22 Kasım 2012 Perşembe

CEMİL İPEKÇİ “AFFEDİN BENİ”

TURİZMİN SESİ


Destek Yayınları tarafından piyasaya çıkartılan “Affedin Beni” adlı kitabını hem basın mensupları hem de tanıtıma katılan dostları için imzalayan İpekçi “Aykırı bir kişiliğim var, hep aykırı çiçekleri sevdim.  Moda dünyasının ünlü ismi Cemil İpekçi’yi ilk kitabının tanıtımında yakın dostları yalnız bırakmadı .Hayatını ve dünya görüşünü anlattığı Destek Yayınları tarafından piyasaya çıkartılan “Affedin Beni” adlı kitabını hem basın mensupları hem de tanıtıma katılan dostları için imzalayan İpekçi “Aykırı bir kişiliğim var, hep aykırı çiçekleri sevdim. Saksıda olanı değil de duvar dibine sıkışmış olanı, çünkü o hür...” diyerek içini döktü.

affedin-beni-,cemil-ipekci-44.jpg

Yazmayı çok sevdiğini ve bundan sonra yaşamının tümünü bölüm bölüm anlatacağı “Su”, “Ateş”, “Hava” ve “Toprak” adını vereceği 4 kitap hazırlayacağını da belirten İpekçi “Affedin Beni aslında insanın kendi kendisinden af dilemesi gerektiğini vurgulayan bir kitap, ben bu kitapla kimseden af dilemiyorum, kendimden diliyorum. İnsanlar da bunu denedikleri zaman acaba kendilerini affedebilecekler mi” diyerek duygularını dile getirdi.

affedin-beni-,cemil-ipekci,tulin-ersoz--8.jpg

Asena, Uğur Arslan, Barbaros Şansal, Hasan Yalnızoğlu, Erol Albayrak, Şenay Yangel, Güler Kazmacı, Ata Nirun, Selda Topal gibi ünlülerin yer aldığı tanıtım sonrasında basın mensuplarını ve dostlarını tanıtımın yapıldığı Elite World Otel’de düzenlenen Mohito gecesinde ağırlayan İpekçi elinde marakaslarla Küba dansları yaparak mutluluğunu sergiledi.

affedin-beni-,cemil-ipekci,tulin-ersoz-4.jpg

affedin-beni-,cemil-ipekci,tulin-ersoz-6.jpg
İBB Turizm Atölyesi Başkanı Tülin Ersöz
artin-sirinpinar-ve-cemil-ipekci.jpg

affedin-beni-,cemil-ipekci,tulin-ersoz-1.jpg

affedin-beni-,cemil-ipekci,tulin-ersoz,-fatma-bilgen.jpg

affedin-beni-,cemil-ipekci,tulin-ersoz-1-001.jpg

affedin-beni-,cemil-ipekci,tulin-ersoz-2.jpg

affedin-beni-,cemil-ipekci,tulin-ersoz-3.jpg

fatma-bilgen,affedin-beni-,cemil-ipekci.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder