11 Ekim 2013 Cuma

D-MARİN DİDİM TARAFINDAN BU YIL İKİNCİSİ DÜZENLENEN KATAMARAN RALLİSİ ‘D-CAT RALLY’ SONA ERDİ



D-Marin Didim tarafından, Didim ve çevresinin doğal güzelliklerini keşfetmek ve yat sahipleri arasındaki ilişkileri kuvvetlendirmek amacıyla, 28 Eylül-04 Ekim 2013 tarihleri arasında ikinci katamaran rallisi düzenlendi.Doğuş Grubu bünyesinde bulunan D-Marin Marinalar Grubu’na ait D-Marin Didim, kataraman sahiplerine özel hizmetlerini sürdürüyor. 576 deniz, 600 kara kapasitesi, çekek sahası ve 11 metre lift havuzu büyüklüğüyle Doğu Akdeniz’in tek katamaran merkezi olan D-Marin Didim’in geçtiğimiz yıl faaliyete geçirdiği katamaran kulübü “D-Cat Club”, kataraman sahiplerine ayrıcalıklar sunmaya devam ediyor.


D-Marin Didim, bu yıl ikinci kez düzenlediği D-Cat Rally ile yat sahipleri arasındaki dostluk bağlarını güçlendirmeyi, Didim ve çevresindeki ada ve koyların ziyaretine fırsat yaratarak, Didim’in tanıtımına katkıda bulunmayı hedefliyor.Katamaranlara sağladığı konfor ve servisleri ile bir cazibe merkezi olan D-Marin Didim, D-Cat Rally ile katamaran sahiplerine keyifle hatırlayacakları yedi günlük dolu dolu bir program sundu. Ralli boyunca katamaranlar sırasıyla Samos, Arki, Leros ve Kos Adaları rotasını izledi.

Doğu Akdeniz’in tek kataraman merkezi D-Cat Club’tan üyelere özel avantajlar
Ege ve Akdeniz’in katamaran merkezi olma yolunda hızla ilerleyen D-Marin Didim, katamaranlara yönelik hizmet veren D-Cat Club ile üyelerine çok özel avantajlar sağlıyor. D-Cat Club tüm üyelerine bağlamada % 10 indirim, yıllık kontrat yapan katamaranlara ise D-Marin World programı ile D-Marin Marinalarından 30 güne kadar extra bağlama ücreti ödemeden faydalanabilme imkanı sağlıyor. D-Cat Club tarafından düzenlenen eğitim günleri, tekne lansmanları, kokteyller ve söyleşiler ise üyelere sunulan diğer hizmetler arasında yer alıyor.D-Marin Didim, D-Cat Rally’nin ardından düzenleyeceği yeni organizasyonlarla, yine adından söz ettirmeye ve sunduğu ayrıcalıklara yenilerini katmaya hazırlanıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder