31 Ocak 2013 Perşembe

DÜNYA DİŞHEKİMLERİ İSTANBUL’DA BULUŞUYOR



FDİ’NİN 101. DÜNYA DİŞ HEKİMLERİ KONGRESİ İSTANBUL’DA GERÇEKLEŞECEK
1 milyon dişhekimini temsil eden, 203 yıllık köklü bir meslek kuruluşu olan Dünya Dişhekimleri Birliği (FDI)’ın; 101. Dünya Dişhekimliği Kongresi, 28-31 AĞUST0S 2013 tarihinde İstanbul’da gerçekleştirilecek. FDI 101. Dünya Dişhekimliği Kongresi; 15.000 katılımcının beklendiği, bölgenin ve Avrupa kıtasının en büyük kongresi olacak.

Dişhekimliği mesleği alanında Türkiye'nin liderliğini üstlendiği;  Arnavutluk, Azerbaycan, Bosna-Hersek, Bulgaristan, Gürcistan, Filistin, Irak, İran, Kazakistan, Kerkük,  KKTC, Kırgızistan, Kosova, Lübnan, Mısır, Özbekistan, Suriye, Suudi Arabistan, Tunus, Türkmenistan, Ürdün ve Yunanistan gibi ülkelerin de içinde bulunduğu 3.Komşu Ülkeler Dişhekimleri Birlikleri İşbirliği Platformu Toplantısı" da ülkemizin bilimsel ve ekonomik işbirliği sürecine katkı sağlamak üzere kongre kapsamında yapılacak. Ayrıca Kongre kapsamında 80 tane konferans, 6 panel ve 30’dan fazla kurs düzenlenecek.

Avrupa ve Amerika’nın seçkin eğitim kurumlarında öğretim üyesi olan 40 yabancı konuşmacı,
Dünya genelinde farklı eğitim kurumlarında görev alan 7 Türkiyeli öğretim üyesi, ülkemizin  dişhekimliği fakültelerinde eğitim veren 60 öğretim üyesi ve başarılı dişhekimlerinden oluşan konuşmacılar kongreye katılımda bulunacak. 120 konuşmacı, dişhekimliği alanındaki son yenilikleri dişhekimlerine, diş teknisyenlerine ve dişhekimi yardımcılarına sunacak.Dişhekimliği Fuarı Expodental 2013; kongre süresince 6500 m2’lik sergi alanı ile yer alacak ve ziyarete açık olacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder