27 Şubat 2015 Cuma

Turkcell’e Şampiyonluk Plaketi

Büyük Mükellefler Vergi Dairesi Başkanlığı 2013 yılında özel sektörün kurumlar vergisi rekortmeni ve Büyük Mükellefler Vergi Dairesi birincisi Turkcell’e teşekkür plaketi verdi.Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell, ödediği yaklaşık 591 milyon Türk Lirası ile 2013 yılında özel sektörün en fazla Kurumlar Vergisi ödeyen kuruluşu oldu. Büyük Mükellefler Vergi Dairesi Başkanı Bülent Sarıgül, Turkcell Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Akça’yı makamlarında ziyaret ederek elde edilen bu başarı için teşekkür etti.


Ziyarette konuşan Büyük Mükellefler Vergi Dairesi Başkanı Bülent Sarıgül, şunları söyledi:
“Güçlü devlet olabilmek için; ülke sevgisi, vatandaşlık anlayışı ve kurallara uymanın yanında, daha iyi bir geleceğin kaçınılmaz önkoşulu olan vergi bilinci de yaygınlaşmalıdır. Turkcell pek çok alanda öncü olduğu gibi vergi konusunda da ülkemizdeki tüm kurumlara örnek olacak olan bir başarıya daha imza atmıştır. Geçtiğimiz yıllarda da vergi rekortmenlikleri yaşamış olan Turkcell bir kez daha 2013 yılında da bu gururunu sürdürmüştür. İletişim ve teknoloji alanlarında ülkemize yaptığı katkıyı vergi alanındaki katkısı ile de perçinleyen Turkcell’i ve tüm çalışanlarını şahsınızda kutluyorum.”

Ahmet Akça: Türkiye’ye fayda sağlamak için çalışmaya devam edeceğiz
Sektörünün ve İstanbul’un yanı sıra özel sektör genelinde de vergi rekortmeni olmanın Turkcell açısından büyük bir gurur vesilesi olduğunu belirten Turkcell Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Akça, “Ülkemize ve insanımıza sadece altyapımızla ve teknolojimizle değil, ödediğimiz vergilerle de hizmet sunmanın haklı gururu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Türkiye ekonomisine kurulduğumuz günden bu yana ciddi kaynak sağlamaya devam ediyoruz. 20 yılda Hazine’ye vergi ve mali yükümlülük karşılığı olarak 60 milyar TL ödedik. 20 yılda 25 milyar TL’nin üzerinde yatırım yaptık.  Turkcell bugüne dek olduğu gibi bundan sonra da Türkiye’ye katkısını artırarak sürdürecek. Türkiye’ye fayda sağlamak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.Yapılan görüşmelerin ardından Büyük Mükellefler Vergi Dairesi Başkanı Bülent Sarıgül; Turkcell Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Akça’ya Turkcell’in 2013’te bağlı bulunduğu Büyük Mükellefler Vergi Dairesi birinciliğinden dolayı teşekkür plaketi verdi.Son 6 yıldır Türkiye’nin en çok vergi veren kurumları arasında ilk 10’da yer alan Turkcell, 2008 yılında da Kurumlar Vergisi şampiyonluğuna imza atmıştı.

St. Regis Venice San Clemente Palace Nisan Ayında Açılacak

 Türk-İtalyan Tarihinin En Büyük Yatırımı
Permak Grubu'nun İtalya'daki ilk yatırımı olan San Clemente Adası'nın, otel işletmesi için St. Regis grubu ile imzalanan anlaşmayla Türk-İtalyan tarihinin en büyük yatırımı gerçekleşmiş oldu.Kapsamlı bir yenilemenin bir kısmının tamamlanmasının ardından 2015’in Nisan ayında yeniden açılacak otelle birlikte St. Regis markası da Venedik’te resmen lanse edilmiş olacak.


St. Regis Hotels & Resorts, kapsamlı bir yenilemenin bir kısmının tamamlanmasının ardından 2015’in Nisan ayında açılacak The St. Regis Venice San Clemente Palaceile Venedik’e adım atmış olacak. Venedik’in ünlü San Marco Meydanı’na tekneyle sadece birkaç dakika uzaklıkta, lagünün kalbinde özel bir adada yer alan otel, tüm görkemiyle yeniden açıldığında şehrin en gözde ve lüks destinasyonu olmaya aday.



Venedik’te Gözlerden Uzak bir Tatil Destinasyonu
Muhteşem bahçelere, farklı lüks odalara olan The St. Regis Venice San Clemente Palace, altı hektarlık özel San Clemente adasındaki konumuyla Venedik şehir merkezine tekneyle sadece birkaç dakika uzaklıkta bir vaha gibi. San Clemente’nin tarihi, Kutsal Topraklara yelken açan göçmenleri ve askerleri ağırlamak için 1131 yılında inşa edilen ve bir süre önce titizlikle restore edilen orijinal Kiliseye kadar uzanıyor.

On yedinci yüzyılda inşa edilen manastır 2003 yılında bir otele dönüştürüldü. Yakın zamanda St. Regis adını alan otelin tarihi binası kapsamlı bir restorasyon geiçrmekte; oda ve suitlerin yerleşim düzenleri ve dekorasyonları değiştirilip yeni ve özel suitler eklenirken aynı zamanda ortak alanlar ve restoranlar da yenileniyor. Tarihi dokuya sahip görkemli yapının restorasyonu mimar ve akademisyenler eşliğinde kurallara uygun olarak titizlikle yapılıyor. Detaylı izin ve onay süreçlerinden geçmesi gereken renovasyonun 2016-2017 yıllarında tamamlanması hedefleniyor.
Türkiye merkezli Permak Grubu’nun sahibi olduğu eşsiz ada, 2014 yılında St Regis olarak hizmet vermeye başladı. Otelin kapsamlı renovasyonu, dünyaca ünlü ödüllü tasarım firmaları olan Hirsch Bedner Associates ve GA Design tarafından gerçekleştiriliyor ve toplamda 25 milyon Euro civarında bir bütçe öngörülüyor.

The St. Regis Venice San Clemente Palace’ın yenileme çalışmaları tamamlandığında otelde yemyeşil bahçelere veya lagündeki adalara bakan 191 lüks oda sunulacak. Bunlar arasında junior suitten başlayarak iki eşsiz tasarımcı suitine ve görkemli Royal Suit ve Kral Dairesi’ne kadar toplam 48 suit yer alacak. Oda tasarımlarında tarihi terrazzo zeminler, murano el yapımı avizeler ve brokar işlemeler gibi Venedik’e özgü unsurlar modern ve ahenkli bir biçimde harmanlanmış.

Şaşırtıcı ve Büyüleyici
Venedik’in tarihi merkezine bakan, otele bitişik kutsal San Clemente Kilisesi, nikah törenleri ve özel kutlamalar için ideal bir mekan. On ikinci yüzyılda inşa edilen Kilise, adanın görkemli tarihini yansıtan sanat eserleriyle restore edildi. Denizde kaybolan ve Venediklilerin çok sevdiği bir Papa’ya adanan orijinal bina, tek haçlı bir nef ile Romanesk tarzda inşa edilmiş; on beşinci yüzyıl sonlarında genişletilmiş ve bugün hala görülebilen sanat eserleriyle süslenmiş. The St. Regis Venice San Clemente Palace ailece yapılacak kaçamaklar için de ideal bir tatil destinasyonu olarak spa, yüzme havuzu, çocuk kulübü, yemyeşil bahçeler ve tenis kortu gibi özelliklere sahip.

The St. Regis Venice San Clemente Palace’ta Executive Chef Roberto Dal Seno’nun yönetimindeki Acquerello Restaurant’ın mönüsünde Adriyatik kıyılarına özgü malzemelerin kullanıldığı ve deniz ürünlerinin ağırlıklı olduğu Akdeniz esintili yemekler öne çıkıyor. Acquerello, etkileyici San Marco Meydanı manzarası deniz kenarındaki terasında eşsiz bir fine-dining yemek deneyimi sunuyor. Havuz kenarında bulunan La Dolce Restaurant’ta ise İtalyan mutfağının lezzetleri daha rahat bir atmosferde servis ediliyor. Konuklar, St. Regis markasının ikonik New York otelinin geleneğini sürdüren St. Regis Bar’da otelin kendi yorumuyla sunduğu Bloody Mary kokteylinin tadını çıkarabiliyor. Otelde Veneto bölgesinin ve İtalya’nın seçkin şaraplarla birlikte dünyaca ünlü markalardan oluşan bir şarap mahzeni de yer alacak ve eşsiz bir tadım deneyimi sunuluyor.

Venedik’te ilk St. Regis
Ultra lüks markanın Venedik’teki ilk otelinde dünya gezginlerine, bölgeden ve ülkeden gelen misafirlere St. Regis’in benzersiz konuk hizmetleri ve lüks deneyimi yaşatılıyor. Otelde St. Regis markasının imzası olan ve ayrıcalıklı hizmetler veren St. Regis Butler Service ile The St. Regis Family Traditions programı da sunuluyor.

The St. Regis Venice San Clemente Palace, Starwood’un İtalya’da Roma ve Floransa’dan sonraki üçüncü St. Regis oteli. Son beş yılda küresel varlığını iki katına çıkaran St. Regis, halen işletmekte olduğu 31 oteline yakında 12 yeni tesis ekleyecek.

Starwood Hotels & Resorts, Avrupa, Afrika ve Orta Doğu Başkanı Michael Wale, “St Regis markasının gücüne ve tecrübesine güvenen Permak Group ile uzun vadeli bir iş birliği yapmayı umuyoruz. St Regis San Clemente Palace’ın baharda yeniden hizmete açılacak olmasından büyük mutluluk ve heyecan duyuyoruz ve Venedik’teki en eşsiz deneyimleri sunacak bir otel olacağı konusunda kendimize güveniyoruz.” yorumunda bulundu.

Permak Grup Başkan Vekili Emir Uyar ise konuyla ilgili olarak, “St. Regis Venice, San Clemente Palace, tarihi ve kimliğiyle adeta bir başyapıt olacak. Bu eşsiz oteli Permak Grup olarak bünyemize almaktan ve St Regis ile birlikte misafirlerimize Venedik’te eşi olmayan bir deneyim sunacak olmaktan dolayı son derece mutluyuz.” Dedi.

Starwood Grubu’na ait St. Regis, The Luxury Collection, Sheraton, Westin and Four Points by Sheraton olmak üzere beş lifestyle markasının İtalya’da halen 21 oteli bulunuyor. Venedik’te Grand Canal boyunca yer alan ve Starwood tarafından işletilen üç otel, Luxury Collection markası altında kısa süre önce restore edilen Gritti Palace ve tarihi Hotel Danieli ile The Westin Europa & Regina.

ALEM FM YOLDA.. İLK DURAK ANTALYA!

Alem FM olarak Antalya 10. Uluslararası Runatolia Maratonu iletişim sponsorluğu kapsamında, 28 Şubat-1 Mart tarihleri arasında programcılarımızdan İrfan Aslanhan ile birlikte Antalya’dayız.

Radio Makinası (İrfan Aslanhan), canlı yayınlarını 28 Şubat Cumartesi Antalya Terracity AVM’den, 1 Mart Pazar günü ise Antalya Cam Piramit’ten gerçekleştirecek. Sürpriz hediye dağıtımının yanısıra dinleyicilerle keyifli buluşmalar da bu haftasonu Antalyalıları bekliyor.

24 Şubat 2015 Salı

En İyi Turizm Taşıma Firması Ödüllü Türkkan Turizm Ace Of Mıce’da yerini alıyor

Türkkan Turizm- ACE Of MICE’da Yerini Alıyor
Türkkan Turizm’in katılımcı olarak katıldığı “ACE of M.I.C.E. Exhibition” 26‐28 Şubat 2015 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek Tüm dünyada hızlı bir yükseliş grafiği izleyen kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün en büyük uluslararası buluşması ACE of M.I.C.E. Fuarı, bu yıl ikinci kez kapılarını açıyor.


En İyi Turizm Taşıma Firması Ödüllü Türkkan Turizm katılımcı olarak Türkiye’nin tek MICE Endüstrisi Fuarı  ACE of M.I.C.E. Exhibition 26-28 Şubat 2015 tarihleri arasında İstanbul Kongre Merkezi’nde yerini alıyor.  Türkkan Turizm, Türkiye’nin lokomotif sektörlerindeki önde gelen bir çok özel ve kamu kurumları ile çözüm ortaklığı yürütmektedir. Geçmişte olduğu gibi, günümüzde de dönemin şartlarına uygun sürekli yenilenen araç filosu ve müşteri odaklı geliştirdiği yeni hizmetleri ile sorumluluğunu taşımaya devam ediyor.


Türkiye ve dünyadan sektör profesyonellerini buluşturacak fuar kapsamında, bu alandaki en önemli ödüllerden biri kabul edilen ACE of M.I.C.E. Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri  27 Şubat’ta sahiplerini bulacak. Türkkan Turizm taşıma kategorisinde en güçlü aday olarak ortaya çıkıyor. ACE of M.I.C.E’da özel olarak hazırlanan standı ile yer alacak olan Türkkan Turizm, Turizm taşımacılığında 60 yıllık bir deneyime ve tecrübeye sahip olmasıyla,  yeni nesil aile içi  profesyonel yönetim ile hizmet vermektedir.

İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu-ICVB, ACE of MICE’da Kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün kalbi İstanbul’da atacak!

İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu-ICVB’ nin endüstri partneri olduğu Türkiye’nin tek MICE Endüstrisi Fuarı  ACE of M.I.C.E. Exhibition 26-28 Şubat 2015 tarihleri arasında İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleşiyor.


Tüm dünyada hızlı bir yükseliş grafiği izleyen kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün en büyük uluslararası buluşması ACE of M.I.C.E. Fuarı, bu yıl ikinci kez kapılarını açmaya hazırlanıyor. İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu-ICVB’nin de endüstri partneri olduğu “ACE of M.I.C.E. Exhibition” 26‐28 Şubat 2015 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Türkiye ve dünyadan sektör profesyonellerini buluşturacak fuar kapsamında, bu alandaki en önemli ödüllerden biri kabul edilen ACE of M.I.C.E. Kongre, Toplantı ve Etkinlik Ödülleri de 27 Şubat’ta sahiplerini bulacak.

ACE of M.I.C.E. Fuarı’nda, İstanbul’u temsil eden kuruluş olarak yer alan İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu-ICVB, İstanbul’un kongre, konferans, fuar ve sergileme olanaklarını tanıtacak, kongre ve konferans turizmini özendirerek turizmin geliştirilmesine katkı sağlayacak. Önceden randevu sistemi ile sektör profesyonellerinin ağırlanacağı fuarda, 3 gün boyunca yoğun olarak birebir görüşmeler gerçekleştirilecek ve toplantı ve insentif düzenleyicilerine detaylı bilgiler verilecek. ACE of M.I.C.E’da özel olarak hazırlanan standı ile yer alacak olan İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu- ICVB, fuar süresince gerçekleştirilecek olan workshop, toplantı ve tüm etkinlikler ile yoğun bir takvim içinde uluslararası platformlarda İstanbul’un en iyi şekilde temsil edilmesini sağlayacak.
ACE of M.I.C.E’ın endüstri partneri olan İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu-ICVB
“İstanbul’un hedefi, kongre turizmi alanında ilk tercih olmaktır”

Türkiye’nin tek MICE Endüstrisi Fuarı  ACE of M.I.C.E. Exhibition’ın endüstri partneri olarak yer alan İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu-ICVB Genel Müdürü Özgül Özkan Yavuz konuyla ilgili verdiği bilgide “İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu–ICVB olarak, İstanbul’un kongre turizmi alanında tam anlamıyla tercih edilen bir varış noktası haline gelmesi ve pazar payının artırılmasına katkıda bulunmak için çalışmalarımız çok yönlü devam ediyor. Yıllardır sektörü takip eden bir kurum gözüyle, ACE of M.I.C.E Fuarı’nın yalnız İstanbul turizmi için değil, Türkiye turizmi için de önemli bir etkinlik olma yolunda ilerlediğini görmekten memnuniyet duyuyorum. Fuarın geçen yıl olduğu gibi bu yıl da, tüm katılımcı ve ziyaretçilerine, beklentilerinin gerçekleşeceği bir platform sunacağına ve tüm ihtiyaçlarına cevap verebileceğine olan inancım sonsuzdur. ACE of M.I.C.E; yalnız fuar alanında değil, fuar dışında da görkemli ve adından söz ettiren, başarılı organizasyonları ile bu yıl da yine sektör basınında gündem yaratacaktır. İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu-ICVB olarak, kongre sektörünün önemli organizasyonu ‘ACE of M.I.C.E’ fuarına tüm dünyadan davet edilen uluslararası basın temsilcilerini ağırlayarak özel tanıtım gezileri düzenleyecek ve İstanbul’un tanıtımına en iyi şekilde katkıda bulunacağız. Kongre endüstrisinin kalbinin atacağı ve yerli ve yabancı katılımcıların yoğun ilgisiyle gerçekleşecek ACE of M.I.C.E  etkinliğinin bir parçası olmaktan gurur duyuyoruz. ” dedi.

MICE Endüstrisinin Yeni Buluşma Noktası
MICE sektörünün bilinirliliğini arttırmak amacıyla düzenlenen,  ACE of M.I.C.E. Fuarı’na bu yıl İspanya’dan Azerbaycan’a, Avusturya’dan Yunanistan’a 25 ülkeden etkinlik planlayıcıları ve kongre organizatörleri katılacak. Oteller, etkinlik yönetimi, sahne‐dekor‐stant tasarım ve uygulaması yapan firmalar, transfer, dönemsel İK, ses‐ışık‐görüntü, video ve dijital çözümler gibi alanlarda faaliyet gösteren 325 firma, 26-28 Şubat 2015 tarihlerinde fuar kapsamında stant açacak. ACE of M.I.C.E. Fuarı’nın bu seneki bir önemli özelliği de, ilk kez sektörle ilgili istatistiki bir çalışmanın yapılıyor olması. Türkiye’de düzenlenen ilk ve tek MICE fuarı olan etkinlik bünyesinde ayrıca pek çok panel, seminer, konferans ve network buluşması gerçekleşecek. 2014 senesinde 9.856 ziyaretçi (1.053 uluslararası, 8803 yerli) ağırlayan ACE of MICE, Türkiye, Kuzey ve Latin Amerika, Avrupa, Ortadoğu, Afrika ve Asya ülkelerinden toplamda 579 profesyoneli ağırladı ve katılımcılar 3.725 B2B görüşme gerçekleştirdi. ACE of M.I.C.E. Fuarı’na ilginin bu yıl daha da artması ve 13 binden fazla kişinin ziyaret etmesi bekleniyor.







Şampiyonluğun Kitabını Bir Türk Yazacak

5 kez Guinness Dünya Rekoru kıran milli rekortmen ve akrobat İlker Çevik, şampiyonluğun kitabını yazmaya hazırlanıyor.İlker Çevik yaptığı açıklamada, Türkiye’de yetenek sahibi binlerce insanın varolduğunu, ancak yönlendirilmediklerinden dolayı yeteneklerinin sadece arkadaş ortamlarında kullanılan birer espri malzemesi olarak kaldığını ifade etti.


Guinness World Records’un kendine özgü bir takım kuralları ve kuramları olduğunu sözlerine ekleyen ünlü şampiyon ve beden dili eğitmeni, kitabının Guinness’e giden yola ışık tutacak olmasının yanı sıra, yaşamsal hakimiyeti güçlendirecek etkide fiziksel ve ruhsal anlamda felsefi sırlar da içereceğini sözlerine ekledi.Çevik Guinness’in getirdiği şöhret sayesinde, ülkemizde ve dünya çapında çeşitli  televizyon programlarına konuk olduğunu da belirtti.

Ankara’da Ocak 2015 Dolulukları %8.1 Artarak % 55.3 Oldu

Ankara ‘Turizmin Başkentleriyle’ Yarışıyor
Başkent Ankara, turist sayısında olmasa da otel doluluk oranlarında turizmin başkentleriyle yarışıyor.Ankara’da Ocak 2015 dolulukları yüzde 8.1 artarak yüzde 55.3 oldu.  Ortalama oda bedeli de 81 Euro oldu ve yüzde 15 gibi ciddi oranda artış gösterdi. Bu artışta genel seçim öncesi hızlanan adaylık trafiğinin etkisi olduğu belirtildi.


Başkent Ankara, otel doluluklarında son dönemde istikrarlı yükselişiyle dikkat çekiyor. Ankara ağırladığı turist sayısında olmasa da, şehir genelinde faaliyet gösteren otellerinde yükselen doluluk oranları sayesinde ‘turizmin başkentleriyle’ yarışıyor. Dünyanın önde gelen veri ve analiz şirketlerinden STR Global'in hazırladığı Ocak 2015 Ülke Performans Raporu’ndan hareketle Turistik Otelciler, İşletmeciler ve Yatırımcılar Birliği (TUROB) tarafından yapılan analize göre, Başkent Ankara’da Ocak 2015 otel dolulukları bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 8.1 artarak yüzde 55.3 olarak gerçekleşti. Ocak 2014’te bu oran yüzde 51.1 olmuştu.


ANKARA’DA FİYAT DA ARTTI
Ortalama günlük satılan oda bedeli 81 Euro olarak gerçekleşerek 70 Euro olan Ocak 2014 rakamına göre yüzde 15 gibi ciddi bir oranda artış gösterdi. Bu artışta Ankara’nın ‘siyasetin’ kalbi olmasında ve genel seçim öncesinde aday trafiğinin artmasının etken olduğu belirtiliyor. Ankara’daki ortalama doluluk Türkiye genelinin üzerinde gerçekleşti. Türkiye'nin Ocak 2015 otel dolulukları, 2014 yılının aynı dönemine oranla yüzde 3.8'lik bir artış ile yüzde 52 olarak kaydedildi. Ocak 2014’te bu oran yüzde 50.1 olmuştu.


İSTANUL ARTIŞLA BAŞLADI
Türkiye turizminin kalelerinden İstanbul otelleri de yıla artışla merhaba dedi.  İstanbul’da yılın ilk ayında otel dolulukları bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 2.3 artarak yüzde 55.3 olarak gerçekleşti. 2014 yılının ocak ayında bu oran yüzde 54.1 olmuştu. Ocak 2015’te ADR (Average Daily Rate) denilen ortalama günlük satılan oda bedeli 105.2 Euro oldu ve 2014’e göre yüzde 3’lük bir düşüş gösterdi. Ocak 2014’te bu rakam 108.5 Euro’ydu.  RevPAR olarak adlandırılan toplam oda sayısı üzerinden odabaşı elde edilen gelirler de ise geçen yıla oranla yüzde 0.7'lik bir düşüş yaşandı ve 58.2 Euro olarak ölçüldü. Bu rakam Ocak 2014’te 58.6 Euro olmuştu.

ANTALYA’DA ALARM
Turizmin diğer kalesi Antalya Ocak 2015 otel dolulukları bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 5.1 düşerek yüzde 37.5 oldu. Bu oran Ocak 2014’te yüzde 39.5 olmuştu.  Bu düşüş, Rusya pazarında beklenen kan kaybının öncü sinyali olarak değerlendirilebileceği ifade ediliyor. Antalya’da ortalama günlük satılan oda bedeli 57.0 Euro olarak, 50.9 Euro olan Ocak 2014 rakamına göre yüzde 11.9’luk bir artış gösterdi. Toplam oda sayısı üzerinden odabaşı elde edilen gelirler de ise geçen yıla oranla yüzde 6.2'lik bir artış yaşandı ve 21.3 Euro olarak ölçüldü.

BAYINDIR: UYARI NİTELİĞİNDE
Rapora ilişkin değerlendirme yapan TUROB Başkanı Timur Bayındır "Yılın ilk ayına, geçtiğimiz yıla oranla, küçük değer değişiklikleri göstererek başladık. Süregelen bu stabilite bizim için ciddi bir uyarı niteliğinde” dedi. “Performansımızda gözle görülür bir ilerleme kaydedemesek de, Avrupa'daki rakiplerimiz ile yakın başarıdayız” diyen Bayındır, şunları söyledi: “Amacımız, kesinlikle, olumsuz bir tablo çizerek, moral bozmak değil. Aksine her zaman daha ileride olmak ve markamızı güçlendirmek için zayıf noktalarımızı en aza indirecek yöntemleri sunmak. Bu sebeple, raporlarımızda tamamen objektif verileri yansıtıyor ve tespitlerimizi planlamalarımızda kullanıyoruz. Tüm sektör profesyonellerini ve meslektaşlarımı bu yönde teşvik etmeye çalışıyor ve kamunun endüstrimiz için destekleri konusunda girişimlerimize devam edeceğimizi belirtmek istiyorum."

ADRO’DAN, ADANA’YA İLK BUTİK OTELİ KAZANDIRAN İŞADAMI HALİL AVCI’YA PLAKET

Adana Bölgesel Turist Rehberleri Odası (ADRO)  Dünya Rehberler Günü dolayısıyla Çukurova’da turizmin gelişmesi için çalışan kişi ve kurumları ödüllendirdi. İşadamı Halil Avcı’ya, Adana’ya ilk butik oteli kazandırdığı için plaket sunuldu.


ADANA - Adana Bölgesel Turist Rehberleri Odası (ADRO) 21 Şubat Dünya Rehberler Günü dolayısıyla Çukurova’da turizmin gelişmesi için çalışan kişi ve kurumları ödüllendirdi. İlki geçen yıl gerçekleştirilen “Çukurova Turizm Ödülleri” töreninin ikincisi Adana Anemon Oteli’nde yapıldı.
Düzenlenen ödül töreninde, ADRO tarafından işadamı Halil Avcı’ya Tarihi Salih Bosnalı Konağını yok olmaktan kurtarıp turizme ve Adana’ya ilk butik oteli kazandırdığı için plaket sunuldu. Avcı’ya plaketini ADRO Onursal Başkanı Osman Özbuldu, verdi.Halil Avcı, ADRO yönetimine ve turizm camiasına plaketten dolayı teşekkür etti.

23 Şubat 2015 Pazartesi

Türkiye Tatilin ‘Lüks Merkezi’ Oluyor

Türkiye, Çok Önemli Bir Zirveye Ev sahipliği Yapıyor
27 Şubat-2 Mart tarihleri arasında İstanbul’da düzenlenecek “Lux in Turkey”, dünyanın ünlü multi-milyarderleri, devlet başkanları, üst düzey protocol, krallar, prensler ve prenseslerin tatil programlarını yapan turizm acentalarına tatilde Türk lüksü tanıtılacak. AIDA Turizm Yönetim Kurulu Başkanı Adviye Bergemann’ın düzenlediği zirve boyunca tüm gün workshoplar yapılacak, “Lux in Turkey” kataloğunda yer alan oteller lüks turizm pazarının liderlerine sunulacak.


26 yıldır turizm sektöründe olan kraliyet ailelerini, multi-milyarderleri Türkiye’de ağırlayan AIDA Yönetim Kurulu Başkanı Adviye Bergemann, Türkiye’yi lüks turizm destinasyonu yapmak için kolları sıvadı. Bir süre önce çalışmalarına başladığı ‘Türkiye’de Lüks Tatil’ anlayışını dünyanın en zenginlerine yaygınlaştırmak için İstanbul’da bir zirve düzenleyen Adviye Bergemann, Türk turizminin lüks ile büyüyeceği inancında.  Üstelik bunun daha başlangıç olduğunu söylüyor.

Çocukluk hayalini hayata geçiriyor
Swarowski Ailesinden Tiffany& Co’nun torununa, Kaşıkçı Ailesinden Amerikalı multi-milyader Firestone Ailesine ve pek çok Hollywood yıldızına kadar birçok kişiyi Türkiye’de ağırlayan Adviye Bergemann, Türkiye’yi lüks turizm destinasyonları arasına sokmaya kararlı. Turizmci bir aileden gelen ve 13 yaşından bu yana turizm sektöründe faaliyet gösteren AIDA Turizm’in Yönetim Kurulu Başkanı Adviye Bergemann, 12 yıl önce kurduğu AIDA Turizm ve 26 yıllık sektör tecrübesi ile dünyada lüks turizm alanında ismi olmayan Türkiye için, bu pazardan pay almayı başarmış. Son yıllarda Türkiye’yi bu alanda başarı ile temsil eden AIDA Turizm, 27 Şubat -2 Mart tarihleri arasında İstanbul’da lüks turizm zirvesi düzenlemeye hazırlanıyor. “Lux in Turkey” konseptiyle, multi-milyarderlerin, devlet başkanlarının ve üst düzey protokolün, kralların, prenslerin, prenseslerin ve dünya starlarının seyahat planlamalarını yapan acentaları İstanbul’da bu zirvede Türk lüksünü tanıtacak. Tüm gün workshopların yapılacağı zirvede Lux in Turkey kataloğunda yer alan oteller lüks turizm pazarının liderlerine tanıtılacak.

Lux in Turkey Bir Başlangıç
Lux in Turkey kataloğu ile Türkiye’de faaliyet gösteren lüks segmentteki otel koleksiyonu oluşturduklarını belirten Adviye Bergemann “Türkiye’de çok önemli bir lüks potansiyeli mevcut. Bu potansiyeli en iyi şekilde değerlendirmek amacıyla Lux in Turkey Zirvesi’ni düzenledik. Türkiye’nin önemli lüks turizm destinasyonları arasında zirveye çıkartmak için yola çıktık. Ülkemizin taşıdığı potansiyele güveniyor ve bu güvenden güç alarak yatırımlarımızı hayata geçiriyoruz” dedi.

2014 yılının son çeyreğinde yayına soktukları www.luxinturkey.com web sitesi ile acentalar ve otellere hizmet verdiklerini belirtten Adviye Bergemann, sözlerine şu şekilde devam etti:

“Gelen lüks segmenteki turistler için ayrıca “Hosted by Connoisseurs” hizmetiyle de deneyimsel turzimi ön plana çıkarttık. “Hosted by Connoisseurs”un içeriğinde işinin erbabı olan kişiler ile misafirimiz bir araya geliyor. Osmanlı tarihi ile ilgilenen Sedar Gülgün’ün Macar Feyzullah Paşa Köşkü’nde çay eşliğinde bu atmosferi yaşarken, gurme ve saklı lezzet arayışında olanları Gökçen Adar ile buluşturuyoruz. İstanbul’un modern ve geleneksel zıtlığını Nursel Gülenaz’la  keşfederken, boğazı ve köşkleri merak edenler Murat Belge ile keyifli bir gün geçiriyor.”

American Express’in Türkiye Çözüm Ortağı
American Express’in yüksek gelirli Amex Card sahipleri için Türkiye’de ki tek yetkili seyehat acentası olduklarını belirten Bergemann, “American Ekspress’in 2012 yılında hayata geçiriği ‘Crafted Journeys' programıyla çıtayı yükselttik. American Express dünya'da yüksek gelirli kart müşterileri tarafından en çok tercih edilen turizm destinasyonlarından biri olan Türkiye’de, bu müşteri grubuna hizmet verebilecek tek seyehat acentası olarak AIDA Turizm’i çözüm ortağı olarak belirledi” dedi.

Türk Turzimi Lüksle Büyüyebilir
Lüks turizm pazarı hakkında Adviye Bergemann şu tespitlerde bulundu: “Lüks turizm pazarı dendiğinde Avrupa’da; Fransa ve İtalya, ekseninde dönüyor. Lüks turist diye tabir ettiğimiz turistler, dünya üzerinde hareket halinde olan tüm turistlerin yüzde 3’nü temsil etmektedir. Lüks segmetindeki turistlerin harcamaları, uluslarası turist para dolaşımının yüzde 25’ine dek gelir. Bu gruptaki turistler, her gün normal turistlerin harcamalarından 8 kat daha fazla harcama yaparlar.”

Lüks Turist; Deneyimsel Turizm İle İlgileniyor
Bergamann, dünya lüks turizm pazarının son yıllarda deniz-kum-güneş tatiline alternatif olan “deneyimsel turizm”e yöneldiğini ve bu turizme talebin giderek arttığını söylüyor. Bergemann, Türkiye'nin özellikle dünya turizm pastasından pay alabilmesinin Fransa ve İtalya örneğinde olduğu gibi kitle turizminden uzaklaşıp deneyimsel turizme ağırlık verilerek mümkün olabileceğini söylüyor. Türkiye'nin deneyimler konusunda “inanılmaz zengin ve çeşitli bir ülke” olduğunu ifade eden Bergemann, Türkiye'yi bu alanda liste başı yapmanın çok uzak olmadığını belirtiyor.


Karayipler’den Uzakdoğu’ya Deniz Üstünde 5 Yıldızlı Tatil

 Denizi ve Konforu Sevenlere 5 Yıldızlı Tatil
Türkiye pazarındaki tüketiciye 2006’dan beri tatil hizmetleri sunan ODEON Tours, 2014 yılı itibarı ile faaliyetlerine OTI Holding’in global tur operatörü markası Coral Travel ile devam ediyor. Coral Travel Türkiye, denizi ve konforu seven misafirlerine uluslararası standartlara sahip gemilerle farklı destinasyonlara seyahat etme fırsatını 199 Euro’dan başlayan fiyatlarla sunuyor.


Coral Travel Türkiye’nin geniş bir yelpazede sunduğu Cruise turu alternatifleriyle Alaska’nın doğal güzelliklerinden, Avrupa’nın antik geçmişine, Meksika’nın el değmemiş tabiatından, Karayipler, Bahamalar ve Hawaii’nin tropik zenginliklerine veya Güney Amerika’nın egzotik kültürüne kadar her bölgeye seyahat etmek mümkün. Sunulan gemi turlarında, ekonomik fiyatlı iç kabin alternatiflerinin yanında dış kabin ve balkonlu kabinler de oldukça ilgi görüyor. Yolcular; Güney Amerika, Kanarya Adaları, Ege & Adriyatik, Kuzey Avrupa, Batı Akdeniz & Akdeniz, Yunan Adaları, Karayipler, Uzakdoğu ve nehir turları ile Transatlantikler gibi pek çok alternatif arasından seçim yaparak unutulmaz bir tatil serüvenine çıkma şansı yakalıyor.


En popüler cruise turları
Önümüzdeki dönemin en popüler turları arasında Yunan Adaları, Ege Adriyatik, Akdeniz, Norveç Fiyordları ve Baltık Başkentleri, Kanarya Adaları, Volga ve Ren Nehri turlarının sayılabileceğini belirten Coral Travel Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Kamçı, “Yolculuk süreleri, destinasyonun uzaklığı ve kabin farkına göre değişiklik gösteren fiyatlar 3 gece 4 günlük Yunanistan turu için 199 Euro’dan başlarken, 26 günlük Transatlantik turunda 5 bin 349 Euro’ya kadar ulaşıyor. Dünya’nın çoğu limanına uğrayan birçok gemi firması ile çalışıp misafirlerimize çok sayıda ülke görme olanağı sağlayan alternatif turlar sunmaktan memnuniyet duyuyoruz” dedi. Her gemiye göre değişiklik gösteren indirimli yaş gruplarının yanı sıra 3. ve 4. kişilere de farklı gemilerde indirimlerin söz konusu olduğunu belirten Kamçı, cruise turlarında vize durumunun gidilecek destinasyona göre değişiklik gösterdiğini belirtti.


Denizin üstünde ama 5 yıldızlı otel konforunda
Gemilerin büyüklükleri gidilecek destinasyonlara göre değişiklik gösterebiliyor. Kabin alternatifleri; gemi tipine göre deluxe suite ve royal suite gibi lüks kategorileri de içeriyor. Gemi seyahatine çıkan yolcular zevk ve tercihlerine göre kendi evindeymiş gibi rahatlık yaşarken aynı zamanda her akşam 5 yıldızlı bir otelde yemeğe çıkma konforu, tatil beldelerinde verilen tüm hizmetlerden yararlanma imkanı ve bavul açma kapama derdi olmadan birçok ülkeye kısa zamanda seyahat etme avantajına sahip oluyorlar.

Gemilerde tırmanma duvarına tırmanmak, sörf havuzunda keyifli dakikalar yaşamak ve akşam yemeği için dünya mutfağından sunulan farklı lezzetlerin tadına varmanın yanı sıra, teknolojinin verdiği imkanlarla paraşüt simülatörü, buz pistleri, çarpışan araba pisti, simülasyon ile akşam yemekleri, şovlar, robot barmenler ve limanlarda geçirilecek eğlenceli saatler de misafirleri bekliyor.

Coral Travel’dan 100 TL'lik alışverişe 300 mil bonus
TÜRK HAVA YOLLARI’nın avantajlarla dolu özel yolcu programıMiles&Smiles’ın üyeleri, Coral Travel & ODEON Tours’dan gerçekleştirecekleri seyahatlerinde 100 TL harcama karşılığı 300 bonus mil kazanıyor.Tur programları hakkında bilgi almak ve kayıt yaptırmak için Coral Travel Çağrı Merkezi 444 0 684’yi arayabilir, www.coraltatil.com adresine ulaşabilirsiniz.


Instagram Fenomenlerine Küçük Oteller Sitesi İle Dünyayı Gezme Fırsatı

Instagram Fenomenlerine Duyuru! Instagram Fenomeni İsen, Dünyayı Gezmeye Hazır Mısın?
Sosyal medya fenomeni olmak, son zamanlarda popüler kavramlardan ve uğraşlardan birisi oldu. 260 milyondan fazla kaliteli kullanıcıya sahip olan Instagram, etkileşim anlamında diğer sosyal medya mecralarını geride bırakıyor, öyle ki kullanıcıların yarısı her gün Instagrama giriyor, beğeni ve paylaşım rekorları kırılabiliyor.


100 binden fazla takipçiniz varsa, konaklama imkanı sunuluyor
Instagram'da 9 aydan beri aktif olan @smallhotels; Instagram'da fenomen olan kullanıcılara ücretsiz konaklama fırsatları sunuyor. Son 9 ayda, 80’i yerli 140’ı yabancı olmak üzere 220 Instagram fenomenine konaklama sponsorluğu sunan Küçük Oteller Sitesi Editörü İzim Bozada, bu alanda dünyada ilk olduklarını ve şuan itibariyle de tek olduklarını belirtti.  Fenomenlere, işbirliği önerisinde bulunan İzim Bozada, şunları söyledi: “Instagram'da fenomen olan kullanıcılar, @smallhotels ile işbirliği yaptığında; Türkiye ve dünyanın dört bir yanındaki butik ve küçük otellerde misafir edilerek, ağırlanıyor. Eğer Instagram'da 100 binden fazla takipçiniz var ise; Instagramdaki @smallhotels ile irtibata geçerek, siz de hayallerinizi gerçekleştirebilirsiniz” dedi.


@smallhotels’in, 123 bin takipçisi bulunuyor
Küçük oteller sitesinin (KucukOteller.com.tr) Instagram’da, www.instagram/smallhotels hesabıyla yer aldığını ifade eden İzim Bozada, konuşmasına söyle devam etti: “Küçük ve butik oteller olarak, @smallhotels’in 123 bin takipçisi bulunuyor. Instagram’da şahane otel ve destinasyon fotoğraflarını paylaştığımızda; beğeni ve paylaşım rekorları kıran fotoğraflarımız ile takipçi sayımızı arttırmaya devam ediyoruz. @smallhotels’in tüm gayesi, dünyanın dört bir yanından küçük ve butik otelleri paylaşmak, gezgin seyahat yazarı, blogger ve fenomenlere bu özel ve büyüleyici destinasyonlarda, ücretsiz olarak konaklama imkanı sağlamaktır” diye konuştu.

Dünyanın en iyi ve ödüllü butik otelleri; @smallhotels’in peşinde
Instagram paylaşımları ve fenomen işbirlikleri ile dünyayı gezen İzim Bozada, yaşadığı seyahat ve otel deneyimlerini Instagram’da fotoğraflarıyla paylaşarak, kullanıcılarının tatil alışkanlıklarını yeniden biçimlendirdiğini kaydetti. Dünyanın en iyi ve ödüllü butik otellerinin @smallhotels’in peşinde olduğunu anlatan İzim Bozada, “Instagram üzerinde paylaşılan otel fotoları sayesinde, oteller dünyanın dört bir yanından rezervasyon alabiliyor. Instagram, tanıtım ve pazarlamada yeni ve aktif bir kanal olmaya başladı. Bu nedenle, dünya çapında takipçileriyle alanında lider olan @smallhotels’e, dünyanın dört bir yanındaki küçük ve butik otellerden yoğun ilgi ve talep bulunuyor” şeklinde konuştu.



Sultanahmet Köftecisi, ABD’deki İlk Şubelerini New York Ve Boston’da Açacak

ABD’de Türk Köfteci Zinciri Kuruluyor
İstanbul’un asırlık lezzet durağı Tarihi Sultanahmet Köftecisi, ABD’de köfteci zinciri kuruyor. İlk 2 şubesini New York ve Boston’da kendi öz sermayesi ile açacak ünlü köfteci, hazır ürünleriyle de market raflarında yer almayı hedefliyor.Sultanahmet Köftecisi’nin Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Tezçakın, 19 yıldır ABD’de yaşayan 17 yıldır da Manhattan’da kendi lokantasını işleten bir Türk iş adamının daveti üzerine işletmenin 4. nesil patronlarından oğlu Mert Tezçakın ile birlikte 11 gün boyunca New York’ta temaslarda bulunduğunu bildirdi.

-Etler köfte için uygun-
İstanbul merkezdeki dükkânlarının yoğunluğunda çalışan Lombardi's Pizza, Pershing Square Central Cafe, Katz's Delicatessen, Shake Shack Burger gibi dünyaca tanınan işletmelerde incelemelerde bulunduklarını anlatan Tezçakın, şunları söyledi:“ABD’de yaşayan aile dostumuz Z. Oğuz Teoman’ın desteğiyle başarılı olmuş bu işletmelerin çalışma sistemleri, müşteri çeşitleri, yiyecek lezzetleri, kaliteleri, sunum şekilleri ve fiyatlarını inceledik. Etleri de araştırdık. Oradaki etler bizim köfteyi yapmaya gayet uygun. Bizi sevindiren, projenin başarısı konusunda cesaretlendiren olay ise gördüğümüz ilgiydi. Türkiye’de çıkan haberler büyük yankı yapmış. Birçok kişi bizleri gururlandıran mesajlarla haberi sosyal medyada paylaşmış. Boston Başkonsolosu Sayın Ömür Budak bizzat kendisi arayarak desteklerini iletti. Nihayetinde yıllardır hayallerini kurduğumuz projeyi gerçekleştirme kararı aldık”


-Lokasyon belirlendi-
İlk iki şubeyi 6 ay içinde kendi öz sermayeleri ile New York ve Boston’da açacaklarını kaydeden Tezçakın, “Dükkanların açılacağı lokasyonu belirledik. New York’ta Manhattan, Midle Town, 5. ve 42. caddede , Boston’da ise Newbury Street’te yer bakıyoruz. Ardından ABD’deki kurallara göre önce bayilik sonra da franchise yoluyla köfteci zinciri kurmayı hedefliyoruz. Bu konularda işbirliği yapacağımız kişilerle ön anlaşmalar bile yapıldı” dedi.


-Üretim tesisi kuruluyor-
“Haydi Amerika’ya” adı altında hayata geçirecekleri projenin sadece şube açmakla sınırlı olmayacağının altını çizen Tezçakın, “ABD’de üretim tesisi kurarak hazır ürünlerimizle de market raflarında yer alacağız. Bu ürünler, büfelere, diğer lokontalara toptan ve perakende olarak satılabilecek. Catering, köfte arabası ve kiosk projeleri de hayata geçirilecek”diye konuştu.

-Taklitlere karşı 6 ayda 40 dava kazandı-
Sultanahmet Köftecisi, bir yandan kendisi için milli görev olarak gördüğü dünya markası olabilmek için dev adımlar atarken, bir yandan da taklitleri ile yasal yoldan mücadelesini sürdürüyor.
Tezçakın, yüzü aşkın taklitçi hakkında dava açtıklarını, son 6 ay içinde kazandıkları dava sayısının 40’a ulaştığını anımsatarak, “Sultanahmet köftesinin patenti, İnegöl, Tekirdağ ya da Akçaabat köftesi gibi coğrafi işaret olarak alınmadı. İsim ve marka kullanım hakkı yalnızca Tezçakın ailesine aittir. Taklitçi firmalar birer birer kapanırken, onbinlerce lira da tazminat ödemeye mahkum oldular. Davaların sonuçlanmaya başlamasıyla birlikte İstanbul’da ve diğer kentlerde çok sayıda işletme, bizim tabelamız altında çalışma isteğiyle uzlaşma talebinde bulundu. Ürün ve hizmet kalitelerini Tarihi Sultanahmet Köftecisi seviyesine yükseltmeleri şartıyla şubemiz olma imkânını sunuyoruz. Karlı da çıkıyorlar. Bugün Viaport şubemiz, bu şekilde ailemize katıldı, en çok kazanan şubelerden biri haline geldi’’ ifadelerini kullandı.

Ali Can Aksu, Üst Düzey Yönetici Ödülüne Layık Görüldü

Adana Bölgesel Turist Rehberleri Odası (ADRO) 21 Şubat Dünya Rehberler Günü dolayısıyla Çukurova’da turizmin gelişmesi için çalışan kişi ve kurumları ödüllendirdi. The Green Park Pendik Hotel & Convention Center Genel Müdürü Ali Can Aksu,  ödül töreninde ‘’Üst Düzey Yönetici’’ ödülüne layık görüldü


Adana Bölgesel Turist Rehberleri Odası (ADRO) 21 Şubat Dünya Rehberler Günü dolayısıyla Çukurova’da turizmin gelişmesi için çalışan kişi ve kurumları ödüllendirdi. İlki geçen yıl gerçekleştirilen “Çukurova Turizm Ödülleri” töreninin ikincisi 19 Şubat’ta Adana Anemon Oteli’nde yapıldı.Düzenlenen ödül töreninde The Green Park Pendik Hotel & Convention Center Genel Müdürü Ali Can Aksu,  geçtiğimiz yıl Dünya Turizm Ödülleri WTA’da Türkiye’ye 3 ödül kazandırdığı için  ‘’Üst Düzey Yönetici’’ ödülüne layık görüldü.  Aksu’ya ödülü  (ADRO) Başkanı Osman Özbuldu,  verdi. Ali Can Aksu, kendisini ‘’Üst Düzey Yönetici’’ ödülüne layık gören ADRO yönetimine ve üyelerine teşekkür etti.

EKOS’TAN ÇOK ÖZEL TUĞLALAR;TARZI OLAN RENGARENK BİNALAR…

Renkli tuğlalar, günümüzde mimari estetiğin en önemli trendleri arasında geliyor. Kullanıldıkları her binaya farklı bir hava katan tuğlalar, dayanıklı olmaları sayesine dekoratif özelliklerini de uzun süre koruyor. Ülkemizin ateş tuğlası tekniğiyle klinker tuğla üretimi gerçekleştiren tek fabrikası konumunda bulunan ve alanında önde gelen kuruluşlardan biri olan EKOS Klinker Tuğla’nın özel maksat kaplamalar kategorisinde yer alan restorasyon tuğlaları ve çubuk tuğlaları ile binalar farklı bir kimliğe bürünüyor.

EKOS Klinker Tuğla’nın, cotto ve cephe ürünlerinin tamamlayıcısı olarak ürettiği özel maksat kaplamalar arasında yer alan restorasyon tuğlaları, firmanın şekillendirebilme yeteneğini ve tasarım gücünü gözler önüne seriyor. Farklı duvar kalınlıkları için tasarlanmış harpuştalar; farklı boyutlarda merdiven detayları, havuz ve çevre bordürleriyle birlikte diğer EKOS ürünleriyle de uyum sağlayan EKOS restorasyon tuğlaları, farklı mimari tasarımlar için de geniş yelpazede çözümler sunuyor. Nar (EKOS Kırmızı), doğal (EKOS Sarı) ve kahve (EKOS Kahverengi) tonlarında üretilen EKOS restorasyon tuğlaları, binaların tarzına renk katarken 15x30x3 cm ölçüsü ile de uygulamada kolaylık sağlıyor.

Ürün, restorasyon projelerinde tamir amaçlı olduğu kadar eski görünüm verilmek istenen binalarda da sıklıkla tercih ediliyor. Çubuk tuğlalar da EKOS Klinker Tuğla’nın binalarda estetik görünüm arayanlara sunduğu farklı alternatifler arasında yer alıyor. Nar (EKOS Kırmızı), doğal (EKOS Sarı) renklerinde üretilen çubuk tuğlalar, binalara sıcak bir görünüm verirken farklı ölçü alternatifleri de yaratılabiliyor. EKOS Klinker Tuğla’nın, www.ekos.com.tr adresine tıklayarak mekanınıza en uygun çözümleri bulabilirsiniz.

Sport + ‘dan Bayanlara Özel

Renaissance Polat İstanbul Hotel’in spor kompleksi Sport + Dünya Kadınlar Günü’ne özel tüm bayanlara %25 indirim…Dünya Kadınlar Günü’ne özel 6, 7 veya 8 Mart tarihlerinde Sport’ta üyelik yaptıran bayanlar %25 indirim kazanacaklar .


İstanbul’da ki 5 yıldızlı oteller arasındaki bulunan en büyük açık ve kapalı yüzme havuzu, fitness alanları, masaj, sauna, tenis, hamam, stüdyo ve özel ders programları ile Marmara denizine karşı spor yapacağınız spor klübü  Sport + ‘da Dünya Kadınlar Günü’ne özel bu kampanyayı kaçırmayın. Farklı taksit seçeneklerinin de yapıldığı spor kulübünde hem bedeninizi hem ruhunuzu dinlendireceksiniz.
Bilgi için : 0212 414 18 00