15 Aralık 2012 Cumartesi

İSTANBUL’DAN ÇOK ETKİLENDİM


“MİHAİL GORBAÇOV” İSTANBUL’DAN MUTLU AYRILDI



İki günlük konferans için Türkiye’de bulunan Sovyetler Birliği’nin efsanevi devlet başkanı Mihail Gorbaçov, İstanbul’dan mutlu ayrıldı.Yeni Politika Forumu ve Şişli Belediyesi tarafından düzenlenen “Ortadoğu ve Akdeniz’in Geleceği” konulu konferansa katılmak üzere iki gün önce 35 kişilik bir heyetle İstanbul’a gelen Mihail Gorbaçov, İstanbul’dan ayrıldı. Gorbaçov’u Atatürk Havalimanı’ndan, konferansa evsahipliği yapan Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül uğurladı.

İstanbul Hilton Oteli’nde katıldığı konferans sonrası İstanbul’da Nişantaşı’nı gezme fırsatı bulduğunu söyleyen Mihail Gorbaçov, İstanbul’da bulunmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirtti. Şişli Belediyesi’nin yeni yıl nedeniyle rengârenk süslediği Nişantaşı’nda alışveriş yaptığını kaydeden Gorbaçov, “İstanbul’dan çok etkilendim. Özellikle Nişantaşı’ndaki yılbaşı hazırlıkları pek çok Avrupa ülkesini aratmayacak güzellikte. Dünyanın birçok ünlü markasının burada bulunduğunu gördüm. İki gündür bize yaptığı evsahipliğinden dolayı Mustafa Sarıgül’e çok teşekkür ediyorum. İstanbul’da örnek olacak bir yerel yönetim modeli oluşturmuş. Avrupa’daki belediyelerin Şişli’ye gelerek bu modeli görmesini arzu ediyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder