13 Eylül 2014 Cumartesi

77 yaşındaki maratoncu Süleymanpaşa’yı temsil edecek




Süleymanpaşa Belediye Başkanı Ekrem Eşkinat, uzun yıllar boyunca hayatını spora adayan ve 77 yaşına gelmesine rağmen halen koşmaktan vazgeçmeyen ve Süleymanpaşa’da ikamet eden maratoncu İlhan Kart ile biraraya geldi.


Süleymanpaşa Belediye Gençlik Merkezi’nde gerçekleşen buluşmada ilk olarak konuşan sporcu İlhan Kart; “ 77 yaşımı doldurdum, 78. Yaş günümü yakında kutlayacağım. Her gün Değirmenaltı Mahallesi’nden Altınova Mahallesi’ne kadar koşuyor, sonra geri dönüyorum. Birkaç yıl öncesine kadar 40 kilometre maraton yarışlarına katılıyordum. Şimdi 75 yaş üstü 21 kilometrelik maraton yarışlarında mücadele ediyorum. En son İzmir’de düzenlenen yarışta kategorimde birinciliği elde ettim. Haftasonu Bursa’nın Mustafa Kemalpaşa ilçesinde düzenleyecek yarışta da Süleymanpaşa’yı temsil etmekten gurur duyarım.” açıklamasında bulundu.


Maratoncu İlhan Kart’ın ardından konuşan Başkan Eşkinat ise bu yaşta bu kadar çalışkan ve başarılı olduğu için Kart’ı kutlarken, “Gerçekten böyle azimli bir insanla tanışmaktan dolayı çok mutlu oldum. Her gün kilometrelerce koşuyor. Kendisi gayet sağlıklı. Bursa’da düzenlenecek maratonda da Süleymanpaşa’yı temsil edecek. Şehrimize yeni madalya ve kupalar getireceğinden eminim.” İfadelerini kullandı. Öte yandan Süleymanpaşa Belediyespor Kulübü Başkanı Deniz Taner’de maratoncu İlhan Kart’a Süleymanpaşa Belediyespor Kulübü olarak her türlü desteği vereceklerini ve Süleymanpaşa’yı temsil edecek olmasından dolayı gurur duyduklarını belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder