9 Ocak 2015 Cuma

Türk Hava Yolları “En İyi Kurumsal Yönetim” ödülüne lâyık görüldü

Türk Hava Yolları, Ethical Boardroom tarafından Avrupalı Havayolları kategorisinde 2015 yılının  “En İyi Kurumsal Yönetim”  ödülüne lâyık görüldü. Üyelik bazlı aylık dergi ve web sitesi olarak hizmet veren; liderlik, etik ve uyum, hissedar ilişkileri, aktivizm ve risk yönetimi stratejileri gibi  kurumsal yönetim uygulamalarının global ölçekte takibi ve analizi konusundaki üstün performansıyla tanınan Birleşik Krallık menşeli Ethical Boardroom,  Avrupa ve Afrika’da 2015 yılının sektörel bazda en iyi kurumsal yönetime sahip şirketlerini açıkladı.

Havacılık sektörünün ilk defa bu yıl dâhil edildiği ödülde, Türk Hava Yolları, Avrupa’da havacılık sektöründe faaliyet gösteren 11 büyük havayolu şirketi arasından öne çıkarak “En İyi Kurumsal Yönetim” ödülünün sahibi oldu.Aday şirketler, Yönetim Kurulu Yapısı, Yönetim Kurulu Komiteleri, Hissedar Hakları ve Şeffaflık başlıkları altında kategorize edilmiş 120 kurumsal yönetim kriterine ek olarak gösterdikleri finansal ve operasyonel performanslarına göre de değerlendirildi.  İlgili ödül, tüm paydaşların uzun süreli kazanımlarının korunması ve pekiştirilmesinde kurumsal yönetimin etkin olarak kullanılması adına lider profili çizerek başarı çıtasını yükselten halka açık şirketlerin yönetim kurullarına takdim edilmekte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder