24 Mart 2014 Pazartesi

Tarabya Oteli, İK sistemini ve stratejisini Netsis ile birlikte tasarladı


Yüzyılı aşan geçmişinden bugüne sunduğu hizmetin asıl kahramanları olarak gördüğü insan kaynaklarını Netsis'in İK çözümü NetİKS ile yönetmeyi tercih eden Tarabya Oteli, 450 kişilik kadrosunun temel İK süreçlerinin yanında kariyer gelişimlerini de otomasyona dayandırdı. Böylelikle çalışanlarını daha iyi anlayan Tarabya Oteli, çalışanlarına ücretsiz otopark, özel ücretli izin, evine en yakın noktaya servis, esnek çalışma, özel sigorta, içeriden terfi, sürekli eğitim, kariyer planlama gibi ayrıcalıklar sunuyor.


Tarabya Oteli, kadrolu 400, organizasyonlar için dönemsel olarak görev alan 50 çalışanı ile birlikte toplamda 450'yi bulan ekibinin bordro, özlük hakları, kariyer planlama ve eğitim süreçlerini Netsis'in insan kaynakları yönetimi çözümü NetİKS ile takip ediyor. Beş kişilik İK, Kalite ve Eğitim Departmanı Yöneticisi Seda Ispartalıgil, günlük iş takibine ilişkin temel gereksinimlerinin ötesinde İK stratejisinin geliştirilmesinde de Netsis'ten yararlanabildiklerini belirtti.

Her bölümün ayrı bir masraf merkezi olarak konumlandırıldığı Tarabya Oteli'nde personel atamalarının, eğitimlerinin, bilgilerinin kolay takip edilebilmesi yanında istatistiki olarak raporlanabilmesi de büyük önem taşıyor. Tarabya Oteli ayrıca en önemli sermayesi olarak gördüğü insan kaynaklarının gelişimini sürekli kılmayı hedefliyor. Ispartalıgil, Tarabya Oteli'ndeki NetİKS projesini farklılaştıran uygulamalardan birinin otelcilik sektörüne özgü bir ihtiyaç olan Pazar günleri zorunlu mesailerin sisteme entegrasyonunun sağlanması olduğuna dikkat çekti.İstanbul'daki şehir otellerinin İK yöneticilerinin ayda bir kez düzenli olarak bir araya geldiğini belirten Ispartalıgil, düzenli olarak katıldığı bu toplantılarda Netsis'in işlerini nasıl kolaylaştırdığını anlattığını ve Netsis'i önerdiğini kaydetti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder