11 Nisan 2017 Salı

Skal Internatıonal Ankara'da Altunay dönemi

Skal Intermational Ankara, Murat Altunay Başkanlığındaki yeni yönetim göreve başladı.Üyelerini Turizm Profesyonellerinin oluşturduğu, Küresel turizm ve dostluğun yayılmasını amaçlayan dünyanın en eski turim sivil toplum örgütü Skal Intermational Ankara Kulübünde yönetim değişti.
Ankara Skal Kulübü 7 Nisan Cuma akşamı düzenlenilen törenle Ankara Skal Kulübünde yeni yönetim göreve başladı. Murat Altunay Başkanlığındaki yeni yönetim şu isimlerden oluştu. 

Murat Altunay Başkan
Naz Metin Asbaşkan
Hasan F. Bozkurt Genel Sekreter
Semin kAbalak Sayman
Ülker Oray Yönetim Kurulu Üyesi
Can Çavuşoğlu Yönetim Kurulu Üyesi
Manolya Bayur Yönetim Kurulu Üyesi

Bünyesinde, uluslararası seyahat ve turizm endüstrisindeki tüm sektörleri toplaması bakımından da dünyada tek olan Skal International, Turizm endüstrisinde profesyonelliği kuvvetlendirmek amacı ile seminer, konferans ve benzeri uygulamalar organize eden Skal Kulüp aynı zamanda her yıl onlarca turizm öğrencisine de burs veriyor.










































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder