7 Haziran 2021 Pazartesi

TÜRSAB Başkanı Firuz B. Bağlıkaya Kapadokya Tanıtım Stratejisi Çalıştayı’na katıldı

Kapadokya Bölgesinde Faaliyet Gösteren Seyahat Acentalarıyla Bir Araya Geldi. Yönetim Kurulu Başkanımız Firuz B. Bağlıkaya, Nevşehir Valiliği’nin düzenlediği Kapadokya Tanıtım Stratejisi Çalıştayı’nın ardından bölgede faaliyet gösteren seyahat acentalarının temsilcileri ile bir araya geldi.

kapadokya-tanitim-stratejisi-calistayi-tursab-baskani-firuz-b-baglikaya.jpg

Kapadokya Bölge Temsil Kurulu Başkanı Talip Aldemir’in organize ettiği akşam yemeği programına, Yönetim Kurulu Üyelerimiz Soner Bacaksız, Ceren Anadol, Ahmet Küçükyıldız, Erciyes BTK Başkanımız Ali Emre Mart, bölgede görev alan eski Başkanlarımız ile Başkanlık Danışma Kurulu Üyesimiz Tansu Demir katılım sağladı.Nevşehir, Niğde, Aksaray ve Kayseri’den gelerek yemeğe katılan seyahat acentası temsilcileri ile birlikte genel ve bölgesel sorunların değerlendirildiği programda, sektörümüzün en önemli ihtiyacının mevcut yasanın çağın gereksinimlerini karşılayamaması nedeniyle değişmesi gerektiği konusunda fikir birliğine varıldı.

kapadokya-tanitim-stratejisi-calistayi-tursab-baskani-firuz-b-baglikaya-001.jpg

1618 sayılı yasada yapılacak değişiklikler ile birlikte sektörün sorunlarının önemli kısmının çözülebileceği ve tüm seyahat acentalarının birlik ve beraberlik içerisinde hareket etmesi ile bu yasanın değiştirilebileceği konusunda görüşler paylaşıldı.Türkiye’nin en önemli turizm merkezleri arasında yer alan Kapadokya’nın çok daha fazla turist alabilmesi için var güçleri ile çalışacaklarını da belirten Bağlıkaya, yemeğe katılan tüm üyelere teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder