15 Nisan 2015 Çarşamba

NEFİS İTALYAN LEZZETLERİNİN TEK ADRESİ SABARRO’DAN YEPYENİ BİR LEZZET; “Chipotle Soslu Pizza”

Napoli’den New York’a göç eden İtalyan asıllı Amerikalı Sbarro ailesi tarafından 1967’de kurulan Sbarro, kısa sürede nefis İtalyan lezzetlerini tüm Dünya’ya yaymış, 2007’den bu yana da TAB Gıda güvencesi ile Türk tüketiciler ile bir araya gelmektedir. 100’den fazla ürün seçeneği ile herkese göre birbirinden lezzetli ürünler bulunan Sbarro Restoranlarında, şimdi de damakları şenlendirecek yepyeni bir lezzet “Chipotle Soslu Pizza” tüm pizza severlerin beğenisine sunuluyor.


İncecik nefis hamur üzerine yayılan közlenmiş tatlı biberli Chipotle sosunun; Mozzarella peyniri, sucuk,  taze mantar, yeşil sivri biber ve kırmızı kapya biberiyle buluşmasıyla muhteşem bir lezzet şölenine dönüşen “Chipotle Soslu Pizza”, kısa zamanda en çok tercih edilen pizzalar arasında yerini aldı.İtalyan lezzetlerinden vazgeçemeyenler tarafında çok sevilen Sbarro, yeni Chipotle soslu pizzasını ve diğer birbirinden lezzetli ürünlerini Türkiye’de 30’dan fazla şehirdeki, 100’den fazla noktada sunmaya devam ediyor. Siz de bu enfes lezzeti tatmak için en yakın Sbarro’ya uğrayabilirsiniz. . Sbarro ile ilgili ayrıntılı bilgiye www.sbarro.com.tr web sitesinden ya da facebook/SbarroTürkiye adresinden ulaşabilirsiniz.

Seyahat sektörüne ilkleri kazandırmaya devam eden KAYAK 10 yaşında!

Her yıl bir milyarın üzerinde seyahat sorgulaması işlemleyen, mobil uygulamaları 35 milyondan fazla indirilen KAYAK, 10. yılında seyahat planlama ve rezervasyonları için en iyi platformu sunmaya devam ediyor.2005 yılında seyahat odaklı ilk arama motoru olarak kullanıcılarına ABD’de “Merhaba” diyen KAYAK, 10. yılında yenilikçi bir teknoloji şirketi olarak hizmet vermeyi sürdürüyor. KAYAK, bu süreçte dünya genelinde edindiği bilgi birikimini ve uzmanlığı 2013’ten beri Türkiye’deki kullanıcılarıyla da paylaşıyor.

Dünyanın bir numaralı seyahat arama motoru KAYAK, günümüzde aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 30’u aşkın ülkede, 18’in üzerinde dil seçeneğiyle hizmet veriyor. Seyahat planlama ve rezervasyon işlemlerini kolaylaştırmaya odaklanan KAYAK, teknoloji sektörünün en yetenekli uzmanlarını çatısı altında bulunduruyor. Yenilikçi ve gelişimci ruhu ile müşteri memnuniyetini ön planda tutan KAYAK, ‘Akıllı Seyahat’ konsepti ile geliştirdiği yenilikler aracılığıyla seyahat süreci boyunca kullanıcılarının en iyi ‘yol arkadaşı’ olmayı hedefliyor. Bu kapsamda son 10 yılda sunulan bazı yenilikler ise şöyle:

Aralık 2005: Çok Şehirli Uçuş Araması
Mart 2009: Mobil Uygulama piyasada
Haziran 2010: “Explore” özelliği kullanımda
Ocak 2013: İdeal rezervasyon zamanını bildiren “Fiyat Trendi” özelliği

KAYAK’ın mobil uygulamalarını daha kapsamı hale getirmek üzere sunduğu en güncel yenilik ise kullanıcılara istedikleri yerde seyahat arama ve rezervasyon yapma imkanı sunan mobil “Gecelik Otel” özelliği. Bu özellik, kullanıcılara mobil cihazları aracılığıyla konumlarına yakın otelleri bulma ve oda rezerve etme kolaylığı sağlıyor. Geçtiğimiz Şubat ayında mobil uygulamaya da eklenen “Explore” özelliği ise kullanıcılara en iyi ve en uygun seyahat önerilerini sunmaya devam ediyor.

PORLAND YÖNETİM KURULU BAŞKANI SÜLEYMAN PAMUKÇU KARİYER GÜNLERİ ETKİNLİĞİNDE ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU!

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi ile Bilecik Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü tarafından ortaklaşa düzenlenen II. Kariyer Günleri açılışı, üst düzey protokol katılımı ile bugün gerçekleşti.
14 - 16 Nisan 2015 tarihlerinde üniversitenin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde devam edecek konferansın ilk gününde Porland A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Pamukçu’nun “Bir Girişimcilik Hikâyesi” başlıklı konuşması yer aldı.


Pamukçu konuşmasında İngilizce öğretmenliğinden ticaret hayatına geçiş sürecini değerlendirirken; ‘’ Yaptığınız işin bütün gerekliliklerini yerine getirerek, ihtiyaç duyduğunuz ekip ve ekipmanlarınızı planlı bir şekilde ve doğru yöneterek başarıyı yakalayabilirsiniz. Ancak kalite çemberinin temel amacını sağladığınızda güçlü organizasyon yapıları oluşturabilirsiniz.’’ dedi. Kitap okumanın önemi üzerinde de duran Süleyman Pamukçu gençlere; ‘’ Bir görüşünüz mutlaka olmalı ama bunun yanında farklı fikirleri okuyarak, mevcut düşüncenizi zenginleştirip, farklılaştırabilirsiniz. Maalesef birbirini tekrar eden işler arasında günümüzde en çok ihtiyaç duyduğumuz fark yaratacak fikirler. ‘’ vurgusunda bulundu. Konuşmanın ardından öğrencilerin sorularını cevaplayan Süleyman Pamukçu’ya Şeyh Edebali Üniversitesi’ne desteklerinden dolayı Rektör Prof. Dr. Azmi Özcan tarafından plaket verildi. Her bölümden öğrencinin yoğun ilgisinin olduğu etkinlikte Porland A.Ş İnsan Kaynakları Bölümü’nden uzmanlar, Porland standında öğrencilerle bir araya gelerek, geleceğe yönelik kariyer fırsatlarına ilişkin görüşmeler yapacaklar.

7. Üzümlü kuzu göbeği festivali

Türkiye Aşçılar ve Şefler Federasyonu yönetim kurulu üyesi Şef Mavi Fethiye profesyonel aşçılar derneği olarak bugün 7. Üzümlü kuzu göbeği festivali katıldık . Her yıl dahada güzel oluyor. festivali gerçekleştiren herkesin emeğine sağlık. kuzu göbeği İşte lezzet budur et ürünlerinden ve dahada lezzetli mutlaka deneyin. Zaten fiyat olarakta etten pahalı Kilosu tarihine göre 70 tl ile 350 tl arasında değişiyor .etten lezzetli ve bulması bir okadarda zor .


Tabiki bu yılda bu lezzeti tatmadan olmazdı inanılmaz keyif aldık .bu festivalin en çok sevdiğim bir yanıda yöresel yemek yarışması çok güzel ve özel yöresel tatları deneme şansı bulduk hanımların ellerine sağlık . dernek başkanı Onur Arslan  olarak ben yanımda değerli dernek yönetimi'nden Fatih yarbaşı ,Soner cantalı ,cumali kızılaslan,nebi durgun ,Erdal köse,ali doylan,Mehmet acar,Cengiz yaman şeflerimle yöresel yemek yarışmasında jürilik yaptık..dernek üyemiz Kübra taşçı da asistanlığımızı yaptı. Bölgede yapılan yöresel yemekleri tadacağız. Çok lezzetli görünüyorlar göce, tilkemen, kazağayı otu , leğen böreği , sarıot çorbası , pazı sarma , gözleme ,kabuklu fasille ,Göbek mantı , pekmez helva ,kuru biber dolma , menengiç otu kavurma , asma pilavı , portakallı kereviz ve kuzu göbeği dolması gibi bir çok yöresel lezzeti hanımlar sunumlarını yaptılar .hepsinin ellerine saglık bu kadarmı lezzetli olur harikaydı.



Yaratıcılıkta eklersek yarışmaya kuzu göbeği dolması 1. ödülünü aldı. Lezzet , sunum ve kuzu göbeği olması bizim için oldukça yeterli oldu . 1. Olan Yarışmacı Günnur Işıklıgün yemeğinin tarifi kuzu göbeği Dolması mantarın içinde Pastırma ve peynir var içini doldurup fırına sürmüş peynir tercihe bağlı bunda permesan vardı . Yanında beşamel sos vardı ama içinde kavrulmuş mantar çok farklı bir tat oluşturmuş ve kavrulmuş tilkemen vardı . Üç lezzet bir arada damağımıza harika bir tat bıraktı ve birinci oldu Oksan Çetinin yaptığı  kuzu göbeği mantı ikinci , İncilay Çatalın yaptığı  kuzu göbeği tilkemen kavurması üçüncü oldu . tebrik ederim gerçekten yaratıcı yöresel lezzetleri şefler olarak çok seviyoruz bu yemekleride bölgede bulunan Restaurant menülerine girmelerini bekliyor ve istiyoruz . başta Fethiye Belediyesi Ailesine ve festivalde emeği geçen herkese çok teşekkür eder başarılar dileriz. Lezzetli günler….







Yarışma sonuçları
1. Günnur Işıklıgün kuzu göbeği dolması
2. Oksan Çetin kuzu göbekli mantı
3. İncilay Çatal kuzu göbekli tilkemen kavurması

Onur ARSLAN
Şef Mavi Fethiye Profesyonel Aşçılar Derneği Başkanı

Hodjapasha’da, Yüzyıllık Aşk’ın büyüsüne kapılın

Hodjapasha’da, Beyazgül - White Rose (Yüzyıllık Aşk) Dans Gösterisi izleyenleri büyülüyor. Hodjapasha Gösteri ve Etkinlik Merkezi’nde, Beyazgül - White Rose (Yüzyıllık Aşk) Dans Gösterisinin büyüsüne, bir cumartesi günü akşamı kapılın.   İstanbul Sirkeci’deki 550 yıllık Hocapaşa Hamamı’nın içinde yer alan ve İstanbul’un tarihle sanatını buluşturan Hodjapasha Gösteri ve Etkinlik Merkezi, her cumartesi akşamı, Beyazgül - White Rose Dans Gösterisini sahneliyor.
Hodjapasha, haftanın her günü aralıksız olarak, tarihle iç içe dans gösterilerine ev sahipliği yapmaya devam ediyor.


Beyazgül - White Rose (Yüzyıllık Aşk)
-Beyazgül - White Rose teatral dans gösterisi; mistik Osmanlı Saray danslarını  modern dans ile harmanlayarak, 18.yüzyılda yaşanmış gerçek bir aşk hikayesidir.
-Köle pazarından Topkapı Sarayı’na giriş…
-Beyazgül’ün Topkapı Sarayından ayrılışı, onu Hollanda elçisine götüren kaderi…
-Hollanda elçisi Cornelis Calkoen ile cariye Beyazgül’ün efsaneleşen aşkı
-Hollanda Sarayı’nda eğlenceler…
-Beyazgül ve elçinin, zorunlu ayrılığı ve ayrı geçen yıllar…
-20 yıllık ayrılığın ardından sevdiğine kavuşacağı haberini alan elçinin ölümü; Beyazgül’den saklanan gerçekler ve yıllarca her gün elçilik kapısındaki bekleyiş…


Tarihle iç içe yapılan bu teatral dans gösterisi; kostümleri, koreografisi, ışıklandırması, akustiği ve 360 derece video projeksiyon eşliğindeki görüntülerle tarihi Hodjapasha’da, büyüleneceğiniz bir gün geçirmeniz için sizleri bekliyor. 2015 yılı boyunca her Cumartesi akşamı saat 21.00’de başlayan program, 2 bölüm halinde 1 saat 45 dakika sürüyor. Program arasında; ücretsiz kahve, çay ve meşrubat ikramı bulunuyor.


Gösterilerin biletleri, Biletix'de satılıyor.
Fiyatlar, gösteriye göre kişi başı 40 TL ile 50 TL arasında değişiyor.

Hodjapasha
Telefon: 0212 511 46 26
www.hodjapasha.com

GAP GAZETECİLER BİRLİĞİNDEN BİR ÖDÜLDE KEŞANLI HEMŞERİMİZ RECEBİYE ÇATAKSEZERÈ

Genel Merkezi Adıyaman'da bulunan GAP Gazeteciler Birliği'nin her yıl geleneksel olarak düzenlediği bu yıl 11.Nisan  2015 Cumartesi günü  Adıyamanda 12.si düzenlenen  GAP Oscarları   ödül töreninde"Yılın en başarılı tv prorgamıcısı  " ünvanını alan  hemşerimize   ödülünü Adıyaman milletvekili Ahmet AYDIN takdım etti.


Recebiye Çataksezer 10. Gap oscarlarındada yaptığı tv programlarıyla sanata edebiyata gelenek ve göreneklere verdiği değerle  ödül aldığını  .Romanya,Kosova.Bulagristan ,Azerbaycan KKTC,Makedonya ,Fas,Arnavutlukve ülkemizden   pek  çok sayıda siyasetçi, işadamı, hukukçu, medya mensubu, büyükelçi ve sanatçılarında aralarında bulunduğu değerli şahsiyetlerle 12.Gap Oscarlarında 2.kez  ödül almanınfarklı onurunu yaşadığını dile getirdi .
 Gap Gazeteciler Birliği genel başkanı Zeynel Abidin Kıymaza ve çok değerli yönetim kurulu üyelerine şükran ve minnetlerini sunarak teşekkürlerini iletti.

  GAP Gazeteciler Birliği Genel Başkanı Zeynel Abidin Kıymaz, GAP Oscarları ödül töreninin bir basın kuruluşunun düzenlediği bir etkinlik olarak algılanmaması gerektiğini belirterek, ülkemizde yapılan en geniş ve en kapsamlı ödül organizasyonu olduğunu ifade etti.
İlk kez 2012 yılında Adıyamana gittiğini ve Adıyaman halkının sıcak ve içten tavırları ile misafirperverliğine hayran kaldığını Adıyamanın doğası tarihi ile görülmesi gereken bir yer olduğunu ve huzur kenti olduğunu söyledi.

Keşanlı tv programcısı,sunucu ,eğitimci,şair yazar "Yılın en başarılı tv prorgamıcısı  " unvanına layık görüldü. Keşanlı hemşerimiz   şuanda CanErzincan tvde Çarşamba akşamları saat 19,30da  halk müziği sanatçısı İbrahim Ocak ile ŞİİR TADINDA TÜRKÜLER isimli programla izleyicileriyle buluşmaya devam ediyor.Hemşerilerimize başarılar diliyoruz..

PERAKENDE SEKTÖRÜNÜN OSCARI “ICSC SOLAL MARKETİNG AWARDS” DA MALL OF İSTANBUL FİNALİN EN GÜÇLÜ ADAYI

Haziran ayında Kopenhag’da yapılacak ve sektörün Oscar’ları olan “Solal Pazarlama Ödüllerinde” Mall of İstanbul büyük ödülün en güçlü adayı


Alışveriş Merkezleri sektörünün uluslararası alanda en büyük organizasyonu olan, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi’nin (ICSC) her yıl düzenlediği ve en iyi pazarlama projelerine verilen, sektörün Oscarları olarakta anılan Solal Pazarlama Ödülleri'nde (ICSC Solal Marketing Awards) Mall of İstanbul aday olduğu her dalda finalde yarışacak. Her yıl dünyanın farklı ülkelerinden yüzlerce başvuru yapılan, sektörün en prestijli ödülü Solal Pazarlama Ödülü (ICSC Solal Marketing Awards) bu yıl Haziran ayında Kopenhag’da düzenlenecek ödül töreni ile sektörün yıldızlarını belirleyecek.
B2B, Grand Opening ve Footfall kategorilerinde yarışmaya aday olan ve başvurduğu her dalda finale kalan Mall of İstanbul, sektöre yaptığı iddialı girişle büyük ödülün en kuvvetli adayı olarak gösteriliyor.


Mall of İstanbul Bilim Tüneli Sergisi ile “B2B ÖDÜLÜ” için finalde yarışacak!
Torunlar GYO tarafından 1,3 milyar TL yatırımla hayata geçirilen Türkiye’nin en büyük karma projesi Mall of İstanbul,23 Mayıs 2014’de yapılan açılışı ardından Almanya Konsolosluğu ve üniversitelerle süren görüşmeler sonucunda Merkezi Almanya’da bulunan ve bilimsel araştırmalara sağladığı katkıyla tanınan Max Planck Topluluğu’nun dünyaca ünlü ‘’Bilim Tüneli Sergisi’ni ’’ Mall of İstanbul’a  Bahçeşehir Üniversitesi aracılığı ile getirerek 4 ay süresince ziyaretçilerine farklı bir deneyim yaşatmıştı.

Tübitak (Türkiye Bilimsel ve Teknoloji Araştırma Kurumu) ve Siemens sponsorluğunda gerçekleşen ve bilim ve teknolojinin geleceği nasıl değiştireceğini gösteren Bilim Tüneli Sergisi’nde; evren, madde, yaşam, karmaşıklık, beyin, sağlık, enerji ve toplum konuları ele alındı.
Açılışı,Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Davut Kavranoğlu, Bahçeşehir Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkanı Enver Yücel, Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şenay Yalçın, Milli Eğitim Müdürü Muammer Yıldız, Almanya Büyükelçisi Eberhard Pohl ve Max Planck, Bilim Tüneli Proje Direktörü Dr. Peter M. Steiner, Torunlar GYO Yönetim Kurulu Başkanı Aziz Torun ve Tübitak yetkilileri tarafından yapılan bu eşsiz sergi ile Mall Of İstanbul Solar Pazarlama Ödüllerinde  B2B dalında finale kaldı.

“GRAND OPENİNG” ve “FOOTFALL” kategorilerinde finalist Mall of İstanbul
2011’de Avrupa Gayrimenkul Ödülleri “En İyi Karma Kullanım Projesi” ve “En iyi Alışveriş Merkezi Geliştirme Projesi”, yine aynı yıl içerisinde Retail&Leisure tarafından düzenlenen The Global RLI Awards 2011’de “Geleceğin Projeleri Üstün Başarı” ödüllerini kazanan Mall of İstanbul sosyal sorumluluk yaklaşımı gereği, Türkiye’yi derinden sarsan ve can kayıplarının yaşandığı Soma maden kazası nedeniyle 23 Mayıs 2014 tarihinde soft opening ile açıldı ve açılış etkinliklerini Haziran  ayına erteleyerek perakende sektörünün duyarlı sesi oldu.

İstanbul Shopping Fest’in Gong töreni ve ardından süperstar Ajda Pekkan konseri ile açılan Türkiye’nin en yeni ve en büyük alışveriş merkezi  Mall of İstanbul; yine ilklere imza atarak dev perakende patronlarının ilk kez kendi  mağazalarında satış personeli olarak çalıştıkları,yüzlerce mağaza ve binlerce markada efsane indirimleri kapsayan farklı bir projeye evsahipliği yaptı.
İstanbul Shopping Fest Gong Töreni  ve efsane indirimler ile toplam 154.653 kişinin katılım gösterdiği tüm bu açılış etkinlikleri ve duyarlı yaklaşımı ile Mall of İstanbul Solar Pazarlama Ödüllerinde Grand Openining ve Footfall alanlarında da  finalde yarışmaya ve  ödülün en büyük adayı olamaya hak kazandı.

ETIHAD AIRWAYS CEO’SU HOGAN: AVRUPA’YA PEK ÇOK KAZANIM SUNUYORUZ

Etihad Airways Başkanı ve CEO’su James Hogan, Avrupa Komisyonu Ulaşım Komiseri Violeta Bulc ile bir araya gelerek şirketin Avrupa’daki tüketicilere sunduğu kazanımlara ve Avrupa ekonomilerine sağladığı milyarlarca Euro boyutundaki katkılara dikkat çekerek yükselen korumacı yaklaşımın yarattığı risklerle ilgili uyarıda bulundu.


Hogan, havacılığın yerel değil küresel bir endüstri olduğunu, yabancı havayollarının pazara girmesinin engellenerek rekabetin kısıtlanmasının sadece Etihad Airways ve Avrupalı iş ortaklarına zarar vermekle kalmayıp hava taşımacılığı endüstrisine yayılacağını ve Avrupa’nın küresel ticaret ve yatırıma bağlılığına dair uluslararası güveni sarsacağını söyledi.

Oxford Economics tarafında yapılan araştırma, Etihad Airways’in Avrupa Birliği’ndeki operasyonlarının 28 birlik üyesi ülkenin toplam GSMH’sına bir milyar ABD Doları düzeyinde katkı ve 11 bin kişiye istihdam sağladığını ortaya koyduğunu açıklayan Hogan, ayrıca 2014 yılında uçak ve ekipman alımına yaptıkları yatırımın bu ülkelere sağladığı GSMH katkısının 2,6 milyar ABD Doları olduğunu ve 28.100 kişinin istihdamına katkı sağladığını belirtti. Araştırmanın sonuçları, geçtiğimiz 10 yıl içinde şirketin faaliyetlerinin AB üyesi 28 ülkenin milli hasılasına temel faaliyetleri vasıtasıyla yaklaşık 6,1 milyar dolar, uçak ve ekipman yatırımı harcamaları aracılığıyla ise 11 milyar doların üzerinde katkı sağladığını ortaya koydu.

Genişleyen uçuş bağlantılarının AB ülkelerine sağladığı ek ekonomik kazanımlar ise 2014 yılı için 1,3 milyar, son beş yıl için ise toplamda 5 milyar dolar olarak hesaplandı.

James Hogan görüşmede ayrıca şunları söyledi: “Etihad Airways, yerel trafikten parsa kapmak için Avrupa’ya uçan alelade bir havayolu şirketi değil. Biz, Avrupa için; AB üyesi olan ve olmayan Avrupa ekonomilerine her yıl milyarlarca Euro katkı sağlayan, onbinlerce kişinin istihdamına yol açan, Avrupa’dan ve Avrupa’ya uçan yolcuların seçeneklerinin artmasını sağlayan ve dolayısıyla uzun vadeli ve iki taraflı kazanç amaçlayan oldukça sofistike bir yatırımcı ve iş ortağıyız. Kendi uçuşlarımızla, 21 Avrupa şirketiyle yaptığımız ortak uçuş anlaşmalarımızla ve beş Avrupa şirketindeki azınlık hisse yatırımımızla başka hiçbir yabancı havayolunun yapmadığı bir şekilde Avrupa’ya değer katıyoruz.”

“Sadece 2014 yılı içinde AB ekonomilerine ve bu ekonomilerden toplam 3,3 milyon yolcu taşıdık ki bunların 618 bini yolculuklarına ortak uçuş anlaşmamız olan AB merkezli şirketlerle seyahatlerine devam etti ve 368 bini bu şirketlerin uçuşlarından bizim uçuşlarımıza bağlandı."

“Hiçbir AB şirketinin uçuş gerçekleştirmediği 19 destinasyona tek aktarma ile uçuyoruz. Ek olarak bu pazarlara erişim için Avrupalı birçok şirkete ortak uçuş da sağlıyoruz ki bu şirketler içerisinde Avustralya bağlantıları sağladığımız ve beşi biz pazara girmeden önce bu hatlardaki uçuşlarını durduran 11 havayolu da var.”

“Etihad Airways olarak Avrupa’ya bağlılığımız sürüyor. Ancak bir avuç korumacı rakip tarafından gösterilen ve artan direnç, bizim gelişimimizi sınırlamaktan öte istenmeyen sonuçlar da doğurabilir. Büyümemizin kısıtlanması veya yatırımlarımızın riske girmesi halinde gerçek zarar gören taraf; istihdam, bağlantılı uçuş, yerel ve ulusal ekonomilerde yatırım fırsatları ve tüketici tercihi kaybına uğrayan Avrupa olur."


CEDA Basın İletişim Platformu Hizmete Girdi

CEDA Basın İletişim Platformu Yayın Hayatına Başladı
CEDA Basın İletişim Platformu  tek tıkla basında haberlerinizin ve bültenlerinizin çıkmasını sağlayacak bir platformdur. Çağrı merkezi tarafından sürekli güncellenen veri tabanı sayesinde Ajanslar, Dergiler, Gazeteler, Televizyon Kanalları, Radyolar, Web Siteleri gibi haber yayını yapan basın organlarına tek tıkla ulaşılabilmektedir.


Bireysel ve kurumsal firmalara marka başına hizmet vermeyi amaçlayan platform Temmuz ayına kadar sınırsız ve uygun fiyatlarla gönderi yapılmasına olanak sağlamaktadır.

CEDA Basın İletişim Platformumuz mobil uyumlu şekilde tasarlanmış olduğu için ister cep telefonunuzdan ister tabletinizden hem bülten görüntüleme hem de bülten gönderiminde sorunsuz ve kolay erişim imkanı sağlamaktadır. Ayrıca oluşturduğunuz bültenleriniz sistem tarafından tamamen SEO uyumlu şekilde hazırlanmış olduğu için Google tarafından da firmanız ve bülteniniz ile ilgili bilgiler görüntülenebilmektedir. Bu sayede Google sayfalarında üst sıralarda görünmenizde güçlendirilmiştir.

CEDA Basın İletişim Platformu üzerinden gazetecilerde kendilerine özel giriş bilgileri ile kayıt olarak giriş yapabilmektedirler. Hangi kategoriden haber almak istiyorlar ise o kategoriyi seçerek o haberlerin mail adreslerine gelmelerini sağlayabildiği gibi, yine kendilerine özel sayfada seçmiş oldukları kategoriye göre yayınlanan bültenleri de görüntüleyebilmektedirler. Ve bu hizmet için gazeteci/muhabir veya haber almak isteyen kişilerden herhangi bir ücret talep edilmemektedir

SİSTEMİ İNCELEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

EN ÇOK KONUŞULANLAR

PRNet A.Ş, 2015’in ilk günlerinde en çok bahsi geçen olay ve kişileri raporladı. 06 – 12 Nisan 2015 tarihleri arası yapılan araştırma sonuçlarına göre, “PRNet En’leri” 5 başlık altında sıralandı.

MEHMET SELİM KİRAZ UNUTULMADI
Görev yaptığı adliyede teröristler tarafından rehin alındıktan sonra öldürülen Savcı Kiraz; 1.630 haberle bir önceki hafta olduğu gibi en çok tartışılan konu olmaya devam etti..

Fenerbahçeli oyuncuları taşıyan otobüse yapılan silahlı saldırı gündemin tepki çeken başlıkları arasında yer aldı. Futbolun gittikçe daha fazla şiddet haberleriyle anlıyor olması çeşitli çevrelerce eleştirilirken; saldırıyla ilgili 5 kişi gözaltına alındı.

YSK tarafından 2015 seçimlerine girecek, Milletvekili Adayları listesi açıklandı. “YSK’nın Aday Listesi” medyada da binden fazla haber ile yer aldı.

Kılık kıyafet gerekçesiyle Yalova valisi tarafından azarlanıp sınıftan kovulduktan sonra kalp krizi geçirerek hayata veda eden öğretmen Halil Serkan Öz çok sayıda haber ile anıldı.

Polis Teşkilatı bu yıl 170. Yıl Dönümünü kutladı. Polis Haftası gündemin başlıkları arasında beşinci sırada yer aldı.

SİYASETİN EN ÇOK KONUŞULANI “RECEP TAYYİP ERDOĞAN”
Siyasetin gündemindeki isim 4 bin civarı haberi ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan oldu. Başbakan Ahmet Davutoğlu ikinci sırada yer alırken; CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu sıralamayı izledi. MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ve Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız en çok konuşulan siyasiler arasında raporlandı.

SHOW DÜNYASININ EN ÇOK KONUŞULANI “HÜLYA AVŞAR”
Kızı Zehra ile kamera karşısına geçtiği yeni reklam filmiyle ve TV8’de yer alan programıyla geçen haftanın en ünlüsü Hülya Avşar olarak raporlandı. 132 haberle listenin ikincisi isimi ise Uğur Işılak oldu.  Işılak, Ak Partiden adaylığını koyarak Show dünyasından Siyasetçiler arasına geçmeye hazırlanıyor. İlk 5’te görmeye alışık olduğumuz isim Cem Yılmaz, 115 yansıma ile geçen haftanın üçüncü popüler ünlüsüydü. Acun Ilıcalı ve İbrahim Tatlıses te gündemden inmeyen isimler olarak listede yerlerini aldılar.

SPORUN EN ÇOK KONUŞULANI “FATİH TERİM”
Spor dünyasında en fazla anılan isim Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim oldu. Sıralamada ikinci sırayı Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım doldururken; Trabzonspor’un Teknik Direktörü Ersun Yanal üçüncü olarak belirlendi. Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören ve Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu en fazla yansıma bulanlar arasında raporlandı.

SPORCU MEDYASININ EN ÇOK KONUŞULANI  “KEVIN CONSTANT”
Trabzonspor’da kadro dışı kalan Kevin Constant 378 haberi ile en fazla yansıma bulan sporcu olarak kaydedildi. Galatasaray oyuncularından Wesley  Sneijder ikinci sırada yer alırken; Beşiktaş futbolcusu Demba Ba sıralamayı izledi. Beşiktaş’ta forma giymekte olan Cenk Tosun listenin dördüncüsü olurken; Galatasaray’da oynayan Burak Yılmaz sıralamayı tamamlayan isim oldu.

GÜNDEM BAŞLIĞI
 HABER ADET
SAVCI İNFAZI UNUTLMAYACAK GİBİ
1.630
FUTBOLUN TERÖRLE İMTİHANI
1452
YSK MİLLETVEKİLİ ADAYLARINI AÇIKLADI
1238
HALİL ÖĞRETMENİN ÖLÜMÜ
599
POLİS TEŞKİLATININ 170. YIL DÖNÜMÜ
415
SİYASİLER
HABER ADET
RECEP TAYYİP ERDOĞAN
                   3.941
AHMET DAVUTOĞLU
                   2.649
KEMAL KILIÇDAROĞLU
1.539
DEVLET BAHÇELİ
627
TANER YILDIZ
567


ÜNLÜLER
HABER ADET
HÜLYA AVŞAR
145
UĞUR IŞILAK
132
CEM YILMAZ
115
ACUN ILICALI
95
İBRAHİM TATLISES
89
SPOR ADAMLARI
HABER ADET
FATİH TERİM
622
AZİZ YILDIRIM
404
ERSUN YANAL
389
YILDIRIM DEMİRÖREN
370
İBRAHİM HACIOSMANOĞLU
327
SPORCULAR
HABER ADET
KEVIN CONSTANT
378
WESLEY SNEIJDER
323
DEMBA BA
301
CENK TOSUN
257
BURAK YILMAZ
216



14 Nisan 2015 Salı

ARAP DÜNYASI GİRESUN’DA BULUŞUYOR IV.METEX ETKİNLİĞİ GİRESUN’DA YAPILIYOR

IV.METEX Turizm Etkinliği Giresun Valisi Sayın Hasan Kasahan’ın himayesinde ve Mercan Turizm organizasyonuyla Giresun’da yapılacaktır. Her yıl geleneksel olarak organize edilen ve Orta Doğu ve Kuzey Afrika ülkeleri için ülkemizde yeni pazarlar ve yeni destinasyonlar kazandırmayı hedefleyen METEX etkinliğinin ilki 2012 de Ankara’da Congresium Kongre Merkezinde, ikincisi 2013 de İstanbul WOW Hotels & Exhibition Centre’de, üçüncüsü 2014 de Bursa Atatürk Kongre ve Kültür Merkezinde başarıyla yapılmıştı.16.Nisan.2015 Perşembe günü Giresun New Jasmin Hotel’de yapılacak etkinlikte açılış töreni ve konferanstan sonra  yabancı konuklar Giresun ve Doğu Karadeniz Bölgesi otelcileri ve turizm profesyonelleri ile B2B ortamında bir araya geleceklerdir. Daha sonraki günlerde de konuklar Giresun ve çevresini tanıyacakları İNFO gezilerine katılacaklar ve yayla otellerinde konaklayacaklardır.

IRMAK OKULLARI 20 YAŞINDA

Öğrencilerine hem akademik hem sosyal hem de kültürel anlamda zengin öğrenme ortamları sunan Irmak Okulları, 20. yılını doldurmanın heyecanını yaşıyor.Eğitimi, gönüllü bir toplumsal sorumluluk hizmeti olarak kabul eden Gençlik Hizmet Kültür Vakfı ile Yapı Merkezi’nin eğitim kurumları açmak ve işletmek üzere 1994 yılında bir araya gelerek kurdukları Nitelikli Eğitim Kurumları Anonim Şirketi’nin 1995 yılında temelini attığı Irmak Okulları; bugün anaokulu, ilkokul, ortaokul ve lise olarak eğitim veriyor. Irmak Okulları, yenilikçi eğitim anlayışı ile kuruluşundan bugüne, özgür öğrenme ortamlarında “öğrenmeyi öğrenen” bireyler yetiştirmeyi amaçlıyor.


Irmak Okulları 20. yılını okulun Kültür Merkezi’nde 17 Nisan Cuma akşamı saat 19.00’da özel bir programla kutlayacak. Kutlama programına okulun ilk çalışanları, ilk öğretmenleri ve yöneticileri, mezunlar, öğrenciler, veliler ve çalışanlardan oluşan kalabalık bir grup katılacak. Programın sonunda modern Arjantin tangosunun yaratıcısı ünlü besteci Astor Piazzolla’nın eserlerini yorumlamak ve modern tango müziğinin Türkiye’deki icracısı olmak üzere bir araya gelmiş olan PIATANGO da sahne alacak.Irmak Okulları’nın 20.yıl kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında Irmak öğrencileri, öğretmenleri, ve çalışanları tarafından hazırlanan klip sosyal medyada büyük ilgi görmeye devam diyor.

12 Nisan 2015 Pazar

Bloggerlar, ‘Bahara Merhaba Partisi’nde buluştu

Ülkemizin ünlü yemek, gurme, moda, sanat, seyahat bloggerları, 4 Nisan 2015 tarihinde, Feronya Hotel’de düzenlenen ‘Bahara Merhaba Partisi’nde buluştu. Oya’s Cuisine blogu sahibi Oya Emerk, ArenandFamily blogu sahibi Funda Aydeniz, Ev Atölyesi blogu sahibi Sibel Yalçın, Mutfak ve Tatlar blogu sahibi A.Selma Mollaoğlu’nun organizasyonunda gerçekleşen ‘Bahara Merhaba Partisi’, 50’nin üzerindeki ünlü bloggerı bir araya getirdi.


Blogger buluşmasına, dostluk ve eğlence damgasını vurdu
Dostluk ve eğlence dolu Bahar Partisinde; Özge Eyüpoğlu Türk Sanat Müziği’yle coşku dolu dakikalar yaşatırken; imaj danışmanı Güneş Tulga diksiyon, vücut dili, renkler gibi çeşitli konular hakkında bilgi aktardı. Milliyet Gazetesi Lezzet eki yazarı Özlem Mekik, yaptığı hoşsohbet konuşmalarıyla organizasyona renk kattı. Feronya Hotel’in bahara özgü hazırladığı birbirinden özel lezzetleri, damaklarla tat bıraktı.


Bloggerların coşku dolu bahar etkinliğinde, Feronya Hotel, Activar, Pepsico, Hotpoint, Keramika, Farmasi, Hatun Porselen, Flormar, Calve, Pakmaya, Koroplast, Ar Yıldız, Home Sweet Home, Zwilling, Leyla İnanır, Ziyade Fasıl, Erkap, Kodsekiz, Nurinisa Doğruyol, Aşkı Mizaç, Muratbey Peynirleri, Hc Hair Care, Anavarzabal, Eriş Un, Lav ve Porland firmaları, bloggerlara baharın ilk hediyelerini verdi.



QATAR AIRWAYS YOLCULARINA ÖZEL GIORGIO ARMANI KONFOR KİTLERİ İLE MISSONI UYKU TAKIMLARI SUNUYOR

Ultra-lüks ürünler First Class ve Business Class Yolcuları için tamamen yeni bir konfor seviyesi sunacak. Ödüllü hava yolu şirketi Qatar Airways, yolcularına dünyaca ünlü iki İtalyan markası Giorgio Armani Fragrances & Beauty ile Missoni tarafından hazırlanan ürünleri sunan ilk uluslararası hava yolu şirketi oldu.


Qatar Airways’in ayrıcalıklı yolcularına sunulan en son lüks dokunuşlar arasında; ikonik İtalyan markaları Giorgio Armani Fragrances & Beauty’den konfor kitleri ve Missoni’den uyku takımları bulunuyor. Bu sayede hava yolu şirketinin gökyüzünde beş yıldızlı hizmet sunmaktaki kararlılığı vurgulanıyor. Yeni Giorgio Armani Fragrances & Beauty konfor kitlerinin her bir parçası karakteristik bir dokunuşa sahip. Harmony tarafından tedarik edilen özel tasarım kitler, benzersiz bir sofistikelikte lüks ve konfor sunarak yolculukları boyunca yolcuların kendilerini yenilenmiş ve rahatlamış hissetmelerini sağlıyor.


Qatar Airways Group CEO’su Ekselansları Sayın Akbar Al Baker, First Class ve Business Class yolcularına özel konfor kitleriyle benzersiz bir lüks ve konfor sunmak amacıyla bu tanınmış lüks markalarla iş birliği yapmaktan dolayı memnuniyet duyduklarını belirtti ve sözlerine şöyle devam etti: “Qatar Airways imzasıyla yolculara sunulan hizmeti simgeleyen bu markalar, ince zevkli olmaları, birinci sınıf kaliteleri, lüksleri ve saygınlıkları ile diğerleri arasından sıyrılıyor.”
Qatar Airways’de First Class ve Business Class’ta, uyku takımlarına ve konfor kitlerine ilave olarak, Rituals cilt bakım ürünleri de sunuluyor. Kitlerde yer alan ürünler arasında el yıkama sabunu, parfüm ve losyonlar da yer alıyor.



Giorgio Armani Fragrances & Beauty kitinde, Armani erkek cilt bakım ürünleri ve Giorgio Armani’nin yeni kadın kokusu ‘Si’ ile birlikte efsanevi parfümler ‘Acqua di Gio’ ve ‘Armani pour Homme’, ‘Crema Nera Extrema supreme reviving cream’, göz farları, çoraplar, kulak tıkaçları, Rituals Cosmetics’in besleyici dudak balsamı ve kadın yolcular için saç fırçası bulunuyor.
First Class yolcuları gece uçuşlarında, İtalyan moda evi Missoni tarafından tasarlanan, stil sahibi ve lüks uyku takımlarını ve Missoni terliklerini giyecek. Özel Missoni uyku kiti konforu ve rahatlığı garantileyecek şekilde hazırlandı. İmzası haline gelen beş yıldızlı konukseverliğiyle bilinen Qatar Airways, yolcularına uçuş esnasında ayrıcalıklı bir deneyim sunuyor. Sektörün denetleyicisi Skytrax tarafından art arda iki defa En İyi Business Class Ödülünü alan hava yolu şirketi, yolcularına fevkalade bir lüks ve olağanüstü hizmetlerle dolu bir seyahat deneyimi sunuyor.

TURİZMİN SAVAŞ’I

Dünyada birçok ülkede savaş yüzünden insani kriz ve temel hak sorunlarına bağlı korkunç sahneler yaşanırken; sayıları git gide artan bir grup insan da bu utanç tablosundan nemalanmanın yollarını arıyorlar. Üstelik binlerce dolarlık bu turistik “kaçamakların” sebebi son derece dramatik; savaşın soğuk yüzünü turistik bir eğlence olarak tecrübe edebilmek…


Tüketim Toplumlarının Yeni İcadı
21.yy, bilim ve teknoloji ekseninde söylemler ve bu alanlarda birbirlerine üstünlük sağlama yarışında olan ülkelerden oluşan bir zamanmış gibi görünse de, dünyanın toprak ve nüfus olarak büyük çoğunluğunu oluşturan bazı ülkelerde yaşamda kalabilmek bile şans. İç savaşlar, çatışmalar, terör, ülkeler arası savaş, operasyonlar maalesef ki bitmek bilmiyor. Gelişen teknoloji, savaş kavramını sürekli yeniden şekillendirirken; savaşa karşı duyulan ilginin derecesi de hızla artıyor. Çatışmaları izlemek, harabeye dönüşen kentlerin durumunu görmek, sosyal paylaşım sitelerine fotoğraf yükleyebilmek gibi amaçlar da bu ilginin bahanelerini oluşturuyor.

Medyanın da Dikkatinde
Ajans Press’in medya verilerine bakıldığında Savaş Turizmi 2015 yılı başından bu yana yazılı basında yer almaya başlayan konulardan biri.. Internet haber sitelerinde çok daha fazla yer bulurken; sosyal medyada konuyla ilgili değişik yansımalar söz konusu. Savaş bölgelerine çeşitli yardımlar ile sadece fotoğraf çekmek veya seyretmek için gidenler ve bu kişileri o bölgelere götürmek için destek olanlar gibi örneklere haberler içerisinde rastlamak mümkün.Çocuk yaşta başlayan şiddet içerikli medyaya maruz kalma durumu, tv, bilgisayar, sosyal medya, müzik ve günlük hayat üzerinden sürekli olarak zihinlerimizde savaşı normalleştirirken, zengin iş adamları ve “adrenalin tutkunu” kimi insanlar, yüksek ücretler ödeyerek, kiraladıkları araçlar ve buldukları “bağlantılar” sayesinde, Suriye gibi ülkelerde “savaş turisti” olarak sıra dışı bir deneyim yaşamak adına geziyorlar…