24 Ekim 2013 Perşembe

“MARATON ŞEHRİ İSTANBUL’DA İYİLİK PEŞİNDE KOŞMAYA DAVETLİSİNİZ!”


Sayıları hızla artan ADIM ADIM grubu üyeleri spor yapmanın yanı sıra çeşitli sivil toplum kuruluşlarının bir nevi gönüllü elçiliğini yaparak; koşmayı ve spor yapmayı toplum yararına bir etkinliğe dönüştürüyorlar. Koşmuyoruz, iyilik peşinde koşuyoruz diyen ADIM ADIM üyeleri, bu yıl 35’incisi düzenlenen Kıtalararası Avrasya Maratonu’nda koşacak.


Yurtdışında “charity run” olarak bilinen, “Yardımseverlik Koşusu”nu Türkiye’de tanıtmak ve yaygınlaştırmak amacıyla kurulan ilk oluşum olan Adım Adım, 35. Kıtalararası Avrasya Maratonu için herkesi iyilik peşinde koşmaya çağırıyor. Sayıları hızla artan Adım Adım grubu üyeleri spor yapmanın yanı sıra Koruncuk Vakfı, TEMA, TOFD, AKUT, AÇEV, Buğday Vakfı, TOG, TEGV gibi çeşitli sivil toplum kuruluşlarının bir nevi gönüllü elçiliğini yapıp; koşmayı ve spor yapmayı toplum yararına bir etkinliğe dönüştürüyorlar.17 Kasım 2013 Pazar günü gerçekleştirilecek olan 35. Kıtalararası Avrasya Maratonu’nda, Asics’in desteklediği Adım Adım’ın bir üyesi olarak maratondan önce çevrenizdekilerle paylaşacağınız e-mail ile desteklemek istediğiniz sivil toplum kuruluşu için farkındalık yaratarak bağış toplayabilirsiniz.2.800’ün üzerindeki Adım Adım üyesi, bugüne kadar spor yaparak 3,6 milyon TL bağış topladı. Son 5 yılda, 19,450 kişinin hayatını değiştiren Adım Adım ile siz de hem spor yapıp kendinize ve vücudunuza faydalı olabilir hem de seçtiğiniz STK’ların gönüllü elçisi olup birçok kişinin hayatının değişmesine öncülük edebilirsiniz.


İster amatör olun ister profesyonel, Adım Adım üyelerinin toplu olarak gerçekleştirdiği düzenli antrenmanlar sayesinde maraton öncesi hem hazırlanma fırsatı yakalayacak hem de diğer üyelerle önemli bilgi alışverişlerinde  bulunabileceksiniz.Dünyanın en özel maraton parkurunda, Asya’dan Avrupa’ya yürüyerek veya koşarak geçerek bu unutulmaz deneyimi kurumsal ya da bireysel olarak gerçekleştirebileceğinizi unutmayın…

İyilik Peşinde Koşmak İsterseniz : www.adimadim.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder