TURİZMİN SESİ |Turizm ve Turizmcinin Sesiyiz | Turizm Haberleri | Gastronomi Haberleri | Etkinlik Haberleri | turizminsesi@gmail.com
24 Ekim 2013 Perşembe
BOĞAZİÇİ’NDE 60 YILLIK BİR LEZZETYENİKÖY İSKELE RESTAURANT
Kimbilir ne aşklar filizlendi masalarında, kimlerin şerefine kaldırıldı kadehler, kimler mutluluğu tattı lezzetli yemeklerin armonisinde… Yeniköy İskele Restaurant 1953 yılından beri, aynı yerde aynı isimle ara vermeden faaliyet gösteriyor. Dile kolay tam 60 yıldır sürdürülen bir keyif geleneği; Yeniköy İskele Restaurant. Yeme-içme ve eğlence sektörünün amiral gemisi BVS Grup tarafından restore edildikten sonra, ayrıcalıklı bir dekorasyon anlayışıyla hizmete sunulan, geçmişin değerlerini bugüne özgü lezzetlerinde yaşatan bir Boğaziçi klasiği…
“YARIN SABAH İSKELE’DE BULUŞALIM…”
Üç katta, aynı anda toplam 80-100 kişi ağırlayabilen Yeniköy İskele Restaurant, seçkin konuklarına özel muhteşem Boğaz manzarasına açılan balkon-terasta, hafta içi ve hafta sonu sunduğu brunch menüleriyle de erken saat keyiflerinin ilk adresi.
GURME DAMAKLARIN BAŞ TACI
Tazelik ve ustalığın temel değerler olduğu Yeniköy İskele mutfağında, balık menüleri her sezon yenileniyor.
Mününün olmazsa olmazı baş tacı mezeler, salatalar ve tadına doyulmaz balık kavurması, sevdikleriyle keyifli bir gün geçirmek isteyen misafirlerin ilk tercihleri.Yeniköy İskele Restaurant konuklarına, özel günlerde ve toplantı organizasyonlarında da her türlü hizmeti sunuyor.
Adres: Köybaşı Caddesi İskele Sokak No:7/A Yeniköy/Sarıyer/İstanbul
Telefon: 0212 262 73 73 – 0212 262 35 49
www.yeniköyiskele.com info@yeniköyiskele.com
Ace of M.I.C.E Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödül Gecesi’nde, TAV’a Onur Ödülü
Turizm sektörünün yakından takip ettiği Ace of M.I.C.E. Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri 2013’de bu yıl, TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener ‘Onur Ödülü’ne layık görüldü. Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşen ödül töreninde, kongre, toplantı ve etkinlik sektörlerinde faaliyet gösteren en başarılı firmalar belirlendi.
Turizm Medya Grubu tarafından bu yıl ikinci kez düzenlenen Ace of M.I.C.E. Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri 2013’de, TAV Havalimanları İcra Kurulu Başkanı Sani Şener ‘Onur Ödülü’ne layık görüldü. Kongre, toplantı ve etkinlik faaliyetlerinin sürdürülebilir büyümesine yön vermeyi ve M.I.C.E. sektörü ile sektörden hizmet alan kurumsal şirketleri bir araya getirerek Türk kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün bilinirliğini küresel ölçekte artırmayı hedefleyen Ace of M.I.C.E Ödülleri’nde, 3 ana sektörde bulunan en başarılı firmalar belirlendi.
22 Ekim tarihinde düzenlenen Ace of M.I.C.E Ödül Töreni’nde, 28 ayrı kategoride, yaratıcılık, konsept çalışmaları, farklılaşan noktalar, hizmet kalitesi, ülke tanıtımına sağlanan katkılar ve sürdürülebilir turizm konularında gerçekleştirdikleri çalışmalar çerçevesinde belirlenen birincilere ödülleri takdim edildi. Onur Ödülü’nü ise TAV Havalimanları Holding İcra Kurulu Başkanı Sani Şener adına TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdür Vekili Bora İşbulan aldı.
Türkiye’deki oteller, kongre ve etkinlik mekanları, toplantı yönetim ve toplantı destek firmalarının yanı sıra etkinlikler, lansman toplantıları, davet organizasyonları, kurumsal sosyal sorumluluk projeleri ve festivaller gibi etkinlikleri kapsayan ve TAV İşletme Hizmetleri’nin markaları TAV Passport ve TAVPORT.com’un da sponsorlar arasında yer aldığı Ace of M.I.C.E Ödülleri’ne, M.I.C.E. sektörünün yanı sıra siyaset, iş dünyası ve sanat camiasından yaklaşık 3 bin davetli katıldı.
Turizm sektöründen ve kurumsal şirketlerden önde gelen isimlerin, 1 Ocak–15 Nisan 2013 tarihleri arasında gerçekleştirdiği 182 başvuruyu değerlendiren ödül jürisi, Ace of M.I.C.E Ödülleri kapsamında Onur ve Başarı Ödülleri’nin verileceği isimleri de belirledi. Değerlendirmenin yapıldığı jüri toplantısı, Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Cerrahi Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Semih Başkan başkanlığında gerçekleşti.
22 Ekim tarihinde düzenlenen Ace of M.I.C.E Ödül Töreni’nde, 28 ayrı kategoride, yaratıcılık, konsept çalışmaları, farklılaşan noktalar, hizmet kalitesi, ülke tanıtımına sağlanan katkılar ve sürdürülebilir turizm konularında gerçekleştirdikleri çalışmalar çerçevesinde belirlenen birincilere ödülleri takdim edildi. Onur Ödülü’nü ise TAV Havalimanları Holding İcra Kurulu Başkanı Sani Şener adına TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdür Vekili Bora İşbulan aldı.
Türkiye’deki oteller, kongre ve etkinlik mekanları, toplantı yönetim ve toplantı destek firmalarının yanı sıra etkinlikler, lansman toplantıları, davet organizasyonları, kurumsal sosyal sorumluluk projeleri ve festivaller gibi etkinlikleri kapsayan ve TAV İşletme Hizmetleri’nin markaları TAV Passport ve TAVPORT.com’un da sponsorlar arasında yer aldığı Ace of M.I.C.E Ödülleri’ne, M.I.C.E. sektörünün yanı sıra siyaset, iş dünyası ve sanat camiasından yaklaşık 3 bin davetli katıldı.
Turizm sektöründen ve kurumsal şirketlerden önde gelen isimlerin, 1 Ocak–15 Nisan 2013 tarihleri arasında gerçekleştirdiği 182 başvuruyu değerlendiren ödül jürisi, Ace of M.I.C.E Ödülleri kapsamında Onur ve Başarı Ödülleri’nin verileceği isimleri de belirledi. Değerlendirmenin yapıldığı jüri toplantısı, Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Cerrahi Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Semih Başkan başkanlığında gerçekleşti.
GERMANWİNGS TÜRKİYE –ALMANYA UÇUŞLARINI ARTTIRIYOR
Germanwings bu kış Türkiye Almanya arasında haftada 19 uçuş gerçekleştirerek Türkiye pazarına ağırlığını koyuyor. Türk yolcular bu kış, yeni marka ve ürün konsepti ile ciddi büyüme yakalayan “Yeni Germanwings”den yararlanarak kolayca Almanya’ya seyahat edebilecekler. ‘Yeni Germanwings’ konsepti altında yolculara ‘a la carte flying’ (alakart uçuş) hizmeti veren havayolu, yolcuların kendi bireysel ihtiyaçlarına uygun olarak paketlerini oluşturmalarına olanak sağlıyor. Yolcular, dilediklerinde hiçbir ekleme olmaksızın sadece düşük tarifeli uçuşun keyfini sürerken, isterlerse pek çok ekstra hizmeti de uçuş yanında satın alarak yüksek kalitede yolcu deneyimi de yaşayabiliyor.
‘Yeni Germanwings’ yolcularına 3 farklı hizmet paketi sunuyor. En iyi ve yüksek kalitedeki ‘Best’ seçeneği özellikle iş seyahati yapan yolcuların tüm ihtiyaçlarını karşılamakla birlikte tatil ve gezi amaçlı seyahat eden yolculara da hitap ediyor. İkinci bir seçenek olan ‘Smart’ seçeneği ise yolculara bazı ek hizmetler sunulan ancak yolcuların diledikleri her hizmeti ekstra olarak eklenebildiği bir seçenek oluyor. Üçüncü ‘Basic’ seçeneği ise yolculara hiçbir ek hizmet olmaksızın sadece düşük tarifeli uçuş sunuyor.
26 Ekim 2013 tarihinden itibaren başlayacak yeni kış uçuş tarifesine yeni bir destinasyon eklenerek Adana’dan Hannover’e seferler düzenlenecek. Adana’nın yanı sıra İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan haftada 2 kere ve Ankara Esenboğa Havalimanı’ndan ise haftada 1 kez Hannover’e uçuş gerçekleştirilecek.
Germanwings yolcularına bir yenilik daha sunarak Adana’dan Stuttgart’a Pazar günleri olmak üzere haftada 1 sefer düzenleyecek. Lufthansa’nın kardeş şirketi ayrıca 9 Kasım itibariyle Ankara- Köln/Bonn arası haftada 1, İstanbul Sabiha Gökçen- Köln/Bonn arası haftada 2 uçuş düzenleyecek. Bir diğer yeni rota ise haftada 1 olmak üzere İstanbul Sabiha Gökçen ve Dortmund arasında olacak.
25 Kasım itibariyle Ankara ve İstanbul’dan Hamburg’a haftada 2 kez uçuş rezervasyonu yapılabilecek. Ayrıca yolcuların yoğun talep göstermesi beklenen kış tarifesinin diğer bir önemli seferi ise İstanbul Sabiha Gökçen’den Berlin Tegel’e haftada 2, Türkiye’nin başkenti Ankara’dan Almanya’nın başkenti Berlin’e ise haftada 1 gerçekleştirilecek. Yaz aylarında Türkiye’den Almanya’ya haftada 39 uçuş düzenlenecek
2014 yaz uçuş planına göre Germanwings İzmir’den Köln, Stuttgart ve Hannover’e düzenleyeceği uçuşlarının yanı sıra yine bir ilk olarak 17 Mayıs’tan itibaren İzmir’den Düsseldorf’a da uçuş düzenleyecek. Germanwings yaz aylarında, Antalya ve Ankara’dan ise Köln ve Stuttgart’a, İstanbul Sabiha Gökçen’den ise Köln, Stuttgart, Dortmund, Hannover, Hamburg ve Berlin olmak üzere Almanya’nın 6 şehrine uçacak.
Türkiye’den Almanya’ya düzenlenecek uçuşları:
Kış Tarifesi 2013/2014:
Istanbul Sabiha - Berlin-Tegel 2/7
Istanbul Sabiha - Köln/Bonn 2/7
İstanbul Sabiha – Dortmund 9 Kasım 2013 - 1/7
İstanbul Sabiha – Hamburg 2/7
İstanbul Sabiha – Hannover 2/7
Ankara - Köln/Bonn 9 Kasım 2013 - 1/7
Ankara – Berlin-Tegel 1/7
Ankara - Hannover 1/7
Adana – Stuttgart 1/7
Adana – Hannover 1/7
Hannover – İstanbul 2/7
Hamburg – İstanbul 2/7
Hamburg – Ankara 1/7
Yaz Uçuş Tarifesi 2014
İzmir - Köln/Bonn 4/7
İzmir – Düsseldorf neu 17 Mayıs 2014 1/7
İzmir - Stuttgart 3/7
İzmir – Hannover 3/7
Antalya –Köln/Bonn 5/7
Antalya – Stuttgart 3/7
Ankara – Köln/Bonn 3/7
Ankara – Stuttgart 2/7
İstanbul Sabiha –Köln/Bonn 7/7
İstanbul Sabiha – Stuttgart 1/7
İstanbul Sabiha - Hannover 2/7
İstanbul Sabiha – Dortmund 1/7
İstanbul Sabiha – Berlin 2/7
İstanbul Sabiha - Hamburg 2/7
‘Yeni Germanwings’ yolcularına 3 farklı hizmet paketi sunuyor. En iyi ve yüksek kalitedeki ‘Best’ seçeneği özellikle iş seyahati yapan yolcuların tüm ihtiyaçlarını karşılamakla birlikte tatil ve gezi amaçlı seyahat eden yolculara da hitap ediyor. İkinci bir seçenek olan ‘Smart’ seçeneği ise yolculara bazı ek hizmetler sunulan ancak yolcuların diledikleri her hizmeti ekstra olarak eklenebildiği bir seçenek oluyor. Üçüncü ‘Basic’ seçeneği ise yolculara hiçbir ek hizmet olmaksızın sadece düşük tarifeli uçuş sunuyor.
26 Ekim 2013 tarihinden itibaren başlayacak yeni kış uçuş tarifesine yeni bir destinasyon eklenerek Adana’dan Hannover’e seferler düzenlenecek. Adana’nın yanı sıra İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan haftada 2 kere ve Ankara Esenboğa Havalimanı’ndan ise haftada 1 kez Hannover’e uçuş gerçekleştirilecek.
Germanwings yolcularına bir yenilik daha sunarak Adana’dan Stuttgart’a Pazar günleri olmak üzere haftada 1 sefer düzenleyecek. Lufthansa’nın kardeş şirketi ayrıca 9 Kasım itibariyle Ankara- Köln/Bonn arası haftada 1, İstanbul Sabiha Gökçen- Köln/Bonn arası haftada 2 uçuş düzenleyecek. Bir diğer yeni rota ise haftada 1 olmak üzere İstanbul Sabiha Gökçen ve Dortmund arasında olacak.
25 Kasım itibariyle Ankara ve İstanbul’dan Hamburg’a haftada 2 kez uçuş rezervasyonu yapılabilecek. Ayrıca yolcuların yoğun talep göstermesi beklenen kış tarifesinin diğer bir önemli seferi ise İstanbul Sabiha Gökçen’den Berlin Tegel’e haftada 2, Türkiye’nin başkenti Ankara’dan Almanya’nın başkenti Berlin’e ise haftada 1 gerçekleştirilecek. Yaz aylarında Türkiye’den Almanya’ya haftada 39 uçuş düzenlenecek
2014 yaz uçuş planına göre Germanwings İzmir’den Köln, Stuttgart ve Hannover’e düzenleyeceği uçuşlarının yanı sıra yine bir ilk olarak 17 Mayıs’tan itibaren İzmir’den Düsseldorf’a da uçuş düzenleyecek. Germanwings yaz aylarında, Antalya ve Ankara’dan ise Köln ve Stuttgart’a, İstanbul Sabiha Gökçen’den ise Köln, Stuttgart, Dortmund, Hannover, Hamburg ve Berlin olmak üzere Almanya’nın 6 şehrine uçacak.
Türkiye’den Almanya’ya düzenlenecek uçuşları:
Kış Tarifesi 2013/2014:
Istanbul Sabiha - Berlin-Tegel 2/7
Istanbul Sabiha - Köln/Bonn 2/7
İstanbul Sabiha – Dortmund 9 Kasım 2013 - 1/7
İstanbul Sabiha – Hamburg 2/7
İstanbul Sabiha – Hannover 2/7
Ankara - Köln/Bonn 9 Kasım 2013 - 1/7
Ankara – Berlin-Tegel 1/7
Ankara - Hannover 1/7
Adana – Stuttgart 1/7
Adana – Hannover 1/7
Hannover – İstanbul 2/7
Hamburg – İstanbul 2/7
Hamburg – Ankara 1/7
Yaz Uçuş Tarifesi 2014
İzmir - Köln/Bonn 4/7
İzmir – Düsseldorf neu 17 Mayıs 2014 1/7
İzmir - Stuttgart 3/7
İzmir – Hannover 3/7
Antalya –Köln/Bonn 5/7
Antalya – Stuttgart 3/7
Ankara – Köln/Bonn 3/7
Ankara – Stuttgart 2/7
İstanbul Sabiha –Köln/Bonn 7/7
İstanbul Sabiha – Stuttgart 1/7
İstanbul Sabiha - Hannover 2/7
İstanbul Sabiha – Dortmund 1/7
İstanbul Sabiha – Berlin 2/7
İstanbul Sabiha - Hamburg 2/7
Medya Planlama Alanındaki İlk ve Tek Ödül olan Felis 8. Yılında
Bu yıl sekizincisi gerçekleşen ve kapsamlı bir reklam yarışmasına dönüşen Felis Ödülleri yeni kategorileri ve yeni değerlendirme yöntemleriyle yine fark yaratıyor. Felis Ödülleri değerlendirme sürecinde sübjektif jüri değerlendirmesi yerine, ‘ölçülmüş etki’yi esas alan yeni bir değerlendirme yöntemine başvuruluyor.Bu yıl sekizincisi düzenlenen Felis Ödülleri’nde jüri değerlendirme süreci başladı. Kasım ayı başına kadar devam edecek değerlendirmeler sonucunda kazananlar 12 Kasım 2013 akşamı yapılacak törenle ödüllerine kavuşacaklar.
Reklam endüstrisinde yaratıcılığın önemini ve reklamın başarısındaki rolünü vurgulamak, bu fonksiyonun gelişmesine, ilerlemesine katkı sağlamak, bu alanda faaliyet gösteren tüm ajansların ekiplerini motive etmek ve başarılarını belgelemek, ödüllendirmek ve onurlandırmak amacıyla düzenlenen Felis Ödülleri bu yıl genişleyerek kapsamlı bir reklam yarışmasına dönüştü. Geçtiğimiz yıl ‘Dijital’ kategorisi altında da ödül verilmeye başlanan Felis’e, bu yıl tüm mecraları kapsayan geniş bir ‘Yaratıcılık’ kategorisi de eklendi. Yeni kategoriler ile genişleyen; Medya, Yaratıcılık ve Dijital olmak üzere 3 ana kategorinin yer aldığı ödüllerin kategori jüri başkanlıklarında Hayat Holding İcra Kurulu Başkanı Avni Kiğılı, Coca Cola İnteraktif Pazarlama Müdürü Yüce Zerey ve Serdar Erener yer alıyor. Kiğılı, Medya kategorisinin başkanlığını yaparken; Zerey Dijital, Erener ise Yaratıcılık kategorisinin başkanlığını yapacak.
Yeni bir değerlendirme yöntemi: “Ölçülmüş Etki”!
Sekiz yıldır medya planlama ödülleri olarak sektörde çok özel bir yere sahip olan Felis Ödülleri'ne, tüm mecraları kapsayacak şekilde "Yaratıcılık" kategorisinin eklenmesinin yanı sıra bu yıl değerlendirme sürecinde çok önemli bir yeniliğe gidildi. Buna göre Felis'in "Yaratıcılık" kategorisinde klasik reklam yarışmalarında uygulanan tek başına sübjektif jüri değerlendirmesi yerine, "ölçülmüş etki"yi esas alan yeni bir değerlendirme yöntemine başvurulacak. Bu çerçevede Ipsos tarafından yıl boyunca üretilen Ad*Watch verileri ve ThinkNeuro tarafından EEG yöntemiyle gerçekleştirilecek nöro-testlerin skorları esas alınacak. Son 1 yılın en iyi 49 reklamının katıldığı yarışmada değerlendirme sürecinde yine bir jüri yer alacak ancak karar verilirken söz konusu bilimsel verilerden de yararlanılacak.
Reklamverenlerin ajans seçimlerinde önemli kriterlerden biri haline gelmiş olan Felis Ödülleri yenilikleriyle bu sene de reklam sektörüne damgasını vuracak.Temmuz-Eylül döneminde 3 ana kategori altında yer alan toplam 94 kategoride yarışmak üzere başvuruların alındığı Felis Ödülleri’nde, katılan tüm çalışmaların değerlendirmesi Ekim ayı içerisinde gerçekleşecek jüri toplantılarında yapılacak. Reklam sektörünün bir araya geleceği ve kazanan reklamların açıklanacağı ödül töreni ise 12 Kasım Salı akşamı düzenlenecek.
Reklam endüstrisinde yaratıcılığın önemini ve reklamın başarısındaki rolünü vurgulamak, bu fonksiyonun gelişmesine, ilerlemesine katkı sağlamak, bu alanda faaliyet gösteren tüm ajansların ekiplerini motive etmek ve başarılarını belgelemek, ödüllendirmek ve onurlandırmak amacıyla düzenlenen Felis Ödülleri bu yıl genişleyerek kapsamlı bir reklam yarışmasına dönüştü. Geçtiğimiz yıl ‘Dijital’ kategorisi altında da ödül verilmeye başlanan Felis’e, bu yıl tüm mecraları kapsayan geniş bir ‘Yaratıcılık’ kategorisi de eklendi. Yeni kategoriler ile genişleyen; Medya, Yaratıcılık ve Dijital olmak üzere 3 ana kategorinin yer aldığı ödüllerin kategori jüri başkanlıklarında Hayat Holding İcra Kurulu Başkanı Avni Kiğılı, Coca Cola İnteraktif Pazarlama Müdürü Yüce Zerey ve Serdar Erener yer alıyor. Kiğılı, Medya kategorisinin başkanlığını yaparken; Zerey Dijital, Erener ise Yaratıcılık kategorisinin başkanlığını yapacak.
Yeni bir değerlendirme yöntemi: “Ölçülmüş Etki”!
Sekiz yıldır medya planlama ödülleri olarak sektörde çok özel bir yere sahip olan Felis Ödülleri'ne, tüm mecraları kapsayacak şekilde "Yaratıcılık" kategorisinin eklenmesinin yanı sıra bu yıl değerlendirme sürecinde çok önemli bir yeniliğe gidildi. Buna göre Felis'in "Yaratıcılık" kategorisinde klasik reklam yarışmalarında uygulanan tek başına sübjektif jüri değerlendirmesi yerine, "ölçülmüş etki"yi esas alan yeni bir değerlendirme yöntemine başvurulacak. Bu çerçevede Ipsos tarafından yıl boyunca üretilen Ad*Watch verileri ve ThinkNeuro tarafından EEG yöntemiyle gerçekleştirilecek nöro-testlerin skorları esas alınacak. Son 1 yılın en iyi 49 reklamının katıldığı yarışmada değerlendirme sürecinde yine bir jüri yer alacak ancak karar verilirken söz konusu bilimsel verilerden de yararlanılacak.
Reklamverenlerin ajans seçimlerinde önemli kriterlerden biri haline gelmiş olan Felis Ödülleri yenilikleriyle bu sene de reklam sektörüne damgasını vuracak.Temmuz-Eylül döneminde 3 ana kategori altında yer alan toplam 94 kategoride yarışmak üzere başvuruların alındığı Felis Ödülleri’nde, katılan tüm çalışmaların değerlendirmesi Ekim ayı içerisinde gerçekleşecek jüri toplantılarında yapılacak. Reklam sektörünün bir araya geleceği ve kazanan reklamların açıklanacağı ödül töreni ise 12 Kasım Salı akşamı düzenlenecek.
THOMAS COOK BELÇİKA – TAILWIND HAVAYOLARI İŞBİRLİĞİ 4 YAŞINDA
Tailwind Havayolları’nın Thomas Cook Belçika ile olan iş birliği büyüyerek devam ediyor. 2011 yılında başlayan ve her yıl genişleyerek yenilenen iş birliğinde Antalya’da yapılan görüşmeler sonucu gelecek yıl Tailwind Havayolları 3 uçakla Belçikalı yolcuları Türkiye’ye getirecek. Antalya’da gerçekleşen görüşmelere Thomas Cook Belçika COO’su Jan De Keyser ve Tailwind Havayolları CFO’su Halim Aydın katıldı.
Antalya Havalimanı’nda açıklama yapan Thomas Cook Belçika COO’su Jan De Keyser; Tailwind Havayolları ile uzun süreli işbirliklerinin en önemli sebeplerinden birinin Tailwind’in farklı fikirlere ve yeniliklere açık, yolcu memnuniyetini ön planda tutan yaklaşımları olduğunu söyledi.
Beş Destinasyondan Yolcu Taşıyan İlk Tur Operatörü
Keyser sözlerine şöyle devam etti. “Önümüzdeki yıl iş birliği oranımızı yüzde 50 artıracağız. Türkiye pazarına 1979’da girdik ve bugün bu ülkeye gerçekleştirdiğimiz turizmde 35. yıla giriyoruz. Türkiye’de Kuşadası, Bodrum, Alanya, Dalaman gibi popüler destinasyonlar dışında da turizm adına çok büyük ilerlemeler olduğunu görüyoruz. Antalya, Thomas Cook için en büyük destinasyon. Belçika pazarında da Thomas Cook birinci yani en büyük tur operatörü. Gazipaşa uçuşlarının ikinci yılı ve gelecek yıl da Türkiye’de daha önceki üç destinasyonu beşe çıkararak, beş destinasyondan yolcu taşıyan ilk tur operatörü olacağız.“
2 Yeni Uçak Müjdesi
Tailwind Havayolları CFO’su Halim Aydın da Thomas Cook iş birliğinden sonra gelecek yıl planları ile ilgili şunları söyledi. “2014 yılında filomuzdaki mevcut 5 uçağımıza ilave 2 uçak daha katarak 7 uçakla operasyon yapmayı planlıyoruz. Uçak sayımızı ve dolayısıyla uçuş kapasitemizi yüzde 40 artıracağız.”
Brüksel’den gerçekleştirilecek uçuşların Türkiye’deki rotaları arasında Antalya, Bodrum, Dalaman, İzmir ve Alanya Gazipaşa var. Ayrıca Brüksel uçuşları dışında haftanın 3 günü Liege ve Ostend şehirlerinden Antalya’ya bir günü ise yine Liege’den Bodrum’a seferler düzenlenecek. Tailwind Havayolları ile Thomas Cook Belçika iş birliğinde hedef bu yıl toplam 150 bin Belçikalı turisti ülkemize getirmek.
150 Neckerman Acentesi Antalya’da
24 Ekim 2013 Perşembe günü saat 10.45 Tailwind Havayolları uçağı ile Antalya’ya gelecek olan Thomas Cook Belçika yetkililerinin yanında Thomas Cook’a ait olan Neckerman’ın 150 kişilik acente grubu da yer alacak. Antalya’da tatillerini gerçekleştirecek olan acenteler bir yandan yoğun sezonun yorgunluğunu atarken diğer yandan da gelecek sezona hazırlanacak.
Antalya Havalimanı’nda açıklama yapan Thomas Cook Belçika COO’su Jan De Keyser; Tailwind Havayolları ile uzun süreli işbirliklerinin en önemli sebeplerinden birinin Tailwind’in farklı fikirlere ve yeniliklere açık, yolcu memnuniyetini ön planda tutan yaklaşımları olduğunu söyledi.
Beş Destinasyondan Yolcu Taşıyan İlk Tur Operatörü
Keyser sözlerine şöyle devam etti. “Önümüzdeki yıl iş birliği oranımızı yüzde 50 artıracağız. Türkiye pazarına 1979’da girdik ve bugün bu ülkeye gerçekleştirdiğimiz turizmde 35. yıla giriyoruz. Türkiye’de Kuşadası, Bodrum, Alanya, Dalaman gibi popüler destinasyonlar dışında da turizm adına çok büyük ilerlemeler olduğunu görüyoruz. Antalya, Thomas Cook için en büyük destinasyon. Belçika pazarında da Thomas Cook birinci yani en büyük tur operatörü. Gazipaşa uçuşlarının ikinci yılı ve gelecek yıl da Türkiye’de daha önceki üç destinasyonu beşe çıkararak, beş destinasyondan yolcu taşıyan ilk tur operatörü olacağız.“
2 Yeni Uçak Müjdesi
Tailwind Havayolları CFO’su Halim Aydın da Thomas Cook iş birliğinden sonra gelecek yıl planları ile ilgili şunları söyledi. “2014 yılında filomuzdaki mevcut 5 uçağımıza ilave 2 uçak daha katarak 7 uçakla operasyon yapmayı planlıyoruz. Uçak sayımızı ve dolayısıyla uçuş kapasitemizi yüzde 40 artıracağız.”
Brüksel’den gerçekleştirilecek uçuşların Türkiye’deki rotaları arasında Antalya, Bodrum, Dalaman, İzmir ve Alanya Gazipaşa var. Ayrıca Brüksel uçuşları dışında haftanın 3 günü Liege ve Ostend şehirlerinden Antalya’ya bir günü ise yine Liege’den Bodrum’a seferler düzenlenecek. Tailwind Havayolları ile Thomas Cook Belçika iş birliğinde hedef bu yıl toplam 150 bin Belçikalı turisti ülkemize getirmek.
150 Neckerman Acentesi Antalya’da
24 Ekim 2013 Perşembe günü saat 10.45 Tailwind Havayolları uçağı ile Antalya’ya gelecek olan Thomas Cook Belçika yetkililerinin yanında Thomas Cook’a ait olan Neckerman’ın 150 kişilik acente grubu da yer alacak. Antalya’da tatillerini gerçekleştirecek olan acenteler bir yandan yoğun sezonun yorgunluğunu atarken diğer yandan da gelecek sezona hazırlanacak.
QATAR AIRWAYS, DÜNYANIN ÖNDE GELEN KALİTELİ HAVAYOLU ŞİRKETLER BİRLİĞİ ONEWORLD’E KATILIYOR
Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketleri arasında yer alan Qatar Airways, “Dünyanın Önde Gelen Kaliteli Havayolu Şirketleri Birliğine” katılarak, 30 Ekim 2013, Çarşamba gününden itibaren Oneworld®’ün tam üyesi haline gelecek.2012 yılının Ekim ayında birliğin New York’ daki merkezinde gerçekleşen “Oneworld Uygulama Programı” basın toplantısında birliğe katılım daveti alarak, hazırlıklarını 1 yıl gibi kısa bir sürede tamamlayan Qatar Airways, 30 Ekim 2013, Çarşamba günü yapılan ilk uçuşlardan itibaren Oneworld’ ün hizmetlerini ve faydalarını sunacak.
30 Ekim 2013 tarihinden itibaren, Qatar Airways Privilege Club programının 3 milyon üyesi, Oneworld üyesi bir hava yolu şirketi ile uçtuklarında sık uçan yolculara tanınan ayrıcalıklardan faydalanacak. Oneworld’ ün diğer üyeleri arasında; Airberlin, American Airlines, British Airways, Cathay Pacific Airways, Finnair, Iberia, Japan Airlines, LAN Airlines, Malaysia Airlines, Qantas, Royal Jordanian, S7 Airlines ve bağlı 30 hava yolu şirketi gibi çeşitli bölgelerden lider hava yolu şirketleri bulunuyor.
Privilege Club Platinum kart sahipleri Oneworld programında Emerald seviyesine sahip olacak. Privilege Club Gold ise Oneworld Sapphire, Privilege Club Silver ise Oneworld Ruby’ye eşdeğer olacak.
30 Ekim 2013’ ten itibaren Privilege Club Platinum ve Gold üyeleri, birlik üyesi hava yolu şirketlerinden biriyle uçarken, Oneworld üyesi hava yolu şirketlerinin sunduğu, dünya genelindeki 550 hava limanı bekleme salonuna girebilecek. Qatar Airways’ in First ve Business Class yolcuları da Oneworld hava yolu şirketlerinin bekleme salonlarını kullanabilecek.
Oneworld hava yollarının sık uçan yolculara ait programlarına üye 130 milyon yolcu ayrıca, ödül ve aşama seviyesi puan kazanma ve harcama şansına sahip olacak ve Qatar Airways yolcuları Oneworld’ün diğer avantajlarından faydalanacak.
Qatar Airways, oneworld ile birlikte uçuş ağına (Orta Doğu, Avrupa, Afrika, Kuzey ev Güney Amerika, Asya ve Avustralya’daki 70 ülkede hizmet sunulan 130 varış noktasına) Oneworld biletlerini ve satış ürünlerini ekleyecek. Hava yolu şirketinin varış noktalarından 20’si ve beş ülke (Etiyopya, İran, Ruanda, Sırbistan ve Tanzanya) Oneworld haritasında yeni olacak. Daha da önemlisi, Qatar Airways, pek çok kent arasından birinci sınıf alternatif rotalar sunarak, birliğin müşterilere sunduklarını önemli ölçüde güçlendirecek.
Qatar Airways ve diğer hava yolu şirketlerinin oneworld’e katılmasıyla;
• Günde 14.000 kalkış yapılan 150’den fazla ülkede neredeyse bin hava limanına hizmet götürülecek
• Yaklaşık 3.500 uçaktan oluşan filo ile yılda 480 milyon yolcu taşınacak
• 140 milyar $ yıllık gelir elde edilecek
Qatar Airways CEO’su Akbar Al Baker, Qatar Airways’in kısa tarihinde, yaptıkları her şeyde yenilikçilik, kalite ve mükemmellik konusunda saygınlığa kısa zamanda ulaştıklarını belirtti ve sözlerine şöyle devam etti: “Körfez bölgesinde şimdiye kadar herhangi bir küresel hava yolu şirketi birliğine katılan tek hava yolu şirketi olmaktan dolayı mutluyuz. Bu birliklerin en iyisi olan oneworld’ e katılmaktan ve rekor sayılabilecek kadar kısa bir süre içinde gerçekleştirmiş olmaktan dolayı gurur duyuyoruz. 30 Ekim 2013 tarihinden itibaren dünyanın en iyi hava yolu şirketlerinden bazıları ile birlikte uçmayı ve Oneworld’ün sunduğu faydaları müşterilerimize ulaştırmayı dört gözle bekliyoruz.”
Oneworld CEO’su Bruce Ashby ise kalitenin her zaman oneworld’ün ayırıcı özelliği olduğunu belirtti ve sözlerine şöyle devam etti: “Birliğimize dünyanın en kaliteli hava yolu şirketlerinden biri olan Qatar Airways’ i eklemekten dolayı mutluluk duyuyoruz. Oneworld, dünya genelinde sık uçuş yapan yolcuların ilk seçimi olmayı amaçlıyor. Qatar Airways, bu müşteriler için oldukça önemli olan pek çok varış noktası arasındaki bağlantıyı önemli ölçüde arttırmamızı sağlayacak. Qatar Airways’i ve müşterilerini dünyanın lider hava yolu şirketi birliğinde görmeyi dört gözle bekliyoruz.”
Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketleri arasında yer alan Qatar Airways, “Dünyanın Önde Gelen Kaliteli Havayolu Şirketleri Birliğine” katılarak, 30 Ekim 2013, Çarşamba gününden itibaren Oneworld®’ün tam üyesi haline gelecek.2012 yılının Ekim ayında birliğin New York’ daki merkezinde gerçekleşen “Oneworld Uygulama Programı” basın toplantısında birliğe katılım daveti alarak, hazırlıklarını 1 yıl gibi kısa bir sürede tamamlayan Qatar Airways, 30 Ekim 2013, Çarşamba günü yapılan ilk uçuşlardan itibaren Oneworld’ ün hizmetlerini ve faydalarını sunacak.
30 Ekim 2013 tarihinden itibaren, Qatar Airways Privilege Club programının 3 milyon üyesi, Oneworld üyesi bir hava yolu şirketi ile uçtuklarında sık uçan yolculara tanınan ayrıcalıklardan faydalanacak. Oneworld’ ün diğer üyeleri arasında; Airberlin, American Airlines, British Airways, Cathay Pacific Airways, Finnair, Iberia, Japan Airlines, LAN Airlines, Malaysia Airlines, Qantas, Royal Jordanian, S7 Airlines ve bağlı 30 hava yolu şirketi gibi çeşitli bölgelerden lider hava yolu şirketleri bulunuyor.
Privilege Club Platinum kart sahipleri Oneworld programında Emerald seviyesine sahip olacak. Privilege Club Gold ise Oneworld Sapphire, Privilege Club Silver ise Oneworld Ruby’ye eşdeğer olacak.
30 Ekim 2013’ ten itibaren Privilege Club Platinum ve Gold üyeleri, birlik üyesi hava yolu şirketlerinden biriyle uçarken, Oneworld üyesi hava yolu şirketlerinin sunduğu, dünya genelindeki 550 hava limanı bekleme salonuna girebilecek. Qatar Airways’ in First ve Business Class yolcuları da Oneworld hava yolu şirketlerinin bekleme salonlarını kullanabilecek.
Oneworld hava yollarının sık uçan yolculara ait programlarına üye 130 milyon yolcu ayrıca, ödül ve aşama seviyesi puan kazanma ve harcama şansına sahip olacak ve Qatar Airways yolcuları Oneworld’ün diğer avantajlarından faydalanacak.
Qatar Airways, oneworld ile birlikte uçuş ağına (Orta Doğu, Avrupa, Afrika, Kuzey ev Güney Amerika, Asya ve Avustralya’daki 70 ülkede hizmet sunulan 130 varış noktasına) Oneworld biletlerini ve satış ürünlerini ekleyecek. Hava yolu şirketinin varış noktalarından 20’si ve beş ülke (Etiyopya, İran, Ruanda, Sırbistan ve Tanzanya) Oneworld haritasında yeni olacak. Daha da önemlisi, Qatar Airways, pek çok kent arasından birinci sınıf alternatif rotalar sunarak, birliğin müşterilere sunduklarını önemli ölçüde güçlendirecek.
Qatar Airways ve diğer hava yolu şirketlerinin oneworld’e katılmasıyla;
• Günde 14.000 kalkış yapılan 150’den fazla ülkede neredeyse bin hava limanına hizmet götürülecek
• Yaklaşık 3.500 uçaktan oluşan filo ile yılda 480 milyon yolcu taşınacak
• 140 milyar $ yıllık gelir elde edilecek
Qatar Airways CEO’su Akbar Al Baker, Qatar Airways’in kısa tarihinde, yaptıkları her şeyde yenilikçilik, kalite ve mükemmellik konusunda saygınlığa kısa zamanda ulaştıklarını belirtti ve sözlerine şöyle devam etti: “Körfez bölgesinde şimdiye kadar herhangi bir küresel hava yolu şirketi birliğine katılan tek hava yolu şirketi olmaktan dolayı mutluyuz. Bu birliklerin en iyisi olan oneworld’ e katılmaktan ve rekor sayılabilecek kadar kısa bir süre içinde gerçekleştirmiş olmaktan dolayı gurur duyuyoruz. 30 Ekim 2013 tarihinden itibaren dünyanın en iyi hava yolu şirketlerinden bazıları ile birlikte uçmayı ve Oneworld’ün sunduğu faydaları müşterilerimize ulaştırmayı dört gözle bekliyoruz.”
Oneworld CEO’su Bruce Ashby ise kalitenin her zaman oneworld’ün ayırıcı özelliği olduğunu belirtti ve sözlerine şöyle devam etti: “Birliğimize dünyanın en kaliteli hava yolu şirketlerinden biri olan Qatar Airways’ i eklemekten dolayı mutluluk duyuyoruz. Oneworld, dünya genelinde sık uçuş yapan yolcuların ilk seçimi olmayı amaçlıyor. Qatar Airways, bu müşteriler için oldukça önemli olan pek çok varış noktası arasındaki bağlantıyı önemli ölçüde arttırmamızı sağlayacak. Qatar Airways’i ve müşterilerini dünyanın lider hava yolu şirketi birliğinde görmeyi dört gözle bekliyoruz.”
“MARATON ŞEHRİ İSTANBUL’DA İYİLİK PEŞİNDE KOŞMAYA DAVETLİSİNİZ!”
Sayıları hızla artan ADIM ADIM grubu üyeleri spor yapmanın yanı sıra çeşitli sivil toplum kuruluşlarının bir nevi gönüllü elçiliğini yaparak; koşmayı ve spor yapmayı toplum yararına bir etkinliğe dönüştürüyorlar. Koşmuyoruz, iyilik peşinde koşuyoruz diyen ADIM ADIM üyeleri, bu yıl 35’incisi düzenlenen Kıtalararası Avrasya Maratonu’nda koşacak.
İster amatör olun ister profesyonel, Adım Adım üyelerinin toplu olarak gerçekleştirdiği düzenli antrenmanlar sayesinde maraton öncesi hem hazırlanma fırsatı yakalayacak hem de diğer üyelerle önemli bilgi alışverişlerinde bulunabileceksiniz.Dünyanın en özel maraton parkurunda, Asya’dan Avrupa’ya yürüyerek veya koşarak geçerek bu unutulmaz deneyimi kurumsal ya da bireysel olarak gerçekleştirebileceğinizi unutmayın…
İyilik Peşinde Koşmak İsterseniz : www.adimadim.org
TURİZMDEKİ REKABETİ “KALİFİYE PERSONELİ”OLAN KAZANACAK
BW Plus The President Hotel Satış Müdürü Fercan Başkan, Turizmdeki rekabeti kalifiye personeli olan kazanacak” dedi.İstanbul’da hızla artan yatak kapasitesiyle birlikte, rekabetin yoğunluk kazanmaya başladığını kaydeden BW Plus The President Hotel Satış Müdürü Fercan Başkan, “Son birkaç yıldır, açılan yeni otellerle, kentimizin yatak kapasitesi arttı. Devam eden yıllarda da, yeni yatak kapasiteleri ilave olacak. Artan yatak arzına paralel olarak, eğer iç ve dış pazardan turist talebi artmazsa, önümüzdeki birkaç yıl içinde, oteller arasında ciddi bir rekabet gözlenebilir. Turizmdeki rekabeti ise, kalifiye personeli olan kazanacak” dedi. Bir turizm tesisine, o tesiste çalışan insan kaynağının değer kattığını ifade eden Fercan Başkan, otel misafirlerini memnun etmenin ön koşulunun ise personeli memnun etmekten geçtiğini anlatarak, mutlu ve nitelikli personeli olanların sürdürülebilir turizm yapabileceğini belirtti.
Online rezervasyon artıyor, sosyal medya önem kazanıyor
Akıllı telefonların artması, e-ticaretteki hızlı yükseliş ve özellikle turizm ürünlerinin (uçak-konaklama vb) internetten satın alınmasıyla, dünya genelindeki turizm endüstrisinde online rezervasyon oranının her geçen yıl katlanarak büyüdüğünü kaydeden Fercan Başkan, şunları söyledi:
“İletişim ve bilgi çağındayız. Günümüzde tek taraflı değil, interaktif iletişim dönemindeyiz. İnsanlar, günün her saatinde facebook, twitter gibi sosyal mecralardan yaşadıkları olaylara ilişkin olumlu veya olumsuz bildirimde bulunmaktadır. Bu noktada işletmeler olarak, sosyal medyayı etkin şekilde takip edip, yönetmemiz lazımdır. Diğer bir konu da bireyler, bir konaklama satın almadan önce, o tesise ilişkin yapılan yorumları da incelemektedir. O nedenle, tesislere gelen misafirlerin memnun ayrılmaları çok önemli bir konudur. Turizm sektörü; insanın, insana hizmet ettiği bir sektördür. O nedenle tesislerde çalışanlarının, hem kalifiye olmaları, hem de çalışırken mutlu olmaları gerekmektedir ki; otelde konaklayan misafirlere beklentilerinin üzerinde güler yüzle hizmet edilip, misafirlerin memnun şekilde otelden ayrılmaları sağlanabilsin” diye konuştu.
Otellerde, yatağı değil, hayali satmalıyız
Dünya genelinde, turizm sektörünün yükselişini sürdüreceğini anlatan Fercan Başkan, insanların dünyanın dört bir yanını ziyaret ederek, yeni kültürler ve yeni deneyimler yaşamak istediğini belirtti. Bir ülkeye veya şehre gitmeden önce, o şehre ait değerlerin internetten okunduğunu, otel rezervasyonu yaptırmadan önce ise otelin ve hakkındaki yorumların incelendiğini kaydeden Fercan Başkan, konuşmasına şöyle devam etti:
“Otellerde, sadece yatağı değil, hayali de satmalıyız. İnsanların hayallerindeki tatili yaşamalarında, verilen hizmetin kalitesi çok önemlidir. Misafirin, beklentisinin üzerinde bir hizmeti alması ise, kalifiye personel ile sağlanabilecektir. Özetle, günümüzde ve gelecek birkaç yıl içinde kalifiye insan kaynağının önemi daha ön plana çıkacaktır. Turizmdeki rekabeti de, kalifiye personeli olan kazanacaktır” şeklinde konuştu.
Online rezervasyon artıyor, sosyal medya önem kazanıyor
Akıllı telefonların artması, e-ticaretteki hızlı yükseliş ve özellikle turizm ürünlerinin (uçak-konaklama vb) internetten satın alınmasıyla, dünya genelindeki turizm endüstrisinde online rezervasyon oranının her geçen yıl katlanarak büyüdüğünü kaydeden Fercan Başkan, şunları söyledi:
“İletişim ve bilgi çağındayız. Günümüzde tek taraflı değil, interaktif iletişim dönemindeyiz. İnsanlar, günün her saatinde facebook, twitter gibi sosyal mecralardan yaşadıkları olaylara ilişkin olumlu veya olumsuz bildirimde bulunmaktadır. Bu noktada işletmeler olarak, sosyal medyayı etkin şekilde takip edip, yönetmemiz lazımdır. Diğer bir konu da bireyler, bir konaklama satın almadan önce, o tesise ilişkin yapılan yorumları da incelemektedir. O nedenle, tesislere gelen misafirlerin memnun ayrılmaları çok önemli bir konudur. Turizm sektörü; insanın, insana hizmet ettiği bir sektördür. O nedenle tesislerde çalışanlarının, hem kalifiye olmaları, hem de çalışırken mutlu olmaları gerekmektedir ki; otelde konaklayan misafirlere beklentilerinin üzerinde güler yüzle hizmet edilip, misafirlerin memnun şekilde otelden ayrılmaları sağlanabilsin” diye konuştu.
Otellerde, yatağı değil, hayali satmalıyız
Dünya genelinde, turizm sektörünün yükselişini sürdüreceğini anlatan Fercan Başkan, insanların dünyanın dört bir yanını ziyaret ederek, yeni kültürler ve yeni deneyimler yaşamak istediğini belirtti. Bir ülkeye veya şehre gitmeden önce, o şehre ait değerlerin internetten okunduğunu, otel rezervasyonu yaptırmadan önce ise otelin ve hakkındaki yorumların incelendiğini kaydeden Fercan Başkan, konuşmasına şöyle devam etti:
“Otellerde, sadece yatağı değil, hayali de satmalıyız. İnsanların hayallerindeki tatili yaşamalarında, verilen hizmetin kalitesi çok önemlidir. Misafirin, beklentisinin üzerinde bir hizmeti alması ise, kalifiye personel ile sağlanabilecektir. Özetle, günümüzde ve gelecek birkaç yıl içinde kalifiye insan kaynağının önemi daha ön plana çıkacaktır. Turizmdeki rekabeti de, kalifiye personeli olan kazanacaktır” şeklinde konuştu.
MUSTAFA DEMİR TARİHİ YARIMADAYA BAŞKANLIĞA YENİDEN ADAY
Fatih’e hizmet etmekten gurur duyduğunu belirten Mustafa Demir, “Fatih gibi muhteşem bir yerde belediye başkanlığı yapmanın mutluluğu içerisindeyim” dedi. Fatih’in kalkınmasında ve dönüşmesinde belediye çalışanlarının da büyük rolü olduğunu belirten Başkan Demir, “Fatih'e hizmet edenlerin işini en iyi şekilde yapabilme algısı var. Bu algı için herkese teşekkür ederim. Hedefi, vizyonu olan bir ekiple yolumuza devam ediyoruz” diye konuştu.
“HAYAL EDİP TE GERÇEKLEŞTİREMEDİĞİMİZ PROJE YOK”
Gelecek dönemde yeniden belediye başkanı seçildiği takdirde hizmetlerine devam edeğini ifade eden Demir, şunları söyledi; “Fatih’te park alanları ve yeşil alanlarımızı çoğaltmaya devam edeceğiz. Otopark büyük problemimiz. Fatih’te 10 bin tane tarihi eserimiz var. Onların restorasyonlarının devam edilmesi gerekiyor. Fatih’in İstanbul’a mal olmuş kimliğinin daha çok ön plana çıkarılması için kentsel tasarım çalışmalarımız var, onları devam ettireceğiz. Hayal edip de iki dönemdir gerçekleştiremediğimiz bir projemiz yok. Ama hayallerim var. Surların iç ve dış tarafı insanların yaşayabileceği alanlara dönüştürülebilir.’
Fatihli’lerin sevgisini kazanmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirten Fatih Belediye Başkanı Mustafa Demir, “Geçen bu 10 yıl içinde sadece milletin aklına, gözlerine değil aynı zamanda yüreklerine de hizmet ettiğimizi görüyoruz. Yaptığının insanlar tarafından karşılık bulması, bunun muhabbete dönüşmesi ve kabul görmesi insanoğlu için ulaşabileceği en büyük mutluluk. Ben de kendimi bu anlamda şanslı hissediyorum ve hamdediyorum” dedi.Başkan Mustafa Demir 2 dönem boyunca Fatih için yaptıkları hizmetleri anlattıktan sonra bir dönem daha Tarihi Yarımada’ya başkanlık için adaylık belgesini imzaladı.
ORTA DOĞUNUN EN İYİSİ HAVAYOLU ŞİRKETİ
QATAR AIRWAYS ORTA DOĞUNUN EN İYİ HAVA YOLU ŞİRKETİ SEÇİLDİ
Qatar Airways, 3 Ekim tarihinde Tayland’ın başkenti Bangkok’ da yapılan ATT Asya Seyahat Ödül Töreninde, sekizinci defa “Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi” Ödülünü aldı.
ATT Asya Seyahat Ödülleri, Asya Pasifik’in en saygın seyahat dergisi TTG Asya okuyucularının oyları ile seçildi. Qatar Airways, müşteri hizmetleri, uçuş ağı hizmetleri, pazarlama ve reklamcılık programlarındaki başarılarından dolayı ödüle layık görüldü.
Hava yolu şirketi adına ödülü alan Qatar Airways CCO’su Marwan Koleilat bu ödülün, yolcular arasındaki popülerliğinin bir göstergesi olduğunu belirtti ve sözlerine şu şekilde devam etti:
“Her yıl ödül üstüne ödül alan Qatar Airways, dünyanın lider hava yolu şirketlerinden biri olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi ödülünü kazanmak, yolcularımıza en iyi seyahat deneyimi yaşatma ve onlara en iyi hizmeti sunma taahhüdümüzü vurguluyor. Saygın müşterilerimiz tarafından bu ödüle layık görülmekten dolayı son derece gururluyuz. Asya Pasifik, Qatar Airways için en önemli bölgelerden biri. Bu nedenle, bu bölgedeki faaliyetlerimizi genişletip bir yandan da müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutan hizmetlerimizi sunmaya odaklanıyoruz.”
Günden güne büyümeye devam eden Qatar Airways, Asya Pasifik’deki mevcut ağındaki uçuşların sıklığını da arttırıyor. Ekim 2012’ de yeniden uçuşların başlatıldığı Yangon’a 27 Ekim 2013 tarihinden itibaren her gün aktarmasız uçuşlar yapılacak. Bir diğer popüler rota olan Jakarta’ nın haftalık uçuş sayısı ise 11’den 14’e çıkartılacak.
Qatar Airways, 3 Ekim tarihinde Tayland’ın başkenti Bangkok’ da yapılan ATT Asya Seyahat Ödül Töreninde, sekizinci defa “Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi” Ödülünü aldı.
ATT Asya Seyahat Ödülleri, Asya Pasifik’in en saygın seyahat dergisi TTG Asya okuyucularının oyları ile seçildi. Qatar Airways, müşteri hizmetleri, uçuş ağı hizmetleri, pazarlama ve reklamcılık programlarındaki başarılarından dolayı ödüle layık görüldü.
Hava yolu şirketi adına ödülü alan Qatar Airways CCO’su Marwan Koleilat bu ödülün, yolcular arasındaki popülerliğinin bir göstergesi olduğunu belirtti ve sözlerine şu şekilde devam etti:
“Her yıl ödül üstüne ödül alan Qatar Airways, dünyanın lider hava yolu şirketlerinden biri olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi ödülünü kazanmak, yolcularımıza en iyi seyahat deneyimi yaşatma ve onlara en iyi hizmeti sunma taahhüdümüzü vurguluyor. Saygın müşterilerimiz tarafından bu ödüle layık görülmekten dolayı son derece gururluyuz. Asya Pasifik, Qatar Airways için en önemli bölgelerden biri. Bu nedenle, bu bölgedeki faaliyetlerimizi genişletip bir yandan da müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutan hizmetlerimizi sunmaya odaklanıyoruz.”
Günden güne büyümeye devam eden Qatar Airways, Asya Pasifik’deki mevcut ağındaki uçuşların sıklığını da arttırıyor. Ekim 2012’ de yeniden uçuşların başlatıldığı Yangon’a 27 Ekim 2013 tarihinden itibaren her gün aktarmasız uçuşlar yapılacak. Bir diğer popüler rota olan Jakarta’ nın haftalık uçuş sayısı ise 11’den 14’e çıkartılacak.
ORTA DOĞUNUN EN İYİSİ HAVAYOLU ŞİRKETİ
QATAR AIRWAYS ORTA DOĞUNUN EN İYİ HAVA YOLU ŞİRKETİ SEÇİLDİ
Qatar Airways, 3 Ekim tarihinde Tayland’ın başkenti Bangkok’ da yapılan ATT Asya Seyahat Ödül Töreninde, sekizinci defa “Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi” Ödülünü aldı.
ATT Asya Seyahat Ödülleri, Asya Pasifik’in en saygın seyahat dergisi TTG Asya okuyucularının oyları ile seçildi. Qatar Airways, müşteri hizmetleri, uçuş ağı hizmetleri, pazarlama ve reklamcılık programlarındaki başarılarından dolayı ödüle layık görüldü.
Hava yolu şirketi adına ödülü alan Qatar Airways CCO’su Marwan Koleilat bu ödülün, yolcular arasındaki popülerliğinin bir göstergesi olduğunu belirtti ve sözlerine şu şekilde devam etti:
“Her yıl ödül üstüne ödül alan Qatar Airways, dünyanın lider hava yolu şirketlerinden biri olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi ödülünü kazanmak, yolcularımıza en iyi seyahat deneyimi yaşatma ve onlara en iyi hizmeti sunma taahhüdümüzü vurguluyor. Saygın müşterilerimiz tarafından bu ödüle layık görülmekten dolayı son derece gururluyuz. Asya Pasifik, Qatar Airways için en önemli bölgelerden biri. Bu nedenle, bu bölgedeki faaliyetlerimizi genişletip bir yandan da müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutan hizmetlerimizi sunmaya odaklanıyoruz.”
Günden güne büyümeye devam eden Qatar Airways, Asya Pasifik’deki mevcut ağındaki uçuşların sıklığını da arttırıyor. Ekim 2012’ de yeniden uçuşların başlatıldığı Yangon’a 27 Ekim 2013 tarihinden itibaren her gün aktarmasız uçuşlar yapılacak. Bir diğer popüler rota olan Jakarta’ nın haftalık uçuş sayısı ise 11’den 14’e çıkartılacak.
Qatar Airways, 3 Ekim tarihinde Tayland’ın başkenti Bangkok’ da yapılan ATT Asya Seyahat Ödül Töreninde, sekizinci defa “Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi” Ödülünü aldı.
ATT Asya Seyahat Ödülleri, Asya Pasifik’in en saygın seyahat dergisi TTG Asya okuyucularının oyları ile seçildi. Qatar Airways, müşteri hizmetleri, uçuş ağı hizmetleri, pazarlama ve reklamcılık programlarındaki başarılarından dolayı ödüle layık görüldü.
Hava yolu şirketi adına ödülü alan Qatar Airways CCO’su Marwan Koleilat bu ödülün, yolcular arasındaki popülerliğinin bir göstergesi olduğunu belirtti ve sözlerine şu şekilde devam etti:
“Her yıl ödül üstüne ödül alan Qatar Airways, dünyanın lider hava yolu şirketlerinden biri olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi ödülünü kazanmak, yolcularımıza en iyi seyahat deneyimi yaşatma ve onlara en iyi hizmeti sunma taahhüdümüzü vurguluyor. Saygın müşterilerimiz tarafından bu ödüle layık görülmekten dolayı son derece gururluyuz. Asya Pasifik, Qatar Airways için en önemli bölgelerden biri. Bu nedenle, bu bölgedeki faaliyetlerimizi genişletip bir yandan da müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutan hizmetlerimizi sunmaya odaklanıyoruz.”
Günden güne büyümeye devam eden Qatar Airways, Asya Pasifik’deki mevcut ağındaki uçuşların sıklığını da arttırıyor. Ekim 2012’ de yeniden uçuşların başlatıldığı Yangon’a 27 Ekim 2013 tarihinden itibaren her gün aktarmasız uçuşlar yapılacak. Bir diğer popüler rota olan Jakarta’ nın haftalık uçuş sayısı ise 11’den 14’e çıkartılacak.
ORTA DOĞUNUN EN İYİSİ HAVAYOLU ŞİRKETİ
QATAR AIRWAYS ORTA DOĞUNUN EN İYİ HAVA YOLU ŞİRKETİ SEÇİLDİ
Qatar Airways, 3 Ekim tarihinde Tayland’ın başkenti Bangkok’ da yapılan ATT Asya Seyahat Ödül Töreninde, sekizinci defa “Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi” Ödülünü aldı.
ATT Asya Seyahat Ödülleri, Asya Pasifik’in en saygın seyahat dergisi TTG Asya okuyucularının oyları ile seçildi. Qatar Airways, müşteri hizmetleri, uçuş ağı hizmetleri, pazarlama ve reklamcılık programlarındaki başarılarından dolayı ödüle layık görüldü.
Hava yolu şirketi adına ödülü alan Qatar Airways CCO’su Marwan Koleilat bu ödülün, yolcular arasındaki popülerliğinin bir göstergesi olduğunu belirtti ve sözlerine şu şekilde devam etti:
“Her yıl ödül üstüne ödül alan Qatar Airways, dünyanın lider hava yolu şirketlerinden biri olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi ödülünü kazanmak, yolcularımıza en iyi seyahat deneyimi yaşatma ve onlara en iyi hizmeti sunma taahhüdümüzü vurguluyor. Saygın müşterilerimiz tarafından bu ödüle layık görülmekten dolayı son derece gururluyuz. Asya Pasifik, Qatar Airways için en önemli bölgelerden biri. Bu nedenle, bu bölgedeki faaliyetlerimizi genişletip bir yandan da müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutan hizmetlerimizi sunmaya odaklanıyoruz.”
Günden güne büyümeye devam eden Qatar Airways, Asya Pasifik’deki mevcut ağındaki uçuşların sıklığını da arttırıyor. Ekim 2012’ de yeniden uçuşların başlatıldığı Yangon’a 27 Ekim 2013 tarihinden itibaren her gün aktarmasız uçuşlar yapılacak. Bir diğer popüler rota olan Jakarta’ nın haftalık uçuş sayısı ise 11’den 14’e çıkartılacak.
Qatar Airways, 3 Ekim tarihinde Tayland’ın başkenti Bangkok’ da yapılan ATT Asya Seyahat Ödül Töreninde, sekizinci defa “Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi” Ödülünü aldı.
ATT Asya Seyahat Ödülleri, Asya Pasifik’in en saygın seyahat dergisi TTG Asya okuyucularının oyları ile seçildi. Qatar Airways, müşteri hizmetleri, uçuş ağı hizmetleri, pazarlama ve reklamcılık programlarındaki başarılarından dolayı ödüle layık görüldü.
Hava yolu şirketi adına ödülü alan Qatar Airways CCO’su Marwan Koleilat bu ödülün, yolcular arasındaki popülerliğinin bir göstergesi olduğunu belirtti ve sözlerine şu şekilde devam etti:
“Her yıl ödül üstüne ödül alan Qatar Airways, dünyanın lider hava yolu şirketlerinden biri olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi ödülünü kazanmak, yolcularımıza en iyi seyahat deneyimi yaşatma ve onlara en iyi hizmeti sunma taahhüdümüzü vurguluyor. Saygın müşterilerimiz tarafından bu ödüle layık görülmekten dolayı son derece gururluyuz. Asya Pasifik, Qatar Airways için en önemli bölgelerden biri. Bu nedenle, bu bölgedeki faaliyetlerimizi genişletip bir yandan da müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutan hizmetlerimizi sunmaya odaklanıyoruz.”
Günden güne büyümeye devam eden Qatar Airways, Asya Pasifik’deki mevcut ağındaki uçuşların sıklığını da arttırıyor. Ekim 2012’ de yeniden uçuşların başlatıldığı Yangon’a 27 Ekim 2013 tarihinden itibaren her gün aktarmasız uçuşlar yapılacak. Bir diğer popüler rota olan Jakarta’ nın haftalık uçuş sayısı ise 11’den 14’e çıkartılacak.
ORTA DOĞUNUN EN İYİSİ HAVAYOLU ŞİRKETİ
QATAR AIRWAYS ORTA DOĞUNUN EN İYİ HAVA YOLU ŞİRKETİ SEÇİLDİ
Qatar Airways, 3 Ekim tarihinde Tayland’ın başkenti Bangkok’ da yapılan ATT Asya Seyahat Ödül Töreninde, sekizinci defa “Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi” Ödülünü aldı.
ATT Asya Seyahat Ödülleri, Asya Pasifik’in en saygın seyahat dergisi TTG Asya okuyucularının oyları ile seçildi. Qatar Airways, müşteri hizmetleri, uçuş ağı hizmetleri, pazarlama ve reklamcılık programlarındaki başarılarından dolayı ödüle layık görüldü.
Hava yolu şirketi adına ödülü alan Qatar Airways CCO’su Marwan Koleilat bu ödülün, yolcular arasındaki popülerliğinin bir göstergesi olduğunu belirtti ve sözlerine şu şekilde devam etti:
“Her yıl ödül üstüne ödül alan Qatar Airways, dünyanın lider hava yolu şirketlerinden biri olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi ödülünü kazanmak, yolcularımıza en iyi seyahat deneyimi yaşatma ve onlara en iyi hizmeti sunma taahhüdümüzü vurguluyor. Saygın müşterilerimiz tarafından bu ödüle layık görülmekten dolayı son derece gururluyuz. Asya Pasifik, Qatar Airways için en önemli bölgelerden biri. Bu nedenle, bu bölgedeki faaliyetlerimizi genişletip bir yandan da müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutan hizmetlerimizi sunmaya odaklanıyoruz.”
Günden güne büyümeye devam eden Qatar Airways, Asya Pasifik’deki mevcut ağındaki uçuşların sıklığını da arttırıyor. Ekim 2012’ de yeniden uçuşların başlatıldığı Yangon’a 27 Ekim 2013 tarihinden itibaren her gün aktarmasız uçuşlar yapılacak. Bir diğer popüler rota olan Jakarta’ nın haftalık uçuş sayısı ise 11’den 14’e çıkartılacak.
Qatar Airways, 3 Ekim tarihinde Tayland’ın başkenti Bangkok’ da yapılan ATT Asya Seyahat Ödül Töreninde, sekizinci defa “Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi” Ödülünü aldı.
ATT Asya Seyahat Ödülleri, Asya Pasifik’in en saygın seyahat dergisi TTG Asya okuyucularının oyları ile seçildi. Qatar Airways, müşteri hizmetleri, uçuş ağı hizmetleri, pazarlama ve reklamcılık programlarındaki başarılarından dolayı ödüle layık görüldü.
Hava yolu şirketi adına ödülü alan Qatar Airways CCO’su Marwan Koleilat bu ödülün, yolcular arasındaki popülerliğinin bir göstergesi olduğunu belirtti ve sözlerine şu şekilde devam etti:
“Her yıl ödül üstüne ödül alan Qatar Airways, dünyanın lider hava yolu şirketlerinden biri olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi ödülünü kazanmak, yolcularımıza en iyi seyahat deneyimi yaşatma ve onlara en iyi hizmeti sunma taahhüdümüzü vurguluyor. Saygın müşterilerimiz tarafından bu ödüle layık görülmekten dolayı son derece gururluyuz. Asya Pasifik, Qatar Airways için en önemli bölgelerden biri. Bu nedenle, bu bölgedeki faaliyetlerimizi genişletip bir yandan da müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutan hizmetlerimizi sunmaya odaklanıyoruz.”
Günden güne büyümeye devam eden Qatar Airways, Asya Pasifik’deki mevcut ağındaki uçuşların sıklığını da arttırıyor. Ekim 2012’ de yeniden uçuşların başlatıldığı Yangon’a 27 Ekim 2013 tarihinden itibaren her gün aktarmasız uçuşlar yapılacak. Bir diğer popüler rota olan Jakarta’ nın haftalık uçuş sayısı ise 11’den 14’e çıkartılacak.
ORTA DOĞUNUN EN İYİSİ HAVAYOLU ŞİRKETİ
QATAR AIRWAYS ORTA DOĞUNUN EN İYİ HAVA YOLU ŞİRKETİ SEÇİLDİ
Qatar Airways, 3 Ekim tarihinde Tayland’ın başkenti Bangkok’ da yapılan ATT Asya Seyahat Ödül Töreninde, sekizinci defa “Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi” Ödülünü aldı.
ATT Asya Seyahat Ödülleri, Asya Pasifik’in en saygın seyahat dergisi TTG Asya okuyucularının oyları ile seçildi. Qatar Airways, müşteri hizmetleri, uçuş ağı hizmetleri, pazarlama ve reklamcılık programlarındaki başarılarından dolayı ödüle layık görüldü.
Hava yolu şirketi adına ödülü alan Qatar Airways CCO’su Marwan Koleilat bu ödülün, yolcular arasındaki popülerliğinin bir göstergesi olduğunu belirtti ve sözlerine şu şekilde devam etti:
“Her yıl ödül üstüne ödül alan Qatar Airways, dünyanın lider hava yolu şirketlerinden biri olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Orta Doğu’nun En İyi Hava Yolu Şirketi ödülünü kazanmak, yolcularımıza en iyi seyahat deneyimi yaşatma ve onlara en iyi hizmeti sunma taahhüdümüzü vurguluyor. Saygın müşterilerimiz tarafından bu ödüle layık görülmekten dolayı son derece gururluyuz. Asya Pasifik, Qatar Airways için en önemli bölgelerden biri. Bu nedenle, bu bölgedeki faaliyetlerimizi genişletip bir yandan da müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutan hizmetlerimizi sunmaya odaklanıyoruz.”
Günden güne büyümeye devam eden Qatar Airways, Asya Pasifik’deki mevcut ağındaki uçuşların sıklığını da arttırıyor. Ekim 2012’ de yeniden uçuşların başlatıldığı Yangon’a 27 Ekim 2013 tarihinden itibaren her gün aktarmasız uçuşlar yapılacak. Bir diğer popüler rota olan Jakarta’ nın haftalık uçuş sayısı ise 11’den 14’e çıkartılacak.
22 Ekim 2013 Salı
Türkler Bayram Tatilinde Avrupa’yı Tercih Etti
Uçak bileti, otel ve araba kiralama fiyatlarını aynı platformda karşılaştıran uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner’ın verilerine göre, Türk seyahatseverler Kurban Bayramı’nda en çok Avrupa’yı tercih etti. Türkiye’den bayram için yapılan uçak bileti aramalarında ilk sırada İngiltere’nin başkenti Londra yer alırken, Londra’yı İstanbul, Amsterdam, Barselona ve Paris takip etti.
Aramalarda her ne kadar Avrupa şehirleri ön plana çıksa da geçen bayram olduğu gibi bu bayramda da yurtiçi destinasyonlar cazibesini korudu.Kurban Bayramı tatilinin bağlanarak 9 güne çıkması üzerine, pek çok Türk seyahatsever Avrupa’nın yolunu tuttu. İnternet sitesi ile olduğu kadar mobil uygulamalarıyla da dünyada seyahat etmek isteyenlerin hayatını kolaylaştıran ve en hesaplı alternatifleri sunan Skyscanner’ın verilerine göre, Türkler 12 – 20 Ekim tarihleri arasında bayram tatili için en çok Avrupa’ya uçak bileti araması yaptı.
Yurtdışı aramalarda Avrupa ön plana çıktı
Ramazan Bayramı’nda yurtiçine yönelen Türk seyehatseverler, Kurban Bayramı tatilinin uzun olmasıyla birlikte bu sefer Avrupa şehirlerini tercih etti. Bayramı Avrupa şehirlerinde geçirmeyi planlayan Türklerin en çok tercih ettiği şehirler; Londra, Amsterdam, Barselona, Roma ve Viyana oldu. Diğer yandan listede 8. sırada yer alan New York, Türklerin uzun tatiller için Amerika’yı da tercih ettiklerini gösterdi.
Yurtiçi aramalarda İstanbul, Antalya ve İzmir popülerliğini korudu
Türk seyahatseverler öncelikli tercihlerini Avrupa şehirlerinden yana kullansalar da yurtiçini bu bayramda da unutmadılar. Aramalarda İstanbul, Londra’nın ardından ikinci sırada yer alırken, Antalya yedinci, İzmir ise dokuzuncu sıraya yerleşti. Bu da yurtiçi destinasyonlarının her tatilde olduğu gibi bayram tatilinde de popülerliğini koruduğunu ortaya koydu.
Skyscanner Türkiye Pazarlama Müdürü Murat Özkök “Türkler bu bayramda Ramazan Bayramı’ndan farklı olarak, öncelikli olarak yurtdışını tercih ettiler. Özellikle Kurban Bayramı’nın hafta içine denk gelmesi ve tatilin böylece 9 güne çıkması bunda en önemli etkenlerden biri. Ancak uzun tatile rağmen yurtiçi destinasyonların da cazibesini koruduğu görülüyor. Türk seyahatseverlerin yurtiçinde en çok tercih ettikleri destinasyonlardan olan İstanbul, Antalya ve İzmir’in ilk ona girmesi şaşırtıcı değil.” dedi.
Kurban Bayramı için Türkiye’den En Çok Arananlar
1. Londra
2. İstanbul
3. Amsterdam
4. Barselona
5. Paris
6. Roma
7. Antalya
8. New York
9. İzmir
10. Viyana
Aramalarda her ne kadar Avrupa şehirleri ön plana çıksa da geçen bayram olduğu gibi bu bayramda da yurtiçi destinasyonlar cazibesini korudu.Kurban Bayramı tatilinin bağlanarak 9 güne çıkması üzerine, pek çok Türk seyahatsever Avrupa’nın yolunu tuttu. İnternet sitesi ile olduğu kadar mobil uygulamalarıyla da dünyada seyahat etmek isteyenlerin hayatını kolaylaştıran ve en hesaplı alternatifleri sunan Skyscanner’ın verilerine göre, Türkler 12 – 20 Ekim tarihleri arasında bayram tatili için en çok Avrupa’ya uçak bileti araması yaptı.
Yurtdışı aramalarda Avrupa ön plana çıktı
Ramazan Bayramı’nda yurtiçine yönelen Türk seyehatseverler, Kurban Bayramı tatilinin uzun olmasıyla birlikte bu sefer Avrupa şehirlerini tercih etti. Bayramı Avrupa şehirlerinde geçirmeyi planlayan Türklerin en çok tercih ettiği şehirler; Londra, Amsterdam, Barselona, Roma ve Viyana oldu. Diğer yandan listede 8. sırada yer alan New York, Türklerin uzun tatiller için Amerika’yı da tercih ettiklerini gösterdi.
Yurtiçi aramalarda İstanbul, Antalya ve İzmir popülerliğini korudu
Türk seyahatseverler öncelikli tercihlerini Avrupa şehirlerinden yana kullansalar da yurtiçini bu bayramda da unutmadılar. Aramalarda İstanbul, Londra’nın ardından ikinci sırada yer alırken, Antalya yedinci, İzmir ise dokuzuncu sıraya yerleşti. Bu da yurtiçi destinasyonlarının her tatilde olduğu gibi bayram tatilinde de popülerliğini koruduğunu ortaya koydu.
Skyscanner Türkiye Pazarlama Müdürü Murat Özkök “Türkler bu bayramda Ramazan Bayramı’ndan farklı olarak, öncelikli olarak yurtdışını tercih ettiler. Özellikle Kurban Bayramı’nın hafta içine denk gelmesi ve tatilin böylece 9 güne çıkması bunda en önemli etkenlerden biri. Ancak uzun tatile rağmen yurtiçi destinasyonların da cazibesini koruduğu görülüyor. Türk seyahatseverlerin yurtiçinde en çok tercih ettikleri destinasyonlardan olan İstanbul, Antalya ve İzmir’in ilk ona girmesi şaşırtıcı değil.” dedi.
Kurban Bayramı için Türkiye’den En Çok Arananlar
1. Londra
2. İstanbul
3. Amsterdam
4. Barselona
5. Paris
6. Roma
7. Antalya
8. New York
9. İzmir
10. Viyana
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)