12 Haziran 2014 Perşembe

Atlasjet ile Red Night Parti




Atlasjet, kurumsal rengi kırmızıdan yola çıkarak başlattığı ve geleneksel hale gelen “Red Night Parti”lerin en yenisini İstanbul’da düzenledi. Atlasjet üst yönetimi ev sahipliğinde gerçekleşen etkinliğe turizm ve havacılık dünyasının önde gelen isimleri, seyahat acenteleri temsilcileri  ve basın mensupları katıldı. Davette Atlasjet’in yeni projelerini anlatan Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy, yeni başlayan Londra uçuşlarına ve Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yaz-kış devam edecek olan Atlasjet seferlerine değindi.



Atlasjet, kurumsal rengi kırmızıdan yola çıkarak yarattığı konsept ile düzenlediği “Red Night Parti”lere bir yenisini daha ekledi. Birincisi geçtiğimiz aylarda Tiflis’te, ikincisi ise Londra’da düzenlenen Red Night Parti’nin üçüncüsü 07 Haziran 2014 Cumartesi akşamı İstanbul’da Suada Club-Galatasaray Adası’nda düzenlendi. Atlasjet üst yönetimi ev sahipliğinde gerçekleşen davete turizm ve havacılık dünyasının önde gelen isimleri, seyahat acenteleri temsilcileri ve basın mensupları katıldı. Yoğun katılımın yaşandığı gecede misafirler, müzik grupları ve dans gösterileri eşliğinde eğlenirken, yapılan çekilişte şanslı davetliler hediye uçak bileti kazandı.


Atlasjet Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy, gecede yaptığı konuşmada Atlasjet’in gerek Türkiye’deki gerek yurt dışındaki operasyon ağını hızla geliştirdiğini anlatarak, havacılık sektörüne girdiği günden bu yana konforlu uçuşları ile yolcuların tercihi haline geldiğini; bu başarının tesadüf olmadığını belirtti. “Başarımızın temelinde yolcuların nasıl bir hizmet istediğini, beklentilerini anlamamız ve bunları bir adım öteye taşıyarak Yolcusunu En Çok Seven Havayolu olmamız yatıyor. Biz yolcularımıza, Türk misafirperverliğinden ve kaliteden ödün vermeden uygun fiyatlı uçuşlar sunuyoruz. Bildiğiniz gibi biz, Türkiye’de EkonomiPlus hizmetini sunan tek havayoluyuz. Bizim fiyat politikamız “her şey dahil fiyat”, yani yolcular biletini satın alırken, hangi hizmetleri alacaklarını biliyor, seyahatlerinde kötü süprizlerle karşılaşmıyorlar. Bazı havayollarından ucuz zannedip bilet alan yolcular, hem dar koltuklarda rahatsız bir uçuş yapıyor hem de seyahatleri süresince karşılarına çıkan ek ücretlerle, yolculukları pahalıya çıkıyor. Diğer bir deyişle oksijen hariç her şeye para ödemek zorunda kalıyorlar.  Biz yolcularımıza EkonomiPlus’ta 77cm koltuk aralıkları, ücretsiz zengin ikramlar, ücretsiz koltuk  seçimi, 20 kg bagaj taşıma hakkı, pek çok şehirde havalimanına ücretsiz otobüs servisi gibi hizmetler sunarak eşsiz bir tecrübe yaşamalarını sağlıyoruz. Uçuşlarımızda sunduğumuz konforun yanı sıra verdiğimiz bu hizmetlerle yolcular, uçuşun kendisi için bir low cost havayolundan bile daha düşük ücret ödemiş oluyor.” şeklinde konuştu.

Londra Uçuşlarında “Uçan Şef” Ayrıcalığı
Yakın zamanda başlayan Londra uçuşlarının gördüğü ilgiden duydukları memnuniyeti dile getiren Ersoy “İstanbul'dan Londra'ya uçtuğunuzda şehir merkezine en çabuk ulaşabileceğiniz havalimanı Luton'dur. Biz de İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan her gün gerçekleştirdiğimiz Londra seferlerimizde Luton Havalimanı’nı tercih ediyoruz. Luton Havalimanı şehir merkezine yakınlığı ve ister karayolu ister tren ile şehir merkezine 1 saatte ulaşım kolaylığıyla özellikle sık uçan yolcular için son derece avantajlı bir destinasyon ve bu anlamda yolcularımızdan son derece olumlu geri dönüşler alıyoruz. Özellikle Londra uçuşlarımızda başlattığımız yeni hizmetimiz “Uçan Şefler” ve onların yaptıkları ikramlar yolcularımızdan büyük ilgi görüyor” dedi.

Londra uçuşlarına özel, farklılaştırılmış ikram ve sunumlar yapan “Uçan Şefler” yolcular ile birebir ilgilenerek seyahatlerini daha keyifli ve lezzetli kılıyor. Ayrıca yolcular Gaziantep, Antalya, İzmir, Tahran, Tiflis ve Nizhnekamsk dahil olmak üzere birçok noktadan İstanbul aktarmalı olarak Londra’ya uygun bekleme süreleriyle seyahat edebiliyor. KKTC yolcuları ise İstanbul’da uçaktan inmeden, Londra’ya kadar duraklamalı olarak uçabiliyor.

Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan Yaz-Kış Uçmaya Başlıyor
Atlasjet’in uçuş ağının genişlemeye devam ettiğine değinen Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy, İstanbul’da hem Atatürk Havalimanı’ndan hem Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan tarifeli uçuşlar yaptıklarının altını çizdi. Ersoy “Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yaptığımız uçuşlara yenilerini ekleyerek, yolcularımıza yıl boyunca İstanbul’da diledikleri havalimanından seyahat etme ayrıcalığını sunuyoruz.  İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan gerçekleştirdiğimiz uçuşların yanı sıra, Anadolu yakasında oturan yolcularımızı karşıya geçme zahmetinden kurtararak onlara yaz sezonunda Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan Antalya, Bodrum, Dalaman, Kıbrıs ve Mykonos’a çok uygun fiyatlarla seyahat etme imkanı sunuyoruz” dedi. Murat Ersoy, Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yaptıkları Antalya, Bodrum ve Kıbrıs uçuşlarının artık kışın da devam edeceğini müjdeleyerek, en kısa zamanda Sabiha Gökçen’den birçok farklı dış hat noktasına da uçuş başlatacaklarını belirtti.


Atlasjet ile Seyahat Etmeniz İçin 11 Neden
EkonomiPlus’ta
•         77 cm aralıklı ferah, deri koltuklar
•         Türkiye uçuşlarında 20kg bagaj hakkı
•         Ücretsiz zengin yiyecek ve içecek ikramları
•         Ücretsiz koltuk seçimi
•         Pek çok şehirde ücretsiz havalimanı servisi
•         Ufak bir ücret farkı ile özel dizayn edilmiş Business Class’ta uçuş imkanı
•         1. sınıf konfor, 3. sınıf fiyatlar

Ayrıca Business Class’ta
100 cm aralıklı geniş koltuklar
Türkiye uçuşlarında 30 kg bagaj hakkı ve bagaj teslim önceliği
Zengin çeşitli ücretsiz ikramlar
Atatürk Havalimanı’nda uçaktan terminale özel VIP araç ile transfer

Asıl turizm geliri “Kongre turistlerinden” gelecek


Türkiye’deki “orta segment otel” ihtiyacına cevap verebilmek için yola çıktıklarını belirten Er Yatırım ve Turizm Genel Müdürü Ferzan Çelikkanat, “Türkiye’nin en çok 3 ve 4 yıldızın karşılığı olan orta ölçekli ve ekonomi otellerine ihtiyacı olduğunu düşünüyoruz. Gerek gelişen ulaşım ağı gerek kullanıcı profilinin gösterdiği değişiklik ve dinamizm, ihtiyacın bu otellere yönelik olduğunu gösteriyor” dedi. Uzun yıllardır otelcilik alanında görev yapan Çelikkanat ilginç bir tespitte de bulunarak Türkiye’de “kongre” turizminin giderek büyüdüğüne ve beraberinde ziyaretçi profilinin de değiştiğine dikkat çekti. Çelikkanat, “Özellikle İstanbul, konferanslar ve kongrelerin getirdiği ciddi bir doluluk yaşıyor. Bu sayıları İstanbul’un bu alanda üzerinde bulunan şehirlerin rakamlarına taşımalıyız. Çünkü bir kongre ziyaretçisinin kişi başı harcama oranı gezme potansiyelli olan turistten 3 kat daha fazladır” ifadelerini kullandı.

Dünyada otel yatırımlarında trendin “orta segment” ekonomi otellerine yönelik ilerlediğini belirten Er Yatırım ve Turizm Genel Müdürü Ferzan Çelikkanat, “Gerek arazi maliyetlerinin yüksekliği gerekse kullanıcı ihtiyaçlarının optimize edilmesi büyük ölçekli ve atıl oluşacak yatırımları gereksiz kılıyor” dedi.

Minibar gidiyor çay seti geliyor
Kullanılmayan bir minibarın veya kasanın odanın planlamasında artık düşünülmediğini örnek gösteren Çelikkanat, artık bu öğelerin yerine odalara daha geniş masa üstü kahve ve çay set-up’larının planlandığını belirtti. Artık geniş spa, lobi alanları ve alakart lokantalara ihtiyaç duyulmaması nedeniyle de inşaat ve odaların boyutlarının değiştiğini kaydeden Çelikkanat, “Bu da günün sonunda optimum maliyetli bir yatırım modelini ortaya çıkarıyor. Biz yatırımlarımızı planlarken öncelikle kendini döndürebilecek işletme modeli ile yatırım fizibilitesinin birbirine denk olup olmamasına dikkat ediyoruz. Ardından uygun lokasyon, marka ve inşaat boyutunu özenle tespit edip yatırım planlamasına başlıyoruz” şeklinde anlattı.

Türkiye’nin en çok 3 ve 4 yıldızın karşılığı olan orta ölçekli “midscale” ve ekonomi otellerine ihtiyacı olduğunu kaydeden Genel Müdür Ferzan Çelikkanat şöyle devam etti: “Gelişen ulaşım ağı, kullanıcı profilinin gösterdiği değişiklik ve dinamizm ile pazarda bulunan mevcut ürünler, ihtiyacın bu segmentteki otellerde olduğunu gösteriyor.”

3 kat fazla harcıyor
İstanbul’daki konferans ve kongrelerin, şehirde önemli bir doluluk hacmi yarattığının altını çizen Çelikkanat, “kongre turistleri”ne dikkat çekerken şunları söyledi: “Avrupa’nın en büyük kongre şehirlerinden biri olan İstanbul mutlaka bu sayıyı üst sıralardaki diğer şehirlerin sayılarına taşımak için daha çok çaba harcamalı. Bu konuda uzman uluslararası acentelerle iş birliği içerisinde olarak ihtiyaçlara cevap verebilecek alt yapılara sahip olunmalıdır. Zira bir kongre ziyaretçisinin kişi başı harcama oranı gezme potansiyelli turistten 3 kat daha fazladır.”

DEDEMAN OTELLERİ’NİN YENİ GENEL MÜDÜRÜ: EMRULLAH AKÇAKAYA



Yurt içi ve yurt dışında 16 oteliyle faaliyet gösteren Dedeman Otelleri’nin yeni Genel Müdürü 9 Haziran 2014 itibariyle Emrullah Akçakaya oldu.
 
Otelcilik sektöründe uzun yıllardır başarılı çalışmalara imza atan Emrullah Akçakaya,
Mersin Üniversitesi Turizm ve Otel Yönetimi bölümünden mezun olduktan sonra Mersin Hilton’da çalışma hayatına  başladı. Mersin Hilton’da  yürüttüğü Ön Büro Müdürlüğü görevi sonrasında Hilton Konya’da Satış Direktörü olan Akçakaya, ilk Genel Müdürlük görevini Dedeman Konya’da yürüttü. Emrullah Akçakaya, sırasıyla Swissotel Göcek ve Swissotel Ankara’da da Genel Müdürlük görevlerinde bulundu.

9 Haziran 2014 itibariyle Dedeman Otelleri Genel Müdürü göreviyle Dedeman Grubu’na katılan Emrullah Akçakaya, Dedeman Grubu’nun otelcilik ile ilgili faaliyetlerinin yönetiminden sorumlu olacak. Akçakaya, Dedeman’daki yeni görevi ile ilgili olarak; “Her zaman içerisinde bulunmaktan büyük keyif aldığım turizm sektöründe geçen 20 yılın ardından, gerek ulusal gerekse uluslararası platformlarda edinmiş olduğum bilgi birikimi ve tecrübelerim ışığında, Dedeman Grubu’nun köklü geçmişinden aldığımız güç ile bu yeni dönemde de performansı en yüksek düzeyde tutacağımıza olan inancım tam. Dedeman’ın başarı hikayelerine yenilerini eklemek ve ülkemizin en kıymetli yerel otelcilik markasını değişen ve gelişen yerel ve uluslararası yeni pazarlara taşımak için hazırız” dedi.

Hedef pazarlarda, tanıtım ve pazarlama atağına geçildi


Rusya, Uzakdoğu, Güney Amerika’da, tanıtım ve pazarlama atağı
Mevcut pazarların yanı sıra, Rusya, Uzakdoğu, Güney Amerika gibi hedef pazarlarda tanıtım ve pazarlama atağına geçildiğini kaydeden BW PLUS The President Hotel Satış Müdür Yardımcısı Burak Aydın, şunları söyledi: “İstanbul turizmi, geçtiğimiz yıl tarihinde rekor bir seviyeye ulaşarak, 10 milyon turist sayısını geçti. Bu yılın ilk 5 ayında, bir önceki yılın aynı tarihlerine bakıldığında, turist sayısında artış olmasına rağmen, artan yatak arzı nedeniyle, otellerde geçmiş yıllardaki doluluk oranları yakalanamadı. Sektör temsilcileri, mevcut pazarların yanı sıra, Rusya, Çin, Güney Amerika gibi hedef pazarlarda atağa geçerek, daha fazla turistin İstanbul’a gelmesini hedefliyor” dedi.

Son yıllarda Rusya’dan kültür turizmi için İstanbul’a gelen turist sayısında artışın olduğunu belirten Burak Aydın, aynı ilginin Çin başta olmak üzere Uzakdoğu ülkelerinden de yaşandığını, ilerleyen dönemlerde bu pazarda daha ciddi bir sıçrama beklendiğini söyledi.

Günübirlik kiralık daireler, sektöre zarar veriyor
Günübirlik kiralık dairelerin kontrol altına alınması gerektiğinin altını çizen Burak Aydın, şunları vurguladı: “Kayıt dışı olan bu daireler, sektörümüze ciddi zarar veriyor. Eğer bu dairelerde günübirlik kiralama yapılmaya devam edilecekse; kayıt altına alınmaları, vergi ödemeleri ve diğer koşulları yerine getirmeleri gerekmektedir” diye konuştu.

Ülkemizdeki otellerin hizmet kalitesi, kalifiye insan kaynağı ve fiziki yapısıyla, dünya standardının üzerinde olduğunu anlatan Burak Aydın, “Türkiye olarak, dünya turizminde adımızdan başarıyla söz ettiriyoruz. Bu başarının sürdürülebilir olması noktasında, hizmet kalitemizi arttırarak devam etmeliyiz. Zira, kayıt dışı evlerde olabilecek olumsuzluklar, anında sektörümüze uluslararası arenada darbe vurabilir. Gerekli tedbirlerin alınması kaçınılmazdır” dedi.

Taksiler, sektörün kanayan yarasıdır
Turistlerin, en çok taksilerden şikayet ettiğini ve İstanbul’a gelen turistlerin genellikle taksiye fahiş fiyat ödemek durumunda kalabildiğini belirten Burak Aydın, konuşmasına şöyle devam etti: “Bir turist, İstanbul’a gelmeden önce, ‘Taksiye dikkat et, fahiş para alabilir’ uyarısını bilerek gelmektedir. Ne yazık ki, halen taksilerde bir standart oluşmamıştır. Dürüst olmayan bir grup taksiciler, turizm sektörünün kanayan yarasıdır” şeklinde konuştu.

Tatile giderken lastiğinizin sesi yerine, kafanızı dinleyin!


Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, yaz tatilinin başladığı bugünlerde yol güvenliği için hayati bilgileri tüketiciler ile paylaşıyor.Yaz tatiline çıkma hazırlığı içinde olduğumuz bugünlerde, pek çok sürücü lastiklerinin durumunu kontrol ettirmek için yeterli zamanı ayırmıyor. Araştırmalar , yaz aylarında meydana gelen her 6 kazadan 1’inin nedeninin yanlış şişirilmiş lastikler olduğunu gösteriyor. Tüm güvenlik önlemlerini aldıktan sonra en önemli unsurlardan biri de konforunuz. Goodyear, “SoundComfort” teknolojisi sayesinde gürültüyü dört desibele indirerek daha sessiz bir sürüş, daha keyifli bir tatil yolculuğu sunuyor. Lastiğin iç yüzeyine eklenen poliüretan köpük maddesi sayesinde 11 dBA’ya kadar çıkan lastik boşluk rezonansının sesini azaltarak araç içi gürültünün 4dB kadar azalmasını sağlar.Goodyear’ın sunduğu “SoundComfort” teknolojisi sürücülere ve yolculara, seyahat esnasında daha keyifli müzik dinlemeleri ya da sohbet edebilmeleri için tasarlanmıştır. “SoundComfort” teknolojisi uygun maliyetiyle lastik ömrü boyunca dayanıklılığını korur ve kilometre performansı, yuvarlanma direnci veya hız kapasitesi üzerinde herhangi bir olumsuz etki bırakmayacak kadar hafiftir. Goodyear’ın bu yeni teknolojisi yaz, kış, dört mevsim ve patlasa da giden lastiklerde mevcuttur.

Tatile çıkmadan önce Goodyear’dan önemli uyarılar!
1. Hazırlıklarınızı tamamlayın: İhtiyacınız olan her şeyi yanınıza aldığınızdan, evinizden sorunsuz ayrıldığınızdan emin olun. Aracınızı sürerken sorunları çözmek için yapacağınız stresli telefon görüşmelerinin ya da geri dönmek zorunda kalma ihtimalinin önüne geçmenizin yolu budur. Bir seyahat listesi hazırlamak da yardımcı olacaktır.

2. İyi dinlenin: Bu, hem sürücüler hem de yolcular için geçerli. Özellikle tanımadığınız yollarda, ya da yoğun trafikte uzun bir sürüşün fiziksel olarak ne kadar yorucu olduğunu asla küçümsemeyin. Sürücüler sürüş esnasında iyi dinlenmiş ve çevrelerinin tamamen farkında olmalıdırlar. Yorgun olmayan yolcular da araç içerisindeki stresi azaltmakta önemli bir unsurdur!

3. Eşyalarınızı aracınıza uygun şekilde yükleyin: İşte size uzun yolculuklarda vakit geçirmek için oynayabileceğiniz klasik bir oyun:  Tatile doğru yol alırken, etrafınızdaki eşyalarla aşırı yüklenmiş arabaları bulun. Siz ise aracınızı aşırı yüklememeye özen göstermiş olmalısınız. Yanınıza ne alacağınızı iki defa düşünün – upuzun bir plaj şemsiyesi önemli gibi görünebilir, ama eğer aracınızın yolcu koltuklarından dışarı çıkıyorsa, aracınızda rahatsız ve tehlikeli saatler geçirmek yerine, gittiğiniz yerde bir şemsiye kiralamak daha iyi olacaktır.

4. Rotanıza hâkim olun: GPS harika bir gereç, ama sürüş süresi, gireceğiniz yollar ve muhtemel mola yerleriniz hakkında seyahay öncesi küçük bir araştırma yapmak, stresinizi büyük oranda azaltacaktır.

5. Yolunuzu parçalara ayırın: Tüm yol güvenlik kuruluşları uzun yolların “tek lokmalık” yollara bölünmesi tavsiyesinde bulunur. Her birkaç saatte bir mola vermek sürücünün dikkatini yoğunlaştırmasına yardımcı olur. Ağır ya da yağlı yemeklerin getirdiği doygunluk (ve yorgunluk) hissinden kaçınmak için hafif öğünler yiyin ve bol bol su için. Aynı şey yolcularınız için de geçerli – ara sıra yürüyüş yapma fırsatı bulmaları hem yolcuları, hem de sürücüyü daha mutlu kılacaktır.

6. Direksiyon başına sırayla geçin: Mümkünse başka bir sürücüyle yola çıkın ve varana kadar sırayla araç sürün. Böylece her bir sürücü mola vermiş olacak ve dikkatlerinin yoğunluğu artacaktır. İkinci bir sürücü tehlikeli durumlarda yolcu koltuğundan sizi uyararak da yardımcı olabilir.

7. Aracınızı servise verin, kontrol ettirin:  Günümüzde araçlar hayli güvenilir, ama uzun bir yolculuğun orta yerinde küçük bir sorunun getirdiği bir arıza dahi stresli ve pahalı bir kâbusa dönüşebilir. Yola çıkmadan önce lastik dişlerinizi kontrol ettirmeyi unutmayın – lastiklerinizi zamanında değiştirmemek, tehlikeli durumlara yol açabilir.

8. Güvenlik şeritlerini yalnızca kesin ihtiyaç hâlinde kullanın: Bu şeritler acil durumlar için tasarlanmış olsa da güvenliğinizi garanti altına almaya yetmez. Kamyonlar ve diğer arabalar birkaç metre yakınınızdan rüzgârlarıyla geçerken kendinizi güvenliğe almak için uyarı yeleği giyin, uyarı ışıklarınızı yakın ve herkesi çarpma bariyerinin ardına geçirerek güvenli bir yere alın. Eğer midesi bulanmış ya da ilgi isteyen bir çocuğunuz varsa en iyisi güvenle park edebileceğiniz bir sonraki benzin istasyonuna kadar yola devam etmek olacaktır.

9. Lastiklerinizi kontrol edin: Lastiklerinizin uygun çalışma koşullarında olduğundan emin olmanız güvenli ve rahat bir yolculuk için büyük önem taşır. Lastiklerinizin mevsime ve yol koşullarına uygun, en doğru lastikler olduğundan emin olun. Yalnızca lastik dişlerinizi yıpranmaya karşı kontrol etmekle kalmayın, (yüklü) aracın ihtiyaçlarını karşılamaya en uygun miktarda, doğru basınçta şişirilmiş olduğundan da emin olun. Eğer aracınıza karavan, yük vagonu ya da tekne vagonu bağlıyorsanız, çekme kancası ve arka ışıklar ile diğer gerekli öğelerin çalışmasını sağlayan elektrik devreleriyle, karavan ya da vagonunuzun lastiklerinin de uygun olup olmadığını kontrol etmeniz gerekir.

10. Müzik: Yolda giderken radyo istasyonlarının frekansları değiştiği için müzik dinlemek zor olacaktır. Ayrıca radyo frekansı aramak dikkati dağıtabilir. Gerginlik ve sıkıntıdan kaçınmak için yola çıkmadan önce yanınıza birkaç CD aldığınızdan ya da müzik çalarınızın aracınıza takılı olduğundan emin olun.

Gurme turizmiyle denize kıyısı olmayan şehirlere tatile gidenlerin sayısı yüzde 27 arttı

HotelRunner ile yerel lezzetlerin peşinde

Artık tatil sadece deniz, kum ve güneş üçlüsünden ibaret değil. Yerel lezzetlerin peşine düşenler önceleri tatil için pek rağbet görmeyen Anadolu’nun birçok lezzet durağını popüler bir tatil yeri haline getiriyor. CloudArena’nın, bulut tabanlı otel, acente yönetim ve online pazarlama platformu HotelRunner’ın verilerine göre denize kıyısı olmayan şehirlere tatile gidenlerin sayısı son üç yılda yüzde 27 arttı.


Tatil denince akla artık sadece deniz, kum ve güneş gelmiyor. Damak zevkinin peşine düşenler Anadolu’nun pek çok yerine tatile gidiyor. Turizm sektörüne yönelik olarak geliştirdiği küresel çözümlerle konaklama tesisi, acente yönetimi ve dijital pazarlamasını kolaylaştıran, online rezervasyon deneyimini farklı bir boyuta taşıyan yenilikçi teknoloji platformu HotelRunner’ın verilerine göre gurme turizmi giderek daha çok rağbet görüyor ve turizmin 12 aya yayılmasını sağlıyor.

Fransa, İspanya ve İtalya gibi mutfaklarıyla öne çıkan ülkelerde bir sektör haline gelen gurme turizmi Türkiye’de de ilgi görüyor. Yemek kültürüne ve yöresel mutfaklara olan ilginin artmasıyla gelişen gurme turizmi sektörü Anadolu’da yeni destinasyonları tatil mekanı haline getiriyor. Antakya, Mardin, Şanlıurfa, Beypazarı, Adana, Gaziantep, Trabzon, Konya, Bursa, Erzurum, Sivas ve Malatya gibi şehirler lezzetli yemekleri sayesinde ilgi görüyor.

Yerel lezzetlerin peşine düşenlerin oranı yüzde 27 arttı
Antakya’nın künefesi, Urfa’nın çiğ köftesi, Erzurum’un cağ kebabını, Gaziantep’in kuru baklavasını, Trakya’nın manda yoğurdu, Diyarbakır’ın ciğeri, Beypazarı’nın kurusu, Kayseri’nin mantısı, Malatya’nın kayısı dolması, Kapadokya’nın şarabı ve Kahramanmaraş’ın dondurmasını yerinde tatmak isteyenler için düzenlenen turlar her yıl geleneksel tatil rotası olarak tercih edilmeyen şehirlere pek çok lezzet meraklısını götürüyor.

Bulut tabanlı otel, acente yönetim ve online pazarlama platformu HotelRunner’ın verilerine göre yerel lezzetlerin peşine düşerek denizi olmayan şehirlere tatile gidenlerin sayısı son üç yılda yüzde 27 arttı. HotelRunner’ın yaratıcısı CloudArena’nın Kurucu Ortağı Ali Beklen bu artışın nedenini şöyle açıklıyor: “Senede birkaç tatil yapanlar tatillerinde yeni alternatifler arıyorlar. Bu talep de gurme turizme yönelik tur paketlerinin artmasını sağlıyor. Bu turlara bir kez katılanlar, ertesi yıl da en az bir tatillerini gurme turizmine ayırmak istiyor.”

Siz de alternatif bir tatil programıyla hem yeni yerler görmek, hem de yeni lezzetler keşfetmek istiyorsanız HotelRunner aracılığıyla online’a taşınan yüzlerce otel arasından zevkinize ve bütçenize uygun olanı seçebilir, gurme turizmi keyfini avantajlı fiyatlarla yaşayabilirsiniz.


HotelRunner ile yerel lezzetlerin peşinde

Artık tatil sadece deniz, kum ve güneş üçlüsünden ibaret değil. Yerel lezzetlerin peşine düşenler önceleri tatil için pek rağbet görmeyen Anadolu’nun birçok lezzet durağını popüler bir tatil yeri haline getiriyor. CloudArena’nın, bulut tabanlı otel, acente yönetim ve online pazarlama platformu HotelRunner’ın verilerine göre denize kıyısı olmayan şehirlere tatile gidenlerin sayısı son üç yılda yüzde 27 arttı.


Tatil denince akla artık sadece deniz, kum ve güneş gelmiyor. Damak zevkinin peşine düşenler Anadolu’nun pek çok yerine tatile gidiyor. Turizm sektörüne yönelik olarak geliştirdiği küresel çözümlerle konaklama tesisi, acente yönetimi ve dijital pazarlamasını kolaylaştıran, online rezervasyon deneyimini farklı bir boyuta taşıyan yenilikçi teknoloji platformu HotelRunner’ın verilerine göre gurme turizmi giderek daha çok rağbet görüyor ve turizmin 12 aya yayılmasını sağlıyor.

Fransa, İspanya ve İtalya gibi mutfaklarıyla öne çıkan ülkelerde bir sektör haline gelen gurme turizmi Türkiye’de de ilgi görüyor. Yemek kültürüne ve yöresel mutfaklara olan ilginin artmasıyla gelişen gurme turizmi sektörü Anadolu’da yeni destinasyonları tatil mekanı haline getiriyor. Antakya, Mardin, Şanlıurfa, Beypazarı, Adana, Gaziantep, Trabzon, Konya, Bursa, Erzurum, Sivas ve Malatya gibi şehirler lezzetli yemekleri sayesinde ilgi görüyor.

Yerel lezzetlerin peşine düşenlerin oranı yüzde 27 arttı
Antakya’nın künefesi, Urfa’nın çiğ köftesi, Erzurum’un cağ kebabını, Gaziantep’in kuru baklavasını, Trakya’nın manda yoğurdu, Diyarbakır’ın ciğeri, Beypazarı’nın kurusu, Kayseri’nin mantısı, Malatya’nın kayısı dolması, Kapadokya’nın şarabı ve Kahramanmaraş’ın dondurmasını yerinde tatmak isteyenler için düzenlenen turlar her yıl geleneksel tatil rotası olarak tercih edilmeyen şehirlere pek çok lezzet meraklısını götürüyor.

Bulut tabanlı otel, acente yönetim ve online pazarlama platformu HotelRunner’ın verilerine göre yerel lezzetlerin peşine düşerek denizi olmayan şehirlere tatile gidenlerin sayısı son üç yılda yüzde 27 arttı. HotelRunner’ın yaratıcısı CloudArena’nın Kurucu Ortağı Ali Beklen bu artışın nedenini şöyle açıklıyor: “Senede birkaç tatil yapanlar tatillerinde yeni alternatifler arıyorlar. Bu talep de gurme turizme yönelik tur paketlerinin artmasını sağlıyor. Bu turlara bir kez katılanlar, ertesi yıl da en az bir tatillerini gurme turizmine ayırmak istiyor.”

Siz de alternatif bir tatil programıyla hem yeni yerler görmek, hem de yeni lezzetler keşfetmek istiyorsanız HotelRunner aracılığıyla online’a taşınan yüzlerce otel arasından zevkinize ve bütçenize uygun olanı seçebilir, gurme turizmi keyfini avantajlı fiyatlarla yaşayabilirsiniz.

Yaz tatilinde bronzlaşmak isteyenler için alternatif sağlıklı bir çözüm

Bir Saatte Tatil Bronzluğu!

Yaz tatili yapamayacaklar ya da zararlı güneş ışınlarına maruz kalmak istemeyenler için Oxy-Bronz sağlıklı ve pratik bir çözüm sunuyor.Oksijenli basınç yöntemi Oxy-Bronz ile kusursuz bir bronz tene kavuşmak sadece bir saat sürüyor!

Bu yaz deniz tatili yapamayacakların ya da zararlı güneş ışınlarına maruz kalmak istemeyenlerin bronzluk isteği bir saatte gerçeğe dönüşüyor. Uzun yıllardır kusursuz bir bronz tene sahip olmak isteyenlere sunduğu ‘oksijenli basınç’ Oxy-Bronz’un  kısa zaman önce evlerde de kullanımına imkan sağlayan Enes Bio Cosmetic Estetik Merkezi,  bir saat gibi kısa sürede tüm vücudunuzu bronzlaştıracak pratik bir çözüm sunuyor.

Enes Bio Cosmetic Estetik Merkezi Başkanı Kozmetisyen Nesrin Sürer, dört mevsim bronzluk ayrıcalığını Oxy-Bronz ile sadece bir saatlik sürede sunduklarına dikkat çekerek, “Oksijenli basınçla tek uygulamada kusursuz ve sağlıklı bir sonuç elde ediyoruz” dedi.

Bronz tenin özellikle cildi daha parlak gösterdiği ve makyaj derdinden kurtardığı için kadınlar tarafından adeta bir tutku haline geldiğini aktaran Sürer,  “Ancak güneşin zararlı etkileri de alternatif yöntemlere yönelmelerine neden oldu. Bu yöntemlerden biri de Oxy-Bronz. Oxy-Bronz ile tüm vücut eşit seviyede bronzlaşırken güneşin zararlı etkilerinden de korunmuş olunuyor” açıklamasını yaptı.

Oksijen ile pürüzsüz bir ten!
Oxy-Bronz’un uygulanışı hakkında da bilgi veren Sürer, şunları söyledi: “Oxy-Bronz’un ilk aşamasında vücuttaki ölü deriler peeling ile temizleniyor. Sonrasında uygulanan, cilde renk ve nem kazandıran bitkisel serum; oksijen basıncı ile cilde nüfuz ediyor. Ten bronzlaşırken aynı zamanda cilt oksijen ile besleniyor. Bu sayede cilt, oksijenin verdiği sağlıkla ışıldayarak pürüzsüz bir görünüme kavuşuyor. Ancak bronzluğun kalıcılığını sürdürmek için tamamen açılmayı beklemeden bronzluk seans uygulamaları tekrarlanmalı.”Sürer, Oxy-Bronz ile bir saatte bronzlaşmak isteyenlere en etkin sonuç için şu önerilerde bulundu;

Uygulama öncesinde cilt ve vücuda herhangi bir krem, sprey ya da başka ürün sürülmemeli ve tüyler temizlenmeli
Manikür ve pedikür yapılmış olmalı
Duş almak için Oxy-Bronz uygulandıktan sonra yaklaşık 8-10 saat beklenmeli. Uygulamadan ve duştan sonra da hem yüz hem de vücut nemlendirilmeli
Kolonya, parfüm, alkollü losyon, mendil gibi ürünler uygulamanın ardından kullanılmamalı. Havuz ve denize 1-2 gün girilmemeli. Sadece saat 16.00’dan sonra koruyucu kullanılarak güneş banyolarına başlanmalı.

Marriott Asia Turizmcilerin katıldığı bir kokteyl ile "Yaza Merhaba" dedi



Marriott Asia’da, turizm ve iş dünyası temsilcilerinin yoğun katılımıyla, 11 Haziran tarihinde, coşku dolu ‘Yaza Merhaba Gecesi’ düzenlendi


Anadolu Yakası’nın ilk uluslararası beş yıldızlı otellerinden Marriott Asia havuz kenarında başlayan “Yaza Merhaba Gecesi” turizm ve iş dünyası temsilcilerinin yoğun katılımıyla, 11 Haziran tarihinde, coşku dolu ‘Yaza Merhaba Gecesi’ düzenlendi.


Eğlenceli geceye çok sayıda turizmci katılarak keyifli bir gece geçirdi
 

İstanbul Ataşehir’de  bulunan Marriott Asia Otel, yaz sezonuna iş ortakları için düzenlediği parti ile merhaba dedi. Çok sayıda turizmcinin katıldığı parti havuz kenarında düzenlenen panayır düzeni kokteyl ile başladı.


 Marriott Asia’nın bahçesinde  ve havuz çevresinde konumlanan mangal üstü etler, dönerci, kokoreçci, havuzda bekleyen sandal içinde balık ekmek ve özenle hazırlanmış bol çeşit menüsüyle ile konuklarını yıldızına ve ismine  yakışır biçimde ağırladı.


Gecenin ilerleyen saatlerinde başlayan eğlencenin ritmini arttıran konuklar, animasyon ekibinin birbirinden renkli şovları eşliğinde yaz mevsimini büyük bir coşkuyla karşıladı.


Marriott Asia havuz kenarında başlayan “Yaza Merhaba” partisinin görkemli atmosferi, birbirinden güzel şarkılar ve eşsiz lezzetler konukları büyüledi.


Barok Orkestrası’nın büyük bir performans sergilediği gecede,  seslendirdiği şarkılarda gecenin konseptine son derece uygun olması konuklardan büyük alkış aldı.


Organizasyonun ilerleyen dakikalarında Çelik  sahne aldı herkes tarafından bilinerek söylenen  şarkılarını konuklarla birlikte söyledi. Büyük bir özenle hazırlandığı dikkat çeken partiye katılan konuklar, 60'lı yıllara uzanan bir nostalji yolculuğu da yaşadı.


Kadıköy Life Dergisi de Marriott Dostları ile birlikte Yaz’a Merhaba diyenler arasındaydı. Kadir Toprakkaya, Canan Toprakkaya, İrem Babalık, Hüsnü Babalık, Kemal Bebek, Sofra Gıda’dan Sevda Gümüş, Pet Gaz’dan Banu Saka Bird ve Çalışkan Kimya’dan Hüseyin Kekeç…



10 Haziran 2014 Salı

Wyndham Hotel Group üç yeni açılışla birlikte Türkiye’de 30 otele ulaştı



Yeni otellerle birlikte Wyndham Hotel Group’un toplam oda sayısı 5 bin 240 oldu. Wyndham Worldwide Corporation çatısı altında yaklaşık 7.500 oteliyle dünyanın en büyük otel zinciri olan Wyndham Hotel Group, Türkiye’de açık ve faal durumda 30 tesise ulaştı.

Son haftalarda Türkiye’deki tesisleri arasına katılan Wyndham İstanbul Old City, Ramada Uşak ve Ramada Resort Akbük ile Wyndham Hotel Group, ülkede bulunan 4 bin 500 oda sayısına 740 oda daha ekledi. Wyndham Hotel Group, Türkiye’de 4’ü Wyndham Hotels and Resorts, 2’si TRYP by Wyndham, 24’ü Ramada markası altında toplam 30 oteliyle açık ve faal tesis sayısındaki pazar lideri konumunu daha da pekiştirdi.

Tarihi yarımadanın kalbinde yer alan Wyndham Istanbul Old City; 265 oda, üç yiyecek/içecek satış noktası, kapalı yüzme havuzu ve spa merkeziyle hizmet veriyor. Türkiye’de sembol haline gelmiş bir binada hizmet veren Wyndham İstanbul Old City, şehrin görülmesi gereken pek çok bölgesine yürüme mesafesinde geleneksel mimariyi, zenginlik ve konforla bir arada sunuyor.

Ramada Uşak ve Ramada Resort Akbük ise özel inşa edilmiş yeni tesisler olarak faaliyete geçiyor.  Ramada Uşak, 124 şık odası ve 4 toplantı salonuyla Uşak Havalimanı’na 6 km, şehir merkezine yürüme mesafesinde bulunuyor. Ramada Resort Akbük, şehir merkezinde bulunmanın sağladığı kolaylığın yanı sıra 364 oda ve suit, su kayakları bulunan geniş yüzme havuzu tesisleri, spa, fitness alanı ve özel plajıyla resort imkanları sunuyor.

Wyndham Hotel Group Avrupa, Ortadoğu, Afrika ve Hint Okyanusu Senior Vice President and Managing Director (Kıdemli Başkan Yardımcısı) Rui Barros, “Büyümemizin önemli itici güçlerinden biri olan Türkiye’de hızla genişlemeyi sürdürmemizden büyük bir heyecan duyuyorum. Yeni Türkçe sitemiz sayesinde daha çok ziyaretçiye hizmet sunabilecek; otellerimize düşük maliyetle ve  daha hızlı rezervasyon yapma imkanı sağlayabileceğiz,” açıklamasında bulundu.

TUROB: Havalimanlarımızın Transit Yolcu Merkezi Olmaması İçin Ortak Çalışma Yapmalıyız




T.C. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü tarafından Ocak-Mayıs 2014 dönemi Türkiye Havalimanları verileri açıklandı. Açıklanan verilere göre, Türkiye genelinde dış hat yolcu sayısı bir önceki döneme oranla %11,4 artışla 25.5 milyona ulaştı.

Verilere ilişkin bir değerlendirmede bulunan TUROB Başkanı Timur Bayındır, dış hat yolcu sayısında Mayıs ayının beklentilerin altında kaldığını belirtti. Açıklanan sayıların havalimanlarını geliş veya gidişte kullanan kişi sayısına göre hesaplandığını belirten Bayındır, sayıların ikiye bölünmesi ile gerçek kişi sayısının bulunabileceğini, sayılar üzerinde yaptıkları analize göre ise İstanbul’un hava ulaşımında dış hat transit yolcu sayısındaki önemli artışına dikkat çekti.

Bayındır, 2011 yılında İstanbul havalimanlarını kullanan yolcuların %48’i dış hat transit yolculardan oluşurken bu oranın 2012’de %49, 2013’te %50 ve 2014’te ise %53’e ulaştığını, Sabiha Gökçen Havalimanında ise artan yolcu sayısına paralel olarak 2011 yılında %43 olan dış hat transit yolcu sayısının 2014 yılında %53’e çıktığını belirtti. Başkan Bayındır “THY ve Pegasus Havayollarının birçok noktaya açtığı yeni hatların global uçuş ağı oluşturarak transit yolcular için önemli cazibe yarattığını biliyoruz. TUROB olarak THY’nin açtığı yeni hatlarda daha fazla tanıtım çalışması yaparak bu destinasyonlardan gelecek yolcuların İstanbul’a ve ülkemize gelmelerini hedefliyoruz. Başta Kültür ve Turizm Bakanlığı olmak üzere sektör olarak bu yönde tanıtım ve çalışmalar yapmak durumundayız. Aksi halde havalimanlarının yakaladığı yolcu sayısı artışından sektör olarak yararlanmamız mümkün görünmüyor. THY ve Pegasus Havayolları tarafından cazip imkanlarla sunulan dış hat transit ulaşım seçeneklerinin İstanbul varışlı uçaklarda da uygulanması için çalışmalarımızı yürütüyoruz” dedi.

İstanbul dışındaki havalimanlarında dış hat transit yolcu sayısının yok denecek kadar az olduğunu belirten Bayındır, verilerin analizinde sadece Ankara’da az sayıda dış hat transit yolcu sayısının tespit edildiğini dile getirdi. TUROB tarafından hazırlanan, Ocak-Mayıs dönemine göre İstanbul havalimanları göz önüne alınarak dış hat yolcu sayıları, havalimanlarını kullanarak İstanbul’a gelen turist sayıları ile dış hat transit yolcu sayıları ve oranları konusundaki rapor aşağıda yer almaktadır.



Mutfağın Oscar’ı sayılan Michelin yıldızlı şefler yaz boyunca Rixos Hotels’te


Rixos Hotels misafirleri bu yaz mutfağın Oscar’ı sayılan Michelin yıldızlı şeflerin hazırlayacakları dünya lezzetlerini tadacak. Rixos Hotels, kusursuz bir konaklamanın yanı sıra çok özel bir lezzet yolculuğunu da vadediyor. Rixos Hotels, Yeni Premium Konsepti çerçevesinde ‘Michelin yıldızlı şefler’iyle yaz boyunca dünya mutfaklarının birbirinden özel lezzetlerini sunuyor. Rixos Hotels’in mutfakları bu yaz Michelin Yıldızlı Şeflerin özel sunumlarıyla lezzetleniyor.


Lezzeti ve sunumu Michelin yıldızlarıyla tescillenen; Gregor Raimann, Sascha Lenz, Metin Çalış, Claus Geib, Rene Kalobius, Stefan Madeheimgebbrunagel Rixos Premium Belek’te, Giorgia Diana Rixos Premium Göcek Suites&Villas’ta, Marco Can Akuzun Rixos Premium Tekirova’da çok özel menüler ile unutulmaz tatları seçkin misafirlerle bir araya getiriyor.

Rixos Hotels’in Michelin Yıldızlı Şefleri, dünyanın farklı ülkelerinde farklı mutfak deneyimlerine sahip. Şeflerin, dünyanın ünlü restoranlarında deneyimlerinin yanı sıra, çeşitli sertifikaları da bulunuyor. Bu sezon yeni Premium Konsept’i yeniden tanımlayarak, eğlenceden konaklamaya, kişiye özel hizmetten çocuklara yönelik sürprizlere kadar pek çok yeniliği bir araya getiren Rixos Hotels,  gastronomide de pek çok yeniliği misafirlerine sunuyor.


Mutfağın Oscar’ı Michelin
Restoranlara ve şeflere yıldızlar, Fransız Michelin lastik şirketi tarafından veriliyor. Şirket 1900 yılında, karayolu seyahatini özendirmek amacıyla Fransa'nın görülecek yerlerini tanıtan bir rehber çıkarmaya karar verdi. Böylece seyahatler artacak ve lastikler aşındıkça da Michelin yeni lastik satacaktı. Michelin rehberlerinin ve Michelin yıldızlarının doğuşu bu hikayeye dayanıyor...Gastronomi konusunda derin bilgisi, merakı ve tecrübesi olan müfettişlerin gizlilik içerisinde yaptığı değerlendirme sonucu verilen Michelin Yıldızı, mutfak dünyasının oskarı olarak kabul ediliyor. Michelin yıldızlarının ömrü sadece bir yıl sürüyor. Her sene sonunda yapılan yeni değerlendirmeye göre Şeflerin mevcut yıldızları ellerinde tutup tutamayacağı belirleniyor. Michelin Şefler için heyecan bir ömür boyu sürüyor.

9 Haziran 2014 Pazartesi

İstanbul akademik turizm kongreleri başarıyla tamamlandı

Dünyanın en iyi turizm tezleri belli oldu


Anatolia dergisi (Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research) tarafından düzenlenen İstanbul akademik turizm kongreleri başarıyla tamamlandı. Dünyaca tanınmış turizm akademisyenlerinin katıldığı 7th World Conference for Graduate Research in Tourism Hospitality and Leisure ve 3rd Interdisciplinary Tourism Research Conference bilimsel etkinleri 4 Haziran 2014 tarihinde Kadir Has Üniversitesi Kongre Merkezi’nde yapıldı.


Anatolia dergisi (Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research) tarafından düzenlenen İstanbul akademik turizm kongreleri başarıyla tamamlandı. Dünyaca tanınmış turizm akademisyenlerinin katıldığı 7th World Conference for Graduate Research in Tourism Hospitality and Leisure ve 3rd Interdisciplinary Tourism Research Conference bilimsel etkinleri 4 Haziran 2014 tarihinde Kadir Has Üniversitesi Kongre Merkezi’nde yapıldı.


Eş zamanlı olarak gerçekleştirilen her iki kongrede toplam 265 bildiri ve üç panel düzenlendi. Kongrelere aralarında Prof. Dr. Brian Archer, Prof. Dr. Jafar Jafari, Prof. Dr. Muzaffer Uysal, Prof. Dr. David Airey, Prof. Dr. Cathy Hsu, Prof. Dr. Yvette Reisinger, Prof. Dr. Stephen Smith, Prof. Dr. Pauline Sheldon, Prof. Dr. Bob McKercher ve Prof. Dr. Chekitan Dev’in de bulunduğu çok sayıda tanınmış akademisyen kongrelere katıldı.


Dünya genelinde yüksek lisans ve doktora tezi hazırlayan öğrenciler ile nitelikli araştırmalara imza atan akademisyenlerin teşvik edilmesi amacıyla başarılı çalışmalar belirlendi. Bu yıl aşağıdaki kategorilerde ödüller verildi.

En iyi yüksek lisans tezi ödülü: Julia Giddy, Nelson Mandela Metropolitan University, Güney Afrika
En iyi doktora tezi ödülü: Oliver Chikuta, Midlands State University, Zimbabve
Abraham Pizam Özel Ödülü: Ali Bavik, Macau University of Science and Technology, Macau
Anatolia Dergisi 25. yıl özel ödülü: Tarik Doğru, University of South Carolina, ABD, Ercan Sırakaya-Türk, University of South Carolina, ABD, Muzaffer Uysal, Virginia Polytecnic Institute and State University, ABD

Brian Archer Özel Ödülü: Steve Pan, The Hong Kong Polytechnic University, Hong Kong, Barry Mak, The Hong Kong Polytechnic University, Hong Kong Kongrede ayrıca, dünyada turizm eğitimi ve araştırmalarına katkıda bulunmuş Prof. Dr. Brian Archer ve Prof. Dr. Abraham Pizam’a da teşekkür plaketi verildi. Kongre 7 Haziran, Cumartesi akşamı düzenlenen ödül töreni ile sona erdi. Bir sonraki kongrelerin 2016 yılında yapılacağı açıklandı.

Yüzde 35’e varan erken rezervasyon indirimleriyle Kıbrıs tatili fırsatları



Coral Travel & ODEON Tours, büyüleyici doğası ve cazip eğlence alternatifleriyle yaz aylarında seyahat için en çok tercih edilen noktalardan olan Kıbrıs’ta yüzde 35’e varan erken rezervasyon indirimleriyle tatil fırsatı sunuyor. Üstelik misafirlerine yepyeni hatlardan Kıbrıs’a direk uçma imkanı sağlayarak…Türkiye pazarındaki tüketiciye 2006’dan beri tatil hizmetleri sunan ODEON Tours, 2014 yılı itibarı ile faaliyetlerine OTI Holding’in global tur operatörü markası Coral Travel ile devam ediyor. Coral Travel & ODEON Tours’un, eşsiz doğası, tarihi mekânları, casinoları, restoranları, renkli cafeleri ve güneşin her zaman göz kırptığı güzel havasıyla en gözde tatil destinasyonlarından biri olan Kıbrıs’ta tatil için yüzde 35’e varan erken rezervasyon indirim fırsatları devam ediyor. Girne, Lefkoşa, Magosa ve bu şehirlerin barındırdığı büyülü tarih, lüks oteller ve eğlence Kıbrıs'ı eşsiz bir tatil destinasyonu olarak öne çıkarıyor.
Çok cazip tatil paketleri


Coral Travel & ODEON Tours’un otel paket fiyatlarında uyguladığı kampanyalar Kıbrıs’ın cazibesini artırıyor. ‘7 kal 6 öde’ , ‘minimum 3 gece 2 kişi kal 1 kişi öde’ veya ‘3 gece ve üzeri konaklamalarda hafta içi fiyatları uygulaması’ gibi kampanyalarla tatil fırsatı sunan Coral Travel & ODEON Tours’un önerdiği Kıbrıs otelleri, zor beğenen tatilseverlerin beklediği standartlarda hizmet veren oteller arasından seçiliyor.


Ünlü sanatçılarla sınırsız eğlence
Gece hayatı da oldukça renkli olan Kıbrıs’ta Coral Travel & ODEON Tours’un anlaşmalı olduğu tesislerde sahne alan birbirinden ünlü sanatçılar, programları ile misafirlere unutamayacakları anlar yaşatıyor. Kıbrıs’ta dünya mutfağından lezzetler sunan birbirinden şık restoranlar, cafeler ve barlar sevilen lezzetleri misafirlere sunuyor. Adada bulunan casinolar da renkli zamanlar geçirmek için alternatif bir eğlence kaynağı olarak öneriliyor.


Coral Travel & ODEON Tours misafirlerini yepyeni hatlardan Kıbrıs’a uçuruyor
Coral Travel & ODEON Tours 2,3,4 veya 5 gece konaklamalı, transferler dahil biletli Kıbrıs paketlerini misafirlerine çok avantajlı fiyatlarla sunuyor. Bugüne kadar misafirlerine İstanbul, İzmir, Ankara, Gaziantep, Adana, Antalya ve Hatay’dan Kıbrıs’a direk uçuş hizmeti sunan Coral Travel & ODEON Tours, artık Bursa, Kayseri ve Trabzon’dan da Kıbrıs misafirlerine direk tarifeli uçuş imkanı sağlamaya başladı. Bora Jet ile gerçekleştirilecek direk uçuşlara çok yakında Antalya ve Adana da eklenecek. Ayrıca Onur Air ile İstanbul Atatürk Havalimanı çıkışlı direk uçuşlar 100 TL’ den başlayan avantajlı fiyatlarla sunuluyor.

Vize derdi yok
Kıbrıs’a giriş;  T.C. vatandaşları için nüfus cüzdanı veya pasaport ile yapılabiliyor. Giriş çıkışlar için geçerli olmayan ehliyet, araç kiralamada zorunlu. Coral Travel & ODEON Tours, GSM hattının Türkiye’den gelmeden önce yurt dışı dolaşımına açtırılmasını tavsiye ediyor.

Coral Travel&ODEON Tours erken rezervasyon iptal sigortası imkanı da sunuyor
Coral Travel & ODEON Tours son dakikada çıkan bir engel nedeniyle tatilinin iptal olmasından endişe edenler için tatile 72 saat kalana kadar koşulsuz iptal hakkı sağlayan erken rezervasyon iptal sigortası yaptırma imkanı da sağlıyor. Tatil bedelinin sadece yüzde 1’i kadar bir tutar, yani 10-20 TL gibi bir rakam ödeyen misafirler; tatillerinin iptal olması durumunda paralarının tamamını, Coral Travel & ODEON Tours’un iş ortağı Allianz Sigorta güvencesiyle koşulsuz geri alabiliyor.

Coral Travel & ODEON Tours’dan her 100 TL'lik alışverişe 50 mil bonus
TÜRK HAVA YOLLARI’nın avantajlarla dolu özel yolcu programı Miles&Smiles’ın üyeleri, Coral Travel & ODEON Tours’dan gerçekleştirecekleri tüm Türk Hava Yolları uçaklı Kıbrıs paketlerinde her 100 TL harcama karşılığı 50 bonus mil kazanıyor.

Dedeman Konya e-şarj istasyonu ilk kuran otel oldu



Dedeman Konya, enerji verimliliğinin artmasına ve gürültü kirliliğinin azalmasına büyük oranda fayda sağlayan elektrikli araçlar için otel bünyesinde ‘’E-Şarj İstasyonu‘’ kurdu. E-şarj istasyonu, bölgede sadece Dedeman Konya’da bulunuyor.Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından verilen Yeşil Yıldız Belgesi’ne sahip Türkiye’deki ilk 10 otel arasında yer alan Dedeman Konya, çevreci uygulamalarına bir yenisini daha ekledi. Kolay erişilebilir, temiz ve güvenli olduğu kadar ekonomik de olan elektrikli araçların sahipleri artık Dedeman Konya’da bulunan e-şarj istasyonundan faydalanabilecek.


Dedeman Konya’nın çevreye dost ve duyarlı uygulamaları arasında elektrik, su ve enerji kullanımında çevreye zararlı maddelerin tüketiminin ve atık miktarının azaltılması, enerji verimliliğinin artırılması, tesisin çevreye uyumu, çevreye duyarlılık konusunda çalışanların bilinçlendirilmesi eğitimleri de bulunuyor. Çevreye duyarlı otel faaliyetlerinde öncü olmayı tercih eden Dedeman Konya çevreci uygulamalarına devam ederek çevre bilincini yaygınlaştırmayı hedefliyor.