iş dünyasının çok önemli isimlerini ağırlayacak.KalDer Yönetim Kurulu Başkanı A. Hamdi Doğan ve TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz’ın konuşmaları ile başlayacak kongrenin ilginç isimleri arasında Starbucks’ın Kurucu Eski Başkanı Howard Behar, Coca Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölüm Başkanı Galya Frayman Molinas, Koç Holding CEO’su Turgay Durak, Eczacıbaşı Holding CEO’su Erdal Karamercan ve Avrupa Kalite Yönetim Vakfı (EFQM) CEO’su Marc Amblard da yer alıyor.

Kongrede ele alınacak oturum konuları ise şunlar: Otomotivde Mükemmellik, Mükemmellikte Süreklilik, Süreçler, Ürünler ve Hizmetlerde Mükemmellik, Ulusal Kalite Hareketi, Çalışanlarla Başarma, KOBİ’lerde Teknoloji Yönetimi ve Yenileşim, Müşteriler İçin Değer Katma, Etkin Bir Strateji Oluşturma, Franchise Yönetimi, Sürdürülebilir Bir Gelecek Yaratma, Sanat ve Mükemmellik, Mükemmel Liderlikle Yönetim, Başarının Arkasındaki Kadınlar, Yaratıcılık ve Yenileşimle Beslenme, İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi, Yaşam Biçimi Olarak Kalite.

Oturumlarda yurtiçinden ve yurtdışından gelen, her bir sektörünün en başarılı şirketlerinin CEO’ları ve üst düzey yöneticileri görüşlerini aktarırken, başarılı gazeteciler, sanatçılarda yaşam biçimi olarak kalite konusunu ele alacak. KalDer ve TÜSİAD işbirliği ile 21 yıl önce Ulusal Kalite Ödülü ismi ile başlayan Türkiye Mükemmellik Ödülleri’nin ödül töreni de 22. Kalite Kongresi’nde yapılacak ve kazanan markalar ilan edilecek.11 Kasım tarihinde ise Kongre Çalıştayları düzenlenecek.

22.KALİTE KONGRESİ PROGRAMI İÇİN: http://www.kalder.org/kalderhakkinda.aspx?id=703

2013 MEKAN OSCARLARI’NA BVS GROUP DAMGASI



BVS GROUP ÜÇ ÖDÜL BİRDEN KAZANDI
gecce.com tarafından 12 yıldır geleneksel olarak düzenlenen ‘Mekan Oscarları’ ödül törenine bu yıl BVS Group damga vurdu.Önceki gece Su Ada’da düzenlenen törende BVS Group 3 ayrı ödül birden kazandı.  İstanbul’un en iyi hizmet veren, en iyi lezzet üreten ve en şık mekanlarının açıklandığı gecede Günay Restaurant ile Nossa Costa’ya ‘En İyi Canlı Müzik’ ödülleri BVS Group Yönetim Kurulu Başkanı Bayram Yıldız’a ise ‘Özel Ödül’ verildi.

BVS Group Yönetim Kurulu Başkanı Bayram Yıldız’a gecenin en prestijli ödüllerinden biri olan ‘Özel Ödül’ü Ajda Pekkan verdi. 3 ödül birden kazanmanın mutluluğunu yaşayan Bayram Yıldız ödülü havaya kaldırarak duygularını şöyle dile getirdi:“Bu ödülü beraber çalışmaktan hep keyif aldığım tüm sanatçı arkadaşlarım adına alıyorum”BVS Group Yönetim Kurulu Başkan yardımcısı Vahit Yıldız ise  Günay Restaurant ve Nossa Costa adına ödüllleri Orhan Gencebay’ın elinden aldı.


MSC Cruises'ın Yönetim Kurulu Başkanı Pierfrancesco Vago, CLIA Avrupa Başkanlığı Görevine Getiriliyor


CLIA(Cruise Lines International Association) Avrupa Başkanı Manfredi Lefebvre d’Ovidio, CLIA Avrupa'nın Başkanlığı süresini yıl sonunda tamamlayacağını duyurdu. Manfredi Lefebvre d’Ovidio’nun yerine, CLIA Avrupa Başkan Yardımcısı, MSC Cruises'ın Yönetim Kurulu Başkanı Pierfrancesco Vago geçecek.  Lefebvre d’Ovidio CLIA Avrupa'nın Başkanı olarak, CLIA Avrupa üyelerinin talebi üzerine yapılan bir uzatma dahil üç buçuk yıl görev yaptı. Bundan sonra’da  CLIA’nın Küresel Yürütme Kurulunun üyesi olarak kalacak.

CLIA'nın Başkanı ve CEO'su Christine Duffy, CLIA Avrupa'nın Pierfranceso Vago'nun yönetiminde başarılarını devam ettireceğini söyledi: “CLIA Avrupa Başkan Yardımcısı, CLIA’nın Küresel Yürütme Kurulu üyesi Pierfrancesco Vago'nun, 1 Ocak 2014 tarihinden itibaren, Manfredi Lefebvre d’Ovidio'nun yerine geçeceğine memnun oldum. Pierfrancesco Vago'nun, MSC Cruises'daki görevi süresince, Avrupa'da kruvaziyer sanayinin büyümesine muazzam katkısı olmuştur. CLIA Avrupa'nın Başkan Yardımcısı olarak birliğin başarısında kilit rol oynadı ve aynı daldaki sanayide çalışan meslektaşların ve kural koyucuların saygısını kazandı. Avrupa’da  sanayi güçlü büyümesini sürdürürken onunla çalışmak için can atıyorum.”

Seçimle iş başına gelmiş olan Başkan Pierfrancesco Vago, yüksek başarılarıyla ilgili Manfredi Lefebvre d’Ovidio'yu övdü: Bay Vago, “CLIA Avrupa'nın Başkanlığı görevini almak benim için onurdur. Manfredi Lefebvre d’Ovidio olağanüstü bir Başkan olmuştur ve başarısının tekrarlanması zor olacaktır,” dedi. “Daha da geliştirmeyi amaçladığım güçlü ve iyi bir miras bıraktı. Özellikle hükümetler ve kural koyucularla, en önemlisi Avrupa Komisyonu’yla ve Avrupa Parlamentosu’yla, sanayinin bugün geldiği olumlu ve güvenilir saygınlığın gelişmesine önemli derecede katkıda bulunan güçlü ilişkiler kurmuştur. Onun önderliği altında hepimizin gurur duyması gereken bir sanayi kurduk. Birlikte 325.000'in üzerinde Avrupalı’ya iş imkanı sağlamaktayız, kruvaziyer gemilerimizde 6 milyondan fazla Avrupalı’ya hizmet sunuyoruz ve Avrupa ekonomisi için yaklaşık 38 Milyar € değer yaratmaktayız.”

1. CLIA
Uluslararası Kruvaziyer Hattı Şirketleri Birliği (CLIA) Kuzey ve Güney Amerika, Avrupa, Asya ve Avustralya'da temsilciliği olan dünyanın en büyük kruvaziyer sanayi meslek birliğidir. CLIA, kruvaziyer hattı şirketleri, seyahat acenteleri, liman idareleri, varış limanları ve çeşitli sanayi iş ortaklarının çıkarlarını, kural koyucu ve yasama organı karar vericileri karşısında temsil eder. CLIA, seyahat acentesi eğitimi, kruvaziyer tatili yapmanın değerini ve cazibesini artırmak için binlerce seyahat acentesi ve seyahat acentesi üyeleriyle araştırma ve pazarlama konularında çalışır.

2. Ekonomi İstatistikleri
Ekonomik katkı: Avrupa'nın kruvaziyer sanayi  37,9 milyar € toplam hasıla ayrıca  kruvaziyer şirketleri, yolcuları ve mürettebatı tarafından yapılan 15,5 milyar € doğrudan harcama değeri yaratmıştır.

Kruvaziyer tatilcileri : Kruvaziyer tatilini seçen Avrupalı’ların sayısı son on yılda iki katından fazla artarak 6 milyonun üzerine çıkmıştır. Avrupa'da gemiye binen kruvaziyer yolcularının toplam sayısı da hızlıca artmaktadır. 2012'de Avrupa'da 5,70 milyon kişi kruvaziyer tatili yaptı. Seyahat severlerin bir milyonu Avrupa Birliği dışından geldi.

Pierre Fabre Dermokozmetik Avéne Güneş Ürünleri 25. Bodrum CUP’a sponsor oldu


Bu yıl, 25. Gümüş Yılını dolduran Bodrum Cup Uluslararası Yelkenli Ahşap Yat Yarışları’na  Pierre Fabre Dermokozmetik firması Eau Thermale Avéne Güneş Ürünleri sponsor oldu.Her yıl 21 Ekim-25 Ekim tarihleri arasında düzenlenen Bodrum Cup Yelkenli Yat Yarışlarında Pierre Fabre Dermokozmetik, tüm sporculara ve katılımcılara temin ettiği yüksek faktörlü, paraben içermeyen, terlemeye ve suya tüm gün boyunca dayanıklı Eau Thermale Avéne Güneş Ürünleri ile de destek verdi.


1989’dan beri yapılan 25. Bodrum Cup ‘Gümüş Jübile Yılı'nda yarış Bodrum’dan başlayıp, Yalıkavak’ta sona erecek. Tekneler Yunan Adaları Kos ve Leros’a da uğrayarak oralarda da yarışacaklar.The Bodrum Cup’ın  25. Yılı 21 Ekim Pazartesi günü Bodrum’da yapılacak olan gösteri, şenliklerle başlayacak. İlk kez yapılacak kortej yürüyüşü, geleneksel kampana çalınma merasimi ardından başlayacak. Turgutreis’ten start alacak yatlar geceyi Kos’ta geçirecekler. 3. günün rotası ise Leros. Bu yılın şampiyonlarını belirleyecek son etap ise Gümüşlük karşısındaki adalar arasında yapılacak. Yatçılar ödüllerini akşam Yalıkavak Palmarina’da alacaklar. Kazanan yarışmacılara Avéne Güneş Ürünlerinden ödüllerini Eau Thermale Avéne Ürün Müdürü Simge Ertuncay verecek.

Cappadocia Cave Resort & Spa'ya dünyadan “Altın” ödül geldi



CCR Hotel 78 ülkeden 157 firmanın katıldığı “Uluslararası Kalite Yıldızları” yarışmasında “Altın” ödül kazandı.CENEVRE- Cappadocia Cave Resort & Spa Hotel dünyanın önemli turizm kuruluşlarının bulunduğu 78 ülkeden 157 firmanın katıldığı “Uluslararası Kalite Yıldızları” yarışmasında “Altın” ödül kazandı. CCR Hotel Kalite, Liderlik, Teknoloji & Yenilikçilik alanlarında üstüne aldığı sorumluluğu yerine getirerek bu ödülle Türkiye’yi iş dünyasında derece başarılı olarak temsil ettiğini gösterdi.İsviçre’nin Cenevre kentinde, Intercontinental Otel’de düzenlenen BID - Business Initiative Directions 2013 Uluslararası Kalite Ödülleri töreninde ödül CCR Hotel Genel Müdür Yardımcısı Didem Bulgurlu’ya verildi.

ÖDÜL ALANLARA SORUMLULUK YÜKLÜYOR
İş dünyasından seçkin kişilerin ve diplomatik heyetlerin katıldığı gecede ev sahipliği yapan BID başkanı ve CEO’su Sayın Jose E.Prieto “Ödül sahipleri, hizmet verdikleri alanlarda liderlik, teknoloji ve yenilikçilik konularında birer sembol oluşturuyorlar. Bu ödüller onlara büyük sorumluluklar yüklüyor. Kalitenin geleceğe taşınması ve sürdürülebilir olması konusunda söz veriyorlar” dedi.

BULGURLU: HER ZAMAN EN İYİ KALİTE
Imar Press Medya Grubub’nun sponsor olduğu Cenevre’de düzenlenen ödül gecesinde dünyanın önemli turizm kuruluşları kısa adı ISAQ olan International Star for Quality Award ödülleriyle kalite ve mükemmelliğe olan bağlılığı onaylanıyor.Cappadocia Cave Resort & SPA adına ödülü alan Genel Müdür Yardımcısı Didem Bulgurlu, sektörde liderliğinin devam etmesi için yönetim biçiminin geliştirilmesinin sürdürülebilirliği için kalite olgusunu görevlerinin odak noktası yaptıklarını söyledi.

BU ÖDÜLÜ KAPADOKYA VE ÇALIŞANLARIMIZ SAYESİNDE KAZANDIK
Bulgurlu Başkan ve CEO Sayın Jose E.Prieto’dan ödülü alırken “Böyle bir ödüle layık görülmek gurur vericidir. Bu prestijli ödülü bunu bize sağlayanlara ve çalışanlarımıza armağan ediyorum” şeklinde konuştu.
Didem Bulgurlu bu nedenle teşekkürlerini şöyle açıkladı:Teşekkürler sevgili ekibim; Bahçevanından departman şeflerine, en başından beri aynı özveri,sevgi ve sabırla çalışan 126 kişiye teşekkür ederim. İnanıcınız ve gayretiniz için…Teşekkürler Kapadokya; İçinde barındırdığın mistik atmosferin,tarihin , peri bacaların,yeraltı şehirlerinle ,sıra dışı ve romantik bir destinasyon olarak asıl sen bizim işletmelerimize değer katıyorsun.

Teşekkürler Mustafa Çankaya; Bu inanılmaz ve farklı projeye bizi de dahil ettiğiniz için… Sadece otel sahibi değil aynı zamanda bizlere bir ağabey bir arkadaş olduğunuz için.
Çankaya bir otel inşa etmedi. Binlerce yıldır uyumakta olan mağaraları restore etti ve bir köyü hayata kazandırdı.Cappadocia Cave Resort & SPA sadece bir otel değil, lüksü sanata çeviren, Padişah Restaurant’ta Türk yemeklerini şölene dönüştüren ve Leea Spa’da mükemmel hizmet veren bir işletme olarak tanınıyor.

   

TUZLA'DA HEYECANLI BEKLEYİŞ



MÜBADELENİN TORUNLARI İLK KEZ GEMİ İLE DEDELERİNİN YAŞADIĞI TOPRAKLARA GİDİYOR

1923 yılında Lozan Mübadelesi kapsamında evlerini, köylerini, hayallerini terk ederek uzun ve zor bir yolculuktan sonra Tuzla’da yeni bir yaşam kuran mübadillerin çocukları ve torunları atalarının yaşadıkları toprakları ziyarete gidiyor. 750 mübadil, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve basın mensuplarının katılacağı yolculuk Tuzla Belediyesi’nin organizasyonu ile gerçekleşecek. Mübadil torunları büyük bir heyecan içinde 26 Ekim’i bekliyor…

1923 yılında Yunanistan'dan gelen mübadiller, Selanik, Kavala, Preveze limanlarından gemilerle başta İstanbul Tuzla olmak üzere İzmir, Samsun, Antalya, Mersin, Çeşme, Erdek ve Ayvalık limanlarına taşındılar ve bu limanlardan iskan bölgelerine sevk edildiler. Türkiye'den giden Rumlar için de aynı limanlar kullanıldı. Zorlu bir yolculukla limanlara ulaşan mübadiller yeni yaşamlara yelken açtılar ve geçen zaman içerisinde o yılları sık sık hatırlayarak acılar bir daha yaşanmasın diye dua ettiler. Savaşları, göç yollarındaki acıları, yoksullukları, can korkusunu ve daha nice yaşanan dramları kimse bir daha yaşamasın istediler. İşte bu duygularla bir ömür geçiren mübadil torunları ve çocukları, 26 Ekim’de atalarının Türkiye’de adım attıkları ilk noktalardan biri olan Tuzla’dan yola çıkacak, zorunlu göç yollarında yaşamını yitiren ataları için saygı duruşunda bulunacaklar.

Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı’nın projesi olarak bu gezi ile 26 – 29 Ekim tarihlerinde Türk-Yunan mübadelesinin 90. yılında her iki halkın mübadelede yaşadığı drama dikkat çekmek, Türk ve Yunan halkları arasındaki dostluğu, sevgiyi, dayanışmayı geliştirmek ve toplumsal barışa katkıda bulunmak amaçlanıyor.

26 Ekim sabahı Karaköy Limanı’ndan başlayacak ve 4 gün sürecek gemi yolculuğunda Yunanistan’ın Selanik, Kılkış, Kavala ve Drama bölgeleri gezilecek. Mübadiller gezi süresince Atatürk’ün Evi, Selanik Kalesi, Bizans Duvarları, Hisar Kalesi, Müzeler, Türk-Osmanlı eserleri ve atalarının yaşadığı köyleri, sokakları, evleri görme fırsatı bulacaklar.  Ayrıca gemi yolculuğu esnasında  mübadillere yönelik, mübadeleyle ilgili konferans, konser, sahne gösterileri ve film gösterimleri gibi etkinlikler düzenlenecek.

Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, mübadil çocukları ve torunları ile birlikte heyecanlı bir bekleyiş içinde olduklarını, hatıraların canlanacağı, anıların paylaşılacağı keyifli bir yolculuk olmasını dilediklerini ifade etti. Yoğun bir katılımın söz konusu olduğu gezide katılımcılara yolculuk süresince keyifli zaman geçirecekleri kültürel etkinlikler de düşünüldü. Balkan, Rumeli şarkılarının söyleneceği konserler, mübadillerin hikâye edildiği filmler ve diziler de yolculuk boyunca gösterimde olacak.

Gezi Programı;

1.Gün Programı (26.10.2013)
06.30 Tuzla’dan Karaköy Limanı’na Hareket (Otobüs İle)
10.30 Karaköy Limanından Selanik Limanına Hareket ( Gemi ile)

2.Gün Programı (27.10.2013)
09.00 Selanik Limanına Varış
10.00-18.00 Selanik – Kılkış Gezileri (Otobüs İle)
20.00 Selanik Limanından Kavala Limanına Hareket

3.Gün Programı (28.10.2013)
06.00 Kavala Limanına Varış
10.00-18.00 Kavala – Drama Gezileri (Otobüs İle)
20.00 Kavala Limanından Karaköy Limanına Gemi ile Hareket

4.Gün Programı (29.10.2013)
12.00 Karaköy Limanına Varış

Seray Vural Zekeriyaköy Sanat Grubu ile Bilinmeyen Daire Sergisinde!

Eserlerinde yaşanmışlıklara, zaman içerisinde biriktirilenlere, üst üste gelen hayatlara, zamanın getirdiklerine dikkat çeken Seray Vural, 21 Ekim - 1 Kasım  tarihleri arasında Zekeriyaköy Sanat Grubu ile Lebriz Sanat Galerisinde düzenlenecek olan sergiye katılıyor.

Çalışmalarında zamanın yaşamda bıraktığı tortuları, izleri ve hisleri vurgulayan Seray Vural, Zekeriyaköy’de yaşayan ve atölyesi bulunan sanatçı topluluğundan oluşan Zekeriyaköy Sanat Grubu tarafından düzenlenen ‘bilinmeyen daire’ isimli sergide tuval üzerine karışık teknik ve porselen çalışmalarıyla yer alıyor.

Resim, heykel, seramik, mozaik, takı, keçe gibi farklı disiplinlerde çalışan sanatçıları bir araya toplayan Zekeriyaköy Sanat Grubu üyelerinin oluşturduğu “bilinmeyen daire” sergisi 21 Ekim – 1 Kasım 2013 tarihleri arası Nişantaşın’da bulunan Lebriz Sanat Galerisinde sanatseverler ile buluşacak.

Seray Vural Hakkında;
Mimar Sinan Üniversitesinde önce Geleneksel Türk Sanatları ve sonra Seramik okuyan Seray Vural, hayatını mesleğine adayan sanatçılar arasında yer alıyor. Uzun yıllar yurtdışında yaşayan ve 9'u yurt dışında olmak üzere 13 sergi açan Vural, çalışmalarını Zekeriyaköy’deki atölyesinde yürütüyor. T.C. Kültür Bakanlığı tarafından yurtdışındaki başarılarından dolayı teşekkür belgesi ile onurlandırılan Vural,  bu yıl Mayıs ayında Türk kültürünü İtalya'da tanıtmayı amaçlayan 8MANI - Ottomani Projesi kapsamında   Floransa Uluslararası Tasarım Haftası'nda  Türkiye’yi temsil etti.

Sergileri;
İstanbul 2013 Armaggan Sanat Galerisi
Bodrum 2011 Milta Marina, Osmanlı Tersanesi Sanat Galerisi
İstanbul 2006 Hobi Sanat Galerisi
Oslo – NORVEÇ 2004 Hellviktangen Gallery
İstanbul Sanat Fuarı 1997 Hobi Sanat Galerisi
İstanbul 1997 Destek Reasürans Sanat Galerisi
Oslo – NORVEÇ 1994 Juhl's Silver Gallery
Oslo – NORVEÇ 1993 Nordstrand Kunstutstilling
Göteborg – ISVEÇ 1993 Galleriet Forum Börsen
Göteborg – ISVEÇ 1993 Svenska Massan
Göteborg – ISVEÇ 1992 Sahlgrenska
Sallma – Garda ISVEÇ 1992
Göteborg – ISVEÇ 1992 Stena Line
Göteborg – ISVEÇ 1991 Sahlgrenska



"REHBERLERDEN SUÇ DUYURUSU" TÜRSAB KAMUOYUNA AÇIKLAMA YAPTI

www.gercekgündem.com.tr adresinde 10 Ekim 2013 tarihinde yayımlanan “rehberlerden suç duyurusu” başlıklı yazıda; Turist Rehberleri Birliği (TUREB) ve Antalya Rehberler Odası (ARO) tarafından, Kültür ve Turizm Bakanlığınca yayımlanan bir genelge ile kaçak rehber ve acenta denetimlerinin engellendiği, meslek odalarının var olan denetim yetkisinin acentalara yönelik olan kısmının ellerinden alındığı ve uzun süredir uğraşmalarına rağmen sorunu çözemediklerine ilişkin ifadelere yer verilmiştir.

Söz konusu edilen kanun Rehberler Birliği ve Odalarına sadece ve sadece rehberleri ve onların belgelerinin geçerli olup olmadığının kontrolü yetkisini vermiştir.

Ancak, Rehber Odaları kanunun kendilerine verdiği bu yetkileri aşarak Seyahat Acentalarını denetleme noktasına gelmişlerdir.

İşverenin iş verdiği kişilerce denetlenmesi garabetinin yanı sıra denetimlerde tur araçlarının önü yollarda jandarma veya polis eşliğinde kesilmiş, silahlı güvenlik görevlilerinin yarattığı günümüz dünyasında kabul edilemez bu görüntüler ülke imajını ciddi biçimde olumsuz etkilemiştir.

Diğer yandan yaz ortasında 40 derece sıcaklıkta yapılan denetimler nedeni ile seyahat Acentalarımız çok sayıda reklamasyona maruz kalmıştır.

Yaşanan bu sıkıntılar nedeni ile Birliğimizin başvurusu ve denetimleri düzene sokmak amacı ile yayınlanan genelge saydığımız olumsuzlukları bertaraf etmeye yönelik olup iddia edildiği gibi turist rehberlerinin denetimsiz kalmasını hedeflememektedir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Hakan Akkaya, MEN IN BLACK konseptiyle Mercedes Benz Fashion Week İstanbul'da moda rüzgarı estirdi!



13 yılı aşkın süredir moda tasarım sektörüne öncülük eden ünlü modacı Hakan Akkaya,  büyük ilgi gören MEN IN BLACK konseptiyle 3. kez Mercedes Benz Fashion Week İstanbul konuklarını büyüledi.Bu yıl 3. kez katıldığı Mercedes Benz Fashion Week İstanbul'da MEN IN BLACK defilesiyle muhteşem bir şov yapan Hakan Akkaya, birbirinden özel 80 kombinle moda dünyasına damgasını vurdu.


Kadın ve erkek tasarımlarından oluşan defilede konukları kendisine hayran bırakan baş manken Çağla Şikel'e 35 farklı manken eşlik etti.


İdil Fırat, Neslişah Alkoçlar, Beyza Arslan, Ece Doğulu, Bengü, Özlem Yıldız, Hakan Yılmaz, Süreyya Yalçın, Emel Acar, Gül Gölge Saygı, Özge Ulusoy, Derya Tuna, İbrahim Tatlıses, Gözde Sarar, Sencer Can, Ümit Karan, Ebru Şallı, Nihat Odabaşı,  İvana Sert, Nur Yerlitaş, Alişan, Işıl Reçber, Pascal Nouma gibi saygın davetlilerin katıldığı MEN IN BLACK defilesi, olağan üstü Hakan Akkaya tasarımlarıyla bir kez daha yeni trendler yarattı. İstanbul Fashion Week'de moda rüzgarları estiren Akkaya, göz alıcı tasarımlarıyla önümüzdeki Mart ayında Los Angeles Fashion Week'e katılacak.



11 Ekim 2013 Cuma

İSTANBUL KONGRE TURİZMİNDE TANITIM ATAĞI




İstanbul Kalkınma Ajansı (İSTKA) 2012 yılı Mali Destek Programı kapsamında TUGEV- ICVB ve proje ortağı İstanbul Ticaret Odası ile birlikte yürütülen ve İstanbul’un kongre turizmine katkıda bulunmak amacıyla geliştirilen “Uluslararası Kongreler Şehri İstanbul” projesinin faaliyetleri 09 Ekim Çarşamba günü Kalyon Reji’de düzenlenen Kapanış Toplantısı’nda sektöre sunuldu.


Toplantı, TUGEV- ICVB Başkan Vekili Yılmaz Tecmen’in yaptığı açış konuşması ardından başladı. İstanbul Vali Yardımcısı Kazım Tekin, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Turizm Atölyesi Koordinatörü Tülin Ersöz ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdür Yardımcısı Levent Demirel’in yapmış olduğu konuşmalarının ardından Elif Balcı Fisunoğlu, Dream Design Factory (dDf) tarafından hazırlanan Uluslararası Kongreler Şehri İstanbul projesinin üç temel faaliyetini oluşturan; İstanbul Tanıtım Filmi, İstanbul Kongre Web Sitesi ve İstanbul Tanıtım Kiti ürünlerinin yanı sıra proje faaliyetlerini takdim etti.TUGEV- ICVB Başkan Vekili Yılmaz TECMEN’in Açış Konuşmasında; “Projenin İstanbul’un kongre turizmine tanıtım ve pazarlamasındaki önemini vurgulayarak, proje ortağı İstanbul Ticaret Odası’na, Kültür ve Turizm Bakanlığı, İstanbul Valiliği, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Türk Hava Yolları’na projeye ve ICVB vermiş oldukları destek için teşekkür etti.


İstanbul Kalkınma Ajansı- İSTKA’nın sağladığı büyük imkan sayesinde İstanbul’un
tanıtımı için bugüne kadar eksikliği duyulan tanıtım filmi ve yayınların hazırlandığını belirterek, İSTKA’ya şükranlarını” belirtti.İstanbul’un diğer küresel turizm merkezleri ile rekabet edecek nitelikte bir cazibe merkezi olmasına destek sağlamak amacıyla başlatılan ve İstanbul Ticaret Odası, TUGEV ve ICVB ekipleri tarafından yürütülen proje 1 Ekim 2012 tarihi itibariyle uygulanmaya başladı.Kalyon Reji’de Yılmaz Tecmen ev sahipliğinde düzenlenen davete ve sektör kurum ve kuruluşların temsilcileri, kongre merkezlerinin, otel ve acentelerin üst düzey yöneticilerinin yanı sıra Türk Hava Yolları yetkilileri katıldı. Proje Ajansı DDF firması adına Prof. Dr. Esra Ekmekçi de programa katıldı.Proje, İstanbul’un dünyanın önde gelen kongre şehirleri sıralamasında ilk 10’daki konumunun 2015 yılında ilk 5 şehir arasına yükselmesine katkıda bulunulmasını hedefliyor.


PROJE AJANSI
Proje ürünlerinin hazırlanması için 2013 yılı Şubat ayında İSTKA şartnamesine uygun olarak gerçekleştirilen ihaleyi kazanan DDF- Dream Design Factory firması turizm sektöründeki 15 yıllık tecrübesini ve birikimini projeye aktardı ve proje ürünlerinin tasarım, üretim ve konsept belirleme çalışmalarını yürüttü.



PROJE LOGOSU
Proje kapsamında hazırlanan yeni İstanbul logosu büyük beğeni topladı. Proje logosu devamlılık sağlamak ve bilinirliği desteklemek adına, Türkiye’nin sembolü olan ve Türkiye Turizm logosunu oluşturan lale formu üzerinden hazırlandı. Geleneksel lale formu modern bir dokunuşla ele alındı, açılan damla şeklindeki yapraklar renklendirilerek İstanbul yazısı ile birleştirildi. Birbiri ardına açılan damla yapraklar iletişimi ve buluşmayı sembolize ediyor.

“YOU CAN” KONSEPTİ
Proje; İstanbul’u sunarken ‘You Can...’ başlığını taşıyıcı unsur olarak kullanır, You Can Visit, You Can Fly, You can Meet, You can Experience, You can Stay, You Can Taste gibi alt başlıklarla şehrin olanaklarına, özelliklerine değinir ve ‘İstanbul, the best place to connect’ sloganıyla tamamlanır.

İSTANBUL KONGRE FİLMİ
‘Uluslararası Kongreler Şehri İstanbul’ projesi için hazırlanan 3 ve 7 dakikalık filmde, 2 yabancı kongre delegesinin gözünden İstanbul ve İstanbul’da kongre olanakları sunuluyor. Filmin çekimleri, 25 kişilik çekim ekibi ile 20 günde ve 100’ün üzerinde ayrı lokasyonda gerçekleştirildi. Kurgu aşaması 3 ay süren film, Türkçe, İngilizce, Almanca, Fransızca ve İspanyolca olarak 5 dilde hazırlandı. Özel bir teknikle hazırlanan zaman atlamalı çekimler (timelapse) yapıldı. Böylece İstanbul’un 24 saatini oluşturan tüm panorama 24 saniyede izleyiciye aktarıldı. Güneşin tek doğal kaynak olarak alınmasıyla, doğal, samimi ve inandırıcı atmosfer yaratıldı.
Film www.icvb.org adresinden izlenebilir.

İSTANBUL TANITIM KİTİ
80.000 adet basılan İstanbul Tanıtım Kiti; İstanbul broşürü, İstanbul katlamalı haritası ve diğer proje ürünü İstanbul filminin DVD’si bileşenleriyle oluşturuldu. Kit çalışmasında İstanbul’un turistik ve ulaşım olanakları, ayrıca doğal ve tarihi güzelliklerinin hedef kitleye duyurulması ve İstanbul kongre ve toplantı turizminin pazarlanmasına katkı sağlanması amaçlanarak hazırlandı.

İSTANBUL KONGRE TURİZMİ WEB SİTESİ
www.icvb.org adresinde ziyaretçilerle buluşan web sitesi Türkçe İngilizce, Almanca, Fransızca ve İspanyolca olarak 5 farklı dilde hazırlandı. Web sitesi de, bilgilendirici, yönlendirici, tanıtıcı, kongre turizm hizmetlerine ulaşabilinirliği hızlandırıcı ve kolaylaştırıcı olmasına ve aynı zamanda interaktif uygulamalarla bu hizmetlerin zenginleştirilmesine yönelik içerik faaliyetleri kapsamında gerçekleştirildi. Sitede yer alan uygulamaların başlıcaları; Interaktif Harita Uygulaması, 360 Derece Sanal Mekan İnceleme, Kongre Merkezi ve Mekan Bulma Uygulaması (Venue Finder), RFP Uygulaması olarak sayılabilir.

KONGRE ELÇİLİK FAALİYETİ
İstanbul’u tanıtmak pazarlamak isteyen tüm sektör profesyonellerinin ve kurumların yararlanması için hazırlanan proje ürünleri, İstanbul’un önde gelen kongre merkezleri, oteller ve restoranlarında misafirlere takdim edilmeye başlandı. Projeye büyük destek veren Türk Hava Yolları, proje kapsamında hazırlanan filmleri uçak içi eğlence sisteminde yolculara sunuyor olacak ayrıca tanıtım kitleri de THY CIP Lounge’da sunulmaya başlandı. Ayrıca Kültür ve Turizm Bakanlığı, İstanbul Valiliği, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve TUROB kitleri kullanmaya başladılar.

“İNTERNET OSCARLARI”

HALİÇ KONGRE MERKEZİ’NDE YAPILAN 11. ALTIN ÖRÜMCEK WEB ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU

2012 YILININ EN İYİ WEB SİTESİ
 Her yıl geleneksel olarak DorukNet tarafından gerçekleştirilen ve bu yıl 11.’si düzenlenen Altın Örümcek Web Ödülleri töreni, 9 Ekim Çarşamba akşamı Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi. İnternetin Oscarları olarak da bilinen ve merakla beklenen ödül töreninde, 2012 yılının En İyi Web Sitesi Özel Ödülü www.garanti.com.tr ile Garanti Bankası’nın oldu.

38 farklı kategoriyle geceye damgasını vuran ödül töreninde, En İyi Erişilebilir Web Sitesi Özel Ödülü’nü www.ntvmsnbc.com  ile Doğuş Yayın Grubu kazandı. Ödül töreninde ayrıca 21 başarılı web tasarım ajansı ve interaktif ajans “Ajans Başarı Ödülü” aldı.

38 kategoride 300’ün üzerinde finalist yarıştı !
11. Altın Örümcek Web Ödülleri’nde, eleme aşamalarını başarıyla geçen 300’ü aşkın finalist belirlendi. 44 kişiden oluşan bilişim, medya ve iş dünyasının önde gelen isimlerinin yer aldığı jüri üyeleri ön eleme, grup elemeleri ve final değerlendirmeleri olmak üzere üç aşamalı eleme sürecini gerçekleştirdiler. Başvurular toplam beş değerlendirme kriteri baz alınarak değerlendirildi. Bu kriterler; tasarım, içerik, özellik/işlevsellik, kullanılabilirlik, standart uygunluğu ve çapraz tarayıcı uygunluğu olarak belirlendi.

Altın Örümcek Türkiye’nin en prestijli ödüllerinden biri
DorukNet Genel Müdürü Gökhan Erkman törende yaptığı konuşmada 11 yıldır ara vermeden Altın Örümcek Web Ödülleri’ni düzenlendiklerini ve Altın Örümcek yarışmasının artık Türkiye’nin en prestijli ödüllerinden biri haline geldiğini söyledi. Erkman, Türkiye’de web ve internet teknolojilerini kullanarak gerçekleştirilen başarılı projelerin tanıtılması, bu alanda yapılacak yatırımların özendirilmesi konusunda en önemli platform olan Altın Örümcek Web Ödülleri’nin çok büyük bir organizasyon olduğunun altını çizerek özellikle jüri üyelerine, sponsorlara ve organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçenlere teşekkür etti.

DorukNet Pazarlama Müdürü Aslı Cem, Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen yarışmaya olan katılımın internet sektörünün Türkiye’de ulaştığı boyutun bir aynası olduğuna dikkat çekti. Altın Örümcek kapsamında jüri üyelerinin değerlendirmeleri yanı sıra Halk Oylaması uygulaması ile yarışmaya çok geniş kitlelerin de katkıda bulunması sağlandığını sözlerine ekledi. Aslı Cem, Halk  Oylaması ile internet kullanıcılarının da organizasyona katılımının teşvik  edildiğini, beğenilerini duyurabilecekleri bir platform yaratıldığını ve bu sene Halk oylamasında 332 web sitesi için toplam 15 bin oy kullanıldığını belirtti.

11. Altın Örümcek Web Ödülleri’nin “Basın” Sponsorları arasında bu yıl Macline ve Newtech yer alırken; Btnet.com.tr, Kurumsalhaberler.com ve Tivilog “Online Medya” Sponsoru, DudesDivision “Sosyal Medya” Sponsoru, İmalathane “Web” Sponsoru, Ouchhh “Video Prodüksiyon” Sponsoru, Özlem Kristal, Technotoday ve 70x100 ise “Destekleyenler” arasında bulunuyor.

Kısaca Altın Örümcek
2002 yılından günümüze değin aralıksız olarak gerçekleştirilen ve geleneksel bir hale gelen Altın Örümcek Web Ödülleri’nin ana hedefi web ve internet teknolojileri kullanılarak gerçekleştirilen başarılı projelerin daha iyi tanıtılması ve hak ettiği yeri bulması. Altın Örümcek Web Ödülleri aynı zamanda bu alana yapılan yatırımları da özendirmeyi amaçlıyor. Web, internet teknolojileri, pazarlama ve iletişim alanlarında yetkin ve tecrübeli juri üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen Altın Örümcek Türkiye’nin ilk ve tek Bağımsız web ödülleri organizasyonu olma özelliğini de taşıyor.


D-MARİN DİDİM TARAFINDAN BU YIL İKİNCİSİ DÜZENLENEN KATAMARAN RALLİSİ ‘D-CAT RALLY’ SONA ERDİ



D-Marin Didim tarafından, Didim ve çevresinin doğal güzelliklerini keşfetmek ve yat sahipleri arasındaki ilişkileri kuvvetlendirmek amacıyla, 28 Eylül-04 Ekim 2013 tarihleri arasında ikinci katamaran rallisi düzenlendi.Doğuş Grubu bünyesinde bulunan D-Marin Marinalar Grubu’na ait D-Marin Didim, kataraman sahiplerine özel hizmetlerini sürdürüyor. 576 deniz, 600 kara kapasitesi, çekek sahası ve 11 metre lift havuzu büyüklüğüyle Doğu Akdeniz’in tek katamaran merkezi olan D-Marin Didim’in geçtiğimiz yıl faaliyete geçirdiği katamaran kulübü “D-Cat Club”, kataraman sahiplerine ayrıcalıklar sunmaya devam ediyor.


D-Marin Didim, bu yıl ikinci kez düzenlediği D-Cat Rally ile yat sahipleri arasındaki dostluk bağlarını güçlendirmeyi, Didim ve çevresindeki ada ve koyların ziyaretine fırsat yaratarak, Didim’in tanıtımına katkıda bulunmayı hedefliyor.Katamaranlara sağladığı konfor ve servisleri ile bir cazibe merkezi olan D-Marin Didim, D-Cat Rally ile katamaran sahiplerine keyifle hatırlayacakları yedi günlük dolu dolu bir program sundu. Ralli boyunca katamaranlar sırasıyla Samos, Arki, Leros ve Kos Adaları rotasını izledi.

Doğu Akdeniz’in tek kataraman merkezi D-Cat Club’tan üyelere özel avantajlar
Ege ve Akdeniz’in katamaran merkezi olma yolunda hızla ilerleyen D-Marin Didim, katamaranlara yönelik hizmet veren D-Cat Club ile üyelerine çok özel avantajlar sağlıyor. D-Cat Club tüm üyelerine bağlamada % 10 indirim, yıllık kontrat yapan katamaranlara ise D-Marin World programı ile D-Marin Marinalarından 30 güne kadar extra bağlama ücreti ödemeden faydalanabilme imkanı sağlıyor. D-Cat Club tarafından düzenlenen eğitim günleri, tekne lansmanları, kokteyller ve söyleşiler ise üyelere sunulan diğer hizmetler arasında yer alıyor.D-Marin Didim, D-Cat Rally’nin ardından düzenleyeceği yeni organizasyonlarla, yine adından söz ettirmeye ve sunduğu ayrıcalıklara yenilerini katmaya hazırlanıyor.


Bayram Asena’ya Güzel


Balkanların yeni Prenssesi Südi ÖZKAN beni Çok Seviyor…Araba'da Bayram Gezisi Ünlü Oryantal Asena Emmy törenine   Prenss Gurup Fahri Başkanı Südi Özkan’ın  Sponsorluğu ile giden Dansöz  Asena  Südi beyin  Otellerinde 4 gece sahne alacak.


Kurban Bayramı hazırlıklarına balıklama dalan Asena 4 gece için yaklaşık 40.000TL’ye  kostüm siparişi verdi,Oryantal Kostümde çıgır açan Asena Abiye ile Dansöz Kostümü aynı kalıplarda sevdiğini ilave etti.


FHM Dergisine verdiği cesur pozlarla ile adından söz ettiren Asena şimdiden en çok satan dergi arasına girdi.Bayramın 1.ve 2. Günü Makedonya  4.ve c.tesi günü Bulgaristan Sofya da sahne alacak.Uçak korkusu ile bilinen Asena tüm balkanları arabası ile 2 günde  yol alacak


Hilton Worldwide Çalışanları İki Ortaokulu Donattı, Burgazada’da Kıyı Temizliği Yaptı



İstanbul’daki Hilton Worldwide otellerinde görev yapan 90’dan fazla gönüllü, dünya çapında 90 ülkede gerçekleştirilen Küresel Hizmet Haftası kapsamında iki okulu donattı, kıyı temizliği yaptı.Hilton Worldwide’ın 6-12 Ekim tarihleri arasında kutlanan Küresel Hizmet Haftası (Global Week of Service) kapsamında, Hilton İstanbul, Conrad İstanbul, Hilton ParkSA İstanbul,  Hilton Garden Inn Golden Horn, DoubleTree by Hilton İstanbul Avcılar ve yakında açılacak olan Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center çalışanlarından oluşan yaklaşık 100 gönüllü, 8 Ekim’de üç farklı projeye katılarak dünya çapında bir sosyal sorumluluk projesinin parçası oldu.


İki ekip, Bağcılar Münir Nurettin Selçuk ve Üsküdar Sultantepe  Ortaokulları’nda özel eğitim sınıflarını donatmak, çocukların kullanımına yönelik bir  kütüphane kurmak ve anaokulu öğrencileri için açık bir oyun alanı oluşturmak için Türk Kızılayı ile birlikte çalıştı. Diğer gönüllü ekip ise TURMEPA/ Deniz Temiz Derneği’yle işbirliği yaparak Burgazada’da kıyı temizliği etkinliğine katıldı.

İstanbul ekibinin göstereceği çaba, Hilton Worldwide’ın bu yıl küresel olarak 1200’den fazla hizmet projesini içeren ve bir hafta sürecek kutlamalarının bir parçası oldu.
Toplumsal hizmeti gelenek olarak benimseyen Hilton Worldwide, Avrupa’daki 6 farklı markası ve 250 tesisi ile yıl boyunca çeşitli aktivitelere öncülük etmeye devam edecek.

