5 Şubat 2017 Pazar

Ülkay Atmaca Bodrum’a transfer oldu

Ülkay Atmaca, Bodum La Blanche Island’ın Genel Müdürü Oldu

Halil Öncü-KEMER
Uzun yıllardır Antalya’nın Kemer Bölgesinde görev yapan başarılı Genel Müdür Ülkay Atmaca Bodum’da bulunan La Blanche Island Genel Müdürü olduDaha önce de bir dönem Bodrum’da görev alan Ülkay Atmaca, Bodurm’daki yeni görevine başladı. KETAV’da ( Kemer Tanıtım Vakfı) yönetim kurulu üyesi olan ve halen POYD ( Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği ) Yönetim Kurulu Üyesi olan Ülkay Atmaca en son Sherwood grubunda Sherwood Club Kemer Genel Müdürü olarak görev yapıyordu.  Yeni yılda gruptan ayrılan Ülkay ATMACA Bodrum La Blanche Island Genel Müdürü olarak yeni görevine başladı. Atmaca yaptığı açıklamasında, “Ülkemizin gözbebeği turizm destinasyonlarından birisi olan Bodrum’da yer alan La Blanche Island Genel Müdürü olarak göreve başladık ve bu yeni görevimiz ile yepyeni bir sayfa açtık” dedi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder