14 Haziran 2014 Cumartesi

Rusya’nın dahi modacısı Valentin Yudashkin Palmarina Bodrum’da ilk mağazasını açtı



Palmali Grup tarafından yeniden inşa edilerek Türkiye'nin ilk mega yat projesi olarak hayata geçirilen Palmarina Bodrum’da dünya markaları art arda açılıyor.105 mağazalık yenilenen açık AVM’si, eğlence adası, restaurantları ve gece klübü, benzersiz etkinlikleri ile bölgenin sosyo-kültürel nabzını tutan Palmarina Bodrum’da; dünyanın en değerli markalarını dizayn eden tasarımcılar art arda mağazalarını açıyor.


 Dünyaca ünlü Rus modacı ‘Valentin Yudashkin’ aralarında Litvanya’nın Ankara Büyükelçisi Kestutis Kudzmanas’ın da bulunduğu seçkin konukların katılımıyla gerçekleşen görkemli bir kokteylle Türkiye’deki ilk mağazasını Palmarina Bodrum Old City bölümünde açtı.


Canlı renkleri tercih eden, çarpıcı, iddialı fakat zarif çizgileriyle öne çıkan Rus modacı ‘Valentin Yudashkin’; göz alıcı şık tasarımlarını, Türkiye’deki ilk mağazasını Palmarina Bodrum’da açarak ziyaretçilerin beğenisine sunuyor.


Uluslararası arenada Rusların modern yüzünün simgesi olarak tanınan Yudashkin; post-modern tasarımları günlük hayata geçirebilmesi, taşınabilen ama aynı zamanda  theatral şıklıkta eserler üretmesi ile biliniyor.


Değerli tasarımları; Paris (The Musée de la Mode et du Textile); Los Angeles (The California Museum of Fashion), New York’ta (The Metropolitan Museum ) ve Moskova’da (The State Historical Museum) müzelerde sergilenen Yudashkin; Rusya’nın dahi modacıları arasında gösteriliyor. Yudashkin 2010’da Rusya Federasyonu Silahlı Kuvvetleri için 85 farklı  dizaynda üniforma da tasarlamıştı.

13 Haziran 2014 Cuma

Ulusoy, başka otellerle Vault Karaköy, The House Hotel’in vizyonunu sürecek



Karaköy Bankalar Caddesi’nde açılan Vault Karaköy, The House Hotel’in basın toplantısı Yılmaz Ulusoy, Canan Özdemir ve Ferit Baltacıoğlu’nun katılımıyla gerçekleştiThe House Hotel Collection CEO’su Cenk Göktalay’ın açılış konuşmasıyla başladı. Ardından gösterilen filmde Han Tümertekin ve Sinan Kafadar, binanın restorasyon süreci ile ilgili deneyimlerini paylaştılar.


Yılmaz Ulusoy’un konuşmasıyla devam eden toplantıda Ulusoy, binanın meşakkatli restorasyon sürecinden bahsederek başta Han Tümertekin olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür etti. 1,5 senedir oğlu iş adamı Mehmet Ulusoy’un projeyle çok yakından ilgilendiğinin altını çizen Yılmaz Ulusoy, başka otellerle Vault Karaköy, The House Hotel’in vizyonunu sürdüreceklerini belirtti.


Daha sonra söz alan The House Hotel Collection ortaklarından Ferit Baltacıoğlu, 2002 yılında bir apartman dairesinde tamamen amatör biçimde başlayan maceranın bugün bu noktaya gelmesinden duydukları gurura vurgu yaptı. Normalde The House Hotel Collection olarak kendi satın aldıkları ya da kiraladıkları binalarda, sıfırdan kendi konseptlerini yarattıklarını belirten Baltacıoğlu, projeye sonradan dahil olduklarından Vault Karaköy, The House  Hotel’in kendileri için bir ilk olduğunu, ancak projeden ilk andan itibaren çok etkilendiklerini ve The House Hotel dokunuşlarının otelin her yerinde bulunduğunu dile getirdi.
Google Glass ile çekilen Vault Karaköy, The House Hotel videosunun da gösterildiği toplantı, gazetecilerin sorularının Yılmaz Ulusoy, Canan Özdemir ve Ferit Baltacıoğlu tarafından cevaplanmasıyla sona erdi.

VAULT KARAKÖY, THE HOUSE HOTEL
BANKALAR CADDESI 5, 34420 BEYOGLU ISTANBUL TURKEY
Email: info@thehousehotel.com Telefon: +90 212 244 64 34




12 Haziran 2014 Perşembe

Recep Arısoy, Kahve Deposu Cafe & Restaurant Ambarlının işletmesini aldı


Turizmde Yön Verenler ( Tur-Yön ) Platformu başkanı ve turizm yazarı Recep Arısoy, Kahve Deposu  Cafe & Restaurant Ambarlının işletmesini aldı. Uzun yıllar otel yöneticiliği de yapmış olan Arısoy; Kahve Deposu Cafe & Restaurant Ambarlı da yeni bir konsept kurarak Restaurant sektöründe farklılık yaratmak için ilk adımını attğını ifade etti.

Yeni bir marka yaratmak içinde çalışmalar yaptığını söyleyen Arısoy, yakın zaman da “ Kahve Tiryakisi “ markası ile Türkiye geneline açılmayı hedeflediğini belirtti. Dünya mutfağı ve kahve konseptinin yanı sıra kahvaltı toplantıları, şirket yemek toplantıları vb. Aktiviteleri de Kahve Deposu  Cafe & Restaurantımız da hizmete sunduklarını söyledi.

Shangri-La Bosphorus, Istanbul’un yeni Genel Müdürü, Vito Romeo



Asya kültürünün zarif dokunuşlarıyla tasarlanan, üstün servis kalitesi ve konukseverlik anlayışıyla İstanbul’un ihtişamlı oteli Shangri-La Bosphorus, Istanbul’un yeni Genel Müdürü, Vito Romeo, görevine Mart ayında başladı.Eğitimini Fransa’nın Lyon şehrinde Institute Paul Bocuse’da yiyecek ve içecek üzerine yapan Vito Romeo, turizm alanındaki profesyonel iş hayatına Hotel Plaza Athenee, Paris’te Yardımcı Yiyecek & İçecek Direktörü olarak başlayıp, kariyerine yiyecek ve içecek alanında New York, Milano, Brüksel gibi şehirlerde bulunan lüks otellerde devam etti. 2006 yılında ise Monte-Carlo’da bulunan Hotel Metropole Otel Müdürlüğüne getirildi.

2009 yılı itibariyle Shangri-La Hotel Beijing ile Shangri-La Hotels & Resorts grubuna adım attıktan sonra Shangri-La Hotel Vancouver’a Genel Müdür olarak atandı. 2014 Nisan ayından bu yana Shangri-La Bosphorus, Istanbul’un Genel Müdürü olarak görev alan Vito Romeo, İngilizce, İtalyanca ve Fransızca biliyor.



ARAYIN VASITA İSTEYİN SERVİSİ 40 YAŞINDA


1974 yılında Koç Grubu bünyesinde 9 araçlık bir portföyle ülkemizdeki ilk araç kiralama hizmetini başlatan Avis Türkiye, bugün 3’ü yurtdışında olmak üzere toplam 84 ofisi ve 30 bin araçlık parkıyla hizmet sunuyor.
Yıldönümü vesilesiyle düzenlenen toplantıda konuşma yapan Otokoç Otomotiv Genel Müdürü Görgün Özdemir, Avis’in Türkiye’de geçen 40 yılının aynı zamanda ülkemiz için araç kiralama sektörünün de tarihi olduğunu belirtti. “Koç Holding Onursal Başkanı Rahmi Koç’un ileri görüşlü yaklaşımları sayesinde, tıpkı Otokoç Otomotiv ile otomotiv sektörünün temellerinin atılması gibi, Avis markası da araç kiralama sektörünün hikâyesini başlatmıştır.” diyen Özdemir şöyle devam etti: “İlk günden beri Avis, ülkemizde sektörün jenerik markası haline gelmiştir. Geliştirdiği ilk ve öncü uygulamalarla rakipleri tarafından izlenen ve sektöre yön veren Avis bu sorumlulukla ve Koç Topluluğu’nun “Müşteri Velinimetimizdir” felsefesi ile 40 yıldır müşterilerine değer katarak zirve yolculuğunu sürdürüyor.


Bizleri 40 yıldır zirvede tutan tüm müşterilerimize, çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve sermayedarlarımıza en içten teşekkürlerimizi iletiyorum.” Avis’in gelecek stratejilerini de değerlendiren Özdemir “4 ülkede 30.000 araç ile pazar lideri olarak hizmet veriyoruz. Hedefimiz faaliyet gösterdiğimiz her coğrafyada liderliğimizi sürekli kılmak. Azerbaycan, K.Irak ve Kazakistan’ın ardından yeni yurtdışı açılımları da gerçekleştireceğiz. Coğrafi yaygınlığımızı her yıl yeni 5 ofis açarak arttıracağız ve tüm yeni hava limanlarında yer alacağız. Artan müşteri beklentilerini karşılamak için saatlik araç kiralama modeli gibi yeni ürünler sunacağız. 5 yıllık dönemde her yıl ortalama 475 milyon dolarlık yatırım yaparak 30 bin araçtan 71 bin araç parkına ulaşacağız.” dedi.


Avis 40 yılda sektörün kilometre taşlarını döşedi
Avis’in Türkiye’deki 40 yılını Türkiye ekonomisinin penceresinden değerlendiren Avis Türkiye Genel Müdür Yardımcısı İnan Ekici ise, 1974 yılında Kıbrıs Barış Harekâtı döneminde yalnızca 9 araçla başlayan araç kiralama sektörünün bugün ulaştığı büyüklüğün kendilerini gururlandırdığını ifade etti. 40 yılda sektördeki onlarca yeniliğe imza attıklarını belirten Ekici, “İlk uluslararası rezervasyon sisteminden ilk şoförlü araca, ilk uzun dönemli kiralama hizmetinden ilk havayolu işbirliğine kadar sektörü şekillendiren pek çok yeniliğin öncülüğünü yaptık. Koç Grubu’nun gücü ve desteğiyle Avis Türkiye diğer ülkelerdeki uygulamalar arasında her zaman bir başarı örneği olmaya devam etti. Her zaman önceliğimiz müşterilerimizin güvenliği ve memnuniyeti oldu. Bunun için her yıl yüksek miktarlarda yatırımlar yaparak en yeni, en son model ve konforlu araçları filomuza katmaya devam ettik. 40 yıl zarfında sektörün gelişmesi için çeşitli stratejik işbirliklerine imza atarak, son 10 yılda 60 bin adet araç ile 2 milyar TL yatırım yaptık. 9 adet Anadol araç ile 40 yıl önce temellerini attığımız sektör şu anda 12 milyar TL aktif büyüklüğe ulaştı.” dedi.

40. yıla özel 40 araç 40 gün boyunca 40 kişiye 40 TL
Avis 40. yılını özel bir kampanya ile de kutluyor. 40 gün boyunca 40 kişiye 40 aracın 40 TL olacağı kampanya Haziran ayında başlayacak. Sosyal medya aracılığıyla duyurulacak kampanyanın yanı sıra Avis müşterilerini 40. yıla özel keyifli facebook uygulamaları da bekliyor.


Başarısını Ödüllerle Taçlandırdı
Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini her zaman en ön planda tutan Avis 2013 yılında aldığı ödüllerle de başarısını pekiştirdi. Bağlı bulunduğu Avis EMEA (Avrupa, Orta Doğu, Afrika) bölgesinde, Avis Türkiye 2013 yılında da müşteri memnuniyeti sıralamasında “Avrupa Birincisi” seçilerek aynı kategorideki başarısını 7. yılında da sürdürmüş oldu. Yine Avis, EMEA Bölgesi tarafından “Yılın En Başarılı Lisansiye Ülkesi” ödülüne 3. kez layık görüldü. Dünya Seyahat Ödülleri’nde “En İyi Araç Kiralama Şirketi”; Skalite Ödülleri’nde ise yine yılın “En İyi Araç Kiralama Şirketi” unvanına layık görülerek Türk turizminin Oscar’ı olarak kabul edilen Skalite Ödülü’nü dördüncü kez kazanmış oldu.

40 yıl önce 40 yıl sonra…
1974 yılında 39 milyon nüfusa sahip olan Türkiye’de motorlu kara taşıt sayısı 648 bin, bin kişiye düşen araç sayısı ise 16 adetti. 2014 yılında ise 75 milyon kişinin yaşadığı Türkiye’de 18 milyon kara taşıtı bulunuyor. Bin kişiye düşen araç sayısının 240’a ve araç kiralama aktif büyüklüğü de 12 milyar TL’ye ulaştı. 40 yıl önce 7 Ağustos 1974 tarihinde Elmadağ’da açılan ilk ofiste 9 adet Anadol otomobille yolculuğuna başlayan Avis, sektörün bugünlere gelmesinde büyük rol oynadı.

40. yılında Avis yeni logosuyla daha dinamik…
Avis, 40. yılında logosunu da yeniledi. İlk günkü dinamizmini yansıtmayı amaçlayan yeni logoda markanın rengi daha koyu bir kırmızı ton ile değişirken, italik olan yazım biçimi de artık düz olarak kullanılmaya başlandı. Tüm Avis ofislerinde başlayan logo değişiminin yaz sonunda tamamlanması planlanıyor.

Tur operatörleri yasası hâlâ çıkarılamadı

Club İremtur Yönetim Kurulu üyesi Yetkincan Erdogan; Öncelikle, Avrupa Birliği ile Türkiye arasında tam üyeliği hedef alan müzakerelerin ve ekonomide istikrarın devam etmesi ,yatırım yapılabilir ülkeler arasında gösteriliyor olmamız Türk turizminde doping etkisi yaratıyor.

Biz esasen operatörüz, ama Tur operatörleri yasası hâlâ çıkarılamadı. Avrupa'daki tur operatörlerinin işi paket ürünleri hazırlamak, acentaların işi de onları satmak. Onlar satış yapmıyor, operasyonel çalışıyorlar. Avrupa'da tur operatörlerini destekleyen finans kuruluşları var.

Aramızdaki bu farklılığın bilincinde olmayan tüketicinin ürün seçiminde değil de ürünü satan acente konusunda bilinçli olması bile sektörü  daha ileriye taşıyacağı bir gerçek.Türk turizminin doğru bilinen yanlışlarını ve yapılması gerekenleri kamuoyuna anlatmamız gerekiyor.Turizm, artık kendi insanımıza tatil imkânını araştırıp, erken rezervasyonla toplu seyahat etmeyi, önceden plan yapıp öğreten sektör haline geldi.

Türkiye,  sosyo-ekonomik açıdan da turizm sektörünü birbirine bağlıyor. Çünkü Antakyalı ile Trabzonluyu, Karslı ile İstanbullu'yu aynı uçakta tatile gönderiyorsunuz.İremtur'da, sonbahar, kış ve ilkbahar aylarında, 2 kültür turuna katılan konuklara; 2014 yılı yaz sezonu boyunca, kültür turlarında veya otel rezervasyonunda, ek olarak % 10 indirim fırsatı sunmakta olup, ayrıca, gruplara çok özel indirim imkânı da bulunmaktadır.
Bugüne kadar ilklerin öncüsü olan İremtur'un, mevcut kültür turları dışında; şimdiye kadar yapılmamış turları organize etmek için çalışmaları tüm hızla devam etmektedir.

Türkiye'nin, 12 ayı kapsayan çok zengin turizm çeşidinin olduğunu vurgulayan Clubİremtur Yönetim Kurulu üyesi YetkinCan Erdoğan, "Ülkemizin, tarihi, kültürü, doğası, sahip olduğu turizm tesisleri, misafirperverliği ve iklimiyle dünyanın sayılı cennet ülkelerinden biri olduğunu ne yazık ki yurtdışına ülke olarak tam anlamıyla anlatamıyoruz. Türkiye, Deniz-güneş-kum turizminin yanında , Tarih-kültür, toplantı-kongre, golf, inanç, sağlık, dağcılık, kış turizmi,paraşüt ,dalış gibi farklı kitlelere hitap eden çok yönlü bir yelpazeye sahip .
 İremtur olarak, yurt dışı misyonumuz her mevsim,  tüm turizm çeşidine sahip olan Türkiye’nin dünyadaki herkesin hayalindeki tatille buluşturabileceği bir ülke olduğunu anlatmaktır. Belirtmek isterim ki; Türk turizminde unutulan alternatif turizm ,Sayın Bakanlığımızın programına alınarak desteklenmelidir.

Örneğin bu sene organize edeceğimiz Rafting,  Diving Holidays in Kaş –Turkey 2014 gibi hazırladığımız Kültür Turları Programlarımız ile Ülkemizin zenginliklerini ve sahip olduğu potansiyelini yerli ve yabancı misafirlerimize tanıtacağız. Ülkemiz; güzel tesisleri, misafirperverliği, kaliteli hizmet anlayışı ve uygun fiyat politikasıyla, dünya turizminde cazibe merkezi olma yolunda ilerlemeye devam edecektir "diye konuştu.
Geçen yıllarda yaz satışlarının yüzde 50’sini, erken rezervasyondan aldıklarını belirten Erdoğan,  birkaç yıldır uygulanmakta olan erken rezervasyon kampanyasına, önümüzdeki  yıllarda  beklenenin üzerinde talep geleceğini ve talebin her geçen yıl katlanarak artacağını söyledi.

Kampanya kapsamında yerli turistin avantajlarına değinen YetkinCan Erdoğan, “Yüzde 20 ile yüzde 25’e varan indirim ve anlaşmalı olunan bankalardan taksit imkanları sunulmaktadır” diye konuştu..“Club İremtur olarak,  bugüne kadar binlerce tatilcinin  tatilini organize ettik. Bu yıl ise 100 binin üzerindeki kişinin yurt içi-yurt dışı tatilini organize etmeyi planlıyoruz.  Aramıza katılan yeni ekip arkadaşlarımızla club İremTur u eski günlerine taşıyacağız .

Önümüzdeki Yıllar Projeler Yılı Olacak ;
2014  yılının projesinin ilk olacağını ve altyapısı tamamlanan projelerin bir bir kamuoyuna açıklanacağını ifade eden YetkinCan Erdoğan, “Club İremtur Ailesi için, misafirlerimizin memnuniyeti ilk sırada gelir.
47 yıllık geçmişe sahibiz, bu bizim sorumluluğumuzu daha da artırıyor. Sektörümüzde ülkemizdeki tur operatörleri arasında ISO 9001: 2000 Kalite Belgesi’ni ilk biz aldık. Misafirlerimizin mutluluğu bizim mutluluğumuzdur. Club İremtur’u tercih eden yerli ve yabancı konuklarımıza; beklentilerinin ötesinde en iyi hizmeti sunabilmek için, ekibimizle gece gündüz çalışıyoruz.

Müşteri odaklı sunduğumuz hizmetlerimizi, yeni projeler ile taçlandırmaya devam edeceğiz.
Mesela, 55 yaş üzerinde tatile gidenler için ‘2’nci Bahar Tatil Kampanyası’nı başlatacağız. www.ikincibahartatil.com adlı internet sitesinin hazırlıkları devam etmekte olup bu siteyi en kısa zamanda hayata geçireceğiz” .Proje kapsamında, Akdeniz Bölgesi’nde 40’a yakın otel ile işbirliği yapıyoruz ve yüzde 35’e varan indirim uygulayacağız.

Önümüzdeki günlerde , ‘’www.clubiremtur.com.tr ‘’ internet sitemizde, ön ödemesiz otel çıkışında ücretini ödeyeceği ‘Online Rezervasyon’ projesini hayata geçiriyoruz. Önümüzdeki yıllarda dünya tatil rezervasyonlarında, online rezervasyonun neredeyse yüzde 60’ı geçeceği dikkate alındığında, gerek acentalarımızın gerekse otellerimizin bilgi teknoloji altyapılarını geliştirmeleri önemli bir hale gelmektedir” .
Club İremtur olarak, 2014-15 yıllarında, Avrupa, Amerika ve Ortadoğu’dan 70 bin turisti Türkiye’ye getirmeyi hedefliyoruz.

Club İremtur Yönetim Kurulu üyesi Yetkincan Erdogan,
“Club İremtur, ağırlıklı olarak yurtdışına yerli turist götürüyordu. İçinde bulunduğumuz yıl yaklaşık 10 bin Türk turisti, Avrupa ülkeleri ve uzak doğuya götürmeyi, yurtdışından da ülkemize 35 bin turisti değişik aktivasyonlara getirmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bunun için dünyanın önde gelen operatörleri ile  işbirliği çalışmalarımız olacak .

İnancım o ki bu yıl turizmde  güzel bir yıl olacaktır. ClubİremTur olarak müşteri bazında geçen seneki rakamlarını geçmeyi hedefliyoruz.. Olumsuz bir hadise olmadığı takdirde, turizmde verimli bir yıl geçireceğiz

Lassa, V1 Challenge'ın Ana Sponsoru


Brisa'nın lastik sektöründe 40'ıncı yılını kutlayan markası Lassa, Türkiye'nin en popüler motorsporları organizasyonlarından biri olan V1 Challenge'a ana sponsor olarak adını verdi.Brisa'nın lastik sektöründe 40'ıncı yılını kutlayan markası Lassa, Volkan Işık tarafından tasarlanıp üretilen ve gerçek bir yarış otomobili olarak doğan Volkicar otomobilleriyle Türkiye'nin en ses getiren motorsporları şampiyonası olmayı başaran ve dünyaya yayılan V1 Challenge yarışlarının ana sponsoru oldu. Şampiyona başladığı ilk günden beri  V1 Challenge'a destek veren organizasyon sponsoru markalara bu sene yeni araç sponsorları da eklendi.

Pilot Kadrosu Zengin
Türkiye şampiyonları, ünlüler, yetenekli kadın, erkek sporcular ve VOLKICAR ile motorsporlarına başlayan yeni isimlerden oluşan 20 kişilik pilot kadrosu, Türkiye'nin yarış otomobili VOLKICAR'ın direksiyonunda olacak. En yüksek katılımlı seri olma özelliğini taşıyan ve 6 yarış üzerinden koşulacak şampiyona İzmir, Aydın, Kocaeli, İstanbul ve Tarsus şehirlerinde düzenlenecek. Para ödüllü şampiyona Lassa V1 Challenge, bu sene de başarılı sporculara toplamda 100.000 TL dağıtacak.

Volkan Işık:  "Bu sene Lassa V1 heyecanı, TV'den canlı yayın ile evlerde de olacak"
VOLKICAR yarış otomobili ve V1 Challenge organizasyonunun tasarlayıcısı Volkan Işık dördüncü sezon öncesi;  "Her geçen gün Türkiye ve dünyada bilinen ve sevilen VOLKICAR'ın yarattığı heyecanı canlı yayınlar ile evlere taşıyacağız. Motorsporlarında yeni bir konsept ve farklı heyecanlar yaratan Lassa V1 Challenge'ın kitlesini televizyon aracılığı ile arttırmayı hedefliyoruz.  Yarış alanlarında ulaştığımız yüz binleri milyonlara çıkaracağız. Detaylar çok yakında..." şeklinde konuştu.
    VOLKICAR yarış otomobilleri, sponsorlarının renkleri ile yarış ortamlarını festival alanına dönüştürmeye devam edecek. Organizasyon önceki 3 senede 110 bin seyirciye ulaşmıştı. Bu sene de sponsor markaların yarış alanlarında izleyicilere yönelik aktiviteleri ile bu sayının artması hedefleniyor.

1   29   HAZİRAN İZMİR PİST
2   30   AĞUSTOS İZMİR PİST
3   07   EYLÜL AYDIN
4   28   EYLÜL KÖRFEZ PİST
5   26   EKİM İSTANBUL
6   09   KASIM TARSUS

Hakkari Doğası Turu "Cilo Dağları, Reşko Buzulu, Sat Gölleri ve Van"


Tamzara Tur olarak amacımız; kültür ve doğa turizmin algısını değiştirmek. Anadolu’nun bilinmedik coğrafyalarında adım adım geziler düzenliyoruz.‘Bu gezi programı seçeneğine nasıl ulaştık?’ Tamzara’nın gezi politikası her zaman tarihi, kültürü ve doğayı birarada harmanlamaktır, bu kombinasyon birbirinden ayrılamaz, biri olmazsa diğeri yarım kalır. İşte tam da bunun bilinci ile Tamzara, Hakkari turunda hem doğal alanları, hem Hakkari ve Van coğrafyasının tarihi dokusu konusunda katılımcılarını bilgilendiriyor hem de yörenin kültürü ile birlikte katılımcıları yerel insanlarla kaynaştırıyor.


Bu gezide neler olacak diye merak edenlere kısaca açıklamak gerekirse;
Öncelikle Hakkari Kapadokyası olarak bilinen Yavuzlar köyündeki peribacalarını, Hakkari pamukkalesi’ni, Hakkari kent merkezi ve son Antik buluntular, Berçlan Yaylası ve dillere destan olan Sat Gölleri, Yaylalarda bulunan antik kaya resimleri, Sat Gölleri ve Cilo Dağı eteklerinde Kamp, Cilo Dağı Buzulu, Hakkari ilçeleri gezisi ve son etapta Van gölü kartelası gezisini kapsayan bir tur yapacağız.


Kimler katılabilir?:
18 yaşından büyük ve kamp konaklaması için sorunu olmayan herkes bu geziye katılabilir.

Bu özel tur programının sadece 2 aktif tarihi var.
Başlangıç Bitiş Rezervasyon
05.07.2014 12.07.2014 KAYIT
12.07.2014 19.07.2014 KAYIT
Turun içinden tanıtım:
Hakkari il sınırlarında binlerce yıllık medeniyet izleri keşfedilmemiş güzelliği ile yer almaktadır. Son keşiflerden biri olan m.ö 8.yy’la dayandığı söylenen şu an Hakkari Müzesinde bulunan İnsan görünümlü Steller bunlardan biridir. Hem Cila Dağı -yani Reşko- eteklerinde hemde Sat Gölleri civarında bulunan doğal alana dağılmış kaya resimleri ’de bunlardan bazılarıdır. Uzun yıllar malum nedenlerden dolayı çok sınırlı sayıda turistik faaliyet olmuştur. Son iki yıl bölge koşullarının normalleşmesinden dolayı dünyanın her yerinden ziyaretçiler bu eşsiz coğrafyayı keşfe gelmeye başlamışlardır. Özellikle Cilo –Reşko- Dağı dağcıların ilgi kaynağı olmuştur. Amatör ve profosyonel birçok dağcı bu iki yıllık dönemde Cilo Dağı doruğuna hem kış hemde yaz döneminde çıkmıştır.

TamzaraTur’un doğa turlarındaki tecrübesi ve yöre hâkimiyeti bileşenini kullanarak Hakkari dağlarında kamp ve keşif gezisi düzenlemek istedik. El değmemiş bir coğrafya olan Hakkari’de keşif gezisi işte böyle doğru. Genel kültür ve doğa gezisi yanında hem Sat göllerinde hemde Cilo Dağı yakınında birer gece kamp yapmayı planlamaya alarak doğa izlenimi keyfini en üst noktaya taşımak istedik. Bu bir haftalık sürede: Sat gölleri, , Reşko Doruğu, Cilo Dağı buzulu, Yaylalar, endemik çiçekler, kaya resimleri, Berçlan Yaylası, Yüksekova Kültürü, Peri Bacaları, Hakkari Pamukkale’si, bin yıllık kiliseler, misafirperver yayla sakinleri ve türlü güzellikteki şelaleler, dereler, vadiler, doruklar ile karşılaşacağız. Bunun yanında Van Gölü gezisi, Van Çarşısında alışveriş ve tabiki Akdamar Adası gezi hafızalarımıza kazınarak unutulmayacaklar listesine eklenecek.


Tektekçi, shot’ları ve eğlencesiyle Çeşme’ye çıkarma yapıyor


Tektekçi bu yaz Çeşme’de her yerde!
Gece hayatının dur durak bilmeyen ismi Tektekçi, 2014 yazında Çeşme’ye adeta çıkarma yapıyor. Yepyeni heyecanlar vadeden menüsünü ve tutkunu olunan eğlencesini Çeşme’de tam 4 farklı noktaya taşıyan Tektekçi, bu yaz Ege’de shot fırtınası estirmeye hazırlanıyor.


Ege aşkıyla iki ay önce İzmir’de (Alsancak) yepyeni bir mekan açan Tektekçi, çiçeği burnunda bu adresinden sonra şimdi de Çeşme’yi fethediyor. Alaçatı’nın limon ağaçlarıyla süslü asi çılgını Tektekçi Alaçatı ve plaj partileriyle yazın vazgeçilmezi olmaya aday yeni adres Tektekçi Ramo Beach, kapılarını açtı. Çeşme’nin Altınkum mevkiinde yeniden açılacak efsanevi plaj Fly Inn’de yer alacak Tektekçi Noktaları da 14 Haziran’dan itibaren eğlence düşkünü Tektekçi severlerle buluşuyor. Tektekçi’nin merakla beklenen, Port Alaçatı’daki 600 kişilik mekanı da 6 Haziran’da açılıyor. Tektekçi eğlencesini deniz kenarına taşıyacak, uçarı ve Egeli tarzıyla bağımlılık yaratacak bu adres, Tektekçi’nin Ege çıkarmasının en iddialı noktasını oluşturuyor.


Gece hayatının nev’i şahsına münhasır ismi Tektekçi, Çeşme’deki yeni adresleriyle herkesin gönlünü fethetmeye hazırlanıyor. Bu yaz Çeşme’nin neredeyse her noktasında karşınıza çıkacak Tektekçi, dört farklı lokasyona kurduğu barlarla yaz gecelerinin yıldızı oluyor. İki yıldır olduğu gibi bu yıl da Alaçatı gecelerinin gözdesi olan Tektekçi Alaçatı ve Tektekçi ruhunu kumsala taşıyan yepyeni adres Tektekçi Ramo Beach eğlence düşkünlerini Ege’ye bekliyor. Çeşme’nin Altınkum mevkiinde yeniden açılacak efsanevi plaj Fly Inn’de yer alacak iki ayrı Tektekçi Noktası ise 14 Haziran’dan itibaren deniz, kum ve eğlence üçlüsünün mimarı olacak. Tektekçi’nin Çeşme’deki en büyük girişimi ise Port Alaçatı’da yer alan 600 kişilik mekanı. 6 Haziran’da açılacak, açık renk tonlarda, uçarı dekorasyonuyla Tektekçi’yi deniz kıyısına taşıyacak bu mekan, 2014 yaz sezonunun en eğlenceli gecelerine ev sahipliği yapmak konusunda iddialı.


Alaçatı’da Tektekçi mevsimi başladı
Tektekçi Alaçatı, iki yıldır olduğu gibi bu yıl da dans etmeyi seven neşeli personeli, kokteylleri ve yılın en sevilen müzikleriyle Alaçatı gecelerini renklendiriyor. Tektekçi, limon ağaçlı avlusunda yazın tadını çıkarmak, farklı bir eğlence deneyimi yaşamak isteyenlere kucak açıyor. Üstelik Tektekçi Alaçatı, misafirlerine dağıttığı kablosuz kulaklıklarla, yüksek sesle, yüksek kalitede müzik ile farklı bir eğlence deneyimi sunuyor. Tektekçi’nin shot kültürüyle tanışıp uzun kokteyl bardaklarına veda eden eğlence severler, “silent disco” konseptini benimseyen Tektekçi Alaçatı’da kulaklarında kulaklıklarla hep bir ağızdan şarkılara eşlik ederek sabaha kadar dans ediyor.

Tektekçi eğlencesi deniz kıyısına taşınıyor
Yenilikte hızına hız katan Tektekçi, Çeşme’de bu yaz en büyük girişimlerinden birine imza atıyor. Tektekçi’nin Port Alaçatı’da açılacak 600 kişilik yeni mekanı, konfordan ödün vermeyen uçarı ve oyuncu tarzıyla Tektekçi dostlarının vazgeçilmezlerinden olacak. Ayrıca, açılması heyecanla beklenen yeni mekanında, alışılmışın dışında bir menüyle farklı lezzet keşifleri de müdavimleri bekliyor. Kısacası Tektekçi Port Alaçatı yaz gecelerinin yeni starı olmaya aday.

Tektekçi Kumsalda – Ramo Beach
Tektekçi, müdavim yaratan eğlencesini bu sezon Çeşme’nin en güzel kumsallarından biri olarak haklı bir üne sahip olan Ramo Beach’in yaklaşık 400 metrekarelik bir alanına da taşıdı. Tektekçi, yazlık shot’ları, çift kişilik şezlongları, minderleri, sallanan daybed’lerle, Tektekçi tipi, konforlu bir kumsal keyfiyle misafirlerine kucak açıyor. Tektekçi Kumsalda-Ramo Beach’te rengarenk shot cümbüşü, kumsal ve deniz ruhuyla harmanlanıyor.

Tektekçi Noktası – Fly Inn
Farklı sunumları ve sürekli yenilik arayışıyla eğlencenin çizgisini değiştiren Tektekçi’nin yaz için girişimleri saymakla bitmiyor. Tektekçi, ünlü plaj Fly Inn’in Çeşme’nin Altınkum mevkiinde yeniden açılmasıyla birlikte, “Tektekçi her yerde” konseptine yeni bir girişim daha ekliyor. Fly Inn’in içinde yer alacak iki ayrı mobil Tektekçi noktası, 14 Haziran’dan itibaren plajda siz neredeyseniz eğlenceyi oraya taşıyor.

Yaz shot’ları emrinize amade
Bu yaz Beyoğlu, Bebek, Ankara ve İzmir’in yanı sıra Çeşme’deki 4 adresinde de dostlarını ağırlayacak olan Tektekçi, yaz menüsüyle de gönülleri çeliyor. Klasik yaz lezzetlerinden şeftali, kayısı, kiraz, karadut gibi taze meyvelerle, dondurmalarla, gofret, altın parçacıkları, çilekli brownie, karpuz, okyanus tuzu gibi farklı tatlarla hazırlanmış sıra dışı shot’larıyla özel alternatifler sunuyor.

Delta Hava Yolları, direkt İstanbul-New York seferlerine başlıyor


Uçuşlar, tatil sezonunda artan talebi karşılayacak
Delta Hava Yolları (NYSE:DAL) İstanbul ile New York-JFK arasında direk uçuşlarına 2 Haziran 2014’de başladı. Delta'nın Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesinden sorumlu Başkan Yardımcısı Perry Cantarutti “Yaz aylarındaki seferlerimiz, İstanbul'daki yolcularımıza, New York’dan Amerika Birleşik Devletleri'nin tüm bölgelerini ziyaret etmeleri için 50'den fazla uçuş noktasına bağlantı imkanı sunuyor" dedi. Cantarutti, “Delta uçuşları, dünyanın en popüler seyahat noktalarından biri olarak seçilen* İstanbul'a ek turizm fırsatları da getirecek" şeklinde konuştu.


Delta’nın direkt İstanbul ile New York –JFK arasındaki uçuş programı şöyle:
Uçuşlar Kalkış Varış
DL0273 İstanbul (IST) 12.10 New York (JFK) 16.15
DL0272 New York (JFK) 16.52 İstanbul (IST) 10.15 (+1 gün)


New York-JFK'ye uçuşlar 225 yolcu kapasiteli, BusinessElite sınıfında tam-yatan koltuklu B767-300 uçaklarıyla gerçekleştirilecek. BusinessElite sınıfında hepsi öne bakan koltuklar
180 derece yatarak tam yatağa dönüşmektedir ve 1x2x1 oturma düzeniyle her yolcuya doğrudan koridor erişimi sağlamaktadır. Delta'nın uluslararası filosunda sunmaya başladığı ürünler arasında, 2015 sonuna kadar WI-FI hizmetinin yaygınlaştırılması da vardır.
Delta’nın direkt uçuşları için, +90 (0)212-310-1999 numaralı Delta çağrı merkezinden, seyahat acentanızdan veya www.delta.com adresinden rezervasyon yaptırabilirsiniz.

Mercedes AMG Petronas’tan üst üste yedinci podyum


Formula 1 sezonunun yedinci yarışı olan Kanada’da da Mercedes AMG Petronas pilotu Nico Rosberg, ikinci sırada yarışı bitirmeyi başardı. Rosberg, bu sonuçla yedinci kez üst üste    podyuma çıkmayı başarırken, takım arkadaşı Lewis Hamilton 46’ncı turda yarış dışı kaldı. Kanada Grand Prix’i sonrası Nico Rosberg, pilotlar sıralamasında 140 puanla ilk sırada yer alırken, Lewis Hamilton da 118 puanla ikincilikte bulunuyor.
Formula 1 takviminde sezonun yedinci yarışı olan Kanada’da Mercedes AMG Petronas pilotu Nico Rosberg, yarışı ikinci sırada bitirerek bir kez daha podyuma çıkmayı başardı. Yılın ilk yarışı          Melbourne’de birinciliği elde eden, Rosberg sonraki dört yarışta takım arkadaşı Hamilton’ın ardından ikinci olmuştu.

Monaco’da bir kez daha podyuma çıkan Alman pilot, Kanada’da ikinciliği elde ederek pilotlar sıralamasındaki liderliğini perçinledi. Kanada Grand Prix’i Red Bull pilotu Da-niel Ricciardo kazandı.
Yarışa pole pozisyonunda başlayan Nico Rosberg, son dört tur kala liderliği Daniel Ricciardo’ya       kaptırırken, ikinci sırada motor çalıştıran Lewis Hamilton ise 46. turda kinetik motor jeneratör ünitesindeki (MGU-K)arıza nedeniyle yarış dışı kaldı. Nico Rosberg pilotlar şampiyonasında 140 puanla lider durumda bulunurken, Lewis Hamilton da 118 puanla ikinci sırada yer alıyor. Takımlar şampiyonasında ise Mercedes AMG Petronas, 258 puanla ile Red Bull’un 119 puan önünde bulunuyor.


Kanada Grand Prix’ı sonrası konuşan Nico Rosberg, “Dünkü yarış büyük bir mücadeleye sahne oldu. İlk sırayı korumak için fazlasıyla mücadele verdim fakat motor jeneratör ünitesindeki arıza nedeniyle araçta sorun yaşadım. Bu süreçte arka frenlerin fazla ısınmasına bir çare bulmak için uğraştım. Zor bir günde ikinci sırayı almaktan dolayı oldukça mutluyum, şampiyona liderliği için bu puanlara ihtiyacım vardı” şeklinde konuştu.
Yarış sonrası açıklamalarda bulunan Lewis Hamilton, “Elimden gelenin en iyisini yaptığım bir yarıştı ama maalesef benim günüm değildi. Motor jeneratör ünitesindeki aksaklık nedeniyle frenler fazla ısındı ve pitten çıktıktan sonra yarış dışı kaldım. Fakat Nico’nun aynı problemleri yaşamasına rağmen ikinci olması takımımız adına harika. Bu sezon, ikinci kez yarışı bitiremedim, pilotlar       şampiyonası için farkı kapatmak için daha fazla çalışmam gerekecek” dedi.

THE GALLIARD “SALSA VE TUMBA GECESİ” İLE YAZ SEZONUNU KARŞILIYOR



İsmini Rönesans dönemindeki bir danstan alan,dekoru ve konseptiyle fark yaratan The Galliard,
12 Haziran Perşembe günü, saat 20.00’da gerçekleşecek olan “Yaza Merhaba Partisi"nde, salsa ve tumbanın usta isimleri “Gülseren Yıldırım Gomez’’ ve
Kolombiyalı orkestra şefi “Luis Ernesto Gomez’’i ağırlıyor.

Kokteylleri, özel sunumları ve barda keyifle yemek yeme ayrıcalığı ile Türkiye’deki bar konseptine yeni bir bakış açısı kazandıran, Etiler’in popüler adresi The Galliard, yaz sezonunu, eğlenceli ve ritmik bir partiyle karşılıyor. 12 Haziran Perşembe günü, saat 20.00’da başlayacak olan The Galliard’ın Yaza Merhaba Partisi, salsa ve tumbanın usta isimleri Gülseren Yıldırım Gomez ve Luis Ernesto Gomez ile unutulmaz anlara imza atacak.
Tüm dünyanın Eurovision ile tanıdığı, Türkiye’nin 1 numaralı, usta tumba sanatçısı “Gülseren Yıldırım Gomez’’ ve Kolombiyalı orkestra şefi “Luis Ernesto Gomez’’‘in yeni albümleri 11. Çilli Bom’dan da parçalar çalacağı The Galliard’ın Yaza Merhaba Partisi’nde salsanın hareketli ritimleriyle yerinizde duramayacak, yazı keyifle karşılayacaksınız.

Adres: Nispetiye Caddesi, Etiler Apartmanı, No.104C Etiler / Beşiktaş, İSTANBUL

Keyifli ve Eğlenceli bir yaz için Social Cihangir

Social Cihangir’in yenilenen menüsüyle çok eğleneceksiniz


Social Cihangir; İstanbul’un en gözde semtlerinden biri olan Cihangir’de farklı atmosferiyle misafirlerine yaz mevsiminde eşsiz bir keyif sağlıyor. Sıcak ve rahat dekorasyonlu bahçesiyle önümüzdeki bahar aylarının vazgeçilmez uğrak noktası olmaya aday mekân, geniş oturma alanları ve büyük masalarıyla kalabalık grupları, sabah kahvaltısından, akşam yemeğine keyifle ağırlıyor.


Social Cihangir; farklı mimarisi, şık dekorasyonu, insanın içini ferahlatan bahçesi, zengin menüsü, iddialı şarap kavı ve kokteylleriyle, Cihangir’in sembolü haline geldi. Mekân dekorasyonu ve bahçesiyle olduğu kadar menüsüyle de oldukça iddialı.


Executive Chief Adem Kahreman’ın yönetimindeki mutfak kadrosu birbirinden lezzetli yemeklere imza atıyor. Yenilenen menüsünde yer alan yemekler, farklı sunumları ve eğlenceli isimleriyle dikkat çekiyor. Serviste de yenilikler sunan mekân; bonfileyi özel olarak ürettirilen minik mangallarda servis ederken, diğer yemekleri de zeytin ağacından ürettirilen tabaklarda servis ediyor.


Social Cihangir' in yerli ve yabancı misafirleri tarafından ilgiyle karşılanan menüsünde  öne çıkan lezzetler ise Türk damak zevkini yansıtan " Nöri Kantar" ve " Hafize Ana". Türk mutfağının vazgeçilmez lezzetlerinden olan Kayseri mantısı Social Cihangir’in özel sosuyla yeniden hayat bulurken, “Nöri Kantar” adını kazandı. “Hafize Ana” etli pazı dolması sevenlere çok farklı bir sos ile servis ediliyor. Adem Kahreman’ın spesiyali olan ekşi krema sos ile servis edilen “Hafize Ana”, Cihangir’de anne yemeğini özleyenleri bekliyor.


“Helga”, “Pöti’nin Bonfilesi”, “Salata dö Mö”, “Minnak Burger”, “Hiçbirşeysiz Pizza”, “Arkandan Ağlar” Social Cihangir’in müdavimleri tarafından bestseller ilan edildi.Social Cihangir, hafta içi 09.00-02.00, hafta sonu ise 09.00-03.00 arası hizmet veriyor. Salı, Çarşamba, Cuma ve Cumartesi alternatif müzik severlerle buluşturduğu müzik gruplarıyla eğlenceli vakit geçirmenizi sağlıyor.

Bumerang Bloggerları Alaçatı’da Kaybolan Lezzetler Festivali’nde Buluştu



Geçtiğimiz gün gerçekleşen Alaçatı Kaybolan Lezzetler Festivali’nde bloggerlar #bumerangdeneyimgunleri kapsamında hem birbirinden lezzetli tatları deneyimledi hem de ünlü gurmelerle sohbet etme imkanı yakaladı.

Bloggerlar’ın Şeflerle Workshop Degüstasyonu
6 – 8 Haziran’da gerçekleşen festivalde bloggerlar ilk olarak Alaçatı Pazar Yeri’nde gerçekleşen Şeflerle Workshop Degüstasyonu’nu geçekleştirdi.  Aydın Demir, Tarkan Özdemir, Tevfik Alparslan, Joe Barza, Lorenzo Cogo gibi önemli isimlerin katılımı ile gerçekleşen wokrshoplarda keyifli dakikalar geçiren bloggerlar, şeflerden birbirinden değerli tüyolar aldılar.

Bloggerlar Kaybolan Lezzetler Festivali’nin eğlence noktasında
Bloggerlar Kaybolan Lezzetler Festivali’nin eğlence noktası olan Port Tektekçi’den  Osmanlının  geleneksel şerbetlerinin hazırlanışı hakkında bilgiler aldılar.  Kokteyl denemeleri de yapan bloggerlar Osmanlı Şerbeti haricinde diğer tatları da deneme imkanı yakaladı.

Kaybolan Lezzetler Festivali boyunca çok mutlu olduklarını belirten bloggerlar;  İzmir olarak #bumerangdeneyimgunleri’ni büyük bir heyecanla beklediklerini ve kendilerine bu mutlu iki günü yaşatanBumerang Ekibi’ne sonsuz teşekkürlerini ilettiler. Bumerang Ekibi #bumerangdeneyimgunleri kapsamında diğer illerde de bir çok aktiviteler gerçekleştireceklerini bundan sonraki ilk duraklarınınsa Antalya olduğunu ve http://bumhaber.hurriyet.com.tr adresinden tüm detaylara ulaşılabileceğini belirtti.

MNG Turizm’den Kıbrıs’a direkt uçuşlar



Pasaport ve vize gerektirmeyen bu güzel adaya yolculuk artık çok daha kolay… Uzun yıllara dayanan tecrübesi ile turizm sektöründe adı  “ayrıcalıklı tatil” ile birleşen MNG Turizm; bu yaz tatilini Kıbrıs’ta geçirmek isteyenler için, Bora Jet ile uçuş noktalarını genişletti. İlk etapta Bursa, Kayseri, Trabzon ve Sabiha Gökçen’den Kıbrıs’a tarifeli uçuşlara başlayan MNG Turizm, kısa sürede Antalya ve Adana uçuşlarını da hizmetine ekleyecek. Bu şehirlerden aktarma yapmadan Kıbrıs’a varacak tatilciler, aynı zamanda MNG Turizm’in Kıbrıs’a özel seyahat paketlerinden de yararlanabilecekler. Uçak yanında, cennet adanın en güzel otellerinde konaklama ve transfer hizmetlerini de içeren seyahat paketlerinde, her bütçeye uygun birbirinden farklı ödeme kolaylıkları ve indirim fırsatları sunuluyor.

Portakal kokulu bahçeleri, göz alabildiğine uzanan plajlarına eşlik eden dağ manzaraları ile Kıbrıs göz kamaştırıcı güzellikte bir adadır. Farklı kültürlerin neredeyse her köşe başına bıraktığı muhteşem yapılar, adanın kültürel zenginliğini de ortaya koyar. Bu romantik, huzur dolu, kültürlü, cazibeli adayı MNG Turizm farkı ile mutlaka ziyaret edin, plajlarında yüzün, birbirinden lezzetli yemeklerinden yiyin ve tarihi sokaklarında gezin. Dönüşte unutulmaz anılarınızla birlikte ruhunuzun da güzelliklerle dolduğunu hissedeceksiniz.