14 Ocak 2015 Çarşamba

RAFFLES ISTANBUL ZORLU CENTER, DÜNYANIN EN İYİ 10 OTELİNDEN BİRİ SEÇİLDİ

Şehrin kalbinde yer alan konumuyla kısa sürede yerli ve yabancı misafirlerin öncelikli tercihi haline gelen Raffles İstanbul Zorlu Center, kendine pek çok saygın seyahat yayının “en iyiler” listesinde yer buldu. Conde Nast Traveler ve Tatler Travel Guide tarafından “2014’ün En İyi 101 Yeni Oteli” listesine seçilen,  Fodor’s Travel’ın ise “2014’ün En İyi 20 Yeni Oteli” sıralamasına giren otel, Luxury Travel Intelligence’ın “2014’ün En İyi 10 Lüks Oteli” sıralamasında da yerini aldı.



“Lüks ne yaptığınızla değil, nasıl hissettiğiniz ile ilgilidir” düşüncesiyle 127 yıl önce kurulan Raffles, beklentilerin üzerinde bir misafir deneyimi sunmak ve şehre yepyeni bir hizmet anlayışı getirmek üzere geçtiğimiz Eylül ayında İstanbul’daki otelinin kapılarını; moda, yemek ve sanatın yeni buluşma noktası Zorlu Center’da açtı. Raffles İstanbul Zorlu Center, açıldıktan sonra kısa süre içerisinde, Conde Nast Traveler ve Tatler Travel Guide tarafından “2014’ün En İyi 101 Yeni Oteli”,  Fodor’s Travel’da ise “2014’ün En İyi 20 Yeni Oteli” arasında gösterildi. Otel, saygın seyahat platformu Luxury Travel Intelligence tarafından da  “2014’ün En İyi 10 Yeni Lüks Oteli” arasında değerlendirildi.


Dünyanın en çok izlenen seyahat yayınlarından Conde Nast Traveler’ın websitesi CNtraveler.com’da, “2015’te Nerede Konaklamalısınız? – 2014’ün En İyi Yeni Otelleri” listesine giren Raffles İstanbul Zorlu Center’ın şehrin kalbindeki konumundan, sunduğu hizmetlerden ve eşsiz ortamından övgüyle söz edildi.Otel, İngiltere’nin en çok okunan kadın dergilerinden Tatler’ın, yılda bir kez yayınlanan rehberi Tatler Travel Guide’ dergisinin ‘’2014’ün En İyi 101 Oteli’’ listesinde de yer aldı.  Rehberde, Raffles İstanbul Zorlu Center’ın iç mekan tasarımına ve otelde yer alan sanat eserlerine değinildi.



Seyahat noktalarının seçimi ile ilgili en iyi önerileri ve seyahat için gerekli ipuçlarını paylaşan, seyahat severlerin en fazla izlediği platformlardan biri olan Fodor’s Travel (www.fodors.com), Raffles İstanbul Zorlu Center’ı, “2014’ün En İyi 20 Yeni Oteli” arasında gösterdi. Seçiminde, “Merkezi konumu, Türk hamamı, açık - kapalı havuzları ve iki Michelin yıldızlı şef Sergi Arola’nın restaurantı Arola ile…” ifadelerini kullanan Fodor’s tarafından belirlenen listede, İstanbul’dan sadece Raffles İstanbul Zorlu Center yer aldı.Lüks bir seyahat deneyimi planlayan ziyaretçilerin tercihi olan bağımsız platform Luxury Travel Intelligence (www.lti-members.com), uzman ekibiyle dünyada öne çıkan oteller, restoranlar ve gece hayatı ile ilgili bilgiler paylaşıyor. “2014’ün En İyi 10 Yeni Lüks Oteli” listesine, Türkiye’den sadece Raffles İstanbul Zorlu Center’ı alan Luxury Travel Intelligence, yalnızca üyelerine hizmet sunan ayrıcalıklı bir platform olma özelliği taşıyor.İstanbul’un modern, eklektik ve enerjik yeni yüzünün mükemmel bir ‘yansıması’ olarak, Boğaziçi, Adalar ve tarihi yarımadayı kuşbakışı gören konumuyla fark yaratan ve kısa sürede uluslararası bağımsız seyahat kuruluşlarının da dikkatini çeken otel konuklarına beklentilerin üzerinde bir hizmet ve deneyim vaad ediyor.

Raffles İstanbul Zorlu Center Hakkında:  127 yıl önce kurulan Raffles, yıllardır eşsiz deneyimlere ve unutulmaz anlara ev sahipliği yapıyor. Doğduğu şehir olan Singapur’da ikonlaşan Raffles markası; Dubai, Seyşeller, Kamboçya, Paris, Pekin, Hainan, Mekke ve Makati’de lüksün yeni tanımıyla konuklarını ağırlıyor. Seyahati bir varış noktası değil, bir deneyim olarak görenler için büyüleyici, heyecan verici ve şaşırtıcı hizmetler sunan Raffles; her konuda zevk sahibi, en iyisini isteyen ve “unutulmaz”ı arayanların tercihi. Raffles Istanbul Zorlu Center, Raffles otellerinin Türkiye’de ilk, Avrupa’da ise ikinci oteli. 49’u süit olmak üzere toplam 181 odası bulunuyor. Odalar 62 metrekareden başlıyor, süit odalarda 416 metrekareye kadar çıkıyor. Odaların büyüklüğü şehirdeki standartların üzerinde seyrediyor. Otelde Türk mutfağının çağdaş yorumlarını sunan Rocca Restaurant, efsanevi Long Bar, Writers Bar ve Lavinia Lounge’un yanı sıra, Michelin yıldızlı İspanyol şef Sergi Arola’nın “Arola” restoranı da yer alıyor.

Tüm odalara 24 saat kişiye özel hizmet görevlisi “butler”
Tüm odalarda giysi odası, zeminden tavana yükselen pencereler ve özel balkon
Banyoların tamamında entegre televizyon bulunan aynalar
Yatak başlarında fon olarak özgün sanat uygulamaları
Aydınlatma, klima ve perdelerin kontrol edildiği ve oda servisi yemek  menüsünün bulunduğu tablet
3000 metrekarelik, İstanbul’un en donanımlı spa merkezlerinden biri olan Raffles Spa
Açık ve kapalı yüzme havuzu
Helikopter ulaşımı için helipad

13 Ocak 2015 Salı

Ece ve Ozan Doğulu çifti Yeni Yaşlarını Yakın Dostlarıyla Birlikte Vue Lounge & Bar’da Kutladı

Ece ve Ozan Doğulu çifti yeni yaşlarını Hyatt Regency İstanbul Ataköy Oteli’nin 17. katında bulunan VUE Lounge & Bar’da ağırladıkları aile üyeleri ve yakın dostları ile kutladı.


Ece ve Ozan Doğulu çiftini doğum günü partilerinde tüm aile fertlerinin yanı sıra Kenan Doğulu ve Beren Saat çifti de yalnız bırakmadı. VUE Lounge & Bar’da  gerçekleşen Ozan ve Ece Doğulu çiftinin doğum günü partisi Neslişah Alkoçlar & Engin Altan Düzyatan, İdil Fırat, Selhan Aloğlu, Beyza Arslan, Tuncer Oztarhan, Burak Öztarhan, Moris Kohen, Ralph Tezman, Mehmet & Melisa Mutlu, Burcu Güneş, Burak Kut, Cihan Okan, İzzet Öz, Atilla Saral ve Ece Seçkin gibi sanat ve cemiyet dünyasının tanınmış isimlerini bir araya getirdi.  Yakın dostları ve aile fertleriyle Hyatt Regency İstanbul Ataköy Otelde konaklayan Ece ve Ozan Doğulu çiftine VUE Lounge & Bar’daki parti başlamadan kızları Arya ve Lila’dan keyifli bir doğum günü sürprizi geldi. Arya Doğulu’nun anne ve babası için seslendirdiği “Happy Birthday” şarkısı eşliğinde Hyatt Regency Istanbul Ataköy şeflerinin kendileri için özel tasarladıkları pastalarını kestiler.


