5 Eylül 2015 Cumartesi

Bayram Tatili İçin Henüz Karar Veremeyenler, Setur’un Keyifli Tur Ve Otel Seçenekleri Sizi Bekliyor…

Bu yıl 50’nci yılını kutlayan Setur’un Turizm Müdürü Oktay TEMELLER, Kurban Bayramı tatil alternatiflerini ve rezervasyonlardaki son durumu değerlendirdi.Misafirlerine ayrıcalıklı bir tatil deneyimi yaşatan Setur, Kurban Bayramı tatilinde de yurt içi ve yurt dışı bölgelerini kapsayan tatil alternatifleri sunmaya devam ediyor.  Özel kampanyalarla tatillerini avantajlı hale getiren Setur misafirlerinin bayram tatiline ilgisinin yoğun olduğunu ifade eden Setur Turizm Müdürü Oktay TEMELLER, yurt içi ve yurt dışı turlara çıkmak isteyenlerin hızlı hareket etmesinde yarar olacağını belirtti. 

Kurban Bayramı dönemi için yurt dışı turlarda 19 Haziran’a kadar yakın destinasyonlarda kişi başı 25 Euro, uzak destinasyonlarda ise kişi başı 50 Euro indirim uygulandığını belirten TEMELLER, Amerika turlarında ise indirim miktarının kişi başı 50 Dolar olduğunu ifade etti. Bunun yanı sıra ‘’Setur acentelerinden ve www.setur.com.tr’den 30 Eylül 2015’e kadar tek seferde yapılacak 2500 TL ve üzeri yurt içi otel/tur rezervasyonlarında 100 TL puan, 3500 TL ve üzeri yurt dışı tur/gemi rezervasyonlarında 150 TL puan verilmektedir.’’ dedi.

Yurt Dışı Tur Tercihlerinde İlk Sırada Amerika Var
Yurt dışı turları fiyat aralığının 777-3947 Euro arasında değiştiğini dile getiren Oktay TEMELLER, “Kurban Bayramı döneminde tatilcilerin ilk tercihinin Amerika turları olduğunu gördük. Doğu Amerika, Batı Amerika ve Güney Amerika programları oldukça revaçtaydı. Bunların yanı sıra; Japonya, Hindistan, Güney Afrika, Viktorya Şelaleleri turları da talep gören diğer programlarımız arasında yer alıyor. Avrupa kıtasında ise Londra, Barcelona, Nice, Milano, Viyana, Prag, Basel, Zürih, Münih, Salzburg, Endülüs ve Barcelona&Madrid turlarımız yoğun ilgi gördü.” dedi. Kurban Bayramı tatilini yurt dışında değerlendirmek isteyen tatilciler için; Japonya, Hindistan, Güney Amerika, Güney Afrika, Viktorya Şelaleleri, İspanya, İtalya, Orta Avrupa destinasyonlarını öneren TEMELLER, bayram dönemlerinde dikkat edilmesi gereken en önemli hususların, vize süreci ve tur kontenjanlarının kısa sürede dolması olduğunu söyledi. TEMELLER sözlerine şöyle devam etti: “Konsolosluklar yoğunluktan dolayı bayram dönemi vize başvurularının kabullerini erkenden kapatabiliyor. Tur kontenjanlarının ise gelen yoğun taleplerden dolayı erkenden dolması ve uçakların yoğunluğundan ek kontenjan alımlarının kolay yapılamaması sebebiyle tatilcilerin çabuk karar vermesinde fayda var.”

TEMELLER: “Çocuklu ailelere Akdeniz’in büyük tatil köylerini, çocuksuz aileler ve gençler için ise Ege ve Kıbrıs otellerini tavsiye ediyoruz.”Kurban Bayramı döneminde Alanya’dan Assos’a kadar bütün sahillerin güneşli olacağını umduğunu belirten TEMELLER, “Çocuklu ailelere Akdeniz’in büyük tatil köylerini, çocuksuz aileler ve gençler için ise Ege ve Kıbrıs otellerini tavsiye ediyoruz. Akdeniz’de Ela Quality Resort, Calista, Regnum Carya, Hilton Dalaman,  Blue Waters ve Titanic otelleri rahat olmasının yanı sıra çocuklar için de son derece eğlenceli bir tatil sunuyor. Ege’de ise D Hotel Maris, Hilton Bodrum, Boyalık Beach Çeşme, Vogue Hotel Bodrum, Xanadu Bodrum hem dinlenmek hem de eğlenmek için tercih edilebilir.” dedi.  Sanatçı konserleriyle renklenecek Kıbrıs Otelleri ise eğlenmek için en doğru adres.

Gemi Turlarında Yunan Adaları, Akdeniz ve Ege & Adriyatik Programlarına İlgi Yüksek
Setur Turizm Müdürü, “Kurban Bayramı’nın yılın en güzel dönemine denk gelmesiyle,  Yunan Adaları, Akdeniz ve Ege & Adriyatik programlarına ilgi yoğun oldu.  Avrupa Nehir turları da en çok tercih edilen turlar arasında yer alıyor. MSC Opera’nın 23 Eylül kalkışlı 6 Günlük Ege Adriyatik programı, 779 Euro değerindeki çok özel fiyatı ile Kurban bayramı döneminde halen yer bulunabilen nadir programlarımızdan. Gemi turlarına katılmak isteyen misafirlerimizin vize için bir an önce başvuru yapmasını tavsiye ediyoruz.” dedi.Farklı bir doğa ve kültür deneyimi yaşamak isteyen ve damak zevkine düşkün olan misafirlerine Kanada & New England turunu tavsiye eden TEMELLER, yurt dışı turlarında birden fazla vize gereken noktalar olabileceği için tatilcilerin, konsolosluklarda yaşanabilecek yoğunlukları göz önünde bulundurarak vize işlemlerini son dakikaya bırakmamaları gerektiğini hatırlattı. 

3 Eylül 2015 Perşembe

SONBAHARA ÖZEL GÜL KOKULU BAKIM

Grand Hyatt İstanbul, şehrin merkezinde şehrin tüm stresinden uzaklaşarak yenilenmek ve arınmak isteyenleri Gaia SPA’ya davet ediyor. Eylül ayından itibaren Aralık ayına kadar geçerli olacak özel Osmanlı Paketi’ndeki özel bakım seçenekleri, sonbahara enerjik ve bakımlı girmeniz için harika bir alternatif sunuyor.Romantik sonbahar aylarının keyfini şehrin merkezinde yaşamak isteyenleri, Grand Hyatt İstanbul bünyesindeki Gaia SPA’da çok özel anlar bekliyor. 

Gaia SPA’da sonbahar aylarına özel olarak sunulan Osmanlı Paketi, yazın güneş, deniz ve havuzdan yorulan cildinizi özel bakım seçenekleriyle tazeliyor. Gaia SPA’nın sonbahar aylarına özel olarak sunduğu Osmanlı Paketi’nde en dikkat çeken bakımlar arasında saf Türk gül yağıyla yapılan Gül Masajı yer alıyor. Geleneksel Türk Hamamı’ndaki kese bakımından sonra, saf Türk gül yağının zarif kokusu ile tüm benliğinizi saracak özel Gül Masajı, tüm yorgunluğunuzu unutmanızı sağlıyor. Ayrıca yoğun nemlendirici ve besleyici Organik Cilt Bakımı, cildinize parlak ve ışıltılı bir görünüm veriyor.Gaia SPA’da bu muhteşem deneyimi yaşamak için toplam 2,5 saat süren Osmanlı Paketi’nin 1 Eylül tarihinden 30 Kasım tarihine kadar özel fiyatı: ... TL

UİB Koordinatör Başkanı Orhan Sabuncu: 3. Çeyrekten Umutluyuz

UİB’in Ağustos Ayı İhracat Rakamları Açıklandı
Uludağ İhracatçı Birlikleri (UİB) aracılığıyla Ağustos ayında yapılan ihracat 1 milyar 456.7 milyon dolar olarak gerçekleşti. Geçen yılın aynı dönemine göre ihracat yüzde 3,83 oranında artış gösterdi. 2015’in ilk sekiz aylık döneminde toplam ihracatı 14.2 milyar dolar olan UİB’in geriye dönük 12 aylık ihracatı ise yüzde 7,87 azalarak 21.9 milyar dolar seviyelerine geldi.

İhracatta 2015 yılının başından bu yana süren dolar-euro paritesine bağlı düşüşlerin Ağustos ayında da devam ettiğinin altını çizen UİB Koordinatör Başkanı Orhan Sabuncu, yılın 3. çeyreğinden umutlu olduklarını dile getirdi.  UİB olarak, pariteye bağlı düşüşleri dengelemek adına yeni pazarlara yönelik çalışmalarının sürdüğünü de hatırlatan Sabuncu, İran’ın dış ticaretimizdeki öneminin her geçen gün arttığını söyledi.
“Üçüncü çeyrekten umutluyuz”
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenli olarak yapılan ‘2015 yılı 2. çeyrek gerçekleşme ve 3. çeyrek beklenti ‘eğilim anketi’ sonuçlarını da değerlendiren Orhan Sabuncu, sonuçlara göre 3. çeyrekte ihracatın artacağının düşünüldüğünü ve ihracatçının yeni büyüme modelleri beklediğini ifade etti. Sabuncu, “Küresel piyasadaki dalgalanmalar 2015 yılının ilk ayından bu yana devam ediyor. Bu durum ihracatçıların önünü görmesini engellese de, bizler yeni fırsatlar aramayı sürdürüyoruz. Türk ihracatçısı olarak, 3. çeyrekte ihracatımızın artacağını düşünüyoruz. Bunun yanı sıra, inovasyonu merkezine alan, katma değer odaklı, bilgi ve teknoloji rekabetine göre kurgulanmış bir büyüme modelinin benimsenmesinin de kısa, orta ve uzun vadeli hedeflerimize oldukça önemli katkı sağlayacağı kanısındayız” dedi.

İran’ın dış ticaretimizdeki öneminin her geçen gün arttığını da belirten Başkan Orhan Sabuncu, İran ile yapılan tercihli ticaret anlaşması ile birlikte TİM verilerine göre Ocak-Ağustos 2015 döneminde İran’a yönelik ihracat artışı %18,4 olduğunu söyleyerek,  İran’ın dünya ile bütünleşmesinin Türkiye’ye olumlu etkileri olacağını vurguladı. 

 OİB Ağustos ayında 1 milyar 160.9 milyon dolarlık ihracata imza attı…
Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği (OİB), Ağustos ayında bir önceki yılın aynı ayına göre yaklaşık yüzde 5,94 artışla, 1 milyar 160.9 milyon dolarlık ihracata imza attı. OİB’ in 1 Ocak- 31 Ağustos  2015 tarihleri arasındaki sekiz aylık ihracatı ise, yüzde 9,18 azalarak,  11.9 milyar dolar olurken, geriye dönük 12 aylık ihracatı da yüzde 7,69 azalarak 18.3 milyar dolar seviyesine ulaştı.

UTİB ‘in ihracatı 84.7 milyon dolar…
Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği’nin (UTİB) Ağustos ayı ihracatı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 8,09 düşüş göstererek 84.7 milyon dolar olarak gerçekleşti. UTİB’ in 1 Ocak -31 Ağustos 2015 tarihleri arası ihracatı ise yüzde 13,82 azalarak 819 milyon dolar olurken, geriye dönük 12 aylık ihracatı da yüzde 9,36 düşerek 1 milyar 279.2 milyon dolar seviyelerine geldi.

UHKİB’den 40.8 milyon dolarlık ihracat…
Uludağ Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği’nin (UHKİB) ihracatı ise, Ağustos ayında bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 7,39 oranında bir düşüşle 40.8 milyon dolarlık ihracata imza attı. UHKİB’in son sekiz aylık ihracatı da yüzde 16,10 oranında azalarak 331 milyon dolar olarak gerçekleşti. Birliğin geriye dönük 12 aylık ihracatı ise yüzde 8,73 düşerek 506.9 milyon dolar oldu. 

UMSMİB ihracatı 16 milyon dolar...
Uludağ Meyve Sebze Mamulleri İhracatçıları Birliği’nin (UMSMİB) Ağustos ayı ihracatı ise, yüzde 11,94 oranında azalarak 16 milyon dolar olarak gerçekleşti. UMSMİB, 2015 yılı sekiz aylık toplam ihracatı 100.1 milyon dolar, geriye dönük 12 aylık ihracatı ise yüzde 8,16 düşüşle 168.2 milyon dolar seviyesinde gerçekleşti.

UYMSİB ihracatı 5.1 milyon dolar oldu
Ağustos ayında ihracatı yaklaşık yüzde 50,69 oranında azalan Uludağ Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği (UYMSİB) ise 5.1 milyon dolar ihracat gerçekleştirdi. UYMSİB’in ilk sekiz aylık ihracatı 66.1 milyon dolar olurken, geriye dönük 12 aylık ihracatı ise yüzde 0,80 oranında azalarak 99.7 milyon dolar olarak gerçekleşti.UİB üzerinden ihracat kaydı yapılan ve "diğer" başlığı altında listelenen sektörlerin ihracatı ise Ağustos ayında bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 4,82 artışla 149.1 milyon dolar olarak açıklandı.

Kalamış Manzarasına Karşı “Atina Geceleri”

Anadolu Yakası’nın en keyifli manzarasına sahip, modern konseptli balık restoranı OUZO Roof Restaurant, Çarşamba ve Cumartesi akşamları ünlü Grek müzisyen YORGO’nun eşsiz performansına ev sahipliği yapacak. Yunan gecelerini Kalamış’a taşıyan OUZO Roof Restaurant hem eşsiz lezzetleri hem de sınırsız eğlencesiyle konuklarını Ege kıyılarına sürüklüyor.

Wyndham Grand İstanbul Kalamış Marina Hotel’in terasında hizmet veren Anadolu Yakası’nın en keyifli balık restoranı “Ouzo Roof Restaurant” eşsiz lezzetleri ve sınırsız eğlencesi eşliğinde misafirlerini ağırlamaya devam ediyor. Performansıyla herkesi kendisine hayran bırakan ünlü Grek müzisyen YORGO, 19 Eylül itibariyle Çarşamba akşamlarının yanı sıra Cumartesi akşamları da Ege eğlencesini Kalamış’a taşıyacak.

Buzuki ustası Dimitris Markau Yunanistan’dan transfer
YORGO unutulmaz çarşamba eğlencelerine ek olarak yeni sezonda Cumartesi akşamları da sevenleriyle buluşacak. “Atina Geceleri” adını verdiği performansında Grek müzisyen, her Cumartesi Atina’dan İstanbul’a uzanan bir köprü görevi üstlenecek. Atina Geceleri’nde Yunanistan’ın en sevilen buzuki ustası Dimitris Markou şefliğindeki orkestra eşliğinde Yorgo, buzuki tınıları ile gecenin temposunu daha da yükseğe taşıyacak. İki ustanın performansına iki yakanın geleneksel oyunları sirtaki ve zeybek şovları da eşlik edecek.

Buzuki tınıları eşliğinde Yunan mezelerinin tadına bakacaksınız
Akdeniz kıyılarından, Ege’den ve Yunan adalarından gelen en taze ürünler otelin aynı zamanda Ouzo Roof Restaurant'ın başarılı şefi Mehmet Yalçınkaya’nın leziz formülleri ve modern sunumlarıyla hem göze hem de damaklara hitap ediyor. Her gün özenle seçilen taze malzemeler Mehmet Yalçınkaya’nın mutfağında farklı aromalarla sentezlenip ziyaretçileri buluştuğu Ouzo Roof Restaurant lezzetlerinin tadına bakmak ve İstanbul’un merkezinde Yunanistan’ı yaşamak için Kalamış’a davetlisiniz.


Emirates’in Afrika’daki Yeni Rotası “Bamako” Oldu

Emirates Havayolu Afrika’daki 28’inci destinasyonunu Mali’nin başkenti ve en büyük şehri Bamako olarak belirledi. Emirates’in Bamako seferleri 25 Ekim’den itibaren başlıyor. 
İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, Nijer Nehri üzerinde Mali’nin güneybatı kesiminde yer alan yaklaşık 2,3 milyon nüfusu ile dünyanın en hızlı büyüyen şehirlerinden biri olan Bamako’ya başlattığı yeni seferiyle Afrika’da 28 ve Batı Afrika’da 6’ncı destinasyonunu hizmete açtı. 

Emirates’in haftada 4 kez Senegal’den Dakar’a giden güncel servisine bağlantılı olarak gerçekleşecek seferlerde 12 First Class koltuk, 42 Business Class yatağa dönüşebilen koltuk ve 213 Ekonomi Sınıfı koltuğa sahip Airbus A340-300 uçağı kullanılacak. Bamako seferlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Emirates Kuzey ve Batı Afrika Ticari Operasyonlar bölümü Kıdemli Başkan Yardımcısı Adil Al Ghaith: “Şu anda Dubai ve Bamako arasında direkt uçuş bulunmuyor. Mali, büyüyen bir ekonomiye ve büyük turizm potansiyeline sahip dolayısıyla Bamako ve Dakar servislerini birbirine bağlayarak bu potansiyellerin artmasını hedefliyoruz” dedi. Ghaith, Emirates’in Bamako’yu Dubai hattı üzerinden Uzak Doğu’da ve Avustralya’da 24, Orta Doğu’da da 16 farklı şehirle birbirine bağladığını belirterek bu bağlantı ile yolculuk zamanlarının kısalacağını aynı zamanda Mali’de gerçekleşen seyahatlerin de konforunun artacağını ifade etti.  

Timbuktu, Djenne Tarihi Şehri, Askia Türbesi ve Bandiagara gibi dört UNESCO dünya mirasına sahip ve Afrika’nın en büyük altın üreticilerden biri olan Mali’nin Bamako seferlerini kullanacak Emirates yolcuları, uçuş boyunca Airbus A340-300’de tüm kabinlerde, ödüllü uçak içi eğlence sistemi ice’da en yeni filmleri izleyebilecekler. TV şovları ve her tür müziğin yer aldığı 2000’in üzerinde ücretsiz kanalın yanında sayısız oyun, gurme mutfağı ve 120 ülkeyi aşkın çok uluslu kabin ekibi hizmetinin de sunulduğu uçuşlarda aynı zamanda Emirates, yolcularına First Class için 50, Business Class için 40 ve Ekonomy Class için 30 kilo olmak üzere geniş bagaj hizmeti de sunuyor. 
Emirates yolcu hizmetlerine ek olarak, her uçuşunda SkyKargo ile Mali’den 13 ton kargo kapasiteli tohum yağı, deri, taze meyve, dokuma kumaş, makine parçaları, ilaç malzemeleri, elektrikli ve elektronik alet ithalat imkanı sunuyor.  

Türkler için En Uygun Fiyatlı Otel Konaklaması Pattaya’da!

Hotels.com™ tarafından hazırlanan son Hotel Price Index™ (HPI™)  otel fiyat endeksi raporuna göre,  2014 yılının aynı dönemine oranla 2015 yılının ilk yarısında genel global artış sadece %1 seviyesinde seyrederken, ilk kez dünyanın üç bölgesinde ödenen otel fiyatları 2008/2009 ekonomik krizi öncesindeki seviyeleri aştı.  Kuzey Amerika, Karayipler ve Latin Amerika yeni rekorlara imza attı. Bu sonuçlarda, ziyaretçi sayısındaki artışın , belirli alanlarda daha yüksek tüketici harcamaları yapılmasının ve döviz kurlarındaki güçlü dalgalanmaların etkili olduğu görüldü. Ancak, Türk Lirası’nın dünya genelinde değer kaybetmesi Türk gezginler için benzer bir tablonun ortaya çıkmasının önünü kesti; Türkiye çıkışlı misafirler yurtiçi de dâhil olmak üzere, rapor kapsamına giren destinasyonların hemen hemen yarısında otel konaklamaları için daha yüksek ödeme yaptı.

Misafirlerin otel konaklamaları için ödedikleri* gerçek fiyatlardaki hareketleri takip eden ve bu değişikliklerin nedenlerine dair önemli öngörüler sunan HPI™, dünya çapındaki önemli tatil merkezlerindeki otel fiyatlarını inceleyen ve düzenli olarak yayınlanan bir rapor çalışmasıdır. Bu rapordaki veriler, dünya genelindeki Hotels.com™ siteleri üzerinden yapılan yüz binlerce otel rezervasyonunu temel almaktadır.

Pattaya: Türkiye çıkışlı gezginler için en uygun konaklama
Hotels.com™ tarafından hazırlanan rapora göre, Türkiye çıkışlı gezginler HPI™ kapsamına incelenen şehirler arasında en yüksek otel fiyatını New York ve Londra’da öderken, Pattaya 116 TL’lik ortalama fiyat ile gezginlerin en düşük konaklama ücretini ödedikleri destinasyon oldu. Londra 644 TL ile, geçen senin lideri Dubai’yi (550 TL) geride bıraktı. Türkiye çıkışlı gezginlerin Londra’daki otel konaklamaları için ödedikleri ortalama fiyat, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 8 artış gösterdi.

En yüksek ortalama otel fiyatı artışı, yüzde 21 ile New York (2014 1YY 549 TL, 2015 1YY 662 TL) ve Milan’da (2014 1YY 417 TL, 2015 1YY 505 TL) yaşandı. Bununla birlikte, Türkiye çıkışlı gezginler otel konaklamaları için Las Vegas’ta bir önceki yıla kıyasla yüzde 17 (2014 1YY 353 TL, 2015 1YY 292 TL), Dubai’de yüzde 11 (2014 1YY 619 TL, 2015 550 TL) daha az ödeme yaptı.  

Türkiye Çıkışlı Gezginlerin Tercih Ettiği Popüler Tatil Merkezleri Listesinde İki Yurtiçi Merkez

Bu yılın ilk altı ayında, Türkiye çıkışlı gezginler sadece yurt dışındaki destinasyonlara değil, iş ve tatil amaçlı olarak yurtiçine de ilgi gösterdi. Hotels.com™ tarafından yayınlanan son HPI™ raporuna göre, Bodrum ve Antalya Türklerin tercih ettiği popüler tatil merkezleri arasına Türkiye’den giren iki destinasyon oldu. Ancak, Türkiye çıkışlı gezginler, 2015 yılının ilk altı ayında, Bodrum’daki konaklamaları için bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla daha fazla ödeme yaptı: Yerli gezginlerin Bodrum otelleri için ödedikleri ortalama fiyatlar bir önceki yıla göre yüzde 13 artarken (2014 1YY 245 TL, 2015 1YY 241 TL), Antalya otelleri için ödedikleri ortalama fiyatlar hemen hemen aynı seviyede (2014 1YY 417 TL, 2015 1YY 505 TL) kaldı.  

*Ödenen ortalama fiyatlara vergiler ve ücretler dâhildir.

HotelsPro, Caesars Entertainment ile Anlaştı

Metglobal grup şirketlerinin parçası olarak dünyada konaklama çözümleri liderlerinden biri olan HotelsPro, Caesars Entertaiment otellerini envanter listesine ekledi.  Caesars grubu otelleri ürün portfolyosu ile HotelsPro’nun geniş konaklama seçenekleri arasına katılacak.

HotelsPro, Caesars Entertaiment ile yapılan anlaşma ile, toplam rezervasyon sayılarında %20 ila %25 oranında bir artış hedefliyor.HotelsPro’nun Amerika Market Müdürü Rosalynn Castillo konu ile ilgili olarak, “Caesers Entertaiment ile olan iş birliğimizin artarak devam edeceğini umuyoruz. Caesers Entertaiment gibi büyük ve güvenilik bir grubun HotelsPro envanterine katılmasının bizim açımızdan çok faydalı olacağına da inanıyoruz. Özellikle yıllık turist trafiğinin 40 milyon ziyaretçiyi sayısına ulaştığı bir şehir olan Las Vegas’ta bu iş birliğinin her iki taraf içinde fayda yaratacağına inanıyoruz.“ dedi. Halihazırda turizm endüstrinin güçlü oyuncularından biri olan HotelsPro, müşterilerinin en özel taleplerini bile cazip seçenekler sunarak yerine getirebilmek için dünya çapındaki otel envanterini sürekli genişletmeyi hedefliyor. 40’tan fazla ülkede yerel ofisleri bulunan HotelsPro dünya çapında 190’dan fazla ülkede, 15,000’den fazla destinasyon ve 200,000 otel ile konaklama imkanı sunmakta.


2 Eylül 2015 Çarşamba

Esnaf Yemek Sepeti’nden Vazgeçiyor

Yemek Sepeti Gıda Sektörü’ne Yeni Sözleşmeler Gönderiyor
2001 yılında kurulan ve Türkiye’nin ilk Online yemek siparişi şirketlerinden olan Yemek Sepeti’ni Delivery Hero’ya 589 milyon dolara (1 milyar 596 milyon TL) satan CEO Nevzat Aydın, bu satış ile Türkiye tarihinin en büyük internet satın alımına da imza atmıştı. Yemek Sepeti, tüm internet kullanıcıları ve ilgili restoranlara, internetten yemek siparişi verebilme ve alabilme olanağı sağlıyor. Yemek Sepeti ile binlerce restorandan yüz binlerce yemeği istediğiniz anda online sipariş ile kapınıza getiren sistem bugünlerde o siparişi alan esnafı üzüyor. 

Yemek Sepeti’nin 589 milyon dolarlık satışının ardından yeni yönetim gıda sektörü esnafına yeni sözleşmeler göndermeye başladı. Online yemek sipariş şirketi Yemek Sepeti’nden görülmemiş komisyon % 12 + günlük gösterim ücreti 4.00 TL.  Diğer kesintilerle Yemek Sepeti’ndeki ödenen komisyon yaklaşık % 38 ile % 40’a geliyor.

Nasıl mı? Aynen açılımı bu şekilde…  Yemek Sepeti’nden bir müşteri eğer yemek kartıyla sipariş veriyorsa vay halimize..! Yemek kartları komisyonu % 10 + Makina Sig Bedeli + Yemek Sepeti Joker Uygulaması (Yeni sözleşme yapanlara şart getirilmiş) + KDV = yaklaşık olarak % 38 ila % 40 komisyon anlamına geliyor. Açıklaması şöyle 100.00 TL’ lik siparişte yaklaşık 38.00 TL’si kesintiye gidiyor. 

Yemek Sepeti eski sözleşmeleri iptal ederek yeni sözleşme yapıyor. Sözleşmeyi yenilemeyen Esnafa Fesih Sözleşmesi göndererek yedi gün içinde sayfalarını kapatıyorlar. Eğer fesih olduktan sonra sözleşme yenilerseniz ne kadar eski olursanız olun o haklarınızı kaybediyorsunuz ve size JOKER’ li sözleşme yapılıyor. JOKER nedir? diye soracak olursanız haftada en az 3 gün 3’er kişiye  haftada 9 kişiye % 50 indirim yaparak paket servisi göndereceksiniz. Bu JOKER’ i de mecbur tutuyorlar. Güler Osmanlı Mutfağı sahibi aynı zamanda Lokantacılar odası yönetiminde bulunan Ali Güler, “Kendini bilen işletmeler sözleşmelerini yenilemiyorlar. Sektöre yeni giren işletmeler mecburen farkında olmadığı sözleşmeyi onaylıyorlar. Esnaf nasıl hesap kitap yapılıyor anlamak çok zor diyor.  Ayrıca bu komisyon oranlarıyla da kalınmıyor.  Yemek Sepeti yeni uygulamasını gözden geçirmelidir. Esnaf farkına vardığında zaten geri adım atacak. Yol yakınken esnafı üzüntüye sürüklemeden uygulamanın değiştirilmesini istiyoruz.”

1965’den bu güne Hasanpaşa’da hizmet veren Güler Osmanlı Mutfağı sahibi Ali Güler, “Bu şartlarda KİRA, SSK, MAAŞ, DÜKKAN gideri ödeyen esnaf nasıl ayakta duracak. Günlük giderlerini karşılayamayan, iş yokluğundan yakınan esnaf birleşerek protesto edecek. Yemek Sepeti esnafa pes artık dedirtti. Kepenk kapatmak üzereyiz, bu komisyonlarla iş yapamayız. Esnaf bu komisyonlarla ayakta duramaz, gıda sektöründe birlikte hareket edelim” çağrısında bulundu.



1 Eylül 2015 Salı

BORAJET İSTANBUL-BATUM UÇUŞLARINA BAŞLIYOR

Borajet'in İstanbul-Batum karşılıklı seferleri 4 Eylül itibariyle başlıyor. Borajet, uçuş ağına bir yenisini daha ekledi. 

Son olarak Erbil’i Adana’ya bağlayan Borajet, 4 Eylül’den itibaren Sabiha Gökçen ile Batum arasında karşılıklı tarifeli seferlerine başlıyor.Şirket, çarşamba, cuma ve pazar günleri olmak üzere haftada 3 kez iki nokta arasında karşılıklı uçacak. 

Online check-in için ne kadar zamanınız var?

Uçak bileti, otel ve araba kiralama fiyatlarını aynı platformda karşılaştıran uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner tarafından 500 katılımcı üzerinden gerçekleştirilen uluslararası online check-in araştırmasının sonuçları, seyahatseverlerin %48’inin rezervasyondan hemen sonra online check-in yaptığını gösteriyor. Peki, havayolu şirketleri online check-in için yolcularına ne kadar zaman tanıyor? Skyscanner, havayollarının seyahatseverlere farklı destinasyonlarda online check-in için ne kadar süre tanıdığını araştırdı. 


Doğru bir planlama seyahat hazırlıklarını hızlandırıyor. Havaalanına gitmeden önce yapılan online check-in işlemleri de seyahatseverlere vakit kazandırıyor ve uçağa bir an önce ulaşmalarına yardımcı oluyor. Skyscanner, online check-in‘in seyahatseverler tarafından ne kadar tercih edildiğini ve farklı havayollarının yolcularına online check-in için ne kadar süre tanıdığını araştırdı.

Seyahatseverlerin %48’i rezervasyondan hemen sonra online check-in yapıyor
Skyscanner tarafından uluslararası çapta gerçekleştirilen araştırma, seyahatseverlerin %48’inin rezervasyondan hemen sonra online check-in yaptığını, %26’sının ise uçuştan en az 30 gün önce online check-in yapmayı tercih ettiğini ortaya koyuyor. Araştırmanın diğer öne çıkan sonuçları, uçağın kalkışına en yakın zamanda check-in yapanların oranının %20 olduğuna ve seyahatseverlerin %6’sının online check-in yapmadığına işaret ediyor. 

Online check-in hizmeti süreleri 23 saatten 30 güne kadar farklılık gösteriyor
Skyscanner’ın 11 havayolunun yolcularına tanıdığı online check-in süreleriyle ilgili yaptığı incelemeye göre havayollarının farklı destinasyonlara uçuş için verdiği online check-in hizmeti süreleri 23 saatten 30 güne kadar değişiklik gösteriyor. Düşük maliyetli hizmet veren havayollarının daha erken check-in imkanı sunduğunu ortaya koyan inceleme ayrıca havayollarının tamamının İngilizce mobil uygulamaları olduğunu ve 11 havayolundan 4’ünün Türkçe mobil uygulaması da bulunduğunun altını çiziyor. 

Karşılaştırılan havayolları arasında Easyjet, uçuşlardan 30 gün öncesine kadar online check-in imkanı sunması ve yolcularına en uzun süreyi tanımasıyla dikkat çekiyor. Yerli havayolları arasında yolcularına online check-in için Pegasus 72 saat, Atlas Global 48 saat, Türk Hava Yolları ve Onur Air ise 24 saat süre tanıyor. Online check-in’lerin kapanış süreleri ise destinasyona göre uçuştan 4 saat ile 40 dakika öncesine kadar farklılık gösteriyor.

Skyscanner’dan havaalanında vakit kazandıracak ve online check-in kazalarının önüne geçmeye yardımcı olacak tüyolar; 
1. Mümkün olan en erken tarihte online check-in işlemlerinizi internet siteleri üzerinden gerçekleştirmelisiniz.
2. Biletinizi bilgisayarınıza kaydedip çıktısını alın. Özellikle EasyJet, Ryanair gibi uygun fiyatlarla hizmet sunan havayollarıyla uçarken bu işlem size avantaj sağlayacak. Ayrıca uçak biletinizi saklamak için Passbook (iOs) ya da Samsung Wallet gibi uygulamaları kullanabilirsiniz.
3. Tatiliniz süresince internet erişiminiz yoksa ya da kısıtlıysa havayollarının uygulamalarını indirerek online check-in işlemlerinizi yapabilirsiniz. Havayollarının uygulamalarını kullanmak internet gereksiniminizi minimuma indirecektir.

28 Ağustos 2015 Cuma

Ocean Spray ve U.S. Pecans WorldFood İstanbul 2015 Gıda Fuarı için İstanbul'da!

Ocean Spray ve U.S. Pecans, WorldFood İstanbul 2015 Gıda Fuarı’ına bir arada katılacak. Ziyaretçiler turna yemişi ve pikan cevizi hakkında bilgi edinirken Tom’s Kitchen Executive Chef Deniz Ahmet Köse’nin tarifleriyle zenginleşen lezzetleri tatma fırsatı elde edecek.


Amerikalı, kurutulmuş turna yemişi (cranberry) üreticisi ve meyve suyu markası Ocean Spray ile Amerika’nın pikan cevizi ihracatçısı U.S. Pecans Growers Council (Birleşik Devletler Pikan Yetiştiricileri Konseyi - USPGC), 3-6 Eylül tarihlerinde bu yıl 23. kez düzenlenen WorldFood İstanbul etkinliğinde yer alacak. Ocean Spray ve USPGC’nin İstanbul Fuar Merkezi / CNR Expo’da düzenlenecek fuar alanındaki ortak standı, ziyaretçilere farklı turna yemişleri ve pikan cevizleri hakkında kapsamlı bilgiler sunacak. Standda ürün örnekleri de yer alacak.

Ocean Spray Marka Pazarlama Müdürü Marion Burton, “Bu yıl WorldFood İstanbul etkinliğinde ikinci kez USPGC ile birlikte yer alacağız. Ürünlerimize karşı talebin arttığı Türkiye pazarı, bizim için çok önemli. Türkiye’de çokça kuruyemiş tüketilmesi, ürünlerimizin Türk mutfağı ve damak zevkiyle kolayca örtüşmesini sağladı. Bu yıl ürünlerimiz için Amerika ve Avrupa mutfağından tariflerle geleneksel Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini bir kitapçıkta buluşturan Tom’s Kitchen’ın Executive Chef’i Deniz Ahmet Köse ile birlikte çalıştık” dedi.

USPGC Uluslararası Ticaret ve Pazarlama Danışmanı Douglas R. Freeman ise şunları söyledi: “Birleşik Devletler Pikan Yetiştiricileri Konseyi olarak Ocean Spray ile birlikte bir kez daha WorldFood İstanbul’a katılmaktan dolayı heyecan duyuyoruz. Konsey olarak dördüncü kez, Ocean Spray ile birlikte ise ikinci kez bu etkinlikte yer alıyoruz. Ticaret uzmanları, şefler ve tüketiciler pikan cevizlerine – özellikle de sağlık ve beslenmeyle ilgili faydalarından ve çeşitli kullanım alanlarından dolayı – ilgi gösteriyorlar. Bu faydaların Türkiye’deki gıda sektörü ve tüketiciler arasında daha geniş bir kitle tarafından bilinmesini istiyoruz” dedi.

Chef Deniz Ahmet Köse’den özel yemek kitabı!
Tom’s Kitchen’ın Executive Chef’i Deniz Ahmet Köse’nin hazırladığı tariflerle özel olarak tasarlanan yemek kitapçığı, Ocean Spray ve USPGC’nin ortak standında yer alacak. Hem Ocean Spray, hem de USPGC temsilcileri WorldFood fuarı boyunca etkinlik alanında, 8. Hall’daki F8 30 numaralı standda bulunacak.

Pamporovo’dan Türk turizm yetkililerine özel davet!

Türk ve Bulgar turizm yetkilileri vize kolaylığı istiyor! 
Türkiye’nin turizm sektöründeki başarılarını rol model olarak almak isteyen Bulgaristan, her iki ülkenin kamu ve özel sektör temsilcilerini ünlü kayak merkezi Pamporovo’da bir araya getirdi. Görüşmeler sonrasında kısa vadede amacın “Türkiye’nin turizm konusundaki tecrübesini temel alarak Bulgaristan’ın turizm potansiyelinin gelişmesi ve Türkiye'den gelecek turistler için vize kolaylığı sağlayarak iki ülke arasındaki turizm hacminin artması” oldu.


Dünyanın en büyük beş turizm fuarı arasında yer alan EMITT turizm fuarına katılım gösterecek olan Bulgaristan'ın en büyük üç kayak merkezinden Pamporovo, Türkiye ve Bulgaristan’dan turizm yetkililerine ev sahipliği yaptı. Bulgaristan’ın turizm hacminin artması için Türkiye’den destek isteyen Bulgar yetkililer ile Türkiye’den T. C. Kültür ve Turizm Bakanlığı,  Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı – EMITT,  Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED), Türkiye Turizm Yatırımcıları Derneği (TYD) yetkilileri bir araya geldi. Görüşmelere ayrıca Sofya Kültür ve Turizm Müşaviri Cemal Tekkanat’da katıldı. 

EMITT Turizm fuarı komite toplantısını takiben, heyet Smolyan Valisi Nedyalko Slavov, Smolyan Belediye Başkanı Nikolay Melemov ve Cepelare Belediye Başkanı Todor Bozukov ile de bir araya gelerek turizmdeki tecrübelerini paylaştı. Heyetler yaptıkları toplantıda daha etkin bir işbirliği yapma kararı verdi. 

ITE Turkey Turizm & Seyahat & Moda Grup Direktörü Hacer Aydın ise konu hakkında açıklamalarda bulundu. Aydın: “Ülkemizin Avrupa’ya açılan kapılarından Bulgaristan, son dönemde artan turizm atağının meyvelerini toplamaya başladı. Pamporovo, Bulgaristan ve Yunanistan arasındaki ulaşım ağının modernize edilmesiyle her iki ülkeden çok kısa sürede ulaşabilen bir tatil destinasyonu noktasına geldi. Bunun yanı sıra Pamporovo, coğrafi konumu sayesinde yaz ve kış turizmini bir arada yapabilecek Avrupa’daki tek nokta olma konumuna da sahip.” dedi. Aydın: “2016 yılında 20. kez düzenleyeceğimiz Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı – EMITT profesyonel ziyaretçi sayısının her geçen yıl arttığı katılımcı ve ziyaretçi sayısıyla dünyanın önde gelen turizm profesyonellerin buluştuğu küresel bir platform haline geldi. Çok kısa süre önce Yunanistan’dan Aegean Communication SA ile imzaladığımız işbirliği anlaşmasıyla ekonomik olarak zor günler geçiren Yunanistan’ın tüm turizm kurum ve profesyonelleri dört yıl boyunca fuarda özel olarak ağırlanacak. Yunanistan işbirliği sonrası Bulgaristan’ın da ülke olarak katılımının yanı sıra Bansko ve Pamporovo’nın da ayrı olarak fuarda yerini alması bölgedeki turizm hacmini yükseltecek“ dedi. 

Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Yönetim Kurulu Başkanı Osman Ayık konu hakkında şunları söyledi: “Bulgaristan’ın her geçen gün artan turizm potansiyelini uluslararası camiada duyurmasının önemli yollarından biri dünyanın en büyük turizm fuarlarına katılmasından geçiyor. 2016 yılında 20. kez gerçekleşecek Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı – EMITT’e katılması çok doğru bir karar. Smolyan Belediye Başkanı Nikolay Melemov ile bir araya geldiğimizde bu konunun önemini ve gelecekteki yararlarından bahsettim. Sadece Pamporovo değil Bulgaristan’ın ülke bazında tüm turizm kuruluşlarının katılması gerekiyor. Bu katılımın kısa süre içerisinde büyük katkıları olacaktır.” dedi. 

Türkiye Turizm Yatırımcıları Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Prof. Dr. İbrahim Birkan konu hakkında açıklamalarda bulundu: “Bulgaristan’ın doğal güzellikleri ve dört mevsim turizm yapılabilecek coğrafi konumu sayesinde turist sayısında her geçen yıl bir artış gözlemleniliyor ancak yıllık 750.000 turist sayısıyla potansiyelinin altında kalıyor. Dünyanın en büyük beş turizm fuarından biri olan EMITT Turizm Fuarı’na 2016 yılında katılma kararı alan Pamporovo, bu sayede sadece bölge ülkelerden değil, dünya çapından birçok turisti ağırlayacak popüler bir tatil destinasyonu olmaya aday” dedi. Birkan: “Türkiye ile Bulgaristan arasındaki turizm hacminin artması için kamu ve özel sektör temsilcilerinin bir an önce harekete geçmesi gerekiyor. Her geçen yıl Türk turistler özellikle kış turizmi için Bulgaristan’a gidiyor. Vize kolaylığının sağlanması çok kısa süre içerisinde Türkiye’den gelecek turist sayısını 4-5 katına çıkarabilir” diyerek sektör için önemini belirtti.

ITE Group PLC. bünyesinde düzenlenen MITT Russia, UITT Ukraine, AITF Azerbaijan, KITF Kazakhstan gibi dünyanın dört bir yanında gerçekleşen turizm ve seyahat fuarlarının tecrübesini ve global işbirliklerini arkasına alan EMITT turizm fuarı, Türkiye’nin ve bölgenin en büyük turizm ve seyahat fuarı durumuna geldi. 

Ocak 2015’te gerçekleşen 19. EMITT turizm fuarı, 71 ülke ve 4.550 kurum, kuruluş ve beldenin katılımıyla toplam 142.100 ziyaretçiyi ağırladı. Ocak 2016’da düzenlenecek olan EMITT turizm fuarı 20. yılında, kongre turizmi, kış ve outdoor sporları turizmi ve sağlık turizmini de gündemine alacak. Dünya çapında gerçekleştirdiği işbirliği ve tanıtım çalışmaları ile fuara 80 ülkenin katılımı hedefleniyor.

28 – 31 Ocak 2016 tarihleri arasında düzenlenecek Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı – EMITT, T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Türk Hava Yolları’nın kurumsal sponsorluğunda, KOSGEB’in desteğinde ve Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) ve Türkiye Turizm Yatırımcıları Derneği’nin (TYD) iş ortaklığında gerçekleşecek.

Kırman Hotels’e Kalite ve Gıda Güvenliği Belgesi

Kirman Otelleri Grup Direktörü Şükrü Çelik, "Bu iki belge ile grup olarak müşteri memnuniyetini verdiğimiz önemi belgelendirmiş olduk" dedi. Alınan iki belgeden biri Kalite Yönetim sistemi ile ilgili olan  ISO 9001, diğeri de Gıda Güvenliği ile ilgili ISO 22000 Konuyla ilgili bilgi veren kirman Otelleri Grup Direktörü Şükrü Çelik, "bu iki belge ile grup olarak müşteri memnuniyetini verdiğimiz önemi belgelendirmiş olduk" dedi.


 Çelik konuyla ilgili olarak şunları söyledi:
"Grubumuz kendi  sistemlerini kurup işleterek konuyla ilgili belgeleri almaya hak kazandı. Böylece bu konuda verdiğimiz çalışmalar ürününü verdi ve çalışmalarımız tescillendi.  Bu belgeleri alarak farkımızı da ortaya koyduk. Bu sistemler çerçevesinde misafir memnuniyetini sağlayarak sağlıklı ve kaliteli gıdanın üretimi ile gruba yeni eklenecek otel ile kaliteli büyümeye devam edeceğiz.


Bu konuda başta Grup Kalite Müdürümüz Fatih Yaman olmak üzere bütün arkadaşlarımızın katkıları var. Hepsine teşekkür ederiz. "Kirman Grubu bünyesinde, Arycanda Deluxe, Leodikya Resort, Sidera Luxury & Spa veBelazur Resort & Spa otelleri bulunuyor.

RadissonBlu Hotel Kayseri’ye, “Yeşil Yıldız”

RadissonBlu Hotel Kayseri’ye, Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından “Yeşil Yıldız” belgesi verildi. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından başlatılan ‘Çevreye Duyarlı Konaklama Tesisi’ projesi kapsamında; RadissonBlu Hotel Kayseri, çevreye duyarlı konaklama tesislerine verilen “Yeşil Yıldız” belgesini aldı. Çevreci oteller, doğayı korumak amacıyla kurumsal programlarında, yenilenebilir enerji kaynaklarını kullanmaya özen gösteriyor,  su ve enerji tasarrufu sağlıyor; atık oluşumunu azalmaya yönelik uygulamalar ve geri dönüşüm çalışmaları ile çevre bilincini aşılıyor, personeline verdiği eğitimler ile gelecek nesillere yaşanabilir bir dünya bırakmanın öncü adımlarını atıyor. 


En son teknolojiyi kullanarak, eğitime önem veriyor
RadissonBlu Hotel Kayseri’de çevreye ve doğaya büyük önem verdiklerini belirten RadissonBlu Hotel Kayseri Genel Koordinatörü Recep Arifoğlu şunları söyledi:“Kayseri’nin en büyük ve en modern oteliyiz. Yatırım sırasında en son teknolojiyi kullanarak, çevresel kirlenmeyi önlemeyi ve enerji tasarrufu ile doğal kaynaklarımızı korumayı hedefledik. Mesela, otelimizde enerji ihtiyacının yüzde 60’nı yenilenebilir enerji kaynağı olan kojenerasyon sisteminden temin etmekteyiz. Otelimiz tüm alanlarında aydınlatma elemanları ve armatürlerde tasarruf sağlayan ekipmanlar kullanmakta ve ayrıca deterjan ve su tüketimini azaltmak için oda tekstillerinin yıkanma periyodunu misafirimizin tercihine göre düzenleyen çevre kartları uygulamasını sürdürmekteyiz. Personelimizi çevre konusunda sürekli eğiterek; atık pil ve atıkyağ gibi çevreye zararlı atıkların ayrı toplanması ile cam, kağıt ve plastik gibi geri dönüşüm atıklarının ayrıştırılarak ekonomiye kazandırılması sağlanmaktadır. Biliyoruz ki, en ufak bir çalışma bile yarınlara ‘yaşanabilir bir dünya’ bırakmak açısından çok değerlidir. Ekibimiz ile Yeşil Yıldız belgesini almanın haklı gururunu ve mutluluğu yaşıyoruz” dedi. 

Sürdürülebilir turizm için sürdürülebilir çevre şart 
‘Sürdürülebilir turizm için sürdürülebilir çevre’ anlayışıyla yola çıktıklarını anlatan RadissonBlu Hotel Kayseri Genel Müdürü Fercan Başkan, şunları kaydetti: “Otel yönetimindeki temel felsefemiz, sürdürülebilir bir gelecek ve sürdürülebilir turizm için, sürdürülebilir çevrenin gerekliliğidir. Bu noktada, otelimizde gerçekleştirilen tasarruf ve çevre çalışmalarının yanında, personelimize düzenli eğitimler vererek bu sorumluluk bilincini kendi yaşamlarında da uygulamalarını hedefliyoruz. Aynı zamanda, 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde atık yönetiminin önemini vurgulayan bilgilendirme broşürlerini Kayseri Park AVM’de dağıtmamız örneğinde olduğu gibi, Kayseri’de çevre bilincinin gelişmesine katkı sağlayacak etkinlikler organize ediyoruz. Tesis içindeki tüm kaynaklarımızı en verimli şekilde kullanıyoruz; atıkları geri dönüşüme uygun toplayarak yetkili kuruluşlara teslim ediyoruz ve çevre dostu ürünleri kullanıyoruz. Ekibim ile birlikte Yeşil Yıldız belgesini almaya hak kazanmaktan son derece mutluyuz” şeklinde konuştu. 

Etiket(ler): Yeşil Yıldız,RadissonBlu Hotel Kayseri, Kültür ve Turizm Bakanlığı ,RadissonBlu Hotel Kayseri Genel Müdürü Fercan Başkan,

NG Sapanca’ya Dünya’nın En İyi Spa Merkezi Ödülü!

Dünyanın en prestijli lüks segment otellerinin değerlendirildiği The World Luxury Hotel Awards "En Lüks Spa 2015" ödülünün  yeni sahibi  NG Sapanca oldu. NG Sapanca Dünya’nın En İyi Spa’ları kategorisinde Türkiye’den ödüle layık görülen tek otel ünvanını aldı.


Dünya’nın en iyi lüks otellerinin misafir oylarıyla seçildiği The World Luxury  Hotel Awards'de 2015 yılının en iyi spa'ları belli oldu. Dünya’da turizm sektörünün en önemli ödüllerinden olan ve hizmet kalitesi kapsamında dünyanın en iyi otellerinin değerlendirildiği, "World Luxury Hotel Awards" ödülleri, bu yıl da sahiplerine verildi. "Dünyanın En Lüks Spa"sı kategorisinde NG Sapanca-Aliva Spa Dünyanın en lüks ‘Resort Spa'ları arasına girdi.


Muhteşem doğa ile iç  içe lüks SPA hizmeti
NG Sapanca Wellness & Convention, İstanbul’a yakın lokasyonu ve ormanla iç içe konumuyla şehrin stresi ve gürültüsünden uzaklaşmak isteyenlere doğanın enerjisini sunuyor. Misafirlerinin muhteşem bir doğa içinde dinlenerek keyifli vakit geçirmesi için her türlü ayrıntının düşünüldüğü NG Sapanca Wellness & Convention’ın SPA merkezi aynı zamanda Dünya çapında European Spa Association tarafından verilmekte olan Europe Spa Wellness sertifikasına sahip.

Ödüllendirilen kalite
NG Sapanca hizmete girdiği 2008 yılından bu yana içinde bulunduğu bölgenin gelişimine de büyük katkılar sağladı. Sapanca’nın bugün İstanbul’a yakın en önemli tatil beldesi haline gelmesinde NG Sapanca’nın payı büyük. Açıldığı günden bu yana kalite ve insan kaynaklarına verdiği önem sayesinde ulusal ve uluslar arası kuruluşlarca denetlenerek 8 kalite belgesi birden almaya hak kazanan NG Sapanca aralarında Trip Advisor, Booking.com, Otelpuan gibi misafir görüşleri ile belirlenenlerin de yer aldığı onlarca ödülün sahibi.