Türk Kızılayı Başkanı Ahmet Lütfi Akar, projeyle ilgili olarak; “Hilton Worldwide gönüllülerinin ilköğretim okullarımızı yeniden donatmış olmasından büyük mutluluk duyuyoruz. Eğitim standartlarını artırmaya yönelik her türlü çaba bizim için çok değerli ve bu vesileyle büyük katkılarından dolayı Hilton Worldwide’a teşekkür etmek istiyorum. Engelli çocuklarımızın eğitimine büyük önem veren Türk Kızılayı, bir süre önce başlattığı Özel Eğitim Sınıfları Projesi ile bu alanda büyük bir adım attı. Proje birçok kesimden destek gördü. ‘Sen Çok Özelsin’ adlı projeyi gerçekleştirirken Hilton Worldwide bizim en büyük destekçilerimizden biri olmaya devam ediyor” yorumunda bulundu.

FAALİYETLERE ESSAM ABOUDA DA KATILDI
Hilton Worldwide Doğu Avrupa, Rusya ve Türkiye Operasyonlarından Sorumlu Başkan Yardımcısı Essam Abouda da  Burgazada ve Üsküdar’daki gönüllü faaliyetlere katılarak destek verdi.

“Yaşadığımız, çalıştığımız ve seyahat ettiğimiz toplumların güçlendirilmesine zaman ayırmak, şirketimiz için kritik önem taşıyor” diyen Essam Abouda  “Tüm dünyadaki çalışanlarımız, aynı hafta içinde çeşitli aktivitelere ev sahipliği yaparak; hizmet etmek, ciddi bir kollektif katkı sağlamak, bir deneyimi paylaşmak ve hep birlikte Hilton Worldwide’ın konukseverliğini yaymak için bir araya geliyor. Konukseverliğimizi otellerimizin ötesine taşımak ekip üyelerimize çok doğal geliyor. Bu çalışma yerel ve küresel zorlukları çözmek için toplumlarımızla işbirliği yapma yollarımızdan yalnızca biri” diye konuştu.

HILTON WORLDWIDE’IN EN BÜYÜK GÖNÜLLÜ HİZMET GİRİŞİMİ
Hilton Worldwide’ın en büyük gönüllü hizmet girişimi olan Küresel Hizmet Haftası, şirketin toplumlarla bağlarını güçlendirmek ve çalışanları küresel bir ekip olarak birbirlerine yaklaştırmak için Hilton Worldwide’ın kurumsal ofisleri ve otellerindeki çalışanları bir araya getiriyor. 2012 yılında gerçekleştirilen ilk Hilton Worldwide Küresel Hizmet Haftası sırasında, 600’den fazla Hilton  oteli ve ofisinde çalışan ekip üyeleri, dünya çapında 401 şehirde 800’den fazla gönüllü faaliyet gerçekleştirdi. Projeler,  çalışanların katılımını sağlamaya fırsatlar yaratarak, toplumları güçlendirerek, farklı kültürleri kutlayarak ve sürdürülebilir bir yaşam sürerek Hilton Worldwide’ın Travel with Purpose™  programı kapsamındaki taahhütlerini yerine getirmeye odaklandı. Küresel Hizmet Haftası boyunca,  çalışanlar farklı kanallardan kişisel hizmet ve konukseverlik deneyimlerini paylaşmaya teşvik ediliyor. Hilton Worldwide’ın Küresel Hizmet Haftası’na ilişkin fotoğraf ve hikayeler, hafta boyunca www.hiltonworldwide.com/serve adresinde, Hilton Worldwide Facebook sayfasında ve @HiltonWorldwide Twitter hesabında yayınlanıyor.

FC BARCELONA’ NIN KÜRESEL ORTAĞI ÜÇ YIL BOYUNCA QATAR AIRWAYS OLACAK




Ödüllü Hava Yolu Şirketi Qatar Airways ve Dünyanın En İyi Futbol Kulübü FC Barcelona’ nın Ortaklığı; Paylaşılan Deneyimi, Tutku, Gurur ve Kültür Değerlerini Gün Işığına Çıkartıyor


Qatar Airways CEO’su Akbar Al-Baker, FC Barcelona Başkanı Sandro Rosell ve FC Barcelona Ekonomi ve Strateji Alanı Başkan Yardımcısı Javier Faus’ un katılımıyla, Camp Nou’da gerçekleşen basın toplantısında Qatar Airways, FC Barcelona ile üç yıllık ortaklığının başladığını resmi olarak duyurdu.FCB ve Qatar Airways’in ortaklığını tarihi bir olay olarak değerlendiren Qatar Airways Ceo’ su Akbar Al Baker şunları belirtti: İlk defa böyle bir oluşuma, önemli bir spor ortaklığına katıldık. FCB’ nin Katalonya için, İspanya için önemini anlıyoruz. Aslında, dünyadaki her ülke için önemli bir takım. Futbolun fanlarına sunduğu büyük heyecanı oluşturup yayarken sizinle yan yana olmak büyük bir onur. Bu yeni kampanya ile hedefimiz dünyaya, ağımızdaki yolcularımız ile paylaşacağımız bu ortaklığın arkasında nasıl güçlü bir şekilde durduğumuzu göstermek.”


FC Barcelona futbol kulübü Başkanı Sandro Rosell’ de, önlerinde üç yıllık uzun bir yolculuk olduğunu belirtti ve sözlerine şu şekilde devam etti: “Bu yolculukta ortak başlangıç noktası ve hedeflerle birlikte deneyimlerimizi paylaşacağız. Barça ve Qatar Airways her gün daha iyi olma tutkusu, insan faktörünün fark yarattığı görüşü ve farklı kültürlerin entegrasyonu gibi pek çok ideal ile birbirine bağlanıyor. Ancak, insanları birleştirme isteğimizi de vurgulamak istiyorum. Bu istek, her gün fanlarımıza biraz daha yaklaşmamıza neden oluyor.”FC Barcelona, kurulduğu günden bu yana, sadece bir futbol organizasyonu olmakla kalmadı, aynı zamanda küreselleşme, dayanışma, entegrasyon ve sosyal birleşme açısından büyük bir güç olmayı başardı. Qatar Airways bu nedenle iki kuruluş arasındaki ortaklığı sadece basit bir ekonomik birlikten daha fazlası olarak tanımlıyor. Qatar Airways ortak girişimler oluşturmak amacıyla FC Barcelona ile birlikte çalışacak ve özellikle takım fanlarını birleştirme odaklı çalışmalar yapacak, bunun yanı sıra bu oyun sevgisini tüm dünyadaki sosyal haklardan yoksun çocuklara yaymak için çalışacak.