İstanbul eğlence hayatına iddialı bir giriş yapan  Vue Lounge & Bar,  Ece ve Ozan Doğulu çiftinin doğum günü etkinliği ile kaplılarını açmış oldu. Bu özel parti Vue ‘de düzenlenen ilk etkinlik olurken Ece, Ozan Doğulu çifti ve misafirleri otelde ağırlandılar.


Ataköy sahil şeridinde yeralan, panaromik deniz manzarasına sahip, modern canlı ve samimi ortamı ile Istanbul’un dinamik yapısını yansıtmak için tasarlanmış Vue Lounge & Bar, misafirlerine yıllandırılmış özel fıçı kokteyller, Perulu Şefler tarafından hazırlanan ceviche ve Latin Amerkan tapasları ve mükemmel müzik eşliğinde rahatlama ve eğlenme imkanı sunuyor. Hyatt Regency Istanbul Ataköy Otelin 17. Katında yer alan, açık terasa sahip,  Pazartesi ve Salı günleri dışında her gün 17:00-02:00 saatleri arasında hizmet veren mekan, İstanbul eğlence hayatının en çok tercih edilen mekanlarından biri olacak.


Beyoğlu’nun En Güzel Abisi Ahmet Ümit Pera Palace Hotel Jumeirah’ta

Tarihi mimarisi ve mistik atmosferi sayesinde dünyaca ünlü sanatçılara ilham veren Pera Palace Hotel Jumeirah, 22 Ocak 2014 tarihinde gerçekleşecek “Perşembe Buluşmaları” kapsamında Türkiye’nin en iyi polisiye yazarı Ahmet Ümit’i ağırlayacak. Polisiye romanlarıyla edebiyat dünyasına yeni bir soluk getiren Ahmet Ümit, bu söyleşi ve okumada kentlerin gizli tarihlerinden eserlerinin sihirli dünyasına, edebiyatseverleri keyifli bir seyahate çıkaracak.


Kültür ve sanat etkinlikleriyle dikkat çeken Pera Palace, İstanbul ve özellikle Beyoğlu ile özdeşleşen Ahmet Ümit’i edebiyat tutkunlarıyla,  Orient Bar’da buluşturacak. Beyoğlu'nun En Güzel Abisi, Sultanı Öldürmek, When Pera Trees Whisper, Aşk Köpekliktir, Beyoğlu Rapsodisi ve Kukla gibi eserleriyle şehir efsanelerine bambaşka bir tat getiren Ümit, 15:00-17:00 saatleri arasında, konuklarla edebiyat dolu bir sohbete imza atacak.

NERELİSİN? NİMRİLİYİM !

NİMRİ KÖYÜ GERÇEK ADINA KAVUŞTU
Elazığ - Keban'a bağlı Nimri köyü, yerleşim yerlerinin adının Türkçeleştirilmesi politikası sonucu son yüzyılda ismi değiştirilen binlerce yerleşim yerinden biri. Köyün asırlardan beri NİMRİ olan ismi 70'li yıllarda köylülere sorulmadan idare tarafından değiştirildi. Üstelik kıt su kaynaklarına sahip olan köye ironik bir biçimde “PINARLAR” adı verildi. Ancak 70'li yıllardan bu yana Nimri ismi hafızalardaki, dillerdeki, yöredeki, sözlü tarihteki varlığını korudu.


1,5 yıl önce yönetimini daha genç ve aktif bir kadronun devraldığı, merkezi İstanbul’da bulunan ve Keban Pınarlar Köyü Dayanışma Derneği ismini taşıyan derneğimiz, Nimri isminin köye iade edilmesi konusunda harekete geçilmesi için kamuoyu yaratma çabalarına girişti. Köy Dayanışma Derneğimiz bu amaçla, köyümüzün gerçek ismini tekrar kazanması için Ekim 2013'te " NERELİSİN ? NİMRİLİYİM " başlıklı bir imza kampanyası başlattı. Köyden, İstanbul'dan, Ankara'dan, Adana'dan, Bursa'dan ve farklı bölgelerden kampanyaya çok sayıda imza geldi. Derneğimiz tarafından toplanan imzalar resmi başvurunun yapılması amacıyla, kampanyaya destek veren köy muhtarlığına teslim edildi. Köy muhtarlığı Mayıs 2014'te yetkili idari birimlere iletilmek üzere Keban Kaymakamlığı’na resmi başvuruda bulundu. Yapılan başvuru Aralık 2014’te idare tarafından kabul edilerek, Nimri ismi tekrar resmi olarak tanındı. Böylece NİMRİ GERÇEK ADINA KAVUŞTU.

Bir ismin tanınması, taşıdığı zaman, mekan, dil ve toplumsal belleğinin tanınmasıdır. Bu bakımdan köyümüzün gerçek isminin tekrar kazanılması büyük önem taşıyor. Bu sevindirici haberi kamuoyu ile paylaşmaktan mutluluk duyuyor, isimleri idari makamlar tarafından değiştirilmiş diğer yerleşim birimlerinin de en kısa zamanda gerçek isimlerine kavuşmalarını diliyoruz.Nimri isminin geri alınması için aktif olarak çaba gösteren Nimri Muhtarlığı’na, tüm köylülerimize, canı gönülden destek veren dostlarımıza, komşu köylere ve kasabalara yürekten teşekkür ediyoruz. En kısa zamanda Derneğimizin adının da Nimri olarak değiştirilmesi için gereken işlemleri başlatacağız. Her yaz "Nimri'ye Hep Birlikte" ismiyle düzenlediğimiz toplu köy seyahati sırasında Nimri tabelasını tüm Nimrililerle birlikte köy girişine asmak dileğiyle…

12 Ocak 2015 Pazartesi

JOLLY TUR KIBRIS'TA BÜYÜK BULUŞMAYI GERÇEKLEŞTİRDİ

Jolly Tur, 320 acentasıyla Kıbrıs’ta bir araya geldi. Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, müşteri memnuniyeti, yenilik ve yatırım enstrümanlarıyla 28 yıl boyunca belirledikleri tüm hedeflere ulaştıklarını belirterek, Jolly Ailesi’nin yeni ofisler ve yeni bayiliklerle daha da büyüyeceğini açıkladı. Vardar, 2015 yılına da Türkiye’nin önemli noktalarına yeni ofisler ve yeni bayilikler vererek Jolly satış ağını daha da büyüterek girdiklerini söyledi


Turizm sektörünün yenilikçi ve müşteri memnuniyetine odaklanan ismi Jolly Tur, 6 Ocak 2015 - 9 Ocak 2015 tarihleri arasında yurt genelindeki acentalarıyla “değerlendirme ve motivasyon toplantısı” düzenledi.Jolly Tur yönetimi, Kıbrıs Acapulco Resort & Convention & SPA’da Türkiye genelindeki 320 acentasının temsilcileri ve aileleri ile bir araya geldi. 3 gün süren organizasyona Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Vardar, Genel Müdür Figen Erkan ile birlikte tüm departman müdürleri ev sahipliği yaptı.


Toplantının açılış konuşmasını yapan Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, 2014 yılı için belirledikleri büyüme, yatırım, müşteri memnuniyeti ve inovasyon hedeflerine ulaştıklarını vurgularken, 2015 yılı için belirledikleri yüzde 25’lik büyüme hedefine doğru satış acentaları ve 3.000 kişiyi aşkın Jolly Ailesi ile birlikte emin adımlarla ilerlediklerini söyledi. Bu ağın giderek büyüyeceğine dikkat çeken Mete Vardar, Türkiye’nin önemli noktalarına yeni acentalıklar vereceklerini ve yeni ofisler kuracaklarını açıkladı. Vardar, şöyle konuştu: “28 yıldır olduğu gibi bu yıl da ödüllerle kanıtladığımız yüzde 100 müşteri memnuniyeti ve trend yaratacak yeniliklerle hedeflerimize ulaşacağız. Sürekli yükselen başarı grafiğimizde Türkiye’nin her noktasında yer alan 500’ü aşkın acenta ağımızla biz, Türkiye’nin en büyük ve başarılı ailelerinden biriyiz.


Acentalarımızın Jolly Tur Ailesi’ne kattığı değer ve güçle birlikte ‘tüm Türkiye’ye tatil yaptırmak’ misyonumuz ve hedefimiz doğrultusunda çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Daha önceki yıllarda olduğu gibi bu misyonu gerçekleştirirken müşteri memnuniyeti ve trend yaratan yenilikler; ana enstrümanlarımız olacak.”


2 yılda sadece teknolojiye yaptıkları yatırımın 7 milyon TL’ye ulaştığını, müşteri talebiyle 20 olan AVM ofis sayısını 35’e yükselttiklerini ve en üst teknoloji ile donattıkları call center kapasitelerini 100 kişiye çıkardıklarını belirten Mete Vardar, 2015 yılının Türk Tatilcinin yılı olacağını vurguladı.
Diğer yandan Jolly Tur’un departman müdürleri de 2014 yılının genel  değerlendirmesinin yanı sıra 2015 planlamaları konularında 320 acentayla görüşmeler yaptı.
Toplantıların ardından düzenlenen gala gecesinde “en iyi çıkışı yapan”, “en çok ciro yapan” ve “Jolly Tur’la 5 yılı aşkın süredir birlikte çalışan” acentalara plaketleri verildi.



KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI’NDAN İLETİŞİM MERKEZİ “176”



Kültür ve Turizm Bakanlığı “176” iletişim merkezi ile 40 milyona yaklaşan yerli ve yabancı turistin şikayet ve önerilerine cevap veriyor.Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın başlattığı uygulama ile 40 milyona yaklaşan yerli ve yabancı turist, şikâyet ve önerilerine cevap alabiliyor. Sektör temsilcilerinden alınan bilgiye göre oluşturulan iletişim merkezinde, www.alo176.gov.tr web adresinden ya da “176” çağrı merkezinden 7/24 “Canlı Destek” ve “Başvuru Sorgulama” hizmetleri veriliyor. Ayrıca, akıllı telefon uygulaması ile de başvuru sorgulaması yapılabiliyor.
“ 7/24” hizmet veren canlı destek hattı Türkçe İngilizce seçenekleri ile sorulara cevap alma imkânı sunuyor”

Çağrı merkezinde, gelen turistlerin ülkemizle ilgili soruları, bilgi talepleri ve yaşanılan anlık sorunlar, şikâyetler iletişim merkezi tarafından Türkçe veya İngilizce dil seçenekleri ile yanıtlanıyor. İlgili birimlere anlık olarak iletilen talepler, yerli ve yabancı tüm turistlere erişmek istedikleri bilgilere doğru ve hızlı bir şekilde ulaştırıyor.

Hizmet memnuniyeti sağlamak amacı ile başlatılan faaliyetlerde, Bakanlık hizmetlerini daha etkin ve verimli bir şekilde yürütebilme hedefleniyor. Aynı zamanda ziyarete gelen yerli ve yabancı turistlerin yaşadıkları anlık sıkıntıların da önüne geçmeyi amaçlayan “176” çağrı hattı bulunduğunuz yer ile ilgili bilmek istenilenlere hızlıca cevap alınmasını sağlamayı amaçlıyor.

Sektör temsilcilerinden edinilen bilgiye göre; kurulan İletişim merkezi, hizmete başladığı andan itibaren 15.000’den fazla kullanıcının bakanlık hizmetlerine ilişkin şikâyet, soru ve görüşlerini nihayete erdirdi. Bunun yanı sıra, iletişim merkezinden Kültür ve Turizm Bakanlığı mevzuatında yer alan tüm konular hakkında bilgi alınabiliyor. Gerekli durumlarda ise iletişim merkezi yetkilileri tarafından yönlendirme sağlanıyor.

“Turist Memnuniyetini Artıracak”
Bakanlığın kontrolü altındaki kültür varlıkları, müzeler, turizm tesisleri, otel, restoran, seyahat acentaları hakkında gelen şikâyet, ihbar ve önerilerinde değerlendirildiği çağrı merkezi hizmeti, sektör temsilcilerine göre turist memnuniyetini de artıracak nitelikte olduğu yönünde.

11 Ocak 2015 Pazar

Mantı Keyfi Kavacık Şubesi, görkemli bir törenle açıldı

Mantı Keyfi "En iyi mantıyı anneler yapar, sonra biz!" sloganıyla hizmet veriyor. Türkiye genelinde 16 franchise şube ile hizmet veren Mantı Keyfi'nin Kavacık Şubesi, 3 Ocak tarihinde görkemli bir törenle açıldı.


Kavacık’ta açılan franchising şubenin görkemli açılışına, İpekyolu Kuyumculuk ve Shura Otel Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Kaygısız, Mantı Keyfi kurucu ortakları Mukadder Aksoy ve Yakup Aksoy ile iş ve sanat dünyasından önemli simalar katıldı. Açılışta ikram edilen Lahana Soslu Kızarmış Hamsili Mantı, damaklarda çok özel bir tat bıraktı. Coşku dolu törene, Semih Aytaç kemençesiyle renk kattı.


Kurucu Ortaklar Yakup ve Mukadder Aksoy'un, Kavacık'da 2005 yılında evlerinin 5 m2 mutfağında başlattıkları Mantı Keyfi, faaliyetleri yenilenen konsept ve menüyle daha çok müşteriyle aynı semtte buluşuyor. "Mantıdan, Fast Food tarzı franchise marka oluşturan firma” olarak yiyecek sektöründe tanınıyor. Mantı Keyfi, önümüzdeki günlerde, Ankara, Bursa, Adana, Bodrum, Marmaris, Diyarbakır, Samsun ve Trabzon'da franchise zincirine yeni halkalar eklemeyi planlıyor.

Mantı Keyfi Kavacık Şubesi
Ayten Durna
Adres: Çubuklu Mah. Vatan Cad. Öztürk Sok.No:29/A
Kavacık Beykoz İstanbul
Telefon: 0216 693 07 93

Mantı Keyfi
Maya Gıda San. Tic. ve Paz. Ltd. Şti.
Reşadiye Bağlar Cad. No:7 Beykoz istanbul
Tel: 0216 425 51 78

9 Ocak 2015 Cuma

TURİZMCİLER UMUT ÇAKIRHAN İSMİNDE BİRLEŞTİLER

Türkiye Turizminin Kültürel Miras bölümünde uzun yıllardır çalışan bir kişi olarak bugün, “Gelişmiş Ülke Türkiye”  için kilit taşı olan fakat bilinçli olarak ön plana çıkarılmak istenmeyen bir saha hakkında yazmak istiyorum. Gereken önem verilmediği gibi sanki bilerek ve istenerek göz ardı edilen bir saha. TURİZM.

Türkiye’de de, 80’li yıllardan sonra turizm büyük bir gelişme göstermiş ve ülkenin ekonomik sıkıntılar yaşadığı ağır dönemlerde dahi büyük bir döviz girdisi sağlayarak dış açıkların giderilmesinde, işsizliğin azaltılmasında, ödemeler bilançosunun iyileştirilmesinde önemli bir paya sahip olmuştur. Aklı yeten herkes, turizmin Türkiye ekonomisi içindeki yeri ve önemini, gelişimini ve temel ekonomik büyüklükler açısından durumunu analiz edebilecek niteliktedir. Turizmin sadece bikinili turistler olarak algılanmaması gerektiğini ise bu sektörün içinde dirsek çürütmüş turizmciler yıllar boyu hükümetlere anlatmaya çalışmışlardır. Durum ortada..
Türkiye’ye deki turizm çeşitliliği, gelen toplam yabancı turist sayısı, turizm geliri, turist başına harcama, turizmin milli gelir, ihracat ve toplam yatırımlar içindeki payı ile turizm tesis ve sayısını içeren söz konusu tüm veriler; turizmin 80’li yıllardan günümüze çok büyük bir gelişme kaydettiğini ve Türk ekonomisinin en önemli sektörlerinden biri olduğunu göstermiştir. Buna rağmen, hükümetlerin hatalı ve özensiz tutumları Turizm sahasına çok acı yansımıştır.

Turizm gelirleri ile turist sayısının daha da arttırılması, tarihsel zenginliğimizin ön plana çıkarılması, her bir köşemizin butik bir kişiliğe sahip olması açısından çevreyle uyumlu, rekabetçi ve sürdürülebilir politikalar izlenebilirse, Türkiye’nin ileri yıllarda uluslararası turizm gelirinden çok daha fazla pay alması mümkün olacaktır. Bu da, toplumsal refahı en kısa sürede yükseltecektir inancım hala kuvvetli. 

Ülkemizde turizm, milyonlarca etkileşimin bir arada ortaya çıktığı, kendine özgü tarihi ve dili olan ve çok sayıda insanın katıldığı bir kitle hareketi niteliğini kazanmıştır. Uçak şirketleri, deniz yolları, tren, kiralık araba şirketleri, seyahat pazarlamacıları ile sorunlara çare bulan kişiler, pansiyonlar, restoranlar ve toplantı merkezleri gibi kimi büyük kimi küçük iş kollarından oluşan 81 farklı alt sektörle bağlantılıdır ve bünyesinde daha farklı yüzlerce yan kuruluşu barındıran bir şemsiye görünümündedir. Ayrıca turizm, günümüzde telekomünikasyon ve enformasyondan sonra 21. Yüzyıla damgasını vuran, dünyanın üç temel hizmet sektöründen biri durumundadır. 

Yükselen refah düzeyine paralel olarak, seyahate ayrılan gelirin ve ulaşım olanaklarının artması ile büyüyen turizm pastasından en yüksek payı almak için turist çeken ülkeler arasındaki rekabetin de buna paralel olarak artacağı öngörülmektedir. Yani turizmin, eğer doğru devlet politikaları ile ülke ekonomisine çok büyük katkılar sağlayarak, kalkınmada önemli bir rol üstlendiğini belirtmek yanlış olmayacaktır. 
Turizm Sektörünün hükümet politikasının içerisinde doğru ve kuvvetli bir temsil ile dikkat çekeceğine inanıyorum. Fakat TBMM de aktif turizm sektöründen vekillerimizin sayısının çok az oluşu bu kamuoyunun sesinin cılız çıkmasına neden olduğu inancındayım. 

Bu günlerde beni bu sahada mutlu eden bir gelişmeyi sevinçle yakından takip ediyorum. Turizm sektörünün duayenleri, 2015 seçimlerinde TBMM de bir temsilcilerinin olabilmesi için kollarını sıvamış gözüküyorlar. 

Adayları yıllardır turizmin içinde yönetici pozisyonunda çalışmış, 2004 den itibaren 35 bin kişilik “Profesyonel Turizm Yöneticileri Birliği” nin kurucusu ve başkanı, TURKK - Turizm Kümelenmesi İnisiyatif Grubunun kurucusu, TurizmLive ve Voice of Turkey ( Türkiye’nin Sesi) haber portalının sahibi ve daha buraya sığdıramayacağım birçok özelliği yanında aktif siyasetin içinde yıllardır bulunan Sayın Umut ÇAKIRHAN beni adı gibi çok umutlandırıyor. 

Genç, dinamik ve donanımlı kişiliği ile bu yolda akılcı çözümler üreterek, mensubu bulunan Turizm ailesine büyük katkılar sağlayacak ve Türkiye’nin turizmine bakışına büyük gelişmeler kaydedeceğine inancım sonsuz. Kendisini bu yolda her anlamda destekleyen ve yanında olan değerli kişiler kendisine olan güvenimi bir kat daha artırmaktadır. Bugün sadece güvenebileceğimiz politika üretenlere ihtiyacımız olduğu bir zamanda ilaç gibi geliyor..


Umut Çakırhan adaylığını şöyle açıklıyor ‘’Ben bir amaç ve vizyon ile yola çıktım, Türk turizmini hak ettiği temsil noktasına taşımak, tüm paydaşların ortak aklı ile yasal düzenlemeleri oluşturmak ve 10 milyon kişiye iş ve aş sağlayan 35 milyar dolar döviz girdisi sağlayan sektörümüzün hak ettiği yere getirmek için. Bu göreve milyonlarca turizm çalışanımız ile yatırımcımızla, emeklimizle, alt ve yan sektörlerimizle beraberce talibiz’’


Sektörün köşe taşlarından Umut Çakırhan’a olan desteklerini ifade etmelerini istedik;
Sayın Mustafa YAHYAOĞLU (Diske bağlı Devrimci Turizm İşçileri Sendikası Genel Başkanı),’’Temsilde adaletin sağlanması turizm sektörünün temsilinin sağlanması ile gerçekleşebilir, Umut bey gerek bilgi yeterliliği, gerek donanım ve eğitimi ile mecliste bu denli büyük bir sektörü temsile uygundur. Umut bey’in başarısı her turizmci gibi benimde isteyimdir ve desteğimi kendisi için daima vardır’’ 


Cem POLATOĞLU (Turizm Köşe Yazarı, TURSAB eski başkan adayı) Bence Umut Çakırhan yalnızca CHP'li turizmciler tarafından değil tüm turizmciler tarafından desteklenmelidir. Otelcisi. Rehberi. Esnafı. Taşımacısı, acentesi, esnafı... Sonuçta aynı gemideyiz. Ancak davul bizde tokmak başkasında. Haydi, gemimizin dümenini de tokmağıda emanet edeceksek turizmcilere emanet edelim. Şimdi birlik zamanı, şimdi Umut Çakırhan’ın çevresinde birleşme zamanı, sandıkta onu destekleme zamanı’’

Hakkı GUMUŞTAŞ (Kültür Kentler Birliği Başkanı)’’Kültürel vizyonu az ya da olmayan, bırakın kitap yazmayı okumayı bile akıl edemeyenlerin, Türkiye’de sanatın-sanatcının yazarın, çizerin halini anlaması mümkün değildir. Umut ÇAKIRHAN Türkiye’de kültürel erezyonu durdurabilecek güçlerden biri olacaktır. Umut bey yazardır edebiyatçıdır, üstelik yeni değil edebiyatçı olma özelliğini atalarından     
 alır V.Nail Çakırhan’ın kaleminin gücünü taşıyor sanki içinde’’

Pınar ÇAMLAR (Marmaris HK derneği başkanı),  Sayın Umut Çakırhan  meclis çatısı altında biz turizmcilerin sorunlarının gerçek anlamda tartışılıp çözümler üretildiği bir mekanizma kurmamızın zamanı geldi. Dileğim Umut Çakırhan gibi vatansever ve onurlu daha pek çok turizmcinin meclise girmesi ve bizleri temsil ederek sorunların çözümü için çalışmalarıdır. Biz azınlık değiliz gerçekten büyük bir ekonomik gücüz hem de toplumsal gücüz. Fakat hep göz ardı ediliyoruz. Para kazandıran turizmcilerin mecliste sesi gür çıkmalı. Umut Bey’i sonuna kadar destekliyorum ve geleceğimiz için umut olduğuna inanıyorum. Çünkü kazanan tüm turizm camiası olacak’’

Nejat TURER (PTYB Profesyonel Turizm Yöneticileri Birliğini Yönetim Kurulu Üyesi)’’ Sektörümüzdeki herkesin koşulsuz bir şekilde, ulaşabildikleri her platformda desteklenmesi gereken bir adaydır Umut Çakırhan. Bunun için her zaman yanınızdayız... Sektörünü ve işini severek yapan her kişinin Umut Bey’in yanınız da olacağına inancım sonsuz’’

Nazmi BULDANLIOĞLU (Lefke Ünv. Turizm Otel İşl. Öğretim Görevlisi)’’ Bir değil 5, beş değil 10, on değil 20 Milletvekilimiz olmalı, Umut Çakırhan turizmciler için bu yolu açmış göstermiş hedefini ortaya koymuş, bildiğim- güvendiğim bir turizmci kardeşimdir, ona destek olmak turizmcinin ve turizmin gelişmesine destek olmaktır’’

Nevin Kalafatoğlu (Turizmci-Köşe yazarı)  ‘’Sektörün içinde bir bilen olarak mecliste olması bize güç verecek ayrıca bunca sıkıntılı günlerdeyken ülkem vatanım deyip bağrına taş bağlayanların kıymetini bileceğiz elbet. Bu kişi Umut Çakırhan dır. Her şartta nerede olursanız olun destekcisiyim, hem eğitimci yönünü ile milletvekilliği görevin de de örnek davranışlarda olacak ender insanlardan biri olacaktır Bunun için bir lider seçtik ve Umut Çakırhan’ın çevresinde toplandık’’ 


Sonuç olarak, Dünya turizminin odak noktalarından birini oluşturan Türk turizminin bundan sonraki amacı, büyüyen dünya turizm pazarındaki payını daha üst seviyelere çıkarmak olmalıdır. 

Bu durumda turizm, günümüz de döviz girdisini artırıcı ve istihdam sağlayıcı özellikleriyle ulusal ekonomiye katkıda bulunan, uluslararası kültürel ve toplumsal iletişimi sağlayıcı ve bütünleştirici etkisi ile dünya barışının korunmasında büyük payı olan bir sektör olarak daha etkin politikalarla ulusal düzeyde yönetilmelidir. Bu konuda Sayın Umut ÇAKIRHAN’a güveniyor ve sonuna kadar destekliyorum..

Haber: Y.Müh. İpek Dilek ALP - BM Uzman Liderler Eğitmeni



Gurme burger sektörü, Burger Break markasının yükselişine tanıklık ediyor

Ankara’da doğdu, hedefi New York
Başkent olduğu günden bu yana birçok ünlü markaya ev sahipliği yapan Ankara, son 2 yıldır da Yücelen Grup’un fast food sektörüne kazandırdığı Burger Break markasının yükselişine tanıklık ediyor. Küçük bir Anadolu kasabası iken Başkent olan Ankara, yıllar içinde modern yaşamın ihtiyaçlarını karşılayacak her türlü mekanı bünyesine katmayı başardı. Cumhuriyetin ilk yıllarında birbiri ardına açılan batı tarzı restoranlar, müdavimleri devlet adamları ve siyasetçilerle birlikte anılır oldular.


Karpiç’in adı Büyük Önder Atatürk’le; RV’nin adı 2. Cumhurbaşkanı İsmet İnönü ile bütünleşirken, Süreyya Gazinosu ile Yüksel Palas, 3. Cumhurbaşkanı Celal Bayar ve eski başbakanlardan Adnan Menderes’in tercihi oldu. Başkent Ankara, son yıllarda da aralarında Big Chefs, Tadım Pizza, Quick China gibi markaların bulunduğu birçok ünlü zincir restoranın doğduğu kent olarak dikkati çekti. Bu markalara son alarak, faaliyet gösterdikleri her sektörde zirvede yer almalarıyla tanınan Yücelen Grup’un, 2 yıl önce Başkentlilerle tanıştırdığı Burger Break eklendi. Gurme burger sektörüne iddialı bir giriş yapan ve kısa sürede şube sayısını 4’e yükseltmeyi başaran Burger Break’ın 5. şubesi de bu ay Bahçelievler’de açılıyor. Yücelen Grup, sunum ve lezzet farklılığı ile dikkati çeken Burger Break markasını, franchise uygulamasıyla önce Türkiye geneline, ardından da yurt dışına taşımayı hedefliyor.

Yücelen Grup’un Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hakan Yücelen, gurme burger pazarına 2013 yılında iddialı bir giriş yapan Burger Break’in doğuşunu ve markalaşma sürecini anlatırken, markanın temelinin, Türk siyasi tarihinin önemli simalarından merhum Rüştü Kazım Yücelen’in ailesinin yıllardır süregelen bir gurme geleneğine dayandığını ifade etti. Hakan Yücelen, kardeşlerden Mustafa Yücelen’in ABD’deki eğitimi sırasında keşfettiği, ancak alışılmışın çok ötesinde bir lezzet taşıyan burger menüsünün babası Rüştü Kazım Yücelen, ağabeyi Ali Yücelen ile aile bireyleri, özellikle de çocuklar tarafından çok beğenilmesi üzerine Burger Break markasının doğduğunu vurguladı.
Gece gündüz çalışarak, burgeri, belli bir yaş grubuna hitap eden fastfood ürünü olmaktan çıkarıp, 7’den 70’e herkesin tüketebileceği yemeğe dönüştürmeyi amaçladıklarını bildiren Yücelen, şöyle dedi:

“Olmazsa olmazımız doğallıktı. Hem etin iyisini, hem baharatın doğalını kullanıp, lezzeti ve görünümü hayran bırakacak menüler oluşturduk. Hedefe ulaşmak için paradan kaçınmadık, mutfak ustalarının en iyileriyle çalıştık. Araştırmalarımız sonucu, burgerimize en uygun eti Konya yöresinde bulduk. Köftesini sadece doğal baharatlarla zenginleştiriyoruz, öyle ki tuzun bile doğalını kullanıyoruz Menüyü de, 18 ayrı burgerin yanı sıra sandviç, tost, atıştırmalık tabak ve tatlı ile çeşitlendirildik.”

Dünya markası olmayı hedeflediklerinden, yurt dışında da kolay telaffuz edilebilmesi amacıyla Burger Break isminde karar kıldıklarına işaret eden Hakan Yücelen, Ankara yapılanmasını 2015’te tamamlayarak franchise yoluyla önce yurt içinde ardından da yurt dışında şubeler açmayı hedeflediklerini bildirdi.Burger Break lezzetinin yaratıcısı Hakan Yücelen, hikayenin finali için adres olarak New York’u gösterirken, şu iddialı ifadeleri kullandı:“Burger Break lezzet testleri son aşamalarına gelmişti, iş gereği yurt dışına çıktım. Neredeyse tümAvrupa’yı gezdim, döndüğümde ‘Arkadaşlar Avrupa’nın en güzel, en lezzetli burgeri bizde’ dedim. Gerçekten de içten dile getirdim bu iddiayı. Sonra yolum New York’a düştü, oradan döndüğümde ekibi topladım. ‘Dünyanın en iyi burgeri bizde. Sahip çıkın, yakın zamanda bu lezzet bizi dünya markası yapacak’ dedim. Son derece iddialıyım. En büyük hedefim New York’ta burger satmak. Bunu da başaracağım.”


Setur Sömestirde Keyifli ve Eğlenceli Tatil Alternatifleri Sunuyor

Setur Yurtiçi ve Yurtdışı Turlar Müdürü Yeşim ÖZALTAY, sömestir tatil seçeneklerini değerlendirdi.Ayrıcalıklı tatili alternatif seyahat olanaklarıyla birleştiren Setur, sömestirde seyahat severlere birbirinden güzel seçenekler sunuyor. Yarıyıl tatil seçeneklerini değerlendiren Setur Yurtiçi ve Yurtdışı Turlar Müdürü Yeşim ÖZALTAY, yurtiçinde Kartalkaya, Uludağ ve Palandöken’i önerdi. Yurtdışında Alp’lerdeki kayak destinasyonları, sıcak bölgeler ve klasik destinasyonların tercih edildiğini dile getirirken; gemi turlarında ise Akdeniz bölgesi, Karayipler ve Güney Amerika gibi sıcak yörelerin ülkemizden turist alacağını belirtti.


Yurtiçinde En Çok Tercih Edilen Bölgeler; Kartalkaya, Uludağ ve Palandöken Oldu

Sömestirde yurtiçi paket turlarında Kartalkaya, Uludağ ve Palandöken’de bulunan kayak merkezlerini öneren Yeşim ÖZALTAY, yarıyıl tatilinde daha ılıman hava koşullarını tercih edenler için ise yurdun güney bölgesinde bulunan otellerde % 25’e yakın indirim sunduklarını dile getirdi. Yurtiçi tatili planlayan tatilcileri uyaran ÖZALTAY, doluluk oranı çok yüksek olduğu için kalan son yerlerin kısa zamanda tükeneceğini belirtti. Sömestiri kar tatili fırsatına dönüştürmek isteyen aileler için fiyatlar Setur’la 1.000 TL ile 4.000 TL arasında değişiyor.

ÖZALTAY: “Sömestirde grup organizasyonu olarak 400, münferit seyahat edecekleri ise 200 olarak öngörüyoruz”

Sömestir tatilinde yurtdışına çıkacak olan tatilciler tercihlerini ağırlıklı olarak kayak merkezleri, sıcak bölgeler ve klasik destinasyonlarından yana kullandı. Kayak bölgeleri olarak Alpler’de Fransa, Avusturya ve İtalya tercih edilirken, sıcak rotalardan Uzakdoğu, Güney Afrika, Küba ve Güney Amerika tercih edildi. Vazgeçilemeyen destinasyonlardan Batı - Doğu Amerika, İtalya ve Dubai bölgeleri ise yine ağırlıklı olarak ziyaret edilen bölgeler olacak. Bu turların fiyat aralıkları kişi başı 627 € ile 6.997 € arasında değişiyor.

Kayak merkezleri, sıcak bölgeler ve klasik destinasyonların dışında önerilerde bulunan Setur Yurtiçi ve Yurtdışı Turlar Müdürü ÖZALTAY, Viktorya Şelaleri, Patagonya ve Laponya’nın da görülmek için en uygun dönemlerden biri olduğunu belirtirken, “Sömestirde grup organizasyonu olarak 400, münferit seyahat edecekleri ise 200 olarak öngörüyoruz. Kontenjanlarda müsaitlik olması halinde Uzakdoğu, Güney Amerika, Güney Afrika, İtalya ve Dubai’ye son haftaya kadar rezervasyon yapılabiliyor ancak tatilcilere Avusturya, Fransa ve Amerika destinasyonlarında vize sürecinin gözetilmesini öneriyoruz.” dedi.

ÖZALTAY; “Misafirlerimize gemi turlarındaki kontenjan azlığı sebebiyle erken rezervasyon yapmalarını tavsiye ediyoruz”

Sömestir tatili döneminde gemi seyahati planlayan tatilciler çoğunlukla Akdeniz bölgesi, Karayipler ve Güney Amerika gibi sıcak yöreleri tercih etti. Yarıyıl döneminde gemi ile yurt dışına çıkacak tahmini misafir sayısının 160 olduğunu belirten Yeşim ÖZALTAY; “Tatil kapsamında gemi seyahatinde özellikle vize sorunu yaşamak istemeyen misafirlerimize en çok tercih edilen bölgelerden biri olan Güney Amerika’yı ve Kanarya Adaları’nı öneriyoruz. Gemi turlarındaki kontenjan azlığı sebebiyle erken rezervasyon yapmalarını tavsiye ediyoruz. Biz de hali hazırda erken rezervasyon avantajı bulunan paketlerimizin satışına devam etmekteyiz.” dedi. ÖZALTAY ayrıca, turun kalkış tarihinin yakınlığına göre vize işlemlerinin uzun sürebileceğine dikkat çekerek tatilcileri bu doğrultuda rezervasyon yapmaları konusunda öneride bulundu.

Setur sömestir gemi seyahatlerinde 899 €’dan başlayan 12 günlük özel tur paketleri ve 650 €’dan başlayan 1 haftalık uçak hariç Karayipler gemi paketleri sunuyor.


Türk Hava Yolları “En İyi Kurumsal Yönetim” ödülüne lâyık görüldü

Türk Hava Yolları, Ethical Boardroom tarafından Avrupalı Havayolları kategorisinde 2015 yılının  “En İyi Kurumsal Yönetim”  ödülüne lâyık görüldü. Üyelik bazlı aylık dergi ve web sitesi olarak hizmet veren; liderlik, etik ve uyum, hissedar ilişkileri, aktivizm ve risk yönetimi stratejileri gibi  kurumsal yönetim uygulamalarının global ölçekte takibi ve analizi konusundaki üstün performansıyla tanınan Birleşik Krallık menşeli Ethical Boardroom,  Avrupa ve Afrika’da 2015 yılının sektörel bazda en iyi kurumsal yönetime sahip şirketlerini açıkladı.

Havacılık sektörünün ilk defa bu yıl dâhil edildiği ödülde, Türk Hava Yolları, Avrupa’da havacılık sektöründe faaliyet gösteren 11 büyük havayolu şirketi arasından öne çıkarak “En İyi Kurumsal Yönetim” ödülünün sahibi oldu.Aday şirketler, Yönetim Kurulu Yapısı, Yönetim Kurulu Komiteleri, Hissedar Hakları ve Şeffaflık başlıkları altında kategorize edilmiş 120 kurumsal yönetim kriterine ek olarak gösterdikleri finansal ve operasyonel performanslarına göre de değerlendirildi.  İlgili ödül, tüm paydaşların uzun süreli kazanımlarının korunması ve pekiştirilmesinde kurumsal yönetimin etkin olarak kullanılması adına lider profili çizerek başarı çıtasını yükselten halka açık şirketlerin yönetim kurullarına takdim edilmekte.

Türkiye’nin müze mağazalarında ne varsa muzedenhediye.com’da

muzedenhediye.com’dan Tarih Kokan Hediyeler
BKG’nin yeni e-ticaret sitesi muzedenhediye.com, Türkiye’nin dört bir yanındaki Müze Mağazalarında satışa sunulan yüzlerce ürüne evsahipliği yapıyor



Kültür perakendecisi BKG, 2009 yılından bu yana sürdürdüğü müze mağazacılığı hizmetini, dijital ortama taşıdı. BKG, muzedenhediye.com ismini verdiği e-ticaret sitesinde, kültürel mirasımızın ev sahibi olan Anadolu’nun eşsiz zenginliklerini fonksiyonel ürünler haline dönüştürerek tarihseverlerin beğenisine sunuyor.


Müzede görüp de sahip olamadığınız her şey muzedenhediye.com’da
Ev dekorasyonu, çocuk, kırtasiye, hobi, tekstil ürünleri, gıda, takı ve yayınların yanı sıra özel koleksiyonların da bulunduğu muzedenhediye.com’da, Türkiye’nin dört bir yanında yer alan müzelerdeki eserlerden esinlenerek, el sanatçıları tarafından hazırlanan ürünler yer alıyor.


27 ilde 79 Müze Mağazası'nda satışa sunulan binlerce ürüne evsahipliği yapan platformda, ürünlerin tarihi hikayelerini de bulmak mümkün. BKG ve müze mağazalarına dair öğrenmek istediğiniz her şey için aşağıdaki linkleri ziyaret edebilirsiniz;
facebook.com/bkgmuze    bkgmuze twitter.com/bkgmuze  instagram.com/bkgmuze 

Sura Hotels İşbirliği İçinde Bulunduğu İş Ortaklarıyla 2015’e Hızlı Başladı

TURİZMİN SESİ
Türkiye'nin önemli turizm merkezi Sultanahmet 'te yer alan Sura Hotels&Turizm Grubu seçkin yatırımlarla büyüyor. Sura Hotels&Turizm Grubun bünyesinde Sura Design &Suites ve Sura Hagia Sophia yer alıyor.


Cumhuriyet Gazetesi'nin bulunduğu Kırmızı Köşk'ün de yer aldığı tarihi binayı müze otel olarak 2015’de hizmete açmayı planlıyor. Çemberlitaş civarında ise 80 yataklı bir oteli de alarak Yarımada da yatak kapasitesini yükselmeyi amaçlıyor.



Sura Hotels &Turizm Grup Başkanı olan Nermin Yurtoğlu, 2015 de keyifli bir başlangıç yapmak için bir aradayız şu anda Tarihi yarımada da 2 otelimiz var.  20 bin dolara mal olan Sura Hagia Sophia otelimiz ve 2015 yılı içinde iki otelimiz de devreye girecek. Yarımada da ihtiyaç olan yatak kapasitesiniyatırımlarımızla kapatmaya çalışacağız.



Tarihi Yarımadayı seviyoruz 1000 oda hedefimiz var. Dünya'nın en önemli yabancı ve lüks otel zincirlerinin ciddi yatırımlar yaptıklarını görüyoruz. Otel ve restoran sektörü son birkaç yıldır ciddi bir değişim ve gelişim içinde. Özellikle Türkiye gibi turizmin en gözde sektörlerden biri olduğu bir ülke de bizde Sura Hotels&Turizm Grubu olarak zincirin halkalarını oluşturmaya başladık dedi.


Kaygısız Group Onursal Başkanı İbrahim Kaygısız, Gaziantep  merkez kökenliyiz Anadolu beylikleri sırasında yerleşmişiz. 800 yıllık bir soyağacımız var. İstanbul’a 2000 yılında geldik. Çocuklarımın geleceği içinİstanbul’da ticaret hayatına başladık. Esas işimiz  Gümüş ve Altın toptancılığı. Kapalı çarşıda kuyumculuk işimiz devam ediyor. Kuyumculuk işine ilkokul yıllarımda çıraklık yaparak başladım. Hem okula gidiyordum hem de kuyumcu çırağı idim. Ama bu bana yetmedi okul kantinini de ele geçirdim orayı da ben çalıştırıyordum. Yani ben küçük yaşlarda ticarete atıldım. Gaziantep’ de halimiz vaktimiz yerindeydi. Yıllar sonra çoluk çocuğa karışınca İstanbul’a gelme kararı aldım. Çocuklarım Dünya vatandaşı olsun hayatları değişsin istiyordum. Şu andaki durumumuz gösteriyor ki doğru yolda ilerliyoruz.


Kuyumculuğun yanında Turizme de girdik. Bu alanda çok başarılı bir hanımefendiyi Sura Hotels &Turizm Grup Başkanı olarak bünyemize kattık. Nermin Yurtoğlu Sura Hotels&Turizm Grubunun başında bizlere katıldığı günden bu güne kadar her gün yaptığı çalışmalarla göz dolduruyor. Biz çalışkan bir aileyiz ama Nermin Yurtoğlu bizden de çalışkan çıktı.  Nermin Yurtoğlu kendini ailenin bir ferdi olarak gördüğü için daha çok başarılara imza atacağına inanıyorum dedi.


Sura Hotels İşbirliği İçinde Bulunduğu İş Ortaklarına plaket taktimi gerçekleştirildi. Falcon Travel,Tempel Travel,Marvel Travel,Nati Tour,Heysem Turizm, Deha Turizm,Sea Turizm,Morris Turizm,Liberty Turizm,İnsime Turizm,Euro Marmara Turizm,Globalist Dmc,Contrust Pco Dmc,Bontrip Turizm,İntra Turizm plaketlerini Nermin Yurtoğlu’nun elinden aldılar.



Sura Hotel hediye çekilişi ile de Çift kişilik Konaklama , Sura Restorantta çift kişilik yemek,Deraliye Osmanlı  Saray Mutfağı’nda çift kişilik yemek veSpa bakım seti çekilişi yapılarak sahiplerine davetiyeleri sunuldu.



Canlı müzik ve sucuk partisiyle gece geç saatlere kadar devam etti. Suçuk partisi bahçe terasında olmasıyla mangal katılımcıları ısıtmadığından sucuklarını alanlar şömine başına geçtiler.


Gece geç saatlere kadar kestane kebap mangal sucuk devam etti.


Sura Hotels gecesine katılanlara bir de süprizi vardı . Geceden ayrılanla bayanlara çok şık  kolye yüzük küpe seti  verilirken erkek katılımcılara da kol düğmesi hediye edildi.



Nermin Yurtoğlu, Sura Restorantta Turizm Medyasını ağırlayarak seçkin lezzetleri tatmalarına fırsat tanıdı.Turizmin Sesi ekibi olarak Sura Hotels&Turizm Grubu'na teşekkür eder zincir hotel olma yolunda başarılar dileriz.

İlişkinizdeki heyecanı tekrar geri kazanmak ister misiniz?

Türklerin neredeyse yarısı bir hafta sonu kaçamağının ilişkide heyecanı geri getireceğini söylüyor… Ancak bunun için çok azı harekete geçiyor. Hilton Worldwide tarafından yapılan araştırmaya göre, Türkiye’de, çiftler bir hafta sonu kaçamağı ile ilişkilerindeki heyecanı geri kazanabileceklerini düşünüyor – ancak çok az bir bölümü bunun için harekete geçiyor.

Hilton Worldwide’ın her yıl gerçekleşen Kış İndirimi’nin başında, 1.000’den fazla yetişkin üzerinde yapılan araştırmaya göre hafta sonu kaçamağı, ilişkilerini iyileştirmek isteyen çiftler tarafından en çok tercih edilen seçenek. Ankete katılanların yaklaşık yarısı (yüzde 47), bir hafta sonunu uzakta geçirmenin ilişkideki heyecanı geri kazanmaya yardımcı olacağına inanıyor. Buna ek olarak, katılımcıların neredeyse dörtte biri (yüzde 22'si) kısa bir seyahatin yeni bir ilişkiyi başlatabileceğine inanırken, yüzde 15'i kötü giden bir ilişkiyi kurtarabileceğine inanıyor. Diğer yandan, yüzde 13'lük bir bölüm ise bunun ilişkiye zarar verebileceğine inanıyor.

Avrupa ülkelerinde popülerliğine rağmen Türkiye’deki çiftler nadiren hafta sonu seyahatlerine gidiyor. Ankete katılanların neredeyse yarısı (yüzde 46) yılda sadece 1 ila 5 hafta sonu kaçamağı yapabildiklerini belirtirken, her on kişiden biri ise hiç bir zaman hafta sonu seyahatine gitmiyor.
Araştırma ayrıca, Türkiye’deki kişilerin hafta sonu programlarını arkadaşlarına veya meslektaşlarına anlatırken abarttıklarını da ortaya koyuyor. Katılımcıların neredeyse üçte biri (yüzde 35) kendilerini eğlendirmek adına hafta sonlarını anlatırken abarttıklarını itiraf ederken, neredeyse dörtte birini oluşturan (yüzde 22) diğer bir bölüm ise dışarıdan daha heyecan verici görünmek için gerçeği abartarak anlatıyor. Yüzde 6'lık bir bölüm ise eski sevgilisini kıskandırmak için kendi "fantezi hafta sonlarını" yarattıklarını itiraf ediyor.

Araştırma sonuçlarına göre, ankete katılan kişiler aileleriyle vakit geçirmenin yanı sıra hafta sonlarını, televizyon izleyerek ve ev işi yaparak geçiriyor. Hafta sonu yataktan kalkmak ise neredeyse imkansız. Ankete Türkiye’den katılan kişilerin dörtte biri saat 10:00'dan önce yataktan çıkamıyorlar.
Hilton Worldwide Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Aligi Gardenghi, "Araştırmamız gösteriyor ki insanların çoğu hafta sonlarını nasıl değerlendirecekleri konusunda sıkışmış hissediyor. Biz de bu konuda insanları biraz daha esnek hareket etmeye teşvik etmek istiyoruz. Dünya çapında 4.250'den fazla otelimizle, binlerce misafirlerimizin eşsiz deneyimlerine sahne olmaya devam ediyoruz" diyor.

“2015 boyunca Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'da yüzde 33'e varan “Kış İndirimi”miz, bir bahar kaçamağı ya da arkadaş ve aile ziyareti de olsa hafta sonlarınızı daha anlamlı yapmak, kendinize gurur duyacağınız yeni deneyimler katmak için mükemmel bir seçenek”

Araştırma ayrıca Türklerin hafta sonu harcamalarından ne kadar rahatsızlık duyduğunu da ortaya koydu. Katılımcıların neredeyse dörtte üçü (yüzde 66'sı) spontane gerçekleştirdikleri alıverişlerden pişmanlık duyuyor. Sonradan pişman olunan harcamalarda ikinci sırada ise yüzde 23 ile dışarıdan sipariş verilen yemekler bulunuyor. Yüzde 21'lik bir kesim ise gece eve dönerken yaptıkları taksi harcamalarından pişman olduklarını belirtiyor.

Bu araştırma Hilton Worldwide tarafından konaklamalarda yüzde 33 oranında indirim fırsatı sunan geleneksel “Kış İndirimi”nin başlaması vesilesiyle hayata geçirilmiştir. Araştırma, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika'daki 300'den fazla Hilton Worldwide otelinde 2015 yılı süresince konaklamak üzere rezervasyonlarını 31 Ocak 2015 tarihinden önce gerçekleştiren misafirleri kapsamaktadır. Kış İndirimi ile ilgili daha fazla bilgi almak veya rezervasyon yapmak için lütfen web sitemizi ziyaret ediniz.

8 Ocak 2015 Perşembe

AVANTAJLI TATİL FIRSATLARI İÇİN VILLABURADA COM’A TIK TIK!

API Group’a ait Villaburada.com, daha önce Türkiye’de ağırlıklı olarak yabancıların kullandığı son zamanlarda Türklerin de  yoğun şekilde  kullanmaya başladığı villa kiralama sistemi. Türkiye’de Villa kiralama alanında en tecrübeli ve en geniş portföylerden birine sahip olan API GROUP’un yeni markası VillaBurada.com, Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde yeni villaları ve villa projelerini bünyesine katarken yurtdışından sonra yurtiçi pazardaki ağırlığını da hızla arttırıyor. Küçük bir otel odası yerine ev rahatlığını tercih edenler için düşünülen Villaburada.com’da hem lüks hem de ekonomik seçenekler bir arada. Villalarda kiralama fiyatları  ise bölge, kalite, büyüklük ve içinde bulunan eşyalar gibi içerdiği özelliklere göre değişiyor. VillaBurada.com’un  firma olarak en büyük özelliği sadece servis verebildiği bölgelerde kiralama yapması ve müşteri memnuniyetini her şeyin üzerinde tutması.


Daha önce Türkiye’de ağırlıklı olarak yabancıların kullandığı villa kiralama sistemini  artık Türklerinde  yoğun şekilde  kullanmaya başladığını belirten VillaBurada.com markasının bağlı olduğu Apaydın Turizm Genel Müdürü Caner Apaydın, villa kiralama pazarında önemli bir büyüme ve  önemli gelişmeler yaşandığını söylüyor. Apaydın “VillaBurada.com’un bünyesinde ki her villanın kendine ait özel yüzme havuzu ve en az 6 yatağı bulunuyor. En az 6, en fazla 12 kişiyi ağırlayacak kapasitede olan bu villalarda, yüksek sezonda 5 yıldızlı bir otelde bir kişinin yapacağı tatil fiyatına, neredeyse bütün aile tatil yapabiliyor.” diyor.


Villa kiralama alışkanlığının yurtiçinde artık çok geliştiğini belirten Apaydın, zevk sahibi ve artık otel ortamında tatil yapmaktan hoşlanmayan müşterilerin Fethiye, Bodrum, Göcek,  Dalyan, Kaş ve Kalkan gibi bölgelerde, genelde denize yakın veya doğa içerisindeki havuzlu  evleri  seçtiğini belirtti. Gözden uzak tatil yapmak isteyen birçok sanatçı, politikacı ve işadamının da müşterileri arasında yer aldığını söyleyen Apaydın, Türk ve yabancı müşterilerine özel paketler içerisinde VIP hizmet sunduklarının altını çizdi.